Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Calatorie spre Centrul Pamantului

Creat de maya, 10 Iunie 2006, 01:45:14

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

maya

CitatMulţi esoterişti ştiu că planeta Terra este de fapt un glob cu o uriasa cavitate interioara http://mirror.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=4255
Două expediţii unice au fost deja programate pentru 2006 şi 2007

Ca un ecou semnificativ la faptul că unii exploratori au dovedit că planeta noastră are o uriaşă cavitate misterioasă, ea fiind alimentată cu energie de către un soare central şi fiind locuită de către o tainică civilizaţie foarte evoluată (printre aceşti exploratori amintim pe Olaf Jansen, care chiar a dovedit în secolul al XIX-lea că a vizitat această misterioasă lume  interioară şi pe celebrul  amiral  Richard Evelyn Byrd, de la U.S. Navy, care la rândul lui a survolat aceste zone necunoscute în anul 1947), un pasionat cercetător al enigmelor acestei planete, pe nume Steve Currey, a lansat proiectul unei inedite expediţii la Polul Nord, care este destinată să verifice dacă această teorie fascinantă va fi  validată sau nu.

Referitor la aceste aspecte tulburătoare care atestă existenţa acestor tărâmuri misterioase putem cita atât numeroase legende ale poporului eschimos (din Groenlanda), cât şi evocarea feluritelor mărturii care există în numeroase tradiţii  de pe glob. Este totodată semnificativă apariţia pe Internet a câtorva fotografii tulburătoare care provin de la NASA şi care arată deschizătura stranie care există în regiunea Polului Nord. Este foarte interesant că acelaşi gen de deschizătură este prezentă şi în cazul celorlalte planete ale sistemului solar.
CitatTrip Description:       Voyage to Our Hollow Earth - 24 Day Trip

Would you be interested in a once-in-a-life-time chance to discover Our Hollow Earth first hand? We invite you to join us now on an expedition to Our Hollow Earth!
click here to visit official website

Steve Currey is one of the leading river explorers in the world, having made first descents on the upper Yangtze River in China, Brahmaputra and Upper Ganges rivers in India, Futaleufu River in Chile, Katun River in Siberia and Tsangpo River in Tibet through the world's deepest canyon featured in National Geographic Adventure magazine. For the past 30 years, the Currey's have taken over 1/4 million satisfied guests on their expeditions including US Senators, Congressmen, Heads of State, business leaders, celebrities and explorers.

Now, Steve Currey of Steve Currey's Expedition Company of Provo, Utah, has agreed to charter a Russian Nuclear Icebreaker from Adventure Associates and is standing by to take the first 100 people to sign up for this historic voyage.
http://www.expeditioncompany.net/upcoming_trip.php?trip_id=67
http://www.hollowplanets.com/

Necunoscutul

Am si eu niste imagini si reprezantari ale campului electromagnetic:

pri3st3ss

Admiral R.B. Byrd's Diary (Feb-Mar 1947)

Admiral Richard B. Byrd's Diary

("The Inner Earth:My Secret Diary")
The Land Beyond the Poles--

The Exploration Flight Over the North Pole.

"I must write this diary in secrecy and obscurity. It concerns my Artic flight of the 19th day of February in the year of 1947.

There comes a time when rationality of men must fade into insignificance and one must accept the inevitability of the Truth! I am not at a liberty to disclose the following documentation at this writing...perhaps it shall never see the light of public scrutiny, but I must do my duty and record here for all to read one day. In a world of greed and exploitation of certain of mankind, one can no longer suppress that which is truth.

1. Flight Log: Base Camp Artic, 2119/1947, 0600 hrs.
All preparations are complete for our flight northward and we are airborne with full fuel tanks at 0610 hours....

0910 hours

Vast ice and snow below, note coloration of yellowish nature, and dispersed in a linear pattern.
Altering course for a better examination of this color pattern below, note reddish or purple color also. Circle this area two full turns and return to assigned compass reading.
Position check made again to base camp, and relay information concerning colorations in the ice and snow below.

0910 hours contd.

Both Magnetic and Gyro compasses beginning to gyrate and wobble, we are unable to hold our heading by instrumentation. Take bearing with Sun compass, yet all seems well. The controls are seemingly slow to respond and have sluggish quality, but there is no indications of Icing!

0915 hours

In the distance is what appears to be mountains.

0949 hours

29 minutes elapsed flight time from the first sighting of the mountains, it is no illusion. They are mountains and consisting of a small range that I have never seen before!

0955 hours

Altitude change to 2950 feet, encountering strong turbulence again.

2. 1000 hours

We are crossing over the small mountain range and still proceeding northward as best as can be ascertained.
Beyond the mountain range is what appears to be a valley with a small river or stream running through the center portion.
There should be no green valley below!
Something is definitely wrong and abnormal here! We should be over ice and snow! To the portside are great forests growing on the mountain slopes.....

__________________________________________________________________________________________

1.) To this point, Ch.7, pg. 80

2.) To this point, Ch.7, pg. 81

1. 1140 hours

Another radio message received. We begin the landing process now, and in moments the plane shudders slightly, and begins a descent as though caught in some great unseen elevator! The downward motion is negligible, and we touch down with only a slight jolt!

1145 hours

I am making a hasty last entry in the flight log. Several men are appraoching on foot toward our craft.
They are tall with blond hair.

2. In the distance is a large shimmering city pulsating with rainbow hues of color. I do not know what is going to happen now, but I see no signs of weapons on those approaching. I hear now a voice ordering me, by name, to open the carge door. I comply.

End Log.

3. March 11, 1947

I have just attended a staff meeting at the Pentagon. I ahve stated fully my discovery and the message from the 'Master'. All is duly recorded. The President has been advised. I am now detained for several hours (six hours and 39 minutes to be exact). I am interviewed intently by Top Security Forces and a medical team. It was an ordeal! I am placed under strict control via the national security provisions of this United States of America.
I am ORDERED TO REMAIN SILENT IN REGARD TO ALL THAT I HAVE LEARNED, ON THE BEHALF OF HUMANITY!
Incrediable! I am reminded that I am a military man and I must obey orders.....

http://www.alienshift.com/id52.html
http://www.bibliotecapleyades.net/tierra_hueca/esp_tierra_hueca_6.htm#enigma
http://www.area51central.com/strange/hollowearth.html
Ii invat si ei se indeparteaza,
Ascult si ei se se apropie....
Puterea mea, este tacerea mea.

IONUT

Necunoscutul

Eu zic ca este bine in engleza deoarece este mai original, si poate fi inteles altfel, nu?

8-)

maya

Mie imi lasa impresia ca oamenii sunt "cel mai distructiv virus" de pe Pamant...in loc sa evolueze si sa "utilizeze" inteligent toate resursele energetice ala planetei , ei mai mult complica si franeaza intergarea armonioasa ca "parte" in Sistemele planetare, solare, universale (Tot).
Banuiesc, ca prin tunelele si cavitatile descoperite in Bucegi se poate tranzita si ajunge in acel spatiu populat din interiorul Planetei. Probabil ocultarea "portilor de acces" este necesara pentru ca doar oamenii care au atins un anumit nivel de evolutie(constiinta) sa poate ajunge in acele locuri subterane?!

IONUT

Se pare ca la filmul "The Core" o sa-i trebuiasca o alternativa. Apropo, a aparut cumva partea a doua ?? Stie cineva ?? E interesant de vazut ptr acest topic.

Necunoscutul

Am gasit in  numarul 5, anul II al revistei Nexus un articol in care se explica cum Pamantul se afla in expasiune si ca asa s-a aflat inca de la aparitia sa.

Daca este adevarta, atunci eu sunt de parere ca in interiorul lui s-a format un spatiu unde pot trai acea civilizatie din adancuri...

P.S. Am scanat articolul dar nu-l pot posta deoarece este foarte mare. Daca il vrea cineva, sa-mi dea un mesaj personal cu adresa sa de e-mail.

8-)

lory

nici nu ma mai mira...cu atatea culoare subterane.....
Seeker, ar trebui sa incerci sa il postezi,am vazut texte si mai mari..poate intra....sau il faci in doua parti...ca sa nu te mai chinui sa il trimiti atator membri...poate facem si putin comentariu de text.... :-D

Skywalker

Iata articolul la care se referea Seeker.

Si totusi merge...

Necunoscutul

Buna treaba Skywalker !!! Mersi mult... Eu nu stiu cum sa postez imagini asa  :cry: . Daca ma ajuta cineva...  :-D

Skywalker

Imaginea ta avea o mica mare problema: era in format bmp si ocupa prea mult. A trebuit sa o convertesc in jpg. Apoi operatiunea s-a simplificat.

Seeker, daca vrei sa postezi astfel de imagini, mai intai trebuie sa-ti deschizi un cont la
www.imagecave.com. Dupa care iti uploadezi imaginile de pe HDD acolo. Dupa ce ai uploadat imaginea, iti va aparea in dreptul ei tot felul de adrese. Selecteaza si da-i copy pe adresa url a imaginii. Iar aici pe forum, apasa pe butonul de imagine, dupa care da-i paste.
Cam asa decurge operatiunea. Mai este si un site romanesc unde poti sa-ti uploadezi pozele. Mai intai sa-l testez, apoi iti voi da si adresa.

P.S. Ma bucur ca ti-am putut fi de folos.

Necunoscutul

Mersi mult, Skywalker :-D , chiar acum intru pe link-ul dat de tine sa vad care-i treaba...

8-)

lory

perfect de acord cu tine,maya.... oamenii ar trebui sa isi reevalueze  "comorile" spirituale....

IONUT

A;a e maya, lory, în primul rând omul ar trebuii să-şi promoveze valorile sale spirituale. Dar nici explorarea Terrei nu ar trebui lăsată deoparte.

Mă întreb oare de ce nu s-au trimis sonde în interiorul pământului aşa cum s-au trimis în afara Sistemuli Solar. S-ar putea folosi ehergia termală. La fel s-ar putea trimite sonde în Groapa de lângă japonia, sau în Triunghiul Bermudelor. S-ar putea confecţiona sonde rezistente la presiunea ridicată de la peste 10000km adâncime, fără echipaj uman.