Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

MIG lovit de OZN-uri (30 octombrie 2007)

Creat de ryn, 08 Noiembrie 2007, 22:02:48

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Shadowman

#135
Citat din: ciuciulete din  17 Iunie 2008, 15:43:31
A patra varianta: o combinatie intre cele 3, din care se trag si diverse avantaje, care cine poate, in functie de oportunitati.
Un motiv pentru a obtine fonduri suplimentare, la urmatoarea rectificare bugetara, pentru a angaja specialisti si a achizitiona
echipamente... :-)
" PREA DES NOI NE BUCURAM DE CONFORTUL UNEI OPINII FARA DISCONFORTUL CUGETARII."

                                                                                        JOHN F. KENNEDY

Shadowman

Citat din: StarDust din  16 Iunie 2008, 23:08:21
Da, pe imaginile TV se vede mult mai clar,(ce n-as da sa am filmul asta...) 0,47~570 Km/h. Tot nu sunt lamurit de altitudine.

La minutul 1 si 45 de secunde din inregistrarea de pe site-ul TVR ( http://www.tvr.ro/articol.php?id=39291&c=87  ),prima cifra seamana mai degraba cu 5 sau 6... In nici-un caz 4...Daca cifra este 6,viteza avionului e cea corecta ( 0.67 ~ 820 km/h)
  Poate vedem o inregistrare de o calitate mai buna...
" PREA DES NOI NE BUCURAM DE CONFORTUL UNEI OPINII FARA DISCONFORTUL CUGETARII."

                                                                                        JOHN F. KENNEDY

spooky

Corect... e greu sa ne dam seama ce cifra e acolo... 5 sau 6... in nici un caz 4...
Astept o inregistrare mai buna... cand o am, o sa o fac disponibila.

Pana una alta, parerea mea e ca ne hazardam in orice teorie...

Mai mult, nu cunoastem exact datele referitoare la misiune, momentanul din misiune cand s-a intamplat acest lucru... avem doar datele ambigue precizate de presa... nu am vazut nici un raport oficial.

Cand o sa am mai multe informatii concrete si care pot fi dovedite, o sa va informez, pana una alta ma abtin de la comentarii.

Sa nu uitam si de declaratiile pilotului... nu cred ca s-ar fi trezit el din senin pe 30 octombrie sa raporteze faptul ca a fost lovit in aer de 4 obiecte... asta ca sa ce... sa-si acopere o greseala de pilotaj? Chiar credeti ca ROAF/MApN i-ar fi sustinut teoria? Ne indepartam de la subiect. Una e sa vedem daca aceste imagini sunt intr-adevar reale si daca in realitate camera de pe MIG a inregistrat altceva.

Repet, exista o a doua camera montata pe avion? Raspunsul la aceasta intrebare inca nu il cunosc.
"In a world of universal deceit telling the truth is a revolutionary act." -- George Orwell, 1984

Kymosabe

#138
Citat din: Shadowman din  18 Iunie 2008, 20:36:12
La minutul 1 si 45 de secunde din inregistrarea de pe site-ul TVR ( http://www.tvr.ro/articol.php?id=39291&c=87  ),prima cifra seamana mai degraba cu 5 sau 6... In nici-un caz 4...Daca cifra este 6,viteza avionului e cea corecta ( 0.67 ~ 820 km/h)
  Poate vedem o inregistrare de o calitate mai buna...

Eu am mai spus , în momentul în care apar OZN-uri în prim-plan, în dreptul mach-ului este 0.57 .
Deci viteza este cea specificatã de cei care au investigat cazul .
Însã altitudinea este de 2.100 m (cel puþin asta am reuºit eu sã desluºesc în parametrii de pe HUD) , ºi nu 6.500 m .



Science is the great antidote to the poison of enthusiasm and superstition.
(Adam Smith)

Shadowman

#139
     In inregistrarea TVR ( http://www.tvr.ro/articol.php?id=39291&c=87 ),aflam ca expertii au recunoscut doua obiecte neidentificate si s-au implicat si specialisti militari straini.
Citez : "Expertii au recunoscut in imagini doua obiecte neidentificate care au trecut prin fata avionului cu o viteza supersonica,rotindu-se in jurul axei lor.Ancheta a durat o jumatate de an si-a implicat institute de expertize criminalistice si specialisti militari straini." ( (min.1 si 22 sec.- min.1 si 34 sec ,reporter Dana Vlad )

GARDIANUL : ""Pe inregistrarea din timpul zborului pot fi vazute patru corpuri de forme triunghiulare care au lovit avionul in partea dreapta, sus", a declarat comandantul Bazei Aeriene Campia Turzii, Ioan Avram." http://www.gardianul.ro/2008/06/07/dezvaluiri-c11/ozn_urile_care_au_lovit_un_mig_surprinse_de_camera_video_a_avionului-s115206.html

Pina la urma cite obiecte s-au vazut pe inregistrare ?  :?
" PREA DES NOI NE BUCURAM DE CONFORTUL UNEI OPINII FARA DISCONFORTUL CUGETARII."

                                                                                        JOHN F. KENNEDY

DepthOfField

Citat din: Kymosabe din  18 Iunie 2008, 21:41:00
Eu am mai spus , în momentul în care apar OZN-uri în prim-plan, în dreptul mach-ului este 0.57 .
Deci viteza este cea specificatã de cei care au investigat cazul .
Însã altitudinea este de 2.100 m (cel puþin asta am reuºit eu sã desluºesc în parametrii de pe HUD) , ºi nu 6.500 m .






Pai, din poza postata de tine aici http://www.rufon.org/forum/index.php/topic,1530.msg34410.html#msg34410 , de fapt 21 de pe HUD ar fi 21 000  si nu de metri ci de feet ! Adica pana spre 7000 de metri. Aduce cu declaratiile oficiale....

David Sereda: "Evidence - The case for NASA UFO's" ... Evidence ?!
http://www.freewebs.com/depth0ffield/analizasereda1.htm

Kymosabe

#141
Citat din: ciuciulete din  18 Iunie 2008, 22:17:59

Pai, din poza postata de tine aici http://www.rufon.org/forum/index.php/topic,1530.msg34410.html#msg34410 , de fapt 21 de pe HUD ar fi 21 000  si nu de metri ci de feet ! Adica pana spre 7000 de metri. Aduce cu declaratiile oficiale....



Ai dreptate Ciuciulete . Nu am fost atent, este 21.000 nu 2.100 , sunt feet ºi nu metri .
Mersi .
Deci totul e ok pe HUD.

Citat din: valentin vasilescu din  16 Iunie 2008, 18:31:36
Aveti la acest capitol 4 imagini ale HUD-ului. Copy/paste si mariti. Pe scala exterioara din stinga veti descoperi indicata viteza ( 450 km/h ). Pe scala din dreapta este indicatia de inaltime. Oricum, nu era treaba mea sa va invat asta. Cine se ocupa de fenomenul OZN ar trebui mai intii sa stie mai multe daca nu macar abc-ul obiectelor zburatoare identificabile. Asa ar elimina ceea ce e de eliminat si ar ramine doar ozn-urile. Oare sa fie si aici ca la fotbal unde se pricepe oricine ? Atunci de ce va mira ca MApN reuseste sa manipuleze fara ca macar sa se sforteze ?

Vînd papagali vorbitori . :wink:
Science is the great antidote to the poison of enthusiasm and superstition.
(Adam Smith)

alx

#142
Citat din: ciuciulete din  18 Iunie 2008, 22:17:59

Pai, din poza postata de tine aici http://www.rufon.org/forum/index.php/topic,1530.msg34410.html#msg34410 , de fapt 21 de pe HUD ar fi 21 000  si nu de metri ci de feet ! Adica pana spre 7000 de metri. Aduce cu declaratiile oficiale....



  Si ce te face sa crezi ca daca viteza e data KM/H, altitudinea a ramas in FEET?
Mai ales ca aceste aparate sunt de fabricatie ruseasca,si utilizate in Romania...de unde conversia asta in Feet?  Si de ce nu avem atunci  mph/h?   In plus,credeti ca cel care a realizat interfata HUD e atat de tampit incat sa foloseasca 2 sisteme de masura,dintre care unul e complet diferit de sistemul folosit in tara respectiva? Sau asta sa fie explicatia faptului ca MIG-urile noastre cad ca si mustele...pilotii confunda metri cu feet si dau cu c..u de pamant? :evil:
   Si daca testati vreun simulator de zbor,veti descoperi cu stupoare ca la viteze subsonice,indicatorul Mach este VARZA!  Chiar si la un simulator... :-D
   Adica vreau sa spun ca dl Valentin chiar s-ar putea sa aiba dreptate...!
Si in plus,pilotul afirma ca dupa accident,A REDUS VITEZA!!!! Ori in secventele prezentate,pe  HUD se observa afisata  O VITEZA MAI MARE!!!!
   Cum explicati asta?
"O piatră nu cade din cer.Sau,daca se intamplă să cada,atunci nu mai e piatră,ci aerolit."

alx

#143
Citat din: alx din  18 Iunie 2008, 22:27:02
  Si ce te face sa crezi ca daca viteza e data KM/H, altitudinea a ramas in FEET?

  daca nu cumva indicatorul de viteza  indica Knots,adica noduri! :evil: , asa cum e la simulatorul de F22,unde viteza e in Knot si altitudinea in Feet...
"O piatră nu cade din cer.Sau,daca se intamplă să cada,atunci nu mai e piatră,ci aerolit."

Kymosabe

#144
Citat din: alx din  18 Iunie 2008, 22:27:02
  Si ce te face sa crezi ca daca viteza e data KM/H, altitudinea a ramas in FEET?
Mai ales ca aceste aparate sunt de fabricatie ruseasca,si utilizate in Romania...de unde conversia asta in Feet?  Si de ce nu avem atunci  mph/h?   In plus,credeti ca cel care a realizat interfata HUD e atat de tampit incat sa foloseasca 2 sisteme de masura,dintre care unul e complet diferit de sistemul folosit in tara respectiva? Sau asta sa fie explicatia faptului ca MIG-urile noastre cad ca si mustele...pilotii confunda metri cu feet si dau cu c..u de pamant? :evil:
   Si daca testati vreun simulator de zbor,veti descoperi cu stupoare ca la viteze subsonice,indicatorul Mach este VARZA!  Chiar si la un simulator... :-D


Pentru comparaþii . :-D

http://www.youtube.com/watch?v=ENhxg1IPwQY


HUD-ul acelui avion indicã 03 , adicã 3 000ft (1000m) . Dacã indica altitudinea în metri ar fi însemnat cã avionul  zbura prin nori la o înãlþime de 300 m.  :wink:
Science is the great antidote to the poison of enthusiasm and superstition.
(Adam Smith)

Shadowman

#145
Citat din: Shadowman din  18 Iunie 2008, 22:06:56
Pina la urma cite obiecte s-au vazut pe inregistrare ?  :?

Revin cu aceeasi intrebare ...Doua sau patru...?
Ce declara comandorul Gheorghe Grigorie postului Realitatea TV,citez :
"In imagine, se vad doua corpuri care au o stare de agregare solida,nu sunt translucide si-au fost inregistrate de camera de luat vederi dispusa in interiorul aeronavei." (min.1 si 6 sec.)
  In continuare,reporterul de la Realitatea TV,citez (min.1 si 24 sec.) : "Sticla din cabina pilotului a fost sparta de unul din cele patru corpuri ciudate .Pilotul a fost ranit ,iar resturile de geam i-au ricosat in masca de oxigen foarte aproape de ochi"
http://www.realitatea.net/video_386871_un-avion-mig-21-lancer--lovit-de-patru-ozn-uri-in-romania---cum-comentati-acest-fenomen_294601.html
" PREA DES NOI NE BUCURAM DE CONFORTUL UNEI OPINII FARA DISCONFORTUL CUGETARII."

                                                                                        JOHN F. KENNEDY

Kymosabe

#146
Citat din: Shadowman din  18 Iunie 2008, 23:23:40
Revin cu aceeasi intrebare ...Doua sau patru...?
Ce declara comandorul Gheorghe Grigorie postului Realitatea TV,citez :
"In imagine, se vad doua corpuri care au o stare de agregare solida,nu sunt translucide si-au fost inregistrate de camera de luat vederi dispusa in interiorul aeronavei." (min.1 si 6 sec.)
  In continuare,reporterul de la Realitatea TV,citez (min.1 si 24 sec.) : "Sticla din cabina pilotului a fost sparta de unul din cele patru corpuri ciudate .Pilotul a fost ranit ,iar resturile de geam i-au ricosat in masca de oxigen foarte aproape de ochi"


În imagini apar douã obiecte .
ªtirea cu 4 obiecte este , cred eu, o ,,invenþie gazetãreascã'' , o greºealã care s-a transmis de la un ziar la altul , de la o televiziune la alta .
Probabil totul a plecat de la interpretarea greºitã a imaginilor puse la dispoziþie de MapN , când unii dintre ziariºti  au considerat cã cele 2 frame-uri  consecutive  ar fi prezentat  de fapt 4 obiecte, adicã 2  urmate de alte 2, care au trecut pe lângã avion  .
Science is the great antidote to the poison of enthusiasm and superstition.
(Adam Smith)

DepthOfField

Citat din: alx din  18 Iunie 2008, 22:27:02
  Si ce te face sa crezi ca daca viteza e data KM/H, altitudinea a ramas in FEET?

marturisesc ca mi-e lene sa verific, dar unde scrie pe HUD unitatea de masura a vitezei km/h ? posibil sa nu fi vazut eu.


CitatSi in plus,pilotul afirma ca dupa accident,A REDUS VITEZA!!!! Ori in secventele prezentate,pe  HUD se observa afisata  O VITEZA MAI MARE!!!!
   Cum explicati asta?

dupa parerea mea, singurele imagini autentice ale cazului sunt cadrele cu cele 2 obiecte. Cred ca 2 si nu 4. Diferenta cred ca e de la confuzia lantului zvoner-raspandac.
Iar probabil tot restul de imagini filmate si intreaga procedura de lansare/aterizare si convorbire cu turnul ar fi doar o reconstituire tematica, care nu are cum sa fie identica realitatii celor intamplate.

David Sereda: "Evidence - The case for NASA UFO's" ... Evidence ?!
http://www.freewebs.com/depth0ffield/analizasereda1.htm

valentin vasilescu

Eu nu mai intervin, astept sa ajungeti la o concluzie in urma discutiilor : adevarat sau fals cazul prezentat de MApN. Pe care administratorul site-ului s-o posteze. Care sa constituie o luare de pozitie in numele organizatiei. Abia dupa aceea se poate analiza ce anume a fost, daca a fost ceva intr-adevar. Cind se va intimpla asta voi reveni supunindu-va atentiei alte 6 raportari detaliate de aparitii si interactionari cu ozn-uri transmise Statului Major al Aviatiei si Apararii AA. Amintesc doar rezolutiile si concluziile anchetei cu privire la imprejurarile in care s-a produs impactul cu un obiect necunoscut urmat de spargerea si dezermetizarea cupolei MIG-ului 21 MF pilotat de lt.cmdr. Staicu Aurel de la R.86 Av.V. pe timpul executarii unui zbor in stratosfera pe traiectul grupei de trageri si observarea unui obiect luminos de mare viteza care a insotit MIG-ul 21 RFMM pilotat de cpt. Tandarescu Stefan la interceptarea in stratosfera pe timp de noapte.

spooky

"In a world of universal deceit telling the truth is a revolutionary act." -- George Orwell, 1984