Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Mesaje Recente

#31
Astronomie / Re: Astronomie-Stiri(back-up l...
Ultimul mesaj de fiulploii - 14 Ianuarie 2023, 18:39:54
Ne vizitează o cometă ... verde. Pe sfârșitul lunii se va vedea cu ochiul liber. Dacă o să prind cer senin o să pun poze.
#32
Evenimente OZN în România / S-a intamplat in Apuseni
Ultimul mesaj de StarDust - 14 Ianuarie 2023, 17:40:08
Schimbul doi, cu doi colegi, unul, pasionat de vanatoare(pana la acest moment nu am mai avut asemenea discutii cu acesta din urma). A venit cumva vorba de lucruri mai ciudate ce se pot intampla si cat de mici suntem in lumea asta. La care, colegul vanator ne spune: "am fost mult in natura, am dormit noaptea in paduri, si am avut multe vanatori de noapte, nu mi-e frica, si nu am vazut niciodata nimic ciudat, exceptie, o singura data..."

Si a inceput sa isi depene istorisirea... (eu, mai mult decat curios, dar nu se vedea asta , normal...).

 Era intuneric, intr-o livada, cu spatele la un prun pe care erau rezemati cativa pari pentru fan(detaliu). Aici il intreb cum vana, cu disp. de vedere nocturna? Nu! Lanterna montata pe arma, cand vedea miscare o aprindea si tragea... apoi continua; din cand in cand, se apleca si astfel vedea pe fundalul cerului(chiar daca era noapte) profilul terenului, astfel, daca trecea vre-un animal i-ar fi vazut mai usor silueta.
Dupa ce a facut de cateva ori manevra asta, la un moment dat, se apleaca iar... moment in care, zona unde era brusc devine iluminata de sus, zona iluminata pe sol avand 4-5m in diametru. El, nu era chiar in centrul zonei iluminate.
Isi ridica incet privirea in sus si vede o sursa de lumina mare, aproximativ "cam cat o minge de fotbal", dar lumina nu era orbitoare, se putea uita la ea.
Dupa cateva secunde lumina se reduce in diametru(nu instant, ci lent) si apoi incepe sa se deplaseze intr-o directie anume, si a privit-o cateva secunde indepartandu-se apoi a disparut.
In timp ce se indeparta a putut observa ca era la o oarecare altitudine, nu foarte jos cum crezuse initial.
 Dupa ce a disparut, l-a luat frica si panicat, coborand pe o panta si-a agatat picioarele in niste murari si avand impresia ca ceva l-a prins de picior, a fost gata sa traga cu arma in ceea ce "la prins" de picior(detaliu).

 Intamplarea ar fi avut loc in urma cu aprox. 3 ani, asa cum am scris in titlu, in Apuseni.

V-o relatez, asa cum mi-a fost spusa si mie. Nu il suspectez deloc pe coleg ca a "fabulat".
#33
Evenimente OZN în lume / Re: Mic Registru revizuit al c...
Ultimul mesaj de abyss - 11 Ianuarie 2023, 22:40:55


"Obiectul părea a fi circular, cu un diametru de aproximativ 30 de metri. 9-12 hublouri simetrice, ovale sau circulare, situate într-un cerc de aproximativ 3/4 din distanța dintre centru și marginea exterioară. Prin aceste hublouri ieșea o lumină slabă de culoare purpurie, cam de nuanța unei linii de condens de avion, fără ca acestea să se rotească."

Piloții DC-3, căpitanul Jack Adams și primul ofițer G. W. Anderson, Jr., Stuttgart, Arkansas, 20 martie 1950 (studiu al Institutului Battelle al USAF https://www.youtube.com/watch?v=KoWOVkpwKbY&ab_channel=ExopoliticalArchive).

Link
http://www.ufoevidence.org/cases/case677.htm

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:KuWQTkndxYgJ:www.noufors.com/airline_pilots_observe_fast-moving_disc-shaped_ufo_over_Arkansas.html&cd=2&hl=ro&ct=clnk&gl=ro





- "Era ca și cum te-ai fi uitat la o bucată de soare. A fost mai rapid decât orice am văzut vreodată. Este posibil să fi fost un singur obiect foarte mare, cu lumini centrale strălucitoare și lumini înconjurătoare de o magnitudine mai mică, sau obiecte separate. Luminile mai mici fie făceau parte din obiectul misterios, fie acesta a fost un exemplu de zbor în formație al naibii de bun."

Căpitanul George Wilson - s-a raportat că obiectul (obiectele) s-a îndreptat spre avionul său, apoi a făcut subit un viraj brusc la dreapta și a dispărut spre sud - la nouă sute de mile nord-est de Honolulu, 11 iulie 1959.

Link
https://www.nicap.org/books/coufo/partI/chIII.htm






- "Am văzut o străfulgerare albastră trecând pe lângă avionul nostru, mai degrabă ceva de mărimea Lunii sau mai mic, ne-a ajuns din urmă. Noi zburam cu 800, 900 KM pe oră, dar acesta a mers de două, trei ori mai repede. Ai putea spune că a fost un avion de luptă sau gazele de eșapament, dar acest obiect s-a oprit instantaneu. Nu pot spune cât de mare era în realitate, distanțele sunt greu de estimat în aer. A zburat un pic mai sus decât noi, dar cel mai bizar lucru este că a trecut în viteză și s-a oprit brusc. A stat nemișcat câteva secunde, apoi s-a mișcat din dreapta spre stânga, a stat din nou nemișcat câteva secunde și apoi a plecat în stânga noastră, spre spate. Amândoi am fost uluiți la propriu - și fără cuvinte. Așa că am decis să vorbesc pe frecvența radio între piloți și am întrebat: "A văzut cineva acea lumină albastră?", am primit un răspuns imediat: "Da, da, am văzut-o, ce a fost asta?". În timp ce spun acest lucru, simt fiori pentru că retrăiesc momentul, ca să spun așa - nu sunt nebun și pentru mine a fost inexplicabil."

Căpitanul pilot KLM Mark Juch.

Video

#34
Evenimente OZN în lume / Re: Micul Registru revizuit al...
Ultimul mesaj de abyss - 10 Ianuarie 2023, 00:43:50
- Piloți:



- "Viteza lor a fost uimitoare, piloții mei au estimat-o între 1.500 și 2.000 de mile pe oră."

Secretarul Marinei SUA, Dan Kimball - Incident OZN deasupra Oceanului Pacific (de la Guam la Hawaii) în care au fost implicați amiralul Arthur Radford, secretarul Marinei Dan Kimball și două obiecte în formă de "disc", martie 1952.

Video la min 9:30







- "Avea o chiflă deasupra și o chiflă dedesubt".

Locotenentul de zbor RAF James R. Salandin descrie obiectul văzut din avionul său Meteor deasupra North Weald, Essex - 14 octombrie 1954.

Link /

Video: 24:30








- "Am tras cea mai mare spaimă din viața mea pentru că părea să fie chiar în fața avionului, trei obiecte circulare. Două dintre ele se aflau la nivel cu chila, iar unul dintre ele era înclinat la un unghi ușor... Erau circulare și păreau a fi staționare. Dar, pe măsură ce am continuat să urcăm, ele și-au schimbat poziția și, pentru a ne asigura de acest lucru, am verificat foarte atent și aceste lucruri s-au mutat undeva în partea dreaptă. Cu cât ne înălțam mai mult, cu atât mai mult își pierdeau acest efect circular care apărea atunci când le priveam dedesubt. Pe măsură ce au coborât la nivelul dumneavoastră, au pierdut efectul circular și au căpătat un aspect de "placă plată"... Îmi amintesc că mi s-a spus la aterizare că arătam destul de zguduit, aproape ca și cum aș fi văzut o fantomă."

Comandorul de aviație RAF Michael Swiney O.B.E. - obiecte radar/vizuale deasupra Little Rissington, 21 octombrie 1952.

Link

/ Video







- "Aveau fuselajele gri opac și un fel de parbriz, dar fără nituri și complet netede... Ceea ce aș dori să precizez este că reputația mea personală și profesională este în siguranță datorită mărturiei controlorilor de trafic aerian. Aceștia aveau pe ecranele lor cele trei obiecte, care făceau viraje de 270 de grade într-o rază de acțiune foarte strânsă."

Pilotul Carlos Antonio de los Santos Montiel descrie trei obiecte în formă de "disc", confirmate de radar, care au zburat alături de avionul său deasupra lacului Tequesquitengo, Mexic, la 3 mai 1975.

Link

/ Video






- "Nu avem nicio concluzie, cu excepția faptului că după aceasta, sa nu ne mai dați vechea formulă de rutină cu planeta Venus, cea  a baloanelor meteorologice, a avioanelor și altele asemenea, care a fost dată ca un panaceu general pentru aproape toate cazurile de OZN-uri."

Căpitanul Jose Lemos Ferreira (care mai târziu a devenit șeful Statului Major al Forțelor Armate Portugheze), OZN văzut și de sergenții Alberto Covas, Salvador Oliviera și Manuel Marcilino - zbor de la baza aeriană Ota, Portugalia, 1957.

Video: 9:15






- "Stăteam cu gura căscată, pur și simplu nu-mi venea să cred ce se întâmpla, se apropia de noi cu o viteză uriașă... A menținut o poziție de plutire acolo timp de aproximativ un minut, un minut și jumătate și trebuie să spun că mi s-a părut o eternitate... Și apoi a plecat drept în sus, drept în sus."

Pilotul de la Canadian Pacific Airlines descrie întâlnirea cu un OZN doctorului J. Allen Hynek - zborul de la Tokyo la Vancouver, iunie 1969.

Audio
https://www.noufors.com/audio/Project%20Blue%20Book/PBB_96.mp3






- "Ei bine, știi că trebuie să fi fost un OZN. Știți, noi nu aveam nimic la vremea aceea care să poată avea viteza pe care o avea atunci și să poată schimba direcția, adică să zbori cu avionul și să schimbi direcția... a fost fenomenal."

USAF Staff Sergeant Richard Clark descrie incidentul OZN B-52 B-52 de la Minot AFB cu ajutorul radarului/vizorului - 24 octombrie 1968.

Site
https://minotb52ufo.com/

Video







- "A rămas chiar acolo, lângă aripa mea stângă - indiferent ce am făcut."

Pilotul Arthur Godfrey, obiectul a fost văzut și de copilotul Frank Munciello - zborul de la New York la Washington.

Audio
https://www.noufors.com/audio/Project%20Blue%20Book/PBB_47.mp3
 
PDF
https://ufohistoryfiles.com/wp-content/uploads/2014/08/116C.pdf


Video: 2:15






-  "Era un obiect mare, rotund, din metal argintiu, cu șase hublouri negre ca duzele de avion distanțate în mod egal pe circumferință, care a coborât în atmosferă de sus... Nu avem nimic care să poată face ceea ce a făcut acel obiect."

Căpitanul Phil Schultz, pilotul zborului TWA 842 deasupra lacului Michigan, 1981.

Link
https://www.noufors.com/TWA_airline_pilot_sees_round_metallic_object_with_portholes.html

Video: 11:05







- "Suprafața sa era lucioasă, ca o folie de staniol, fără nicio încrețitură sau încrețitură."

Sergentul de flotilă RAF Roland Hughes descrie un "disc metalic argintiu" întâlnit într-o misiune de antrenament deasupra Germaniei de Vest, 1952 - documente publicate de arhiva Churchill, Universitatea Cambridge.

Link
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:NZCHNaf7yz8J:noufors.com/RAF_pilot_s_%2520close_encounter_with_ufo.html&cd=3&hl=ro&ct=clnk&gl=ro

mda vad ca au paradit si situl noufors..... mai gasesti ceva doar in cache
#35
Evenimente OZN în lume / Mic Registru revizuit al citat...
Ultimul mesaj de abyss - 10 Ianuarie 2023, 00:09:54
S-ar putea să fie o cale lungă, dar după ce am analizat unele dintre explicațiile foarte dubioase ale USAF despre OZN-uri (asta suna a titlu pentru alt topic), m-am gândit că ar merita să revăd unele dintre multele declarații făcute de-a lungul anilor cu privire la realitatea subiectului OZN/UFO/OVNI/UAP și reacția oficială (și internă) a comunităților militare și de informații.

Câteva declarații selectate de la oficiali militari internaționali de rang înalt, oameni de știință, academicieni, politicieni, ofițeri de poliție, profesioniști din aviația militară/civilă (și navală) vor fi incluse mai jos - precum și conținut specific din documentația guvernamentală oficială.

Multe dintre citate au fost susținute în rapoarte oficiale, cărți, interviuri, scrisori, recenzii științifice, audieri deschise în Congres etc. și voi încerca să furnizez informații pentru cercetări suplimentare - multe link-uri au dispărut definitiv în prezent, dar există de asemenea, o cantitate buna de conținut relevant salvat pe alte siteuri.

Declarații separate în diferite categorii și, de asemenea, alte câteva citate vor fi puse la final cu privire la misterul jurnalelor de bord lipsă ale Marinei.


- Piloți

- Radar

- Ofițeri de poliție

- Oficiali militari

- Documente guvernamentale

- Oameni de știință

- Academicieni

- Politicieni

- Diverse
#36
Stiri / Re: Legaturi catre stiri inter...
Ultimul mesaj de prodcomb - 08 Ianuarie 2023, 20:53:11
Nu merg pe presupuneri ci pe evidențe (care nu sunt înșelătoare pentru o Observație, cu O mare).
Fragilitatea (și nu numai) echipamentelor este evidentă.
Momentele istorice sunt festive.
Vom vedea evoluția încercărilor.
#37
Stiri / Re: Legaturi catre stiri inter...
Ultimul mesaj de abyss - 08 Ianuarie 2023, 19:22:04
Domnule @prodcomb, presupun un regret ca nu stăpâniți limba engleza astfel încât sa va bazați judecata nu doar pe observații vizuale ce pot fi înșelătoare.
In videoclipuri sunt prezentate faze diferite de testare cu explicații aferente cum ar fi motivul pentru care au lansat cu praștia avionul in testele de la început. Referitor la drona, de asemenea sunt prezentate diferite machete, unde urmăreau anumite chestiuni. In varianta finala funcțională a dronei cu care au participat la tot felul de prezentări, acel ventilator de răcire in partea superioara e mascat.

Se vehiculează ideea unui moment istoric, fiind vorba despre primul zbor reușit al unor aparate care nu au in componenta sistemului de propulsie parti rotative. Totodata este mentionat faptul ca propulsia e destul de silențioasă, problema rămânând evident bateria.

#38
Arheologie - Astronautica Antica / Re: Extraterestrii au pierdut ...
Ultimul mesaj de prodcomb - 07 Ianuarie 2023, 22:07:12
Am rămas dator cu explicația (de altfel simplă) a destinației urechilor (aripilor) piesei de aluminiu.
Acestea nu au fost băgate în seamă decât de cel care a comparat-o cu un dinte de excavator (pentru ciocolată!).
Aripile (urechile) au rolul de ghidare în cuvă a ,,ciocanului" și sunt anti-stropire, în timpul funcționării cu mișcări pendulare de înmuiere-spălare.
#39
Stiri / Re: Legaturi catre stiri inter...
Ultimul mesaj de prodcomb - 07 Ianuarie 2023, 21:56:43
Vântul ionic nu este suficient pentru lansarea avionului; avionul aste lansat cu o praștie și apoi este propulsat de vântul ionic.
La dronă nu am reușit să văd de deasupra ei dacă se folosește o inițiere a vântului ionic.
Din fragilitatea construcțiilor se vede că impulsul specific este mic; la cea mai mică tremurare de vânt se năruie.
Cred că tensiunile mari folosite (20.000 volți curent continuu) vor putea fi micșorate prin construcții mecanice adecvate (vezi "puterea vârfurilor") și însămânțarea aerului cu ioni (prin procedee specifice).

Sper că te-ai mai liniștit! :)
#40
Stiri / Propulsia ionică - Avionul și ...
Ultimul mesaj de abyss - 07 Ianuarie 2023, 21:13:52
Citat din: prodcomb din  07 Ianuarie 2023, 07:07:22Propulsia ionică este bună pentru spațiul vid, având impulsul specific mic.
Primul model este ajutat de curentul de aer, iar al doilea de un ventilator.

Âââh...ehhh huh! nu înțeleg. Ce ventilator?????? Doamneeeee ....

Aici descrie pentru propulsia avionului

Si aici despre propulsia dronei.

Vreți sa va traduc? Pe scurt, e un nor ionizat din jurul dronei care impinge aerul dedesubt.