Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Cine a creat Islamul si de ce ???!!

Creat de Ronin, 01 Iulie 2008, 19:29:33

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Ronin

               Cine a creat Islamul ???

În lecþia de la Vatican, cardinalul Bea ne-a spus urmãtoarea relatare.
O doamnã arabã bogatã care era o adeptã credincioasã a papei, a jucat un rol copleºitor în aceastã dramã. Era o vãduvã ºi se numea Khadijah. κi dãruise averea "Bisericii Mamã" ºi se retrãsese la o mãnãstire de maici. În timpul ºederii acolo, i s-a dat o sarcinã ciudatã ºi a fost trimisã înapoi în lume. Misiunea ei era sã gãseascã un tânãr strãlucit care sã poatã fi folosit de Vatican sã creeze o religie nouã ºi un om care sã devinã Mesia pentru copiii lui Israel. Ea îl gãsi curând pe tânãrul Mahomed ºi se cãsãtorirã.
Khadijah avea un vãr pe nume Waraquah care, ca ºi ea, era un foarte credincios romano-catolic. El avea o mare influenþã asupra lui Mahomed.
Vaticanul îl aºezã pe Waraquah pe un important, ca sfãtuitor al lui Mahomed.
Roma îºi gãsise omul, iar banii nu erau o problemã. I-au fost trimiºi profesori tânãrului Mahomed ºi el trecu prin pregãtiri intense. Mahomed "devorã" lucrãrile "sfântului" Augustin sub învãþãtura lui Waraquah ºi deveni un devotat al operelor sale. Acesta îl pregãti pentru "marea sa chemare".



Mahomed s-a autointitulat "Mesagerul lui Dumnezeu". El a înfiinþat marea religie a islamului. În mai puþin de 20 de ani dupã moartea sa, armatele lui învingeau imperiile Bizantin ºi Persan, iar mai târziu aceste armate s-au nãpustit în Europa. Profetul Mahomed era uluitor.
Mai întâi aº vrea sã-þi descriu religia islamicã aºa cum o vede lumea. Apoi îþi voi împãrtãºi ceea ce am învãþat la Vatican, despre cum a venit islamul la existenþã în realitate. Vei fi ºocat. Ceea ce îþi voi spune este cea mai incredibilã istorie a intrigii pe care ai auzit-o vreodatã.
În felul urmãtor vede lumea marea religie islamicã fondatã pe profetul Mahomed, care acum circa un miliard de adepþi.
Oraºul lor preasfânt este numit Mecca ºi se aflã în Arabia Sauditã. Acest oraº este deasemenea locul naºterii profetului Mahomed.
Islamul declarã cã Avraam ºi Ismael au construit "Casa lui Dumnezeu" alãturi de izvorul (Zamzam) care a salvat viaþa lui Ismael ºi a mamei sale Hagar.
"Casa lui Dumnezeu" originalã era mult mai micã comparativ cu cea nouã în formã de cub cu latura de 18 metri, cu structurã de piatrã, care a înlocuit-o pe prima. Ea este numitã Kaaba (Casa lui Dumnezeu). Credincioºii musulmani din toatã lumea se roagã de cinci ori pe zi în direcþia acestui loc sfânt, vorbind direct dumnezeului lor - Alah - fãrã intermediar.
La Mecca, credincioºii musulmani înconjoarã Kaaba vãrsând lacrimi, cerând binecuvântãri ºi milã, tânjind dupã compania lui Alah în rai.
Trei mari religii au un lucru comun: fiecare are un loc sfânt unde cautã cãlãuzire. Romano-catolicii privesc Vaticanul ca pe oraºul sfânt. Evreii privesc Zidul plângerii din Ierusalim ca pe locul lor sfânt. Musulmanii privesc Mecca ca pe oraºul lor sfânt. Fiecare grup crede cã primeºte binecuvântãri speciale ºi sigure pentru tot restul vieþii ca urmare a vizitãrii locurilor lor sfinte.
La începuturile islamului, vizitatorii aduceau daruri la "Casa lui Dumnezeu" ºi îngrijitorii templului se fãceau plãcuþi tuturor care veneau. Unii oameni îºi aduceau idolii ºi pentru ca sã nu se simtã jigniþi, îngrijitorii templului îi luau ºi îi aºezau în sanctuar.
Se spune cã evreii considerau Kaaba, cu venereþie, ca pe un cort perifetic al Domnului, pânã când el a fost pângãrit cu idoli.
În cele din urmã musulmanii nu au mai avut acces la izvor (Zamzam) pentru cã tribul care pãzea locurile sfinte era necinstit. Aceºti oameni erau din Yemen ºi se numeau Jurhumiþi. Ei stãpâneau, deasemenea ºi Mecca. Pânã la urmã oamenii s-au ridicat împotriva jurhumiþilor pentru a-i alunga. Când au plecat, aceºtia au luat aproape tot... Au aruncat o parte din comoara Kaabei, daruri ale peregrinilor care se adunaserã de ani, în izvorul Zamzam. Apoi l-au umplut cu nisip ºi aºa izvorul a dispãrut.
Tribul Khuzaiþilor a preluat conducerea, dar ei au permis ca dumnezeul moabiþilor "Hubal" sã fie aºezat în Kaaba, continuând astfel idolatria.
Kluzaiþii au fost înlocuiþi de Quraysh, un trib puternic de arabi descendenþi din Ismael.
În Mecca se nãscuse un om care era respectat ºi de qurayshi, deºi el aparþinea tribului Hashim. Numele lui era Abd Al-Mutalib, care a fost bunicul profetului Mahomed.
Abd Al-Mutalib avusese o viziune prin care i se spunea unde se gãseºte izvorul Zamzam. Un duh i-a spus sã caute sânge, bãlegar, un muºuroi de furnici ºi o ciocãnitoare. El a gãsit intrarea între doi idoli unde qurayshi îºi aduceau jertfele. El a sãpat ºi a gãsit izvorul cu comorile sale, devenind astfel eroul Meccãi.
Abd Al-Mutalib s-a rugat la dumnezeul sãu. Dacã acest dumnezeu l-ar fi binecuvântat cu zece fii, atunci el trebuia sã sacrifice unul dintre ei pentru acel dumnezeu, la Kaaba.
Peste ani rugãciunile lui au gãsit rãspuns. Cel mai tânãr dintre fiii lui era preferatul sãu, un tânãr atrãgãtor pe nume Abd-Alah. Venise timpul sã-ºi împlineascã promisiunea faþã de dumnezeul sãu. Unul dintre fiii lui trebuia sã moarã.
În Kaaba, înaintea zeului moabit Hubal se foloseau sãgeþi în ritualurile de adorare. Soarta a cãzut pe cel mai mic dintre fraþi. Mama lui Abd-Alah împreunã cu alþii s-a opus. Fiii lui Abd-Al- Mutalib l-au implorat sã-i lase viaþa fratelui lor.
El vizitã o vrãjitoare pentru a primi un sfat. Ea se consultã cu duhul ei cunoscut ºi îi spuse lui Abd-Al- Mutalib sã tragã din nou la sorþi dacã dumnezeu va accepta jertfirea unor cãmile în locul fiului sãu. O sutã de cãmile au fost ucise ºi Abd-Alah a scãpat cu viaþã. El a devenit tatãl lui Mahomed.
Romano-catolicii arabi fuseserã cei care introduseserã ideea de a cãuta un profet arab, la fel cum evreii Îl cãutau pe Mesia. Cine în afara unui profet ar fi putut sã-i elibereze de închinarea la dumnezei falºi? În Kaaba exista pânã ºi o icoanã a fecioarei Maria cu pruncul Isus.
Abd-Alah s-a cãsãtorit cu Aminah în anul 569. El a trebuit sã plece cu o caravanã pentru niºte afaceri, s-a îmbolnãvit ºi a murit. Aminah îi purta copilul. Tradiþia spune cã ea a auzit o voce care îi spunea: "Tu porþi în pântecul tãu pe Domnul acestor oameni" ºi când l-a nãscut vocea i-a spus: "L-am aºezat sub celui care-l poate pãzi de orice rãu; aºa cã numeºte-l Mahomed. "
Când copilul s-a nãscut, bunicul sãu Abd Al-Mutalib l-a dus pe micul Mahomed la Kaaba ºi a rostit o rugãciune de mulþumire lui Allah pentru darul primit.
Fiii nãscuþi în familiile arabe mari, în locuri ca Mecca, erau trimiºi în pustie pentru a fi alãptaþi ºi înþãrcaþi ºi pentru a petrece o parte din copilãrie în triburi de beduini, pentru a învãþa comerþ ºi pentru a evita ciuma din oraº. Familia sãracã ce l-a luat pe Mahomed spre îngrijire a fost binecuvântatã în multe feluri.
Islamul învaþã cã atunci când Mahomed era un bãieþel, au apãrut lângã el doi oameni îmbrãcaþi în alb, l-au culcat, i-au deschis pieptul ºi i-au scos inima, scoþând din ea un mic chist negru pe care l-au îndepãrtat. Apoi ei i-au spãlat inima cu zãpadã. Nu a rãmas nici un semn pe pieptul sãu dar exista un semn mic oval pe spatele sãu, semn pe care-l avea din naºtere.
Câþiva ani mai târziu el a fost în stare sã descrie evenimentul mult mai bine, dupã care a fãcut incredibila declaraþie: "Satan atinge pe toþi fiii lui Adam din momentul naºterii lor, cu excepþia Mariei ºi a fiului ei." De ce ar fi introdus Mahomed învãþãturi romano-catolice? Nu este acest lucru bizar?
Când Mahomed avea ºase ani, mama lui a murit lãsându-l orfan. Bunicul sãu Abd-Al-Mutalib se îngriji apoi de el. Dar doi ani mai târziu muri ºi acesta. Acestea au reprezentat douã dintre marile dureri din viaþa sa.
Când Mahomed avea nouã ani era cu unchiul sãu cu o caravanã. Un cãlugãr romano-catolic îl vãzu pe bãiat ºi îl interogã. Apoi îi ceru sã vadã semnul de pe spate. El exclamã: "Este semnul unui prooroc." Apoi îl avertizã pe unchiul lui Mahomed: "Ia-l pe fiul fratelui tãu înapoi în þara sa ºi apãrã-l de evrei, cãci dacã îl vor vedea ºi vor ºti ceea ce ºtiu eu despre el, atunci vor interpreta greºit semnul proorocului ºi vor fi împotriva lui. Lucruri mari sunt pregãtite pentru fiul fratelui tãu."
Cãlugãrul romano-catolic a aprins flãcãrile viitoarelor persecuþii îndreptate împotriva evreilor ºi le-a pus în mâinile urmaºilor lui Mahomed.
Mahomed avea 25 de ani când luã în cãsãtorie o vãduvã bogatã pe nume Khadijah. Ea avea atunci cam 40 de ani.
Mahomed ºi Khadijah au avut doi bãieþi care au murit de mici ºi patru fete. Cea mai cunoscutã era Fatimah, care se mãritã cu succesorul lui Mahomed, vãrul acestuia pe nume Ali. Ali este recunoscut de ramura Shiah a Islamului.
În jurul anului 610 dupã Hristos, Mahomed pretinde cã a avut o viziune de la Allah, care reprezenta o apariþie mãreaþã pe care el o numeºte a fi îngerul Gabriel. Acesta i-ar fi spus: "Tu eºti mesagerul, trimisul lui Allah." Aceastã viziune a inaugurat cariera lui Mahomed ca profet a lui Allah. De acum înainte Mahomed va continua sã primeascã mesaje, pânã la moartea sa, pe care le pretindea ca venind de la Allah.
Cu ajutorul vãrului soþiei sale, un romano-catolic numit Waraquah, profetul Mahomed era capabil sã interpreteze aceste mesaje. Waraquah spunea: "Cu adevãrat Mahomed este profetul acestui popor." Unele dintre revelaþiile sale au fost aºezate în Coran, în anul 650 dupã Hristos. Alte scrieri ale lui Mahomed nu au fost publicate niciodatã.
În cel de-al cincilea an al misiunii lui Mahomed au început persecuþiile împotriva adepþilor sãi pentru cã ei refuzau închinarea la idolii din Kaaba. Mahomed a instruit o parte din ei sã fugã în Abyssinia. Negus, regele romano-catolic al Abyssiniei i-a primit graþie viziunilor lui Mahomed în legãturã cu fecioara Maria, care erau foarte apropiate doctrinei romano-catolice.
Mahomed pretinde cã într-o noapte pe când dormea lângã Kaaba, a fost trezit de un înger numit Gabriel care l-a condus la un fel de animal ceresc cu aripi numit "Buraq". Dupã ce a încãlecat animalul, ei au zburat spre ruinele templului evreiesc la Ierusalim.
Mahomed spune cã la locul templului, el a fost întovãrãºit de proorocii Avram, Moise, Isus ºi alþii care se rugau în spatele lui. Dupã rugãciune, el s-a urcat din nou pe Buraq ºi s-a urcat la ceruri unde s-a întâlnit din nou cu proorocii ºi în final cu Dumnezeu însuºi.
Mahomed pretinde cã ar fi primit crezul islamic ºi instrucþiunile pentru cele cinci rugãciuni pe zi direct de la Dumnezeu în ceruri. Aceastã viziune a avut o influenþã uriaºã în istoria ulterioarã a lumii.
Din cauza persecuþiilor, în 622 dupã Hristos, Mahomed emigrã la Medina, la 200 de mile la nord de Mecca. De acolo el a condus "Raziile" – atacurile caravanelor ce veneau din Mecca. El a câºtigat bãtãlii minore, dar cei care i se opuneau în Medina erau asasinaþi. La Medina a fost locul în care Mahomed ºi-a arãtat ostilitatea faþã de evrei jefuindu-le aºezãmintele.
Mahomed s-a mai însurat ºi cu alte femei, din raþiuni politice, pentru a forma legãturi strânse cu pãrinþii sau rudele femeilor respective ºi ca sã-ºi întãreascã poziþia.
Mecca a trimis o armatã de 10.000 de oameni pentru a-l captura pe Mahomed. Dar nu au izbutit. Ei nu au reuºit sã-i penetreze apãrarea. Dupã o noapte de vânt ºi ploaie, marea armatã s-a împrãºtiat.
Ca om de stat, Mahomed nu a vrut sã zdrobeascã Mecca, dar a câºtigat-o pentru islam.
În anul 630 dupã Hristos, cu 10.000 de oameni, Mahomed porneºte spre Mecca. Conducãtorii cetãþii au ieºit îndatã la ivealã ºi i s-au supus. El a ocupat cetatea cu triumf. În acelaºi timp Kaaba este curãþitã de idoli.
Mahomed a devenit atât de puternic încât triburile se declararã musulmane doar pentru protecþia sa. El moare în 632 având nouã neveste ºi o concubinã romano-catolicã.
Trupul profetului Mahomed este îngropat astãzi în moscheea din Medina, unde an de an vin pelerini sã se roage. Notã: Mahomed nu a înviat din morþi; numai Isus Hristos DOMNUL a fãcut-o!
Acum cã ºtim cum îl priveºte lumea pe Mahomed ºi povestea islamului, iatã ce am învãþat eu la Vatican despre paravanul ºi despre pumnalul acestei lumi a religiei, precum ºi ce se petrecea în spatele scenei pentru construirea credinþei islamice.
Vaticanul dorea cu orice preþ Israelul pentru însemnãtatea lui religioasã, dar era blocat de evrei. O a doua problemã o reprezentau creºtinii adevãraþi din Africa de Nord care predicau Evanghelia.
Romano-catolicismul creºtea cu putere ºi nu tolera nici o opoziþie.
Vaticanul trebuia sã creeze cumva o armã ca sã elimine deopotrivã pe evrei ºi pe adevãraþii creºtini care refuzau sã accepte romano-catolicismul. Privind spre Africa de Nord ei vedeau mulþimea de arabi ca pe o sursã de forþã umanã aptã sã le facã aceastã muncã murdarã.
Un numãr de arabi deveniserã romano-catolici ºi au putut fi folosiþi pentru a raporta informaþii conducãtorilor lor la Roma. Alþii au putut fi folosiþi ca a –V-a Coloanã (o reþea subteranã de spionaj) pentru a îndeplini planul stãpânului Romei de a controla mulþimile de arabi care respinseserã categoric romano-catolicismul.
Când "sfântul" Augustin apãru pe scenã, el a ºtiut clar ceea ce se petrece. Augustin era un om foarte puternic ºi influent, cu armata sa micã de adepþi.
Mãnãstirile lui serveau ca baze de cãutare, descoperire ºi distrugere a manuscriselor Bibliei deþinute de adevãraþii creºtini.
Augustin a fost fãcut "sfânt" pentru servirea cu credinþã a "Bisericii Mamã".
Vaticanul a vrut sã creeze un "Mesia" pentru arabi, cineva pe care ei sã-l poatã înãlþa ca pe un conducãtor, un om cu charismã, pe care sã-l poatã antrena ºi a vrut în cele din urmã sã-i uneascã pe toþi arabii anticatolici sub conducerea lui, creând o armatã puternicã, care în final sã captureze Ierusalimul pentru papã.
În lecþia de la Vatican, cardinalul Bea ne-a spus urmãtoarea relatare.
O doamnã arabã bogatã care era o adeptã credincioasã a papei, a jucat un rol copleºitor în aceastã dramã. Era o vãduvã ºi se numea Khadijah. κi dãruise averea "Bisericii Mamã" ºi se retrãsese la o mãnãstire de maici. În timpul ºederii acolo, i s-a dat o sarcinã ciudatã ºi a fost trimisã înapoi în lume. Misiunea ei era sã gãseascã un tânãr strãlucit care sã poatã fi folosit de Vatican sã creeze o religie nouã ºi un om care sã devinã Mesia pentru copiii lui Israel. Ea îl gãsi curând pe tânãrul Mahomed ºi se cãsãtorirã.
Khadijah avea un vãr pe nume Waraquah care, ca ºi ea, era un foarte credincios romano-catolic. El avea o mare influenþã asupra lui Mahomed.
Vaticanul îl aºezã pe Waraquah pe un important, ca sfãtuitor al lui Mahomed.
Roma îºi gãsise omul, iar banii nu erau o problemã. I-au fost trimiºi profesori tânãrului Mahomed ºi el trecu prin pregãtiri intense. Mahomed "devorã" lucrãrile "sfântului" Augustin sub învãþãtura lui Waraquah ºi deveni un devotat al operelor sale. Acesta îl pregãti pentru "marea sa chemare".
Satan era hotãrât sã blocheze Evanghelia lui Isus Hristos de a ajunge la copiii lui Ismael. Folosindu-se de Vatican, Satan închise uºa pentru secole, lipsindu-i pe arabi de auzirea despre Lumina lumii.
Sub ordinele Vaticanului, arabii romano-catolici traversarã Africa de Nord începând sã rãspândeascã istoria unui mare om care în curând se va ridica dintre oameni ºi va deveni alesul dumnezeului lor.
În timpul pregãtirii, lui Mahomed i se spusese cã duºmanii lui sunt evreii. I se spusese de asemenea cã romano-catolicii sunt singurii creºtini adevãraþi ºi cã ceilalþi care îºi spun ei înºiºi creºtini sunt impostori blestemaþi ºi copiii diavolului care trebuie distruºi.
Învãþãtura satanicã mai este crezutã ºi astãzi de minþile musulmanilor din toatã lumea ºi distruge în fiecare naþiune musulmanã strãduinþele lui Hristos de a-i întâlni.
Pe când Mahomed începea sã-ºi primeascã "revelaþiile divine" într-o peºterã din munþii Hira nu departe de periferiile Mecãi, Waraquah – vãrul romano-catolic al soþiei sale – devenea adânc implicat în interpretarea acestor viziuni primite de Mahomed, totul deveni o problemã serioasã. Generalii islamici realizaserã cã s-au întins prea departe, fãrã a avea susþinerea necesarã ºi nici capacitatea de a duce lupta pânã la capãt. Era timpul pentru discuþiile de pace. Unul dintre negociatori a fost Francis de Assisi. Ambele pãrþi au trecut prin negocieri formale ºi au semnat concordate. Rezultatul negocierilor a fost urmãtorul:
–Musulmanilor le era permisã ocuparea Turciei în zona "creºtinã"
–Catolicilor le era permisã ocuparea Libanului în regiunea arabã.
–S-a cãzut de acord ca musulmanii sã poatã construi moschee în þãrile catolice fãrã opoziþie, atât timp cât romano-catolicismul este în floare în þãrile arabe.
Cardinalul Bea ne-a spus cã ºi musulmanii ºi romano-catolicii au fost de acord sã blocheze ºi sã distrugã eforturile duºmanului lor comun: misionarii creºtini care credeau Biblia.
Prin aceste concordate Satan a pus la cale distrugerea spiritualã a copiilor lui Ismael. El a construit un zid solid al opoziþiei împotriva Cuvântului lui Dumnezeu, reþinându-l sã ajungã la bieþii arabi.
Dupã semnarea concordatelor, un control strict a fost impus musulmanilor de cãtre Ayatollah prin preoþii, maicile ºi cãlugãrii islamici. Vaticanul a pus la cale de asemenea o campanie a urii între arabii musulmani ºi evrei. Înainte de aceasta ei coabitau în pace.
Dar vai, dupã aceasta întreaga comunitate islamicã privea pe misionarii credincioºi ai Bibliei ca pe diavolul care aduce otrava pentru a distruge pe copiii lui Allah.
N.T. – Gândiþi-vã doar la mistificarea fãcutã de Mahomed la adresa Bibliei, din iniþiativa lui Waraquah – fratele nevestei sale, adept al romano-catolicismului – prin care a fost pur ºi simplu înlocuit Isaac cu Ismael, ca jertfã oferitã de Avraam.
Raporturile sfâºietoare despre numai o mânã de convertiþi de la credinþa musulmanã aduse de misionari dupã ani de muncã, i-au tulburat, i-au istovit ºi i-au descurajat. Aceºti misionari nu ºtiau nimic despre aranjamentele secrete între Mecca ºi Vatican care le-au distrus eforturile de câºtigarea sufletelor din aceste meleaguri întunecate.
Cu Mecca ºi Vaticanul în plinã pace, bãtrâna curvã din Apocalipsa 17 ºi 18 le-a dat din nou de lucru iezuiþilor, care erau ocupaþi acum cu planuri pentru cucerirea ºi controlarea islamului.
În 1910, Portugalia devenea o þarã socialistã. Steaguri roºii apãreau peste tot. Romano-catolicismul a întâmpinat o problemã serioasã aici. În timp ce oamenii proclamau ziua de naºtere a Republicii Socialiste Portugalia, cerând distrugerea puterii bisericeºti; era chiar timpul perfect pentru o apariþie a fecioarei Maria. Dar trebuia sã existe mai multe beneficii ale acestei apariþii decât simpla menþinere a Portugaliei în strânsoarea de oþel a Vaticanului.
Iezuiþii vroiau ca Rusia sã fie implicatã, ºi localizarea acestei viziuni la Fatima putea juca un rol cheie în a împinge islamul la "Biserica Mamã".
În 1917 fecioara Maria apãru la Fatima. Producþia "Mama lui Dumnezeu" a fost un succes bombã, care a fost jucatã pentru a influenþa mulþimile. Ca rezultat, socialiºtii Portugaliei au suferit o serioasã înfrângere.
Romano-catolicii din toatã lumea au început sã se roage pentru convertirea Rusiei ºi iezuiþii inventaserã "Novenas" pentru Fatima (rugãciuni speciale de nouã zile), pe care ei au putut-o desfãºura pe tot cuprinsul Africii de Nord exprimând bune relaþii publice înaintea lumii islamice.
Desigur, sãracii arabi au crezut cã o onoreazã pe fiica lui Mahomed ºi acest lucru era tocmai ceea ce vroiau iezuiþii ca islamicii sã creadã.
Câþiva ani dupã înfrângerea din al-ΙΙ-lea rãzboi mondial, papa Pius XІІ, a stârnit lumea cu viziunea sa "a soarelui dansând", cu scopul de a menþine Fatima în ºtirile din ziare.
A fost un mare spectacol religios ºi întreaga lume l-a "înghiþit". Nu este surprinzãtor cã, papa Pius a fost singurul care a vãzut aceastã apariþie.
În afarã de toate acestea un grup de adepþi s-au strâns din toatã lumea într-o "armatã albastrã", totalizând milioane de credincioºi romano-catolici gata sã moarã pentru fecioara binecuvântatã.
Dar ei încã nu au vãzut nimic... Iezuiþii o au pe fecioara Maria programatã sã aparã de patru sau cinci ori în China, de câteva ori în Rusia ºi câteva "reale" mari apariþii în U.S.A. ... ªi oamenii se duc sã fie prezenþi.
Dar ce are a face aceasta cu islamul? Haideþi sã vedem ce are de spus ultimul episcop Sheen, despre fecioara Maria ºi islam: "Apariþia doamnei noastre la Fatima a marcat punctul de cotiturã în istoria celor 347.000.000 de musulmani din lume, oamenii religioºi cei mai dificil de convertit la creºtinism (romano-catolicism). Musulmanii au ocupat Portugalia pentru secole ºi ºi-au lãsat urma. "
Dupã moartea fiicei sale Fatimah, Mahomed scrise despre ea, cã "este cea mai sfântã femeie din paradis, dupã Maria".
Episcopul Sheen credea cã fecioara Maria a ales sã fie cunoscutã ca "Doamna noastrã de la Fatima", ca un semn ºi o garanþie cã musulmanii care cred în naºterea lui Hristos din fecioarã, vor începe sã creadã în divinitatea lui Hristos. El a scos în evidenþã cã statuile virginei cãlãtoare, ale "Doamnei noastre de la Fatima" au fost primite cu entuziasm de musulmani în Africa, India ºi în alte locuri ºi cã mulþi musulmani vin acum în "bisericã"(romano-catolicã). Ca director al societãþii pentru propagarea credinþei, episcopul Sheen a spus acestea cu autoritate.
În ultima jumãtate a secolului al-XІX-lea, Spania trecea prin convulsii politice. Monarhia sa romano-catolicã se clãtina ºi regina a fost detronatã în 1868, iar Spania a devenit republicã, însã aceasta doar pentru doi ani.
Apoi monarhia a fost restabilitã pânã în 1923. Cum condiþiile politice erau instabile, Spania a ales încã o datã sã devinã republicã ºi imediat biserica catolicã a început sabotajul.
În acest timp din 1931 pânã în 1936, cam cinci preºedinþi s-au succedat. Spaniolii romano-catolici îºi arãtau dispreþul faþã de puterea Vaticanului (nici nu visau ce se afla în spatele lor). Ei au pus taxe pe proprietãþile bisericii ºi au îndepãrtat preoþi ºi cãlugãriþele din ºcolile publice.
Papa spunea despre catolicii spanioli cã se opuneau orientãrii spre fascism; de aceea trebuie sã facã din catolicii spanioli un exemplu pentru cei care nu vor sã se supunã. Atunci a poruncit sã-i distrugã ºi sã numeascã aceasta o cruciadã împotriva comunismului.
Chiar dacã cei câþiva preºedinþi ai republicii fuseserã iezuiþi instruiþi, ei s-au opus puterii de la Vatican ºi s-au prefãcut doar a fi în mâinile Vaticanului.
Au fost contactaþi liderii islamici. Ei rãmãseserã datori Vaticanului pentru înºelarea Romei în privinþa Ierusalimului. Când au semnat concordatul, ei au promis sã-l ajute pe papã la timp de nevoie, chiar sã ridice o armatã dacã acesta ar fi dorit. Acum era momentul.
Iezuiþii ºi-au fãcut treaba. Bieþii spanioli urmau sã sufere acum. Datoritã negocierilor secrete, o uriaºã armatã arabã a fost ridicatã sub comanda generalului Franco. Vaticanul a finanþat aceastã maºinã de rãzboi pentru a le da o lecþie spaniolilor.
În 1936 a izbucnit noua Inchiziþie Spaniolã, care a fost numitã "Rãzboiul Civil Spaniol", orchestrat fiind în secret de la Vatican.
Pentru a þine lumea departe de aflarea adevãrului, relatarea ºtirilor se fãcea în aºa fel încât sã se înþeleagã cã Vaticanul ar fi luptat împotriva comuniºtilor într-un rãzboi sfânt.
În realitate existau doar o mânã de comuniºti în Spania. Instituþia Romano-catolicã ordonase o baie de sânge pentru proprii ei adepþi.
Sub steagul Vaticanului, forþele musulmane au invadat Insulele Canare ºi apoi au atacat Spania de sud. Spaniolii au privit ºocaþi cum cardinalul Pedro Segura era în fruntea armatei islamice care mãcelãrea pe necredincioºi – infidelii credinþei romano-catolice – bãrbaþi, femei ºi copii fãrã nici o milã.
Armata musulmanã îºi lua revanºa într-un târziu sub binecuvântarea papei. Când aveam trei ani îmi amintesc cã i-am vãzut pe ostaºi invadându-ne casa. Familia mea a supravieþuit acelei terori, fiind norocoºi.
Când inchiziþia ºi-a realizat scopurile, Spania era o ruinã, însângeratã ºi înfrântã, dar întoarsã în siguranþã în mâinile Vaticanului. Papa i-a mulþumit fecioarei binecuvântate, cã a scãpat Spania de comunism.
În jur de patru milioane de musulmani au ocupat Spania ca protectori ai credinþei romano-catolice. Islamul ºi-a plãtit datoria faþã de antihristul de la Vatican.
Arabii, prin negocieri strict secrete, îi declararã papei cã vor lupta pentru Vatican în Spania numai dacã papa este de acord ca niciodatã sã nu recunoascã vreun stat al Israelului, ce ar veni la existenþã. Papa a fost de acord.
Cardinalul Bea ne-a spus în ce mod evreii ortodocºi ºi sioniºtii forþau pentru un stat independent Israel.
_Doctor Rivera aº dori sã vã întreb dacã omul care l-a împuºcat pe papã era musulman?
_Desigur. Iezuiþii au plãnuit aceasta foarte bine. Mulþi urmau sã fie câºtigaþi prin acest incident.
Observaþi cã aceasta a dat ceva în comun papei ºi preºedintelui Regan. Amândoi au fost împuºcaþi ºi au devenit prieteni apropiaþi.
Papa a captat atenþia lumii întregi ºi simpatia tuturor conducãtorilor lumii.
Prin acest incident islamul s-a propulsat mai aproape de Vatican. Musulmanii s-au simþit atât de umiliþi cã unul dintre ei a tras în reprezentantul profetului Isus pe pãmânt încât Ayatollah-ul i-a trimis condoleanþe ºi scuze papei.
ªi în cele din urmã vina s-a putut arunca asupra K.G.B.-ului, fãcând astfel lumea sã creadã cã comuniºtii sunt duºmanii papei. Este un joc serios. Papa Ioan Paul al-II-lea a fost un comunist devotat pentru mulþi ani la rând.
Dacã aceasta sunã ciudat, aduceþi-vã aminte cã asasinul Mehmet Ali Agca este în topul oamenilor cu succes din Europa ºi cã este un expert al oamenilor de marcã. El ºi-a descãrcat arma de la o distanþã de numai 3 metri ºi jumãtate. Fiecare glonte l-a atins pe papã sub buric. Vedeþi cã el nu avea intenþia de a-l ucide pe papã. El doar urma instrucþiunile date de iezuiþi.
Rezultatul a fost obþinut când lumea l-a vãzut pe papã iertându-l pe Mehmet Ali Agca pentru cã l-a împuºcat: aproape un miliard de musulmani au fost plini de admiraþie pentru "sfinþia sa".
(The Hegelian Dialect)
Aºa cum am spus deja, eu cred cã totul a fost bine plãnuit. ªi papa ºi lumea musulmanã i-au mulþumit fecioarei Maria cã papa nu a murit.
Te întrebi de ce n-am trimis noi – americanii - armata în Liban? Dupã ce preºedintele a devenit atât de apropiat cu papa, am sfârºit printr-un nunþiu papal la Washington D.C. ºi astfel marina U.S.A. s-a deplasat la Liban pentru a apãra o naþiune romano-catolicã.
Curva din Apocalipsa 17 nu se va opri de la nimic ca sã-ºi atingã þelurile; inclusiv împuºcarea unuia dintre papi!
În trecut Satan s-a folosit de religie ca sã distrugã miliarde de suflete. Lucrând prin "marea curvã" (Vaticanul condus din 1814 de Iezuiti) din cartea Apocalipsa, Satan a pus-o cu grijã pe fecioara Maria înaintea oamenilor pentru a le distrage atenþia de la Domnul Isus.
Catolicii au fost înºelaþi, ei încercând sã cerceteze sistemul bisericii lor cu scopul de a ajunge în Rai. Folosind un truc asemãnãtor, Vaticanul a ajutat la ridicarea unei religii militante ºi sofisticate pentru a-i îndepãrta pe copiii lui Ismael de la cunoaºterea Unicului care i-ar fi putut duce în Rai.
Mulþimile de musulmani privesc religia lor ºi pe Mahomed (al cãrui trup se aflã încã la Medina) ºi din toatã inima lor îºi aþintesc privirile spre Mecca pentru a-ºi cãpãta salvarea. Iar vina pentru toate acestea se îndreaptã direct spre ROMA care este responsabilã pentru aceastã incalificabilã crimã.

Sursa : Alberto Rivera, ex Iezuit.
http://ordinulnegru.blogspot.com/
În timp ce toti oamenii accepta realitatea obiectelor, care sunt perceptibile simturilor lor, Socrate are o atitudine dispretuitoare fata de oamenii, care cred ca pentru a deveni reale lucrurile trebuie sa fie palpabile.

Ronin

Se pare ca 'fecioara' de la Fatima joaca rolul de 'liant' intre marile religii, religii care cred in nemurirea sufletului...

Fecioara Maria in lumea Islamica... ?!
Asta 'intareste' credibilitatea materialului postat, cum ca Islamul este creatia Vaticanului...

http://www.islamulazi.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=14
http://ordinulnegru.blogspot.com/
În timp ce toti oamenii accepta realitatea obiectelor, care sunt perceptibile simturilor lor, Socrate are o atitudine dispretuitoare fata de oamenii, care cred ca pentru a deveni reale lucrurile trebuie sa fie palpabile.

Ronin

http://ordinulnegru.blogspot.com/
În timp ce toti oamenii accepta realitatea obiectelor, care sunt perceptibile simturilor lor, Socrate are o atitudine dispretuitoare fata de oamenii, care cred ca pentru a deveni reale lucrurile trebuie sa fie palpabile.

Ronin

Maria poate fi "liantul" intre lumea musulmana si "crestinism".
Interesanta relatarea fostului Iezuit despre cum ca Islamul este creatia Catolicismului...!!!













http://ordinulnegru.blogspot.com/
În timp ce toti oamenii accepta realitatea obiectelor, care sunt perceptibile simturilor lor, Socrate are o atitudine dispretuitoare fata de oamenii, care cred ca pentru a deveni reale lucrurile trebuie sa fie palpabile.

Outlaw

Cu alte cuvinte, musulmanii-s pe mana cu catolicii din varful ierarhiei... partea proasta e ca odata ce au dobandit putere, musulmanii au cam inceput sa le-o dea pe cocoasa si la catolici... In spania, pe vremea califatelor si-au cam luat-o baietii de la iatagane...
Mie-mi pare rau de catolicii de rand ca-s oameni cumsecade. Ei saracii habar n-au de politicile ce se duc de catre mai marii lor...

padme

Coranul este aproape cuvant cu cuvant vt, in alta forma bineanteles si mai putin modificat, deh, alora le-a fost teama sa se joace cu lucrarile sfinte- eu am citit doar cuprinsul :D si ceva versete- dar oricum are capitole intregi dedicate copiilor lui Israel, Mariei si lui Isus. si Mahomed l-a primit tot de la.. ingerul Gabriel. ceea ce a lasat de la sine putere au fost hadidele-ceva legat de viata lui personala, am inteles.

nu stiu de ce Ronin scrie ca Maria ar putea fi liantul dintre catolicism si islam, iar imediat posteaza fotografia lui Isis alaptandu-l pe Horus? = se pare ca de aici au fost inspirate icoanele fecioarei cu pruncul!

Fr0styan

nu sunt musulman, sunt ortodox iar ceea ce am citit mai sus este o mare minciuna avand scopul de dezinformare..
povesti pentru americani





numai aceste doua poze vorbesc de la sine despre credinta lor..e vorba de o credinta mult mai veche decat catolicismul, iar Mohamed a fost doar un profet si atat, o veriga dintr-un lant destul de incolacit si cu multe noduri..religia lor nu a inceput cand s-a nascut acel profet dupa cum au impresia altii..
Nu conteaza cum am fost creati dar la inceput este logic ca exista o singura religie, un singur fir de gandire, apoi acel fir sa se destrame in mai mutle firicele, au aparut noduri incolaciri in toate directiile si tot asa..
In esenta exista o singura religie: Pot sa gandesc si sa aleg ce sa fac!
Viata lunga si prospera! dupa cum ar zice domnul Spock.

Urban


Erorile filosofiei sunt in cel mai rau caz ridicole, in timp ce erorile comise de religii sunt intotdeauna periculoase, spunea filosoful si istoricul englez David Hume in "Tratatul" sau "asupra naturii umane". Fervoare mistica, simt al sacrului, iluminare: fiecare stare spirituala se reflecta intr-un fenomen cerebral cat se poate de concret. Pentru ca, in loc sa interpreteze momentele de gratie drept dovada a unei realitati care ne depaseste puterea de intelegere, cea a existentei divine, oamenii de stiinta le privesc si le analizeaza din perspectiva de dovezi ale existentei creierului.
Ca atare, surprinzator sau nu, aceeasi zona cerebrala responsabila de cat de religioasa este o persoana este si cea care se activeaza la epileptici in timpul unei crize. Aceasta descoperire este una esentiala din punctul de vedere al intelegerii adevaratelor cauze ale experientelor extraordinare (altfel spus halucinatii), care li se par oamenilor religiosi atat de reale. Prin urmare, explicatia faptului ca unii oameni nu se pot nicicum lipsi de religie este aceea ca au pur si simplu in zona responsabila cu epilepsia si sentimentul religios anumite celule in mod peren excitate, ca si cum ar avea tot timpul un bec aprins in creier.
Emisfera stanga a creierului este cea asociata inteligentei emotionale, situatiilor de calm si seninatate, in timp ce emisfera dreapta se activeaza de obicei in situatii de stres si furie. Emisfera cerebrala stanga a fost multa vreme cea mai studiata de neuropsihologi pe baza implicarii ei in procesele de dezvoltare a limbajului, asadar a valorii ei in studiul leziunilor cerebrale. De altfel, inca din anul 2500 i.Hr., medicii egipteni semnalau legatura stransa dintre dereglarile de limbaj si paralizia partii drepte a corpului.

In ceea ce priveste nivelurile ridicate de elaborare cognitiva, aceasta emisfera pare a dispune si de un soi de specializare in procesele de analiza si incadrare in categorii: capacitatea de a descompune analitic o configuratie globala in elementele ei constitutive, fie ca e vorba de o figura, o problema sau un concept.
Emisfera dreapta a creierului nu este insa nici ea o simpla cutie goala ce serveste exclusiv la a ne umple de nervi. Fara ea am fi niste roboti. A fost cel mai probabil mai putin studiata din cauza aparentei lipse a simptomelor in cazul leziunilor cerebrale, si doar de cativa ani ii sunt analizate particularitatile in ceea ce priveste prestatiile vizual-spatiale. Aceasta emisfera pare fi corelata in principal partii afective si emotionale a comportamentului si, luand in considerare aspectul filogenetic, unele experimente au demonstrat ca emisfera dreapta a sobolanului are un rol predominant in comportamentul agresiv; in plus, a fost postulata si existenta unei relatii intre reactiile de frica, atac, lupta si fuga (care la predecesorii nostri erau strans legate de apararea teritoriului) si capacitatea de a organiza o reprezentare mentala a spatiului fizic.

Budistul din laborator
Ca la orice sedinta de meditatie care se respecta, inainte de aseza in pozitia lotus, calugarul budist incepe prin a aprinde lumanari si a arde betisoare de iasomie. De-abia apoi se poate concentra pentru a se elibera de dorinte, temeri si alte senzatii trupesti. De aceasta data insa, el are infipt in bratul stang acul unei perfuzii si la indemana un cordon de care sa traga atunci cand ajunge la apogeul starii de meditatie. La celalalt capat, Andrew Newberg, cercetator la Universitatea din Pennsylvania, sesizeaza miscarea si injecteaza in perfuzie o substanta de contrast. Apoi conecteaza pacientul la o masinarie numita Spect, care permite vizualizarea imaginilor cerebrale, reducand senzatia pe care omul o incearca, aceea de a fi totuna cu universul, la niste date afisate pe un monitor.

Se intampla in 2001, iar Newberg detecta atunci un soi de "black out" al alimentarii cu sange in zona posterioara a encefalului, cea care guverneaza perceptia asupra supraEu-lui si a lumii; altfel spus, descoperea ca rugaciunile si meditatia induc la nivel neurologic ideea de uniune a persoanei cu creatorul, printr-o senzatie "cat se poate de reala".
Neurologii au fost primii care au studiat experienta religioasa, descoperind o legatura intre epilepsia lobului temporal si desteptarea neasteptata a unui interes religios la pacienti. Intr-o carte publicata tot in 2001, Newberg impreuna cu Eugene d'Aquili stipula ca experientele spirituale sunt consecinta inevitabila a configuratiei cerebrale ("creierul uman a fost configurat din punct de vedere genetic sa incurajeze credinta religioasa"). Ca atare, chiar si simpla rugaciune are un efect deosebit la nivel cerebral.

In alta ocazie, in imaginile inregistrate de Spect la calugarite franciscane aflate in timpul rugaciunii s-a observat o reducere a activitatii in aria "delegata" cu orientarea, care le dadea maicutelor un sentiment "tangibil" de uniune cu divinitatea. In concluzie, spun Newberg si d'Aquili in "Why God won't go away" (De ce Dumnezeu nu va disparea)...senzatia ca eul iti este absorbit in interiorul a ceva mai vast nu deriva dintr-o constructie emotionala sau dintr-un gand pios": la baza ei stau evenimente neurologice.

Este credinta o iluzie neurologica?
Neuroteologia, termen lansat tot de Newberg si d'Aquili, explica asadar felul in care comportamentul ritualic suscita stari cerebrale din care deriva o vasta gama de senzatii umane, de la sentimentul apartenentei la comunitate la captarea unei uniuni spirituale profunde. (Litaniile de exemplu, genereaza un sentiment de calm si relaxare interpretat de credinciosi drept seninatate spirituala, in timp ce dimpotriva, anumite dansuri mistice provoaca o stare de hiperexcitatie in masura sa le dea participantilor senzatia ca sechestreaza intreaga energie a universului).

Cumva, aceste ritualuri reusesc sa declanseze tocmai acele mecanisme cerebrale care ii fac pe credinciosi sa-si interpreteze senzatiile ca probe ale existentei lui Dumnezeu. Se pare ca, focalizand atentia asupra mintii, ele blocheaza perceptiile senzoriale, inclusiv pe cele folosite de zona insarcinata cu orientarea pentru a stabili granitele eu-lui, acesta fiind de altfel si motivul pentru care chiar si oamenii necredinciosi se emotioneaza in timpul slujbelor religoase. "Atata vreme cat creierul uman va avea structura pe care o are, Dumnezeu nu va disparea".

Pe de alta parte, faptul ca experientele spirituale pot fi asociate unei activitati neurale nu inseamna e vorba de iluzii neurologice, mai preciza la acea vreme Newberg: "Ar fi ca si cum am atribui unei iluzii placerea pe care o simtim cand mancam o felie de tort. Nu exista o modalitate pentru a stabili ca schimbarile neurologice asociate unei experiente spirituale inseamna ca experienta respectiva este generata de creier sau dimpotriva, creierul este cel care percepe o realitate spirituala."

Subprodusul evolutiei
Unii sunt totusi convinsi ca, in realitate, aceleasi regiuni cerebrale implicate in experienta tortului creeaza si experientele religioase. Cand imaginea unei cruci sau a unei torah provoaca o senzatie de respect religios, cauza trebuie asadar cautata in zona cerebrala predispusa asociatiilor vizuale, care interpreteaza ceea ce ochiul vede si leaga imaginile de emotii si amintiri. Viziunile nascute in timpul unui ritual sau rugaciune sunt generate si in zona asociativa: stimularea electrica la nivelul lobilor temporali produce viziuni, iar epilepsia (descarcari anormale de activitate electrica in regiunea lobilor temporali) duce la extrem acest fenomen.
La ora actuala, radacinile biologice ale experientei religioase fac obiectul speculatiilor mai multor discipline, de la antropologie la psihologia evolutionista si la genetica. Teoria cea mai acreditata, din punctul de vedere al neurostiintelor, este aceea conform careia comportamentul religios si respectivele credinte ar fi "un subprodus al evolutiei"; iar potrivit asa-numitei Teorii a Mintii (Theory of Mind), totul porneste de la capacitatea noastra de a ne concepe semenii ca fiinte in stare sa gandeasca.

In decursul ultimilor 10-15 ani, plecand de la descoperirea neuronilor-oglinda in creierul macacului, numeroase cercetari au modificat profund atat modul traditional de a concepe relatia intre perceptie si actiune, cat si rolul pe care perceptia si actiunea il au in constructia cunoasterii sociale. Descoperirea mecanismului de rezonanta a neuronilor-oglinda a demonstrat ca sistemul motoriu, departe de a fi un simplu controlor al muschilor si executor al unor comenzi codificate in alta parte, este in masura sa implineasca functii cognitive care multa vreme au fost in mod eronat considerate apanajul proceselor psihologice si mecanismelor neurale de tip pur asociativ.
Ceea ce lipseste considera Dimitrios Kapogiannis si colegii sai de la National Institute of Neurological Disorders din Bethesda, autorii unui studiu dat publicitatii anul acesta cu privire la bazele neurologice ale credintelor religioase, este un model unitar al complexei experiente reprezentate de religiozitate. Bazandu-se pe o serie de analize facute la Baylor Institute for Studies of Religion din Houston, Kapogiannis afirma ca cele doua componente cheie ale acestui proces cognitiv sunt perceptia nivelului de implicare al lui Dumnezeu in realitate si functia lui punitiva: cel putin in Occident, unde divinitatea isi asuma in principal aceste doua roluri.

Ideea de Dumnezeu
Pe scurt, dupa ce au supus un grup de voluntar rezonantei magnetice functionale, cercetatorii si-au facut o idee despre reteaua cerebrala activata in cursul unei experiente religioase: ariile prefrontale si frontale posterioare, unde atunci cand subiectii se gandesc la un Dumnezeu care interactioneaza cu omul., intra in actiune neuronii-oglinda.
Zonele cerebrale ale perceptiei emotionale se activeaza atunci cand voluntarii se gandesc la emotii divine (dragoste, furie) si este interesat de observat ca atunci cand voluntarii se gandesc la o doctrina religioasa si nu la o divinitate "umanizata", se "inrosesc" zonele gandirii abstracte, dedicate intepretarii limbajului metaforic, ca in cazul oricarei alte notiuni "rupte" de realitatea perceputa.

In ultima instanta, potrivit studiului, fara dezvoltarea unui creier "social", omul nu ar fi in masura sa conceapa divinul, iar creierul uman a fost astfel configurat incat sa faca divinul antropomorf in manifestarile sale, cel putin in cultura iudeo-crestina (grupul de cercetatori urmeaza a-si extinde studiul si la alte culturi pentru a vedea daca datele se suprapun).
Unii spun ca este un soi de "traducere" neurologica a ceea ce spunea pe vremuri filosoful german Ludwig Feuerbach: Dumnezeu nu este altceva decat esenta obiectivata a omului; adica nu Dumnezeu l-a creat pe om, ci omul creeaza ideea de Dumnezeu.

Articol de Cecilia Stroe

Ronin

In cercetare este importanta cantarirea argumentelor si analiza circumstantelor care sunt mai puternice decat marturia unei persoane...

Recomand cartea lui Jim Tetlow, Roger Oakland si Brad Myers, "Queen of All" - Regina tuturor.

Quote:
"The Marian apparitions' plan to unite all religions under the Roman Catholic Church."

Aparitiile Mariane (ale fecioarei Maria) urmaresc sa realizeze unirea tuturor religiilor sub autoritatea bisericii romano-catolice."
http://ordinulnegru.blogspot.com/
În timp ce toti oamenii accepta realitatea obiectelor, care sunt perceptibile simturilor lor, Socrate are o atitudine dispretuitoare fata de oamenii, care cred ca pentru a deveni reale lucrurile trebuie sa fie palpabile.

Ronin

http://islamul-catolic.blogspot.com/

Trei mari religii au un lucru comun: fiecare are un loc sfânt unde cautã cãlãuzire.

- Romano-catolicii privesc Vaticanul ca pe oraºul sfânt.

- Evreii privesc Zidul plângerii din Ierusalim ca pe locul lor sfânt.

- Musulmanii privesc Mecca ca pe oraºul lor sfânt.

Fiecare grup crede cã primeºte binecuvântãri speciale ºi sigure pentru tot restul vieþii ca urmare a vizitãrii locurilor lor sfinte.


Când Mahomed avea nouã ani era cu unchiul sãu cu o caravanã.

Un cãlugãr romano-catolic îl vãzu pe bãiat ºi îl interogã.

Apoi îi ceru sã vadã semnul de pe spate.
El exclamã: "Este semnul unui prooroc." (sic !)

Apoi îl avertizã pe unchiul lui Mahomed: "Ia-l pe fiul fratelui tãu înapoi în þara sa ºi apãrã-l de evrei, cãci dacã îl vor vedea ºi vor ºti ceea ce ºtiu eu despre el, atunci vor interpreta greºit semnul proorocului ºi vor fi împotriva lui. Lucruri mari sunt pregãtite pentru fiul fratelui tãu." ("dezvoltare" controlata)

http://ro.wikipedia.org/wiki/Islam

Cãlugãrul romano-catolic a aprins flãcãrile viitoarelor persecuþii îndreptate împotriva evreilor ºi le-a pus în mâinile urmaºilor lui Mahomed.
http://ordinulnegru.blogspot.com/
În timp ce toti oamenii accepta realitatea obiectelor, care sunt perceptibile simturilor lor, Socrate are o atitudine dispretuitoare fata de oamenii, care cred ca pentru a deveni reale lucrurile trebuie sa fie palpabile.

i1414xy

Citat din: Ronin din  13 August 2009, 16:19:20
In cercetare este importanta cantarirea argumentelor si analiza circumstantelor care sunt mai puternice decat marturia unei persoane...

Recomand cartea lui Jim Tetlow, Roger Oakland si Brad Myers, "Queen of All" - Regina tuturor.

Quote:
"The Marian apparitions' plan to unite all religions under the Roman Catholic Church."

Aparitiile Mariane (ale fecioarei Maria) urmaresc sa realizeze unirea tuturor religiilor sub autoritatea bisericii romano-catolice."

i1414xy

Citat din: Ronin din  13 August 2009, 16:19:20
In cercetare este importanta cantarirea argumentelor si analiza circumstantelor care sunt mai puternice decat marturia unei persoane...

Recomand cartea lui Jim Tetlow, Roger Oakland si Brad Myers, "Queen of All" - Regina tuturor.

Quote:
"The Marian apparitions' plan to unite all religions under the Roman Catholic Church."

Aparitiile Mariane (ale fecioarei Maria) urmaresc sa realizeze unirea tuturor religiilor sub autoritatea bisericii romano-catolice."
Gresit, foarte gresit. Aparitile Fecioarei Maria urmaresc apropierea omului de Dumnezeu, prin indepartarea de pacat. Si daca Ea ar vrea sa uneasca toate religiile ar face-o pentru ca oamenii sa se converteasca la ortodoxie , care este adevarat credinta, si nu la catolicism care are unele greseli
de dogma, dar convertirrea oamenilor se va face de bunavoie , si nu autoritar asa cum vor cei din biserica catolica

darksid3

Nimeni nu are nevoie sa se converteasca la nimic.
Credinta este in fiecare din noi si nu are legatura cu religia sau biserica.
Punct!
11.11

geutzu

Citat din: darksid3 din  06 Octombrie 2009, 08:32:45
Nimeni nu are nevoie sa se converteasca la nimic.
Credinta este in fiecare din noi si nu are legatura cu religia sau biserica.
Punct!

Cum toate religiile urmaresc "iluminarea" individului, a te converti de la o religie la alta cred ca tine mai degraba de societate si nu de "religie" in sinea ei.
"The difference between the impossible and the possible is merely a measure of man's determination." - Cap. James Thain

darksid3

Religia are cauze ce tin de societate. Este un fel de interfata intre intuitie si logica.
Problema e ca sensul spre care individul "x" cauta iluminarea este unul nul. Dam prea multa atentie exteriorului in loc sa privim in NOI. E ca si cum ai fi atent la propria reflexie din oglinda, in loc sa fi atent la tine.
Fireste ca nu iese fum fara foc, insa tocmai aceasta mistificare a unor notiuni este capcana.
11.11