Autor Subiect: OZN pe radar  (Citit de 8450 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Necunoscutul

  • Vizitator
OZN pe radar
« : 20 Aprilie 2006, 13:45:47 »
  Multe OZN-uri au fost detectate de radar dar niste controlori neexperimentati ar putea confunda OZN-urile cu "fantomele" radar?
 
  Am sa incep cu o astfel de experienta:

  "La aproximativ 10:40 operatorul numarul 2 a raportat ca a prins 2 semnale la pozitiile 40' si respectiv 70'. In acelasi timp comandantul avionului si copilotul au vazut aceste doua obiecte de culoare rosie. Comandantul avionului a anuntat Centrul de Aparare Utab care a confirmat imediat prezenta obiectelor pe ecranele sale."
 
                                     Din raportul oficial al ofiterului din Serviciul de informatii al aviatiei

 8-)

assiris

  • Vizitator
Raspuns: OZN pe radar
« Răspuns #1 : 26 Aprilie 2006, 01:35:52 »
Si?  :?

TurnusX

  • Vizitator
Raspuns: OZN pe radar
« Răspuns #2 : 26 Aprilie 2006, 07:00:59 »
Ar trebui incluse mai multe date, precum data, ora, locul si altele. Puteai foarte bine sa zici, "unu' a vazut ceva pe radar".

Necunoscutul

  • Vizitator
Raspuns: OZN pe radar
« Răspuns #3 : 01 Mai 2006, 17:40:56 »
Aeronavele civile ce survolau zona vizata au confirmat existenta unui balon metalizat in zona, dar au refuzat sa-l raporteze oficial, motivand ca nu vor sa se compromita cu rapoarte OZN.



Un OZN la parada militara: cazul Alexeni-23 August 1984
Alexeni, 23 august 1984. Dupa terminarea paradei militare aeriene (aeronavele militare participante au evoluat de pe acest aerodrom), statia radar ce deservea aeroportul Otopeni intreaba statia radar de la Alexeni daca in aer, aproximativ la verticala aerodromului, mai este cumva vreun elicopter, deoarece se receptioneaza un semnal ce corespunde unei asemenea aeronave. La parada militara aeriana luasera parte aeronave de tipurile MIG-21, MIG-23, IAR-93, IAR-316, IAR-330 si MI-8, iar transportul materialelor si al personalului tehnic se facuse cu avioanele AN-24 si AN-26.
Desi se stia precis ca nici o aeronava de pe aerodromul Alexeni nu se mai afla in aer (toate fiind la sol, chiar husate), se verifica prin luarea legaturii directe cu aerodromul militar, confirmandu-se existenta la sol a tuturor aparatelor. De la postul de observare vizuala se confirma acest lucru, cat si faptul ca in limitele de cercetare prin mijloace optice nu exista numic deosebit de semnalat. La insistentele statiei de la Otopeni se intensifica cercetarea vizuala si prin mijloace optice. Ofiterul de serviciu pune in functiune, din proprie initiativa, statia radar, dar nu semnaleaza nimic deosebit in afara traficului cunoscut, mai ales ca in zona unde cei de la Otopeni sustineau existenta unui obiect, acesta nu putea executa cercetarea prin radiolocatie (datorita unei imposibilitati tehnice, locul respectiv aflandu-se in zona „moarta” a radarului). De la Otopeni se transmite ca obiectul respectiv penduleaza undeva la verticala aerodromului, spre vest, la o altitudine de 4.400-4.500 m. Obiectul aparuse subit si fusese reperat de 4-5 radare diferite, de pe pozitii diferite… Dupa aproximativ 15 minute, de la postul de observare vizuala se semnaleaza aparitia unui punct stralucitor pe 255o azimut, simultan primindu-se de la Otopeni o comunicare ca obiectul se deplaseaza spre vest, altitudinea scazand la 2.200 m. Ofiterul de serviciu si personalul radarulului de la Alexeni il observa ca pe un punct stralucitor in bataia Soarelui (prin lunete si teodolite aparand ca un corp ovaloid, dintr-un material asemanator aluminiului).
Masurat cu instrumente optice parea de 2-3 m lungime, 1-5 m latime, nefacand zgomot. Se constata ingreunarea receptiei radio pe UUS si US, manifestandu-se foarte multi paraziti. Obiectul continuand deplasarea spre vest, iese din campul vizual, putand fi de acum observat numai prin mijloace optice. Ulterior, la scurt timp, a intrat in zona de actiune a statiei radar de la Alexeni. Deplasarea are loc pe azimut 255o, inaltimea crescand in acest moment cu cate 1.000 m altitudine la fiecare 1.000 m parcursi pe orizontala. Deodata obiectul este pierdut, pentru a fi ulterior regasit, urcand la 22.000 m in 5 secunde. De la Bucuresti se primeste dispozitie de  incetare a cercetarii aeriene, implicit a obiectului, fiind vorba de un… balon meteo.
Dar cei de la Alexeni nu inceteaza cercetarea prin radiolocatie a obiectului necunoscut. Nimeni nu mai acorda nici o importanta prezumtivului balon. Acesta se intoarce si se posteaza undeva la 260o vest, la distanta de 20 de km de Alexeni, incepand niste evolutii aberante la 2.000-5.500 m, osciland intre stationari la punct fix si viteze de peste 12.000 km/ora. La insistentele sefului radarului de la Alexeni, de la punctul de conducere a zborului al aerodromului se ia legatura cu unele aeronave civile ce survoleaza zona vizata, iar acestea confirma existenta unui balon metalizat in zona, dar refuza sa-l raporteze oficial, motivand ca nu vor sa se compromita cu rapoarte OZN! Este momentul de la care nu se mai obtine cooperarea aviatiei in aceasta problema. Desi se raporteaza la Otopeni, acestia nu acorda nici o importanta observatiei, atragandu-se atentia ca este Ziua Nationala a Romaniei si ca nu este nevoie de „stiri bomba”.
De la descoperire, obiectul va fi urmarit timp de 40 de minute, altitudinea sa de zbor variind cu intermitente si aleator  intre 2.000 m si 100.000 m (100 km), unde a fost pierdut, disparand in cosmos, cu peste 10.000 km/ora. Evolutia a fost compusa din traiecte concentrice spiralate sau in unghiuri drepte, cu viteze ascensionale si unghiuri diferite raportate la orizontala. A urcat si a coborat de aproximativ 7-8 ori intre 2.000 si 5.500 metri.  Evolutia nu a fost asemanatoare cu cea a unui balon, lucru confirmat de operatorii radar, toti cu experienta in radiolocatie (peste 10 ani vechime), alesi pentru calitatile lor in vederea paradei militare aeriene. Pe timpul evolutiei obiectului au fost puternic perturbate comunicatiile pe UUS si US. Obiectul nu a facut zgomot, sau cel putin acesta nu a fost perceput de martori. Nu avea lumini proprii si nici jeturi de propulsie. Vantul era de 7-8 m/s. A evoluat fara a fi incomodat in vreun fel de vant. Semnalul radar receptionat era compatibil cu cel de la un avion mic, de tip curier, sau de la un elicopter de transport. Semnalul a fost receptionat relativ constant pe toata durata evolutiei obiectului, urmarirea nepunand probleme deosebite. Cerul era senin, iar temperatura de peste 28oC.
Evenimentul desfasurandu-se pe fondul sarbatorii nationale de atunci, nimeni nu a dorit sa se incarce cu raportarea lui „mai sus”. Benzile care contin inregistrarile zborului au fost sterse la 24 de ore dupa analiza. Toate directiile de evolutie sunt date in functie de pozitia aeroportului Alexeni si cea a Bucurestiului. Intre 25.000-60.000 m evolutia a fost similara celei unui avion de inalta acrobatie, dar cu unghiuri de viraj deosebit de stranse si intoarceri in unghi drept, atat pe verticala cat si pe orizontala, ce nu pot fi realizate de nici o aeronava terestra, din cauza suprasarcinilor la care ar fi supusi pilotul si aeronava. Ulterior, s-a cautat musamalizarea fenomenului si ridicularizarea martorilor.
Tot in categoria ciudateniilor ar putea fi inscris si faptul ca dintre cei aproximativ zece militari (ofiteri si subofiteri participanti la eveniment), opt vor muri in conditii mai mult sau mai putin stranii (accidente, boli galopante, crime, etc.) in urmatorii 2-3 ani. Seful radarului va fi promovat si mutat intr-un domeniu ce nu va mai avea legatura cu radiolocatia, iar operatorul radar implicat in incident va fi pensionat anticipat prin disponibilizare. Pentru ca totul sa se incheie intr-o nota de stranietate, aerodromul Alexeni a fost primul aeroport dezafectat, odata cu restructurarea armatei romane, iar instalatiile radar au ajuns la… fier vechi.Un OZN sfideaza meteorologia
Noaptea de 15 spre 16 februarie 1991 reprezinta pentru multe persoane o experienta unica; au observat un OZN. gigant evoluand in conditii de-a dreptul imposibile, cum spun aviatorii, referindu-se la caracteristicile aeronavelor terestre cunoscute. In miez de iarna, cand ningea abundent si viscolea puternic (vantul in rafale atingea 20-25 m/s), deodata au inceput sa se auda tunete naprasnice, iar cerul intunecat ca smoala a fost brazdat de fulgere orbitoare ca in toiul verii. Nedumeriti si speriati, unii s-au grabit sa iasa din casa, pentru a vedea ciudatul fenomen. Afara insa au ramas inmarmuriti. Pe cer, sfidand vijelia, plutea fara nici un zgomot un obiect cilindric lung de circa 150-180 m, cu diametrul in jur de 20 m, de culoare verde crud intens. In partea posterioara avea un fel de „jet” luminos, de aceeasi culoare, dar mult mai deschis la nuanta, cu o lungime ce a fost apreciata la 30-40 m.
De undeva, din corpul cilindric, se desprindeau periodic    3-5 sfere de culoare verde albastrui, cu diametrul de cca. 3 m. Sferele se apropiau de liniile de transport ale energiei electrice. In acel moment, se produceau descarcari electrice violente asemanatoare fulgerelor, de la cabluri si stalpi catre sfere. Intetindu-si culoarea, globurile puternic irizate se intorceau apoi la „nava mama”. In urma descarcarilor electrice produse unele retele electrice si puncte de transformare au fost scoase din functiune, fara a fi distruse, iar pe sectorul de deplasare al OZN-ului s-au creat zone cu pene de curent. Peste 40 de localitati din zona de sud-est a tarii, printre care si cateva orase (Slobozia, Urziceni, Calarasi, Tandarei, Fetesti), au ramas toata noaptea in intuneric total sau partial. Defectiunile constatate a doua zi, conform relatarilor unor lucratori de la retelele de distribuire a energiei electrice, nu justificau amploarea penei de curent.
Conform presei din perioada respectiva, martorii sustin ca dupa „alimentarea cu energie electrica OZN-ul se deplasa silentios, fie foarte lent, fie cu miscari foarte bruste, in lateral sau pe verticala, aparent haotic, pe traiectorii aleatorii ce  pareau sa sfideze gravitatia si vantul deosebit de puternic”. Viteza obiectului a fost estimata la 3.000-5.000 km/ora. Cilindrul verde si-a facut simtita prezenta pe directia NE-SV, in afara arcului carpatic si in zona Baraganului. Dupa ce s-a aratat in plenitudinea frumusetii sale bucurestenilor ce au avut curajul sa iasa afara si sa infrunte viscolul (desi exista relatari si ale unor persoane ce locuiesc la etajele superioare ale unor blocuri), OZN-ul a inceput sa colinde sudul tarii.
Evolutia a inceput in jurul orei 20.30 si a continuat toata noaptea, ultima aparitie avand loc spre ziua, in sudul Dobrogei, dupa care a disparut fara urma. Valul de telefoane ce semnalau aparitia a determinat Institutul Meteorologic sa dea un comunicat, a doua zi, in care se arata ca in sudul tarii, pe fondul unui viscol puternic, s-au produs descarcari electrice (un fenomen rarisim, dar cunoscut), fara a se aminti nimic de ciudatul OZN…
Statiile radar au semnalat mai multe obiecte ce s-au deplasat pe traiectorii aleatorii in afara traiectelor de zbor in sudul tarii. Traiectele nu erau continui si au fost raportate in perioada 15 februarie, ora 20.00-16 februarie, ora 5.00; de semnalat ca in perioada mentionata mai sus, din cauza timpului nefavorabil, zona respectiva nu a fost survolata de nici o aeronava, aeroporturile si aerodromurile din sudul si estul tarii fiind inchise. Indicatoarele radar prezentau pentru sectoarele de spatiu aerian analizat zone puternic ionizate ce se suprapuneau cu deplasarea obiectului, iar in transmisiunile radio, chiar si in emisiunile posturilor de radiodifuziune, s-au constatat puternice perturbatii, puse ulterior pe seama descarcarilor electrice. Evenimentul a fost amplu mediatizat in mass-media, starnind multe controverse.

Cazul Mihail Kogalniceanu 1988
11 octombrie 1988. Pe aerodromul Mihail Kogalniceanu se desfasura programul normal de decolari-aterizari ale aeronavelor civile. Ora 15.14. Statia radar ce deserveste aerodromul semnaleaza turnului de control si punctului de conducere a zborului ca pe directia N-S se deplaseaza un obiect-tinta, format din mai multe obiecte elementare, al caror numar a fost estimat de la sol ca fiind intre sapte si noua, deplasandu-se cu viteza de peste 11.000 km/ora, la altitudinea de 7.000 m, informatie confirmata si de catre alte statii radar.
Tinta este vizibila pe radar la 45 km de aerodrom, trece la verticala acestuia la inaltimea mentionata si, dupa alti 60 km, dispare in abisurile cosmosului. Obiectele au zburat in formatie, fiind observate vizual si prin mijloace optice timp de 8-12 secunde. S-au obtinut vizualizari si pe radarele de bord ale mai multor avioane militare, unul dintre acestea fiind scos inutil la interceptare. Dupa contactul radar, a pierdut tinta, neputandu-se angaja pentru interceptare, desi era in fortaj, viteza sa fiind insuficienta. Obiectele aveau lumini multicolore. Trei avioane civile ce se aflau in trafic au confirmat viteza obiectelor. Din intamplare, pe aerodrom se aflau un numar mare de specialisti in domeniul aeronautic, ce au confirmat ca aceste obiecte nu puteau fi de origine terestra. In timpul evolutiei, obiectele au fost insotite de un zgomot de inalta frecventa, martorii afirmand ca acesta avea o anumita muzicalitate nereproductibila, dar placuta auzului. Obiectele, dupa cum a reiesit la analiza, au venit din cosmos. Evolutia ciudatelor obiecte a putut fi observata atat vizual cat si pe radarul de la bordul a doua avioane ce au decolat de pe o nava ruseasca din Marea Neagra. Nu s-au observat perturbatii radioelectronice. Incercarea de fotografiere cu fotomitraliera a fost nula, developarea filmului nerelevand nimic, ca si cum filmul nici n-ar fi fost expus. Martorii sustin ca obiectele au zburat in formatie de „V”. Culorile erau deosebit de vii si placute ochiului, dar neinvaluite in halouri, fiecare obiect putand fi observat separat desi se zbura in formatie stransa. Cazul a fost clasat din lipsa de probe si dat uitarii.

Incidentul din august 1988 de pe aeroportul Otopeni
Dialogul urmator cuprinde redarea exacta a benzii de magneteofon pe care a fost inregistrata convorbirea dintre Serviciul de Control Otopeni si echipajul unei aeronave romanesti, transcrisa de regretatul colonel de aviatie (ufolog si scriitor) Doru Davidovici.
Echipajul: Bucuresti APPROACH, comunicati daca aveti in zona noastra alta tinta. Este o lumina albastra care se roteste in jurul nostru. Vedeti ceva in radar?
(Bucuresti APPROACH nu raspunde; vorbeste cu un alt avion.)
Echipajul: Turnul de control!
Bucuresti APPROACH: Va ascult!
Echipajul: Observati o alta tinta in zona noastra? Avem in dreapta un obiect, o lumina albastra. Se vede ceva pe radarul dumneavoastra?
Bucuresti APPROACH: Nu vad nimic. Cred ca este un avion, dar nu va vad nici pe dumneavoastra...
Echipajul: Avem in fata, dreapta, un obiect la ora 14.
Bucuresti APPROACH: Da, intr-adevar, este deasupra la MZL!
Echipajul: Ne insoteste de la decolare…
Bucuresti APPROACH: Da, am vazut acum… sunt trei puncte acolo!
Echipajul: Rog apreciati la ce inaltime este. Va rog!
Bucuresti APPROACH: Sunt trei tinte, insirate una dupa alta.
Echipajul: Da, una este deasupra… la 7.000 m, in dreapta.
Bucuresti APPROACH: Da, in dreapta, acum la ora 15.
Echipajul: Corect. Asa este.
Bucuresti APPROACH: Daca va uitati mai sus sunt doua in spate!
Echipajul: In spate nu avem cum, o vedem numai pe asta din fata, din dreapta.
Bucuresti APPROACH: In spatele tintei, luminii pe care a-ti vazut-o dvs…
Echipajul: Da, da, asa este, am vazut-o! O vedem si pe asta!
Bucuresti APPROACH: Sunt la distante egale una de alta, ultima este mai indepartata…
Echipajul : Corect, asa este. Ne-au cam inconjurat!
Navigatorul: Terminati! Sa fac si eu un acord – nu mi-a mers deloc ARK-ul pe portiunea asta!
Tintele, obiectele luminate, luminile albastre a caror marime aparenta era de cca. 20 de miimi la 4.000 m distanta – deci aveau in jur de 80 m in diametru – au fost observate de un echipaj cu mii de ore de zbor, familiarizat cu ce se poate intimpla in aer, si oricum, daca tinta aceea a fost „planeta Venus”, cele doua obiecte cu care era in formatie ce au fost?
Pe urma exista dublarea observatiei prin radar de catre operatori, la fel de familiarizati cu tintele aeriene, si in cele din urma exista acea exclamatie a navigatorului: „Terminati! Nu mi-a mers ARK-ul!” (radiogoniometrul care colecteaza toata observatia); este cunoscut faptul ca unul dintre efectele OZN-urilor este parazitarea legaturilor radio (total sau pe anumite game de frecventa). In cazul de fata, convorbirile cu solul aveau loc pe UUS, iar ARK-ul functioneaza pe unde medii. Fara comentarii! Dupa copierea continutului benzilor, in conditii mai mult decit ostile, de catre scriitorul Doru Davidovici, inregistrarile au fost predate undeva „mai sus” pentru „cercetari”, dar nu s-a mai auzit niciodata nimic despre ele, fiind data chiar „indicatia” ca incidentul sa nu mai fie comentat (sub amenintarea unor severe sanctiuni!).

Despre autor:
Col. Dr. Emil Strainu este specialist in radiolocatie, avand titlul de doctor in „razboi geofizic”. A publicat numeroase carti, articole si studii in domeniul cercetarii spatiului aerian prin intermediul metodelor radiolocatiei, dintre care amintim:
• Razboiul geofizic, Ed. Acad. de Inalte Studii Militare, 2003;
• Sabiile zeului Marte – razboiul radioelectronic, Ed. Acad. de Inalte Studii Militare, 1996;
• Razboiul geoclimatic, Ed. Sophia, 2000;
• Razboiul magicienilor, Ed. Gamian, 1993;
• OZN – Universuri paralele, Ed. UMC, 1994;
• OZN in arhivele militare secrete, Ed. Majadahonda, 1995;
• OZN – lista neagra, Ed. Z 2000, 1997;
• Serviciile secrete si fenomenul OZN, Ed. Z 2000, 1999;
• War in cyber space, Ed. Sophia, 2001.
Autorul poate fi contactat la adresa: Emil Strainu, OP 79, CP 32, sector 2, Bucuresti.

 



Acuma sper ca este bine......



 8-)


Offline nemo

  • Cool
  • ***
  • Mesaje postate: 122
    • Vezi Profilul
  • Liked: 0
  • Likes Given: 0
Raspuns: OZN pe radar
« Răspuns #4 : 02 Mai 2006, 11:39:14 »

Bravo Necunoscutule,
Ai facut un demers excelent postind aceste materiale . Cred ca sint unele din cele mai bune relatari OZN, nu numai autohtone dar si la nivel mondial . De ce ?.  Pentru ca implica institutiile cele mai avizate : Fortele Aeriene, Radiolocatia, Aviatia Civila. Sint marturii dincolo de orice suspiciune confirmate atit vizual si cit si radioelectronic . Si ce e mai important este ca exista surse multiple si independente de observatie . Cred ca aceste materiale vorbesc de la sine si orice comentariu este de prisos . Felicitari !

assiris

  • Vizitator
Raspuns: OZN pe radar
« Răspuns #5 : 02 Mai 2006, 13:04:46 »
Daca ar fi fost si ceva poze... :roll:

Necunoscutul

  • Vizitator
Raspuns: OZN pe radar
« Răspuns #6 : 02 Mai 2006, 13:11:56 »
  Mersi mult Nemo, daca o sa mai gasesc niste rapoarte de genul asteia o sa le postez, cat despre poze... imi pare rau dar nu am gasit nici una desi as fi vrut si eu sa vad.


 8-)

assiris

  • Vizitator
Raspuns: OZN pe radar
« Răspuns #7 : 02 Mai 2006, 13:29:18 »
Daca fenomenul s-a petrecut si la Bucuresti este imposibil ca nici o camera de tv sau ap. foto sa-l fi imortalizat, mai ales ca evolutia a fost de lunga durata. Probabil ar trebui repusa intrebarea: Cine are... sa faca un pas in fata... dar ... unde?

Offline nemo

  • Cool
  • ***
  • Mesaje postate: 122
    • Vezi Profilul
  • Liked: 0
  • Likes Given: 0
Raspuns: OZN pe radar
« Răspuns #8 : 02 Mai 2006, 16:19:58 »
Fiti atenti la ani ... 1984, 1988 . In acei ani nici macar Securitatea nu avea camere video . Poate studiorile Sahia, dar se ocupau de istoria PCR . Oricum relatarile sint impresionante . In acea vreme am discutat cu un pilot care mi-a relevat alte cazuri . Ce ma impresiona era firescul cu care admitea observatia OZN . Parca facea parte din cotidianul vietii lor de aviatori . Seamana perfect cu ce a relatat mai sus col.dr. Emil Strainu . Cred ca o proba radar insotita, de 3-4 observatii directe ale unor persoane cu responsabilitate, face mai mult ca 100 de "probe" video luate de pe net . 

assiris

  • Vizitator
Raspuns: OZN pe radar
« Răspuns #9 : 02 Mai 2006, 16:51:34 »
Sa spunem ca noi, nu stam tot timpul cu ochii in sus. Oare cei de pe statia orbitala nu vad mai bine ce se petrece deasupra pamintului? Ei au o perspectiva superba de acolo si ar putea sa vada cite ceva (am auzit ca uneori au mai scapat si unele exclamatii de uimire ale celor de pe statie. Sa intre oare toate acestea in sacul fara fund dar bine legat la gura al securitatii?
Stie cineva adrese sa camere video de pe sateliti cxare sa transmita live imagini din afara pamintului? Nu de alta dar ar fi interesant sa "stam cu ochii pe ele"

TurnusX

  • Vizitator
Raspuns: OZN pe radar
« Răspuns #10 : 02 Mai 2006, 21:00:51 »
  Cu siguranta ca s-ar gasi oameni "bine intentionati" care sa spuna ca imaginile transmise sunt false iar explicatia lor logica ar fi ... "pai noi stim ca pamantul este plat". Say, what the fuck? Nu cred ca exista asa ceva ca "dovezile" incontestabile. Ceea ce traiesti, traiesti. Este la fel ca si religia.

dane

  • Vizitator
Raspuns: OZN pe radar
« Răspuns #11 : 05 Mai 2006, 00:19:08 »
 ,,,opt vor muri in conditii mai mult sau mai putin stranii (accidente, boli galopante, crime, etc.) in urmatorii 2-3 ani.,, .. clar ... nici nu e nevoie sa tragi o concluzie ca scrie totul i raport :)) ...am citit si yo intr-o carte de hypparion un caz asemanator da in rusia si tot prin vreamea aceea ... sunt cazuri trase la indigo  ... si sunt clar aparitzii OZN ....  :-P

Offline xennon_2000

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 949
  • Gen: Bărbat
  • "universul este mai subtil decat pare"
    • Vezi Profilul
  • Liked: 4
  • Likes Given: 0
Raspuns: OZN pe radar
« Răspuns #12 : 04 Ianuarie 2007, 20:24:29 »
Ozn-urile apar cum vor pe radar!Parca ar stii ca sunt supravegheati...si chiar de aparitia raderelor!Uneori sunt vazute cu ochiul liber...dar nu se vad pe radar!, alteori pe radar dar nu cu privirea...sau poate...deloc

Necunoscutul

  • Vizitator
Raspuns: OZN pe radar
« Răspuns #13 : 04 Ianuarie 2007, 22:22:27 »
Ozn-urile apar cum vor pe radar!Parca ar stii ca sunt supravegheati...si chiar de aparitia raderelor!Uneori sunt vazute cu ochiul liber...dar nu se vad pe radar!, alteori pe radar dar nu cu privirea...sau poate...deloc

Alte ori sunt vazute si pe radar aerian, pe radar terestru, vizual din aer, vizual del a sol...  :wink:


 8-)

Offline xennon_2000

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 949
  • Gen: Bărbat
  • "universul este mai subtil decat pare"
    • Vezi Profilul
  • Liked: 4
  • Likes Given: 0
Raspuns: OZN pe radar
« Răspuns #14 : 05 Ianuarie 2007, 20:07:05 »
Ma intreb d :-Daca ei sunt constienti ca sunt vazuti!....adik se feresc sau se joaca cu noi!?