Anul trecut, de 1 aprilie, dl @fiulploii, într-un demers lăudabil, afirma că:
Doar așa de chestie, am găsit azi niste cabine de wc cu perete despărțitor care nu este până in tavan si in plus nu mai era nimeni in zona
Repede Am intrat intr-o cabina, am închis ușa cu zgomot, am lăsat capacul jos -fără zgomot- , M-am urcat pe vasul de wc si de aici devine interesant 
Am 1,80m înălțime peretele despărțitor este la o oarecare distanța deci a trebuit sa stau înclinat , sa dau brațul peste perete , sa întind mâna si sa tintesc imaginar un cap al cuiva aflat Așezat pe wc .
"Cu precizie chirurgicală" cică zice raportul poliției ca s-a tras . Asta inseamna ca trebuia sa tintesc precis, fără zgomot si in plus sa țin mâna astfel încât traiectoria glontului sa nu fie oblica prin craniul victimei . Mno, dificil pt mine, am făcut zgomot , era sa alunec
câtdespre țintit chirurgical ce sa mai vorbesc . Clar sunt teoretician amator din spatele tastaturii .
I-am răspuns atunci, în completare, că:
D-le @fiulploii...tare ! Și eu am făcut, acu' ceva zile, un experiment similar, rugând um amic să stea "planton" la intrare ! Haahaaahaahaaahaaa ! Doamne, unde ne duce detectivistica asta ! Haaahahaa !
Concluzie - nici mie nu prea mi-a ieșit (fiind doar cu 1 cm. mai inalt ca d-ta). Totuși, cumva posibil era (aici depinde f.mult de inaltimea despărțiturii, asta e clar !). Eu am folost si un laser d-ala ieftin, roșu, ca să mă "benoclez" la posibile traiectorii (doar ai remarcat că și pe mine m-a frământat mult poziția, incă din primele postări).
Iată ce am mai descoperit: e adevărat că trăgătorul era stângaci ( altfel, ori din buda stângă, ori dreaptă, nu putea face așa traiectorie). Stangaci are sens (cocoțat in buda din dreapta victimei). Glontele intră in partea dreaptă / spate a capului lui IPC, si iese, corect, față/stânga - cu conditia OBLIGATORIE ca victima sa fi stat f.aplecată (cam nefiresc, dar nu exclus)......