Autor Subiect: Agora  (Citit de 1213884 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline fiulploii

  • MARE MAESTRU
  • *****
  • Mesaje postate: 3,633
  • Gen: Bărbat
    • Vezi Profilul
  • Liked: 2538
  • Likes Given: 5335
Re: Agora
« Răspuns #930 : 09 Iunie 2012, 21:40:02 »
Mai draga pune intrebarile astea pe saitul SIE, ori SRI, ori altele ! :-D 
 Asemenea tematici, sigur, sigur, le intereseaza si pe ele (adicatelea pe astea din trei litere  :evil: :evil: ) .
Am zis !
Colega @romulus , raspunsul citat mai sus, venind din partea unui ( in rezerva) ofiter si gentlemen ( activ) ma face sa ma gandesc ca colega @Siberia a atins un punct fierbinte pt o anumita nisa de piata . In masura in care nu contravine cu deontologia profesionala daca poti sa ma lamuresti ce se ascunde efectiv sub denumirea '' ierarhia SAALM'' si in spatele conceptului '' J-ROD'' . Multumesc anticipat, oricare ar fi raspunsul tau fiindca asa cum ai trecut la motto:adevarul e relativ..   insa cred ca punctul de vedere exprimat de tine semnifica ceva.

In alta ordine de idei, stie cineva daca e normal ca doua avioane- aparent de linie - sa zboare in formatie ? Atasez ceva poze pentru exemplificare , facute ieri, pe la asfintit.

Offline zamotrak

  • Cool
  • ***
  • Mesaje postate: 222
  • Gen: Bărbat
    • Vezi Profilul
  • Liked: 10
  • Likes Given: 126
Re: Agora
« Răspuns #931 : 09 Iunie 2012, 23:59:08 »
@fiulploii,
verifica ceea ce vezi , cu :

http://www.flightradar24.com/

Offline universis

  • Cool Junior
  • **
  • Mesaje postate: 64
    • Vezi Profilul
  • Liked: 2
  • Likes Given: 86
Re: Agora
« Răspuns #932 : 10 Iunie 2012, 00:06:11 »
E ok, sunt primul care ma pronunt, ai 10% avertisment.

Pana una alta, mai treci pe aici :
http://www.rufon.org/forum/index.php/topic,629.msg8867.html#msg8867

Iti place sau nu, cand intri pe un forum respecti regulile de acolo, altfel, mai bine pleci. Nu iti plac regulile dintr-un loc? Inseamna ca nu ai ce cauta acolo. Oricum ai deja niste antecedente pe aici.
Nu te mai obosi sa imi raspunzi (eventual doar pe PM), nu merita sa ne pierdem vremea cu discutii sterile.

Asa este, de fel nu prea mi-au placut regurile, mai ales cele impuse sau "obligatiunile" cum mai spunea o surata sau un frate mai devreme, mai ales acele "obligatiuni" impuse si ar fi o pierdere de timp sau nu si-ar avea rostul pentru cei care calatoresc pe aici si "stiu"anumite aspecte... ce era de exemplu mai important? : "sursa" sau informatia in sine? de cele mai multe ori sura este una si aceeasi adica goagal poate combinata si cu un pic de sine al acelui om, in alte cazuri o sursa mai umana, de alte ori o sursa mai subtila, dar multi in anumite momente "nu vad padurea din cauza copacilor", nu?
"Atunci cand va apropriati, lasati un spatiu intre voi.. lasati vanturile celeste sa danseze printre voi.Iubiti-va, dar nu transformati iubirea intr-un lant:transformati-o mai degraba intr-o mare, ale carei valuri se sparg de tarmurile sufletelor voastre"

Offline abyss

  • Moderator Global
  • MARE MAESTRU
  • *
  • Mesaje postate: 3,028
  • Gen: Bărbat
  • Adevărul poate fi văzut cu ochii inimii
    • Vezi Profilul
  • Liked: 2363
  • Likes Given: 5516
Re: Agora
« Răspuns #933 : 10 Iunie 2012, 12:10:40 »
Universis, ori respecti regulamentul ori suporti consecintele.
Nu toata lumea cunoaste limba engleza, franceza, italiana ori germana. Nu cred ca ti-e greu sa pui un link si doua randuri traduse ci mai degraba nu te lasa automatismele pe care le ai sa respecti un mic protocol menit sa faciliteze o mai buna comunicare intre noi.

Te rog sa tii cont de acestea si sa revii la sentimente mai bune.
Alte comentarii pe aceasta tema vor fi sterse automat!
Multumesc pentru intelegere.

Offline Tayka

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 928
  • Gen: Bărbat
    • Vezi Profilul
  • Liked: 43
  • Likes Given: 310
Re: Agora
« Răspuns #934 : 10 Iunie 2012, 20:50:28 »
...stie cineva daca e normal ca doua avioane- aparent de linie - sa zboare in formatie ? Atasez ceva poze pentru exemplificare , facute ieri, pe la asfintit.
Acele avioane nu sânt de linie ci sânt avioane militare cisternă,care produc în disperare de cauză acei nori,,albi şi lungi''de ceva ani buni;chemtrails-ere.De obicei aceste avioane speciale,,lucrează'' noaptea dar în situaţii urgente mai apar şi ziua..
Rolul lor este de a forma o ,,plasă''care apoi este procesată prin sistemele HAARP pentru răcirea atmosferei prin activarea ciclonului D.I.(Depresiunea Islandeză),care aduce furtuni şi ploi reci,pentru că altfel am avea temperaturi superioare Saharei..Preţul acestor servicii au adus Europa(şi nu numai) la sapă de lemn(acesta fiind de fapt principalul motiv real de declanşare a crizei economice)..
Americanii stau şi mai prost,la ei pentru răcirea atmosferei este nevoie de declanşarea de uragane şi tornade..În ultima vreme savanţii în geoinginerie lucrează asidu se pare la proiecte precum ,,umbrirea''parţială a Terrei,sau plasarea de oglinzi gigantice pe orbită pentru reflectarea parţială a razelor solare.Problema este crucială,şi este ţinută secretă doar de teama de a nu se produce panică.   Operaţiunea este foarte costisitoare şi aduce mari prejudicii nu doar mediului, ci şi sănătăţii omului, iar dacă implicaţiile ar fi făcute publice, ele ar aduce pierderi financiare şi politice. S-a ales însă în disperare de cauză răul cel mai mic.
http://www.google.ro/search?q=geoinginerie&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:ro:official&client=firefox-a&source=hp&channel=np


« Ultima Modificare: 10 Iunie 2012, 20:53:20 de Tayka »
Tot ceea ce este fundamental diferit deranjeaza ordinea stabilita (Jean Piere Petite).

Offline Nox

  • Consacrat
  • *****
  • Mesaje postate: 1,880
  • Gen: Bărbat
  • Explore. Observe. Be here now.
    • Vezi Profilul
    • openUFOs.ro
  • Liked: 61
  • Likes Given: 353
Re: Agora
« Răspuns #935 : 10 Iunie 2012, 21:17:02 »
Tayka, cum ţi-ai dat seama că acele avioane sunt "avioane militare cisternă"? Că eu din poze nu vad decât silueta unor avioane....
Nu tot ce zboară şi este necunoscut este extraterestru.
All warfare is based on deception. -- Sun Tzu, 600 BC

All types of knowledge, ultimately mean self knowledge. -- Bruce Lee

Offline Tayka

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 928
  • Gen: Bărbat
    • Vezi Profilul
  • Liked: 43
  • Likes Given: 310
Re: Agora
« Răspuns #936 : 10 Iunie 2012, 21:56:04 »
Tayka, cum ţi-ai dat seama că acele avioane sunt "avioane militare cisternă"? Că eu din poze nu vad decât silueta unor avioane....
Păi chiar nu se observă că spre deosebire de celelalte avioane acestea merg în toate direcţiile,se intersectează,,,ţesând''cu mare sârg(şi în mare viteză)o ,,plasă''de norişori albi şi lungi(chemtrails-ere)spre deosebire de celelalte care lasă doar două dâre subţiri,şi care dispar imediat (kontrails-ere)..
Desigur că dacă vei întreba autorităţile sau media despre această problemă,vei fi luat la început în zeflemea apoi dacă mai insişti vei fi luat şi..pe sus.. :-D
Dacă eşti însă mai atent,vei observa singur şi cum câte un avion îşi termină ,,şpey-ul''şi zboară în continuare fără să mai lase...dâre.. ce zici? merge şi fără motoare... :-D :rocket::| :planet:
Dacă tot mai vrei să rămâi nehotărât mai încearcă şi şi pe aici:
http://www.rense.com/politics6/chemdatapage.html
sau pe aici:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chemtrail_conspiracy_theory

« Ultima Modificare: 10 Iunie 2012, 22:02:06 de Tayka »
Tot ceea ce este fundamental diferit deranjeaza ordinea stabilita (Jean Piere Petite).

Offline Xanadron

  • MARE MAESTRU
  • *****
  • Mesaje postate: 4,726
  • Gen: Bărbat
  • Ozenaut precaut
    • Vezi Profilul
    • Povestoteca SF
  • Liked: 3808
  • Likes Given: 12313
Re: Agora
« Răspuns #937 : 10 Iunie 2012, 22:15:03 »
V-am data cite-un Like fiecaruia fiindca... chiar aveti dreptate amindoi - @Nox apropo de cazul concret pozat de @fiulploii (cam acide uneori :-D) si @Tayka - la modul mai general.

Mai clar: cele doua avioane pot zbura in aceeasi directie, dar la plafoane diferite si daca-s de pasageri - ceea ce cred ca-i si cazul in imaginile postate - si pe de alta parte actiunea globala "chemtrails la tot cartieru' " :lol: pare sa nu ocoleasca nici Romania.

Ce-i drept, nu toate contrails-urile "normale" trebuie luate automat drept chemtrails.
Chiar daca de multe ori noi, astia ceva mai informati la modul serios decit raspindaco-getii stirilor exclusiv de origine TV, putem fi cam prea influentati de unele idei "alternative". 8-)

Concluzia la care cred ca partizanii oricaror teorii ar adera totusi: necesitatea unui topic serios pe tema chemtrails / morgellons - tema devenita de interes pina si pentru unii sceptici absoluti pina acum.

Exemplul cel mai elocvent: ultraseriosul cercetator Joseph Farrell, transformat brusc in "believer" chiar saptamina trecuta, dupa imbolnavirea efectiva si probata a unui bun amic de morgellonita (boala asociata clar de-o vreme chemtrails-urilor), cu toate simptomele deja "clasice" (fibre de origine stranie expulzate din hipoderm etc) - boala despre care CDC sustine in continuare cu nonsalantza ca NU EXISTA. :roll:

(later edit) Merita citita de fapt postare asta din 4 iunie a lui Farrell:
http://gizadeathstar.com/2012/06/darpa-assembly-line-humans/
...in integralitatea ei, fiindca tema-i f. incitanta: DARPA: ASSEMBLY-LINE HUMANS? :martiansmile: :evil: :-)
« Ultima Modificare: 10 Iunie 2012, 22:24:05 de Xanadron »
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Offline fiulploii

  • MARE MAESTRU
  • *****
  • Mesaje postate: 3,633
  • Gen: Bărbat
    • Vezi Profilul
  • Liked: 2538
  • Likes Given: 5335
Re: Agora
« Răspuns #938 : 10 Iunie 2012, 22:23:14 »
Ok, atasez doua crop-uri  :-D . Din cate stiu , avioanele cisterna au 4 motoare .
De cand au intrat in raza mea vizuala si pana au disparut la orizont au mentinut formatia iar darele de condens nu s-au mentinut ... vizibile. Se poate observa din primele poze atasate.
Intrebarea era daca e ceva obisnuit ca avioanele de linie sa mearga asa aproape unul de altul pentru un timp indelungat.

Offline Xanadron

  • MARE MAESTRU
  • *****
  • Mesaje postate: 4,726
  • Gen: Bărbat
  • Ozenaut precaut
    • Vezi Profilul
    • Povestoteca SF
  • Liked: 3808
  • Likes Given: 12313
Re: Agora
« Răspuns #939 : 10 Iunie 2012, 22:31:22 »
Hai sa-mi iau mantaua de debunker :-D un minut si sa-ti raspund ca SI unele avioane-cisterna au doar doo motoare.

Pe de alta parte, si unele avioane de linie pot juca in... roluri duble (avind si doua aparent inocente diuze / noozles, de obicei la capetele aripilor). :rocket:

N-are sens sa "sap" acum dupa surse, din simplul motiv ca am deturna chatuiala asta lejera pe o bucata irelevanta (prin scurtime) dintr-un posibil topic important dedicat chemtrails-urilor.
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Offline StarDust

  • Moderator Global
  • MAESTRU
  • *
  • Mesaje postate: 2,157
  • Gen: Bărbat
  • Archaean soul
    • Vezi Profilul
  • Liked: 559
  • Likes Given: 1188
Re: Agora
« Răspuns #940 : 10 Iunie 2012, 22:48:38 »
Am observat de cel putin doi-trei ani pana in prezent, ca avioanele comerciale ce au zboruri in aceeasi directie sunt grupate (am observat chiar si trei) pe aceleasi culoare de zbor la distante relativ apropiate intre ele. Parerea mea e ca aici e vorba de descongestionarea traficului aerian(foarte aglomerat in prezent), avioanele ce zboara in formatii fiind mai usor de urmarit de catre controlorii de zbor.
În credinta au murit toti acestia, fara sa fi capatat lucrurile fagaduite, ci  doar le-au vazut si le-au urat de bine de departe, marturisind ca sunt straini si calatori pe pamînt.  Evrei 11:13-16.
http://themillenniumreport.com/2016/03/the-flat-earthers-

Offline Tayka

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 928
  • Gen: Bărbat
    • Vezi Profilul
  • Liked: 43
  • Likes Given: 310
Re: Agora
« Răspuns #941 : 11 Iunie 2012, 00:00:00 »
Un motiv în plus de reţinut ar fi faptul că şi în domeniul chemtrails s-au adus în ultima vreme ,,îmbunătăţiri'',astfel imediat după expulzare spray-ul devine pentru un timp..albăstrui(culoarea cerului)pentru ca abea ulterior când ia forma norilor kumulus să revină alb...şi astfel să putem fi mai.. liniştiţi.Cât despre sindromul Morgellon precum şi altele trebuie recunoscut faptul că acestea nu au fost create în laboratoare ci sânt efecte secundare create mediului şi oamenilor de către acest şpray care are la bază aluminiu.Acest element nu poate fi procesat de către organismul uman şi ca atare este depozitat în ţesuturi unde produce sindromul..La începutul acţiunii din lipsa echipamentelor şi a avioanelor,s-a lucrat şi cu avioane civile,acum însă există escadrile speciale dotate cu avioane speciale,care au plafonul de zbor cu mult superior celor de linie.Avioanele de linie (pasageri sau marfă)nu zboară în formaţie pentru că tehnic nu pot face asemenea..acrobaţii''şi pentru că au orare şi trasee diferite...Poate doar pe la Bucureşti se mai remorchează unul pe altul când se constată că li sa şutit carburantul.. :-D
« Ultima Modificare: 11 Iunie 2012, 00:10:25 de Tayka »
Tot ceea ce este fundamental diferit deranjeaza ordinea stabilita (Jean Piere Petite).

Offline Xanadron

  • MARE MAESTRU
  • *****
  • Mesaje postate: 4,726
  • Gen: Bărbat
  • Ozenaut precaut
    • Vezi Profilul
    • Povestoteca SF
  • Liked: 3808
  • Likes Given: 12313
Re: Agora
« Răspuns #942 : 11 Iunie 2012, 00:24:05 »
Vad ca nu merge chatuiala :lol: fara un pic de aprofundare a problemelor totusi - fiindca stimabilul Tayka iar are dreptate, dar... nu total (tot umila mea parere-i si asta, evident).

Mai clar: chiar in linkul dat mai sus, nea' Farrell explica pe scurt mecanismul morgellonitei, ca apedix la discutia despre ultimele smecherii "trans-umane" ale DARPA / NWO :evil: - strategii in curs de derulare la viteza maxima si cu care stirile facute publice de "sforarii din umbra" - de genul celei prezentate pe "Giza Death Star" - vor doar sa ne familiarizeze cumva:
As in the case of Morgellons Disease, scientists developed  crystals which develop filaments or fibers that create their own red blood cells capable of resisting extreme conditions such as heat, high levels of chemicals, cold, acid, and so on. These fibers even have the capacity to grow outside the human body in a laboratory environment. Similar fibers are found in patients with Morgellons Disease.

Adica: Ca si in cazul morgellonitei, savantii au dezvoltat cristale ce produc filamente sau fibre ce creeaza la rindul lor propriile hematii, capabile sa reziste la conditii extreme (temperaturi inalte, joase, agresiuni chimice, acizi etc). Aceste fibre  - specifice si morgellonitei - au chiar capacitatea de-a se multiplica in afara organismului uman, in conditii de laborator.

In plus: “Accomplishing this vision requires an approach that is more than multidisciplinary – it requires a new engineering discipline built upon the integration of new ideas, approaches and tools from fields spanning computer science and electrical engineering to chemistry and the biological sciences.  The best innovations will introduce new architectures and tools into an open technology platform to rapidly move new designs from conception to execution.” This is perhaps the best statement to confirm what DARPA is up to, except that it is not a project that will be completed in the future, but one that is well underway. Note the involvement the project requires and how the application of different techniques confirms what Morgellons researchers have found to be genetically engineered, human-like products.

Adica crearea de supra- sau suboameni e o mantzocarie demult experimentata si nu doar anuntata acum de DARPA ca... intentie vaga, 8-) la frankenstein-iada asta contribuind oameni de stiintza (cu simt moral lipsa, clar :|) din domenii diverse, nu doar biologi / geneticieni, ci si chimisti, IT-isti, specialisti in electricitate/ cimpuri magnetice etc.
Iar toate astea confirma ceea ce au descoperit cercetatorii morgellon-ilor: ca-s formatiuni transgenice artificiale, similare dar nu identice celor umane.

Concluzia: aluminiul, bariul si alte elemente nocive pt. oameni s-a dovedit ca sint intr-adevar prezente in chemtrails, dar nu (doar) ele sint problema... 8-)

P.S. N-ar strica si-o privire in regulamentele FAA - unde se pot afla mai multe despre posibilitatea zborului "in formatie" si-a avioanelor de linie, insa la diferentze stricte de plafon (care nu trebuie sa fie mai mici de 1.000 ft. = 305 m de obicei, sau chiar mai mult).
« Ultima Modificare: 11 Iunie 2012, 00:36:44 de Xanadron »
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Offline StarDust

  • Moderator Global
  • MAESTRU
  • *
  • Mesaje postate: 2,157
  • Gen: Bărbat
  • Archaean soul
    • Vezi Profilul
  • Liked: 559
  • Likes Given: 1188
Re: Agora
« Răspuns #943 : 11 Iunie 2012, 00:39:30 »
Tayca, tin sa te informez ca in ziua de azi avioanele comerciale nu mai zboara pe cea mai scurta ruta, ci respecta anumite culoare aeriene care se intretaie in anumite locuri.
Acestea schimba culoarele in zona acelor noduri, in functie de traseu, dar in rest, circula paralel respectand anumite distante intre ele. Chestia cu zborul in formatie e perfect posibila, inclusiv masivele B17 zburand in formatii apropiate si asta cu tehnica din WW2.
Dovada ca pot zbura in formatie e prezenta inclusiv in poza pusa de fiulploii, si daca doresti, o sa surprind si eu cateva.
În credinta au murit toti acestia, fara sa fi capatat lucrurile fagaduite, ci  doar le-au vazut si le-au urat de bine de departe, marturisind ca sunt straini si calatori pe pamînt.  Evrei 11:13-16.
http://themillenniumreport.com/2016/03/the-flat-earthers-

Offline Tayka

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 928
  • Gen: Bărbat
    • Vezi Profilul
  • Liked: 43
  • Likes Given: 310
Re: Agora
« Răspuns #944 : 11 Iunie 2012, 00:53:19 »
Poate voi fi de acord şi cu cele spuse de onor @StarDust cu condiţia să-mi exiplişie mai pendelete cum decolează/aterizează avioanele de linie în..formaţie!? :rocket: :rocket: :rocket:,cum li se dau pistele(pe bază de mită?),şi câţi controlor/i le dirijează,care e primul,şi care pe care.. :evil:
Tot ceea ce este fundamental diferit deranjeaza ordinea stabilita (Jean Piere Petite).