Autor Subiect: Extraterestrii au pierdut ceva la Aiud ?  (Citit de 106645 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline prodcomb

• Senior
  • Mesaje postate: 766
    • Vezi Profilul
  • Liked: 345
  • Likes Given: 97
Re: Extraterestrii au pierdut ceva la Aiud ?
« Răspuns #195 : 28 August 2018, 22:08:49 »
Acestea nu sunt corectari, ci intrebari pe care inca le aveti. Eu am cercetat toate aspectele la care aveti inca intrebari. Dupa ce veti cerceta linkurile si argumentele puse la dispozitie, va rog sa va adresati si unor ingineri proiectanti pentru lamurirea acestora.

PS: punerea pe piste gresite este o metoda... gresita! Eu am adus argumente, solide si probabile, dvs. inca nu ati adus nimic sa argumentati povestea cu piua. Felicitari pentru rezolvarea enigmei!

Sunt corecturi, răspunsurile mele sunt mai sus începând cu august 2014. Eu nu mai am nici o întrebare începând cu data menționată.
Eu sunt inginer energetician și am lucrat și în proiectare și mai ales în sectoare calde ale metalurgiei: oțel, fontă, neferoase (adică și aluminiu), forjă, ...
În prima jumătate a activității, în a doua jumătate am lucrat în aviație. Deci sunt complet lămurit.
Nu pun pe nimeni pe piste greșite, ci am căutat să răspund la toate întrebările puse de piesa în cauză; și am găsit răspunsurile.

distanța dintre a observa și a descoperi este cuprinsă între zero și infinit

Offline xperyens

• Senior
  • Mesaje postate: 938
  • Gen: Bărbat
    • Vezi Profilul
  • Liked: 642
  • Likes Given: 1710
« Răspuns #196 : 29 August 2018, 11:33:45 »
-piesa este din aluminu foarte puțin corodată în interior datorită stabilității sale chimice; a lucrat în mediu bazic iar mediile ulterioare (sărate) nu au afectat-o
Straturile de coroziune apar la exterior.
Citat
-un excavator cu dinți din aluminiu la ce ar fi bun? că doar nu se folosește la gaze sau petrol, iar la cărbune se tocește repede
Posibil ca schimbarea piesei mai des sa fie mai putin paguboasa decat riscul de incendiu.