Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Ce fel de...?

Creat de alx, 20 Noiembrie 2011, 23:56:23

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

angellla29

#15
Citat din: kefren din  21 Noiembrie 2011, 00:51:54
  Pe la sfarsitul anilor'60,inceputul anilor'70,copil fiind,imi placea sa ma uit dupa avioane-cu toate ca atunci erau o raritate pe cerul patriei- si le urmaream pana le pierdeam din ochi.Asta de care va zic,l-am urmarit la fel,doar ca a intrat intr-un mic norisor,pe cer senin in majoritate,si de acolo nu l-am mai vazut iesind.Mi-am pus eu niste intrebari in acea perioada,dar ca si copiii,am uitat repede de intamplare.Totusi nu am uitat-o niciodata,si poate , straneitatea ei a facut sa imi ramana adanc intiparita in memorie.

Asta am vazut-o si eu dar mai recent...prin anii '90 :mrgreen: Le-am zis prietenilor mei....si ei m-au raspuns ca e doar o iluzie optica...

Ganditorul

Avionul, la inaltime mare, se observa de obicei prin stralucirea/reflexia pe care o dau razele de soare catre punctul de observatie. Disparitia in nor poate fi rezultatul unui exercitiu de aviatie. Ca strategie de zbor e normal ca sa ma antrenez in asa fel incat sa schimb directia de zbor exact in interiorul norului, incercand astfel sa zadarnicesc urmarirea.
Posibil ca directia schimbata a avionului sa fost in prelungirea axei care unea observatorul cu pozitia norului ... inaltarea avionului pe directia observator-nor mascand pozitia lui reala. Prb ca spulberarea norului (mic, asa cum ati relatat), la ceva timp, din cauza jetului propulsor, sa fi mascat pozitia reala a avionului aflat in acel moment cateva sute de metrii mai sus si ...in afara "reflexiei solare".
E o presupunere, bazata pe lipsa de experienta a "observatorului", dar carre arata ca pilotul si-a insusit perfect exercitiul.
Nu e acelasi lucru daca vb de un avion civil. Dar relatarea nu specifica asta...

alx

Citat din: Ganditorul din  21 Noiembrie 2011, 07:51:56
- Referitor la ceea ce a vazut Alx ... probabil ca si in lumea aviatica sunt "maniaci ai vitezei" - adica avion particular cu un patron care "vrea senzatii tari". Teoretic orice supersonic are parte de "bang sonic"... depinde cum depaseste viteza sunetului (aici ar fi bine sa vbb un aviator)

Dupa cum am scris in primul post,APARENT,era un avion de pasageri.Mare.Adica MARE.
Desi era la mare inaltime,se vedeau perfect 2 jeturi separate.Cred ca nu ma banuiesti ca nu as sti sa deosebesc un jet privat de un avion MARE,de pasageri sau asemanator cu unul... :?
Si din cate stiu eu,SINGURELE avioane de pasageri care puteau depasi Mach1 au fost Concorde,care sunt retrase de ani buni din serviciu...asadar,intrebarea ramane...
"O piatră nu cade din cer.Sau,daca se intamplă să cada,atunci nu mai e piatră,ci aerolit."

Xanadron

#18
Citat din: alx din  21 Noiembrie 2011, 11:24:47
Dupa cum am scris in primul post,APARENT,era un avion de pasageri.Mare.Adica MARE.
Desi era la mare inaltime,se vedeau perfect 2 jeturi separate.Cred ca nu ma banuiesti ca nu as sti sa deosebesc un jet privat de un avion MARE,de pasageri sau asemanator cu unul... :?
Si din cate stiu eu,SINGURELE avioane de pasageri care puteau depasi Mach1 au fost Concorde,care sunt retrase de ani buni din serviciu...asadar,intrebarea ramane...

Nu-i exclus ca holograme de avioane sa circule si pe cerul nostru, nu doar p-al Licuriciului. :star: :-D
"Ce fel de...?" aparate de zbor trebuind mascate-n felul asta, ramine de aflat curind sau la Pastele Cailor, :lol: gradat sau abrupt (v. nenumaratele scenarii de "Disclosure").

In orice caz, chemtrails-urile par sa fie pulverizate uneori de nave cu aspect straniu - zic asta apropo de cazurile cind (probabil) "generatorul holografic" li se mai strica si lor. 8-)

P.S.. Referitor la Concorde sau SST-ul sovietic TU-144 - regimul transsonic/spre supersonic cu bang-ul respectiv era atins exclusiv la o anume (mare) altitudine. De fapt, depasirea vitezei sunetului la inaltime mica/densitate aer mare poate provoca defecte structurale serioase chiar si supersonicelor militare.
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Ganditorul

Nu Alx, departe de mine remarca ta. Doar ca relatarea ta era saraca in amanunte si facea loc la speculatii. Intr-adevar interesant...

Ganditorul

Uite si un avion "particular" care atinge 0,925 Mach. - Gulfstream 650



Iar ceva relatii despre el poti lua de aici

http://gizmodo.com/367924/near+supersonic-gulfstream-650-unveiled-steve-jobs-gets-excited

padme

Citat din: Siberia din  21 Noiembrie 2011, 01:24:54
Cati dintre voi ati vazut un nor care sa lumineze de parca ar avea un far in el ?
Nici eu nu glumesc, si l-am vazut cateva persoane din casa si vecini pe strada, in timpul verii. Ce ne-a lasat de-a dreptul cu gura cascata a fost faptul ca norul "s-a stins" si "s-a reaprins" de doua ori :-D
Si noi tot stateam cu gura cascata si asteptam sa iasa ceva din el... orice... un roi de licurici sau o pasare cu lanterna: si n-a iesit nimic !
Dupa jumatate de ora norul s-a stins si s-a destramat ...  :cry:

E vorba de niste fulgere -

http://www.descopera.ro/dnews/8970932-misterul-norilor-ozn-a-fost-deslusit-video

Xanadron

#22
Citat din: Ganditorul din  21 Noiembrie 2011, 12:56:27
Uite si un avion "particular" care atinge 0,925 Mach. - Gulfstream 650

Sorry, dar Mach 0,925 NU inseamna "supersonic".
Si - iar ma repet, desi cred ca degeaba :-D - doar in cazuri de fortza majora se poate "sparge zidul sonic" pentru scurte perioade la altitudini reduse, chiar si de catre jet-fighterele militare.

Asa ceva am trait personal in decembrie '89, cind un MIG-29 a produs un bang sonic asurzitor :-o (cu unele geamuri sparte) deasupra cartierului Militari, zburind dinspre Lacul Morii spre groapa Politehnicii - unde "lupte intestine" intre diverse factiuni ale complotistilor asa-zisei Revolutii :-P au continuat pina-n iunie 1990, aproape in fiecare noapte.
Dar asta-i cu totul alta poveste... 8-)
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Ganditorul

Da, corect. Atunci explicatia trebuie cautata in alta parte. (faine poze... mai ai ?)

Aliosa

Citat din: alx din  21 Noiembrie 2011, 11:24:47
Dupa cum am scris in primul post,APARENT,era un avion de pasageri.Mare.Adica MARE.
Desi era la mare inaltime,se vedeau perfect 2 jeturi separate.Cred ca nu ma banuiesti ca nu as sti sa deosebesc un jet privat de un avion MARE,de pasageri sau asemanator cu unul... :?
Si din cate stiu eu,SINGURELE avioane de pasageri care puteau depasi Mach1 au fost Concorde,care sunt retrase de ani buni din serviciu...asadar,intrebarea ramane...
Si cum itzi dai seama ca era de pasageri daca era la mare inaltime ?

Un avion maricel cu viteze maricele :D
http://en.wikipedia.org/wiki/File:B-1B_over_the_pacific_ocean.jpg

Xanadron

#25
Citat din: Ganditorul din  21 Noiembrie 2011, 13:34:24
Da, corect. Atunci explicatia trebuie cautata in alta parte. (faine poze... mai ai ?)
OK, uite una mai recenta la tema data (sonic boom): :-o
Sukhoi Su-35BM
Moscow - Zhukovsky (Ramenskoye) (UUBW)
Russia, August 20, 2011
 

(later edit) - sorry, Suhoi-ul pare sa aiba doar fumigenele de show activate - un F-14 Tomcat e mai ontopic.
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Siberia

"The end is the beginning of all things, Suppressed and hidden, Awaiting to be released through the rhythm Of pain and pleasure." - Jiddu Krishnamurti

kefren

Citat din: Ganditorul din  21 Noiembrie 2011, 10:24:30
Avionul, la inaltime mare, se observa de obicei prin stralucirea/reflexia pe care o dau razele de soare catre punctul de observatie. Disparitia in nor poate fi rezultatul unui exercitiu de aviatie. Ca strategie de zbor e normal ca sa ma antrenez in asa fel incat sa schimb directia de zbor exact in interiorul norului, incercand astfel sa zadarnicesc urmarirea.
Posibil ca directia schimbata a avionului sa fost in prelungirea axei care unea observatorul cu pozitia norului ... inaltarea avionului pe directia observator-nor mascand pozitia lui reala. Prb ca spulberarea norului (mic, asa cum ati relatat), la ceva timp, din cauza jetului propulsor, sa fi mascat pozitia reala a avionului aflat in acel moment cateva sute de metrii mai sus si ...in afara "reflexiei solare".
E o presupunere, bazata pe lipsa de experienta a "observatorului", dar carre arata ca pilotul si-a insusit perfect exercitiul.
Nu e acelasi lucru daca vb de un avion civil. Dar relatarea nu specifica asta...


        Daca te referi la relatarea mea,am specificat ca era un avion de pasageri(aparent), de altfel ma indoiesc ca in acea perioada-sfarsitul anilor '60-se faceau exercitii militare de asemenea natura.Iti garantez insa,ca lipsa de experienta a "observatorului",poate fi suplinita de agerimea si acuitatea observatiei unui pustan de 10-12 ani.

Tayka

Acel avion mare putea fi şi un avion militar cisternă pentru chemtrails-uri.Şi care probabil încărcat la maxim se grăbea spre..ionosferă.
Tot ceea ce este fundamental diferit deranjeaza ordinea stabilita (Jean Piere Petite).

alx

Am mutat o parte din mesaje,cele cu observatiile OZN aici:
http://www.rufon.org/forum/index.php?topic=3929.0
"O piatră nu cade din cer.Sau,daca se intamplă să cada,atunci nu mai e piatră,ci aerolit."