Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Cate feluri de Eter exista?

Creat de mm, 02 Noiembrie 2012, 03:17:07

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

abyss

#90
    Vă mulțumesc pentru apreciere, și totodată pentru temele de gândire propuse mai sus. În ziua de astăzi cu greu mai întâlnim oameni minunați care sa ridice asemenea teme de discuție, reale exerciții de conștientizare a unor realități frumoase și palpitante, stranii dar și atrăgătoare.
  Pe moment fiindcă scriu pe telefon, as adauga ca Stupa are  ca baza o piramidă în trepte. Baza e foarte importanta. Restul construcției încearcă după părerea mea sa reproducă principiile curgerii energiilor corpului uman dar la un nivel simplificat cumva și cu o destinație clara. Cele 13 inele se numesc inelele înțelepciunii. De ce înțelepciune?  Fiindcă ea se acumulează, se obține prin acțiune susținută pornita de la o intenție focalizată a ceva abia manifestat la început. Prin urmare e logic sa presupunem în lipsa unui demers empiric ca , informația de calitate , înțelepciunea, este energie armonica universala captata , condesata și eliberata treptat -intr-un flux către vârful construcției aflat deasupra discurilor. Locul acela este ultima ceakra violet cu echivalentul ei în banda de frecventa a luminii , a aether ului. Ceea ce este captat în prim stadiu de asemenea  edificii prezente pe planeta noastră sunt stringuri de bule levogire . O sa explic mai târziu de c3 este așa. Tot prin analogie discurile seamănă cu vertebrele de la baza gatului corpului omenesc și pot fi considerate un tip de condensator în care dielectricul sunt straturile de aer.

PS da , nu numai ca seamănă cu stâlpul Djed , chiar îndeplinește condiții similare de funcționare. Djedul a apărut însă prima oară la sumerieni în basoreliefuri cu toate explicațiile de rigoare oferite intr-un limbaj vizual universal. Voi posta și acele imagini care pur și simplu te cutremura...

abyss

Citat din: mm din  29 Octombrie 2015, 02:59:46
  Acelasi dispozitiv se regaseste in basorelieful egiptean in care un lucrator lucreaza cu ceva asemanator unui bec mare cu incandescenta, "becul" fiind legat printr-un cordon de un astfel de dispozitiv "multidisc". De altfel, candva am facut un experiment cu discuri de patefon (electrecord) pe care le-am asezat unele peste altele cu distantieri intre ele. Trecand mana pe deasupra acestei "constructii" am simtit curenti puternici in mana, asemeni senzatiilor pe care le dau "cuiburile de albine" ale lui Grebennikov, respectiv senzatii ce apar la efectul de forma (numit si morfogenetic). In plus, obiectele usoare puse deasupra "gramezii" cu discuri erau deplasate de o "forta" in directii orizontale diferite.
Dispozitivul egiptean numit Djed, era un fel de kapagen simplu, pornit probabil cu o baterie cu suc de fructe acid. In unele ritualuri preotii lor urinau la baza djedului daca nu aveau apa de turnat inainte. Chestiune asemanatoare cu tunul orgonic ale carui fire erau introduse intr-o galeata cu apa. Sau cu orice constructie antica pozitionata peste un acvifer. Pana si coloana umana are un acvifer la baza...vezica. De unde si anumite tehnici speciale de a extrage energia de acolo inainte de a urina, plin simpla incordare ritmica in secunde a muschilor si a eliberarii urinei in jeturi intrerupte. Ma rog, unii pot stramba din nas dar uite ca lucrurile se cam leaga, chiar si intr-un mod mai grosier asa cum le prezint acum.
   Dar sa nu deviez catre bateriile cu suc. Aici e vorba deocamdata de curentii unor energii aetherice.

   Doresc sa prezint scurt si la obiect ipoteza informatiilor din basoreliefuri.


In dreapta imaginii de mai sus sunt trei obiecte. Primele doua au doua simboluri deasupra. Ultimul e o asamblare a primelor doua fara simbol descriptiv deasupra (este un djed cu cap piramidal).
*primul simbol va aparea peste timp la egipteni ca si componenta de sceptru djed. Toiagul cu cap de animal se numea UAS si era albastru ori cu linii facute din balonase-picaturi sugerand sarpele, curgerea. Prin urmare simbolul de deasupra primului obiect sumerian erau o pereche de serpi zburatori, doi la numar. fff important, 2 serpi, zburatori. Prin urmare ceva care iese din pamant, are legatura cu apa si zboara in cer. Capul animalului inseamna forta, putere, energie...voltaj. http://www.joanlansberry.com/setfind/nk-was.html


Al doilea element e un tub gol vazut in sectiune, un Djed. Simbolul de deasupra arata o pasare asezata. Deci ceva (un element sau UNUL, o particula) care vine din vazduh si care intra prin tub, sau face contact in zona superioara cu tubul.

Apoi ultimul element, complet asamblat arata cum functioneaza. Deci un tub cu o palarie deasupra piramidala ori conica (Stupa), atrage serpi gemeni catre  vazduh si un element ce vine din cer. Bun... daca doriti si faceti o incursiune lunga prin diferitele picturi, basoreliefuri egiptene etc. o sa vedeti cum se asociaza explozia vietii, plante , recolte, APA, natalitate,fertilitate, emulatie spirituala, in acel desert in legatura cu stalpul din discutie. Nu mai insist.

Acum asociem imaginile.







Povestea e si mai interesanta, fiindca si la egipteni este descrisa modalitatea prin care cei doi curenti gemeni impreuna cu elementul din vazduh formeaza constienta, sau mai precis exprimat - starea de atentie permanenta, mintea treaza, iluminarea -.

Povestea curentilor dubluhelix (serpii gemeni) e descrisa fantastic. Doua gemene si stalpul djed. Pun poza. Cine vrea, citeste povestea celor doua gemene Isis si Nephtis. Curenti care poarta sufletele. Nu mai insist.

Dar, gemenele care anima djedul raspunzator de aprinderea becului din basorelief mai au o indeletnicire, pun in miscare barca soarelui de pe cer.

Aici o imagine graitoare despre curenti si acel balon, sau cum se formeaza constiinta . Pe margine sunt maimutelele lui toth, zeul intelepciunii.


Acum, stiind despre cei doi curenti, sa vedem ce este cu elementul din vazduh, asemeni unui vultur. Deci ceva care vine din aer sau de sus. Acum un bazorelief care arata cat de sus vine particula cu aripi.

Vine de la soare, de la luna. Acum in plus mai apare ceva. Sub conul elementului asamblat apar doua aripioare. Semn ca face vant pe dedesubt. La fel cum la stupa ies acele siruri de steaguri colorate, care se misca tot in vant. Deci e vorba de un suflu.

Apoi mai apare o explicatie. O fiinta superioara ce tine un stalp in mana, care receptioneaza curentii de la luna si stele.


Pana si chinezii au doi serpi care l-au propulsat pe eroul lor national. Aici e stanca de pe care si-a luat zborul. Are o sculptura cu doi serpi.


PS - nu am avut posibilitatea sa dau o coerenta sau o profunzime mai mare celor postate. Sunt prea multe aspecte. Mai era de discutat despre imaginea egipteana a celor trei componente asamblate. De fapt doar doua, si o componenta invizibila, forta-energia numita si Nodul lui Isis. Nodul sau bucla care se forma in jurul condensatoarelor. mai pun o imagine.



dar sa revin la axul central de la Stupa. Iata o imagine
http://www.tara.org/stupas/

alta imagine cu trimitere spre kapagen. Adica preluarea de energie pe anumite segmente/bobinari. O idee de retinut. Cakrele sunt imitate aici de infasurari pe axul central//coloana vertebrala. :star: Axul (numit si axis mundi) sta jos pe un disc de cupru


Interesant este ca in baza piramidala a stupei sunt o serie de straturi. Cel din miloc e o structura cavitara. La baza e un strat de fier-obiecte feroase.

mm

#92
  Foarte interesanta prezentarea ta, abyss! Foarte bune si linkurile ce le-ai dat. Multumesc pentru amanuntele despre Djed, pe care ti le-am cerut. In poza cu funiile colorate de pe Djed, sunt cinci culori (e drept un pic incurcate ca locuri, rosu trebuia sa fie cel de mai jos), care coincid cu cele cinci "gaurele" de pe axul stupei, din precedenta ta postare. Ar fi o prima informatie confirmata.
  De altfel, cred ca fiecare din "simbolurile" semnalate de tine (si ilustrate) pot sa constituie subiecte/topicuri separate. Asta in ipoteza unui studiu amanuntit. Voi face o lista cu semnalarile tale, idei ce mi s-au parut f. la obiect. Sunt convins, repet, ca pe basoreliefurile egiptene si in alte constructii antice sau preantice sunt reprezentate dispozitive si tehnici ale unei stiinte tehnice uitate deja. O stiinta tehnica diferita de cea de azi, cu principii necunoscute azi.

  Doresc sa aduc in continuare in atentie o idee extrem de importanta din articolul "Numerologie muzicala":
  Ce a vrut sa spuna filozoful rus Georges Gurdieff cu Legea lui Trei? In cartea, In Search of the Miraculous, PD Ouspensky il citeaza dupa cum urmeaza:
"  Aceasta este 'Legea lui Trei' sau legea celor trei principii sau a celor trei forte. Ea consta in aceea ca fiecare fenomen, in orice scala si in orice lume in care poate ea functiona, de la molecula [pana] la fenomene cosmice, este rezultatul sau combinatia a trei diferite si opuse forte. Gandirea contemporana tine cont de existenta a doua forte si de necesitatea [functionarii simultane a] acestor doua forte la producerea unui fenomen: forta si rezistenta, magnetism pozitiv si mag. negativ, electricitate pozitiva si negativa, celule masculine si feminine, s.a.m.d. Dar nu se observa aceste doua forte tot timpul si peste tot. Nu s-a pus niciodata problema celei de-a treia, sau daca s-a pus, n-a fost deloc inteles acest lucru.
  Conform realitatii, conf. cunoasterii exacte, o forta, sau doua forte, nu pot produce niciodata un fenomen. Prezenta celei de-a treia forte este necesara, caci numai cu ajutorul unei a treia forte primele doua pot produce ceea ce numim un fenomen, indiferent in ce domeniu.
....................................
  Prima lege fundamentala a universului este legea celor trei forte, sau a celor trei principii sau, asa cum e numita adesea, legea lui trei. Conform acestei legi, fiece actiune, fiece fenomen din toate lumile, fara exceptie, e rezultatul actiunii simultane a [celor] trei forte: pozitiva, negativa si neutralizatoare. "


  Am invatat la stiintele tehnice ca exista doua forte: actiunea si reactiunea. Asa mi-a ramas in cap si niciodata nu am pus semnul indoielii in privinta acestei invataturi. Iata ca un muzician ne contrazice si eu traiesc o revelatie - cea de-a treia forta! Da, pe langa faptul ca e logic ce spune, e si foarte probabil sa fie asa in realitatea fizica. Noi lucram cu stiinte exacte/ tehnice destul de aproximative, noi aproximam ce se intampla cu obiectele muncii nostre si ne construim niste modelari. Toate stiintele exacte si tehnice (mai putin matematica) sunt = cu niste modelari ale unei realitati, realitate ce ne scapa (in rest) in cea mai mare parte a ei.

  Ramane - evident - ca o viitoare sarcina meditatia pentru (re)gasirea celei de-a treia forte in cazurile cunoscute ale mecanicii, de ex., insa mi-e greu sa-mi promit macar mie insumi ca voi putea face acest lucru. Totusi, recunosc ca atunci cand am studiat modelarea gravitatiei pe o lege din RM (rezistenta materialelor) am simtit tot timpul inconvenientul existentei a numai doua forte. Tot timpul am simtit nevoia unei a treia dar ea nu era in formulele cunoscute deja. [Studiul a ramas neterminat caci nu am avut la indemana niste formule pentru contactul sferic; formulele exista pe undeva dar nu ajung eu la ele. Pentru mine insa demonstratia fusese facuta deja.]
.
Cand te afli la frontierele cunoasterii trebuie sa privesti dincolo de gard.

fiulploii

Legea lui trei ? Posibil sa fie așa din partea unui filozof . Găsim ceva exemple ? Sa vedem : Tatal, Fiul si Duhul sfânt ; electron, neutron si proton; mai sunt si altele dar nu conteaza in situația de față.
       Poate ca mai buna ar fi legea lui șapte așa cum S-a arătat mai sus in alte postari . De ce folosim totuși legea lui doi? Pentru ca creierul lucrează cu modele. Modelam realitatea , o împărțim pe felii ca sa le înțelegem si apoi încercam sa lipim mental feliile la loc ca sa ne facem o imagine de ansamblu cat de cat.
      Știința prin definiție trebuie sa aibă aplicabilitate în viata de zi cu zi, acum sau in viitor. De aceea cand vrei sa afli de exemplu, care va fi viteza unui bolovan cand atinge solul daca Cunoști masa lui si înălțimea de la care se lasă sa cada liber nu iei in calcul densitatea specifica, ph-ul bolovanului , viteza de rotație a pamântului sau alte elemente care nu influentează hotărâtor căderea si viteza .
      Dintr-o postare anterioară reamintesc doar faptul ca interacțiunea dintre doua particule este realizată de un al treilea tip de particule , in general mai mici decât celelalte tot așa cum " Grosso-modo " scrisoarea este mijlocul de comunicare între doi oameni .
  "   Forța neutralizatoare" conține in ea însăși - zic eu- cantități egale din celelalte doua forte așa cum punctul de inflexiune al unei sinusoide - de exemplu - poate fi de valoare zero pe axa Oy insa de o valoare nenula pe axa Ox. Si cu asta revenim la problema principala si principiala a eterului si a vieții umane: poziția privilegiata a Observatorului in Univers .
    Or fi șapte tipuri de forte ether insa cred ca sunt doar "aspecte" diferite ale aceleeasi Forte funcție de nevoia locală si temporara din momentul respectiv analog fenomenului ca poți sufla fie aer cald , fie aer rece din aceeași plămâni insa diferă dorința sau intenția acțiunii.

    In plus ca Argument : forța centrifuga știm cu toții ca este o forța fictivă , ea nu exista decât numai pt observatorul aflat in interiorul sistemului, ea nu se datorează vreunei interacțiuni ci este determinata de Inerția corpului totuși, produce efecte si trebuie luate măsuri pt a o contracara fără existența vreunei forte neutre sau neutralizatoare.
     Daca ar fi sa mergem mai adânc atunci o forța neutralizatoare joaca rolul de a suplini ori pozitivul ori negativul atunci cand una din ele este in exces sau lipsește cu desăvârșire. Daca ar fi obligatorie apariția sa atunci am avea de a face cu un univers mort dinamic si ne-am întoarce la momentul de dinaintea Facerii cand nici ființă nu era si nici neființă .

    Atașez un link care poate lămuri pt cei cu cunoștințe minim necesare ce este cu stringurile , sunt si câteva figuri iar una din ele ne poate arată intuitiv cum e cu Matrixul si cu universul geamăn sau paralel
http://scitation.aip.org/content/aip/magazine/physicstoday/article/68/11/10.1063/PT.3.2980

   Ca mi-am adus aminte dar nu mai găsesc postarea referitoare la enigma fierberii apei intr-un vas : cred ca profu respectiv de fizica nu era prea pregătit fiindca ar fi știut ca fierberea începe in anumite puncte de pe fundul unui vas , puncte care sunt centre de concentrare datorită micilor impurități sau asperități diferite de media zonei înconjurătoare. Centrele de micro fierbere cresc si la un moment dat asistam la un fel de efect tunel sau acumulările cantitative duc la salturi calitative: avem fierbere in toată masa lichidului ( sau volumul lichidului , ca sa fim exacti )  :lol:

   Uneori  a treia forța este rezultanta celorlalte doua si asta se observa clar in practica , chiar nu înțeleg de ce S-ar postula existența unui triumvirat in producerea vreunui fenomen daca nu apar ceva lămuriri in plus. Pt mine deocamdată treaba e clară: depinde de sistemul de referința ales .

   Si înca ceva : din trinitatea inițială , fie una din forte are denumire schimbată fie mai lipsește o a patra forța  :-)
    Părerea mea ...

mm

#94
  Apreciez studiul tau, @fiulploii, din postarea precedenta, in care te-ai aplecat asupra unui subiect "neclasic" cum ar fi Legea lui Trei. Nu am spus dar mie mi s-a parut f. potrivita asocierea Legii lui Trei cu cele trei focuri, respectiv cu cele trei spirale grosiere ale unui ANU. [Sau UPA - Ultimate Physical Atom.] Din aceasta asociere ar putea iesi vreo idee interesanta/noua. Preiau mingea de la fileu.

  Corect, acelasi exemplu - electron, neutron si proton il da si autorul articolului. In ceea ce priveste propunerea ta de "forta neutralizatoare", ca "semisuma" din celelalte doua forte, nu stiu daca se poate dovedi cumva acest lucru, deocamdata eu merg pe ideea ca antica stiinta sanscrita nu s-a dedat la diversiuni ci a relatat exact - ceea ce noi inca nu pricepem - o realitate, adica realitatea a trei forte primare, extrem de importante, diferite. Altfel ele nu mai ajungeau sa dea Legea lui Sapte.

  Legea lui Sapte provine tot din cele trei principale, din Legea lui Trei zisa si Legea  Triunghiului. A triunghiului pentru ca cele trei "focuri" sunt asezate in enneagrama oarecum izolate, sub forma unui triunghi. Legea lui Sapte apare in modul cel mai firesc din culorile spectrului si din scala muzicala, prezentate in tabelele de inceput intr-o postare anterioara, asa cum ai mentionat. 
  De altfel, tot articolul poate fi urmarit (in trad. proprie) la adresa:
http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/t65-numerologie-muzicala-don-robertson

  Foarte importanta mi s-a parut afirmatia [pentru mine mai greu de tradus exact] ca intr-un proces oarecare, toate zice Don, daca nu apar si socurile atunci procesul se transforma in negativul sau, inversul mersului initial/ de pornire/ al procesului. Gurdjieff spune in citatul urmator ca:

  " Procesele, institutiile, legile si alte chestii evolueaza (progreseaza) in timp in conformitate cu legea octavelor, si in consecinta, aceste doua socuri din octava sunt o parte [fac parte] din procesul de dezvoltare. Gurdjieff a declarat ca daca dezvoltarea continua fara ca socurile sa fie umplute, atunci linia dezvoltarii se [va] schimba constant [va ramane o curba allometrica, cu alte cuvinte]. Astfel, dupa cum a descris el, daca octavele - in calitate de baze ale naturii [baze naturale] - se dezvolta fara obstacole[neimpiedicate], dezvoltarea [cresterea] ar arata ca si cand s-ar derula de-a lungul unei linii drepte [inclinate; ec. de grd. intai], dar de fiecare data cand unul din cele doua puncte sunt traversate unde se produce un soc, chiar daca dezvoltarea procesului pe care o reprezinta octava pare sa progreseze inainte de-a lungul unei linii drepte, dezvoltarea procesului se zgâlţâie un pic, cauzand ceea ce ar putea fi comparat cu o zdruncinatura pe linie [poate in/pe timp]. Dezvoltarea continua si dupa traversarea seriilor [a unui numar] de octave trecand o oarecare cantitate de timp, ceea ce era considerat ca fiind dezvoltarea in lungul unei linii drepte s-a transformat de fapt intr-o dezvoltare in sens invers (in directie opusa)! O continuare suplimentara va duce dezvoltarea inapoi pe aceeasi directie [probabil, sens] cu care s-a inceput. Ceea ce este de fapt un ciclu de lucru, sau o revolutie complecta pe o spirala [o spira].

.  Legea octavelor, cu aceasta intrinseca miscare circulara de generare a spiralei, regizeaza orice activitate si arata cum, organizatii, religii, guverne -- daca sunt lasate sa se dezvolte fara a se aplica constient stiinta privind "umplerea" acestor socuri -- intotdeauna se dezvolta in ceva opus intentiei initiale. "

  Iata un motiv in plus care vine in sprijinul propunerii tale ca mai bine folosim legea lui sapte. Cred ca si @abyss s-a referit la aceeasi lege in vreo doua randuri.

  Mecanica recunoaste doua forte /respectiv acceleratii/ la miscarea circulara: centrifuga si centripeta. Daca in cazul unei pietre legate de o sfoara si invartita de un copil inteleg egalitatea celor doua forte, pentru ca sfoara e tensionata, mai greu imi vine sa "vad" forta centripeta atunci cand un avion merge in cerc. Cam asa s-a inventat si "forta de atractie" de catre Newton (si de atunci nu a mai venit nimeni cu ceva in plus). Dar acuma, chiar si eu, insuficient de specialist,  critic existenta acestei forte "de atractie". Dar o critica altii mai bine situati in stiinta; chiar si Newton nu s-a exprimat asa cum am invatat noi la scoala. Din contra, Newton mai ca-si cerea scuze ca a inventat notiunile de forta, atractie si cll. in a sa "Principia...". As putea cita din ea dar cred ca stii deja pasajele respective.
  Acuma, in viziunea celor trei forte, putem sa ne-o imaginam /cautam/ pe-a treia. Cred ca ia ceva timp o asemenea meditatie. Ref. la ideea ta cu Facerea, pe aici pe forum s-a discutat, cred, destul de atent despre Il Separatio, adica intr-un fel un posibil nume al celei de-a treia forte.

  In ceea ce priveste teoria stringurilor, in linkul dat de tine apar niste formule pe post de modelari, destul de schimonosite dupa mine, care formule noi nu le putem verifica, veridicitatea lor putand fi probata doar de cei care au acces la acceleratoarele bune, gen LHC (unde lucreaza si ceva romani fizicieni). Eu nu cred in acest tip de formule, nici in TR, nici in spatiul Minkowski si cll. teorii inca nedovedite dupa mine, mai ales si pentru ca stiu ca daca stapanesti bine - sau macar il stapanesti - un fenomen, atunci il poti descrie prin formule simple. Eu foloseam - in tinerete - minim trei carti tehnice pentru una si aceeasi formula. De regula, aceeasi formula "erau" trei formule diferite, la autori (neplagiatori) diferiti. Asa ca pe mine nu ma impresioneaza supermatematica cuantica a lor; acesta e si motivul ca am luat-o de la inceputuri, adica de la teozofi, incercand varianta cu ANU.

  Cu fierberea apei, eu stiu ca daca apa este perfect pura (nu are incluziuni de nici un fel), atunci indiferent la ce temperatura ajungi, ea nu fierbe, nu clocoteste. Eventual explodeaza.

  La finalul mesajului: " chiar nu înțeleg de ce S-ar postula existența unui triumvirat in producerea vreunui fenomen daca nu apar ceva lămuriri in plus. " -- zici tu. Pai, eu fac si inversul a ceea ce spui tu, respectiv plec de la postularea celei de-a treia si apoi o caut printre faptele experimentale (deja cunoscute), doar, doar de dau peste ea insa si orice lamurire poate fi o dovada a existentei ei. Dar cred ca ai vrut mai degraba sa ma incurci cu aceasta gandire.  :-D
.
Cand te afli la frontierele cunoasterii trebuie sa privesti dincolo de gard.

abyss

#95
  Matematica si limbajul ei, respectiv formulele sunt ...un limbaj. Cu el poti scrie ce doresti, de la formule ce pot strabate eoni si sa fie intelese simultan in toate straturile de timp si spatiu sau poti scrie literatura de fictiune cu lumi perfect posibile dar...inexistente. La fel este si pictura, poti picta un portret de o asemanare fotografica sau poti asterne pe suport o imagine fantezista. Muzica la fel. Depinde de Observator sa realizeze in mod constient intentia sa, mesajul si actul creator cat si unde doreste sa se plaseze pe sine in raport cu cele 3.

   In legatura cu apa care fierbe eu nu am facut decat sa semnalez intr-o postare cateva observatii. Cum ca acolo se petrec niste fenomene observabile, care se observa relativ usor si care pornind de la observatia cu pricina ridica semne de intrebare. Adica una e teoria si alta observatia, holbatul meu in oala nu in teorii. O sa fac rost de o camera hd si mai vedem.

   Ca tot s-a amintit de legea lui trei.
   Axul Stupei e numit Arborele vietii sau Axis Mundi. Un canal pe care circula energii. Numit si avatarana अवतरण, care inseamna: a ateriza, a cobora, a se reantrupa, a se descarca. La noi exista un munte unde danseaza ielele, in locul unde acest canal energetic , numit si Raza, atinge pamantul. Ielele sunt 3 la numar: Margalina, Savatina, Rujalina, pe care Vasile Lovinescu le identifica cu tripla Hecate ( in Alexandria din timpul lui Ptolomeu, considerata Regina spiritelor, divinitate subpamanteana, protectoarea vrajilor si a magiei). In traditia indiana, la mii de km departare avem cele trei Gune Rajas (Rujalina), Sattva (Savatina), Margalina (Tamas) : Cele trei principii fundamentale din ştiinţa tradiţională indiană a medicinei Ayurveda, numite sattva, rajas şi tamas nu sunt creaţii ale gândirii omeneşti, ci reprezintă cele trei forţe, trei tendinţe fundamentale obiective ale Naturii Primordiale. Prin interacţiunile lor reciproce se desfăşoară procesul de transformare a energiei subtile în energie potenţială, încorporată în substanţe.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gu%E1%B9%87a
Sattva reprezintă tendinţa spirituală a echilibrului, puritatea esenţială
Rajas reprezintă tendinţa spirituală ascendentă, dinamismul şi acţiunea
Tamas reprezintă tendinţa spirituală descendentă, inerţia






abyss

#96
    Si acum intrebarea care ma tot chinuie. Cum pot fi structurate suflurile eterice prin infasurare de-a lungul unui ax de stupa? Cum pot fi incetinite sau accelerate suflurile? Ma gandesc la bobine conice introduse in dreptul unde ar ttrebui sa fie ceakrele, dar cum se poate acorda exact conul? Ce lungime de fir, grosime ar putea corespunde astfel unei lungimi de spectru? Ca sa obtii o imitatie de ceakra in bobina (conica)?

e adevarat exista o formula de acordare a bobinelor a maestrului ''T'' dar ea functioneaza si in cazul nostru? Sa zicem al unui curent direct?

Sau cavitatile joaca un rol asemanator? Dar atunci pt ce sunt orificiile din ax? sunt ca la un instrument de suflat? creaza tonalitati diferite in momentul trecerii fluxului prin dreptul lor?

mm

  @abyss,
  Ai spus multe lucruri interesante si ai pus multe intrebari in ultimele doua mesaje. Sunt departe de a putea cuprinde toate sau de a da raspunsuri. Insa, dat fiind interesul manifestat de cel putin trei persoane, cred ca ne putem completa unii pe altii ca intr-un fel de logo in echipa. Incerc niste pareri:

  Axul stupei reprezinta "o materializare" a unei circulatii energetice, un canal ai zis, intre Cer si Pamant si asa cred si eu.   
CitatSi acum intrebarea care ma tot chinuie. Cum pot fi structurate suflurile eterice prin infasurare de-a lungul unui ax de stupa? Cum pot fi incetinite sau accelerate suflurile? Ma gandesc la bobine conice introduse in dreptul unde ar ttrebui sa fie ceakrele, dar cum se poate acorda exact conul? Ce lungime de fir, grosime ar putea corespunde astfel unei lungimi de spectru? Ca sa obtii o imitatie de ceakra in bobina (conica)?
Cred ca spiralele enrgetice din jurul stalpului se formeaza singure sub forma elicoidala datorita principiului rotitor existent in natura. Infasurarile colorate pe care le-am vazut in poza data de tine cred ca pot ajuta cumva circulatia aceea elicoidala. Insa circulatia este produsa probabil datorita materialelor folosite (@fiulploii le-a prezentat in linkul, http://dl.nsf.ac.lk/bitstream/handle/1/8316/BESL-6(2)-27.pdf?sequence=2 ). E un tabel acolo cu toate materialele, bolovani, caramizi, cuartz, piele, cinabru!, fier, aur, argint (vase pline sau goale!), sarme, etc. Capul de tabel se numeste "The Mahavamsa". Circulatia este cauzata de presiune probabil, presiune de eter sa-i zicem ca nu stim exact ce e iar materilalele acelea probabil deschid si inchid ca niste supape. Multimea de materiale folosite te cam nauceste. Daca ai de gand sa confectionezi ceva, probabil ca te poti inspira din acest tabel insa cred ca o simplificare e posibila.

  In ceea ce priveste bobinele, ce sa zic? Nu prea imi vine sa cred ca stupa lucreaza cu curentul electric stiut de noi. Spiralele energetice de care vorbim si suflurile de eter se gasesc intr-o forma mai putin materiala, nu le vedem, sunt -cred eu- mai degraba similare (sau aceleasi) cu energiile ce circula prin nadisurile corpului omenesc. Despre care se stie destul de mult datorita acupuncturii. Am vaga impresie ca niste "cabluri" pentru astfel de energii exista dar sub o forma diferita de firele metalice folosite in electricitate. Probabil ca la circulatia influxului nervos prin axoni - acestia au un miez invelit de un sir de celule grase, albe, pe post de "izolatoare", e ceva in genul intrerupt, nu continuu ca la sarmele noastre metalice. Descrierea se gaseste in cursurile de la scolile sanitare. Influxul nervos e ceva discontinuu, sare de la o celula izolatoare la alta, parerea mea.

  Cavitatile nu lucreaza cum credem noi, efectul de forma dat de cavitati modifica inclusiv timpul din preajma lor. O "acordare" a lor nu este exclusa dar nu pot sa precizez eu. Totusi, cum se rezolva/raspunde la intrebari/ problemele ridicate? Cea mai scurta cale este experimentul (evident si documentarea e necesara si cam asta facem pe aici). Cred ca pentru inceput se pot face mici dispozitive, asemanatoare cu ce am vazut deja in linkuri, la scara mica, si se poate constata cum functioneaza (cam la nimereala pentru inceput).
  Efectul de forma se stie cum functioneaza iar undele pe care le creaza formele cavitare actioneaza intrerupt, asupra mainilor de ex., adica din loc in loc indepartandu-ne de cavitate; de aici probabil si acele "placi de condensator", care puse la anume distante intre ele pot amplifica (poate) circulatia energiilor, respectiv undele. Frolov a dat chiar o formula de calcul a acestor distante (noduri sau ventre). In felul acesta, prin experimente, cred ca incet-incet pot sa apara raspunsuri la unele intrebari. De folos, am mai zis, sunt orice fel de linkuri documentare care sa evidentieze particularitatile constructive ale stupelor, djedurilor cu gaurelele lor (inca nu stiu ce reprezinta ele) sau ale altor constructii similare. In ce ma priveste nu am indemanare la cautarea lor, calculatorul mi-e virusat de ex. si nu pot accesa youtube, dar o sa incerc in limita vitezei mele de melc.
.
Cand te afli la frontierele cunoasterii trebuie sa privesti dincolo de gard.

abyss

Înțeleg. Va mulrumesc pentru raspuns. Adică discurile asemeni unor aspersoare creaza ipotetic straturi paralele cu domul asemeni unor foi dintr-un bulb. E o ipoteza interesanta. Ceva asemănător am întâlnit la Borobudur. In sensul ca Straturile erau sa presupunem perpendiculare pe terasele piramidei. Fiecare terasa avea gradual informații predate initiatului. Interesanta ipoteza. E mult de comparat și verificat.
  Totuși partea interesanta o reprezintă acel gat de pâlnie din vârf numit coroana. E un fel de nod al lui Isis. Un șnur ce aduna mănunchiul spirelor captate din văzduh.

mm

#99
CitatAdică discurile asemeni unor aspersoare creaza ipotetic straturi paralele cu domul asemeni unor foi dintr-un bulb. E o ipoteza interesanta. Ceva asemănător am întâlnit la Borobudur. In sensul ca Straturile erau sa presupunem perpendiculare pe terasele piramidei. Fiecare terasa avea gradual informații predate initiatului. ......
  Totuși partea interesanta o reprezintă acel gat de pâlnie din vârf numit coroana. E un fel de nod al lui Isis. Un șnur ce aduna mănunchiul spirelor captate din văzduh. 
Nu stiu ce este nodul lui Isis. Poate ai niste detalii/poze mai de aproape...
  Tot asa, poti sa dai niste imagini cu ce ai intalnit la Borobudur, terasele, etc.?

  Intrucat nu cred ca ma voi apuca sa construiesc niste modele (nu prea ma intereseaza la ora actuala a vietii mele; nu doresc sa intru in amanunte legate de viata si starea sanatatii mele personale) dar presupunand ca exista persoane interesate sa manufactureze asemenea dispozitive, imi exprim parerea ca un virtual executant ar trebui sa inceapa cu acest "condensator". Respectiv, sa puna niste discuri pe o teava (ma intreb ce material au cele 13 discuri de la stupa?), eventual experimentand mai multe distante intre ele. Apoi sa introduca aceasta teava prin sfera de capat a unui cilindru (in sectiune asemeni literei U) si sa "masoare" eventualele efecte (cu mana, in lipsa de altceva). Ulterior se pot adauga si celelalte elemente, gatul lui Isis, baza cilindrului, etc. Se pare ca Djedul (de fapt e o teava) este elementul esential, el trebuie sa materializeze axa dispozitivului. Nu garantez ca ce spun eu aici va functiona intr-un anume fel dar sunt sigur ca poate fi o cale experimentala, sugerez doar (dupa prostul obicei romanesc - pe care il detest - de a da sfaturi altora).

  Frolov si formula lui pentru undele cavitare sunt in traducerea mea din forumul cercetareromaneasca. Se pare ca ele sunt unde stationare, unii le considera si unde longitudinale, etc.
.
Cand te afli la frontierele cunoasterii trebuie sa privesti dincolo de gard.

fiulploii

#100
Ceva poze plus subiectul Coloanele lui Asuka- ce L-o fi apucat si pe ăla :))
Nodul lui Isis nu cred ca funcționează fără djed si fără Ankh - zic eu din spatele ecranului

Nu stiu daca nu cumva ne complicam luând in seama simbolistica figurilor- cred ca ea a fost "încărcată" de-a lungul anilor . Cred ca e ceva mai simplu, ai dispozitivul si dupa aceea ii pui simbolistica rituală pt a îngriji dispozitivul - asta daca nu cumva era unul de tipul autonom , ca sa nu zic mai mult .

Ar mai fi si labirintul din Egipt
http://www.labyrinthofegypt.com/intro.html

abyss

Citat din: mm din  08 Noiembrie 2015, 01:06:34
  Tot asa, poti sa dai niste imagini cu ce ai intalnit la Borobudur, terasele, etc.?

Cand am citit si citez:
Citat din: mm din  08 Noiembrie 2015, 13:50:23
  Efectul de forma se stie cum functioneaza iar undele pe care le creaza formele cavitare actioneaza intrerupt, asupra mainilor de ex., adica din loc in loc indepartandu-ne de cavitate;
M-am gandit la Borobudur. Acolo piramida e in trepte. Fiecare nivel e delimitat si are pe pereti basoreliefuri cu imagini necesare initierii. Dupa test initiatul era avansat la urmatorul nivel tot mai mic , fiecare cu imagini sculptate. La ultimul nivel initiatul descoperea ca nu mai exista pereti, nu mai exista imagini sculptate. Ajunsese pe platoul piramidei, numit si Muntele Meru. In jurul sau se vedea nemarginirea iar pe platou erau o serie de Stupa mai mici, traforate in interiorul carora se putea observa statuia unui Budha asezat in pozitia lotus.
  Initierea dura mult timp, de unde si extraordinarul sentiment al eliberarii fata de adevarul din concept trait pana in momentul acela. Traforul (gaurelele) din domurile stupelor insemna clar ceea ce vedea initiatul: Budha din interior (din Sine).  Acum , acest lucru e greu de priceput. La ei Budha e un concept mai larg cumva. Fiecare are un potential Budha in interior. Fiecare constructie Stupa are un Budha in interior, fiecare clopot are un Budha in interior...si tot asa.

''The Budha Within'' - Awakening the Buddha Within...

Cum se poate  asa ceva? Pana la urma intelegerea mi-a fost rasplatita. ''Budha'' este o curgere, este manifestarea frumoasa a unui ANU, este un sistem simplu sau dupa caz , un complex armonic energetic, o curgere care manifesta constiență. Stupa devenea un Budha dupa pornirea ei, dupa activare. Prin urmare oferea iluminare, informatie, sanatate etc asemeni unui Budha viu si in care si oase. Legenda/tradiția spune ca insusi printul Gautama Siddartha (Budha) a lasat planurile de constructie.

The word Bodhi (Sanskrit: बोधि; and Pali) in Buddhism is the understanding possessed by a Buddha regarding the true nature of things. It is traditionally translated into English with the word enlightenment, although its literal meaning is closer to "awakening." The verbal root "budh" means to awaken.

The word Buddha means "awakened one" or "the enlightened one". "Buddha" is also used as a title for the first awakened being in a Yuga era. In most Buddhist traditions, Siddhartha Gautama is regarded as the Supreme Buddha (Pali sammāsambuddha, Sanskrit samyaksaṃbuddha) of the present age.


Imagini cu Borobudur:














PS - Voi reveni cu precizari mai clare nu asa pe fugă, fapt pentru care va rog sa imi acceptati scuzele domnilor.

abyss

Citat din: fiulploii din  08 Noiembrie 2015, 14:33:11
Nu stiu daca nu cumva ne complicam luând in seama simbolistica figurilor- cred ca ea a fost "încărcată" de-a lungul anilor . Cred ca e ceva mai simplu, ai dispozitivul si dupa aceea ii pui simbolistica rituală pt a îngriji dispozitivul - asta daca nu cumva era unul de tipul autonom , ca sa nu zic mai mult .
A fost incarcata la ''traducere''. Vizual nu. Si nu e simplu, daca era simplu nu treceau jdemii de ani aiurea fara sa fie conexiunea refacuta. In principiu nu ne complicam. Nodul lui isis nu functioneaza propriu zis fiindca nu e o masinarie atasata la Djed, ci o descriere a curgerii/efectelor unui flux. Nodul lui Isis este un fenomen ce apare in jurul Djedului si a componentelor sale. Nu e un obiect distinct. Ciorile din E-gypsi-Land au crezut ca e vreun obiect si l-au copiat in 2-3D. Probabil facea parte ca simbol dintr-o scriere antedeluviana din zona.



Si fiindca e o curgere de flux uite si o asemanare nu tocmai intamplatoare:





fiulploii

#103
 Sper ca nu e bai mare daca te contrazic putin , @abyss. Nu cred sau nu consider - deocamdată ca ar fi fenomen ci dispozitiv . Un motiv ar fi ca fenomenul la care faci referire se termina intr-o singura "coada" si nu in doua așa cum este nodul lui Isis numit si sângele lui Isis . - si nu pot sa nu fac o încercare de conexiune cu sângele lui Isus si pocalul sfânt ( despre care unii susțin ca ar fi o referire la un anumit "yoni"si niste urmasi )
  Atașez si o poza cu "fecioara si pruncul " Egiptului unde iarăși nu urmez acum analogia cu vremurile noastre ci ma opresc asupra anumitor "cestiuni" : câte dispozitive vedeți voi cu tot cu pareidolie  :martiansmile: ? Luam in considerare si faptul ca dreapta este sus iar stânga jos , dreapta e alb sau galben iar stânga roșu .
    Nodul lui Isis a fost perpetuat in innodarea tunicii ca un fel de scriere .
    O sa ma apuc cred sa construiesc un djed in care o să intre un Ankh si poate ca o sa apăra un djin  :lol: :lol:  cu Instrucțiunile in română .

mm

#104
  Nu am acumulat noi informatii tehnice pe subiect dar pot face unele aprecieri, mai mult functie de impresia personala, la ultimele postari.

  Eu am receptionat ca idee revelatoare parerea colegului abyss - cum ca avem de-a face cu o curgere in dispozitivele astea, in speta, Djed-ul. Acuma, daca e asa sau altfel, deocamdata nu conteaza caci ne aflam la inceputul unei "documentari". N-ai cum sa stii cu adevarat decat masurand "in situ" sau experimentand pe modele functionale. Asemanarea gatului Isis cu campul magnetic terestru, aflat in interactiune cu vantul solar (eteric in acelasi timp), este izbitoare, superba si demna de luat in seama pentru eventual studiu suivant. 

  Despre templul Borobudur: fotografiile cat si grafica color excelenta (unde le gasesti, fiulploii?!) mi-au (re)deschis amintiri uitate. Da, e mantra in 3D. Observatii:
-  lipseste un colt din templu, e vorba de lipsa din baza;
-  exista cinci terase, prin urmare coincid ca numar cu cele cinci gaurele din Djed; probabil si cu cele cinci infasurari dintr-un ANU "taiat si desfasurat";
-  de ce sunt asa de multe "clopote" cu Budha interior si de ce tocmai 72?

  Stalpii lui Asoka, cu ceva dispozitiv in varf, sunt fara-ndoiala dispozitive energetice cu efecte in spatiul apropiat. Adica similare obeliscurilor dar nu neaparat identice (circulare in sectiune, fata de patrate la obelisc). In mod sigur acei stalpi dau efecte de forma. Ca exemplu, ma gandesc la niste piramide de ~10- 20 m ridicate de niste (cercetatori) rusi, cu geometrie (nu mai tin minte, parca diferita de 52o), in campia lor, orientate cardinal, unde au masurat efectele si au atestat efecte benefice diverse pentru zona respectiva.
.
Cand te afli la frontierele cunoasterii trebuie sa privesti dincolo de gard.