Iti voi da 2 pastile in mana dreapta se afla o pastila rosie pe care daca o iei o sa vezi realitatea si ai sa te opresti din somnul de zombi iar in mana stanga se afla pastila albastra pe care daca o iei vei iesi de pe acest subiect si iti vei vedea de treaba.Acum inainte sa inghiti pastila rosie te anunt ca tot ce iti spun va fi adevarul. Credeam ca cancerul apare la om din cauza exploziei de la cernobal si testelor nucleare, si din cauza eurilor din mancare aspartam. etc. Dar ce oare se arunca de atata vreme si de atata timp din avioane? Lucrul asta lasa loc de interpretari interminabile gripa porcina, aviara, boli necunoscute, fumuri pentru distrugerea plamanilor, substante pentru deteriorarea agriculturi.Sar crede ca sunt substante care sa distruga agricultura oamenilor si a fermelor pentru ca marile compani producatoare sa acapareze tot.Dar cum le rezista lor cultura? GMO Organism Modificat Genetic. Le modifica genetic ca sa suporte aceste gaze dar aceste modificari pot aduce mari daune organismului omului.O alta ramura ar fi inbolnavirea oamenilor, piata farmaceutica este o afacere de miliarde.Este mult mai intensificat cancerul in prezent decat acuma 100 de ani. Sunt multe lucruri de unde iasa profit in chemtrails, in agricultura, industria farmaceutica.Nu vrea nimeni sa stie ce idei macabre au lasand aceste gaze, pot contine boli sau simple substante letale pentru om dar nu numai.Voi cand va amintiti ca ati vazut un cer perfect albastru? Din pacate dispersarea chemtrails in atmosfera aduce distrugere pamantului ape infestate pamant infestat animale care mor fara motiv.Niste pasari au murit pe teritoriul romaniei daca va aduceti aminte sub pretextul ca sau speriat de artifici si sau dat cu capul de pereti.Boli necunoscute care apar, boli ale cailor respiratori, cancere, oameni care mor mai repede.Uni se intreaba cum de aia care au trait pe vremea razboiului au si 90 de ani.Acest fenomen a inceput in 1991 si s-a intensificat din 1998.Stiu ca pentru multi de pe forum nu este nou subiectul am vazut ca s-a mai discutat dar ganditiva un pic cati dintre noi nu stim?Ce este Chemtrails(chimicale condensate).Avioanele lasa in urma lor o dara fireasca dar scurta de fum numita Contrails(urme condensate) aceasta dispare imediat.Dar este foarte usor de deosebit de Chemtrails care raman intr-o dara mult mai lunga si mai groasa care uneori poate fi intrerupta ca si cum s-ar schimba rezervorul, si alte ori este incrucisata ea devine mult mai mare si se transforma in mici nori care raman si cateva ore pe cer.Aceste substante se pulverizeaza deobicei in locurile populate acestea nu ai sa le vezi deasupra antartici sau polului nord.Va intrebati vreodata cand sunt scumpiri in masa taieri de salari cum de nu riposteaza nimeni?Ei bine in aceste chemtrails precum si in mancare pot fi bagate droguri de linistire, oameni devin zombi fara sperante, sau viziuni.Uitete la oameni care merg pe drum care habar nu au ce li se da chiar deasupra lor chiar in vazul lor, si in mancare.Care sunt deja otraviti si controlati fara a avea sperante, idei, viziuni,.Probabil aceste substante sunt imprastiate pe plan mondial dar mai sigur sunt imprastiate in zonele bine dezvoltate.Dar totusi ei traiesc sub acelasi cer. Si cred ca mananca aceeasi mancare.Acest lucru din nou lasa loc de interpretari.Un alt lucru posibil prin chemtrails este controlul vremi, controleaza vremea dupa bunul plac, va dati seama ce insemana sa sti unde va fi seceta?Inseamna multi bani castigati.Cum ar veni joaca vremea la bursa.Profita din declinul altor tari.O alta idee care nu are legatura cu subiectul este o opinie personala in care nici eu nu cred prea mult in ea.Foarte mult din tehnologia din prezent exista si acuma 10 ani si mai mult timp.Dar daca te-ai intoarce cu un tuchscreen in trecut cu 10 ani lumea ar zice ca esti din startreck.Cu siguranta se stia de aceste tehnologi cu mult timp in urma dar numa noi am pus mana pe ele in prezent.Va dati seama ce au iei acum?Si noi vom vedea numai peste 10 ani?Daca cumva in acel praf se afla milioane de nanoroboti care pot avea mii de functii. Acei roboti sar putea depune pe neuroni sa i injecteze si sa transmita semnale iar apoi neuroni sa funtioneze altfel.Asta ar insemna un plus de control, acei nanoroboti sa aiba si alte intrebuintati precum boli distrugerea anumitor functii din organism, distrugerea anumitor celule.Acesti nanoroboti de unde au control? HARP.Da este doar o idee.Gandeste ca aceste lucruri sunt doar o picatura intr-un ocean.Bine dar sunt uni care zic ca chemtrails sunt defapt ca sa amortizeze incalzirea globala.Ati vazut voi vreun organ autorizat care sa declare acest lucru?Poluarea este un factor de distrugere dar chemtrails este unul si mai mare.Mai jos aveti un filmulet si un film interesant.
Chemtrail aus dem Flugzeug gefilmt.flv (http://www.youtube.com/watch?v=PQGvVEUQjzo#ws)
http://www.youtube.com/watch?v=XnCnGT_xpi4&feature=player_embedded# (http://www.youtube.com/watch?v=XnCnGT_xpi4&feature=player_embedded#)!
am o colectie de fotografii cu astfel de cazuri .....de fiecare data cand ridic ochii spre cer si vad darele lasate de avioane ma gandesc la acei piloti si imi pun intrebarea: oare sunt constienti de ceea ce fac ei???oare sunt constienti ca dauneaza sanatatea familiilor ,sotiilor ,copiilor lor,oare sunt constienti ca din cauza acestor chemtrails am devenit mult mai fragili la virusuri ,boli ,la alergii ,ca unii risca sa aiba chiar si sindromul Morgellons???oare sunt constienti la tot ce comporta aceste chemtrails????? :x :x
Eu unul, cand zbor cu avionul ma abtin sa merg la toaleta...
Apreciez imaginatia si creativitatea celor care isi prezinta parerile vis-a-vis de subiectele de pe acest forum. Iti poti da seama, citind din acest forum cat de intunecata este fiinta umana, dar si luminoasa in acelasi timp.
Salutari,
In primul filmulet, este vorba despre un banal "fuel dump" (practic, se arunca combustibilul din rezervoarele avionului). De obicei se recurge la acest lucru cand avionul trebuie sa piarda din greutate, pentru a ateriza pe o pista de lungime mica. Puteti gasi o sumedenie de filmulete pe youtube care surprind acest fenomen deloc neobisnuit. Exista inclusiv cazuri in care s-a aterizat fortat deoarece existau pasageri cu diverse probleme de sanatate, si pentru a usura aterizarea, se arunca o cantitate semnificativa de combustibil.
Cat despre chemtrails - imi vine extrem de greu a crede ca avioanele civile/comerciale sunt implicate in aceasta conspiratie. Urmaresc foate des avioanele ce tranziteaza zonele prin care ma nimeresc sa ma aflu, si niciodata nu am constatat vreo dara care sa persiste suspect de mult. La americani o fi alta poveste - oricum ei par de pe alta planeta, deci nu m-as mira sa faca fel si fel de experimente... :-D
Andrei.
CitatCat despre chemtrails - imi vine extrem de greu a crede ca avioanele civile/comerciale sunt implicate in aceasta conspiratie. Urmaresc foate des avioanele ce tranziteaza zonele prin care ma nimeresc sa ma aflu, si niciodata nu am constatat vreo dara care sa persiste suspect de mult.
Uite-i in "ezercitiul functiunii" acum cateva zile in zona Muntenia (Ploiesti-Buzau-Focsani).
Operatiunea a inceput dupa amiaza pe la orele 14 iar dupa "insamantare" cerul - care initial era albastru perfect arata ca in ultimele fotografii (7078, 79 ) iar "norii" nu au venit de nicaieri ci provin din acele chemtrails !
Citat din: romulus din 13 Octombrie 2012, 20:19:10
Uite-i in "ezercitiul functiunii" acum cateva zile in zona Muntenia (Ploiesti-Buzau-Focsani).
Operatiunea a inceput dupa amiaza pe la orele 14 iar dupa "insamantare" cerul - care initial era albastru perfect arata ca in ultimele fotografii (7078, 79 ) iar "norii" nu au venit de nicaieri ci provin din acele chemtrails !
In functie de conditiile atmosferice, darele respective pot sa persiste pana la cateva ore. Nu sunt altceva decat nori ordinari, in esenta, fiind formati din vapori de apa si particule de gheata. Nu as sustine ca aceste chemtrails sunt basme, insa nu trebuie sa devenim paranoici (pe principiul
nu orice zboara este OZN, as zice eu ca
nu orice dara lasata de avion e chemtrail). Sunt de parere ca existe mijloace mult mai eficiente de "otravire" a populatiei (care deja sunt in functiune de zeci de ani), de exemplu, hrana sau apa "potabila"...
CitatIn functie de conditiile atmosferice, darele respective pot sa persiste pana la cateva ore. Nu sunt altceva decat nori ordinari,
Indoi-m-as si n-am cui!
Sa presupunem dara, ca darele pot persista cateva ore: cine Dumnezeu le discrimineaza insa in asa hal incat, in aceleasi conditii atmosferice, in acelasi timp (ori concomitent :-D) o dara presupusa de condensare ramane sase ore si se face apoi ca o ceata/nor, si in acelasi timp, alte sapte dare de condensare care provin de la avioane ce au tranzitat aceeasi zona, dispar mintenas, ca luate de apa?
Monser AndreiASM si eu stau cu ochii pe cer, insa ceea ce mi-a atrasa atentia si m-a facut sa fotografiez acele dare lasate numai de doua aeronave(ori poate una, ca nu survolau zona doua concomitent ci la interval de cca 20-30 min) a fost tocmai
persistenta lor, in comparatie cu altele care se volatilizau foarte repede dupa ce avionul trecea, si similtudinea cu alte cazuri semnalate la noi, sau aiurea:
-cer albastru pur;
-vant zero sau foarte slab;
-aparitia unei/unor aeronave care lasa darele respectiva;
-persistenta urmelor;
-aparitia ulterioara ca "din senin" a acelor pseudo formatiuni de nori, care par a fi venit de nicaieri!
Nu este insa obligatoriu ca toata lumea sa creada in acele
chemtrails !
Eu doar am semnalat !Cine are ochi da vazut si urechi de auzit.... :evil:
Am zis !
Incepind de pe aici: http://www.rufon.org/forum/index.php/topic,1604.60.html (http://www.rufon.org/forum/index.php/topic,1604.60.html)
...topicul "Chemtrails" (cel mai recent dintre numeroasele threaduri la tema pe RUFOn) devine interesant si clarifica cred unele controverse reluate acum si-aici.
Parerea mea: intr-un final adevaru-i cumva la mijloc, fiindca unele dare lasate de avioanele comerciale sint chiar de condensare - dar NU TOATE.
In orice caz, ipoteza unei... noi terraformari :roll: a planetei noastre pentru.... alti umanoizi :-) ce-ar fi in plan sa ne urmeze (prin multiple metode, chemtrails-urile fiind doar una dintre ele), oricit de SF ar parea, are totusi logica ei.
Zic si eu ca sa nu tac. :-D
P.S. necesar (ca scorul sa devina totusi 2-1 pentru romulus 8-)): reiau informatia conform careia pina si f. seriosul si de obicei rezervatul cercetator Joseph P. Farrell a juns sa fie convins de dura realitate a "binomului" chemtrails/morgellonita - si nu doar fiindca un bun prieten de-al sau are simptomele misterioasei maladii.
http://gizadeathstar.com/2012/05/morgellons-disease-and-gmos/ (http://gizadeathstar.com/2012/05/morgellons-disease-and-gmos/)
Conditiile atmosferice variaza extrem de mult o data cu cresterea altitudinii. Chiar daca la nivelul solului este o vreme excelenta, fara vant, etc., cel mai probabil la 10000-12000 de metri conditiile sunt mult diferite (incepand cu temperatura care e de vreo -50 de grade, si terminand cu miscarile maselor de aer). Avioanele (comerciale cel putin) zboara la altitudini cuprinse intre 10000-12000 de metri, iar diferenta aceasta poate (si chiar o face!) influenta persistenta contrails-urilor. Romulus, cu tot resspectul, nu am spus ca nu cred in existenta chemtrails-urilor, sau ca ce ai fotografiat tu e un fals. Pur si simplu cred ca erau alte tipuri de aeronave acelea... :martiansad:
Propun urmatorul lucru pentru toti forumistii: haideti sa vedem ce aeronave lasa dare suspect de persistente. Ori de cate ori constantati ca un avion tranziteaza zona in care va aflati, intrati pe flightradar24.com (si nu fac reclama nimanui) unde veti vedea toate avioanele comerciale aflate in aer. Haideti sa notam informatiile ce le obtinem, cum ar fi tipul avionului, dar mai ales compania aeriana de care apartine, si altitudinea. Asta daca respectivele avioane vor fi vizibile utilizand aceasta aplicatie...
Numai bine!
Scurta revenire: Farrell puncta in linkul dat pe situl lui conexiunea posibila intre morgelonita si organismele modificate genetic, dar majoritatea cercetatorilor leaga strania maladie de chemtrails (teorie la care subscrie si Farrell in ultima vreme, fara sa excluda insa si prima supozitie).
Uite si-un nou site cu tematica asta:
http://morgellonsexposed.com/ (http://morgellonsexposed.com/)
...unde puteti "admira" terifiantele imagini ale nanofibrelor/particulelor nu doar gasite, ci si... dezvoltate in tesuturile "contaminatilor". :|
Culmea-i ca unele nanofibre sint marcate cu cifre arabice... :-o
Deprimanta ramine oricum absentza totala a discutiilor de genul asta-n ziare sau la TV, importante-n mass-media mainstream fiind din pacate doar cancanurile circului politico-VIPo-fotbalistico-showbiznistic. :x
O imagine de acum 2 saptamani
Citat din: @biss din 14 Octombrie 2012, 12:27:04
O imagine de acum 2 saptamani
Asta inseamna ca persista dara respectiva de 2 saptamani ? :roll: :-D
Ideea e ca oricum nu scapam , nici noi si nici aia de ordona imprastierea . Asta e valabil numai daca cei care ordona sunt tot aici pe planeta .
Imaginea nu e de 2 saptamani, ci de acum 2 saptamani :) Acum... afara nu MAI ploua ...
Incepand de ieri dupa masa am observat ceva actiune pe cerul Ardealului.
(http://incarcaimagini.ro/dm/ZNQQ/chemtrails(2).jpg)
http://incarcaimagini.ro/di/ZNQQ/chemtrails(2).jpg (http://incarcaimagini.ro/di/ZNQQ/chemtrails(2).jpg)
(http://incarcaimagini.ro/dm/0KQM/chemtrails(1).jpg)
Am gasit un video foarte interesant .
http://video.uk.msn.com/watch/video/incredible-fiery-looking-plane-contrail/1j44egbmh (http://video.uk.msn.com/watch/video/incredible-fiery-looking-plane-contrail/1j44egbmh)
Singura explicatie ar fi ca era o RABA fumigena ce zbura cu biocombustibil extras din ketchup. :-D
La modul serios acum si excluzind influentza apusului de soare in colorarea mega-darei, ramin la parerea ca ipoteza unei posibile noi terraformari a planetei noastre pentru alti umanoizi :-) ce-ar fi in plan sa ne urmeze (utilizind multiple metode, chemtrails-urile fiind doar una dintre ele) are totusi logica ei, oricit de SF ar parea.
Sa inceapa asa devreme pregatirea ?
Citat din: zaharosu din 27 Noiembrie 2012, 14:07:28
Am gasit un video foarte interesant .
http://video.uk.msn.com/watch/video/incredible-fiery-looking-plane-contrail/1j44egbmh (http://video.uk.msn.com/watch/video/incredible-fiery-looking-plane-contrail/1j44egbmh)
Uite si o poza la fel de interesanta in atasament , facuta acum cateva zile in England de o cunostiinta .
Parerea mea e ca sunt doar reflexii si refractii la apus de soare (.. si nu s-au vorbit ca sa mi-l omoare pe baciul care-i mai ortoman :-D )
P.S. poza nu e prelucrata
Sunt interesat de acest fenomen! Fac cat mai multe poze, la unele am si data la care au fost facute.
Se intampla deasupra orasului Galati. Turnul de la Gara feroviara este un reper. Am vreo 50 de poze in care se observa persistenta acelei dare pe cer timp de cateva zile pana se transforma in nori din cauza vantului care o disperseaza pe suprafete mari. Cand priviti cerul incercati sa faceti deosebirea intre nori de la joasa altitudine si CHEMISTRAILS care sunt la inaltimi foarte mari, cam pe unde circula avioanele.
alte poze. data este trecuta in titlul fotografiei si anume: IMG_20 anul, luna, ziua ,_, ora, min, sec
poze noi
Citat din: Magneto din 22 Decembrie 2012, 08:08:48
...deosebirea intre nori de la joasa altitudine si CHEMISTRAILS care sunt la inaltimi foarte mari, cam pe unde circula avioanele.
Nu e asa in fiecare caz. Uite o poza de exemplu , luata la altitudinea de ~10 km la un ..partener de drum .
parerea mea..
Avioanele zboara toate la acelasi nivel? Am spus sa faca deosebirea intre nori si chem. Nu pot aprecia exact la ce inaltime este dara pe cer,dar nu e la nivelul norilor, ... am spus "cam pe unde zboara avioanele", nu ciorile. De ce iei doar ce iti convine si nu toata fraza? Tot ce am prezentat in fotografii este Chem, in diferite momente ale zilei. Incepe cu o dara dreapta foarte subtire, cum ai prezentat in poza care mai apoi se imprastie pana acopera tot cerul. Intr-o zi am numarat 21 de avioane care au lasat dara de chemistrails, circuland din mai multe directii.
Incearca sa pui in ordine cronologica pozele si ai sa vezi transformarea. in timpul serviciului nu pot sta cu capu'n sus dupa avioane
Uite aici (http://www.rufon.org/forum/index.php/topic,3949.msg67674.html#msg67674) un exemplu ce contrails care incepe si se termina exact pe zona unde e si acel nor stratus. Rezulta ca acel avion zboara cam la aceeasi altitudine cu norul, deci prin aceleasi conditii meteo, si automat apar si darele de condens care in majoritatea cazurilor sunt gresit numite chemtrails.
Eu zic sa lasi "vocea" mai usor, pe aici suntem mai multi care stim ce vorbim, nu doar facem poze. Eventual daca ai o teorie argumenteaz-o cat de cat.
Citat din: StarDust din 24 Decembrie 2012, 16:26:49
Uite aici (http://www.rufon.org/forum/index.php/topic,3949.msg67674.html#msg67674) un exemplu ce contrails care incepe si se termina exact pe zona unde e si acel nor stratus. Rezulta ca acel avion zboara cam la aceeasi altitudine cu norul, deci prin aceleasi conditii meteo, si automat apar si darele de condens care in majoritatea cazurilor sunt gresit numite chemtrails.
Eu zic sa lasi "vocea" mai usor, pe aici suntem mai multi care stim ce vorbim, nu doar facem poze. Eventual daca ai o teorie argumenteaz-o cat de cat.
Domnule moderator de ce nu analizati pozele de
aici (http://www.rufon.org/forum/index.php/topic,3949.msg67674.html#msg67674) cu atentie? Incercati sa-mi tineti un discurs cu privire la nori? Acel nor stratus de care vorbiti, nu e altceva decat urma lasata de un alt avion, pe acelasi culoar de zbor ce a trecut cu 1 ora mai devreme. Daca sunt acelasi conditii meteo, al doilea avion de ce lasa dara mai mica? cum care avion? pai nu sunt doua avioane in poza postata de dumneavoastra?
clasificarea darelor:
* in funcie de timp:
-secunde, minute
-ore, zile pana la incepe sa ploua
* in functie de lungime:
-scurte
-lungi
in pozele postate de mine sunt numai dare lasate de avioane
Ma refer la trena lunga lasata de avion ce trece prin acel nor, nu la avionul din plan indepartat. Acela era un nor, nu era produs de un avion ce trecuse cu ceva vreme inainte. Din pacate fiind la servici, presat de timp nu am putut fotografia si partea opusa ascunsa de acoperis. Ce vreau sa evidentiez e faptul ca acolo fiind o zona de aer rece orice masa de aer mai cald si umed va condensa sub forma de nori. Tot la fel, un avion care in dara de condens elibereaza o cantitate nu tocmai mica de vapori de apa incalziti, rezultati in urma arderii va condensa in aceeasi zona. Efect ce se observa in pozele puse de mine. Cand masele de aer uscat si rece nu se intalnesc cu altele mai calde si umede, nu se formeaza nori, ci doar se vor forma dare de condens de la avioane.
Parerea mea e ca se face prea mare caz pe asa zise-le "chemtrails". Singurul motiv pentru care s-au inmultit in ultima vreme este datorat dezvoltarii explozive al activitatii companiilor aeriene.
Sa nu uit... :-), parerea mea.
Salutari,
Magneto, avioanele nu zboara toate la exact aceeasi altitudine. Avioanele de linie (cu motoare cu reactie) zboara intre 10000 - 13000 metri altitudine. Pana si aci, jos, la noi, cand urci 1000 de metri, conditiile meteo devin imprevizibile, temperatura variaza, presiunea atmosferica la fel (daca ai umblat pe munte, stii despre ce vorbesc). Mai sus de 10000 de metri aerul e suficient de rarefiat incat sa faca comportamentul maselor de aer si mai imprevizibile. Ii posibil sa vezi un avion la 11000 de metri care lasa dara de condens lunga de cativa kilometri, si la 12000 de metri sa fie unul care nu lasa dara de condens deloc. E normal. In plus, norii de tip strato-cumulus isi fac veacul pin intervalul 9000-14000 de metri altitudine.
Subscriu la parerea lui StarDust, marele motiv pentru care numarul de "chemtrails" a crescut e datorat de cresterea semnificativa a traficului aerian. Ca sa nu mai amintim ca zona noastra, a Romaniei, este culoar aerian pentru mai toate avioanele care au ruta Orientul mijlociu/indepartat - Europa de vest (numai de la Emirates poti sa vezi zilnic cateva zeci de avioane care isi fac cursele regulate din Emirate prin Anglia, Germania, Franta, etc.).
Numai bine!
Si cu asta mi-ati inchis gura. Cred ca nu mai e loc de voi sa ne postam parere. Veniti cu argumente care mai de care sa-mi induceti un gand de linist, ca totul e normal. "E doar condens" stai linistit. Denumirea chemstrail e improprie, noi vorbim de darele lasate de avioane pe cer. Ati luat monstre, le-ati analizat si rezultatul e doar condens? Ce substante se pulverizeaza pentru a stoarce norii de ploaie?
Avionul din plan indepartat e defect? De ce la el dara e mai scurta si dispare repede?
Nu-mi trebuie mult sa deosebesc un nor de o dara lasata de avion chiar si dupa un interval de timp pana la 8 ore
Asa ca acel avion in plan apropiat trece pe un culoar pe unde cu ceva timp inainte a trecut alt avion.
Sa nu uit...parerea mea!
Nu, avionul din plan indepartat nu e defect :roll:. Zbura la cel putin 50 Km distanta de primul, posibil si alt plafon de zbor, deci alte conditii meteo. De aici si diferentele in trena lasata.
Ca sa fiu mai clar, Eu nu sustin ca nu exista "chemtrails" dar ca sa ma exprim procentual, cred ca 99% din contrail-uri datorate conditiilor meteo sunt gresit atribuite "chemtrails".
Poate gresesc, dar asta cred eu in urma a nu tocmai putine observatii ale cerului in care am putut corela contrails-urile cu formarea de nori.
Rog un moderator sa stearga posturile mele.
Am facut o confuzie grosolana care poate duce in eroare persoanele care imi vor citi postarile.
Stimati colegi, va dau dreptate si imi cer scuze pentru confuzia facuta.
Da, intr-adevar acele dare nu sunt altceva de cat nori formati din condensul de mare altitudine. Azi m-am documentat mai bine si am observat ca darele seamana foarte mult cu nori stratus.
Sarbatori fericite!
Citat din: Magneto din 25 Decembrie 2012, 23:13:54
...
Am facut o confuzie grosolana care poate duce in eroare persoanele care imi vor citi postarile.
Stimati colegi, va dau dreptate si imi cer scuze pentru confuzia facuta.
...
Sarbatori fericite!
Nu cred ca e cazul a ti se sterge postarile, nu cred ca e cazul sa iti ceri scuze! E un forum, discutam, nu?
Sarbatori fericite!
Încă o postare de la Iași, de data asta cu poze. Dar nu e un OZN, ci un avion cu un ,,comportament" mai ciudat. Observația și fotografiile: 24 mai, în jurul orei 18:00, la câțiva kilometri de Iași. Discutam oarece cu soția, pe afară, când am văzut în spatele ei un avion care tocmai începuse să lase urme albe și care a virat mult la stânga. L-am urmărit puțin, ca după câteva clipe să văd că virează din nou, de data aceasta la dreapta. Am realizat apoi că virajul inițial a fost destul de mare, căci mai exista o ,,codiță" de dâră undeva în dreapta jos față de ceea ce se percepe la prima vedere ca începutul dispersiei. Dacă luăm și acea urmă în calcul, traiectoria avionului pare a se fi modificat la primul viraj cu 90 de grade la stânga, apoi cu circa 30-40 grade la dreapta.
La fel de interesant este faptul că avionul, un bimotor care pare a fi un Boeing 737 sau un Airbus 320, a lăsat cele două urme ca și cum fiecare din acestea ar fi compusă din mai multe jeturi alăturate (se poate vedea separația pe fiecare jet în parte, în unele poze). Și a mai și încetat brusc dispersarea, odată depășite granițele orașului, așa cum se vede în fotografii.
Am apreciat altitudinea la care evolua aparatul la circa 6000-7000 de metri, după o metodă relativ științifică. Nu dau link pentru că mă tem că n-am voie, puteți să mă credeți pe cuvânt.
Să evităm paranoia:
1. Bun, există corecții de traiectorie la avioanele de linie sau cargo, dar dâre de condens nu lasă aceste aparate decât la înălțimi de peste 8000 de metri, uzual.
2. Să admitem totuși că e vorba de condens, însă acesta se risipește destul de repede, nu rămâne jumătate de oră și chiar mai mult pe cer.
3. Dacă acceptăm că aparatul se afla la o înălțime ce permite apariția condensului, e posibil ca linia de demarcație între zonele de aer rece și cald să fie chiar atât de bine delimitată, încât să alterneze atât de clar perioadele de apariție condens cu cele de lipsă a sa? Și cât e de probabil ca o zonă rece să se fi situat exact deasupra orașului?
Sigur, e încă perfect posibil să fi fost vorba numai de condens și nu de chemtrails, dar mă gândesc că nu e chiar tocmai probabil. Voi ce spuneți?
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0001_zps5c623648.jpg.html?sort=3&o=16)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0002_zps37bcce83.jpg.html?sort=3&o=15)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0003_zps02e097b2.jpg.html?sort=3&o=14)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0004_zps28e3b52f.jpg.html?sort=3&o=13)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0005_zpsb7f3da18.jpg.html?sort=3&o=12)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0006_zps07715390.jpg.html?sort=3&o=11)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0007_zpse5b648f2.jpg.html?sort=3&o=10)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0008_zps8ed16338.jpg.html?sort=3&o=9)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0009_zps81de7053.jpg.html?sort=3&o=8)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0010_zpsd3ebae65.jpg.html?sort=3&o=7)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0011_zps15f29123.jpg.html?sort=3&o=6)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0012_zpsef4efaa7.jpg.html?sort=3&o=5)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0013_zpsc6a4bb95.jpg.html?sort=3&o=4)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0014_zps2e59e197.jpg.html?sort=3&o=3)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0015_zps124b0ec2.jpg.html?sort=3&o=2)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0016_zpsee86359c.jpg.html?sort=3&o=1)
(http://s1349.photobucket.com/user/Schiff2/media/IMG_0017_zpsd92d8241.jpg.html?sort=3&o=0)
Nu înțeleg de ce nu sunt încărcate fotografiile la postarea anterioară - e drept, nu sunt familiarizat cu genul acesta de încărcare a graficii, dar cred că am dat link-urile corect. Pozele, în număr de 17, au fost puse pe photobucket, care, e drept, nu mergea ieri, dar azi văd că funcționează. Dacă mă poate ajuta cineva cu o sugestie, rămân recunoscător. :)
Astazi...
Am facut un crop cu imaginea,si dupa o scurta procesare am reusit,cat de cat,sa scot in evidenta ceea ce voiam sa va arat...si anume forma absolut ciudata a acestei dare de condensare,in cercul rosu...din pacate,camera telefonului meu nu a reusit sa surprinda foarte bine si acea zona...
Citat din: alx din 07 Octombrie 2013, 21:36:54
Am facut un crop cu imaginea,si dupa o scurta procesare am reusit,cat de cat,sa scot in evidenta ceea ce voiam sa va arat...si anume forma absolut ciudata a acestei dare de condensare,in cercul rosu...din pacate,camera telefonului meu nu a reusit sa surprinda foarte bine si acea zona...
Ar putea fi o evoluţie acrobatică a unui avion sportiv : looping, tonou, vrie, ranversare si combinatii ale acestora ?
Citat din: SLEAH19 din 07 Octombrie 2013, 22:13:17
Ar putea fi o evoluţie acrobatică a unui avion sportiv : looping, tonou, vrie, ranversare si combinatii ale acestora ?
Da,daca avionul sportiv are motor cu reactie...ca in rest,sunt mult prea departe de orice aeroport,ca sa vad asa ceva...si nu prea seamana darele alea a fumigene...
Intrebare: Darele din pozele urmatoare pot sa fie chemtrails?
Prima fotografie e facuta la 2.27 PM,iar ultima la 2.53PM,timp in care darele s-au deplasat 40-45 grade pe cer,din cauza vantului...fara sa-si schimbe forma...
intreb asta pentru ca vineri si sambata am observat o intensificare absolut nelalocul ei a zborurilor pe deasupra zonei cu ultimele...observatii(cele postate ieri,pe alte topicuri).Ca sa nu mai vorbesc ca X-ul ala era chiar deasupra mea...si cand am facut prima fotografie deja avea vreo 10 minute de existenta...si dupa ultima fotografie,am mai vazut darele inca vreo 10-15 minute...
Si stiti ce e...interesant? Ca aproape nici un zbor din asta nu apare pe flight24...
Citat din: alx din 11 Noiembrie 2013, 01:41:52
... Ca aproape nici un zbor din asta nu apare pe flight24...
Pot si eu sa confirm ca nu toate zborurile apar pe flight24 iar unele din ele au traiectorii
aberante . Anul trecut parca am pus o postare in acest sens cu un avion care mergea la NY si o luase la un moment dat spre Polul Nord iar in apropierea cercului polar a disparut pur si simplu . Eu nu mai urmaresc de vreo 6 luni siteul ala.
Cat despre dare de genul ala , eu vad cu duiumul pe la mine prin zona . Vorbesc de dare care dispar greu de tot si au un factor de imprastiere mic, Efectiv am renuntat sa le mai pozez.
In fond si la urma urmei toate darele sunt chemtrails insa poate unele avioane nu merg cu combustibilul obisnuit.
Ca sa ma incadrez in spiritul nou observat pe forum dau ipoteza ca poate merg cu biogaz. :-D
Nu cereti mai m ulte amanunte ca
nu poci a spune :lol:
Deci, chemtrails sunt de pe la 15 km altitudine in sus, mai probabil in jur de 50.000 de "picioare" . Sunt alcatuite din gaze si din asa-numitele "tag"-uri, un fel de mini dispozitive cu rol de atasare pe orice obiect care trece printre ele si care emit pe diferite frecvente. Rolul lor este de a detecta orice obiect care patrunde sau care iese din atmosfera planetei apoi sistemele de urmarire stiu unde sa caute.
Poate fi adevarata varianta asta sau poate nu. Pana atunci, ochii pe sus fiindca se imprastie numai in zonele cu potential UAP sau cum se numesc mai nou. Spor la fotografiere!