Forum RUFOn

Sectiune pentru limba româna => Tehnologii vechi și noi => Subiect creat de: Urban din 09 Noiembrie 2009, 05:26:06

Titlu: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: Urban din 09 Noiembrie 2009, 05:26:06
Foarte multe persoane sustin in declaratiile lor oficiale ca in perimetrul in care au experimentat o intalnire cu o entitate extraterestra, au observat si cercetatori umani impreuna cu trupe militarizate in marea majoritate a cazurilor.
Aceste precizari indica pentru un observator cu experienta ca cel putin unul sau doua Grupuri de Intelligence, care functioneaza ilegal sau au acceptul autoritatilor, actioneaza la unison cu entitatile extraterestre.

Datorita faptului ca marea majoritate a bugetului negru alocat proiectelor si cercetarilor stiintifice secrete care nu mai sunt o noutate pentru nimeni si care sunt de altfel regizate si coordonate din umbra prin centrele de comanda si control subterane, demonstreaza in cel mai simplu mod implicarea Guvernului American in actiuni comune cu entitatile extraterestre in proiecte de dezvoltare a unor instalatii secrete militare, ascunse publicului larg si mass mediei.
Numarul celor care doresc sa demaste aceste planuri, functionari guvernamentali, personal militar in rezerva si multe alte categorii de cetateni au declarat in mod public ca in timpul efectuarii serviciului sau a stagiului militar au observat o retea masiva de tuneluri circulate de trenuri de mare viteza, ce realizeaza conexiunea intre baze secrete subterane de pe intreg teritoriul Statelor Unite (ex. Thomas Castello, fost ofiter de securitate la Baza Dulce a declarat ca baza Dulce are o asemenea statie de supertrenuri ce face legatura cu baze de pe intreg teritoriul american).

Evident ca la prima citire, aceste declaratii par desprinse din filmele SF fiind prea departe de realitatea pe care o vedem...Cu totii am vazut la televizor documentare despre tuneluri si trenuri de mare viteza, cat de scumpe sunt aceste proiecte, cat de periculoase ar fi daca sunt executate prea aproape de suprafata si in principiu cam cat de dificil este un asemenea proiect, de o asemenea amploare.
Deci in mod cert, preluarea unei asemenea responsabilitati de construire a unei retele masive de supertrenuri este mult prea imensa si presupune costuri incalculabile lasand la o parte faptul ca ar dura zeci de ani pana constructia ar fi finalizata.
Nu e chiar asa, afirma oamenii de stiinta...de la suprafata!

In 1972, Robert M. Salter, un reputat om de stiinta al Rand Corporation, anunta in timpul unui interviu televizat, ca un asemenea Sistem de Trenuri ar putea fi construit prin utilizarea resurselor tehnologice existente la acea data, retineti, acest lucru se intampla in 1972, adica acum aproape 40 de ani!
Domnia sa printre altele a afirmat ca, nu numai ca acest sistem este foarte posibil, dar chiar ar trebui construit din motive economice si de mediu, oferind o alternativa mult mai fiabila fata de transporturile la suprafata...cam la vreo 10-12 ani dupa acest anunt noi romanii aveam...metrou (evident, nu cu tehnologie americana).
Intrebat in timpul interviului de catre George Getz, scriitor si gazda emisiunii, cam despre ce viteze ar putea fi vorba raspunsul dlui Salter a fost urmatorul: Incercati viteze de cel putin 16000 km/ora (articolul a aparut in L.A Times pe data de 11 Iunie 1972, poza de dedesubt)

Pe data de 2 August 1972, Salter a scris un raport catre compania Rand intitulat
P-4874, Sistemul de Mare Viteza si Tranzit VSHT (The Very High Speed Transit System) continand un raport de 17 pagini explicand in detaliu tehnologiile care pot fi implicate in proiect, vitezele posibile ale trenurilor, aspectele economice si beneficiile, securitatea sistemului si implicit rutele potentiale.
Acest raport sugera o viteza tangibila a trenurilor de 22530 km/ora...da, greu de crezut!

Treptat, pana in 1978, aceasta propunere a lui Salter incepe sa devina din ce in ce mai atractiva pentru multa lume, incepe sa creasca in dimensiune si atrage consideratia si continuitatea din partea oficialilor Guvernului, Serviciilor de Informatii si Militare.
In februarie 1978, Salter prezinta raportul P-6092 Sistemul de Metrou Trans Planetar, actualizat cu harti ale rutelor posibile si extrapolate in continuare pe considerente economice si tehnice in sistemul de planificare.

Chiar daca National Geographic, History si Sci Fi au programe si documentare speciale in care prezinta orase subacvatice si subterane ale civilizatiilor antice, numai imaginatia noastra ne poate oferi o perspectiva clara si precisa asupra modului in care o asemenea retea de supertrenuri poate exista in cazul in care BOW (Black Operation World) ar fi dat unda verde pentru inceperea constructiei.
Utilizand masinile de foraj conventionale TMB's (Tunnel Boring Machines), ar fi fost nevoie de zeci de ani pentru finalizarea proiectului insa daca in locul masinilor conventionale s-ar fi folosit TMB's mai avansate, dezvoltate de Los Alamos Labs, costurile de constructie ar fi fost drastic reduse, timpul pentru construirea retelei de tunele diminuat si pericolele de surpare evitate.
(mai jos brevetele de la Los Alamos)

Oare a fost construit Sistemul VSHT?
Conform martorilor oculari, Sistemul DEJA EXISTA si este in curs de utilizare de catre Guvernul din Umbra si Entitatile Non Terestre si arata ca in poza de mai jos.

Motivele ar fi suficiente, spre exemplu ganditi-va ca in cazul in care suprafata terestra se confrunta cu o amenintare globala naturala sau straina, nu este indicat un sistem de transport subteran, care sa asigure continuitatea operatiunilor Guvernului (cum de altfel vedem in mai toate filmele)?
Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: mm din 09 Noiembrie 2009, 10:06:51
Da, in anii '70 am citit ca o mare companie americana, Westinghouse, daca nu ma insel, desfasura experiente cu o masina prototip pentru realizarea de tunele prin topirea rocilor. Exemplificarea aceasta era pomenita in legatura cu tunelele de acest fel descoperite in Anzi (Peru, Ecuador) in lungimi de sute de km, executate nu se stie cand si care prezentau aceasta caracteristica - pereti vitrificati. Se dadea si informatia ca un asemenea tunel obtinut prin tehnica vitrificarii peretilor, de mai mica lungime, s-a descoperit si in China (trecea pe sub fundul unui lac...).
Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: horia2008 din 09 Noiembrie 2009, 11:18:28
Ultimus Romanorum?
Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: Urban din 09 Noiembrie 2009, 13:01:48
@mm

Ar fiinteresant ca respectiva retea sa fie functionala.
Poate putem afla mai multe.

@horia
da
Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: horia2008 din 09 Noiembrie 2009, 16:06:37
ok, mersi; eram un pic contrariat ca nu vedem nicio sursa
oricum, mie mi se pare interesant, si cred ca ai putea sa-l citezi, macar in avatar
Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: mm din 10 Noiembrie 2009, 13:09:29
Da, reteaua este functionala.
Sursa mea de informare este rev. brasoveana ASTRA 9-84 din care citez:

In revista "Der Spiegel" din 03-04-1972 e prezentat un utilaj de forat roca. A fost patentat de Laboratorul de Cercetari Atomice din Los Alamos (SUA).
Aparatul are un varf din aliaj special, cu wolfram, incalzit de un element de grafit. La sapaturile cu acest aparat nu va mai fi nevoie de dizlocarea pamantului si transportarea acestuia in alta parte. Sfredelul topeste pur si simplu roca prin care trece facand in acest fel un tunel cu pereti laterali si tavan. Prototipul a fost testat la topirea unor stanci de 4 m grosime, intr-un mod foarte silentios.
A inceput fabricarea in serie a acestui mancator de roci alimentat de un mini-reactor atomic; acum seamana cu un vehicul blindat. El a fost conceput pentru strapungerea celor 40 km ai crustei pamantului si pentru obtinerea unor esantioane din magma nucleului. Se poate crede (cu putina fantezie) ca tunelele din Peru si Ecuador au fost sapate cu aparate de acest gen pentru ca urmele lasate de ele sunt identice cu cele din tunelele amintite .
Un alt aparat [e] creat de firma Westinghouse. Initial pentru sudura extraterestra. El functioneaza ca o trioda (lampa radio). Jetul de electroni ce pleaca de la catodul fierbinte este focalizat printr-un camp electromagnetic si este astfel accelerat incat materia care sufera actiunea se transforma in aburi. Pentru acest aparat duritatea rocilor nu constituie un obstacol, roca se sparge si se destrama la tensiune termica foarte mare.
Glazura de pe pereti si plafon nu se putea forma decat la temperaturi foarte inalte, produse doar de jeturi electronice. Intrarea in sistemul de tunele, ca si unghiurile de 90o  nu ne permit decat astfel de supozitii.
Cu ce minutiozitate a fost proiectat acest sistem subteran reiese si din existenta aici a unor orificii de ventilatie de 3,1x0,8 m care se repeta din 1.100 in 1.100 de metri.
In iulie 1961 arheologul CI PEN LAO , prof. univ. din Beijing, sapand in Valea Pietrelor, a dat peste un asemenea sistem de tunele. La vest Yoyan, in continuarea muntilor Honan, pe malul sudic al lacului TUNG-TING, acest sistem de tunele este un adevarat labirint, la o adancime de 32 m. Coridoarele lui trec, fara indoiala, pe sub lac. Peretii lor sunt sunt netezi si cu glazura , aidoma tunelelor din Peru si Ecuador. Numai peretii unei spatioase hale si niste coridoare legate intre ele in cruce si care ar reprezenta centrul sistemului sunt abundent pictate: vedem animale fugarite de oameni cu tevi de suflat in maini. Dar e f, probabil ca ele [animalele] sa nu fuga din cauza acestora ci din cauza unui scut ce zboara pe deasupra lor si pe care se vad alti oameni in picioare : acestia tintesc animalele cu un fel de arme asemanatoare cu cu armele noastre de foc. Prof. Ci Pen Lao atrage atentia ca vanatorii de pe scut poarta jachete moderne si pantaloni lungi.
Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: Cautatorul din 10 Noiembrie 2009, 17:46:28
Eu nu inteleg cum functioneaza sistemul asta de forare cu topire de roca. 1 metru cub de roca solida dupa topire ocupa tot  un metru cub doar ca e lichida. Deci nu ai cum sa faci tunel fara sa scoti roca topita de acolo.
Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: StarDust din 10 Noiembrie 2009, 19:14:52
Ma gandesc ca poate e posibil sa topesti roca in straturi subtiri in fata aparatului de forare, iar aceasta pelicula topita sa o directionezi spre lateral si sa o compactezi acolo pe peretele lateral (formand astfel si structura de rezistenta a tunelului). Asta presupune si o presiune imensa pentru aface asa ceva... Problema apare daca ajungi in roca compacta, din punct de vedere volumetric nu cred ca poti compresa tot materialul topit doar daca evacuezi o parte din el in forma vaporizata... Eu nu am auzit de o asemenea tehnologie, nu am suficiente date, deci nu pot sa ma pronunt mai mult...
Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: mm din 11 Noiembrie 2009, 09:23:24
Acum ca am textul in fata si nu ma bazez pe memorie, constat ca:
"prototipul a fost testat" si ca  
"a inceput fabricarea in serie a acestui ..."
Prin urmare in Der Spiegel nu se vorbea in '72 despre niste basme tehnice ci erau prezentate niste certitudini. De altfel doar asa, adica prin realizarea in serie a mai multor asemenea masini, s-ar fi putut realiza efectiv (in ultimii 40 de ani) acea retea VSHT despre care vorbim aici.
In ceea ce priveste compactarea rocilor prin topire, acest lucru e posibil deoarece o roca "de suprafata" nu este omogena ca un otel ci are si goluri mici intre grauntii sai sau intre cristale la rocile cristalizate, ca sa nu mai vorbim de apa continuta de roci. Deoarece am lucrat tangential, candva, pentru masinile de forat galerii orizontale, am avut ocazia sa intru in acele galerii si am vazut cum se scurge permanent un rau mic de apa, permanent, dintr-o asemenea galerie. E posibil, cred, (fara sa stiu cu exactitate) ca rocile de adancime mica despre care vorbim aici sa contina 50% goluri, respectiv apa (care se evapora) astfel ca dupa topire volumul sa se reduca la jumatate. Un geolog ar putea face precizarile de rigoare, probabil. De altfel nu ar fi o problema tehnica greu de rezolvat evacuarea surplusului de topitura afara din galerie (intrucat acest lucru se face si in prezent la masinile actuale, "clasice"), dupa o prealabila transformare a topiturii in "granule", prin racire brusca de ex.
Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: StarDust din 11 Noiembrie 2009, 15:43:59
Citat din: mm din  11 Noiembrie 2009, 09:23:24
In ceea ce priveste compactarea rocilor prin topire, acest lucru e posibil deoarece o roca "de suprafata" nu este omogena ca un otel ci are si goluri mici intre grauntii sai sau intre cristale la rocile cristalizate, ca sa nu mai vorbim de apa continuta de roci.
Sunt de acord cu afirmatia de mai sus. Dar din punctul meu de vedere un asemenea instrument de forare ar intampina dificultati atunci cand ar intalni roca masiva de exemplu granitica sau bazaltica. Cred ca intr-un asemenea caz nu vei mai reusi sa comprimi acei m2 de roca topita in perete pentru ca nu ai cum, deci automat mare parte din aceasta trebuie evacuata. Sunt de acord ca poate in sol neomogen si nu f. compact vei reusi sa injectezi materia topita in lateral ca sa zic asa. Inca un lucru care dupa parerea mea e un impediment major la un asemenea utilaj de forare prin topire, si anume, daca in cursul inaintarii prin sol, utilajul atinge un filon de apa, iar astea sunt omniprezente in sol, va spun eu ca acestea in contact cu roca topita la temperaturi intre 800-1500 grade vor genera pur si simplu explozii puternice in fata utilajului generate de apa evaporata instantaneu. Instrumentele de foraj orizontal TBM folosite la Canalul Manecii sunt instrumente de foraj strict mecanice care lucreaza prin macinarea solului si evacuarea acestuia prin spatele masinii. Ma intreb totusi de ce nu au folosit francezii si englezii acest sistem de foraj revolutionar si eficient de care se discuta aici, la forarea tunelurilor pe sub canalul manecii... Iata cateva motive pur tehnice din cauza carora eu nu prea cred in existenta unor asemenea instalatii de forat... Ma mai documentez(acum nu am timp sa caut pe net), sau daca cineva are niste link-uri referitor la asta ar fi foarte bine...
Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: StarDust din 11 Noiembrie 2009, 18:20:30
Postez aici un link la un patent american de forare prin topirea rocilor. Nu am reusit inca sa-l studiez. Pricipiul pare a fi viabil, ramade de vazut cat e posibil a se utiliza practic.
Contine si un fisier .pdf cu o descriere detaliata.

http://www.freepatentsonline.com/3693731.html
Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: mm din 11 Noiembrie 2009, 19:51:59
Patentul din linkul pe care l-ai dat confirma foarte clar ca nu se face evacuare de material, care ramane in peretii gaurii. Se pare ca masina din patentul descris este mai mult pentru puturi verticale de pana la 12...15 km adancime dar si pentru galerii orizontale (o fi avand variante constructive). Materialul rocilor, granit cu densitate 2,7 g/cm3, incalzit la 1.100 oC, reactor atomic, etc. Probabil ca diametrul galeriei/gaurii e de ordinul metrilor (la comanda beneficiarului), oricum, un reactor atomic chiar mic dar de puterea ceruta acolo are nevoie de 2...3 m diametru. Patentul e mai vechi, de prin 1954, daca nu gresesc. O confirmare foarte buna la cele spuse deja pana acum la acest subiect.
Deoarece se stie ca exista adevarate orase subterane la 2 km adancime, gen Area 51, e normal sa credem ca au avut si utilaje pe masura pentru executia lor iar evacuarea rocii excavate ar fi creat niste munti in jur. Deci s-au construit aceste masini (in secret deoarece tot programul era asa) si e normal sa credem ca le-au folosit. Oricum, avem si tunelurile din Peru si Ecuador, in lungimi de sute de km dupa estimarile celor care le-au explorat, cu pereti "glazurati" dar de vechime mare, nu se stie cat de mare dar pe care indienii semisalbatici de prin zona le cunosc din batrani.
Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: Tayka din 11 Noiembrie 2009, 23:34:18
Întradevãr-nu rãmâne material în urmã pentru cã procesul tehnologic se bazeazã pe pe un principiu cunoscut ºi folosit la tunelurile de sub Anzi din Ecuador,Peru,ºi în care se topeºte ºi gazificã instant materia cu ajutorul unui generator de unde speciale,apoi bula de materie gazoasã este  împinsã de o maºinã ca un piston cu un profil exterior anumit ºi care  formeazã imediat profilul tunelului-bula este menþinutã mereu în faþa maºinii care înainteazã astfel în faþã în direcþia doritã,pe orizontalã sau verticalã.Ca sã ne imaginãm principiul,luãm un pachet de unt,îl despachetãm,ºi îl þinem într-o mânã iar cu cealaltã aruncãm o bilã de rulment înroºitã în foc:bila va transversa rapid calupul de unt fãrã sã îl deformeze sau sã scoatã material în plus,iar la cântãrire greutatea va rãmâne aceiaºi,înainte ca ºi dupã experienþã.Pereþii tunelului se vor vitraliza pe grosime considerabilã:(zeci de metrii),iar reacþia de schimbare ºi revenire a stãrii de agregare a materiei,depãºeºte reacþia unei explozii nucleare continuã ºi de proporþii,aºa cã dacã se întâlneºte pe parcurs o pânzã freaticã explozia hidrogenului eliberat este neglijabilã.Teoria acestei proceduri am întâlnit-o undeva pe net,dar pe moment nu-mi mai amintesc adresa,ea mai este descrisã ºi de E.W.Danichen.
Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: abyss din 12 Noiembrie 2009, 00:58:09
Citat din: Tayka din  11 Noiembrie 2009, 23:34:18
...iar reacþia de schimbare ºi revenire a stãrii de agregare a materiei,depãºeºte reacþia unei explozii nucleare continuã ºi de proporþii,aºa cã dacã se întâlneºte pe parcurs o pânzã freaticã explozia hidrogenului eliberat este neglijabilã.
În munþii bucegi de mai multe ori pe an, am auzit zgomote colosale ce veneau din subteran. ªi asta pe întâmplã de mulþi ani.
Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: Tayka din 12 Noiembrie 2009, 01:19:46
Procedeul enunþat mai sus se foloseºte la tuneluri,iar mai multe maºini lucrând paralel precum combinele la treieratul grâului,produc acele decupãri subterane imense necesare construirii depozitelor, unitãþilor militare secrete,etc.etc.
Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: Urban din 17 Noiembrie 2009, 20:03:25
Update:
Mai jos unele agregate care ar fi putut sapa tunelurile.

Titlu: Raspuns: Sistemul de Metrou Trans Planetar VSHT
Scris de: Tayka din 17 Noiembrie 2009, 21:43:54
Intradevar-agregatele ce ni le prezentati sint de ultima ora pentru civilizatia noastra,dar toate(le-am studiat f. atent)prelucreaza materia(roca),iar spanul ramas trebuie evacuat prin spate.Tehnologia folosita insa in formarea misterioaselor tuneluri antice era cu mult superioara ea nu prelucra materia ci pur si simplu o penetra.Cum? transfomind-o in plasma.Energia uriasa necesara dezagregarii instantanee a materiei era produsa de insusi ruperea(fisiunea)nucleelor fapt ce producea reactia in lant,si respectiv o explozie nucleara continua intretinuta si controlata.Problema era la inceput, amorsarea se realiza probabil cu lasere speciale,dupa care se intretinea doar reactia,in rest materia se distrugea singura.In urma ramanea tunelul la marimea si profilul dorit.