Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

ANTIGRAVITATIA

Creat de Skywalker, 17 Iulie 2005, 17:04:29

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

toma

Si cam pe unde e steaua asta si cam ce forta are cimpul ei???
Scopul cuvantarii nu este de a impune, ci de a convinge." (IACOB NEGRUZZI)

NeOm

    Universul ne pune la dispozitie o infinitate de posibilitati ,o stea ar fi o sursa imensa de energie ,dar costisitoare ( cred) ,o civilizatie avansata poate ar fi nevoita sa foloseasca si asemenea surse

IONUT

Interesent , poţi să descrii despre navale disc germane "aproape gata" , ce sistem dce propulsie foloseau, etc...tot ce poţi pls. Merci.

Interesent

Halo Ionut.
Daca a-si sti mai mult despre navele Germane de disc, ti-as spune. Fact este ca se povestec multe lucruri despre aceste obiecte care sint exagerate si nerealistice.
Ce stiu eu este, ca aceste nave au fost prin ajutorul indirect dat de o rasa extraterestra cu scopul, ca prin folosirea acestei tehnici sa devina pace si prosperitate pe pamint, proiectate si construite. Analizele extraterestrilor scurt timp mai tirziu au aratat, ca folosirea tehnologiei inalte se va folosi in domeniul militar si in mare stil la subjugarea omenirii. In aceasta situatia a fost decis, ca in informatiile date ca impulse mentale, sa se redea impulse cu informatii gresite, care sa saboteze la sfirsit planurile tehnice si ca proiectul sa dea faliment. Daca nu se sabotau acele planuri inaintate, navele si testele care se faceau, aveau succes si se produceau. Din cauza sabotarii primele teste ale navelor prototipe au dat faliment si planurile au fost la sfirsit in primul stadiul abandonate. Pe cealalta parte nu mai avea grupa pe linga specialistii Dr. Miethe si Schriver atitia bani sa cerceteze mai departe.
Totodata au lucrat si alte grupe de savanti paminteni la asemenea obiecte zburatoare, care au reusit sa fure planurile sabotate, dar care totusi au reusit sa corecteze unele greseli din ele, ca sa poata produce la sfirsit nave de disc de functiune. Cu aceste nave o grupa de peste 2000 de refugiati nazisti, au fugit la sfirsitul razboiului al 2-lea din Germania spre America de sud unde sau stabilit in locuri departe de civilizatie, ca sa nu pot fi gasisti.
Grupa era alcatuita numai din barbati, care in ziua de astazi este pe cale de disparitie.
Membrii grupei se preocupau cu cercetarea si inaintarea stiintei tehnice la aceste nave si cu raspindirea ideologiei naziste. In timpul anilor ei au pierdut interesul la raspindirea ideologieie, din frica ca ei pot fi depistati, si totodata au pierdut unele nave prin accidente, la fel ca si din membrii lor.
Mai este de mentionat, ca armatele sovietice si ale aliatilor au gasit la sfirsit unele ramasite de planuri pentru nave de disc. Rusii ca si Amercanii au incercat sa le reproduca, dar materialul a fost nedeajuns si incomplet pentru a putea reconstrui asemenea obiecte. Modelele de test care Rusii si Americanii in deceniile trecute le-au produs, au fost numai prototipuri de principiu. Daca tehnologia extraterestra capatata prin "reverse engineering" si analizele de la navele extraterestre prabusite pe pamint au fi putut fi folosite intre timp, nu stiu.

Amanunte detaliate la tehnica extraterestra folosita la acele nave disc Germane nu cunosc.
Eu presupun ca experientele si tehnica folosita este ca rezulat pamintean de inteles, deci cu resurse si material de aici. Dar ideile si conceptiile au fost realizate prin ajutorului acelor impulse externe, care aratau unde si ce sa se caute si sa se descopere in fizica, chemie etc. I-mi inchipui ca s-au folosit sisteme pe baza de electricitate, care performau cimpuri magnetice si care influentau totodata relatia cimpului de gravitatie al obiectului cu cel al planetei noastre. In asa fel gindesc eu ca acele obiecte se puteau misca in aer si la suprafata planetei. Excursii spre alte planete nu erau cu tehnologia descoperita posibile!!

Te salut - Interesent

deepblue

Gasesc foarte interesant cele afirmate mai sus de tine interesent.
Dar cred ca la ora actuala tehnologia acelor nave naziste sunt doar proiecte prafuite de arhiva fata de tehnologia avansata care exista la ora actuala si ma refer la acel OZNURI triunghiulare mari cat un stadion si la care se foloseste chiar gravitatie artificiala.

Skywalker

Boeing experimenteaza antigravitatia

Cunoscutul gigant al industriei aeronautice, Boeing, a confirmat ca testeaza mai multe dispozitive antigravitationale, informeaza BBC. Acest anunt epocal, plin de promisiuni, arunca o noua perspectiva asupra viitorului pe care ni-l rezerva noile tehnologii. Dar, indirect, cercetarile acestea pun intr-o alta lumina multe dintre cazurile OZN.
    Obiectivul cercetarilor il constituie reducerea semnificativa a greutatii aparatelor de zbor, pentru a realiza economie de combustibil
   

Un savant rus detine secretul

Nu este deloc lipsit de importanta faptul ca unul dintre cei mai seriosi constructori de avioane, atit civile, cit si militare, admite ca incearca sa dezvolte tehnologii ce tin mai mult de domeniul SF. Dar, daca Boeing a facut public acest lucru, atunci inseamna ca este ceva serios. Iar daca stirea oferita de BBC este confirmata de o publicatie de talia Jane's Defence Weekly, atunci este ceva foarte serios.

Exsita si citeva detalii legate de proiectele Boeing de a sfida gravitatia prin mijloace neconventionale. Conform unui purtator de cuvint al companiei, la ora actuala este examinat un experiment pus la punct de omul de stiinta rus Yevgeny Podkletnov. Acesta pretinde ca a realizat un dispozitiv capabil sa creeze in jurul unui obiect un scut antigravitational.

Yevgeny Podkletnov a fost privit cu multa suspiciune de multi oameni de stiinta, care nu au reusit sa reproduca experimentele sale. El sustine ca, in 1992, a anulat o parte din efectele gravitatiei in cadrul unui experiment desfasurat la Tampere University of Technology din Finlanda. Podkletnov a constatat ca greutatea unui obiect poate fi redusa, daca este plasat deasupra unui disc supraconductor din material ceramic, care se roteste deasupra unor electromagneti puternici.

Diminuarea atractiei gravitationale prin aceasta metoda a fost de numai 2 %, dar implicatiile sint imense. Chiar si la o asemenea reducere infima a greutatii, s-ar putea economisi o cantitate importanta din combustibilul necesar pentru zborul avioanelor. Dar, desigur, cercetarile tintesc spre o reducere mai importanta a greutatii.

  Este implicat si Pentagonul

Asa cum era si de asteptat, armata SUA nu este straina de acest proiect, dupa cum reiese din prestigioasa revista de informatii militare Jane's Defence Weekly. O confirmare o avem si de la Boeing, care a precizat ca programul cu numele de cod "Project Grasp" se desfasoara la Phantom Works, o divize a Boeing localizata in Seattle, despre care se stie ca este profund implicata inarmarea Statelor Unite, prin numeroasele contracte pe care le are cu Pentagonul.

Dar nu numai armata SUA este interesata de tehnologiile antigravitationale. In martie 2000, britanicii au recunoscut si ei ca intentioneaza sa demareze o serie de cercetari in vederea "reducerii efectelor gravitatiei", proiectul fiind incredintat grupului BAe Systems, specializat in tehnologii militare de virf.

Insa astfel de dispozitive au intrat si sfera de interes a NASA, care se lupta din greu cu gravitatia, pentru a-si lansa navetele pe orbita. In cadrul NASA Breakthrough Propulsion Physics se desfasoara cercetari in acest sens inca din 1996.

Nu este limpede cind vor fi testate aparatele de zbor dotate cu dispozitive antigravitationale antigravitatonale. Unii cercetatori sint foarte rezervati, in vreme ce altii sustin ca teoria lui Yevgeny Podkletnov nu contrazice cu nimic legile fundamentale ale fizicii.

O noua perspectiva asupra fenomenului OZN

Dar ceea ce fascineaza poate si mai mult decit noul prag tehnologic pe care sintem pe punctul de a-l depasi este cu totul altceva. O minte flexibila nu poate rata constatarea ca increderea declarata in antigravitatie pune fenomenul OZN intr-o noua lumina. Mai exact, ii confera credibilitate.

Multe dintre observatiile OZN au fost considerate ridicole, din cauza descrierii unor "viraje imposibile". Este vorba despre celebrele viraje la 90 de grade, efectuate la viteze incredibile de unele OZN-uri. Ele nu pot fi explicate altfel decit prin reducerea sau chiar anularea atractiei gravitationale.

Asa ceva nu ar fi posibil decit cu ajutorul unor dispozitive antigravitationale, adica exact dispozitivele la care lucreaza acum Boeing, BAe Systems si NASA.
   

Reconstituierea unui OZN despre care Bob Lazar sustine ca l-a studiat si ca era propulsat cu ajutorul antigravitatiei.

A mintit sau nu Bob Lazar?

De asemenea, "povestile" relatate de cei care pretind ca au studiat epavele extraterestre detinute de SUA sau fosta URSS capata o alta consistenta. Un foarte bun exemplu este Bob Lazar. Considerat de multi minicinos, desi a trecut cu succes de detetctorul de minciuni, el nu a incetat sa sustina ca a facut parte dintr-o echipa din cadrul Zonei 51 (de fapt, S-4), care se ocupa cu recuperarea tehnologiilor de la bordul OZN-urile capturate.

Printre altele, el a declarat ca sistemul de propulsie a OZN-urilor la care a avut acces foloseste dispozitive antigravitationale. S-au facut auzite o multime de voci, care au pretins ca minte, deoarece ar fi contrar legilor fizicii. Iata, insa, ca acum antrigravitatia nu mai contravine nici unei legi. Cel putin asa considera experti militari care dispun de fonduri impresionante pentru cercetare.

Desigur, vestea ca sint in lucru dispozitive antigravitationale nu reprezinta o dovada categorica a faptului ca Bob Lazar a spus adevarul. In schimb, intelegem ca este posibil ca el sa nu fi mintit. Dar, mai multe despre Bob Lazar si povestea lui puteti afla citind dosarul "In Zona 51, afacerea Stargate sta sa explodeze" , publicat pe MISTERIUM in mai  2000.

IONUT

Skywalker ai aitins numai puncte fierbinţi în interesele gravate pe forum,

Întradevăr suntem în pragul de a depăşi tegnologiile clasicizate: apar motoare cu alte principii de funcţionare şi cu alţi combustibili, ba ciar se "re"încearcă descoperirea antigravitaţiei. Ea a mai fost descoperită de lemurieni şi atlazi.

Se observă cum îi miroase unuia ceva apar imediat interesaţi ba NASA ba Pentagonul, ba Rusii...

toma

Din toata fantezia asta punctez doar ceva:
CitatEste vorba despre celebrele viraje la 90 de grade, efectuate la viteze incredibile de unele OZN-uri. Ele nu pot fi explicate altfel decit prin reducerea sau chiar anularea atractiei gravitationale.
Bun, asa o fi, dar ce faci cu conservarea impulsului????? Cu inertia?????
Scopul cuvantarii nu este de a impune, ci de a convinge." (IACOB NEGRUZZI)

Skywalker

Toma, iti lansez o provocare!

  Bate-ti capul si descopera un nou principiu care sa dea nastere la o noua metoda de propulsie cu totul noua. Si fara principiul antigravitatiei, daca nu crezi in el. Exclude-l de tot.

IONUT

Având în vedere că antigravitaţia a excistat ...avem o şansă-n plus de a o reinventa, probabil cu alte metode şi procedeee...dar o avem.

toma

Skywalker, antigravitia nu este si nu va fi un mijloc fiabil de deplasare intergalactic, poate eventual, la o plimbarica de nivel planetar!
Cit despre provocare...cum nu ma pricep sa fabulez despre motoare cu implozie sau mai stiu eu ce cristale magice, ma gindesc la teleportare. Cum? Pai simplu, pui totul intr-o matrice informationala, o codezi, o modulezi si o trimiti undeva ..dupa care o detectezi, o demodulezi, o decodezi si refaci matricea. Simplu nu????
Daca l-ai fi intrebat ce Aristotel despre un mijloc de transport modern si eficient, crezi ca ti-ar fi spus un C130, Airbus 330, naveta spatiala sau o super caruta, cu zeci de perechi de cai si niste "sosele" cit mai uniform pietruite????
Scopul cuvantarii nu este de a impune, ci de a convinge." (IACOB NEGRUZZI)

Skywalker

Vezi Toma ca incepi sa iti dai seama despre ce e vorba. Intr-adevar, motorul antigravitational nu va putea fi niciodata folosit la zboruri interstelare. Insa ca sa ajungem in spatiu trebuie sa invingem forta gravitationala. Si aici ar interveni motorul antigravitational.

Skywalker


IONUT

Întradevăr motorul antigravitaţional nu va putea fi folosit în zboruri interstelare, poate nu, dar interplanetare poate da, oricum sunt mai multe şanse. Astfel se poate folosi forţa antigravitaţională ptr expulzarea din atmosfera terestră către următoarea planetă, intrăm în câmpul ei magnetic până aproape de sol apoi dăm antigravitaţie şi ne expulzăm către următoarea, şi astfel poate descoperim a 10-a planetă...a n-a planetă a sist nostru Solar. Sigur, nu este preamtur a se afirma că ar fi deajuns numai cu motorul antigravitaţional să ajungem la planeta vecină, dar poate fi ajutat de un sistem paralel de propulsie, de ex velel-solare, motorul ionic.... carul cu patru boi... :-D. Şanse sunt ...ne e de mare ajutor să se facă pasul antrigravitaţional. Cu acest pas s-ar putea folosi rezervoarele cu care se ajunge la limita atmosfereri, către celelalte planete.

Skywalker

Ionut a scris:
Citatun sistem paralel de propulsie, de ex velel-solare

  Cei de la NASA deja au proiectat o nava cu vele solare si care e si foarte rapida.
  Detalii la http://spaceflightnow.com/news/n0005/15solarsails/
               http://www.daviddarling.info/encyclopedia/S/spacesail.html
               http://www.spacetoday.org/Rockets/NASASpaceSails/SailingToStars.html

Cat despre solutia propusa de Toma, cu modularea navelor, cred ca ar trebui deschis un topic separat pe tema asta, ca e mult de discutat. Momentan se pot modula si trimite la distante mari doar obiecte 2D.

  De ex: cineva scaneaza o poza si o trimite prin internet sau retea la un alt calculator, aflat intr-o alta parte a lumii. Cel care a primit poza scanata o trage la imprimanta si se poate spune ca s-a trimis o poza de la un capat al Pamantului la altul, prin modulare. Urmatorul pas este sa putem trimite tot asa si obiecte 3D, iar mai tarziu si... fiinte vii. Evident, la inceput vom experimenta pe cobai.