Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Constructie "OZN" personal

Creat de IONUT, 01 Iunie 2006, 01:13:33

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Toni

#150
    Horia...ce te bucuri de necazul altuia

   jean  ...Motorul Toroidal este o aplicatie....a unor principii cunoscute....uite,mai jos am sa-ti dau un alt exemplu...o alta "executie" bazata pe aceleasi principii....

          Motorul HiPEP....diferă faţă de versiunile anterioare,prin.... puterea sa,datorată utilizării unei...combinaţii de microunde şi magneţi rotitori care ...generează ionii de xenon.
     Are....viteză mare de «eşapament » ,datorată metodei...de producere a ionilor(...bazată pe microunde)....mult mai performantă decât tehnologiile actuale.Folosirea microundelor,reduce semnificativ uzura pe motor,evitând orice contact între ionii rapizi şi sursa de electroni.
                               ....    in rest sunt de accord cu tine...

Pt.cei pasionati de fenomenul Ozn pun un lik...in Hessdalen sunt montate trei camere pe care poti intra ....aceste fenomene sunt  destul de rare         http://www.hessdalen.org/station/stream2.shtml


*Te rog @Toni sa renunti la atatea puncte in textul postarii tale, conform REGULAMENTULUI nostru ART 1.3. Utilizatorii trebuie sa foloseasca un limbaj adecvat, fara obsecenitati, corect gramatical.
Sunt chiar enervante atatea puncte inserate in textul tau. Si eu mai folosesc dar tu parca prea abuzezi de ele.
Nu mai stau sa iti corectez acum postarea. Retii pe viitor, te rog.
abyss

horia2008

Citat din: Toni din  26 Octombrie 2015, 12:20:41
    Horia...ce te bucuri de necazul altuia

sorry man, eu nu ma bucur de necazul nimanui, m-ai inteles gresit... sau poate te faci ca n-ai inteles


Dan 11

Toni,mi-a placut cum ai pus problema.Ca schema generala ai pornit de la ceva cunoscut,actual,gen-motor turbocompresor-la care ai adaugat un accelerator pe final,pina aici nimic deosebit,insa ce mi-a placut a fost cum ai configurat acceleratorul -ca o unitate independenta-ca spre sfirsitul prezentarii sa renunti la turbocompresor(dar adaugi ceva,pe care acum nu il inteleg prea bine,cu rol aproximativ identic,ce produce o cantitate mica de electroni si care la aceasta  masa a fluidului de lucru,ar trebui sa fie ejectat la viteze apropiate de viteza luminii,deci trebuie o sursa imensa de energie electrica)si seaman cu ce a scris Tib mai devreme.
De asemeni i-mi place cum configurezi motoarele sa functioneze-la inceput ca motoare cu arc ce produc plasma,apoi folosesti aceleasi motoare ca magnetroane ce accelereaza fluidul de lucru.La ora actuala,magnetroanele sint vidate intre anod si catod si accelereaza doar electroni,esti sigur ca e posibil sa functioneze si asa ?De asemeni,as vrea sa remarc ca un asemenea subiect,ar fi trebuit sa ramina deschis,sa continue,nu am inteles graba asta a ta de a-l inchide.Si inca o intrebare-Anlleg si Toni sint aceiasi persoana?

Toni

#153
M-am asteptat ca ...cineva,din cei care citesc ceea ce am postat sa observe ca...energia..la acest tip de motor este obtinuta diferit fata de motoarele cunoscute...si provine din..ciocnirea particolelor accelerate.Cum..?Particolele care vin din motorul ionic se deplaseaza sub forma de spirala in interiorul camerei toroidale si pot avea energii de ordinul (cel mult).. Kev,iar cea care vine din acceleratoare,se deplaseaza elicoidal si pot prin mai multe accelerari ajunge la energii de ordinul...Mev.Rezultate foarte bune se obtin daca alimentam acest motor cu...hidrogen,in special cu izotopii acestuia..deuteriu si tritiu.Particolele ionizate ce vine de la cele doua motoare,,se freaca,,unele de altele si in zona de contact,au loc reactii de ordin subcuantic foarte variate,pe care dvs.(cititorii acestei postari) le cunoasteti si nu voi insista.Deci...?...Sa auzim de bine..