Subiecte...Ireale/Science Fiction! > Ireale...pe bune!

NYMZA & Origini ale Breakaway Civilisation

(1/2) > >>

abyss:

--- Quote from: Rayden on  12 August 2018, 14:55:21 ---Ok..m-am decis sa ..merg la culcare ceva mai tarziu seara trecuta si am cautat – mai mult rasfoind, recunosc – prin putinele carti ce le am aici, sperand sa dau peste ceea ce vroiam sa va arat. Si, am reusit, partial. Asa ca, iata ce doresc sa va aduc in atentie:

In cartea “ozn – istorie stranie si adevarata” de Calin N. Turcu, pe la pag 80 incepe asa:
“intreaga primavera a anului 1897, este marcata de o lunga serie de observatii stranii facute intr-o serie de state ale SUA. Spre exemplificare, numai in perioada 25 martie – 6 mai, au fost indosariate 36 de communicate referitoare la <<nave aeriene>>, la birourile politiei din Oklahoma City. Dintre toate acestea, <<Cazul nr. 27>> adica Cazul OZN-ului prabusit in Aurora,Texas, pare a fi cel mai interesant.”

Gasesc interesant fragmentul de mai sus, ce contine foarte multe referiri la nave aeriene pe teritoriul americii la final de secol 19. Mai gasisem referiri la astfel de nave caudate prin cartile citite si la inceput de secol 20. Aparate de zbor care nu semanau deloc cu ce se chinuiau temerarii inventatori sa creeze la final de secol 19 si inceput de secol 20 (fratii Wright, Aurel Vlaicu, etc.).

Ok, o sa ziceti, si care e faza cu aceste referiri la respectivele nave?

…ei bine, o sa vedeti ce anume, incepand cu pagina 82 a mai sus amintitei carti:
“Houston Post din 22 aprilie 1897, citeaza printer altele: Dl John M. Barclay, locuind langa Rockland, raporteaza ca ieri seara, pe la ora 23:00, dupa ce s-a retras in camera sa, auzi cainele latrand furios si gemand. Se duse la usa sa vada ce se petrece si atunci observa ceva, zise el, asa de neobisnuit ca, daca nu ar fi citit in ultimul timp ca s-a vazut un vaz aerian survoland Pamantul, ar fi fugit in padure. Un obiect de forma ciudata, lunguiet, cu aripi pe lateral si cu parime de marimi si forme diferite, aveau lumini stralucitoare ce pareau sa lumineze mai tare ca becurile electrice. Cand il vazu prima oara, parea perfect imobil la vreo cinci yarzi de sol. Se invarti in cerc de mai multe ori si putin cate putin se aseza pe sol, pe o campie de langa casa sa. Isi lua Winchester-ul si iesi pentru a-l examina mai de aproape. Imediat ce vasul, sau ce va fi fost, ateriza luminile se stinsera. Noaptea era destul de clara pentru a permite sa se distinga un om cep area a fi un muritor obisnuit, care ii ceru sa lase pusca deoaprte, deoarece nu-I va face nici un rau. (urma o scurta conversatie, in cursul careia ciudata fiinta fu de acord sa I se spuna Smith si ii dadu d-lui Barclay o bancnota de zece dolari pentru a-i procura ulei lubrifiant, o foarfeca si putin sulfat de cupru). Dl Barclay il intreba: “Ce este obiectul pe care il aveti acolo? Du-ma sa-l il vad”. La care cel ce dorea sa fie numit Smith ii raspunse: “nu, nu putem sa-ti permitem ca sa te apropii prea mult. Dar fa cee ace iti cer si vom sti sa apreciem amabilitatea dumitale. Iar intr-o zi nu prea indepartata, vom reveni la voi si-ti voi face placerea de a te plimba cu nava noastra”. La plecare, Smith i-a strans mana, ii multumi calduros si-l ruga sa nu il urmeze pana la vas. In ultimul moment, dl. Barclay il mai intreba de unde venea. “De nicaieri, a fost raspunsul, dar vom fi in Grecia poimaine”. El urca la bord, urma un suierat si obiectul pleca, dupa cum spune dl Barclay, ca din pusca.”

Un alt caz, ce poate fi citit la pagina 83, extras din declaratia comisarului de politie Sumpter si a serifului McLemore din Hot Springs, Arkansas:
“In noaptea de 6 mai 1897, pec and ieseam din oras si luasem, calare, directia nord-vest, am remarcat o lumina stralucitoare sus pe cer. Ea a disparut brusc, dar dup ace am mai parcurs patru sau cinci mile spre poalele muntilor, ea a reaparut sip area mai apropiata de pamant. Am oprit caii si o priveam coborand pana cand, deodata, disparu dupa un alt munte. Ne-am urmat drumul pe inca aproape o mila si caii nostrii refuzara sa mai inainteze. La vreo doi iarzi de noi, vazuram doua persoane care tineau in maini lumini care se miscau. Scotandu-ne Winchester-ele incepuram sa intelegem importanta situatiei – intrebam: “cine e acolo? Si ce faceti aici?” un barbat cu o barba lunga inainta cu o lantern in mana si dup ace a intrebat cine suntem, incepu sa ne explice ca el si ceilalti – un tanar si o femeie – calatoreau cu vasul aerian prin tara. Puteam sa distingem perfect contururile vasului care avea forma unei tigari, de vreo 60 de picioare (cca 20  de metri) si semana intru totul cu desenele aparute recent in ziare. Se intuneca si ploua si tanarul umplea un sac mare cu apa, la vreo 30 de yarzi de noi, in timp ce femeia incerca sa se ascunda in umbra. Ea se adapostea sub o umbrella. Barbatul ne invita sa venim cu el, ceva mai departe, spunandu-ne ca el cunoaste un loc unde nu ploua. I-am spus ca preferam sa fim udati. (…) fiind grabiti, am plecat, iar la intoarcere, 40 de minute mai tarziu, totul disparuse. Nu am vazut sau auzit cand a plecat vasul aerian.”

Apoi, in continuarea paginii 84, se descrie cazul nr 27 – cazul ozn-ului prabusit in Aurora, Texas.

Ce vreau sa spun cu cele 2 intamplari descrise?

In primul rand, faptul ca ocupantii vaselor aeriene pareau destul de pamanteni. Vorbeau engleza, aveau bani, aveau nevoie de anumite resurse (?) pentru navele lor.

Cum spuneai si tu colegule @Grifon, ocupantii erau / pareau “cam” pamanteni. Si ca evenimentele erau foarte des intalnite si raportate.

Vasele sau navele lor aeriene erau cu mult mai avansate fata de ceea ce incercau sa inventeze primii pioneri ai vremii in materie de aeroplane, avioane, planoare, etc.

Oare, ease aeriene cu ocupanti umani, iar alta parte – ceste posbil ca cineva cu resurse materiale suficiente sa fi pus mana pe niste….planuri de Vimana de prin zona Indiei?
Apoi sa se fi pus pe replicat si folosit tehnologia? Mie asa imi pare…

Sigur, in cartea respectiva, sunt si cazuri, cele mai numeroase, de observatii si intalnirii cu fapturi sau fiinte ce par a fi de oriunde altundeva numai de pe Pamant nu…

Cred ca o parte buna din valurile de observatii pe final de secol 19 si inceput de secol 20 pot fi puse pe seama unor astfel de nave sau va cu nave mai avansate dpdv tehnic – pe seama extraterestrilor (vezi si cazul nr 27, si nu numai).

Cred ca dl. Calin N. Turcu, a surprins acest istoric, o trecere in revista a unor cazuri destul de bine documentate pe care ne putem baza sa facem unele analize… asta mi-a placut mie in primul rand la domnia sa; motiv pentru care am corespondat cu dansul pana la trecerea sa in nefiinta. In facultate, am avut o colega din orasul sau, si mi-a povestit despre dansul. Era un om corect, pasionat de fenomen, nu cauta senzationalul, nu incerca sa impuna cuiva credinta in OZN si era interesat sa descopere ce este, de unde vine, etc… In principiu, camacelasi lucru l-a spus despre C.N.T. si dl Justin Capra…
 
cam asta e...si chiar vreau sa aud / citesc niste pareri referitor la cele de mai sus.

--- End quote ---



--- Quote from: kenjiro on  14 August 2018, 22:21:32 ---Off topic

Bob Tidwell says
July 18, 2010 at 4:49 pm

Just finished ‘Roswell and the Reich’. Probably the best book out yet on the Roswell Mystery. As stated in the book, Mr. Farrell was unable to find a solid connection concerning the Hieroglyphics on the I-beams. In the book ‘The Secrets of Dellschau’ by Dennis Crenshaw, are coded graphic symbols that appear somewhat similar to those as observed by Jesse Marcel Jr. Dellschau was a German immigrant who supposedly was connected with a mysterious group that were building and flying unusual airships in the mid to late 1800s. I know that I’m reaching here, but certainly worth looking into.

Sursa:
https://gizadeathstar.com/2009/12/roswell-and-the-reich-and-other-business/

NYMZA, Sonora Aero Club, & Originile "Breakaway Civilization"
https://www.thehighersidechats.com/walter-bosley-nymza-the-sonora-aero-club-the-origins-of-the-breakaway-civilization/

https://www.argunners.com/nb-gas-mystery-solved/
A mixture of these two solids {a 50/50 mixture or 1:1 stoichiometric quantity (see EQ 1)}, ammonium chloride (NH4Cl) and sodium hydroxide (NaOH) can be dissolved completely in water to produce “NB Gas”.  Therefore, ammonium chloride (NH4Cl) reacts with a strong base, like sodium hydroxide (NaOH), to release ammonia (NH3) gas (EQ 1).

NH4Cl(Ammonium chloride) + NaOH(sodium hydroxide) → NH3(ammonia gas) + NaCl +H2O (EQ 1)

The above balanced equation would be extremely efficient due to the excellent solubility of the two reactants ammonium chloride (NH4Cl) and sodium hydroxide (NaOH) (found on the left side of the reaction).  It should be noted, that the product NaCl (sodium chloride) salt would be completely dissolved in water (H2O) found on the right side of the reaction (the product side) due to its extreme solubility in water.  This reaction is a classic Acid + Base to yield a Salt + water reaction, where the Acid is ammonium chloride (NH4Cl), the Base is sodium hydroxide (NaOH), the salt is NaCl (sodium chloride) and water (H20).

Ammonia gas (NH3) has a density of 0.769 g/L at STP, with an average molecular mass of 17.03 g/mol and is considered lighter than air.  A gas is lighter than air if the gas has an average density lower than that of air.  Dry air has a density of approximately 1.29 g/at standard conditions for temperature and pressure (STP).


EQ 1 illustrates the reaction of a 50:50 mixture of ammonium chloride/sodium hydroxide to produce ammonia gas in a saline solution (sodium chloride/water solution).  Steps 2 and 3 of Dellschau’s 1856 “Aero” motor (described above) (according to Dellschau’s notebooks) involves dripping this solution onto a ‘special drum’ that is spinning, where the liquid (as described by Dellschau) is converted to “NB Gas” (Crenshaw, 2009).   Ammonia gas is miscible with water.   Miscibility of a substance is the property of a substance that can be mixed in all proportions with another substance, resulting a homogeneous solution.   In an aqueous (water) solution however, ammonia gas can be expelled by boiling.  The physical act of spinning of this ‘special drum’ would resulting in a boiling effect and more of the ammonia gas  (contained in the sodium chloride or saline solution) would be released or expelled.  It should also be noted, that sodium hydroxide mixed with water results in an extreme exothermic reaction (with the release of extreme heat) and this too can result in boiling of saline water solution found in EQ 1.

It should be also noted, that ammonia gas (NH3) is a toxic gas. This gas is an irritate to the eyes, lungs and breathing it can lead to severe poisoning.  The human nose can detect ammonia gas at well below danger levels.  For a 15-minute exposure, the concentration in the atmosphere should not exceed 25 mg.m^-3.  It is proposed here, that since limited to no information is available concerning the death of the inventor of “NB Gas” (Peter Mennis), that prolonged exposure to ammonia gas could have lead to his demise (presumed in an untimely manner).

On a different note, Peter Mennis called his mysterious gas “NB Gas” and the chemical formula for ammonia gas is (NH3).  NH (the first two letters of the chemical formula for ammonia) is very close to the “NB” in the “NB Gas” as described from Peter Mennis.  Peter Mennis could have used this difference in order to keep his gas confidential and secret.

Therefore, it is proposed in this article that ammonia gas (NH3) could be produced from a simple mixture of two solids, ammonium chloride (NH4Cl) and sodium hydroxide (NaOH) dissolved completely in water and allowed to react.  Ammonia gas (is lighter than air) could be used as the gas fuel source known as “NB Gas” to lift and propel the “Aero” airships as described by Charles Dellschau.

References

Busby, M. Solving the 1897 Airship Mystery.  Pelican Publishing Company, Gretna, Louisiana (USA), 2004.
Cohen, BI. THE GREAT PYRAMID OF GIZA AND THE QUEEN’S CHAMBER SHAFTS:  A CHEMICAL PERSPECTIVE. Nexus vol. 22, no. 5 (August-September) 2015.
Crenshaw, DG. THE SECRETS OF DELLSCHAU: The Sonora Aero Club and the Airships of the 1800s, A True Story. Anomalist Books, LLC, San Antonio, Texas (USA), 2009.
https://science.cleapss.org.uk/resource/SSS030-Ammonia-gas-and-solution.pdf
McEvilley, T.; Cardinal, R.; Brett, J.; Crouch,TD.; Safarova,B.;  Morris,R.; Baker-White,T.; Charles Dellschau. (ArtBook, LLC)/Marquand Books/D.A.P., New York, New York (USA), 2013.

ARPADJULY 6, 2018 AT 1:00 PM
the spinning drum creates magnetic field the field creates magnetic poles the only material that can make any difference is a gas that has a battery inside nh3 don’t have any of that but if you heat ammonia it emits microwaves and combined with micowave absotbing cristals it can fly i know this because i invented it in short time like a month and i can solve the gas problem just need to know who’s going to buy it



/color]

--- End quote ---
postare ciot

NJMZa:
NATIONALISTISCHE JAGDFLUGZEUG MASCHINEN ZAHLUNGSAMT
Nationalist Hunting-Flyng Object Machines Payment Office\Dept


https://www.thehighersidechats.com/walter-bosley-nymza-the-sonora-aero-club-the-origins-of-the-breakaway-civilization/

https://visualmelt.com/Charles-A-A-Dellshau

NYMZA Aeros – Charles Dellschau and The Secret Airships of the 1850s
http://shishigami.com/lexicon/content/caad.html

DSS1-E5

terraflorin:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mystery_airship

Rapoartele tipice ale navelor aeriene implicau observări nocturne de lumini neidentificate, dar cele mai detaliate au raportat nave asemănătoare cu un dirijabil. Rapoartele despre presupușii membri ai echipajului și piloții îi descriau de obicei ca având un aspect uman. Se credea, popular, că aeronavele misterioase erau produsul unui inventator sau geniu care nu era pregătit să facă publică cunoașterea creației sale. Majoritatea jurnaliștilor din această perioadă nu păreau să ia foarte în serios rapoartele despre aeronave, deoarece după încheierea valului major de observații din 1896–1897, subiectul a ieșit rapid din conștiința publică. Poveștile cu aeronave au ajuns din nou în atenție numai după ce rapoartele din ziarele din 1896-97 au fost redescoperite în mare măsură la mijlocul anilor 1960 și anchetatorii OZN-urilor au sugerat că aeronavele misterioase ar putea reprezenta precursori anteriori ai observărilor OZN-urilor de după al doilea război mondial.

abyss:
Sunt voci care susțin in ultimii ani ca germanii cercetau vehicule zburătoare si posibil antigravitația de mai bine de 150 de ani.
Vehiculele aeriene aparținătoare anilor 1890 si misterul acelor vremuri fac trimitere către Clubul Aeronautic Sonora (USA). Aceasta chestiune nu a fost cu adevărat niciodată in mod adecvat explicata pana in prezent. Totul a inceput in Sacramento California in 1896, parcurgand diferite zone din vestul SUA pana spre Chicago si probabil St Louis si unele localitati din Midwest.
Probele pe care le avem pentru misterul aerian al anilor 1890 sunt numeroasele raportari publicate in ziare pe tot cuprinsul coastei de vest al SUA. Sunt zeci iar in unele cazuri sute de asemenea rapoarte facute de oameni din orase importante sau alte zone populate.  Dupa cum s-a mai spus, vehiculele aterizau, iar pilotii coborau din aeronavele zburatoare si stateau de vorba cu localnicii, despre aparatele de zbor. Ba chiar ii si urcau la bord. Era totusi o tehnologie primitiva care nici nu prea exista in acea vreme in america ea fiind mai avansata in Franta si Europa. Nu parcurgeau mai mult de cativa  kilometri si erau imposibil de manevrat precum si periculoase ca naiba. Ca sa spui ca aveau la vremea aceea un aparat ce zbura cu 50-70 km pe ora era o imposibilitate tehnologica. Acestea se intamplau inainte de zeppeline si dirijabile!! Deci nimeni nu prea stia ce erau. Prin urmare ziarele vremii sunt interesante de studiat fiindca sunt multe si pline de informatie si detalii.
  Primul de la care aflam despre NYMZA este Charles A. A. Delschau emigrant german nascut in Brandenburg – Prussia. Ajunge de tânăr in America via Texas si in final ajunge in California la ordinul acestui misterios grup NYMZA. Apoi dupa 3-4 ani in care a fost implicat in activitatile acestui club aeronautic se reantoarce in Texas unde ramane pana la finalul vietii. Pe la 1890 isi ia jurnalul si creaza cateva sute de desene pictate ale acestor vehicule Aeros ce cuprind mai multe albume gasite tarziu pe cale de a fi aruncate la gunoi..
  Dupa spusele lui Delschau, NYMZA a fost o organizatie secreta germana care finanta si oferea resurse acestor mici grupuri de inventatori care construiau masini zburatoare. Aceasta actiune s-a desfasurat in mare secret. Clubul Aeronautic Sonora a functionat sub NYMZA o perioada de timp apoi s-a dispersat. Practic erau un grup restrans de oameni care dezvoltau tehnologii avansate in secret.
  Aceste AEROS, dupa cum isi numeau ei masinile zburatoare pareau sa fi fost propulsate de o rudimentara forma conceptuala de tehnologie antigravitationala. Putem vedea in desenele sale cum s-a dezvoltat conceptul tehnic. Putem vedea inceputurile unui fel de grup secret care incerca/initia studiul unei tehnologii foarte secrete. Probabil aeronavele din 1890 au fost in mod sigur aceleasi tehnologii ale anilor 1850 dar dezvoltate mai departe.
  Frapează insa ideea ca iata sunt societăți secrete care creează tehnologii avansate si sunt foarte misterioase când vine vorba de sursele acestor concepte tehnice.

Întrebarea este... au mai fost si alti cercetatori preocupati de aceleasi idei pe care germanii le dezvoltau in secret? Mai era si altcineva interesat despre antigravitatie?

abyss:
Pana la alți cercetători preocupați de aceleași idei pe care germanii le dezvoltau in secret mai apar unele detalii interesante.

Deși am niște rezerve in ceea ce il privește pe Walter Bosley, el face mai multe afirmatii prin interviurile date si prezente pe internet, aserțiuni precum ´deși arătau ca niște baloane nu zburau precum baloanele´, sau ´toate acele componente, volante, generau antigravitație´, eu nu-s așa de convins ca daca unele lucruri se unesc sub presiunea unor asemănări ele sunt ca atare.

Walter Bosley a sesizat o pagina de manuscris (FOTO nr. 1 vezi attach) cu un soi de dispozitiv asemanator cu un clopot mic sau cu un stup de albine. De aici el a facut legatura cu clopotul nazist numit post WWII ´Die Glocke´ sau ´´ Die Bienenstock´´ (fiinca clopotul/generatorul bazaia ca un stup de albine), pe principiul german „Ein Bienenstock kann im Grunde nur auf eine einzige Weise funktionieren” (E un singur mod în care poate funcționa un stup de albine).

Deocamdată doresc a încerca sa traduc aceasta pagina de manuscris cu posibil prima varianta a unui clopot nazist in faza de concept. Printre randurile scrise apare si termenul de ELECTRANDE (centrala electrica/generator el.) , Delschau folosind o engleza mai chinuita asezonata cu germana. Posibil ideile de construcție sunt de sorginte asiatica/tibetana fiindcă asemănarea cu o Stupa nu e deloc întâmplătoare, as zice eu. Si mai ales... printre materialele folosite in construcția Clopotului NJMZA intra si mortar de var cu ados de praf de cărbune, sârme de cupru si zinc...si altele, vom vedea insa.... NU SEAMANA CU ROATA LUI Edward Leedskalnin??? Pt ca si acolo se putea remarca mortar folosit in cadrul generatorului...

W Bosley trece muuuult prea repede si usor peste acest mic generator.
https://thebreakaway.wordpress.com/tag/nymza/

abyss:

--- Quote from: abyss on  13 June 2021, 13:29:09 ---Deocamdată doresc a încerca sa traduc aceasta pagina de manuscris cu posibil prima varianta a unui clopot nazist in faza de concept. Printre randurile scrise apare si termenul de ELECTRANDE (centrala electrica/generator el.) , Delschau folosind o engleza mai chinuita asezonata cu germana. Posibil ideile de construcție sunt de sorginte asiatica/tibetana fiindcă asemănarea cu o Stupa nu e deloc întâmplătoare, as zice eu. Si mai ales... printre materialele folosite in construcția Clopotului NJMZA intra si mortar de var cu ados de praf de cărbune, sârme de cupru si zinc...si altele, vom vedea insa.... NU SEAMANA CU ROATA LUI Edward Leedskalnin??? Pt ca si acolo se putea remarca mortar folosit in cadrul generatorului...

--- End quote ---

Am terminat de descifrat scrisul. Ramane traducerea.
Vezi attach.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version