Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Agartha - Terminalul

Creat de abyss, 16 Septembrie 2016, 10:49:41

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

abyss

Citat din: Xanadron din  16 Septembrie 2016, 07:58:03
http://www.esotericonline.net/group/ancientcivilizations/forum/topics/shambala-hollow-earth-theories
sau
http://humansarefree.com/2011/05/hollow-earth-agartha-complete.html

...sint [doar] doua din materialele-sinopsis pe tema lansata de tine, compadre - interesanta, nici vorba, dar cu nenumarate ramificatii/ipoteze ale diversilor cercetatori/clarvoyanti etc. care nu se pupa neam (nici la propriu nu prea se pupa ufologii ce-i drept, multi c-un ego cit casa :lol:), asa ca si-aici cred ca-i nevoie de o bibliografie prealabil studiata.

...Din care ma-ndoiesc totusi c-om putea extrage concluzii ferme/clare - nici macar apropo de [in]existentza Shamballei/Agarthei, desi scoartza Terrei e evident strabatuta de-o infinitate de tuneluri (locuite sau nu?), fie si daca teoria Pamintului Gol (Hollow Earth) ar fi doar o alta gogoasa/gulguta devianta, similara aleia cu platfusu' planetar. :-D   

Ca noutati la tema (deja puricata de noi p-aici mai demult) pot spune doar ca traducerea in lb. rusa de catre KGB-n 1948 a presupusei harti de intrare-n "Pamintul Interior" a U-Boot-urilor naziste din Kriegsmarine (gasita-n 1945) a fost recent certificata ca fiind reala, dar asta nu inseamna automat ca si docomentu' nemtesc e pe bune - la fel de bine poate fi asadar o dezinformare clasica a inamicului.

Interesant e si faptul ca initiatorul curajos al unicei expeditii spre Shamballa sau ce-o fi/s-o numi (intrarea nordica mai precis) a decedat mortal :lol: in 2007, taman cind arvunise spargatorul de gheatza rusesc YAMAL si perfectase alte detalii ale tentativei de ...alunecare-n presupusul vortex acvatic nordic al gauroiului ce-ar duce spre tarimul Soarelui Interior. :star:

Dharanis

Agartha = salasul subteran al bonetelor rosii (cei care se opun buddhismului)

Shambhalla = salasul subteran al bonetelor galbene (care au legatura cu francmasonii europeni)

Shambhalla mai poate semnifica si planul astral.

Faptul ca exista un sistem de tunele subterane nu inseamna deloc ca pamantul este gol pe dinauntru (hollow earth theory).


Grifon

Subscriu la ideea că Shambala semnifică o locație...non-pământeană (ca și "sora" Agartha).
Nu are rost să mai reluăm teoria expusă la subiectul "Vril" (sau in altele), conform căreia aceste "plasamente" indicate ca "in interiorul Terrei" sunt, de fapt, accesibile prin metodologia inițiatică V.I.T.R.I.O.L. calea (interiora Terra ) fiind portalul "iluminării interioare".
Altceva mă surprinde pe mine, destul cât să-mi pun intrebarea : dacă și gruparea "Golden Dawn", și cei (veritabili/responsabili) din Thule Gesselschaft știau acest adevăr (mi se pare exclus să nu-l fi cunoscut), atunci, totuși, de ce au mai investit bani/timp/riscuri să caute o intrare efectivă, materială ?

Naivi nu erau - poate doar hiperentuziaști. Totuși, n-are sens. Nu poți accede intr-o altă dimensiune (unde bănuiesc că sunt centrele Shamballa/Agartha) prin cotrobăieli in plan fizic....

Să fie oare vorba de un corespondent material ? Comform concepțiilor oculte, tot, dar absolut tot ce există ca materie reprezintă densificarea unor proto-realități ("ideile" lui Platon, "formele gând" din budism, in sfârșit, noțiunile sunt cam aceleași). Ca urmare, este posibil - până una-alta, la nivel strict teoretic - ca și Shamballa/Agartha să fi ajuns la o materializare (in sensul că ocupă, undeva, un loc in spațiul sesizabil).

Acesta insă e doar un exercițiu logic de-al meu, un joc de ipoteze, cu potențial major de improbabilitate. La fel aș putea invoca paradigma cu care vota Tizian ("Amorul Sacru și Amorul Profan"), sau, ca să fim și nițel patrioți, jocul conceptual al masonului A. Macedonski, decelabil in poemul "Mecca și MECCA".

De ce nu, pe aceeași abordare, "SHAMBALLA și Shamballa"? Dacă tot ne jucăm....

abyss

#3
Citat din: Grifon din  08 Octombrie 2016, 22:38:07
Altceva mă surprinde pe mine, destul cât să-mi pun intrebarea : dacă și gruparea "Golden Dawn", și cei (veritabili/responsabili) din Thule Gesselschaft știau acest adevăr (mi se pare exclus să nu-l fi cunoscut), atunci, totuși, de ce au mai investit bani/timp/riscuri să caute o intrare efectivă, materială ?
Daca tot ne jucam...
Cautau material...urme scrise sau reprezentari 3D despre accesul sau interfața. Ea insa e ascunsa presupun, pe trei straturi suprapuse si intrepatrunse de informatie. Primul este 'vril-ul', al doilea este structura caii de acces sau terminalul si in final este harta cu destinatii. In povestile despre Agartha este ascunsa o descriere tehnologica. Dar ea nu poate fi accesata de un uman care nu stapaneste 'vril-ul' sau o tehnologie generatoare de 'vril'. Mintea nu poate incarca intraga arhitectura a informatiei si din cauza aceasta bucatile lipsa accentueaza o imagine de neinteles , un blocaj mental iar la final umanul are un raspuns... toate acestea, vrilul, Shambala, etc sunt un megalol, un megahoax...nu? logic, fiindca nimeni nu intelege nimic...

Godak

#4
@abyss
Citat. toate acestea, vrilul, Shambala, etc sunt un megalol, un megahoax...nu? logic, fiindca nimeni nu intelege nimic...
Despre Vril, faptul ca tu nu intelegi, nu inseamna ca NIMENI nu intelege nimic. Inseamna ca TU nu intelegi nimic (vezi postul cu Vril). Si nu ca nu te-ar duce capul, ci pentru ca nu te documentezi (greu asta, chiar si pe Goagal!) si preferi sa multiplici post dupa post.

Grifon

Nu mà pot impiedica să nu remarc similitudinea Agartha / Asgaard.  Printr-o simplă mutare de literă, Agartha devine Agaarth, iar grupul th echivalează, fonetic, cu d.

Posibil să fie o simplă conjunctură literală, posibil insă a fi o conexiune. Pedalând pe premisa că această Agartha, chiar de reprezintă un plan supradimensional, ar putea avea interfața de care zici, dle.@abyss, putem gândi in aceeași paradigmà in care glanda pineală (ca organ fizic) e interfața cu "ochiul eteric" (imaterial). Ca urmare, și Terra (ca organism material) ar trebui să aibă unele puncte-cheie, in care tranzitul să poată fi posibil (cu condiția unei pregătiri...hm...psi).

Că tot zisărăm că ne jucăm...precum se jucau și alții, de i-am pomenit până sughiță.

Godak

#6
O lectură pentre weekend. (În sinea mea, sper să fie și oameni interesați la modul real de subiectul ridicat aici, că de agendele fiecăruia m-am cam lămurit).

https://hermetic.com/godwin/saint-yves-d-alveydre-and-the-agartthian-connection

Joscelyn Godwin e un istoric al ideilor oculte, respectat și cu o operă impresionantă. Nu a fost commandos, US Airforce, sau parte a vrunui alt bestiar mitomaniacal.

Și deoarece @Aseneth a lansat o întrebare pertinentă, al cărui răspuns a fost ocolit elegant de @Grifon,
CitatSi daca tot doriti sa mergem pe firul shambalo-crestin, exista in Biblie+apocrife vreo legenda care sa semene cu legenda Shamballei?
îmi permit să ofer eu soluția: (....) există în Biblie un pasaj care ar putea fi asimilat ideii șambaleze: Cartea lui Iov 28:3 și continuarea.   

PS. Câțiva de pe aici sunt pe calea cea bună.

kenjiro

CitatO lectură pentre weekend.  :-D
În sinea mea, sper să fie și oameni interesați de adevar...  :evil:

Secret Societes and Subversive Movements


P R E F A C E

It is a matter of some regret to me that I have been so far unable to continue the series 
of studies on the French Revolution of which The Chevalier de Boufflers and The 
French Revolution, a Study in Democracy formed the first two volumes. But the state  of the world at the end of the Great War seemed to demand an enquiry into the present phase of the revolutionary movement, hence my attempt to follow its course  up to modern times in World Revolution. And now before returning to that first  cataclysm I have felt impelled to devote onemore book to the Revolution as a whole 
by going this time further back into the past and attempting to trace its origins from  the first century of the Christian era. For it is only
by taking a general survey of the  movement that it is possible to understand the causes of any particular phase of its 
existence.
The French Revolution did not arise merely out of conditions or ideas  peculiar to the eighteenth century, nor the Bolshevist Revolution
out of political and  social conditions in Russia orthe teaching of Karl Marx. Both these explosions were  produced by forces which,
making use of popular suffering and discontent had long been gathering strength for an onslaught notonly on Christianity, but
on all social and  moral order. It is of immense significance to notice with what resentment this point of view is met 
in certain quarters. When I first began to write on revolution a well-known London  publisher said to me, "Remember that if
you take an anti-revolutionary line you will  have the whole literary world against you."
This appeared to me extraordinary. Why would the literary world sympathize with a movement which from the French 
Revolution onwards has always been directed against literature, art, and science, and has openly proclaimed its aim to exalt
the manual workers over the intelligentsia? 
"Writers must be proscribed as the most dangerous enemies of the people," said  Robespierre;
his colleague Dumas said all clever men should be guillotined. "The system of persecution against man of talents
was organized. . . . They cried out in the sections [of Paris], 'Beware of that man for he has written a book!

`"(1) precisely the  same policy has been followed in Russia. Under Moderate Socialism in Germany the 
professors, not the "people," are starving in garrets. Yet the whole press of our  country is permeated with subversive influences.
Not merely in partisan works, but in manuals of history or literature for use in schools! Burke is reproached for warning us  against the French Revolution and Carlyle's panegyric is applauded. And whilst every  slip on the part of an anti-revolutionary writer is seized on by the
critics and held up  as an example of the whole, the most glaring errors not only of conclusions but of  acts pass unchallenged if
they happen to be committed by a partisan of the  movement. The principle laid down by Collot
d'Herbois still holds good: " Tout est. permis pour quiconque agit dans sens de la révolution." ...

Sursa:
http://arcticbeacon.com/books/Nesta_Webster-Secret_Societies_and_Subversive_Movements.pdf

abyss

Și unde e Agharta în povestea asta?

kenjiro

CitatȘi unde e Agharta în povestea asta?

Buna intrebare Dl. Abyss ! Insa pentru a gasi raspunsuri la aceasta intrebare va trebuie sa cautam alte surse
decat cele care se vehiculeaza pe Net. Motivul se poate subantelege usor  :wink:

abyss

Domnule Kenjiro, totusi rugamintea mea ar fi, daca doriti bineinteles sa tineti cont de ea , sa indicati pagina cu informatia respectiva. Va multumesc frumos.

Citat din: Grifon din  20 Octombrie 2016, 15:53:24
Nu mà pot impiedica să nu remarc similitudinea Agartha / Asgaard.  Printr-o simplă mutare de literă, Agartha devine Agaarth, iar grupul th echivalează, fonetic, cu d.

As imparti cuvantul pe criterii sanscrite. Agha si Rta.

Rezultat dupa consultarea disctionarului de termeni sanscriti:   
1. http://www.sanskrit-lexicon.uni-koeln.de/monier/
2. https://books.google.ro/books?id=rBb1NkkEV3oC&pg=PA112&lpg=PA112&dq=agha+sanskrit&source=bl&ots=9lK2yXHgaE&sig=5orr24V_16cNxlM3UAIqpSk5v8M&hl=ro&sa=X&ved=0ahUKEwikho6swP_TAhUBtywKHci_Ckw4ChDoAQgbMAE#v=onepage&q=agha%20sanskrit&f=false

Agha

(H2) agh/a [p= 6,3] [L=1349]   mfn. bad , dangerous // rău , periculos
[L=1350]   sinful , impure
(H2B) agh/a [L=1351]   m. N. of an asura // numele unui demon
(H2B) agh/a [L=1352]   n. evil , mishap // malefic
(H2B) agh/a [L=1353]   m. sin , impurity &c // păcat , a fi impur
(H2B) agh/a [L=1354]   m. pain , suffering // suferință , durere
(H2B) agh/aa [L=1355]   f. pl. the constellation usually called maghaa // constelația numita usual Magha

Ṛta

PRINCIPIUL care suporta si organizeaza realitatea ca un intreg.
1, https://books.google.ro/books?id=rBb1NkkEV3oC&pg=PA136&dq=Rta+sanskrit&hl=ro&sa=X&ved=0ahUKEwiL9vnc2IHUAhVLjSwKHY__BEgQ6AEILTAB#v=onepage&q=Rta%20sanskrit&f=false
2, https://en.m.wikipedia.org/wiki/%E1%B9%9Ata

Concluzie posibila:
- Aga/Agha - Rta / Agartha / Agharta / etc. poate sa insemne: Legea Răului, Principiul Divin Negativ, Locașul Demonilor, SinCity ...

Grifon

Citat din: Godak din  20 Mai 2017, 07:43:49
O lectură pentre weekend. (În sinea mea, sper să fie și oameni interesați la modul real de subiectul ridicat aici, că de agendele fiecăruia m-am cam lămurit).
https://hermetic.com/godwin/saint-yves-d-alveydre-and-the-agartthian-connection

Eheee..iată-ne ajunși si la ilustrul marchiz (post-fabricat) d'Alveydre ....bravos !
Păi, de la el am putea trage, cu ingenuă lejeritate, un păienjăniș de linii (nu ley-lines) câtre o frumoasă (si extinsă) pleiadă...Papus, V. Hugo, Guenon...Fraternite des Polaires (neamuri cu Thule Gesselschaft), Ordinul Martiniștilor...ajungând iavaș-iavaș la gaulle-ism, J.Pârvulescu, si apoi la sulfurosul Dughin....incheind astfel drăguț o buclă shamballo - agarthică incepută de rusnacul pomenit ieri, Gleb Bokii !

Mai sobru acum, câteva precizări:
Filierele nu-s (intotdeauna) echivalente cu filiațiile. Sigur, e ușor a sublinia un "lanț de transmisie" precum F.D'Olivet -> St.Yves d'Alveydre -> G.Encausse -> Guenon -> Pârvulescu (sau Lovinescu), dar ar fi la fel de corect (sau de gresit) precum a zice Socrate -> Platon -> Aristotel, sau, dacă vreți mai psiho-modern, S.Freud -> C.G.Jung -> A.Adler....si la fel de riscant.

Adevârat că cei vechi îi învață pe urmași, dar ce diferențe totuși intre verigi ! Fiecare din ele poate porni pe alte căi (mai light...mai dark)...iar dintr-una ne trezim cu totul in alta...

(si acum așa, in treacât, nu ne mirăm nițel că "dialogurile" lui St Yves ăsta cu Harun/Sheriff ălălalt seamănă izbitor cu experiența doctorului Faust ? - asta numa' ca să-l vâr nițel in joc si pe venerabilul Goethe... ).