Subiecte...Ireale/Science Fiction! > Idei plate.

Pompei/Herculane distruse de eruptia vulcanului Vesuvius dupa anul 1700 en-nici macar ipoteze

(1/45) > >>

Dharanis:
HARTA ORIGINALA REGNUM NEAPOLITANUM (THEATRUM ORBIS) SEMNATA ABRAHAM ORTELIUS, cronologia oficiala 1570 e.n.:

http://www.bergbook.com/images/22775-01.jpg (cu zoom-in se poate vedea clar orasul Pompei, langa muntele Vezuvius)



POMPEI, ORAS IN PLINA ACTIVITATE, PE HARTA CREATA DE ORTELIUS IN ANUL 1570 E.N. (CRONOLOGIA OFICIALA)




O alta dovada extraordinara ca Pompei era un oras in plina activitate pe timpul Renasterii sunt asa numitele Pompeii Grafitti:

ARMURI MEDIEVALE CARE INFATISEAZA COIFURI CU VIZOR MOBIL (INVENTATE, CONFORM CRONOLOGIEI OFICIALE IN SEC. XV): (de asemenea, V. Klassovsky despre descoperirile de la Pompei (arta, grafitti, obiecte) care apartin, iarasi, Renasterii)


http://books.google.ro/books?id=YcjFAV4WZ9MC&printsec=frontcover&dq=history+science+fomenko&hl=ro&sa=X&ei=gtOWU_WQD4PDO_XjgZAP&redir_esc=y#v=onepage&q=history%20science%20fomenko&f=false

PAGES 61-64 POMPEII GLADIATORS WITH MOBILE VISORS (INVENTED IN THE 15TH CENTURY)


"The use of Renaissance artists of identical details, same colors decisions, motives, general composition plans, the presence in the Pompeian frescoes of the things that emerged in the 15 to 17 century, the presence in Pompeian paintings of genre painting, which is found only in the epoch of the Renaissance, and the presence of some Christian motifs on some frescoes and mosaics suggest that Pompeian frescoes and the works of artists of the Renaissance come from the same people who have lived in the epoch. "Vitas Narvidas," Pompeian Frescoes and the Renaissance: a comparison, "Electronic Almanac" Art & Fact 1 (5), 2007.


Tabloul semnat Titian copiat la perfectiune la Pompei:





Abbildung 11: Italienische oder pompejanische Renaissance:
Tizian: Liegende Kurtisane (oben) und liegende Mänade aus
Pompeji (unten)
Abbildung der Mänade aus: Pietro Giovanni Guzzo: Pompei, Ercolano, Stabiae, Oplontis;
Napoli 2003, 75

Figure 11: Italian Renaissance and Pompeian:
Titian: Horizontal courtesan (top) and from lying maenad
Pompeii (below)
Figure out the maenad: Pietro Giovanni Guzzo: Pompei, Ercolano, Stabia, Oplontis;
Napoli 2003, 75


SUPER DOCUMENTARUL REALIZAT DE INGINERUL GERMAN ANDREAS TSCHURILOW: POMPEI SI HERCULANE AU FOST DISTRUSE DOAR ACUM CATEVA SUTE DE ANI:


Pompeii - The Return


TEHNOLOGIA PENTRU GEAMURI PERFECT NETEDE A FOST INVENTATA DOAR IN ANUL 1688 E.N., dupa cronologia oficiala:

http://www.vetrotech.com/us/eng/SAINT__1580.asp

The first historical records of the glass rolling process in Saint Gobain date back to 1688.

This process involves pouring molten glass onto the rolling table, spreading it out and rolling it. It produces flat glass of an even thickness. Another advantage is that this process enables the production of glass sheets with the dimensions of 40 x 60 inches, which is ideal for mirror making.

Geamurile descoperite la Herculane:


http://www.ilya.it/chrono/images/gallery/pom15.jpg
http://www.ilya.it/chrono/images/gallery/pom16.jpg



Una dintre cele mai exceptionale lucrari despre faptul ca atat Pompei cat si Herculane erau orase in plina activitate pe timpul Renasterii:

http://www.ilya.it/chrono/pages/pompejidt.htm (poate fi tradusa in engleza sau romana, cu ajutorul google translate)

Dharanis:
Iata un alt exemplu din teoria noii cronologii radicale, din astronomie.

Schimbarea vitezei cu care variaza elongatia Lunii (unghiul dintre Luna si Soare, vazut de pe Pamant) defineste acceleratia, marcata prin expresia D”. Acceleratia elongatiei lunare este calculabila din observatii, iar comportamentul sau trecut poate fi determinat cu ajutorul eclipselor.

Valorile D” sunt foarte mici – masurate in secunde de arc pe secol la patrat – si cea mai mare parte dintre ele variaza intre numerele -18 si +2.

In 1979, profesorul Robert Newton (Johns Hopkins University) a publicat primul volum al cartii The Moon’s Acceleration and Its Physical Origin (Acceleratia lunii si originea ei fizica), care aborda aceasta problema prin analizarea eclipselor de soare istorice. Cel de al doilea volum a aparut in 1984 si s-a ocupat de aceeasi problema din punctul de vedere al observatiilor lunare.

Lucrarile care prezinta un rezumat al cercetarii lui R. Newton:

http://hbar.phys.msu.ru/gorm/atext/newton2.htm

http://www.pereplet.ru/gorm/atext/newton1.htm

Graficul obtinut de R. Newton in urma a cercetarii a peste 700 de referinte istorice cu privire la eclipse de soare si de luna (perioada 700 i.e.n. – 1200 e.n.):



Problema consta in faptul ca variatia acceleratiei nu poate fi explicate pe baza gravitatiei, conform careia graficul ar trebui sa fie o linie orizontala (intre valorile de -18 si +2).

Deci avem urmatoarele posibilitati:

1-   exista forte necunoscute
2-   legile fizicii s-au schimbat din mileniul trecut
3-   inregistrarile astronomice din perioada 300 e.n.- 900 e.n. au fost falsificate ulterior

Anatoly Fomenko, decanul facultatii de matematica-fizica de la Moscova a respins ideea fortelor necunoscute si corectat graficul lui R. Newton, astfel:

http://www.pereplet.ru/gorm/fomenko/dsec.htm (lucrarea publicata de Fomenko in Celestial Mechanics)



Parametrul D” este constant daca si numai daca se ignora perioada de dinainte de anul 900 e.n., conform noii cronologii istorice.



ALMAGEST DE PTOLEMEU INVENTAT/CREAT CEL PUTIN DUPA ANUL 1300 E.N.:

When was Ptolemy's star catalogue in Almagest compiled in reality?

http://hbar.phys.msu.ru/gorm/fomenko/fomenko3.pdf


The dating of Ptolemy's Almagest based on the coverings of the stars and on lunar eclipses

http://hbar.phys.msu.ru/gorm/fomenko/fomenko4.pdf


Both works appeared in the Acta Applicandae Mathematicae (17 - 1989 and 29 - 1992).

fiulploii:
  Toate subiectele deschise de tine pana acum sunt de fapt reeditari / copy-paste ale unor subiecte din 2009 de aici
http://cercetare.forumgratuit.ro/t124-istoria-lumii-364-de-ani-vechime
  Observ prezenta acolo si atunci a colegului @mm si subscriu in proportie de cca 99% la spusele lui pe care le etichetez ca fiind complete, la obiect si reale.
  Altii e posibil sa aiba alte pareri , alta logica si alt tip de procesare a cunostiintelor.

Evident, parerea mea.

Dharanis:
Sunt mesajele mele originale, de aceea am oferit si acel link.

Deci comentariul tau e de prisos; insa inteleg situatia, noua cronologie radicala este un subiect nou (la noi).

Iata un alt exemplu de falsificare a istoriei.

http://www.forumcrestin.com/stiinta-si-religie/iisus-christos-a-fost-crucificat-la-constantinopole-si-nu-la-ierusalim/


Imaginile care nu se mai pot vedea pot fi gasite aici:

https://web.archive.org/web/20120122024755/http://www.revisedhistory.org/Book%20of%20Civilization.pdf (Epistola catre Galateni, citatul original, falsificat ulterior) PAGINILE 349-351


Imaginile cu Iisus intrand in Constantinopole si Pilat purtand turban apar in Istoria: Fictiune sau Stiinta, volumul 2:

http://books.google.ro/books?id=fSvlaZYbcwUC&printsec=frontcover&dq=fomenko+history&hl=ro&sa=X&ei=xUuDU5-1ApKV7Abe8oG4AQ&redir_esc=y#v=onepage&q=pilate&f=false

PAGINILE 78 SI 79


Faptul ca atat Pompei cat si Herculane au fost distruse de eruptia vulcanului Vezuvius in secolul XVIII si nu acum 2000 de ani nu mai poate fi negat: dovezile sunt extrem de clare si precise.

Aseneth:
Dharanis, m-am uitat la tabloul ala si in niciun caz nu mi se pare copie la perfectie. Am rugat o prietena care este artist plastic si profesor la academia de arte sa sew uite si mi-a zis ca nu este identic, difera tehnicile.
Cat despre faptul ca au fost gasite motive crestine acolo, sa avem pardon, nu exista motive crestine atata vreme cat crestinismul in sine a preluat motive de la religii dinaintea lui iar cand Constantin a oficializat crestinismul, a adaugat si mai multe motive pagane in crestinism.

Am citit cartea aia recomandata de tine, History -Fiction or Science . Sunt multe paralele si comparatii fortate, dar trebuie sa recunosc ca ceva m-a nedumerit dintotdeauna. De ce Messalina si fiul ei, Britannicus sunt reprezentati cu figuri bizantine cu 300 de ani inainte a apare bizantinii in istorie, ma refer mai ales la dinastiile conducatoare. Si de ce Britannicus si Valens seamana atat de mult. Mai ales ca Britannicus a murit tanar si nu a lasat urmasi, si toata dinastia Iulio-Claudiana a fost exterminata pe vremea lui Caligula si apoi a lui Nero. Ca sa nu mai vorbim de coincidenta de nume, pentru ca pe Messalina o chema Valeria.

Valens


Britannicus

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version