Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

dogfight avion sovietic versus UFO

Creat de tractorbeam, 23 Ianuarie 2014, 17:12:54

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

tractorbeam

http://www.textfiles.com/ufo/UFOBBS/1000/1146.ufo

...Aceasta este unul dintre cele mai grave cazuri de vătămare a unui echipaj uman de catre un OZN raportate vreodată, (in spatiul ex-sovietic – N.T.) care implică ridicarea a două avioane sovietice deasupra orașului de Borisov în Belarus: Echipajele celor două avioane sovietice au raportat ca au vazut un disc mare in zbor avand cinci surse de lumina. Trei fascicule de lumina s-au îndreptat spre pământ și două au fost proiectate în sus atunci când obiectul a fost reperat. Controlorul de zbor l-a instruit pe unul dintre piloti sa-si modifice cursul și sa se apropie de obiect, moment în care discul a zburat la același nivel cu aparatul și a vizat cu una dintre razele sale avionul sovietic ce se apropiase, iluminadu-i cockpit-ul. "
     In jurnalul sau de bord pilotul a consemnat:, " În acest moment copilotul se afla la comenzi . El a observat manevra efectuata de acest obiect și a fost capabil să ridice mâna pentru a se proteja de lumina de nesuportat.
Comandantul aeronavei se afla pe scaunul invecinat cand  o rază strălucitoare de lumină avand un diametru de cca 20 cm. a fost  proiectata si a trecut peste corpul său.
Ambii piloți au simțit o senzatie de căldură .
Ambii membri ai echipajului mai târziu a devenit " invalizi ", se precizeaza in articol." Copilotul a fost forțat să părăsească locul de muncă din cauza unei deteriorari bruste a starii de sănătate, incluzand aici debutul unor perioade prelungite de pierdere a cunostintei .
Comandantul de aeronavă a murit in termen de cateva luni . Cauza morții a fost listata "cancer " și " vătămare a organismului urmare a radiației provenind de la un OZN" si a fost listat ca un factor care a contribuit la acest deznodamant, se consemneaza in dosarul oficial medical din spital în cazul decesului comandantului.

Xanadron

Incidentul raportat ar putea fi si-o dovada in sprijinul teoriei ca nazistii :ufo: n-au pierdut totusi... de tot cel de-al doilea rezbel mondial. 8-)
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

tractorbeam

UN ALT INCIDENT DISTINCT

În luna martie 1967, instalațiile militare radar cubaneze au detectat o tinta (bogey) care se apropia de teritoriul cubanez dinspre nord-est. Două interceptoare cubaneze MiG-21  au fost alertate pentru cazul în care tinta ar fi traversat spațiul aerian cubanez la o altitudine de aproximativ 10.000 de metri și la o viteză apropiata de Mach 1 (viteza sunetului). Interceptorii au fost direcționati către tinta de operatorii de interceptare de la sol (n.t. - Ground Control Intercept) și au fost dirijați pana la o distanta de 5 kilometri de obiect. Conform rapoartelor de informații americane, pilotul comandant al zborului a raportat că obiectul este o sferă metalică strălucitoare fără marcaje sau anexe vizibile.(n.t. – este vorba de un zbor – flight a doua avioane de interceptare monoloc MiG-21 in care unul dintre piloti este flight leader celalalt este wingman).

După o încercare zadarnică de a contacta obiectul pentru al identifica, comanda de la sol a ordonat pilotului-comandant al zborului sa distruga obiectul. Acesta a executat ordinul si a raportat ca are tinta pe radar localizata (n.t - aquired radar lock) si rachetele  AA-8 Aphid armate. (n.t. – pilotului nu-i mai ramanea decat sa apese butonul de foc si racheta ar fi pornit de pe sina -rail).
Câteva secunde mai târziu, coechipierul sau a început să țipe la controlerul de la sol al aeronavelor avertizand ca Mig-ul comandantului a explodat (n.t.- fara sa reuseasca sa lanseze racheta aer-aer). După ce si-a recăpătat calmul, el a raportat că nu a existat nici fum, nici flacără: aeronava s-a dezintegrat pur si simplu. Comanda de la sol a anulat misiunea. MiG-ul supravietuitor s-a intors teafar la baza.
Informațiile americane au aflat ca radarul cubanez a raportat imediat dupa aceea ca obiectul necunoscut a accelerat rapid și a urcat dincolo de plafonul de 30.000 de metri cu directie de deplasare sud-sud-vest spre America de Sud.


Un raport a fost trimis la sediul Agenției Naționale de Securitate (NSA), acesta fiind  procedura standard de operare (Standard Operation Procedure), în orice caz in care este implicată o pierdere de aeronava de către o țară ostilă SUA.
Cu toate acestea, NSA pentru un motiv inexplicabil, nu a recunoscut primirea acestui raport. Prin urmare, un raport  de tip follow-up a fost prezentat de Serviciul de securitate al US Air Force. În câteva ore de la retransmiterea raportului s-a dispus trimiterea  tuturor informatiilor (benzi listinguri, etc.) catre NSA și totodata incidentul a fost listat, în dosarele partii americane, ca pierdere a aeronavei cubaneze din cauza defectiunilor de echipament.

tractorbeam

Sorry am uitat link-ul:  http://www.nicap.org/reports/cuban1.htm
Nu de alta dar ma faceam de cacao fata de anumite persoane pe care le tin la mare stima si pretuire.  :wink:
M s-a parut interesant faptul ca UFO-ul a "simtit" lock-ul si racheta activa si probabil neavand alta cale a folosit un dispozitiv gravitational si a pulverizat MiG-ul.
Ce se intampla, pentru a explica putin pentru cei ce nu sunt familiarizati: radarele montate pe MiG-21 erau destul de slabe iar rusii nu aveau AWACS nici pentru ei la vremea respectiva asa ca, bazandu-se pe radarul terestru de puls, operatorul dirija aeronava militara cat mai aproape de tinta, moment in care MiG-ul comuta pe radarul de bord , care radar baleia un con de o anumita marime in fata botului avionului si cu un joystick sau butoane se facea achizitia tintei iar radarul trecea in modul "lock target".
Odata stabilizata situatia se putea arma (switch de tip Master Arm pe pozitia ON) racheta cu cap cautare radar (homing device) sau se putea auzi in casti sunetul subtire de achizitie la rachetele cu cap termic de cautare. Apoi se putea lansa racheta AA.  Mai exista si longitudinal aiming mode, tot cu zgomot in casti, dar tre' sa stai orientat tot timpul catre tinta pana racheta atinge tinta.
MiG-urile moderne de ex. Mig-29 mai au si alte facilitati: senzori pe casca look down shoot down etc. 

tractorbeam

Problema dezintegrarii avionului au avut-o si americanii cand au incercat sa intercepteze asemenea obiecte, avionul a fost pierdut fara sa existe explozie, pur si simplu a cedat structural. Putem doar sa banuim ce a provocat dezintegrarea dar este probabil vorba de un fascicul directional (beam) si nu de o unda de soc cu deschidere  mare  (wide angle shockwave) deoarece alte aparate aflate in imediata apropiere si care nu erau in pozitie de tragere si nu erau in mod radar lock nu au fost afectate.