Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Cate feluri de Eter exista?

Creat de mm, 02 Noiembrie 2012, 03:17:07

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

fiulploii

Cate ceva pe tema fizicilor eterice si conexiunea cu ficiorul lu' Tesla aici
Pentagon UFO

Cate ceva despre  teoria eterica a lui Tesla , unde non-hertziene, etc , aici
http://peswiki.com/energy/PowerPedia:Tesla's_Dynamic_Theory_of_Gravity

http://www.netowne.com/technology/important/

http://www.whale.to/b/lyne.pdf - aici e cartea de la primul link   :-D

http://peswiki.com/index.php/Tesla%27s_Flying_Machine

mm

#16
  F. buna documentare la acest Lyne! Informatiile lui sunt un mare castig pentru subiectul nostru. Am nevoie de ceva timp ca sa le procesez.
  Deja am remarcat o atitudine din partea autorului (vizavi de problema OZN), conforma cu ceea ce gandeste si "omul de rand".
  Am constatat ca o parte din informatiile tehnice primare (in special cele legate de eter) sunt congruente cu acelea pe care deja le-am postat, de care nu eram sigur 100%. Nici acuma nu sunt, dar gradul de probabilitate a spuselor spuse  :oops: e in crestere. Mai amintesc ca orice scriitura (din ziua de azi), pe subiectul in discutie aici, este afectata din start de dubii legate de scriitorul respectiv, intentiile lui, etc. (e vorba de cinste, ca sa nu mai lungim exprimarea).
Cand te afli la frontierele cunoasterii trebuie sa privesti dincolo de gard.

fiulploii

Poate ca e buna de discutat si cartea asta
http://www.scribd.com/doc/52174545/ozn-eterice

Citat
Cunoastem f. bine "puterile" dobandite de yoghini, care, pe masura ce avanseaza in practica lor, pot face minuni, cum ar fi translocatia sau "materializarea din nimic" de obiecte, flori, etc. Cum fac ei asa ceva? Fara indoiala ca pe baza fluxurilor eterice. Confirmare avem in spusele lui Mishin despre eterul solid, care se poate solidifica luand forma dorita/imaginata de yoghin, si nu numai. Yoghinul devine -prin practica insistenta- o masina de manevrat fluxuri de eter. ..
Aceste minuni nu sunt un scop in sine ci efecte colaterale atingerii unei anumite linisti interioare. 

Se pare ca - cel putin asa zic unii care cunosc sanscrita- a-ka-sha inseamna cer, eter sau spatiul care strabate totul. La origine, in mistica hindusa akasha era principiul fundamental al naturii din care se nasteau celelalte 4 principii materiale : vata-aerul, agni-focul, ap-apa, prithivi-pamantul .

http://en.wikipedia.org/wiki/Ervin_L%C3%A1szl%C3%B3

mm

  Cartea lui Florin Gheorghita arata pe larg -si mult mai bine decat as putea-o eu face- cum sta treaba cu eterul, cu eterurile, si cum sunt ele produse (in ultima instanta) de catre fiinte foarte evoluate. Un mic citat:

"Martorii care au vizitat, intr-un fel sau altul, interiorul celor mai variate OZN-uri nu au vazut insa nimic din toate acestea[tehnica avansata]. Si atunci este vorba in fapt de o aceeasi producere a unor forme de energie secundara din energia de baza, energia fundamentala, spirituala, a unor entitati foarte evoluate, care, prin extraordinara putere a gândirii/vointei proprii, realizeaza chiar si propulsarea unor obiecte de zbor, pe care le-au construit de fapt din materii eterice a caror greutate nu conteaza decât in momentele materializarilor demonstrative, la unele aterizari directe pe sol. (Cititorii care au parcurs o parte din literatura informativa ufologica au putut remarca faptul ca in marea majoritate a cazurilor in care unele OZN-uri coborau spre sol, ele ramaneau la mici distante deasupra terenului, pentru a nu se mai materializa total.)"

  Fara indoiala, amanuntele "tehnice" de genul: "cum se face" lipsesc dar datele observationale pe care se bazeaza rationamentele autorului exista bine mersi.
  Rationamentele lui Florin Gheorghita intregesc deosebit de bine cele sapte puncte mai aride din lista Fortelor eterice, cu care a inceput acest topic. Semnaland acestea, vom continua cu analiza tehnicilor mai palpabile, si mai accesibile noua, prezente in cartea lui Lyne, tehnologia Tesla. Dar in alta postare.
Cand te afli la frontierele cunoasterii trebuie sa privesti dincolo de gard.

fiulploii

Zvonuri de prin subteranele intunecate ale gnomilor :
- ozn 100%  eterice nu pot fi folosite decat de fiinte din acelasi spatiu dimensional
- ozn 100% spirituale nu exista ca niste dispozitive de calatorit a-, inter-, intra-dimensional
- un asa zis ozn eteric , din materie mai fina decat cea palpabila pt noi este de fapt viu sau mai bine zis este o masinarie vie .
- morala pamanteana nu este valabila decat numai pe Pamant si variaza functie de secol sau reperul de timp ales.
- cei care au vizitat  interiorul unui ozn si nu au vazut   detalii tehnice nu implica ca acele ozn   erau eterice .
- ozn-urile nazi nu puteau folosi nici o arma clasica , cu recul si ardere chimica pentru lansarea proiectilului din cauza de camp gravitational propriu si crearea unei bule - anvelope spatio-temporala defazata fata de prezent , sa zicem cu o fractiune de secunda . De aceea nici nu puteau fi atinse de proiectile trase de altii. Singurele arme valabile pe asemenea dispozitive sunt cele fara recul, bazate pe radiatii sau pompare optica . ( sic! )
  - daca se inlocuieste conceptul de forta cu cel de in-formatie sau in-formare atunci se schimba putin optica abordarii unor probleme

Pentru a construi si folosi un ozn-masina-aparat valabil in lumea palpabila umana precum si in lumea palpabila eterica trebuie ca acel aparat sa aiba dispozitive atat reale cat si eterice . Chestie de concepte. Matematic vorbind este ca acele numere complexe care au o parte reala si una imaginara .
C=a+bi   :-)

mm

  Intrucat cartea lui Lyne se ocupa de propulsia OZN-urilor, sa-i acordam toata atentia, pana la amanunt. De la bun inceput, autorul ne prezinta principiul de functionare, datorat lui Tesla. Intrucat userii ce participa la acest forum nu sunt obligatoriu specialitati electro-mecanici, o prezentare mai amanuntita ar lamuri, poate, si pe nespecialisti. Mai intai am retinut pasajul:

  "Tesla a efectuat apoi inca un pas emitand ipoteza că o mașină electrică de zbor ar putea fi propulsata de curent electric și de reactanța de înaltă frecvență, unde electromagnetice de înaltă tensiune.
.  Electricitatea ar folosi inerția "masei de fluid continuu, conductiv electric" a Omni Matter, pentru a o trage si a o impinge, utilizând efectul Hall magneto-hidrodinamic (pe principiul "MHD").


  Omni Matter este eterul, efectul Hall e binecunoscut de toata lumea (poate fi gasit cu explicatii pe wiki: http://ro.wikipedia.org/wiki/Efectul_Hall), principiul de lucru se bazeaza pe doua "actiuni electrice": o descarcare "tip perie" in gol, in mediu, si o unda EM de inalta frecventa. Descarcarea de "tip perie" este o traducere presupusa de mine si asa si este desenata de autor pe schitele sale (voi prezenta una dintre ele).

"  In prelegerea lui din 1891, Tesla a declarat ca "fortele electrostatice enorme" care provin de la pamant "rigidizeaza" eterul prin campul sau electric, atunci cand el se deplaseaza prin spatiu "asemenea unei sfere metalice incarcate [electric]" (din cauza, spune el mai tarziu, miscarii prin spatiu a pamantului la viteza de peste 70.000 mph).
  Tesla considera ca eterul este compus din "purtatori independenti" "imersati intr-un fluid izolant", acest eter se comporta ca un solid fata de "caldura" si fata de "lumina" si devine ca un "fluid" fata de corpurile solide, care il lasa sa le traverseze. "


  Acest pasaj clarifica de la ce premize teoretice a pornit Tesla. Deducem de aici ca Pamantul "rigidizeaza" eterul din imediata lui apropiere datorita campului electric produs prin miscarea lui in spatiu.

"  J.J. Thomson statuase in 1893 ca daca tuburile de forta (in miscare) intra intr-un conductor [si] se dizolva in el, [atunci] momentul(impulsul) mecanic este cedat conductorului, in unghiuri drepte fata de tuburi si fata de inductia magnetica [perpendicular pe tuburi si pe directia inductiei magnetice] si e proportional cu vectorul produs intre fort-a(-le) electrica si magnetica.
  Declaratia lui Tesla din 1891, ca utilizarea curentului alternativ de inalta frecventa va comprima si va bloca trecerea tuburilor, era se pare destinata sa forteze tuburile sa fie aspirate in conductorii navei de catre matura (peria) de curent continuu de la capatul opus [al navei], pentru a se dizolva in conductori, si a da navei un moment (impuls), de care conductorii erau solidarizati, in directia periei (maturii)."


  Prin urmare, autorul presupune ca se facea o aspiratie a "tuburilor" [probabil de vartej, la fel ca la Maxwell] prin prora navei, ele se dizolvau in conductori si dadeau si forta de propulsie conform ef. Hall. In acelasi timp, in spate, la pupa navei se crea un "zid" EM ce nu permitea absorbtie de tuburi si din partea aceea.
  Prin absorbirea tuburilor [de eter] din fata navei, eterul isi micsora densitatea putand chiar si numai asa sa absoarba nava in depresiunea creata, ea putand fi impinsa de presiunea mai mare, neechilibrata, din directia pupa.

  Nu-mi dau seama, deocamdata, daca ef. Hall si dezechilibrul de presiuni de eter nu cumva sunt unul si acelasi lucru. E absolut sigur ca intr-un fluid, daca ai un obiect fusiform imersat in el, si creezi cumva o depresiune la un capat al sau, obiectul va avea tendinta de a se deplasa inspre depresiunea creata. Acelasi lucru se intampla daca obiectul "soarbe" prin prova din fluidul in care e imersat. In Japonia a fost creat un submarin care se deplaseaza prin efect MHD.

  Acuma, revenind inapoi, unde Tesla spunea:
Toate corpurile au "continut" electric, masa - un rezultat al vartejurilor de eter
incep sa inteleg cum apar sarcini pe un disc aflat in miscare de rotatie, deci care tulbura eterul din jurul lui in sensul ca se formeaza vartejuri asemenea celor produse de un camion pe un drum de tara. Si fac legatura cu cele spuse de Lyne referitor la experimentele cu discuri ale lui H. A. Rowland (profesorul lui Hall). Dar si o legatura cu discurile subtiri de diametru mare, rotite cu viteze periferice extrem de mari (in unele laboratoare), care produc fenomene inexplicabile.

  Raman si multe intrebari fara raspuns cum ar fi: de ce se misca Pamantul (si planetele in genere) producand atatea vartejuri de eter, sarcini electrice ce solidifica eterul? Nu i-ar fi mai usor sa stea pe loc? Fara sa stiu cu adevarat, presupun ca Pamantul se deplaseaza (si roteste) tocmai datorita unor fluxuri eterice. Dar nu ma simt prea rusinat din moment ce nimeni nu stie de ce se deplaseaza planetele in loc sa stea pe loc cuminti.
Cand te afli la frontierele cunoasterii trebuie sa privesti dincolo de gard.

mm

  Cartea lui Lyne este mai buna decat am estimat initial. Poate ca multi useri deja au citit-o, si-au insusit invatatura si nu mai sunt interesati de subiectul eter.
  Cel mai interesant lucru, din pdv al topicului, este ca in carte apar o serie de dovezi in sprijinul existentei eterului. Aceste dovezi sunt insesi principiile de lucru ale farfuriilor, inventiile lui Tesla si alte -multe- "imprejurari" relatate de Lyne. Se pare ca autorul a facut si verificari tehnice ale dispozitivelor de tip Tesla (si stie despre ce vorbeste).

  Am promis intr-un mesaj anterior si grafica:

Cand te afli la frontierele cunoasterii trebuie sa privesti dincolo de gard.

mm

  Revin in mesaj, dupa ce am pierdut jumate din el la "timpul de modificare".
Grafica farfuriei zburatoare (sa-i spunem de tip Tesla), atasata la mesajul precedent, prezinta mai multe elemente ce intregesc principiul de lucru, de propulsie. Probabil este ca specialistii in domeniu stiu mai multe si nu sunt interesati subiect. Dar topicul acesta se adreseaza nespecialistilor, interesati de subiect si de principiile de lucru ale "farfuriei Tesla". Am atasat desenul numai pentru a ilustra intelesul cuvintelor-cheie: perie si mătura, al caror inteles imi scăpa.
  Acum este clar ca peria (matura) este o reprezentare grafica:
1) a liniilor de camp electrice (la prova si deasupra navei), cu un "snop divergent de linii intrerupte" si
2) a liniilor de camp electromagnetice (de inalta frecventa la pupa si sub nava), reprezentate cu un "snop de linii spiralate".

  Eu nu am stiut ca Tesla a inventat - asa cum reiese din carte - toate acele minuni ale tehnicii "electro" tocmai cu scopul de a realiza o farfurie zburatoare! De la bun inceput, el a coborat in America, de pe vapor, cu desenele tehnice ale unei farfurii zburatoare sub brat. De-abia acum incep sa inteleg cum, ce motivatie l-a manat in realizarea atator mari inventii. 

  Pe langa tehnologia electrica apare si grija tehnologica de realizare a suprafetelor exterioare ale navei care au o anume curbura, probabil se calculeaza si niste centre de aplicatie si directia fortei rezultante, dupa cum rezulta si din pasajul:

" O masina zburatoare bine conceputa ar trebui sa aiba o reminded?, suprafata gradual curbata, spre a impiedica fuga sarcinilor in atmosfera -pe cat posibil- pentru a avea siguranta ca forta electrica va fi dispersata si radiata catre exterior pe o mare suprafata, in asa fel [incat] sa se evite concentrarea fortei si sa fie dispersata pe un cat mai mare volum de spatiu, care sa contina mai multa masa (de gaze atmosferice, organe indepartate[??], si o Omni Matter, polarizata, in "stare solida"), asa că masa mai mica a masinii este atrasa spre inainte sau in sus, cu o perturbare cat mai mica a masei atmosferice. Acesta este motivul multelor experimente cu suprafete conductoare rotunjite, preocuparea lui pentru stiintele atmosferice si grija lui pentru a vedea daca conductorul in forma de dom din proiectul Wardenclyffe Tower era incarcat permanent (odata ce un soc de impulsuri negative ar fi putut sa-l smulga din fundatie)."

  Aici apare si explicatia formei turnului Wardenclyffe (care putea fi o sfera) si a grijii pentru rugozitatea suprafetelor (polisarea, netezimea, continuitatea curburilor). In sfarsit, aflam si fenomenul fizic prin care s-au facut abductiile (care sunt dovedite observational). Nu este ceva foarte complicat, dupa cum reiese si din citatul:

"  Mare grija trebuie acordata in proiectarea formei suprafetei masinii zburatoare, deoarece ea poate cauza accelerarea obiectelor catre ea insasi, ori, la fel, ea catre ele. Folosind o forma parabolica concava, de ex., forta electrica va fi concentrata spre centrul de raza [al parabolei], la o distanta anume de la suprafata (curba) interioara. In cazul unei masini de masa mare, aceasta forma i-ar putea provoca unui obiect mic un salt brusc [spre masina] cu o forta fantastica. Daca o persoana ar fi asezata la punctul focal al parabolei, i-ar putea fi smuls capul. Daca, pe de alta parte, se doreste doar "teleporteaza-te Scotty", o forta slaba, cu grija controlata, ar putea fi exercitata cu o mica antena parabolica cu o curbura usoara, indreptata in jos sau spre partea inferioara a masinii, in timp ce ea planeaza, ca sa se traga [soarba, teleporteze] un obiect (sau o persoana, sau un tăuraş), in sus in masina. "

  Explicatii ale principiului de functionare a farfuriei gasim si in citatele:

  "Forta aplicata dintr-o farfurie, catre eterul din spatiu, este emanata catre exterior de pe suprafata curbă convexă, de oarecare intindere, si directionata spre o intindere [volum?] de spatiu mai mare, [spatiu] ce contine un eter rigidificat de catre fortele electrostatice enorme, cu variatii rapide, emise de pamant, [forte] care (ne spune Tesla) activeaza "inertia-de-rezistenta" [a eterului]."
  " Intrucat farfuria e o masa compacta, mai solida decat gazul atmosferic si decat eterul, farfuria e [a]trasa cu o viteza mare[?] de accelerare. Lucrul [mecanic] real efectuat asupra Omni Matter evident are ca rezultat forta propulsiva creata de "peria" de C.C., deoarece ea inghite tuburile de forta, pe catre curentul [C.A.] de inalta frecventa din capatul opus al navei le obliga sa se dizolve in conductori. Suprafata convexa directioneaza forta catre exterior de-a lungul liniilor normale la suprafata. Cu cat liniile se intind mai in afara, cu atat [forta] va creste mai mult, afectand un volum cu atat mai mare de spatiu si de Omni Matter. Luand in considerare densitatea spatiului vid[sâc!] si marimea fortei, prin actiune reciproca [apare] o incredibila propulsie a navei datorita fortei electromagnetice[?] mult mai puternice, ca "reactiune egala si de sens contrar"."

  Am reprodus mai multe citate ca sa aiba acces la ele cititorii de lb romana (care sunt probabil mai numerosi decat cei de lb. engleza). In ultimul citat explicatiile ar fi putut fi si mai clare. Aceasta observatie poate fi aplicata la mai multe pasaje din carte, ca dovada ca autorul nu este neaparat specialist in ozeneuri dar stie ori detine, si el ca si noi, cate o bucata de adevar, din loc in loc. Observatia poate fi extinsa si asupra unor exprimari defecte (tot din loc in loc), unde forta sau energia sau alte notiuni tehnice cu inteles foarte bine stabilit, sunt folosite neriguros sau gresit. Dar, pe ansamblu, explicatiile sunt coerente.
  Conceptii foarte pertinente are Lyne si despre notiunile de baza ale fizicii (mecanicii), care ne dau mari batai de cap (noua specialistilor :-D) pentru ca nu stim ce sunt ele. Iata un pasaj foarte bun:

  " Nici energia si nici timpul nu exista, deoarece sunt fictiuni, concepte pe care noi le-am creat, pentru a masura, calcula sau a anticipa unele functii si reactii in /si intre/ spatiu, materie, lumina, "radiatia punctului zero", "materia ultrafina a pct. zero" si mai bruta "materie atomica" (care poate fi doar un asamblaj mai concentrat al ultimei). In 1963 am botezat [numit, supranumit] materia ultrafina a punctului zero, Omni Matter, spunandu-mi ca e sursa tuturor, intregii materii atomice. Aceasta se comporta ca si eterul lui Tesla. "Continutul electric" si forta electromagnetica, in formele lor cele mai fine (ultrafina Omni Matter si radiatia in spatiu a punctului zero) sunt foarte strans asociate cu lumina (ambele, ce vizibila si cea invizibila). S-a spus ca acest lucru l-a facut Einstein si alti illuministi [in mod] foarte fericit, intrucat par sa fi adus fizica si cosmologia in coerenta cu a lor Kabalistica, filozofie Ermetica si religie. Timpul e un concept care descrie viteza cu care se petrec evenimentele din Univers. Intrucat nu se poate "calatori" intr-un "concept" (care descrie o "viteza" [citeste derivata]), devine evident ca o "calatorie in timp" este o imposibilitate fizica, daca nu o gafa epistemologica si metafizica."

  Intr-adevar, nimeni nu poate explica ce este timpul, notiunea fundamentala, sau energia! Acceptand insa conceptul de eter, aceste notiuni pot fi "desprinse" din "transcedentalul lor" si mintea umana le poate gasi un (alt) sens. Pana la urma, intelegem ca si autorul are o viziune proprie despre eter, care coincide in mare cu aceea a lui Tesla, care de fapt nu e a lui Tesla ci a teozofilor Leadbeater & Bessant!
  Pana aici inca nu am incercat a preciza notiunea de eter (deoarece parerile difera) insa dupa functiile indeplinite de el in aparatele Tesla (dovedit fiind acest eter de celebre-acum dispozitive Kapanadze) si din explicatiile date de Lyne, precum si din altele, eterul pe care trebuie sa-l luam in considerare este, probabil, acel koilon. Caruia, la un moment dat, va trebui sa-i acordam atentie amanuntita.

  Si eu, cu modestele "puteri", am ajuns la aceeasi concluzie ca si Lyne, privitor la timp. Link: http://img829.imageshack.us/img829/9676/time3pdfversion.pdf
Pozele lipsa ca si toata discutia se regaseste pe forumul unde postez zilnic si am mai dat adresele respective (aici) deci nu mai insist. In privinta calatoriei in timp, am o parere contrara si am luat in considerare zborurile lui Grebennikov, in ale carui relatari nu exista dubii ca a calatorit in timp, "inainte si inapoi". Ba chiar, dupa marturiile multora, lucrand cu eterul, vrei-nu-vrei provoci distorsiuni de timp. Astrofizicianul Kozyrev a demonstrat de asemenea, cu experimente banale, acest lucru. 
Cand te afli la frontierele cunoasterii trebuie sa privesti dincolo de gard.

mm

#23
  Am reusit sa traduc cam toata partea "tehnica" din cartea lui W. Lyne, Pentagon Aliens. Partea tehnica de care eram interesat se referea la principiile de functionare si constructie ale unui OZN.  Din postarile anterioare s-a vazut ca e vorba de OZN-uri construite de americani (si germani) inca din timpul razboiului. Aceasta este ideea sustinuta de autor in carte, cu nenumarate dovezi.
  Din linkurile postate deja rezulta ca nu e singura carte scrisa de Lyne pe acest subiect. In plus, exista si cunoscatori interesati sa demonteze ideile prezentate de Lyne (vezi link anterior), ceea ce inseamna ca cineva s-a deranjat foarte mult ca sa i le studieze si sa i le combata, respectiv a fost bagat in seama

  La ora aceasta pot sa spun ca am inteles bine spusele autorului si sunt de acord cu acele "amanunte" tehnice, care tin de meseria mea si de pregatirea mea tehnica, "amanunte" care sunt OK. Nu pot dovedi totusi aceasta parte, considerata de mine OK, deoarece nu am facut si experimentarile necesare (in tehnica ele sunt obligatorii). Evident, cuvantul meu nu valoreaza prea mult in electrice dar indraznesc sa spun ca nici sub acest aspect nu i-am putut gasi hibe. Autorul era f. bine pregatit in domeniul aero inca din copilarie (ca aeromodelist), a avut ceva inventii la viata lui (nu oricine poate d-astea) si nu este un teoretician ci, din contra,  un excelent practician, prezentand si din acest pdv un plus de incredere.
  Concluzie: Din pdv tehnic autorul prezinta mult mai multa incredere decat i-ar putea cere cineva unui autor de carti cu OZN-uri.

  In privinta complexitatii tehnice a prezentarii principiilor de functionare/constructie ale farfuriei zburatoare americano-germane, aceasta se opreste la nivelul de idei, principial. Incerc sa spun aici ca nici nu este nevoie de un nivel tehnic supercalifragilistic deoarece inventia/inventarea acestui tip de farfurie zburatoare ii apartine lui Tesla (dupa cum am punctat intr-o postare anterioara), care geniu a facut treaba asta inainte de 1900, inainte sa se nasca bunicii mei. Deci, fara indoiala, Tesla a putut realiza cu mijloacele tehnice de atunci o farfurie zburatoare! Informatia aceasta face de prisos orice comentariu pe tema nivelului tehnic al ozeneului.
  Nici nu a fost nevoie de mai multe desene (autorul afirma undeva ca exista si amanunte tehnice, desene complete) deoarece inventiile lui Tesla, idei care stau la baza constructiei farfuriei, sunt disponibile si azi in brevete de inventii si realizari fizice (sa ne gandim numai la Kapanadze, ca-i recent). In plus, doresc sa spun ca in tehnica toata lumea lucreaza mai intai cu idei de principiu, ce abia apoi sunt proiectate, precizate tehnologic, etc. 

  In rest, pot fi invocate si alte considerente la judecarea cartii intrucat autorul a fost pregatit militar (prin serviciile de informatii americane) si se pot emite niste idei dubitative. Nu este domeniul meu asa ca ma multumesc sa observ ca autorul isi permite sa se declare dusman serios al masonilor, bancherilor, iluministilor, etc. si se plange ca acestia i-au afectat viata personala, familiala, etc. Cert este ca dezvaluie o serie de informatii ce tin de secrete, politica, personalitati politice (chiar si pe Hitler l-a intalnit prin America...), guverne mincinoase dar aceste amanunte nu le-am tradus, fiind eu interesat de partea tehnica exclusiv, insa cartea e pe internet si la dispozitia celor interesati si de partea politica.   

  Ca veni vorba, redau un pasaj:
.  In 1967, Hitler [si sotia] au fost invitati de presedintele Lyndon Johnson, ca musafiri, pe timpul Hemisfair, targul mondial din San Antonio, Texas. Turnul principal al Hemisfair, a fost proiectat de catre un arhitect care a fost un membru de rang inalt al SS. Dupa ce mi-am vandut tablourile, impreuna cu un prieten de-al meu, in zona La Villita, la un salon aflat vizavi de Teatrul Arneson River, de-a lungul raului San Antonio, Adolf si Eva Hitler au venit catre noi, si i-am reperat inca din momentul in care au intrat in [raza mea de] vedere. Tocmai vorbisem cu un "inginer" neamt - [despre] care am realizat ca era agent de securitate, in momentul in care i-am zarit pe Hitleri - iar Hitler a aratat interes pentru o pictura speciala din genul Moritz Von Schwindt. Cand a vazut ca l-am recunoscut, el si Eva au fost indepartati repede de catre agentii lor de securitate, Prietenul meu Bob, de asemenea un fost spion Air Force, care statea langa mine, a fost de acord [cu mine] ca ceea ce am vazut a fost ceea ce am vazut. Acest eveniment a fost urmat de alti agenti de securitate, care au venit si ne-au vorbit, pentru a ne interoga. Am tacut. Ce altceva puteam face? Daca am fi spus asta cuiva, cine ne-ar fi crezut? Am fost luat la intrebari pentru aceasta observare, dar imi pare rau. Erau acolo prea multi indicatori de verificat. In plus, dupa ce Uniunea Sovietica a cazut, istoricii militari rusi au admis ca nu au reusit sa gaseasca corpurile lui Adolf si al Evei.
  Restul traducerii, link: http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/t11p20-eterul-eterul

  In mai buna cunostinta de cauza fiind acum, am revenit asupra acestui subiect si dintr-un sentiment al datoriei fata de cei ce mi-au oferit sprijinul (si cartea) in topic.
Cand te afli la frontierele cunoasterii trebuie sa privesti dincolo de gard.

fiulploii

O tema foarte interesanta si complexa insa ar fi si mai interesant daca s-ar putea face si ceva practic , fie si la nivelul simplutz   al lui Tesla de la inceputul secolului 20.
  Parerea mea..

mm

#25
CitatO tema foarte interesanta si complexa insa ar fi si mai interesant daca s-ar putea face si ceva practic , fie si la nivelul simplutz  al lui Tesla de la inceputul secolului 20.
Fara indoiala ca se poate construi macar un model "de jucarie", pe baza planurilor continute in carte. De aceea am si spus anterior ca din punctul meu de vedere este OK!
  Pentru asa ceva e nevoie de o obisnuita stiinta a constructiei mecanice (sunt foarte multi acestia si eu unul dintre ei). Odata indeplinita aceasta conditie banala, este absolut necesar aportul unui electronist (sau electrician). Confectionarea bobinelor-clătite se cunoaste, se gasesc pe NET amanunte constructive exhaustive. In rest, alte amanunte, cum am mai zis, se pot obtine din brevetele (publice ale) lui Tesla, si pornind de la ele.

  Lyne a dat cam toate modulele electrice necesare si a explicat rolul lor. Fiecare modul in parte poate fi confectionat pe baza datelor tehnice (neprezentate in carte) găsibile totusi. Personal, pe mine nu ma intereseaza sa mesteresc un model (nemaiavand eu avantul tineresc al afirmarii personale) dar exista si generatii tinere. In orice caz, principiile de lucru inventate de Tesla au fost deja folosite de diversi constructori amatori pentru construirea de surse (personale) de energie din ... eter. 

  Mie mi-a placut foarte mult cartea lui Lyne deoarece abunda in idei tehnice de foarte mare importanta (de care habar n-aveam), ocultate de o suta de ani incoace, si care idei-informatii pot da peste cap toate stiintele tehnice din ziua de azi (eu ma gandesc la mecanica si fizica doar). Sa aleg un exemplu:

. E convingerea mea ca un lucru important a fost oficial omis din ceea ce se invata astazi... acela ca un corp in cadere inceteaza sa mai accelereze dupa atingerea vitezei de aprox. 120 mph[193 km/h]... pe care o mentine natural sau tinde sa o pastreze [ca] viteza constanta. [Poate ca ajunge la egalitate cu rezistenta aerului] A fost oare secretizat de iluminati, deoarece asta presupune alte fapte importante, care apar natural, odata ce primul fapt e facut cunoscut? Daca e asa, acesta reprezinta o dovada suplimentara a existentei unei «substante» mijlocitoare -eterul- si presupune acumularea a ceva la o viteza predeterminata, la care si-a atins maximul sub actiunea fortelor naturale prezente. Daca reactiunea datorata constantei gravitationale G inceteaza sa mai accelereze corpul la viteza de 193 km/h, asta ar putea fi din cauza timpului- asociat "reactiunii egale si opuse" la care forta ce-l impinge in jos, evidentiata de impulsul contra-acumulat, [care e] suficient sa anuleze accelerarea datorata fortei gravitationale. E posibil oare ca aceasta acumulare sa anuleze forta G, proportional cu timpul, pana ce corpul devine in final imponderabil, cu toata gravitatia lui anulata? Poate fi din cauza ca cineva, pentru o clipa, se simte fizic complet imponderabil atunci cand zboara cu un avion care decoleaza, in momentul cand acesta trece prin viteza de 193 km/h? Multa lume se gandeste ca senzatia apare cand avionul paraseste pamantul, pentru ca atat de multe avoane parasesc pamantul aproape in acelasi timp, dar senzatia fizica de imponderabilitate este foarte diferita dupa ce intri in zborul comod [de la] bord, si poate fi simtita in urechea interioara, provocand [si] o senzatie neplacuta in stomac.


  Pe mine m-a naucit pur si simplu informatia cuprinsa in citatul de mai sus, si anume ca un corp aflat in cadere libera sub efectul gravitatiei accelereaza dar numai pana la viteza de 193 km/h desi noi am invatat la scoala ca poate accelera oricat de mult. Deoarece calitatea celorlalte informatii (tehnice) din carte mi s-a parut excelenta, am convingerea ca si aceasta e buna. Deformatia mea nu-mi permite insa ca sa cred pur-si-simplu si am devenit curios. Daca as putea mi-as pierde ceva vreme ca sa o verific experimental.
  Evident, stie toata lumea ca rezistenta aerului e data de o formula in care viteza corpului intra la puterea a treia deci, de la o anume viteza incolo, rezistenta aerului creste mai repede decat cresterea vitezei corpului si aceasta (viteza) se autostabilizeaza la o anume valoare.

  Nu cred ca aici (limita de 193 km/h) e vorba de rezistenta aerului ci de caderea in vid. Dar aceasta problema este de studiat intr-un topic separat. Printre altele, aceasta informatie da peste cap teoria (oficiala a) gravitatiei. Autorul insista asupra unei alte explicatii a atractiei gravitationale, punand-o pe seama fluxurilor de eter. Noi ne-am obisnuit cu ideea ca corpurile/materia/ se atrag (desi este o idee copilareasca, intrucat materia nu poate fi confundata cu magnetii). Autorul face observatia simpla ca in cazul fortei de atractie (de natura elastica ne spune mecanica), daca intre un corp aflat in aer si pamant se interpune un al doilea, acesta ar trebui sa ecraneze forta de atractie care actioneaza asupra celui de deasupra!

  De fapt, ne dam seama si singuri ca de 100 de ani incoace stiintele fundamentale (in special fizica) nu au mai avansat deloc (comparativ cu trendul lor din sec. 18), desi, dupa legea exponentiala a dezvoltarii (despre care am mai vorbit aici pe forum), ar fi trebuit sa se constate o adevarata explozie a lor (cum vedem la tehnologii)! Observatia ii da apa la moara autorului, care afirma mereu ca illuminatii oculteaza stiinta, si nu numai.
  Sunt multumit ca in aceasta carte am gasit nenumarate date, dovezi, efecte, explicatii, etc., ce vin in sprijinul subiectului din topic eterul.


Cand te afli la frontierele cunoasterii trebuie sa privesti dincolo de gard.

fiulploii

Citat din: mm din  10 Februarie 2013, 01:00:16

   ..anume ca un corp aflat in cadere libera sub efectul gravitatiei accelereaza dar numai pana la viteza de 193 km/h desi noi am invatat la scoala ca poate accelera oricat de mult....
Printre altele, aceasta informatie da peste cap teoria (oficiala a) gravitatiei. Autorul insista asupra unei alte explicatii a atractiei gravitationale, punand-o pe seama fluxurilor de eter. Noi ne-am obisnuit cu ideea ca corpurile/materia/ se atrag (desi este o idee copilareasca, intrucat materia nu poate fi confundata cu magnetii). Autorul face observatia simpla ca in cazul fortei de atractie (de natura elastica ne spune mecanica), daca intre un corp aflat in aer si pamant se interpune un al doilea, acesta ar trebui sa ecraneze forta de atractie care actioneaza asupra celui de deasupra!

 

Aici avem cam multe si rasfirate  :-D
- eu nu am invatat la scoala ca un corp in cadere libera in vid poate accelera oricat de mult adica sa tinda la infinit. Poate nu ai fost tu atent sau ai lipsit la ora respectiva.
- pentru usurarea gandirii si datorita educatiei , creierul uman judeca pe felii din realitatea fizica inconjuratoare. Pentru a nu complica inutil lucrurile , in fizica ca si in matematica se lucreaza pe modele in care functie de ceea ce se doreste, unele aspecte ale realitatii se considera inexistente datorita influentei foarte mici in cadrul acelui sistem.
  Asadar, avem Pamantul de masa ''M'' si un corp oarecare aflat in aer de masa ''m'' . Aici din start nu ne punem intrebarea cum rechinii ei de treaba sta acel corp in aer si nici nu conteaza in logica problemei  :lol:
M >>>>>>> m adica masa Pamantului este enorma fata de masa obiectului . Conform legilor in vigoare  :lol: cele doua corpuri se atrag reciproc , altfel zis , ele cad unul spre altul . Asta inseamna ca Pamantul cade spre acel corp simultan cu caderea corpului spre Pamant. Datorita diferentei mari de masa , ghici cine se deplaseaza ?  :lol: 
Acum , in acest sistem decupat din Realitate - Pamantul si obiectul - introducem inca un factor : alt corp care poate fi o placa pozitionat intre corp si Pamant. Si , surpriza ! Nu observam nici o modificare de comportament intre obiectele initiale. Oare de ce?
  :-D

Pe langa teoria fluxurilor de eter care incearca sa explice gravitatia , mai exista si alte teorii , fiecare cu plusuri si minusuri. Uite, una din ele zice ca gravitatia este de fapt o forta de respingere si nu de atractie . Ei? aici cum bagam eterul ?  :-D
  Teoretic da, trebuie sa avem un material care sa ecraneze gravitatia . Simularea gravitatiei se poate face cu forta centrifuga, de exemplu. Sau cu cea electro-magnetica . De aici avem alte deduceri interesante.

  Vrei un experiment pe care sa il faci? Uite o propunere:
   Iei o planta de apartament in ghiveci , preferabil una care are tulpina si preferabil una care creste repede - ca doar nu o sa stai 50 de ani ca sa observi efectul decat numai daca iti permiti acest lux  :lol: Apropo, iti permiti luxul de a sta 50 de ani sa se desfasoare un experiment ?  :-D
   O fixezi cu tot cu ghiveci - normal - pe un suport astfel incat sa fie la 90* fata de pozitia normala, deci tulpina plantei sa se gaseasca orizontal. Ingrijesti planta in mod normal. O sa constati ca tulpina plantei se va arcui spre in Sus   si asa va ramane .
Asta este planta - martor.
   Acum, iei o alta planta preferabil identica cu prima - asta ca sa fii riguros si stiintific  :lol: - o fixezi  la fel, pe un suport astfel incat tulpina plantei sa fie orizontala. Numai ca , de aceasta data , faci in asa fel - tehnic vorbind creezi un dispozitiv incat planta sa se roteasca complet o data la 24 de ore.

  Ce crezi ca se va intampla?
Enjoy!

P.S. aici intervine si factorul Viata in ecuatie. Totul devine si mai ..abscons. 

mm

  Pe un topic alaturat Godess Amun spune:
Citat...sunt absolut convinsa ca am de-a face cu un extraterestru si nu cu vreun ,,impielitat`` cum spui tu. Eu lansez o invitatie tuturora pentru a le arata acest aspect. Am vorbit in ultimii 7 ani cu mai mult de 100 de persoane despre acest aspect si aproape tot atitora le-am putut arata pe cer un obiect teleghidat caruia el ii reduce lumina pina la disparitie la rugamintea mea. De trei ori am avut norocul ca acest obiect ( nu pot indentifica ce este pt ca arata ca o stea,cind e departe e ca o stea normala si cind e aprope ,la fel de mare ca si farul unui elicopter sau cam de doua,trei ori marimea stelei polare ).
Ma folosesc de acest citat pentru a observa ca Lyne subliniaza si el in cartea sa faptul ca farfuriile zburatoare ce functioneaza pe baza inventiilor lui Tesla se vad adesea ca niste stele pe cer noaptea, ziua fiind cam ...invizibile. Ele pot face exact ce spune Godess Amun, adica urca rapid in sus si devin (asemenea) "stele" sau coboara pana le percepem de dimensiunea unui "far de elicopter" (sau a unei carute, in exprimarea preferata mie). Iata ce spune Lyne:

  In noptile cu vant, farfuriile stationare [la punct fix in aer] palpaie ca lumanarile in vant pentru ca vantul sufla periodic corona flamelor din jurul cocai. Pe un cer calm si fara vant, farfuriile pot sa stationeze stabil, cu o stralucire mai luminoasa, care e in aparenta similara cu a stelelor, dar diferita de a lor. Toate fenomenele vizibile cu farfurii confirma aceasta analiza.

  O alta relatare, usor ilara, ne ofera Lyne in pasajele ref. la W. Reich:

  In anii '50 am vazut un film realizat de Reich in afara laboratorului sau din Maine, cum a curatat[sters] un nor DOR [aflat] deasupra unei balti de apa cu cativa copaci, folosindu-si spargatorul de nori. Spre uimirea lui, odata cu stergerea norului, a aparut o farfurie zburatoare ce stationa in interiorul acestuia. Antena lui Reich a impamantat din cate se pare sistemul electric al farfuriei, aceasta a cazut la pamant, asa ca el si mica lui echipa lui au fugit spre farfuria doborata, au lovit camera in acest timp si filmarea s-a oprit. Dupa aceea guvernul i-a furat filmul. Tipul de farfurie din film a fost acelasi tip general de farfurie vazut de mine in 1953. Restul textului, la adresa:
  http://cercetareromaneasca.forumgratuit.ro/t19-wilhelm-reich
  Un alt pasaj, tot la aceasta adresa, referitor la vizibilitatea stelelor-farfurii:
In stralucirea zilei, in mijlocul verii, o farfurie stralucitoare este invizibila, in timp ce in lumina injumatatita a amurgului, ea este nu numai evidenta ci de obicei imparte cerul cu stele (sau planete) invizibile, deci nu se poate confunda cu ele. Multi le vad pozitia chiar pe fondul unor bancuri de nori care sunt clar vizibili de-a lungul orizontului in spatele lor[al farfuriilor] in momentul acela al serii, inainte ca in intunericul noptii norii sa devina oarecum transparenti pentru stele. M-a uimit intotdeauna ca oamenii aceia vad, fara sa-si puna intrebari, «stele» - cu nori in spatele lor - fara sa realizeze ca norii nu se afla niciodata in spatele stelelor!

  Deci avem o relatare de la martori de incredere, care au si filmat un ozn cazut dintr-un nor. Deci este un lucru banal, confirmat si de alti nenumarati observatori independenti, ca navele (unele ff probabil construite in America) "electrice" se mai ascund in nori (stationari!), uneori de dimensiuni kilometrice. Nu pot in nici un fel sa uit relatarea martorilor (militari) ce au relatat disparitia regimentului britanic Norfolk din timpul bataliei de la Gallipoli, august 1915:

"Gallipoli, 28 aug. 1915. Intamplarea relatata mai jos a avut loc in cursul unei dimineti din ultimele zile ale dramaticei batalii care se dadea la cota 60 (Sulva Bay) de catre A.N.Z.A.C. (Australian and New Zeeland Army Corps). Dimineata era senina, fara nori si ne asteptam la o zi mediteraneeana superba. Am remarcat totusi o exceptie: 6 pana la 8 nori, ca niste paini rotunde, toti de aceeasi forma, planau deasupra cotei 60. Am observat ca in ciuda unei brize usoare care sufla dinspre sud cu 5-6 mph (8-10km/h), pozitia si forma acestor nori ramanea neschimbata. Din postul nostru de observare, situat la 500 picioare inaltime (150m) ii vedeam planand la 60 grade fata de orizontala. Exact sub acesti nori, statea nemiscat pe sol un altul, de forma elipsoidala, masurand 800 picioare lungime (240m), 200 picioare latime (60m)si 200 picioare inaltime...."

  Se cuvine sa ma opresc aici pentru a face cateva fixari:
1) Sunt absolut perfect realizabile din pdv tehnic (actual) unele elemente observationale precum: pe cer - obiecte-stele sau obiecte-stralucitoare sau obiecte-mascate in norisori sau ..invizibile.
2) Este incredibila inclinatia autohtonilor (ca noi) de a asculta basme. Avem o inclinatie nativa, dovedita si de locul I ocupat de noi intr-un clasament international popoare-cu-basme. Mai putin suntem inclinati a lua in considerare ca "minunile" basmelor sunt aspecte tehnice realizabile (numa' ca trebuie sa muncesti oţâra).
3) Apare si caracterul incomplet, aleatoriu al  informatiilor oferite de extraterestri in chiar relatarile userului Godess Amun (si ale altora). Element permanent insotitor: lipsa dovezilor, incerta neputinta a dovedirii minunatelor informatii primite telepatic.
4) Nu exista nici un dubiu, cel putin in nenumaratele relatari independente, ca exista multe colectivitati umanoide posesoare ale unor tehnologii avansate (nivelul nostru tehnic fiind cam de epoca de piatra tehnologica).
5) Nivelul tehnico-stiintific al civilizatiei noastre, puternic dirijat de fiinte superioare noua (tehnologic neindoios), reflecta si nivelul organizarii societatii noastre. Au, oare nu se vede cu ochiul liber ca nici o organizare sociala pornita de jos (si nu dirijata de sus) nu mai poate fiinta astazi, fiind neoficial interzisa
6) O uitare inexplicabila ne face sa trecem in viteza, mai departe, peste fapte sigure, informatii-borna beton, alergand spre alte si alte subiecte "miraculoase" in loc sa staruim asupra (mai putinelor) dovezi sigure, pe care sa le exploatam de-a dreptul, atata cat ne duce mintea. Cuvinte-cheie: stele false, nori stationari, ozeneuri cazute din nor :-o, inventiile Tesla, generatoare de energie electrica din...nimic (v. Kapanadze, Tesla again, s.a., multi altii).
7) Indraznesc sa avansez o parere: daca un grup (bine organizat) pune mana pe tehnologii de vis (Tesla) si le foloseste 60 de ani, le dezvolta in adevarate orase subterane (cum aflam despre area 51), zboara cu ele de zeci de ani in jurul "fabricilor" (vezi Los Alamos, Ft. Bliss, White Sands, etc.), te poate duce mintea foarte usor ca tot asa au dezvoltat si alte tehnologii (poate si stiinte intregi), de accesat minti umane, de "transmis" ganduri si -decenu- de citit gandurile. Legat de citirea gandurilor as putea relata o experienta personala (relevanta mie insumi) dar prea scurta si irelevanta pentru altii, deci nefolosibila. In acest domeniu exista informatii multe cantitativ, si de buna calitate, referitoare la persoane reale fizic, cunoscute, capabile sa "citesca gandurile muritorilor". Parerea mea: Amun invocat in relatarile userului Godess Amun poate sa fie chiar el insusi sau ... altcineva. Dar perfect real.
Cand te afli la frontierele cunoasterii trebuie sa privesti dincolo de gard.

horia2008

#28
Citat din: mm din  10 Februarie 2013, 01:00:16..................................
  Pe mine m-a naucit pur si simplu informatia cuprinsa in citatul de mai sus, si anume ca un corp aflat in cadere libera sub efectul gravitatiei accelereaza dar numai pana la viteza de 193 km/h desi noi am invatat la scoala ca poate accelera oricat de mult. Deoarece calitatea celorlalte informatii (tehnice) din carte mi s-a parut excelenta, am convingerea ca si aceasta e buna. Deformatia mea nu-mi permite insa ca sa cred pur-si-simplu si am devenit curios. Daca as putea mi-as pierde ceva vreme ca sa o verific experimental.
  Evident, stie toata lumea ca rezistenta aerului e data de o formula in care viteza corpului intra la puterea a treia deci, de la o anume viteza incolo, rezistenta aerului creste mai repede decat cresterea vitezei corpului si aceasta (viteza) se autostabilizeaza la o anume valoare.
  Nu cred ca aici (limita de 193 km/h) e vorba de rezistenta aerului ci de caderea in vid. Dar aceasta problema este de studiat intr-un topic separat.
.....................................


Pai Felix Baumgartner a sarit in gol de la 39045m si a atins in cadere libera viteza de 1342.8km/h, durata caderii libere 4min:20 sec
Nu sunt foarte talentat la fizica, ceva pareri?







Xanadron

#29
Hai sa aiurez si eu un pic prin zona asta atit de oportun (intre)deschisa de colegul mm, sportul aruncatului cu parerea :-D fiind unul national.

Lasind deci deoparte anumite naivitati din colectia de remarci utile ale lui Lyne (cum e asta cu 193 km/h ca limita aprox. a caderii libere - deloc valabila nu doar in vid, ci si in aer - un parasutist ghinionist :lol: bubuind de pamint cu peste 300 km/h, iar un avion in vrie cu mult mai mult), unele dintre ele confirma numeroase supozitii negate de stiintza "oficiala".

Includ aici si presupunerile privind sistemele de propulsie ale navelor zburatoare tip EMV (Electro Magnetic Vehicles), utilizate inclusiv de nazisti, desi nu la modul exclusiv SE PARE - subliniez asta, fiindca ne miscam inca pe teritoriul ipotezelor.
Nazistii foloseau oricum - SE PARE - cel putin inca doua tipuri de propulsii antigravifice pe linga cea EM, despre care am mai vorbit noi p-aici (asa-zisele Tachyonator etc). Simultan sau consecutiv pt. diverse faze ale decolarii/zborului - nu stim precis, dar om afla poate cindva.
Excludem insa d-aici aerodinele (sigur 100% construite de nazisti) bazate pe efectul Coanda, magnetohidrodinamica lui W.O. Schumann etc.

Dar si "triunghiurile zburatoare" americane TR-3B (inspirate dupa proiecte naziste si ele SE PARE) ar avea un sistem de propulsie bazat pe vortexuri cuantice produse cu ajutorul "activarii prin excitare electromagnetica contrarotativa" a unui amestec de mercur si bariu/bismut adus in stare de plasma = enigmaticul Xerum-525 - descriere prescurtata, care explica insa unele distorsiuni vizuale si/sau de inregistrare ale observatiilor de "farfurii".  :ufo:

In rest, n-as face vreo conexiune cu vagile inductii channelizate POATE tip "Amun-Ra" - care nu sustin musai c-ar fi autoinduse (desi imi pare cea mai probabila ipoteza :wink:).
Parerea mea despre channeling o stiti insa. :-P
Doi centi zic eu ca-s un pret prea mare de dat pe ea - cel putin pe balastul de halucinatii azvirlite pe net cu justificarea asta atoate-acoperitoare.

Evident ca as aluneca si pe toboganul asta ispititor, insa numai si numai daca visatoarea noastra colega omonima ar veni, precum mediumnica Maria Orsic (v. Vril Geheimgesellschaft) venea la Hitler, Kammler, Debus, Dornberger etc cu neste planuri exacte ale unui OZN "vimanic"-  egal daca andromedan, aldebaranian ori amun-ranian. :star:
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/