Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Darele lasate de avioane in urma lor Chemtrails

Creat de Leonard, 05 Octombrie 2012, 03:52:34

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

zaharosu


Xanadron

Singura explicatie ar fi ca era o RABA fumigena ce zbura cu biocombustibil extras din ketchup. :-D

La modul serios acum si excluzind influentza apusului de soare in colorarea mega-darei, ramin la parerea ca ipoteza unei posibile noi terraformari a planetei noastre pentru alti umanoizi :-) ce-ar fi in plan sa ne urmeze (utilizind multiple metode, chemtrails-urile fiind doar una dintre ele) are totusi logica ei, oricit de SF ar parea.
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

zaharosu


fiulploii

#18
Citat din: zaharosu din  27 Noiembrie 2012, 14:07:28
Am gasit un video foarte interesant .
http://video.uk.msn.com/watch/video/incredible-fiery-looking-plane-contrail/1j44egbmh
Uite si o poza la fel de interesanta in atasament , facuta acum cateva zile in England de o cunostiinta .
Parerea mea e ca sunt doar reflexii si refractii la apus de soare (.. si nu s-au vorbit ca sa mi-l omoare pe baciul care-i mai ortoman  :-D )

P.S. poza nu e prelucrata

Magneto

Sunt interesat de acest fenomen!  Fac cat mai multe poze, la unele am si data la care au fost facute.

Magneto

Se intampla deasupra orasului Galati. Turnul de la Gara feroviara este un reper. Am vreo 50 de poze in care se observa persistenta acelei dare pe cer timp de cateva zile pana se transforma in nori din cauza vantului care o disperseaza pe suprafete mari. Cand priviti cerul incercati sa faceti deosebirea intre nori de la joasa altitudine si CHEMISTRAILS care sunt la inaltimi foarte mari, cam pe unde circula avioanele.

Magneto

alte poze. data este trecuta in titlul fotografiei si anume: IMG_20 anul, luna, ziua ,_, ora, min, sec


fiulploii

Citat din: Magneto din  22 Decembrie 2012, 08:08:48
...deosebirea intre nori de la joasa altitudine si CHEMISTRAILS care sunt la inaltimi foarte mari, cam pe unde circula avioanele.
Nu e asa in fiecare caz. Uite o poza de exemplu , luata la altitudinea de ~10 km la un ..partener de drum .
parerea mea..

Magneto

Avioanele zboara toate la acelasi nivel? Am spus sa faca deosebirea intre nori si chem. Nu pot aprecia exact la ce inaltime este dara pe cer,dar nu e la nivelul norilor, ... am spus "cam pe unde zboara avioanele", nu ciorile. De ce iei doar ce iti convine si nu toata fraza? Tot ce am prezentat in fotografii este Chem, in diferite momente ale zilei. Incepe cu o dara dreapta foarte subtire, cum ai prezentat in poza care mai apoi se imprastie pana acopera tot cerul. Intr-o zi am numarat 21 de avioane care au lasat dara de chemistrails, circuland din mai multe directii.
Incearca sa pui in ordine cronologica pozele si ai sa vezi transformarea. in timpul serviciului nu pot sta cu capu'n sus dupa avioane

StarDust

Uite aici un exemplu ce contrails care incepe si se termina exact pe zona unde e si acel nor stratus. Rezulta ca acel avion zboara cam la aceeasi altitudine cu norul, deci prin aceleasi conditii meteo, si automat apar si darele de condens care in majoritatea cazurilor sunt gresit numite chemtrails.
Eu zic sa lasi "vocea" mai usor, pe aici suntem mai multi care stim ce vorbim, nu doar facem poze. Eventual daca ai o teorie argumenteaz-o cat de cat.
În credinta au murit toti acestia, fara sa fi capatat lucrurile fagaduite, ci  doar le-au vazut si le-au urat de bine de departe, marturisind ca sunt straini si calatori pe pamînt.  Evrei 11:13-16

Magneto

Citat din: StarDust din  24 Decembrie 2012, 16:26:49
Uite aici un exemplu ce contrails care incepe si se termina exact pe zona unde e si acel nor stratus. Rezulta ca acel avion zboara cam la aceeasi altitudine cu norul, deci prin aceleasi conditii meteo, si automat apar si darele de condens care in majoritatea cazurilor sunt gresit numite chemtrails.
Eu zic sa lasi "vocea" mai usor, pe aici suntem mai multi care stim ce vorbim, nu doar facem poze. Eventual daca ai o teorie argumenteaz-o cat de cat.

Domnule moderator de ce nu analizati pozele de aici cu atentie? Incercati sa-mi tineti un discurs cu privire la nori? Acel nor stratus de care vorbiti, nu e altceva decat urma lasata de un alt avion, pe acelasi culoar de zbor ce a trecut cu 1 ora mai devreme. Daca sunt acelasi conditii meteo, al doilea avion de ce lasa dara mai mica? cum care avion? pai nu sunt doua avioane in poza postata de dumneavoastra?

clasificarea darelor:
* in funcie de timp:
-secunde, minute
-ore, zile pana la incepe sa ploua
* in functie de lungime:
-scurte
-lungi

in pozele postate de mine sunt numai dare lasate de avioane

StarDust

Ma refer la trena lunga lasata de avion ce trece prin acel nor, nu la avionul din plan indepartat. Acela era un nor, nu era produs de un avion ce trecuse cu ceva vreme inainte. Din pacate fiind la servici, presat de timp nu am putut fotografia si partea opusa ascunsa de acoperis. Ce vreau sa evidentiez e faptul ca acolo fiind o zona de aer rece orice masa de aer mai cald si umed va condensa sub forma de nori. Tot la fel, un avion care in dara de condens elibereaza o cantitate nu tocmai mica de vapori de apa incalziti, rezultati in urma arderii va condensa in aceeasi zona. Efect ce se observa in pozele puse de mine. Cand masele de aer uscat si rece nu se intalnesc cu altele mai calde si umede, nu se formeaza nori, ci doar se vor forma dare de condens de la avioane.
Parerea mea e ca se face prea mare caz pe asa zise-le "chemtrails". Singurul motiv pentru care s-au inmultit in ultima vreme este datorat dezvoltarii explozive al activitatii companiilor aeriene.

Sa nu uit...  :-), parerea mea.
În credinta au murit toti acestia, fara sa fi capatat lucrurile fagaduite, ci  doar le-au vazut si le-au urat de bine de departe, marturisind ca sunt straini si calatori pe pamînt.  Evrei 11:13-16

AndreiASM

Salutari,

Magneto, avioanele nu zboara toate la exact aceeasi altitudine. Avioanele de linie (cu motoare cu reactie) zboara intre 10000 - 13000 metri altitudine. Pana si aci, jos, la noi, cand urci 1000 de metri, conditiile meteo devin imprevizibile, temperatura variaza, presiunea atmosferica la fel (daca ai umblat pe munte, stii despre ce vorbesc). Mai sus de 10000 de metri aerul e suficient de rarefiat incat sa faca comportamentul maselor de aer si mai imprevizibile. Ii posibil sa vezi un avion la 11000 de metri care lasa dara de condens lunga de cativa kilometri, si la 12000 de metri sa fie unul care nu lasa dara de condens deloc. E normal. In plus, norii de tip strato-cumulus isi fac veacul pin intervalul 9000-14000 de metri altitudine.

Subscriu la parerea lui StarDust, marele motiv pentru care numarul de "chemtrails" a crescut e datorat de cresterea semnificativa a traficului aerian. Ca sa nu mai amintim ca zona noastra, a Romaniei, este culoar aerian pentru mai toate avioanele care au ruta Orientul mijlociu/indepartat - Europa de vest (numai de la Emirates poti sa vezi zilnic cateva zeci de avioane care isi fac cursele regulate din Emirate prin Anglia, Germania, Franta, etc.).

Numai bine!

Magneto

Si cu asta mi-ati inchis gura. Cred ca nu mai e loc de voi sa ne postam parere. Veniti cu argumente care mai de care sa-mi induceti un gand de linist, ca totul e normal. "E doar condens" stai linistit. Denumirea chemstrail e improprie, noi vorbim de darele lasate de avioane pe cer. Ati luat monstre, le-ati analizat si rezultatul e doar condens? Ce substante se pulverizeaza pentru a stoarce norii de ploaie?

Avionul din plan indepartat e defect? De ce la el dara  e mai scurta si dispare repede?

Nu-mi trebuie mult sa deosebesc un nor de o dara lasata de avion chiar si dupa un interval de timp pana la 8 ore
Asa ca acel avion in plan apropiat trece pe un culoar pe unde cu ceva timp inainte a trecut alt avion.
Sa nu uit...parerea mea!