Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Cine si de ce zboara pe cerul patriei?

Creat de alx, 06 Iulie 2012, 00:21:56

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

fiulploii

Citat din: Arhanghelul din  29 Aprilie 2013, 01:31:52
Scanari LIDAR si cercetare magnetometrica ... etc.
Mersi de link-uri . Utile . Si da , avionul zboara la 300 de metri inaltime fata de sol insa Hercules  :-o  ?
Sa nu uitam ca aia care detin asemenea avioane in flota fac si calcule financiare. Daca renteaza sa folosesti mastodontul la asa ceva inseamna ca se cauta ceva foarte profitabil. Pe unde? Apai ici-sha , in Dobrogea si in anumite zone din Carpati.
Si .. cine cauta? Cine are avioane nemarcate ? Si bani la discretie .

Mda, imi trebuie un bax de apa plata si merg la hipermarket cu buldozerul . Nu gasesc si mai incerc si la alt magazin . Folosesc buldozerul fiindca niste preteni au folosit jeepul si au patit-o.

Cam asa vad eu problema. Si fiindca nu gasesc ceea ce cauta sunt aproape sigur ca vor inteti cautarile . Ii frige ceva tare de tot.
  Bineinteles, tot o portiune de SF de cea mai proasta calitate.
Parerea mea.. care este  :lol:

alx

Am citit si rascitit ce s-a scris pe aici,inclusiv ce am scris eu,si vad ca uneori am fost cam prea criptic pentru gustul vostru...asta e,n-am ce face. ;D Adeca in mod clar eu am "scapat" la un moment dat un amanunt,insa se pare c-a trecut neobservat...
  In alta ordine de idei,nu sunt de acord cu scanarea terenului "by Hercules".Cel putin,nu in zona mea.Pentru ca nu scanezi,INVARIABIL,aceeasi portiune de teren ani la rand.Decat DACA astepti ceva,si nu stii cand se va intampla...dar asta e deja alta poveste SF,si inca nu am primit drepturile de autor... :D
   
Citat din: fiulploii din  28 Aprilie 2013, 23:41:51
Ce va face sa sustineti ca alea sunt avioane adevarate? De ce crezi ca zboara la ''firul ierbii''?
Eu sustin cu tarie ca ce am vazut e absolut real,din cateva motive:
-sunetul,care este extrem de puternic.Iar undele sonore se comporta exact asa cum te astepti sa se comporte in cazul unui avion care zboara foarte jos...il auzi doar cand e deasupra ta.
-observare optica directa.De catre mine si multi altii.
-fotografierea si filmarea avionului,cu echipamente diverse si din locatii diverse.
-observarea EFECTELOR DIRECTE ale trecerii avionului:frunze ridicate de la pamant,crengi ale copacilor agitate si eventual rupte,etc.
-observarea efectelor trecerii avionului pe animale.


Per total,trebuie ca au un motiv foarte serios sa zboare atat de jos,mai ales ca motoarele sunt in fortaj aproape tot timpul,iar cantitatea de combustil consumata cred ca e imensa...si asta se vede dupa darele de fum pe care le lasa in urma lui...
   Insa motivul nu cred ca are legatura cu vreo scanare,ci cu transportul "efectelor" in si dinspre un punct anume... 8)
"O piatră nu cade din cer.Sau,daca se intamplă să cada,atunci nu mai e piatră,ci aerolit."

horia2008

Citat din: alx din  29 Aprilie 2013, 09:06:16
   Insa motivul nu cred ca are legatura cu vreo scanare,ci cu transportul "efectelor" in si dinspre un punct anume... 8)
Dar CE oare sa transporti ani la rand, cate doua-trei saptamani, cu ditamai bena zburatoare? :-o
Intreb si eu...



tractorbeam

Citat din: alx din  07 Iulie 2012, 09:25:18
... Pentru ca nu exersezi ANI LA RAND,cate 2-3 SAPTAMANI,pe EXACT ACELASI TRASEU,in zbor de foarte joasa inaltime,la rasul copacilor....
Asta depinde de cate echipaje fac cu randul la traseul respectiv, si de cat de apropiat este traseul respectiv de traseul real pe care il vor urma pasarile in  eventualitatea ca li se va ordona o anumita misiune care, cred eu, va avea loc prin meandrele unor munti cu crestele acoperite de zapada.
Zborul la joasa inaltime cu pasarea cu ciocu' lung este necesar pentru a acomoda pilotii cu un sistem de radar look-down de mare precizie ce le permite sa zboare FOARTE JOS - evading the radar -si foarte aproape de - mountain slopes. De aia are botul modificat pentru a a acomoda in nacela respectiva instrumentele, este vorba de un tip special de apertura. :-D

fiulploii

Citat din: tractorbeam din  29 Aprilie 2013, 10:04:18
Asta depinde de cate echipaje fac cu randul la traseul respectiv, si de cat de apropiat este traseul respectiv de traseul real pe care il vor urma pasarile in  eventualitatea ca li se va ordona o anumita misiune care, cred eu, va avea loc prin meandrele unor munti cu crestele acoperite de zapada.
Zborul la joasa inaltime cu pasarea cu ciocu' lung este necesar pentru a acomoda pilotii cu un sistem de radar look-down de mare precizie ce le permite sa zboare FOARTE JOS - evading the radar -si foarte aproape de - mountain slopes. De aia are botul modificat pentru a a acomoda in nacela respectiva instrumentele, este vorba de un tip special de apertura. :-D

No clar , nu cauta altceva decat experienta de zbor in conditii speciale. Pacat, incepusem un SF fain dupa parerea mea  :lol:
 

alx

#125
Citat din: fiulploii din  29 Aprilie 2013, 11:28:42
  No clar , nu cauta altceva decat experienta de zbor in conditii speciale. Pacat, incepusem un SF fain dupa parerea mea  :D
Io zic sa nu si pui pana jos,pentru ca nu sunt convins inca in proporte de 100% de explicatia colegului "raza de tractiune". :D
  Adeca,daca ar fi asa,alora nu le-ar pasa de anumite "detalii"...iar unul dintre aceste detalii este si faptul ca vazand  DE LA MARE DISTANTA ca incerc sa-i fotografiez si filmez,au crescut VIZIBIL plafonul de zbor destul de mult,suficient pentru a nu mai trece la acelasi nivel cu mine,ci deasupra mea...iar apoi,in zilele urmatoare,au schimbat brusc orarul,adaugand 1 ora,si cand au vazut ca perseverez,au mai adaugat una,zburand NOAPTEA.
Inca un argument ar fi si coroborarea acestor zboruri cu diferite "evenimente" internationale IMPORTANTE. Adica,uneori aceste zboruri s-au intamplat chiar INAINTE  ca anumite evenimente sa fie anuntate,si s-au terminat in ziua anuntarii lor... >:D
Per final,nu stiu cat au autonomie de zbor la foarte joasa altitudine aceste ciori,cu motoarele in fortaj continuu,insa ma indoiesc ca poti face asa turul tarisoarei noastre...pentru ca acelasi aparat(sau unul identic,ma rog) a fost vazut la cateva sute de km distanta,tot printre munti,in mai multe locatii.A,si sa nu uit:cum dracu de nu vede nimeni cioara asta aterizand/decoland  pe/de pe un aeroport romanesc? E destul de ciudata,si atrage usor atentia...
  Mai am si alte argumente,da le pastrez pentru discutiile...viitoare,care or fi ele... ;D

PS
Citat din: tractorbeam din  29 Aprilie 2013, 10:04:18
Asta depinde de cate echipaje fac cu randul la traseul respectiv, si de cat de apropiat este traseul respectiv de traseul real pe care il vor urma pasarile in  eventualitatea ca li se va ordona o anumita misiune care, cred eu, va avea loc prin meandrele unor munti cu crestele acoperite de zapada.
In lunile de vara cand au loc aceste zboruri,nu prea mai e zapada pe munti pe aici...mai degraba sunt foarte...inverziti.
Si in plus,uneori vine doar cate o data,MAI DEVREME,si face pauza 2 luni,pana la momentul cursei...regulate.
"O piatră nu cade din cer.Sau,daca se intamplă să cada,atunci nu mai e piatră,ci aerolit."

fiulploii

Citat din: alx din  29 Aprilie 2013, 11:47:48
Io zic sa nu si pui pana jos,..
Mersi de incurajare  8-)

Citat
   Inca un argument ar fi si coroborarea acestor zboruri cu diferite "evenimente" internationale IMPORTANTE. Adica,uneori aceste zboruri s-au intamplat chiar INAINTE  ca anumite evenimente sa fie anuntate,si s-au terminat in ziua anuntarii lor... >:D
Aici ai putea sa dai macar un exemplu? Ca sa nu fortez si sa zic trei exemple  :-D

Citat
..  Mai am si alte argumente,da le pastrez pentru discutiile...viitoare,care or fi ele... ;D
Stau si ma intreb care ar fi motivul pentru care nu mai scrii cateva argumente  :? 

  Faza cu observarea ta de departe si marirea plafonului de zbor apoi schimbarea orarului este analoaga cu cateva cazuri din cartea Farfuriile Zburatoare o chestiune serioasa de Frank Edwards   :roll:  daca bine imi aduc aminte.
   Oricum , parerea mea este ca Muntii Macinului nu se incadreaza in explicatia colegului @tractorbeam si nu prea sta in picioare nici treaba cu scanarea : de ce s-ar face aceasta scanare numai pe firul vailor? Comoara dacilor - aia ramasa nedescoperita- e vorba ca e prin alta locatie.
    Eventual- din putinatatea datelor puse aici pe forum- eventual ziceam, ceea ce se observa este de fapt ''tratamentul'' facut de unii ca sa se intample niste evenimente. Experimente in desfasurare cu alte cuvinte
bazate pe teoria ''efectului fluturelui'' combinata cu teoria morfogenetica imbinata cu teoria Pamantului (universului) viu si experientele lui Pavlov privind reactia la stimuli.
  Dar pentru  ipoteza asta ar mai trebui  ceva date culese din observatii  :-D

  In alta ordine de idei , daca fac pariu ca ai un exemplar din faimosul '' facalet'' il pierd?  :-D 
Evident, parerile mele.. 

alx

Citat din: fiulploii din  29 Aprilie 2013, 12:59:19
Stau si ma intreb care ar fi motivul pentru care nu mai scrii cateva argumente  :?   
Motivul...e destule! ;D
Iar argumente...mai multe doar face-to-face. :D

Citat din: fiulploii din  29 Aprilie 2013, 12:59:19
Faza cu observarea ta de departe si marirea plafonului de zbor apoi schimbarea orarului este analoaga cu cateva cazuri din cartea Farfuriile Zburatoare o chestiune serioasa de Frank Edwards   ::)  daca bine imi aduc aminte.
Yap...asa e...exista oarecare analogie.Insa aparatul/aparatele astea sunt reale 100%...doar ca au prostul obicei de a nu aparea pe radare,indiferent de care...

Citat din: fiulploii din  29 Aprilie 2013, 12:59:19
Comoara dacilor - aia ramasa nedescoperita- e vorba ca e prin alta locatie.
Indraznesc sa afirm si sa sustin ca nu comoara dacilor cauta baietii astia...si ca ce cauta,au cam gasit,deja...

Citat din: fiulploii din  29 Aprilie 2013, 12:59:19
    Eventual- din putinatatea datelor puse aici pe forum- eventual ziceam, ceea ce se observa este de fapt ''tratamentul'' facut de unii ca sa se intample niste evenimente. Experimente in desfasurare cu alte cuvinte
bazate pe teoria ''efectului fluturelui'' combinata cu teoria morfogenetica imbinata cu teoria Pamantului (universului) viu si experientele lui Pavlov privind reactia la stimuli.
  Dar pentru  ipoteza asta ar mai trebui  ceva date culese din observatii  ;D
Prea mare,prea vizibil,prea greu de gestionat pentru o astfel de treaba "finuta"...

Citat din: fiulploii din  29 Aprilie 2013, 12:59:19
  In alta ordine de idei , daca fac pariu ca ai un exemplar din faimosul '' facalet'' il pierd?  ;D   
100%

"O piatră nu cade din cer.Sau,daca se intamplă să cada,atunci nu mai e piatră,ci aerolit."

SLEAH19

 Teoria conspiraţiei:

  În timp ce media de serviciu mimează supravegherea închisorii de la Guantanamo pentru a informa guşterii, avionul ăsta face curse regulate sau charter, după nevoi între o închisoare CIA mascată prin baza de la Kogălniceanu şi o alta din Polonia. Până la baza din România, ,,coletele,, pot ajunge pe aer sau pe apă, de aici pasărea fără însemne zboară  pe sub radarele ucrainiene.

                                                                                                                                                                    Binenţeles , fabulaţie !! 
O lume normală este aceea în care diavolul este în iad, nu mai există religii iar Iisus este la Guvernare!

Cercetează totul şi reţine doar ce e de trebuinţă !

alx

Citat din: SLEAH19 din  29 Aprilie 2013, 13:38:55
pasărea fără însemne zboară  pe sub radarele ucrainiene.
   
Asta e un pic cam greu,pentru ca exista o statie radar foarte performanta dincolo de granitele tarii,in sus-numita tara..si nu cred ca ar putea trece pe sub nasul alora,oricum ar zbura...
Asa ca eu zic ca zboara doar pe sub nasul radarelor romanesti,plus alea din tara de unde vine...
   Cel mai plauzibil scenariu suna asa: cioara intra in tara ca si cursa militara obisnuita,cu transponderul pornit.Undeva,aproape de un aeroport militar mimeaza aterizarea,si foarte aproape de sol opreste transponderul si incepe navigarea la rasul pamantului...isi indeplineste misiunea,iar apoi,foarte aproape de acel aeroport(militar obligatoriu,pentru a  fi protejat) se ridica ca si cum ar decola,porneste transponderul si pe aici ti-e calea...
   Asta e singura posibilitate logica.Insa intrebarea mea ramane:care e acel aeroport?



"O piatră nu cade din cer.Sau,daca se intamplă să cada,atunci nu mai e piatră,ci aerolit."

skycleaner

Citat din: alx din  11 Martie 2013, 18:33:55
In urma cu cateva minute,mai precis la 16.57 cioara gri cu bot ciudat(C130) a trecut pe deasupra mea...din pacate,ca de obicei,nici de data asta nu eram pregatit,fiind cu butelia in mana... ;D ...nu de vin butelia,ci de gaz... :D
Am sunat un amic care e la 15 km de mine,si acesta a reusit sa faca cateva fotografii cu telefonul mobil,pe care le postez acilea...

Ciudat ca este acelasi tip de avion care ma viziteaza noaptea la joasa altitudine si face un zgomot infernal. M-am intrebat de la inceput de cine se fereste si de ce? 

Xanadron

#131
Citeva concluzii, dupa care putem sa aiuram pe noi game de ipoteze:
1. C-130-urile-s absolut reale (ca si analiza "fenomenelor secundare" facuta de alx)
2. Zborul sub radarele ucrainiene nu-i plauzibil - nici sub UNELE radare "look-down" de-ale noastre - NATO-made adica -, dar nici sub cele ale satelitilor). Fiindca doar unele ULM-uri lente - cu care mai fac moldovenii trafic de tigari pina se prabusesc in Prut  :lol: - pot fi "confundate" de respectivele radare cu alte obiecte "suprapuse" pe sol gen masini etc.
3. Alta (care anume insa? - ca avem vad citeva zeci deocamdata) ar fi explicatia plafonului de 100-300 m (extrem de riscant, dar si f. neeconomic).
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

kandaon

Parerea mea e ca sunt doua posibile teorii.
Una mai lumeasca ar fi ca oamenii (cine or fi ei) se pregatesc pentru zborul in anumite conditii, exersand in niste zone care seamana cat de cat cu unele in care ar putea indeplini (sau deja indeplinesc anumite misiuni).
Zone in care e bine sa nu te prinda radaru la o adica (desi am inteles ca avem si noi niste radare chiar bune, dar aici ar fi vorba de radarele altora).

C-130 a mai indeplinit misiuni din astea, precum cea de la Entebe, cand niste comandouri israeliene au zburat din Israel pana in Uganda, la rasu solului (sau al apei) pentru a elibera niste ostatici.

A doua teorie, mai SF, ar fi ca avioanele ar fi niste RC-130 (R de la "reconnaisance" - recunoastere) si ca senzorii lor ar folosi la altceva si nu la asigurarea zborului conform cu terenul survolat.

Adica si aia, dar ar mai avea unii senzori mai "smecheri", gen LIDAR de care a mentionat cineva, sau acele radare de penetrare in sol (care vad mai adanc decat LIDAR) si, poate ceva si mai sofisticat care sa detecteze alte minunatii. Sa intru si eu in jocul teoriilor cat mai SF, poate poarta spre taramul celalat prin care intra Fat-Frumos cu calul lui zburator care manca jaratic (care cal ce manca jaratic ar fi fost un avion cu reactie daca emit si eu o teorie gen Daniken hehe).

Adica, undeva candva, acum mult timp, cei de dincolo treceau aici, cei de aici mai mergeau si ei dincolo, se mai incuscreau, se mai combinau, fata imparatului cu zmeul, Fat-Frumos cu vreo zana etc si poarta (portile) de trecere erau undeva pe aici.
Adica, vedem ca nazistii cautau cai verzi si vimane dupa ce au citit nu stiu ce scrieri antice si le-a zis organizatia Vrill si Maria Orsich sa caute, sau altii au societati secrete bazate pe nu stiu ce mistere antice, altii cauta misterele piramidelor sau ale sumerienilor si annunakilor.

De ce nu s-ar putea asadar ca unii, mai dastepti, sa-si fi dat seama ca cea mai veche civilizatie cunoscuta a lumii a fost de fapt aici (neolitic, Cucuteni, Vinca, Turdas etc) si e cu milenii chiar mai veche decat Sumerul sau perioada piramidelor egiptene.
Si ca basmele romanesti ar avea radacini in acele vremuri si ar prezenta (simbolic si cu infloriturile de rigoare dupa atata timp) niste chestii care s-au intamplat atunci sau existau atunci (si exista si acum, doar ca s-au mai uitat sau sunt atat de vechi incat s-au mai pastrat doar sub forma de basme si legende).

Dar probabil cea mai realista teorie e totusi cea cu antrenamentul pilotilor (a mai multora, de unde zboruri mai multe) si pregatirea lor pentru zborul in astfel de teren.
Nu e total exclusa nici varianta cu gasirea portii spre "taramul celalat" (vreun univers paralel sau o rascruce spre mai multe universuri), si ar iesi un roman SF foarte fain din teoria asta, cum ziceau unii mai sus (aviz maestrului Xanadron, daca teoria apare in roman vreu si eu o palinca macar hehe)

Xanadron

#133
Hehehe, ai pierdut palinca, draga colega kandaon (pe temele astea cel putin) fiindca deja o sa apara (pe 1 mai) o povestire SF aici:
http://revistanautilus.ro/
...in care puric un pic taman preistoria de pe teritoriul asta carpatic, unde se afla in cautarea URMELOR  - si "miracolelor" inca ascunse-n subteran - si inca foarte axati, amicii (vorba vine 8-)) de la bordul C-130-urilor.
Povestii ii zice "Citius, Altius, Subterius, Fortius". :evil:
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

daos

Cucuteni-Tripolye (pentru necunoscatori Tripolye este o localitate in Ucraina de centru-vest, unde ceva mai tarziu cu cativa ani decat descoperirea civilizatiei Cucuteni in Moldova noastra la sfarsitul secolului XIX s-au descoperit artefacte similare civilizatiei Cucuteni), Vadastra, Tartaria, Gumelnita, Hamangia, plus altele (la noi, in granitele de astazi ale statului Romania), Lepenski Vir (in clisura Dunarii, in Tribalia sarbeasca, ... inca). Si multe alte locuri si culturi definite arheologic de cei de specialitate. La prima vedere culturi ale asa-zisei "comune primitive" in spatiul aproximativ al actualului stat Romania si in jurul sau. Pentru cei ce vor sa vada doar ateism pur-sange in lumea asta si privesc aceste vestigii ca si primitivism mai bine sa nu mai citeasca, caci ii voi enerva.
Pentru cei ce nu sunt neaparat religiosi, dar macar mai au un graunte de deschidere catre ceea ce unii numesc spiritualitate, sa faca bine sa caste ochii si sa gandeasca. Oare un om asa-zis primitiv ar fi fost capabil sa creeze "Ganditorul de la Hamangia"sau perechea acestuia. Daramite ceramica extraordinar de avansata din punct de vedere artistic de tip Cucuteni-Tripolye. Oare acei oameni erau la nivelul asa-zisei "comune primitive". Astazi lucrari de arta de genul ceramicii de Cucuteni s-ar vinde pe bani buni si... ar fi arta de nivel inalt. Doar noi spunem despre cei ce au creat-o ca erau primitivi. Sa-mi fie cun iertare. NU CRED. Basta.
Sa revin putintel la Science Fiction. Ati vazut marea majoritate dintre voi Stargate SG1 si, mai ales, sper, episodul despre civilizatia NOX vizitata de O'Neill si trupa lui. Incercati sa faceti o paralela. NU cer mult. Doar bun simt elementar in gandire.
Exista mai ales dincolo de Atlantic (vezi cercetarile lituaniencei, ca si nationalitate, Ghimbutas) teorii despre startul civilizatiei actuale in spatiul din jurul si chiar in bazinul Marii Negre inainte de ultima glaciatiune (pentru suspiciosi: a existat un moment geologic in istorie cand ceea ce se numeste acum stramtorile Bosfor si Dardanele nu existau efetiv, fiind doar un "baraj" intre apele sarate ale Mediteranei si depresiunea imensa in care s-a creat Marea Neagra actuala, baraj ce s-a rupt la un moment dat).
Sa facem un mic exercitiu de imaginatie. Daca in acest areal a reusit sa existe o civilizatie ce a dat ceramica de Cucuteni-Tripolye sau Ganditorul de la Hamangia (deci civilizatie cu o spiritualitate la cel mai inalt nivel), oare acea civilizatie chiar n-a fost in stare sa creeze si tehnologie? Nu ma refer la tehnologie bazata pe electronica sau mecanica newtoniana standard, de genul tehnologiei actuale a "civilizatiei" in special cea europeana, nord-americana sau din Extremul Orient. Ma refer la o civilizatie cu mult mai spiritualizata, pentru care termeni de genul telepatie sau telechinezie sa nu reprezinte stiu eu ce necunoscuta sau ceva de factura SF (ori schizofrenica :D).
Ca sa fac iarasi o paranteza, revin la Stargate. Noi acum suntem, mai ales aici pe rufon, fanii civilizatiei Asgard, omuletii mici si gri, cu capul cat banita de grau. Multa tehnologie inumana, electronicaraie cat cuprinde plus mecanica sofisticata. Dar repet, inuman totul. De cealalata parte ar fi strabunii (aia de vorbeau un idiom latin, asa cam ca vechii "daci", evident dupa teoriile unor "protocronisti" naivi), performeri in materie de tehnologie la modul cum o intelegem noi azi, aici pe Pamant, dar... mai ales performeri in materie de tehnologie pe baze pur spirituale.
Oare civilizatiile (de fapt civilizatia) din zona de vest si nord a MariiNegre actuale nu era acea civilizatie a strabunilor. Am observat un lucru in timp la filmele americanilor turnate pe la Hollywood: dincolo de operatiunea psihologica dorita standard, prezinta si crampeie de adevar oculatat de "stiinta clasica". Puteti sa ma credeti sarit de pe fix. Nu imi pasa. Am mai expus pe aici pe forum teorii ale mele, unele pot spune cu mana pe inima ca sunt verificate in proportie aproape de 100%, altele sunt insa doar ipoteze.
Ce cauta acele Hercules, destul de primitive la prima vedere ca si infatisare? Dupa umila mea opinie: partea tehnologica (nu doar in intelesul actual de tehnologie) a civilizatiei ce a existat pe acest teritoriu (al Romaniei actuale, plus Ucraina de centru-vest, plus spatiul din jurul tarii noastre, mai ales spre Balcani).