Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Ipoteza "Omenirea in versiune 2.0" si domenii secundare conexe

Creat de Xanadron, 13 August 2011, 17:21:09

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

fiulploii

Pai, stiu ca ai dreptate . Am facut si inca mai fac ''magii''  :-D  de felul asta , cum ar fi :
  - sa am loc de parcare chiar atunci cand ajung la destinatie , vanzatoarea sa imi puna in plasa fructele sau rosiile cele mai faine pe care le are fara sa rostesc vreun cuvant si fara sa ma uit fix la ea , si alte chestii minore .

- lucrurile mai mari , hmmm, in domeniul asta lucrez ca sa se realizeze mai repede si nu in timp de 2-3 ani cum se intampla acum  :roll:  Pentru ca trebuie sa elimin niste bariere mentale care is f greu de eliminat , asa de unul singur dar no, '' la munca , nu la intins mana ''  :lol:

atasez un link pe teme experimentale noesice pentru curiosi

http://www.noeticsciences.co.uk/noetic-science-experiments/


Siberia

@roxaline, foarta interesanta viziunea ta si-ti dau dreptate chiar daca nu reusesc sa vizualizez "linii temporale", fiindca am observat si eu schimbari la unii oameni, dar nu la toti din pacate  :lol:
Mi-a placut ideea ta optimista de trecere la versiunea 5.0 "trezita din amorteala" :
Citat din: roxaline din  15 August 2011, 22:51:51
Scenariul meu preferat ( din cele pe care le-am "vazut" in felul meu ) - guvernantii se trezesc brusc in fata cu o mare masa de fiinte care isi amintesc brusc cine sunt, cum se genereaza realitatea ( vremea, piata etc included) si care incep sa rada. Un ras imens care spala cumva tot, la nivel planetar.
Si frumos ar fi ca si guvernantii sa isi aminteasca brusc cine sunt si sa ne impartaseasca si nou amintirile lor ca rasul sa fie deplin  :-D