Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

OZN-urile opresc masini??

Creat de Necunoscutul, 20 Aprilie 2006, 14:04:45

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

TurnusX

Un camp gravitational/antigravitational capabil sa opreasca pistoanele din miscare ar trebui sa strambe caroseria masinii deci ma indoiesc ca despre asta ar fi vorba. Oricum, e bine ca s-a adus in discutie si treaba asta.

assiris

Depinde de intensitatea lui. Nu cred ca un cimp antigravitational trebuie musai sa trinteasca masina de pamint.
Assiris

apokryphos

Citat din: assiris din  25 Aprilie 2006, 10:37:47
Un cimp magnetic de foarte mare putere poate bloca un motor fie prin oprirea pompelor de alimentare, sau "griparea" magnetica a pieselor in miscare.

Asa este, dar un asa camp magnetic ar lasa in multe piese magnetizare remanenta (vezi curbele de histerezis). Pana acum s-ar fi raportat piese de la masina cu magnetizare remanenta puternica.

A.

apokryphos

Citat din: assiris din  26 Aprilie 2006, 01:30:22
Depinde de intensitatea lui. Nu cred ca un cimp antigravitational trebuie musai sa trinteasca masina de pamint.

Un camp antigravitational suficient de mare cat sa opreasca masina ar fi fost simtit de cei din interior. Nu imi amintesc sa se fi raportat efecte care sa sugereze anomalii gravitationale.

A.

assiris

Pentru a propulsa o nava, cea mai importanta caracteristica a acestui cimp trebuie sa fie posibilitatea de a-l directiona. Aceasta poate fi utilizata si ca un fel de "arma" prin care se poate face oprirea motorului.
In al doilea rind, nu confundati cimpul de atractie gravitationala cu cimpul magnetic. Sunt de naturi diferite si au caracteristici diferite. Cimpul gravitational atrage un obiect indiferent de natura lui (lemn, plastic, organic...) si nu lasa urme de magnetizare in obiect cum face cimpul magnetic. Ceea ce am spus eu este doar o ipoteza. Nu am dovezi ca este exact asa cum am spus. Poate fi si de alta natura. Cind voi avea posibilitatea sa trec printr-o astfel de experienta, cu siguranta  :-D voi intreba entitatile respective cum au facut asta pentru a explica si altora.
Assiris

apokryphos

Citat din: assiris din  26 Aprilie 2006, 09:45:43
Pentru a propulsa o nava, cea mai importanta caracteristica a acestui cimp trebuie sa fie posibilitatea de a-l directiona. Aceasta poate fi utilizata si ca un fel de "arma" prin care se poate face oprirea motorului.

Adica posibilitatea de a ecrana parti unui posibil generator de gravitatie. Un asemenea material ar trebui sa aiba proprietati anti-gravitationale. Chiar si asa, o acceleratie "g"
aplicata unei piese din masina ar fi simtita de catre sofer ca atenuata cu patratul distantei. Cum masinile nu sunt foarte mari, asta ar fi puternic simtita. Nu am auzit raportari de asa ceva. Mult prea complicat pentru ceva care poate fi facut cu un cuptor cu microunde modificat...

A.

assiris

Citat din: apokryphos din  30 Aprilie 2006, 20:05:52
Citat din: assiris din  26 Aprilie 2006, 09:45:43
Pentru a propulsa o nava, cea mai importanta caracteristica a acestui cimp trebuie sa fie posibilitatea de a-l directiona. Aceasta poate fi utilizata si ca un fel de "arma" prin care se poate face oprirea motorului.

Adica posibilitatea de a ecrana parti unui posibil generator de gravitatie. Un asemenea material ar trebui sa aiba proprietati anti-gravitationale. Chiar si asa, o acceleratie "g"
aplicata unei piese din masina ar fi simtita de catre sofer ca atenuata cu patratul distantei. Cum masinile nu sunt foarte mari, asta ar fi puternic simtita. Nu am auzit raportari de asa ceva. Mult prea complicat pentru ceva care poate fi facut cu un cuptor cu microunde modificat...

A.
Microundele sunt altceva si nu pot avea efecte mecanice asupra motorului, fiind din metal acesta, ar scoate eventual numai scintei. Din rapoarte se spune doar atit: motorul s-a oprit si in unele chiar s-au stins luminile.

ryn

Are cineva descrierea unui caz in care o masina cu motor tip diesel a fost influentata de prezenta unui OZN? Eu nu am! Ma gandeam ca elementul cel mai important si primul care ar duce la oprirea motorului si afectarea sistemului electric ar fi bobina de inductie supusa unui camp electromagnetic mare. Asta e valabil la motoarele cu ardere interna pe benzina.

assiris

Citat din: ryn din  01 Mai 2006, 09:27:35
Are cineva descrierea unui caz in care o masina cu motor tip diesel a fost influentata de prezenta unui OZN? Eu nu am! Ma gandeam ca elementul cel mai important si primul care ar duce la oprirea motorului si afectarea sistemului electric ar fi bobina de inductie supusa unui camp electromagnetic mare. Asta e valabil la motoarele cu ardere interna pe benzina.
Corect, si eu am spus ceva tangential undeva. Motorul Diesel (de care am eu si inca nu m-a oprit nici un OZN :-D), asta dupa ce e pornit nu mai are nevoie de energie electrica. Poate doar prin "gripare magnetica: caci blocul motor e dim material magnetic facut si nu aliaje de aluminiu sau ceramica)

apokryphos

Citat din: assiris din  30 Aprilie 2006, 23:50:43
Microundele sunt altceva si nu pot avea efecte mecanice asupra motorului, fiind din metal acesta, ar scoate eventual numai scintei. Din rapoarte se spune doar atit: motorul s-a oprit si in unele chiar s-au stins luminile.

Speram sa nu dau impresia ca nu fac diferenta intre campul gravitational si cel electric, sau, in sfarsit, electroslab, ca doar a fost unificat cu cel slab. Vroiam sa spun ca ce rost are sa folosesti campuri gravitationale si antigravitationale cand poti sa folosesti microunde si sa ajungi la acelasi rezultat.

A.

apokryphos

Citat din: ryn din  01 Mai 2006, 09:27:35
Are cineva descrierea unui caz in care o masina cu motor tip diesel a fost influentata de prezenta unui OZN? Eu nu am! Ma gandeam ca elementul cel mai important si primul care ar duce la oprirea motorului si afectarea sistemului electric ar fi bobina de inductie supusa unui camp electromagnetic mare. Asta e valabil la motoarele cu ardere interna pe benzina.

La masinile moderne cel mai repede se prajesc calculatoarele de bord, ca totul e guvernat de microcontrollere si circuite similare. Probabil un diesel vechi odata pornit e mai greu sa-l opresti cu microunde.

A.