Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Avioane antice

Creat de Skywalker, 30 Noiembrie 2005, 22:27:36

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Skywalker

Multi ufologi si cercetatori ale enigmelor trec cu vederea un fapt important. In timp ce noi consideram OZN-urile ca provenind de pe alte planete, dimensiuni sau ca fiind trimise de agentii secrete guvernamentale, o alta origine posibila a unor OZN-uri ar fi India antica  sau Atlantida.
Ceea ce stim despre vehiculele zburatoare indiene vine din surse antice indiene: texte scrise care s-au pastrat de-a lungul secolelor. Bineinteles, foarte multe din acestea sunt autentice; multe sunt binecunoscute poeme indiene. Cele mai multe dintre ele nu au fost inca traduse in engleza din sanscrita veche.
Imparatul indian Ashoka a fondat " Societatea secreta a celor 9 oameni necunoscuti": mari oameni de stiinta indieni care se presupunea ca stapanesc bine multe stiinte. Ashoka a pastrat in secret lucrarile lor pentru ca se temea ca scrierile acestor oameni, selectate din surse indiene antice vor fi folosite in scopuri distructive, de razboi, lucru cu care Ashoka era impotriva. El fusese convertit la budism dupa infrangerea unei armate rivale intr-un razboi sangeros.
Cei "9 oameni necunoscuti" au scris 9 carti in total, probabil fiecare dintre ei a scris cate una. Una din carti se intitula:"Secretele gravitatiei". Aceasta carte, cunoscuta de istorici, dar nu prea vazuta ca avand legaturi in cea mai mare parte cu controlul gravitatiei. Aceasta exista inca undeva, tinute in biblioteci secrete in India, Tibet sau altundeva (probabil ar putea fi si in America de Nord undeva). Cineva sigur stie motivul pentru care Ashoka a vrut sa tina secrete cartile. Daca nazistii ar fi avut asemenea arme la dispozitiein timpul celui de-al 2-lea razboi mondial. Ashoka a fost de asemenea constient de razboaiele devastatoare folosind tot vehicule sofisticate si alte arme futuriste care au distrus imperiul antic Rama. Cu mai multe mii de ani in urma.
Cu numai cativa ani in urma, chinezii au descoperit niste documente sanscrite in Lhasa, Tibet si le-au trimis la Universitatea din Chandrigarh, ca sa fie traduse. Dr. Ruth Reyna de la universitate a afirmat recent ca documentele contin instructiuni pentru construirea de nave spatiale!
Metodele lor de propulsie sunt cele antigravitationale si sunt bazate pe un sistem analog cu cel de laghima, puterea necunoscuta a eului omenesc, " o forta centrifuga suficient de puternica pentru a neutraliza toata forta gravitationala". Dupa cum spune Hindu Yoghis, este aceasta "laghima" care permite persoanelor sa leviteze. Dr. Reyna a spus  ca la bordul acestor masini numite "Astras" din text, au fost trimisi oameni pe o alta planeta, dupa ce scrie in documente, care sunt estimate ca avand mii de ani. Manuscrisele au revelat si secretul "antimei", "calota invizibilului(the cap of invisibility)" si "garima", "cum sa fi greu ca un munte de plumb".
Bineinteles, oamenii de stiinta indieni nu au luat textele foarte in serios, dar atunci au avut atitudini mai pozitive asupra lor, cand chinezii i-au anuntat ca ei au inclus cateva parti din studiul asupra programului lor spatial.  Acesta a fost primul primul fapt al unui guvern care a recunoscut descoperirea antigravitatiei.
Manuscrisele nu nu au spus concret despre existenta unei calatorii interplanetare, dar a mentionat printre altele despre planificarea unei calatorii pe Luna. Oricum, una dintre cele mai celebre poeme indiene, Ramayana, a descris detaliat o calatorie pe Luna cu un Vimana(Astra) si o batalie purtata pe Luna, intre o Vimana indiana si o nava atlanta. Aici s-au scris date despre tehnologia spatiala antica si  antigravitatie.  Ca sa intelegem pe deplin acele tehnologii, trebuie sa ne intoarcem cu mult timp in urma.
Imperiul Rama situat in nordul Indiei si Pakistan s-a dezvoltat cu cel putin 15 000 de ani in urma si a fost un imperiu cu multe orase mari si sofisticate, multe dintre ele gasindu-se in deserturile Pakistanului si in nordul si vestul Indiei. Imperiul Rama a existat in paralel cu Atlantida in mijlocul Oceanului Atlantic, si a fost condus de "Preotii-Regi iluminati" care guvernau orasele. Cele 7 mari orase ale Imperiului Rama au fost cunoscute in textele indiene drept "Cele 7 Orase Rishi".
Dand crezare textelor indiene antice, oamenii aveau aparate de zbor numite Vimana. Textele indiene descriau Vimanaurile ca fiind aparate circulare cu doua etaje mai mult decat niste farfurii zburatoare.     
Acesta a zburat cu viteza vantului si emiteau un sunet melodios. Au existat in cele din urma 4 tipuri de Vimana; unele in forma de farfurie, altele in forma de cilindru(adica trabuc). Textele indiene antice despre Vimana sunt foarte numeroase, ele ar lua volume intregi ca sa relateze totul.Indienii antici care au fabricat insisi aceste nave au scris si manuale de zbor pentru acestea, multe dintre ele pastrandu-se si azi, unele chiar traduse in engleza.Samara Sutradhara e un tratat stiintificdespre diferite unghiuri de zbor dintr-o Vimana, despre decolare, zbor de croaziera, aterizari normale si fortate si chiar despre posibile coliziuni cu pasari.In 1875, Vaimanika Sastra, in text din sec. Al IV-lea i.e.n. Scris de Bharadvajy inteleptul, utilizand surse mai vechi, a fost descoperit intr-un templu din India. Cuprindea informatii despre zborul Vimana-urilor, precautii pentru zboruri pe distante mari, protectia navei impotriva furtunii si a fulgerului si cum sa se comute sursa de energie a navei pe energie solara de pe o alta energie de genul antigravitatiei.
Vimanika Sastra are 8 capitole cu diagrame, descriind 3 tipuri de aeronave incluzand si aparatura lor. Se mentioneaza de asemenea 31 de parti componente ale vehiculelor si 16 materiale din care au fost construite, care absorb lumina si caldura, din care cauza au fost considerate indicate pentru constructia Vimana-urilor.

  Vimana-urile aveau decolare verticala, erau capabile sa pluteasca in vazduh ca un elicopter sau dirijabil.Bharadvajy cel intelept a facut referiri si la 70 de autoritati si 10 experti in ale zborului din antichitate. Aceste surse sunt acum pierdute.

va urma

Interesent

Din informatiile relatate aici observ legatura si dovada istorica intre Mu si Atlantis. Mu a exitstat in desertul Gobi. Este posibil ca cei din Mu sa fi avut contact cu bastinasii (Indienii si vecinii lor) si sa le fi dat ajutor in diferite domenii de stiinta: medicina, fizica, biologie, tehnica, etc ....  Nu m-ar surprinde. Dar si aici este faptul: ajutorul si stiinta oferita la Indieni este de tip extraterestru!
Problematic vad in acest fel mistifcarea acestor dovezi istorice. Pentru ocrotirea omenirii?
Pe de alta parte, daca ne gindim ce nenorociri se pot produce cu stiinta aceasta avansata in miinile unor teroristi de astazi...

Skywalker

CitatEste posibil ca cei din Mu sa fi avut contact cu bastinasii (Indienii si vecinii lor) si sa le fi dat ajutor in diferite domenii de stiinta: medicina, fizica, biologie, tehnica, etc ....  Nu m-ar surprinde. Dar si aici este faptul: ajutorul si stiinta oferita la Indieni este de tip extraterestru!
Problematic vad in acest fel mistifcarea acestor dovezi istorice. Pentru ocrotirea omenirii?

   Interesent, e foarte posibil ca cei din Mu sa fi avut legaturi cu Imperiul Rama. Mai ales ca amandoi erau inamicii atlantilor.
   Iar originea tehnologiilor a fost dupa parerea mea, in mod sigur de origine extraterestra. Inagineazati ca niste oameni semisalbatici care au vazut niste oameni avansati care zburau, si cate si cate mai stiau sa faca, evident ca i-a considerat niste zei. Probabil ca acei extraterestri aveau niste reflectoare puternice cu care sa-si lumineze obiectivele pe timp de noapte, iar pamantenii, ala ora aceea primitivi, sa creada ca ei au transformat noaptea in zi. Sau extraterestrii sa fi folosit explozii pentru saparea galeriilor in munti. Si cand oamenii nostrii au auzit exploziile acelea puternice, ce s-or fi gandit? Ca poate vor sa-i distruga si ar fi mai bine atunci sa li se aduca jertfe. Si asta a fost ceea ce a stat la baza mistificarii.


Interesent

Eu merg mai departe, si gindesc, ca acei oameni din asazisul "imperiul Rama" ar fi fost aceeasi din Mu.
Data si zona de petrecere se potrivesc pe undeva. Si daca au avut cu Atlantizii un conflict, ar fi interesant sa se afle mai mult despre disputul acesta. Poate prin amanuntele mai multe se poate clarifica acest caz. Ce sa intimplat, si cum, si cu ce consecinte?
Stim noi concret, daca in limba inda vocabularul folosit nu descrie cultura si locuitorii din Mu si activitatile lor cu ceilalti oameni pe pamint?
Gasesti mai multe informatii in acest caz?

Skywalker

Interesent, bune intrebari ai pus. Insa dupa cum se stie, orasul-stat Mu a fost maturat de pe fata pamantului, deci nu mai putem culege dovezi in acest sens. Cat despre Imperiul Rama, de la ei avem o gramada de scrieri. Poate acolo se zice si ceva despre Mu. Insa problema e ca nu avem acces la ele. Tot ce am gasit sunt doar cateva fragmente.

  Sper sa pot termina cat mai curand de tradus si urmatoarea parte a materialului despre avioanele indiene. Poate vei afla acolo mai multe raspunsuri la intrebarile tale.

Interesent

Mu a fost distrus acum 11.500 de ani in urma, in razboiul cu Atlantis. Atunci au bombardat cei din Mu, cu planetoidul modificat ca o bomba cosmica, Atlantisul, care s-a scufundat in Oceanul Atlantic. Daca s-ar gasi unele fragmente istorice ale grupei Rama cu relatare la aceast conflict, n-ar fi rau. Daca aceasta grupa "Rama" ar fi existat separat de Mu, ar trebui sa existe in cronicile lor istorice o informatie privitoare la acest razboi si consecventele globale de atunci.
Cum si Egiptenii, Romanii, Grecii, etc.. au multe culturi inalte mentionat in analele lor istorice legaturile lor cu alte culturi cu care se mentinea relatii externe. Ori sub forma de legende sau in forma ca traditii culte se gasesc urme sau indicii de ale timpului de atunci .

Skywalker

Avioane indiene(partea a doua)

Vimanaurile au fost tinute intr-un Vimana Griha, un fel de hangar, si uneori se scria ca functionau cu un lichid galbui, alteori se scria ca functionau cu mercur.Acel lichid galbui ne-ar duce cu gandul la gaz, petrol, poate si kerosen.Si probabil ca o vimana avea mai multe astfel de propulsoare, incluzand propulsoare pe combustie si motoare"pulse-jet". Este interesant ca nazistii au inventat primul aparat cu propulsie "pulse-jet" pentru niste rachete. Hitler si cu tot personalul nazist erau interesati de Tibet, India antica si au facut expeditii in ambele tari, incepand cu 1930, cu scopul de a strange evidente ezoterice ce au si facut.
Luandu-ne dupa Dronaprava, o parte din Mahabharatasi Ramayana, o Vimana este descrisa ca aratand cu o sfera, avand viteza unui vant puternic, datorita propulsiei cu mercur. Se misca precum un OZN, coborand, urcand, inainte, inapoi, dupa preferintele pilotului. Intr-o alta sursa indiana, Samar, Vimana erau niste masini de fier, solide, netede, cu o incarcatura de mercur, care emitea in spate o flama zgomotoasa. O alta lucrare, Samaranganasutradhara descrie cum sunt construite acestea. Mercurul ar fi posibil sa aiba de a face cu propulsia si cu ghidajul. In mod curios, sovieticii au descoperit ceea ce au numit "instrument vechi de navigare pentru vehiculele cosmice" in Turkmenistan si Desertul Gobi. Ar fi fost acesta o relicva a civilizatiei Mu? Aparatul este semisferic, de sticla sau portelan terminandu-se cu un con cu o picatura de mercur in interior.
Indienii antici zburau cu aceste aparate peste toata Asia, Atlantida,si America de Sud. Scrierea gasita la Mohenjodaro in Pakistan(presupunandu-se a fi unul din cele 7 orase Rishi ale Imperiului Rama)este inca indescifrabila si a fost gasita o copie a ei in alt colt al lumii: Insula Pastelui. Scrierea din Insula Pastelui, numita scrierea Rongo-Rongo este de asemenea indescifrabila si similara cu scrierea din Mohenjodaro.A fost cumva Insula Pastelui o baza aeriana pentru ruta aeriana a Imperiului Rama?(La  Mohenjodaro, la Vimanadrome, pasagerii puteau auzi sunetul melodios al anuntului, in niste difuzoare:  "Zborul Liniilor Aeriene Rama, numarul 7 pentru Bali, Insula Pastelui, Nazca, si Atlantida este gata de decolare."). In Tibet, nu la mare distanta de India, se vorbea in acest fel despre Vimana: "Bhima zbura impreuna cu acest vehicul, ca o flama pe cerul noptii de vara, strabatandu-l ca o cometa. A fost ca si cum doua sori ar fi stralucit."
Textele vedice descriu aparatele Vimana ca fiind de mai multe tipuri: Ahnihotra-Vimana, cu 2 motoare, Elephant-Vimana, cu mai multe motoare si alte tipuri.
Ca si alte descoperiri stiintifice si Vimana-urile au fost folosite in scopuri razboinice. Atlantii au folosit aeronavele lor, numite Vailixi, ceva similar cu Vimana. Atlantii sunt numiti in poemele indiene "Asvini". Ei au fost aparent mult mai dezvoltati tehnologic decat indienii.si cu tendinte de a cuceri.Vailixi-urile aveau tot o forma de trabuc si aveau o manevrabilitate mare atat in aer cat si sub apa.
Dand crezare lui Eklal Kueshana, autorul cartii "Ultima frontiera", intr-un articol scris in 1966, Vailixi-urile au fost construite prima data in Atlantida acum 20 000 de ani, cele mai comune forme erau cele de farfurie cu trei motoare. Acestea dezvoltau 80 000 cai putere.
Cand Alexandru Macedon a patruns cu armata in India, acum 2000 de ani, intr-un loc au fost atacati de "scuturi zburatoare incandescente".

Momentan se considera ca mai multe Vimana si Vailixi sunt tinute in adaposturi ascunse in Tibet si alte locuri din Asia.   

apokryphos

Citat din: Skywalker din  08 Aprilie 2006, 22:57:37
Vimanaurile au fost tinute intr-un Vimana Griha, un fel de hangar, si uneori se scria ca functionau [...]   

Skywalker,

Cu destul timp in urma explicatiile astea mi se pareau si mie logice. Raman logice, dar mai mult consistente cu o logica interna. Multe dintre ele nu reusesc sa raspunda nu la intrebari tehnice, pentru ca intotdeauna in partea de tehnologie se ofera detalii vagi si explicatii ambigue cat sa dea impresia de consistenta, cat la intrebari socio-politice. Mie imi e foarte greu sa cred ca orice clasa politica aflata la conducere si in posesia unui tip de arma care ar putea castiga razboaie sa nu o foloseasca. Cei aflati la putere vor folosi intotdeauna tot ce le sta in putinta sa-si mentina si creasca puterea si dominatia. De ce au folosit aparatele respective de razboi impotriva lui Macedon si nu in luptele dintre ei? Daca erau asa arme formidabile s-ar fi vorbit de ele in toata lumea antica. La regatele si regatelele care s-au succedat in civilizatia vedica, de ce nu au ajuns sa fie folosite in mod curent?

Am citit cam tot ce s-a publicat pana in 89 in Romania in materie de OZN, paleoastronautica si similare. Credeam 95% in vremea aia. Cu timpul am constatat ca mult din ce citeam pe atunci nu rezista la o analiza mai atenta. Crede-ma, nu emit si nu implic nici un fel de judecati de valoare. Pur si simplu le consider niste ipoteze de lucru care si-au pierdut valabilitatea.

A.

nemo

Draga Apokriphos,
Corect ...  dar nu trebuie contestat totul in bloc . Chiar daca ne maturizam in judecata intrebarile ramin. De ce niste societati agrare si rurale isi construiau folclorul "inventind" nave zburatoare propulsate cu mercur, utilizate culmea ca arme, razboaie ce lasau in urma efecte izbitor de asemanatoare cu cele radioactive, manuale de pilotaj si intretinere etc .... ?. Nu noi am scris Ramayana . Toate astea sint acolo . Nimeni nu a contestat textul in sine . Nu prea se potrivesc cu nimic din mediul din vremea respectiva ( griu, orez, elefanti, matasuri, printese indiene, maharajahi, turbane etc ) . Poate ca sunt reflexii tirzii ale unor lucruri vazute in vremuri imemoriale 5-10.000 ani . Poate ca au scos din temple niste scuturi de foc vechi si ruginite care abia mai functionau ca sa le foloseasca impotriva lui Alexandru Macedon, . Sau poate au tinjit dupa vremurile de altadata cind aveau astfel de arme. Paleoastronautica a aparut atunci cind civilizatia umana a descoperit zborul interplanetar si s-au reinterpretat textele vechi pina atunci considerate absurde !. Ne intoarcem de unde am plecat ? Sub lupa stiintei o poezie este o adunatura de litere din tus negru pe o foaie din celuloza.       

apokryphos

Nemo,

Nici pe departe nu le contest in bloc. Intrebarile, desigur, raman. Ceea ce dispare este usurinta cu care acceptam in alte dati explicatii simple. Civilizatia respectiva, asa cum zici, bazata pe grau, orez, elefanti si matasuri nu era in stare sa costruiasca asemenea aparate si nici sa le intretina. La fel de greu este sa cred ca au inventat toata povestea din senin. Povestea se bazeaza pe ceva care ramane misterios. Daca au existat, nu cred insa ca oamenii au folosit aparatele respective. Oamenii sunt experti in a se macelari intre ei. E ocupatia la care exceleaza de milenii. Pentru orice civilizatie extraterestra asta devine evident ca prima observatie. De ce ar "dona" asemenea aparate, stiind la ce vor fi folosite? Mi se pare mult mai plauzibil ca scrierea sa fie, asa cum zici, un ecou tarziu a ceea ce vazusera mai devreme.

A.

Skywalker

#25
  Apokryphos a scris:
CitatCeea ce dispare este usurinta cu care acceptam in alte dati explicatii simple. Civilizatia respectiva, asa cum zici, bazata pe grau, orez, elefanti si matasuri nu era in stare sa costruiasca asemenea aparate si nici sa le intretina.


   Da, sunt de acord.]Atunci in mod cert trebuia sa existe o civilizatie superioara care sa fi importat tehnologia lor. Si cat timp au stat pe Pamant au folosit acele Vimana sau Vailixi.

  Despre Vailixi e alta poveste. Ca tip constructiv, erau tot sub forma de trabuc, insa erau construite de atlanti. Si din posturile scrise pe forum, am aflat ca Atlantida insasi a fost intemeiata de un extraterestru, pe nume Atlan. Poate ca Atlan se tragea dintr-un grup care au venit pe Terra cu f. mult timp in urma, si fiecare membru al grupului s-a dus sa colonizeze alte tinuturi.

 
CitatCu destul timp in urma explicatiile astea mi se pareau si mie logice. Raman logice, dar mai mult consistente cu o logica interna. Multe dintre ele nu reusesc sa raspunda nu la intrebari tehnice, pentru ca intotdeauna in partea de tehnologie se ofera detalii vagi si explicatii ambigue cat sa dea impresia de consistenta, cat la intrebari socio-politice.

   In niste poezii nu are cum sa se scrie detalii tehnice. In ce poezie actuala vezi tu detalii tehnice ale masinilor, avioanelor, etc? Si dupa cum am specificat, totusi au existat manuale de pilotaj ale acelor aparate.

Citatei aflati la putere vor folosi intotdeauna tot ce le sta in putinta sa-si mentina si creasca puterea si dominatia. De ce au folosit aparatele respective de razboi impotriva lui Macedon si nu in luptele dintre ei?
Aparatele Vimana s-au folosit si in lupte, contra Vailixi-urilor Atlante. Din poemele indiene aflam ca Imperiul Rama era in conflict cu Atlantida. Si amandoua se pare ca posedau aceeasi tehnologie. La un moment dat parca asa tin minte ca este descrisa o batalie purtata pe Luna, intre un Vimana si un Vailixi. Dar trebuie sa caut bine unde scrie, sa vad exact.

CitatMi se pare mult mai plauzibil ca scrierea sa fie, asa cum zici, un ecou tarziu a ceea ce vazusera mai devreme.
Da, ne intoarcem de unde am plecat, dupa cum remarca si Nemo.

pri3st3ss

"avionul " din poza 1 a fost gasit in Columbia, al 2-lea la Sakkara,egipt, iar al 3-lea tot acolo... :wink:
Ii invat si ei se indeparteaza,
Ascult si ei se se apropie....
Puterea mea, este tacerea mea.

Skywalker

Multumesc, Pri3st3ss, de fotografii.

  Acum scepticilor, cu ce insecta ar putea sa semene artefactele?
Nu credeti ca uneori sunteti cam ridicoli cu asemenea explicatii?

  Mai bine am cauta raspuns pentru tehnologiile antice, decat sa le negam cu vehementa.

DepthOfField

 :mrgreen:
poza avion2.jpg seamana cu un peste stilizat, nu?
:mrgreen:

David Sereda: "Evidence - The case for NASA UFO's" ... Evidence ?!
http://www.freewebs.com/depth0ffield/analizasereda1.htm

nemo

Pesti au ampenajul codal vertical, delfinii vertical, focile si balenele orizontal, pasarile orizontal ... iar avioanele vertical si orizontal .