Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

adevarate sau false.....

Creat de adrian75, 27 Martie 2010, 18:02:08

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

padme

#30
Citat din: Cautatorul din  29 Martie 2010, 00:53:59

Semnul ala seamana cu semnul care mai apare pe harti pentru a arata semnele geografice. Poate era vreo busola sau ajuta la orientare?


Uite ca l-a asta nu m-am gandit! Poate sa fie un sistem de navigatie - "steaua" din pictura are 8 raze, exact ca in foto cu punctele cardinale....

abyss

In religia catolicã popii erau mult mai permisivi cu pictorii si artistii in general, de aceea in zona lor spiritualã putem gasi eventuale dovezi. In zona noastra bizantinã si crestin ortodoxã Nu se picta in bisericã fara a se discuta in prealabil cu preotii buni teologi ai timpului. Era o investitie uriasa din partea celui care suporta costurile (era precum un Cinematograf 3d) si in plus imaginile serveau drept ajutor celor care nu stiau sa citeasca. La noi alfabetul a aparut tarziu si precum niste tembeli l-au folosit la acea vreme pe cel chirilic... Dar divaghez. Deci, imaginile erau de o covârșitoare importanta si evident cenzurate de intruziuni ale imaginatiei laice. Pe scurt, pictura din bisericile ortodoxe reprezinta biblia in imagini și liturghia. Este precum o radiografie a dimensiunilor universului. Dacã vã intereseazã mai departe in ce consta aceasta descriere va povestesc. Cine doreste poate studia simbolistica si iconografia picturii bizantine, dar in esenta vã pot spune cã orice imagine pictata in spatiul ortodox reprezinta o ilustrare fidelã a unui verset ori capitol din biblie. E ca o pozã, nu se adaugã nimic nu se scoate nimic. Eventual in locul soldaților romani mai pot aparea turci. Acum, putini stiu ca de fapt stilul bizantin de pictura in tehnica ''a fresco'' (adica picturã pe tencuialã de var proaspat) este tributar stilistic vorbind (adica felul cum aratã stilizați oamenii, clãdirile si peisajele) tehnicii mozaicului. Pe vremurile de mult apuse mozaicul era considerat ''arta imperiala'' deoarece acest tip de decorare era practic nemuritor (ca durabilitate) . Ei bine, in tehnica mozaicului artistii erau constrânși de forma pietricelelor si, ca sã poata reda o imagine, aceste pietricele numite si tesere erau puse intr-un anumit fel si ele insele trebuiau sa aiba o anumita dimensiune, iar oamenii trebuiau stilizati putin adicã imaginea trebuia simplificatã cumva . Priviti un mozaic din perioada romanã si veti intelege. Realizarea unui mozaic costa fabulos... si doar un împãrat putea face fațã. La marginea imperiului bizantin (italia, spatiul iugoslav etc) se cereau ''copii sau replici'' ale imaginilor ce impodobeau capitala imperiului bizantin. Aceste copii erau realizate de aceesi mesteri dar intr-o tehnicã mult mai ieftina: pictura pe var. Deci aceasta pictura ca stil (bizantin) este o imitatie a imaginii redate prin tehnica mozaicului. De aceea multe reprezentari pot aparea ca fiind ciudate.
În ceea ce priveste oamenii din luna si soare ei reprezinta personificarea celor doi astri. Se bazeazã pe o descriere din biblie ca orice loc, râu, munte, asezare, astru etc. are un spirit sau înger protector. Adica locurile si lucrurile sunt cumva vii.

Singura mãrturie ce mã fascineazã si acum din biblie, este despre un caz de intâlnire de gradul V  :-)...iatã:


:ufo:


Si povestea cum e prezenta in manualul celor sãraci cu duhul :

Cartea a patra a Regilor, Capitolul 2:

6.    A zis Ilie: "Rãmâi aici, cãci Domnul mã trimite la Iordan!" Iar Elisei a rãspuns: "Cât este de adevãrat cã Domnul este viu ºi cum este viu ºi sufletul   tãu, tot aºa de adevãrat este cã nu te voi lãsa singur!"
7.    ªi s-au dus amândoi; s-au dus ºi cincizeci din fiii proorocilor ºi au stat deoparte în faþa lor, iar ei amândoi ºedeau lângã Iordan.
8.    Atunci, luând Ilie mantia sa ºi strângând-o vãlãtuc, a lovit cu ea apa ºi aceasta s-a strâns la dreapta ºi la stânga ºi au trecut ca pe uscat.
9.    Iar dupã ce au trecut, a zis Ilie cãtre Elisei: "Cere ce sã-þi fac, înainte de a fi luat de la tine". Iar Elisei a zis: "Duhul care este în tine sã fie îndoit în mine!"
10.    Rãspuns-a Ilie: "Greu lucru ceri! Dar de mã vei vedea când voi fi luat de la tine, va fi aºa; iar de nu mã vei vedea, nu va fi".
11.    Pe când mergeau ei aºa pe drum ºi grãiau,deodatã s-a ivit un car ºi cai de foc ºi, despãrþindu-i pe unul de altul, a ridicat pe Ilie în vârtej de vânt la cer.
12.    Iar Elisei se uita ºi striga: "Pãrinte, pãrinte, carul lui Israel ºi caii lui!" ªi apoi nu l-a mai vãzut. ªi apucându-ºi hainele le-a sfâºiat în douã.
13.    Apoi, apucând mantia lui Ilie, care cãzuse de la acesta, s-a întors înapoi ºi s-a oprit pe malul Iordanului.
14.    ªi a luat mantia lui Ilie care cãzuse de la acesta ºi a lovit apa cu ea, zicând: "Unde este Domnul Dumnezeul lui Ilie?" ªi lovind, apa s-a tras la dreapta ºi la stânga ºi a trecut Elisei.

adrian75

Biss, foarte interesante picturile.nu le stiam! vad ca esti bine documentat in materie de biblie...asa ca imi permit sa lansez o mica tema de discutie....Ezechiel cap.1 vers 1-28. Cu siguranta le cunosti...ce a vazut Ezechiel in realitate....ca prea tehnica mi se pare descrierea (pt o scriere biblica vb) .evident profetul a folosit cuvintele sale...totusi....ai incercat vreodata sa faci o schita urmand descrierea lui Ezechiel?    p.s. cu siguranta cunosti ca in scrierile originale ale vechiului testament ( ebraica veche) nu aparea termenul de Dumnezeu ci Elohim ( care este un substantiv in forma plurala). cum comentezi asta?

adrian75

Cautatorul....foarte interesanta observatia ta referitoare la semnele ce apar pe unul din aparate....chiar seamana cu o busola...insa ce reprezinta ele de fapt?

Nox

Încercați sã nu mai faceți postãri consecutive!!!
Nu tot ce zboară şi este necunoscut este extraterestru.
All warfare is based on deception. -- Sun Tzu, 600 BC

All types of knowledge, ultimately mean self knowledge. -- Bruce Lee

abyss

Citat din: adrian75 din  30 Martie 2010, 02:14:00
Biss, foarte interesante picturile.nu le stiam! vad ca esti bine documentat in materie de biblie...asa ca imi permit sa lansez o mica tema de discutie....Ezechiel cap.1 vers 1-28. Cu siguranta le cunosti...ce a vazut Ezechiel in realitate....ca prea tehnica mi se pare descrierea (pt o scriere biblica vb) .evident profetul a folosit cuvintele sale...totusi....ai incercat vreodata sa faci o schita urmand descrierea lui Ezechiel?    p.s. cu siguranta cunosti ca in scrierile originale ale vechiului testament ( ebraica veche) nu aparea termenul de Dumnezeu ci Elohim ( care este un substantiv in forma plurala). cum comentezi asta?

Iezechiel
Capitolul 1
1.    În anul al treizecilea, în ziua a cincea a lunii a patra, când mã aflam între robi, la râul Chebar, mi s-au deschis cerurile ºi am vãzut niºte vedenii dumnezeieºti.
2.    În ziua a cincea a lunii a patra, în anul al cincilea ai robirii regelui Ioiachim,
3.    A fost cuvântul Domnului cãtre mine, preotul Iezechiel, fiul lui Buzi, preotul, la râul Chebar, în þara Caldeilor. Acolo a fost peste mine mâna Domnului.
4.    Eu priveam ºi iatã venea dinspre miazãnoapte un vânt vijelios, un nor mare ºi un val de foc, care rãspândea în toate pãrþile raze strãlucitoare; iar în mijlocul focului strãlucea ca un metal în vãpaie.
5.    ªi în mijloc am vãzut ceva ca patru fiare, a cãror înfãþiºare semãna cu chipul omenesc.
6.    Fiecare din ele avea patru feþe ºi fiecare din ele avea patru aripi.
7.    Picioarele lor erau drepte, iar copitele picioarelor lor erau cum sunt copitele picioarelor de viþel ºi scânteiau ca arama strãlucitoare, iar aripile lor erau sprintene.
8.    De cele patru pãrþi ele aveau sub aripi mâini de om ºi toate patru îºi aveau feþele lor ºi aripile lor.
9.    Aripile lor se atingeau una de alta, ºi când mergeau, fiarele nu se întorceau, ci fiecare mergea drept înainte.
10.    Feþele lor? - Toate patru aveau câte o fatã de om înainte, toate patru aveau câte o faþã de leu la dreapta, toate patru aveau câte o faþã de bou la stânga ºi toate patru mai aveau ºi câte o faþã de vultur în spate.
11.    Feþele lor ºi aripile lor erau despãrþite în partea de sus, ºi, la fiecare, douã din aripi erau întinse, iar douã le acopereau trupul.
12.    Fiecare fiarã mergea drept înainte ºi mergea încotro îi dãdea duhul sã meargã ºi în mersul sãu nu se întorcea.
13.    Înfãþiºarea acestor fiare se asemãna cu înfãþiºarea cãrbunilor aprinºi, cu înfãþiºarea unor fãclii aprinse; printre fiare curgea foc, iar din foc þâºneau raze ºi fulgere.
14.    Fiarele alergau înainte ºi înapoi iute ca fulgerul.
15.    Când mã uitam eu la fiare, iatã am vãzut jos, lângã aceste fiare, câte o roatã la fiecare din cele patru feþe ale lor.
16.    Aceste roþi, dupã înfãþiºarea lor, parcã erau de crisolit, iar dupã fãpturã toate aveau aceeaºi înfãþiºare. ªi dupã alcãtuirea ºi dupã fãptura lor ele parcã erau vârâte una în alta.
17.    Ele înaintau în toate cele patru pãrþi, ºi în timpul mersului nu se întorceau.
18.    Obezile lor formau un cerc larg ºi de o înãlþime înfricoºãtoare ºi aceste obezi la toate patru erau pline de ochi de jur împrejur.
19.    Când mergeau fiarele, mergeau ºi roþile de lângã ele, ºi când se ridicau fiarele de la pãmânt, se ridicau ºi roþile.
20.    Ele mergeau încotro le da duhul sã meargã ºi roþile se ridicau împreunã, cãci duh de viaþã era ºi în roþi.
21.    Când mergeau acelea, mergeau ºi acestea, ºi când acelea se opreau, se opreau ºi acestea; iar când acelea se ridicau de la pãmânt, atunci împreunã cu ele se ridicau ºi roþile, pentru cã duh de viaþã era ºi în roþi.
22.    Deasupra capetelor fiarelor se vedea un fel de boltã, întinsã sus, deasupra capetelor lor, care semãna cu cristalul cel mai curat;
23.    Iar sub bolta aceasta erau întinse aripile fiarelor una spre alta, ºi fiecare fiarã mai avea câte douã aripi, care le acopereau trupurile;
24.    Când mergeau fiarele, auzeam fâlfâitul aripilor lor, ca un vuiet de ape mari, ca glasul Celui Atotputernic zgomot straºnic, ca zgomotul dintr-un lagãr ostãºesc; iar când ele se opreau, îºi lãsau aripile în jos.
25.    Dupã ce fiarele se opreau ºi îºi lãsau aripile în jos, zgomotul se auzea încã sub bolta ce se întindea deasupra capetelor lor.
26.    Pe bolta de deasupra capetelor fiarelor era ceva care semãna cu un tron ºi la înfãþiºare era ca piatra de safir; iar sus pe acest tron era ca un chip de om.
27.    ªi am mai vãzut ceva, ca un metal înroºit în foc, ca niºte foc, sub care se afla acel chip de om ºi care lumina împrejur; de la coapsele acelui chip de om în sus ºi de la coapsele chipului aceluia în jos se vedea un fel de foc, un fel de luminã strãlucitoare care-l împresura de jur împrejur.
28.    Cum este curcubeul ce se aflã pe cer la vreme de ploaie, aºa era înfãþiºarea acelei lumini strãlucitoare care-l înconjura. Astfel era chipul slavei Domnului. ªi când am vãzut eu aceasta, am cãzut cu faþa la pãmânt.


Dupã cum își începe profetul descrierea evenimentelor traite (mi s-au deschis cerurile ºi am vãzut niºte vedenii), avem in fațã relatarea despre perceptia și primirea unor instructiuni ori informatii de facturã abstractã prin comparație cu inventarul mental uman obișnuit, iar persoana în cauzã se afla intr-o stare de conștiințã non-localã sau elevatã ori ASC (altered state of consciousness). Contactul cu EBE's ori cu insãși Sursa tuturor informațiilor posibile ori necreate încã, se acceseazã doar dacã plasãm punctul de asamblare a perceptiilor umane in zona zero. Adicã acea zonã în care mintea stã liniștitã si doar ascultã, simte, vede sunete si aude imagini...

Acum revenind la imaginile descrise de profet, la ele existã reprezentãri in absolut toate bisericile noastre ortodoxe. Ele se aflã localizate pe suprafețele aflate in bolta din turla centralã ce se aflã în fața altarului. Dupã cum spuneam intr-un post mai sus, scenele pictate pe pereti reprezintã o radiografie a structurii universului vizibil și invizibil, începând de la Dumnezeu din ''ceruri'' (adica sunt mai multe pânã la El, fiecare ''cer'' cu entitãțile sale) si coborând în jos pâna la nivelul omului ce se aflã în mod fizic în bisericã si priveste tot ansamblul.
Deci aflãm astfel cã redarea iconograficã respectã viziunea lui Iezechiel dupã cum urmeazã:

1. Sus se aflã intr-un medalion mare Creatorul (reprezentat de Iisus) iar în jurul sau e de obicei un text interesant. Deoarece Dumnezeu e dincolo de timp si spațiu, deci in afara lumilor create, el e inconjurat de un curcubeu ce semnificã lumina sau energia necreatã sau pe un limbaj modern universul sub-cuantic.
2. Pentru ca acea energie teribilã sã nu invadeze si sã spulbere totul in calea ei exista niște pârghii ce alcãtuiesc o structurã care ține universurile precum o plasã. Acele pârghii de formã circularã asemeni unor roti cu aripi si multi ochi poartã numele de ''tronuri'' in limbajul religios. Pe ele este așezat cosmosul. Au ochi pt cã sunt conștiințã vie și aripi deoarece sunt în vãzduh. Acum trebuie sã înțelegeți miezul abstract al informației deoarece acest mod in care Iezechiel si alții (sfântul Dionisie Aeropagitul, Isaia cap6,2-4) le-au vãzut ilustreazã faptul cã mintea omului in momentul în care intrã in contact cu o informatie pentru care nu prea are corespondent, încearcã o adaptare a imaginii sau a notiunilor in sine dupã un limbaj alcatuit din inventarul uman prezent in momentul respectiv.
3. Sub aceste ''tronuri'' deja încep sã aparã lumile celeste ce exista in alt plan decât cel fizic si au reprezentãri dupã cum urmeazã:
- Serafimii -ei se aflã în religia creºtinã pe cea mai înaltã poziþie în toatã ierarhia cereascã, fiind numiþi "cei mai iubiþi" cãci ei se aflã cel mai aproape de însãºi fiinþa lui Dumnezeu. Se bucurã de puterea cea mai mare ºi de aceea au fost aºezaþi ca pãzitori ai raiului ºi ai locurilor sfinte. Sunt consideraþi puritatea absolutã ºi sunt cei care lumineazã cel mai puternic în eterul universal. Angeologiile spun cã serafimii au câte trei perechi de aripi uriaºe pe care le þin în aºa fel încât sã-ºi protejeze ochii ºi trupul de strãlucirea cu care se aflã înconjurat Dumnezeu. De aceea ''tronurile'' sunt doar ochi si aripi organizate in acele structuri...ele reprezintã forma cea mai inalta de abstractizare la care poate ajunge o conștiințã vie. Numele de Serafim a fost considerat întotdeauna de cei care îi înþeleg cu adevãrat sensul, îndeosebi în cadrul esoterismului ebraic, ca însemnând entitãtile care au ca misiune sã primeascã planurile, sã cunoascã þelurile Divinei Trinitãþi.
-Heruvimii-  situaþi pe treapta ierarhicã imediat urmãtoare, au ca însãrcinare sã modeleze prin înþelepciunea lor aceste intenþii, aceste concepte primite de la Divinitate. Sunt Spirite ale unei preaînalte înþelepciuni care ºtiu sã transforme în planuri realizabile informaþiile date de cãtre Serafimi. Tronurile, al treilea grad al Ierarhiei pornind de sus, au avut apoi ca sarcinã sã se apuce de treabã, ca sã zicem aºa, pentru ca ceea ce a fost conceput prin înþelepciunea, prin gândurile sublime ale Heruvimilor sã poatã deveni realitate.
4. Domniile, Puterile și Stãpâniile (Kyriotetes, Exousiai, Dynamis)- Aceste entitãþi sunt cele din a doua Triadã ierarhicã.  Domniile primesc mai întâi ceea ce aduc Tronurile din universul exterior ºi repartizeazã ceea ce au primit.  Stãpâniile sau Dynamis modeleazã la rândul lor ceea ce primesc de la Domnii. Puterile sau Exousiai pãstreazã ceea ce au zidit Stãpâniile.
5.Începãtoriile, Arhanghelii, Îngerii - ...




La pictura de influențã catolicã dispare respectarea acestor ierarhii cerești, dar apare efectul de spațialitate:





Dupã cum vedeți in biblie sunt descrise lumile celeste, ființele ce trãiesc acolo și promisiunea ce a fost fãcutã umanitãții inainte de începutul timpului. Cã le spunem ființe angelice sau EBE's ori ființe din universuri multidimensionale vorbim despre aceleași concepte de mii de ani. Depinde de deschiderea noastrã spiritualã sã înțelegem. Care este menirea noastrã? pãi in modesta mea viziune cred cã este vorba de a ne putea ridica spiritual la nivelul in care cu toții vom putea vedea direct acestea... Toate problemele si suferințele umane sunt tolerate de catre divinitate deoarece au ca scop impulsionarea noastrã și cu cât incãpãțânarea noastrã de a nu accepta schimbarea e mai mare cu atât ''relele'' sunt mai mari. DAR, vedem acum cã o singurã generație de oameni e pe cale sã distrugã insãși devenirea si menirea noastrã, ba mai mult, chiar viața pe terra. Vã imaginați cã toate lumile celeste nu vor îngãdui acest lucru...
În concluzie, niciodatã nu am fost singuri și acum suntem pe cale sã o aflãm.

Cautatorul

#36
Citat din: Quicksilver din  28 Martie 2010, 22:50:24
:lol: Eu cred ca acele simboluri arata ca vehicului sclipeste, emite lumina, sau ceva ...


Mai in gluma mai in serios:
Or fi dotate cu semnalizare, lumini de ceata, xenoane, faruri, lumini de pozitie, girofare de vipuri, etc?  :-D

Tayka

@biss-Ai analizat f.detaliat viziunea lui Iezechiel din punct de vedere ezoteric,dupã Rudolf Steiner-adicã ierarhiile spirituale;Îngerii,Arhanghelii,Arheii,Puterile,Virtuþile,Dominãrile,Tronurile,
Heruvimii ºi Serafimii ca fiind cele vãzute de Iezechiel.Întradevãr aceasta e o versiune clasicã.Existã însã ºi o decriptare mai modernã referitoare la Iez.1-28 ºi anume cã acesta ar fi observat apariþia ºi aterizarea unei nave descriind-ui cu lux de amãnunte aripile,trenul de aterizare,reactoarele,vuietul motoarelor,fuselajul,etc.Menþionând chiar la versetul 28-citez:,,Astfel era chipul slavei Domnului"(prin Slava Domnului înþelegându-se carul de foc,(nava)cu care acesta(aceºtia) se deplasau).
Tot ceea ce este fundamental diferit deranjeaza ordinea stabilita (Jean Piere Petite).

abyss

Dupa Rudolf Steiner putin, si in mod deosebit dupã Dionisie din Furma. Dar nu era intentia mea de a analiza ci de a raspunde la intrebarea lui adrian75 : ''ai incercat vreodata sa faci o schita urmand descrierea lui Ezechiel?''

abyss

Va cer scuze cã postez consecutiv!

@Tayka, dacã studiați textul cu ''rapirea'' lui Ilie veti observa exprimarea simplista si detaliile putine. Asa se intâmplã cand vezi in mod fizic ceva. Într-o viziune imaginile sunt mult mai clare, cu mai multe detalii, a cãror amintire te bântuie întreaga existențã.

Tayka

Adevãr sau fals?..Dacã întrebarea se referã la creºtinism în general-Eu cred cã aceasta este cea mai provocatoare întrebare a secolului dacã nu chiar a mileniului. Dacã te dai de partea Dogmei ºi zici cã e Adevãr vei avea de înfruntat lumea modernã,a ºtiinþei care îþi va cere dovezi concrete,arãtându-þi în schimb tãbliþele sumeriene,sau piramidele,sau ozn-urile,sau multe multe alte religve la care tu ca un bun creºtin nu prea ai ce comenta,pentrucã acelea se vãd,deci existã ,pe când la tine nu se vede ci doar se crede.Dacã dimpotrivã vei zice cã creºtinismul e un mare fals creiat de evrei,apoi modificat ºi pus în operã de împãratul C-tin,ca fiind o strategie politicã f.necesarã acelor vremuri(dar nici de cum acestora),ºi dacã cumva ideia ta va prinde pe întreg mapamondul reuºind sã aduci ºi argumente solide ei bine atunci vei deslãnþuii un rãzboi teribil,între adepþii dogmei ºi ceilalþi-un fel de armagedon.Aceasta este ºi marea dilemã a Papei cãruia se pare cã i se cere tot mai insistent dar cã ºi personal ar dorii sã facã publicã marea tainã.Se teme însã de consecinþe care nu pot fii prevãzute,nici pentru moment,ºi nici pentru viitor.
Tot ceea ce este fundamental diferit deranjeaza ordinea stabilita (Jean Piere Petite).

Kymosabe

#41
Citat din: StarDust din  28 Martie 2010, 15:18:02
Una din regulile de baza a cercetatorilor, oamenilor de stiinta din ziua de azi, e sa nu se atribuie explicatii sau asocieri moderne asupra picturilor, frescelor, sau relatarilor din vechime. Cred ca e o regula destul de buna, totusi e dificil sa faci asta vazand unele marturii din trecut care nu prea lasa loc de interpretari. Nici vorba ca imaginile din filmarea expusa de Adrian75 ar fi false, problema e... cum le interpretam.

Fãrã un minim de cunoºtinþe în domeniul iconografiei bizantine, simbolisticii medievale sau picturii renascentiste nu cred cã le putem interpreta. În cel mai bun caz explicaþiile ºi interpretãrile noastre  nu ar face decât sã îi amuze pe cunoscãtori.
Sã luãm de exemplu scena rãstignirii pictatã în mãnãstirea Visoki Decani, din Kosovo.

Unii vãd în acele douã obiecte misterioase  OZN-uri, astronauþi in nave spaþiale, draci care se fugãresc, º.a.m.d.  
Am fost interesat sã aflu ce spun ºi cei specializaþi in acest domeniu. Explicaþia  a fost una foarte simplã: cele douã obiecte sunt Soarele ºi Luna.
Cele douã corpuri cereºti sunt pictate în dreapta ºi stânga crucii în mai toate picturile medievale care înfãþiseazã rãstignirea lui Christos.

De asemena, în iconografia bizantinã, Soarele ºi Luna erau deseori  reprezentate în formã antropomorfã, ca un bãrbat ºi o femei,


În pictura de la Visoki se poate observa cã personajul din dreapta este de sex feminin, deoarece simbolizeazã Luna.


Science is the great antidote to the poison of enthusiasm and superstition.
(Adam Smith)

abyss

#42
@ Kymosabe, felicitãri pentru comentariu.

Adevarate sau false.....@Tayka, de ce ar dori cineva sã aducã dovezi fizice lumii științifice? când tot ce a putut ea dovedi pânã acum și aici mã refer doar la suprema întrebare ''ce este Adevãrul?'' se referã doar la tehnologii care orbesc spiritul și înstrãineazã ființa umanã de ea însãși? Nu anulez frumusețea demersului științific dar nici nu-l ridic în slãvi. Problema pe moment nu este ce ar putea fi adevãr sau minciunã... Întrebarea e cum putem noi ajunge în postura de a discerne ce este adevãr și ce e fals. Acum suntem prizonierii unui anumit tip de adevãr scãpat de sub control. Mi-aș dori Tayka sã vã pot arãta dovada. Numai cã ea este informație purã. Nu poate fi rostitã ci înțeleasã prin cunoaștere lucidã și restructurarea totalã a valorilor interioare si a obiceiurilor. Pentru a ajunge la acest tip de înțelegere trebuie depus un efort, acela de a fi mereu sau cât mai mult conștient de acțiunile personale, de a te auto observa mereu, de a nu lãsa mintea sã se prãbușeascã în ea însãși. Pentru aceasta e nevoie ca dialogul interior sã fie oprit, mãcar temporar, și de a asculta acea liniște mentalã. Menținând acea stare puteți intenționa un anumit tip de cunoaștere iar rãspunsul vine întotdeauna...
Am citit cât am putut de mult si incepusem cu toate miturile pe care le-am putut gãsi. Pe toate continentele sunt rãmase informații despre ceva ce a precedat actualul tip de dezvoltare si organizare umanã. Dar acel ''ceva'' nu se referea la tehnologii extraordinare ci tocmai la neglijarea aspectelor ce țin de singura structura organizatã a materiei ce poate acționa asupra ansamblului reprezentat de cosmos. Mintea umanã. E nevoie de una singurã pentru a distruge tot universul. Stiința încearcã același lucru dar cu ajutorul unei structuri artificiale. Cineva încearcã sã trișeze și sã sarã niște etape, doar cã de-a lungul acestui proces noi restul suntem ținuți pe loc, adormiți ori amãgiți cu câteva gadgeturi care ne gâdilã orgoliul si ne anesteziazã conștiința.

Biserica ca și instituție e o ruinã hidoasã bântuitã de strigoi urâți și rapace. Știința ca instituție de educare umanã si evoluție a devenit o prostituatã de lux la cheremul unor boșorogi perverși ce-și cautã prelungirea în absolut a emanațiilor lor dezaxate.

Adevãrul totuși e prezent pretutindeni. Trebuie doar sã ne amintim ce dorim cu adevãrat de la viațã, apoi sã pornim la încercarea de a permanentiza conștientizarea acelei intenții sãdite în suflet încã de la naștere.

Ma iertați vã rog, dacã m-am abãtut de la subiect.
Vã urez tuturor sãrbãtori fericite pe aceastã planetã minunatã!

adrian75

Biss..nu te-ai abatut deloc de la subiect...in fond si la urma urmei noi aici incercam sa gasim un mod de a interpreta acele marturii din trecut care nu se incadreaza in aria "normalului" sau cel putin in aria normalului unanim acceptat in civilizatia de azi. nu cred ca este dificil sa il cunoastem pe Dumnezeu...dificil este insa sa scapam de teama de a-l cunoaste....pt ca da...multi se tem de ceea ce ar putea descoperi...si Vaticanul se teme..si oamenii politici se tem...de ce ? ce se ascunde in spatele religiei? care este adevarul? artefactele din vechime vorbesc...scrierile de la inceputul lumii vorbesc..santem noi in masura sa inteleg ceea ce ne spun? sa inteleg ceea ce ne spun nu ceea ceam vrea noi sa ne spuna... Tayka...foarte interesanta abordarea ta, as spune...foarte la obiect! desi s-ar putea crede ca Tayka si Biss sant in divergenta de abordare a problemei...in realitate ei reprezinta doua fetze diferite ale aceleiasi monede....subiectul in discutie este unul...abordarea insa se poate face in doua moduri diferite...insa este vb despre acelasi lucru. subiectul ramane deschis...va multumesc la toti!  Sarbatori fericite tuturor!

bungy

O asemanare cu ''luna'' din pictura de la Visoki am gasit azi pe un site . Oare este tot luna?  :martiansmile:
http://www.ufoevidence.org/photographs/section/recent/Photo136.htm
totul este relativ...