Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Marea diavolului

Creat de OzN_HunteR, 11 Mai 2008, 17:38:25

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

tractorbeam

Daca informatiile publicate via sistemul satelitar INMARSAT sunt cele reale, respectiv traiectoria spre nord deasupra uscatului si traiectoria spre sud spre Oceanul Indian atunci datorita imbulzelii de radare militare in zona de nord trebuie eliminta acea traiectorie si cautat numai in sud si trebuie cautat insule cu foste/actuale piste de aterizare suficient de lungi pentru a permite aterizarea unui Hercules.

Xanadron

Hmm, chiar nu văd vreo legătură între distanţa necesară unui "turboprop" Hercules C-130 pt. aterizare (între 350-600m la încărcare maximă/minimă) şi pista incomparabil mai lungă (de 3-5 ori mai precis) de care are nevoie un jet-liner Boeing 777-200 cu +250 de pasageri la bord  - minimum 5,600 ft (1,705 m).

Interesant mi se pare-n schimb "blazonul" teritoriilor outre-mer britanice din Oceanul Indian, în care apare verde-n faţă numele continentului dispărut Lemuria. :-o :wink:
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

tractorbeam

Xanadroane,

Pai ma gandeam ca acolo unde e o pista pentru Hercules care sa sustina greutatea unui c-130 incarcat care aterizeaza, se poate prelungi pista sa aterizeze si un 777, bineinteles cu ceva efort si o trupa de sapatori dedicati (adica buldozere dedicate), unde nu ai pista care sa suporteo anume greutate la decolare/aterizare, nu ai de ce sa incerci sa pui un avion jos ca risti sa nu il mai poti urni de acolo.

Xanadron

Tractorbeame, :lol:

Sorry man, da' tot nu tzine comparatia - fiindca "The C-130 Hercules aircraft is capable of operating from rough, dirt strips and is the prime transport for paradropping troops and equipment into hostile areas."...
...in timp ce 777-ul nu admite decit piste netede si betonate - f. solid inca, avind nu doar cca 20 tf/roata - dublu fatza de C-ul 130 -, ci si o viteza minima dubla comparativ cu Boeingul.
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Urban

Observatie:

Chinezii, americanii, malaezienii, vietnamezii cauta de zor aparatul "pierdut".
Singurii care stau in banca lor sunt ...rusii.
Oare de ce?
Tinand cont ca au ridicat la fileu mingea internationala odata cu alipirea Crimeii am impresia ca au ceva ascuns prin maneci.

tractorbeam

Citat din: Xanadron din  17 Martie 2014, 20:30:34
Tractorbeame, :lol:

Sorry man, da' tot nu tzine comparatia - fiindca "The C-130 Hercules aircraft is capable of operating from rough, dirt strips and is the prime transport for paradropping troops and equipment into hostile areas."...
...in timp ce 777-ul nu admite decit piste netede si betonate - f. solid inca, avind nu doar cca 20 tf/roata - dublu fatza de C-ul 130 -, ci si o viteza minima dubla comparativ cu Boeingul.

Hai ca m-ai prins, probabil ca oboseala de wk isi spune cuvantul, corect ai dreptate pentru asa o scula grea e nevoie de o pista betonata si lunga dar atentie nu orice pista betonata poate sustine o asemenea greutate

Ganditorul

#36
Mergand pe linia asta rusii or sa fie de vina si pentru acceleratia gravitationala  :evil:

Disparitia acestui imens "777" ma face sa ma simt mandru ca romanii au gasit in Apuseni epava avionului-musca cautand cu ROMATZA, cu pompierii, jandarmii, SMURD si cu lanterna localnicilor. Fata de cele "n" super-puteri implicate in cautatrea imensului avion suntem cu 2 etaje mai sus - poatear fi bine sa le dam "la export" niste lipoveni cu lotca, sa-i scoata din impas.

Adica un oras zburator de dimensiunile "777" dispare de pe radar si zboara inca 6 ore (nedetectat) de nici un radar militar, civil sau de supersofisticatele sisteme de supraveghere din satelit  :rainbow:
- Mari puteri militare cheltuiesc zeci de miliarde pentru "invizibilitate radar" - dar nu reusesc mare lucru si un amarat de pilot - suparat ca justitia nu i-a facut dreptate in calitatea lui de fan al unui lider politic zonal - vine cu o batista fermecata si face imensul avion invizibil la toate radarele aflate in zona (... vai de mama lui de sistem de supraveghere/aparare a "jandarmului mondial"). Daca un avion dispare de pe radar si nu e gasit dupa atatea zile undeva e o "buba in sistem".
Noroc ca la ei nu se cer demisii - asa ca la noi - si ca tugulanul plateste ca prostul pentru sisteme "superioare" de supraveghere si aparare.  Noroc ca nebunia coreana nu s-a tradus anul trecut si in parctica - ca astia nu gasesc un Boeing cu radarul - da'pai o rachetutza de 10 m ... fara antene de balizaj, fara semnale de telefonie, fara GPS fara  etc.
Voua nu vi se pare ca e o poveste cusuta cu atza ...prea alba si ca  :evil: si-a bagat coada (si evident  :evil: striga "prindeti  :evil: -cii ")?

Xanadron

#37
Citat din: tractorbeam din  18 Martie 2014, 10:03:16
Hai ca m-ai prins, probabil ca oboseala de wk isi spune cuvantul, corect ai dreptate pentru asa o scula grea e nevoie de o pista betonata si lunga dar atentie nu orice pista betonata poate sustine o asemenea greutate

Asa-i - C130-urile au demonstrat oricum ca pot pot decola/ateriza pina si de pe puntea portavioanelor. :-o
Ultimele ipoteze hiperfanteziste (gen TinTin) cum ca 777-ul ar fi aterizat pe o pista "demontabila" nu au nici ele vreun suport logic.

Citat din: Urban din  17 Martie 2014, 20:40:41
Observatie:
Chinezii, americanii, malaezienii, vietnamezii cauta de zor aparatul "pierdut".
Singurii care stau in banca lor sunt ...rusii.
Oare de ce?
Tinand cont ca au ridicat la fileu mingea internationala odata cu alipirea Crimeii am impresia ca au ceva ascuns prin maneci.

Mda, rusii au mereu asi in mineci - sau sub pamint. Fiindca poseda nenumarate piste pt. decolare/aterizare... subterane, perfect camuflate, de pe vremea asa-zisului Rezbel Rece (am mai povestit asta p-aici, pe baza unor marturii "pe persoana fizica", vb. lui Vanghelie.) :lol:
Cit de mult adevar o fi si-n teoria sprijinului unei rase ET "aliate" :-) primit cica mai nou de Putin & Co. ramine de vazut.

Desi pare mai mare probabilitatea unei demonstratii de "magick" :star: din partea taberei opuse - ca raspuns la mutarile perfect calculate de sah (si mat?) ale rusilor. Pe care nu-i apar insa cumva, manevrele lor fiind circumscrise-n definitiv aceluiasi joc de glezne al "suprematismului".
In orice caz, "demonizarea" rusilor e cel putin deplasata - mai ales daca ne gindim ca ei au 2 (doua) baze mari si late in afara granitelor proprii (Tartus/Siria si Sevastopol/Crimeea), in timp ce "criticii" lor 'merigani au cu sutele si pe toate meridianele... (doua - doar la noi.)

P.S. Cine mai crede ca Serviciile "sforarilor" :evil: - din indiferent care tabara - n-au idee unde se afla avionul malaiezian, e cel putin naiv.
Pina si eu am idee. :-D
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Xanadron

P.S. necesar (cu scuze pt. dubla postare) - si interesant, chiar daca n-o fi pe intelesul unor colegi paraleli cu manevrele / cutumele aviatiei comerciale.

http://keithledgerwood.tumblr.com/post/79838944823/did-malaysian-airlines-370-disappear-using-sia68-sq68

Concluzii (pe scurt): ipoteza asta presupune ca 777-ul a ajuns in India sau Afganistan (de ce anume, om afla cindva... poate), 8-) profitind cu schepsis de "umbra radar" a altui zbor.
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Arhanghelul

#39
Citat din: Xanadron din  18 Martie 2014, 10:43:15
Concluzii (pe scurt): ipoteza asta presupune ca 777-ul a ajuns in India sau Afganistan (de ce anume, om afla cindva... poate), 8-) profitind cu schepsis de "umbra radar" a altui zbor.

Asta este o manevra cu probabilitate cea mai mare ... mai ales ca oprisera transponderul ...
Citind datele cu caracter public despre caracteristicile modelului de avion (Boeing 777-200ER) implicat in acest "eveniment insolit" ... distanta parcursa la incarcatura maxima este de aproximativ 15.000km (curse intercontinentale) ... adica poate face o  cursa directa din Kuala Lumpur pana la Bucuresti la o viteza de croaziera de 500-600km / h fara a se complica  ... MH370/MAS370 cursa avea de parcurs direct pana la Beijing ~5.000 km ... deci rezervoarele erau aproape pline ...

http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370




Prin credinta a fost mutat Enoh de pe pamânt, ca sa nu vada moartea. Si n-a mai fost gasit, pentru ca Dumnezeu îl mutase. Caci înainte de mutarea lui, primise marturia ca este placut lui Dumnezeu.   Evrei 11:05

tractorbeam

Citat din: Xanadron din  18 Martie 2014, 10:43:15
...ipoteza asta presupune ca 777-ul a ajuns in India sau Afganistan
Este foarte posibil ce zice Keith acolo, daca s-a zburat shadow si atunci sa asteptam sa se ridice acelasi aparat cu transponder inchis dintr-o anumita zona si sa se lipeasca din nou de coada altui aparat care are transponder deschis si apoi la momentul oportun sa-si schimbe brusc cursul si sa intre in picaj in vreun zgarie-nori din europa sau asia sau poate chiar US daca odata alimentat (poate chiar acum se monteaza o capacitate suplimentara de stocare a carburantului) are capacitatea de a efectua un zbor transatlantic.

Xanadron

#41
Citat din: tractorbeam din  18 Martie 2014, 15:53:08
Este foarte posibil ce zice Keith acolo, daca s-a zburat shadow si atunci sa asteptam sa se ridice acelasi aparat cu transponder inchis dintr-o anumita zona si sa se lipeasca din nou de coada altui aparat care are transponder deschis si apoi la momentul oportun sa-si schimbe brusc cursul si sa intre in picaj in vreun zgarie-nori din europa sau asia sau poate chiar US daca odata alimentat (poate chiar acum se monteaza o capacitate suplimentara de stocare a carburantului) are capacitatea de a efectua un zbor transatlantic.
Da, chiar e posibila explicatia asta nu tocmai "SF" a doar aparentei evaporari a cursei MH370.

Mult-prea-idealistului de JE nu i se pare-n schimb posibil (din nefericire este totusi...) ca marea majoritate a omenirii asteia somnambule :-D sa mai poata crede in versiunea oficiala a caderii Turnurilor Gemene in 9/11 din cauza unor avioane comerciale de pasageri busite-n ele de niste arabetzi amatoricesti - cu efecte aberante si-n plus la viteze imposibile.
Si implicit sa creada-n eventualitatea unei utilizari similare a unui avion similar pentru un alt asa-zis "atac terorist" similar - whahaha.
Fiindca asta ar insemna respingerea, contrara oricarei logici elementare, a urmatoarelor evenimente:

- evacuarea preventiva a Cladirii 6 (inclusiv seiful ei subteran de 15/15 m)
- caderea aberanta, inexplicabila a Cladirii 7 (sediu "discret" al CIA si nu numai), care s-a dovedit a fi fost in plus anuntata (din greseala)... in avans pe un cunoscut post TV
- speculatiile financiare evident premeditate cu doar citeva zile inainte de 11.09.2001, ale unora :evil: care stiau clar in devans ce se va petrece
- lipsa la fel de suspecta a sefilor (in majoritate evrei) de prin birourile WTC, la data si ora stiuta
- unicul motor cu reactie gasit p-acolo, deloc potrivit tipului de avioane care se sustine c-ar fi penetrat The Twin Towers - si, logic, azvirlit in graba prin zona de "scenaristii" care ne cred evident muuult mai idioti - in sensul de creduli din lene neuronala - decit sintem. Adevaru-i ca gresesc doar prin generalizare absoluta, fiindca-n rest media ponderata a "intelighentiei planetare" e la pamint - ba chiar dedesubt :-D (v. maxima "Inteligentza are limite, prostia nu" - repet, in sens de comoditate a digerarii oricaror abureli oficioase).
- "prajirea" stranie a mii de masini din parcari, prin efecte colaterale termice la fel de stranii ale probabilelor arme scalare utilizate in la fel de probabila "demolare controlata" a Turnurilor Gemene
- ...concluzie dedusa in urma analizei microparticulelor rezultate in urma dezintegrarii aproape moleculare a cladirilor
- ...dar si a faptului ca sub ruine au persistat temperaturi de cca 1000 grade Celsius, :star: timp de 3 saptamini de la tragicul eveniment
- negasirea niciuneia din cele 4 cutii negre, desi s-au "gasit" (sanchi) pe linga numitul turboreactor si scaune, roti intacte de avion, ba chiar si pasapoarte in stare perfecta :-D etc.
- imposibilitatea zborului asa-ziselor avioane cu 560 mph la altitudinea respectiva (nu pot depasi 360 mph sub nicio forma, fiindca sisteme automate au grija de asta; in plus, s-ar dezintegra in aer la 560 mph)
- inertia inexplicabila a USAF de a interveni fie si macar la a doua coliziune - desi doua avioane AWACS patrulau in zona limitrofa New-York-ului exact in acea dimineatza
- lasind viteza aberanta deoparte, imposibilitatea (demonstrata efectiv pe simulatoare de zbor) de a "nimeri" cladirile, fie si de catre piloti cu vasta experientza, nu de presupusii piloti amatori araboi.

Simultan, cineva care inca ar mai crede-n prosteala monumentala :lol: a versiunii oficiale de "poveste" despre 9/11 ar trebui sa creada in:

- gogosile cu avioanele niciodata cazute pe Pentagon sau in Shanksville PA - putinele poze date publicitatii vorbesc de la sine, ca sa nu mai zic ca inregistrarile camerelor video de la Pentagon n-au fost niciodata facute publice - ghici ciuperca... atomica de ce? :wink:
...plus alte 1001 afirmatii oficiale de un ridicol ofensator de-a dreptul, :x a caror analiza in detaliu ar necesita insa citeva mii de pagini.
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Ganditorul

Iar sunt Gica-contra si pun 3 intrebari la varianta zborului shadow

1. nu trebuie sa fie de acod si avionul de sus ... cel care tine "umbrela" pentru aceasta manevra ?
2. cate avioane treceau prin zona disparitiei in momentul in care "777" s-a facut umbra si care era destinatia avioanelor ce puteau deveni "umbrela" ?
3. cat de departe se poate ajunge prin zborul shadow ? banuiesc ca undeva, candva cele doua avioane isi spun "la revedere" si devin iar  2 tinte pe ecranul radarului ...tinte care coboara/merg diferit la aterizare  etc etc
Ori asta inseaman o complicitate mai mult decat vizibila a tuturor operatorilor radar din zona, care n-au raportat o tinta  ce a aparut brusc in zona aeroportului Y din tara M (eventual un inamic, un OZN, o posibila amenintare etc).

Nu pot sa cred ca acest tip de zbor - shadow, inspirat din modul cum treceau submarinele prin stramtori, sub burta unui petrolier - deci nu pot sa cred ca acest tip de zbor poate ramane nedetectat de atatea forte si tari riverane (fara o complicitate directa) si ca Boeing-ul poate parca pe Casa Poporului in timpul unei sedinte de somn parlamentar - luindu-ne prin surprindere, ca de obicei (Doamne Fereste ...).

P.S. Pe jucaria aia de site, pe care a dat-o cineva pe aici, unde se urmaresc "on line" avioanele ce sunt in aer se poate vedea si ceea ce a fost cu cateva zile in urma ?

Arhanghelul

#43
Citat din: Ganditorul din  18 Martie 2014, 17:01:22
Iar sunt Gica-contra si pun 3 intrebari la varianta zborului shadow

1. nu trebuie sa fie de acod si avionul de sus ... cel care tine "umbrela" pentru aceasta manevra ?
2. cate avioane treceau prin zona disparitiei in momentul in care "777" s-a facut umbra si care era destinatia avioanelor ce puteau deveni "umbrela" ?
3. cat de departe se poate ajunge prin zborul shadow ? banuiesc ca undeva, candva cele doua avioane isi spun "la revedere" si devin iar  2 tinte pe ecranul radarului ...tinte care coboara/merg diferit la aterizare  etc etc
Ori asta inseaman o complicitate mai mult decat vizibila a tuturor operatorilor radar din zona, care n-au raportat o tinta  ce a aparut brusc in zona aeroportului Y din tara M (eventual un inamic, un OZN, o posibila amenintare etc).

Nu pot sa cred ca acest tip de zbor - shadow, inspirat din modul cum treceau submarinele prin stramtori, sub burta unui petrolier - deci nu pot sa cred ca acest tip de zbor poate ramane nedetectat de atatea forte si tari riverane (fara o complicitate directa) si ca Boeing-ul poate parca pe Casa Poporului in timpul unei sedinte de somn parlamentar - luindu-ne prin surprindere, ca de obicei (Doamne Fereste ...).
Este logic ca se face cu complicitatea unei tari/aliante de tari sau grupuri oligarhice statale ... cred ca avioanele au aterizat unul dupa altul  sub controlul si acordul turnului de control civil si/sau militar mai ales ...

Citat din: Ganditorul din  18 Martie 2014, 17:01:22
P.S. Pe jucaria aia de site, pe care a dat-o cineva pe aici, unde se urmaresc "on line" avioanele ce sunt in aer se poate vedea si ceea ce a fost cu cateva zile in urma ?
Da se poate urmari istoricul pe  http://www.flightradar24.com/16.32,58.91/3 ... daca ai cont Premium (cu bani) ...

http://www.rufon.org/forum/index.php/topic,1879.msg88259.html#msg88259

Prin credinta a fost mutat Enoh de pe pamânt, ca sa nu vada moartea. Si n-a mai fost gasit, pentru ca Dumnezeu îl mutase. Caci înainte de mutarea lui, primise marturia ca este placut lui Dumnezeu.   Evrei 11:05

Arhanghelul

O ipoteza ozenista ...  :ufo:

http://www.ufopolis.com/2014/03/el-logo-del-avion-de-malasia-aparecio-en-cuatro-ocasiones-en-los-circulos-de-las-cosechas/

Nu stiu sapniola ... decat cea cunoscuta de Goagal ... un frate sau o sora de-a noastra de prin Iberica sa ne spuna subiectiv ...  ce priceputeste di' pe colo ...
Prin credinta a fost mutat Enoh de pe pamânt, ca sa nu vada moartea. Si n-a mai fost gasit, pentru ca Dumnezeu îl mutase. Caci înainte de mutarea lui, primise marturia ca este placut lui Dumnezeu.   Evrei 11:05