Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Marea diavolului

Creat de OzN_HunteR, 11 Mai 2008, 17:38:25

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Xanadron

Principalul "spil" pe care-am vrut sa-l subliniez era prezentza la bordul cursei malaieziene a 20 de ingineri chinezi de la Freescale Conductors - companie cu contracte secrete in domeniul "energiei libere" :star: cu armata chineza.

N-o sa intru insa-n detalii tehnice legate de "filmul pentru prosti" rulat de posturile TV apropo de jocul de-a radarele civile / militare, transpondere imaginare si alte balarii in cazul 777-ului malaiezian -  Jim Stone o face oricum destul de bine. Desi as putea sa reiau si eu tema, macar fiindca am lucrat ani buni si-n domeniul securitatii zborurilor (si nu in Romania) - totusi, as vrea sa cred c-am ajuns la faza-n care pot discerne intre consumul util/inutil de timp.

In orice caz, acelasi "X-Factor" :-D al prezentzei unor pasageri-cheie a contat si-n alte catastrofe aeriene in care diavolii sforari :evil: au sacrificat fara remuscari sute de vieti ca sa anihileze "anonim" altele - sau uneori doar viata unui singur personaj pe cale sa le strice planurile (daca m-as apuca sa expun p-aici... adevaratele cauze ale celebrei daravele Lockerbie, ar trebui sa umplu  destule monitoare). ...Cui ar mai servi insa, la 30 de ani distantza?
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

horia2008

Citat din: Xanadron din  13 Martie 2014, 09:45:17
In orice caz, acelasi "X-Factor" :-D al prezentzei unor pasageri-cheie a contat si-n alte catastrofe aeriene in care diavolii sforari :evil: au sacrificat fara remuscari sute de vieti ca sa anihileze "anonim" altele - sau uneori doar viata unui singur personaj pe cale sa le strice planurile (daca m-as apuca sa expun p-aici... adevaratele cauze ale celebrei daravele Lockerbie, ar trebui sa umplu  destule monitoare). ...Cui ar mai servi insa, la 30 de ani distantza?

Vecinele fiuluiploii spun ca si prabusirea de la Balotesti ar fi fost cu pasager/ pasageri tzinta... :|


Ganditorul

Zen :
Citat... era prezentza la bordul cursei malaieziene a 20 de ingineri chinezi de la Freescale Conductors - companie cu contracte secrete in domeniul "energiei libere" :star: cu armata chineza.

Cred ca asta e amanuntul cel mai important al accidentului aviatic. Restul sunt ...generalitati si ceatza.

Arhanghelul

#18
A disparut la fel ca avioanele de la 9/11 ... alea picate si palite ... nu aveau persoane la bord (la locul impactului cu solul ... avionului ""doborat"" de pagaseri nu s-au gasit ramasite de ""rumegatoare pe doua picioare"") ... deci unde au disparut pasageri si echipajele ... aceasi intrebare pentru acest caz din apele S-E asiatice ...

Orice utilizator de telefon celular GSM sau CDMA stie ca daca apelatul nu este in aria unei celule ... se aude vocea "robotica" ... ,,abonatul xxxxxxx nu este in zona de acoperire" sau ,,abonatul xxxxxxx nu poate fi contactat ...  te rugam ...sa incerci mai tarziu " ... etc.



P.S. Apropo ... dupa cate stiu ... in avion ... telefoanele sunt trecutul in Mod avion (emitatorul oprit) ...
Prin credinta a fost mutat Enoh de pe pamânt, ca sa nu vada moartea. Si n-a mai fost gasit, pentru ca Dumnezeu îl mutase. Caci înainte de mutarea lui, primise marturia ca este placut lui Dumnezeu.   Evrei 11:05

Tyanu

#19
Citat din: Arhanghelul din  13 Martie 2014, 11:57:28
P.S. Apropo ... dupa cate stiu ... in avion ... telefoanele sunt trecutul in Mod avion (emitatorul oprit) ...

In mod normal toata lumea trebuie sa-si inchida telefoanele la decolare sau aterizare insa nimeni nu verifica. E drept ca te lasa sa folosesti telefonul in timpul zborului insa nu ai semnal. Eu chiar am incercat sa vad de ce ma pun sa-mi inchid telefonul pentru ca mi se parea normal sa aiba un instrument de bruiaj al semnalului telefonului... dupa cateva zboruri mi-am dat seama ca au asa ceva. Din momentul decolarii si pana la aterizare e imposibil sa ai semnal la telefon. (eu am incercat pe 3 retele diferite, una din tara si doua din strainatate).

Desigur ca eu nu am circulat decat cu liniile lowcost... probabil ca la cele business sa ai acces, insa nu vad de ce ar fi diferit.
Unii vorbesc pentru că au ceva de spus, alții doar pentru a spune ceva ...

http://conspiratiisimistere.wordpress.com/

Xanadron

#20
Citat din: horia2008 din  13 Martie 2014, 11:38:40
Vecinele fiuluiploii spun ca si prabusirea de la Balotesti ar fi fost cu pasager/ pasageri tzinta... :|
Mai bine si-ar vedea de croshetat vecinele alea... :lol: Ca altfel le poate calca un Range Rover negru.

Citat din: Tyanu din  13 Martie 2014, 12:40:15
In mod normal toata lumea trebuie sa-si inchida telefoanele la decolare sau aterizare insa nimeni nu verifica. E drept ca te lasa sa folosesti telefonul in timpul zborului insa nu ai semnal.
Pai ipoteza jimstoniana taman asta presupune - ca pasagerii aveau si la zile dupa asa-zisul "crash" telefoanele functionale - si nu inundate-n adincurile oceanului.

Citat din: Arhanghelul din  13 Martie 2014, 11:57:28
A disparut la fel ca avioanele de la 9/11 ... alea picate si palite ... nu aveau persoane la bord (la locul impactului cu solul ... avionului ""doborat"" de pagaseri nu s-au gasit ramasite de ""rumegatoare pe doua picioare"") ... deci unde au disparut pasageri si echipajele ... aceasi intrebare pentru acest caz din apele S-E asiatice ...

Orice utilizator de telefon celular GSM sau CDMA stie ca daca apelatul nu este in aria unei celule ... se aude vocea "robotica" ... ,,abonatul xxxxxxx nu este in zona de acoperire" sau ,,abonatul xxxxxxx nu poate fi contactat ...  te rugam ...sa incerci mai tarziu " ... etc.

P.S. Apropo ... dupa cate stiu ... in avion ... telefoanele sunt trecutul in Mod avion (emitatorul oprit) ...
...Ei da, "coincidentzele" astea-s poate cele mai importante - puse cap la cap si cu mega-avioanele AWACS observate clar in zona limitrofa New-York-ului chiar in dimineatza "atacului terorist" (sanchi) din 11 sept. 2001.
Stranie prezentza, mai ales fiindca niciun jet-fighter al atot-puscaciosilor 'merigani :-D n-a fost ridicat atunci...

Nu mai reiau oricum ipotezele "holografice" postate pe topicul dedicat lui 9/11, fiindca as fi offtopic.
In orice caz, ramin perplex cind mai discut cu partizani inca infocati ai "teoriei oficiale 9/11", care vin cu argumentul aiuristic ca s-a gasit totusi un motor de avion pe linga ruinele Twin-Towers.

Nu ma mai surprinde insa replica lor cind le explic (cu argumente solide, pe linga cele 1001 dovezi paralele ca totu-i o prosteala monumentala) ca motorul ala azvirlit in graba de "scenaristi" :evil: era de un tip total diferit de motoarele "avioanelor" intrate cica-n blocurile-turn (n.b.: zburind cica pilotate de niste araboi amatori si-n plus cu o viteza cu 300 km/h peste limita maxim admisa/posibila la inaltimea respectiva):

" - Maaa leshi? Ce poate sa stie un amarit ca tine in comparatie cu expertii americani??" :-D :lol: :evil:

...Si-atunci devin si mai convins ca am postat aiurea-n tramvai pe RUFOn de-atitia ani.
Fiindca obtuzitatea unor tipi altfel considerati inteligenti e o dovada-n plus ca spalarile temeinice ale creierelor Turmei dau rezultate impecabile-  mai dihai ca Arielu'. 8-)
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Ganditorul

#21
Citat- Maaa leshi? Ce poate sa stie un amarit ca tine in comparatie cu expertii americani??" :-D :lol: :evil:

...Si-atunci devin si mai convins ca am postat aiurea-n tramvai pe RUFOn de-atitia ani.
Fiindca obtuzitatea unor tipi altfel considerati inteligenti e o dovada-n plus ca spalarile temeinice ale creierelor Turmei dau rezultate impecabile-  mai dihai ca Arielu'. 8-)

Mai este o interpretare posibila : mananca si ei o paine alba pentru statutul oficial (si recunoscut) de inteligenti.
Revenind on-topic Rufon - Crezi cumva ca cei care au aburit zeci de ani societatea ca OZN-urile sunt "baloane meteo" nu erau inteligenti si ca "emiteau" teoriile alea aiuristice gratuit ? Sau ca deveneau brusc inteligenti ...dupa ce ieseau oficial din sistem ?
Eu cred ca erau inteligenti si ca-si faceau meseria de aburitori oficiali . Norocul lor ca pe atunci painea alba se castiga usor, pentru ca nu erau Ru-fo(n)rumuri - astia de azi trebe sa faca si "munca de teren" ca sa abureasca "om la om" diferiti ZEN cu intelighentia mult peste medie.  Asa ca n-ai postat degeaba pe aici - candva va bate cineva la usa sa-ti aduca un cadou (cu 6 zerouri) pentru munca prestata :evil: ( :martiansmile:)

equilibrum

Asta e una din declaratiile minimalizate:

Secretarul general al Interpol, Ronald K. Noble, a declarat marţi că ,,pista teroristă se îndepărtează", în ancheta demarată, relatează Mediafax. ,,Cu cât avem mai multe informaţii, cu atât suntem mai înclinaţi să conchidem că nu este vorba despre un incident terorist", a declarat Noble.

,,Este vorba despre trafic de fiinţe umane", a adăugat el, referindu-se la prezenţa la bordul avionului a cel puţin două persoane care s-au îmbarcat cu paşapoarte europene false.


http://www.gandul.info/international/telefoanele-pasagerilor-aflati-in-avionul-malaysia-airlines-dat-disparut-sambata-functioneaza-12242935?utm_source=Facebook&utm_medium=Cross&utm_campaign=Mediafax


Nu trebuie luat exact asa, ci trebuie inteles ca Interpolul considera dubios incidentul, ceea ce poate sa intareasca ipotezele vehiculate pana acum de colegii forumisti :)
Pastreaza-ti energia.

Xanadron

Alte pareri demne de citit: http://projectcamelotportal.com/blog/31-kerrys-blog/2042-flight-370-where-s-echelon-when-you-need-them

Una din noutati: cei 20 de chinezoi geniali lucrau de fapt pentru o companie a lui Jacob Rothschild... :evil: (Blackstone). Fiindca Freestyle Semiconductors (care livra in 1968 transpondere pentru programul Apollo, pe cind apartinea de Motorola) :rocket: are o istorie cam complicata.

In orice caz, principala distractie a respectivilor pasageri era sa pritoceasca instalatii care sa faca avioane sau nave militare invizibile. :-o Mai ales pentru DOD / U.S.Navy, evident - fiindca-i de fapt o companie din Texas (habar n-aveam nici asta).

...Povestea evaporarii Boeingului 777-200 (nici nu exista de fapt vreo naratiune coerenta in media "normala") se complica deci pe zi ce trece, nu-i asa?! 8-)
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

equilibrum

Una din stirile mediafax spunea ca 10 sateliti chinezi au scanat zona... e cam greu sa ascunzi un avion, decat daca ai acces la resurse nelimitate... sau sa "orbesti" satelitii daca nu ii ai sub control :D s.a.m.d.
Pastreaza-ti energia.

Ganditorul

Citat... principala distractie a respectivilor pasageri era sa pritoceasca instalatii care sa faca avioane sau nave militare invizibile. :-o Mai ales pentru DOD / U.S.Navy, evident - fiindca-i de fapt o companie din Texas (habar n-aveam nici asta).

Ar fi tare ca disparitia sa fie o demonstratie "live" a specialistilor din avion pe principiul licitatiei : "cine ne gaseste trebuie sa aiba si banii pregatiti pentru a cumpara "minunea invizibila"".   

Prea se agita multe foste civile si militare pentru gasirea unui "amarat" de avion civil ...   :-(                                         

panta_rh_ei

#26
Dacă, fie şi într-un procent foarte mic, povestea asta e adevărată, singurul lucru important de aici este faptul că genialii sunt CHINEZI.  Dacă totul ar fi fost o demonstraţie pentru restul lumii făcută cu acordul americanilor,  SUA nu s-ar fi străduit atât de mult să-i caute/găsească pentru că ar fi ştiut unde sunt.  Nu-i exclus ca genialii chinezoi s-o fi şters-o englezeşte de la americani cu minunea realizată cu mintea lor şi dolarii americani (poate circulă şi pe la ei zicala aia care zice că sângele apă nu se face  :-D :-D  :-o). Eu înţeleg că avem acum telefoane  hidrofobe dar să sune chiar şi de pe fundul Oceanului Indian unde zic americanii că s-ar afla? Sigur e o diversiune: căutaţii voi pe-acolo că-i găsim noi, indiferent unde s-ar afla.
Şi dacă nu-i găseşte cine trebuie...sunt o mulţime de comunişti galbeni cu...mulţi galbeni. Şi cum numai mâine nu-i poimâine...  Vom afla care-i culmea coincidenţei.  :-D :?
LIBERTATEA este doar aspectul negativ al intregului fenomen - viatza omului - al carui aspect pozitiv este RESPONSABILITATEA. LIBERTATEA  este in pericol sa degenereze intr-un capriciu daca nu este vietzuita in termenii RESPONSABILITATZII.

Xanadron

Alte pdv-uri interesante - pe veteranstoday de pilda:
http://www.veteranstoday.com/2014/03/13/missing-777-or-flying-bomb/
...unde (daca-s reale) citeva e-mailuri "hackerite" cica de prin Ucraina pun "accidentul aviatic" intr-o noua lumina terifianta... 8-)

...sau alta ipoteza - si mai abracadabranta -  :-o a unei experte in arme d-alea cuantice (LaWS Weapons Systems):
http://exopolitics.blogs.com/peaceinspace/2014/03/leuren-moret-flight-370-downing-was-us-navy-energy-weapons-demo-for-putin-payback-for-kuala-lumpur-war-crimes-tribunal-ve.html

Ipoteza care, dac-ar fi reala, ar explica si absentza oricaror resturi ale avionului (armele din categoria direct-energy-weapons se stie ca pulverizeaza tzintele pina la nivel molecular).
...Sa fi fost deci vorba de-o "aratare a maimutzei" rusilor?! :roll: Posibil si asta...
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

acme

#28
Interesant ca acum au intors-o ca la Ploiesti si ca cineva cu "skills" ar fi furat avionul:
Malaysian government official said investigators are increasingly certain that someone with aviation skills was responsible for the change in course

Harta cu zonele de cautare ale satelitiilor:
We're born alone, we live alone, we die alone.

horia2008

Ar incerca / a incercat oare cineva dibaci (si aici ma refer desigur si la distinsul domn Rudan V.) o localizare prin remote viewing  :| :|; si daca da cu ce rezultate oare?  :| :|
intrebarea mea retorica....