Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Marea diavolului

Creat de OzN_HunteR, 11 Mai 2008, 17:38:25

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

OzN_HunteR

TRIUNGHIUL  BERMUDELOR
                             
Locul de nicaieri si timpul de niciunde

Preliminarii

  "Triunghiul Bermudelor" e o transpunere cinematografica a unei supozitii referitoare la misterul zonei cu acelasi nume , situate in Atlanticul de Vest , pe coasta de sud a Statelor Unite si cunoscuta si sub numele de "Triunghiul Mortii" , "Triunghiul Diavolului" , "Marea navelor disparute" etc.

   Filmul este doar o mica parte din intreaga "mitologie" ce a luat nastere prin incercarile oamenilor de stiinta si nu numai de a da o explicatie miilor de disparitii ciudate care au avut loc de-a lungul anilor in aceasta portiune de ocean.Faptul ca nici un disparut nu a revenit , ca nu s-au gasit cadavre sau alte ramasite umane a inflacarat si mai tare imaginatia multora.In toate ipotezele enuntate se gaseste un sambure de adevar , dar unde e acea minte luminata care sa descurce itele si sa dea realitatii ce-i al ei si imaginarului toate inchipuirile?Si aceasta e cu atat mai greu cu cat dezvoltarea rapida din ultimele decenii a dovedit ceea ce au incercat tot timpul
sa transmita religiile lumii , si anume ca nici un mister nu trebuie sa ne mai surprinda doar pentru
simplul motiv ca nu e logic.
    Ce se intampla cu cei disparuti in Triunghiul Bermudelor?Iata-i "safe and sound", cum ar spune americanii , intr-o "lume" in care se intreaba cum sa revina "acasa" si in care poate pana la urma , de voie de nevoie , vor ramane , punand bazele unei societati aflate deja in faza incipienta in noua realitate , pe care am putea-o descrie printr-o frumoasa sintagma a lui H.-R.Patapievici: "locul de nicaieri si timpul de oriunde".

   Cand busola isi pierde cumpatul

   Naufragiul navei sta sub semnul dereglarii din senin a busolei si a aparaturii de bord , pe fundalul unei vremi a carei calmitate se schimba si ea brusc.Dereglarea busolei pare sa fie o prefigurare a anomaliilor electromagnetice ce le vor intalni chiar pe insula pe care se vad "aruncati" cei cinci pasageri , fara nici o posibilitate de reintoarcere sau de stabilire a unui contact cu restul umanitatii.
     Cei care sunt cat de cat informati in ceea ce priveste ciudateniile Triunghiului Bermudelor stiu ca anomaliile electromagnetice sunt o problema reala care afecteaza navigatia aeriana si navala din interiorul Bermudelor.De altfel fenomenul a fost sesizat inca de catre Cristofor Columb alaturi de stralucirea ciudata a marii si apa alba, luminoasa. Zona cu pricina e mai precis localizata intr-o regiune din interiorul Triunghiului Bermudelor numita Marea Sargaselor.Regiunea e temuta inca din cele mai vechi  timpuri si inca de atunci ii dainuie numele de "mare a nenorocirilor".
Totusi nu exista nici o cauza cunoscuta pentru care busolele sa se comporte astfel:nici un zacamant de fier , nici un meteorit.In plus aceste anomalii nu se manifesta decat la anumite intervala de timp.Care sunt cauzele? Pot fi explicate printr-o atenta reexaminare a locului si istoriei acestuia sau e necesar sa presupunem ca e mana unei forte extraterestre asa cum vor sa sugereze multi cercetatori?
   Acest tip de anomalii sunt ,evident, o adevarata problema cu atat mai mare cu cat ele nu au fost sesizate numai in interiorul Triunghiului Bermudelor ci si in alte portiuni ale globului.
   Unul din cei care s-au preocupat de fenomenul acesta  , Ivan Sanderson , dezvolta o teorie referitoare la existenta a douasprezece regiuni de "anomalii " , care se repeta la intervale de 72 de grade una de alta si sunt raspandite in jurul Globului .Mai precis , acestea sunt distribuite de-a lungul paralelelor de 36 de grade latitudine nordica si sudica , iar cele mai infricosatoare par sa fie  Triunghiul Bermudelor si "Marea Diavolului"(la est de coastele Japoniei).Tot Sanderson afirma ca celebritatea Bermudelor se datoreaza faptului ca zona  este cea mai intens circulata , dar si celelalte zone , desi mai putin frecventate , prezinta si ele anomalii magnetice ale timpului si spatiului.Subliniind ca planeta noastra opereaza prin electromagnetism ,Ivan
Sanderson se intreaba intr-unul din articolele sale daca nu cumva Triunghiul Bermudelor si celelalte zone functioneaza "ca niste uriase masini gene ratoare de anomalii"."Nu cumva". continua el , "ele creaza valtori in interiorul si exteriorul carora obiectele pot fi atrase si eliminate in sau in afara altor dimensiuni de spatiu-timp?"
     O alta teorie interesanta este aceea a lui Ralph Barker , autor al lucrarii "Great Mysteries of the Air", care arata ca descoperirile fizicii ar duce la dovezi despre existenta de materie antigravitationala.El sugereaza ca "materia antigravitationala e complet  opusa materiei cunoscute de noi pe aceasta planeta (...) , are un caracter exploziv .inspaimantator , cand intalneste materia cu care noi suntem familiarizati".
     Un inginer electrician  , Hugh Auchincloss Brown , autor al cartii "Cataclysms of the Earth" ,este de parere ca exista o legatura intre incidentele din interiorul Triunghiului Bermudelor si campul magnetic al Pamantului.De-a lungul timpului au avut loc transformari multiple ale polilor magnetici , se pare ca ne aflam intr-o noua perioada de modificari magnetice care ar putea explica dereglarile avioanelorsi prabusirea lor.Unde sunt insa urmele acestor prabusiri? Nu s-a detectat nimic! Cum se explica disparitia vaselor?
    Wilbert B. Smith , expert in electronica si coordonator al unui proiect despre magnetism si gravitatie pentru guvernul Canadei in anul 1950 , este de parere ca aceste elemente determina disparitiile misterioase.La momentul acela el declara ca a localizat niste zone speciale pe care le-a numit "zone de legaturi slabe" , mici ca suprafata dar foarte inalte in care aveau loc o serie de turbulente puternice , care puteau rupe avioanele in bucati.Surprinzator , acelasi Smith mai spune ca aceste disfunctii gravitationale si magnetice nu pot fi cartografiate intrucat sunt invuzibile si nepermanente  , insusi cercetatorul neputandu-si explica daca regiunile de "legaturi slabe" se muta sau dispar.
   Marturisesc ca m-a atras in mod deosebit teoria lui M.K.Jessup, un cercetator foarte bine pregatit , astronom si selenograf specializat , care s-a ocupat si a scris despre O.Z.N.-uri.Jessup crede ca dezvoltarea epocii noastre astronautice reprezinta un punct important de interes pentru "vecinii nostri din spatiu".De aceea aparitii din ce in ce mai multe de O.Z.N.-uri in preajma noastra.De altfel el s-a ocupat si de relatarile biblice referitoare la "farfuriile zburatoare".Intre altele se pare sa fi gasit o cale de a explica stiintific aparitiile si
disparitiile atat a O.Z.N.-urilor cat si a navelor si avioanelor.El a fost preocupat de problema magnetismului controlat care poate genera invizibilitate , ceea ce este , afirma el , o dezvoltare a teoriei "Campului Unificat" a lui Einstein.La baza teoriei sta conceptul ca timpul-spatiul si materia-energia nu sunt entitati separate , ci sunt transmutatii sub actiunea acelorasi tulburari electromagnetice.
Intr-unul din interviurile date de de zoologul , arheologul si oceanograful Manson Valentine ,sustinator al teoriei lui Jessup , primul explica astfel Teoria Campului Unificat: "Practic , este vorba de campurile electrice si magnetice care actioneaza astfel:un camp electric creat intr-o spirala induce un camp magnetic si fiecare camp reprezinta o dimensiune a spatiului.Deoarece in spatiu exista trei dimensiuni , trebuie sa mai existe si un al treilea camp, probabil cel gravitational.Interconectand generatoarele electromagnetice astfel incat sa
genereze o pulsatie magnetica , s-ar putea sa se produca cel de-al treilea camp pe principiul rezonantei".Tot el declara : "Daca dezvoltam teoria lui Einstein despre Campul Unificat , care a inclus campurile gravitational si electromagnetic in teoria timp-spatiu , atinci campurile magnetice  , daca sunt suficient de puternice  , sunt capabole sa faca obiectele si oamenii sa-si schimbe dimensiunea si ,deci, sa devina invizibile.Raspunsul cu privire la Triunghiul Bermudelor s-ar putea sa fie gasit in aberatiile electromagnetice sau in controlarea acestora ,atunci cand sunt activate spontan sau voit  , si pare plauzibil faptul ca prezenta unui O.Z.N. ar putea crea incarcaturile de energie necesare".
Intrebat cum motiveaza concentrarea atat de mare de evenimente in Triunghiul Bermudelor , Manson Valentine marturiseste :"Eu cred ca fiintele inteligente care calauzesc O.Z.N.-urile nu numai ca iau esantioane ca sa controleze gradul nostru de progres stiintific , dovada fiind faptul ca sunt interesati de Cape Kennedy si de experientele noastre spatiale , dar ele se reintorc acolo unde probabil au existat salasuri sacre antice sau poate niste centrale sau generatoare de energie , care acum sunt sub ape.In ultimii ani s-au descoperit langa Bimini , precum si in  alte locuri din arhipelagul Bahamas , mari complexe de cladiri pe fundul marii , ceea ce indica faptul ca a existat, cu mii de ani in urma , o civilizatie superioara.
   Ce putem face in privinta O.Z.N.-urilor ?Sunt o amenintare pentru omenire ? Tot dr.M.Valentine raspunde: "In prezent nu putem face nimic.Eu nu cred ca exista pericol prea mare pentru majoritatea calatorilor si poate ca persoanele disparute sunt inca in viata in alt loc si in alta dimensiune.Cred ca important este sa recunoastem situatia si sa incercam in vreun fel sa intram in legatura cu ei~ceea ce incercam sa facem majoritatea dintre noi".
Interviul este redat in cartea lui Charles Berlitz "Triunghiul Bermudelor", un bestseller deja clasic cand vorbim de Bermude si care a fost tradus si la noi in 1995.
De unde vin fiintele acestea inteligente: din cosmos , din alte dimensiuni sau chiar din fundul oceanelor( cum afirma Ivan Sanderson) e o alta problema ce se poate ridica.Asta in  situatia in care ele exista...
E cazul ca atunci cand observam ca busola isi pierde inexplicabil cumpatul sa ne gandim ca poate vom avea musafiri "speciali" la masa?
   
      Lipsa unei documentatii mai aprofundate ma face sa ma limitez aici.Cred insa ca magnetismul si implicatiile lui constituie un nucleu problematic real al mileniului, acuma nu stiu ce sa zic..astept parile voastre !



A nation which has forgotten the quality of courage which in the past has been brought to public life is not as likely to insist upon or regard that quality in its chosen leaders today - and in fact we have forgotten.

John.F.Kennedy

Arhanghelul

Prin credinta a fost mutat Enoh de pe pamânt, ca sa nu vada moartea. Si n-a mai fost gasit, pentru ca Dumnezeu îl mutase. Caci înainte de mutarea lui, primise marturia ca este placut lui Dumnezeu.   Evrei 11:05

Urban

Citat din: Arhanghelul din  11 Martie 2014, 18:04:25
Un incident foarte mediatizat in massmedia nationala si internationala ...
Oare si-a facut din nou numarul aceasta zona antipodica a Triunghiului Bermudelor ... ???
Zborul cu indicativul MH370 apartinand comapaniei Malaysia Airlines ce efectua ruta dintre Kuala Lumpur si Beijing, a disparut de pe radare ... sambata 08.03.2014 la 02:40 UTC  intre coasta de est a Malaiesiei si cea de sud a Vietnamului .

Chiar acum citeam o stire despre asta, imprejurarile in care "a disparut" avionul sunt mai mult decat "suspecte".

Arhanghelul

#3
Voi continua cu strangere de informatii ... sper sa veniti si voi in intampinarea acestui ...
Breaking NewsBreaking NewsBreaking NewsBreaking NewsBreaking NewsBreaking NewsBreaking News
Atasez niste poze ciordite de pe Facebook cu toate ca n-am cont ... am beneficiat de contul cuiva ce-a binevoit sa-l uite logat pe browser ...

Sursa:
https://www.facebook.com/flightradar24

http://www.flightradar24.com/data/flights/mh370#2d81a27

http://www.flightradar24.com/how-it-works

http://www.flightradar24.com/data/flights/mh370#2d81a27

Prin credinta a fost mutat Enoh de pe pamânt, ca sa nu vada moartea. Si n-a mai fost gasit, pentru ca Dumnezeu îl mutase. Caci înainte de mutarea lui, primise marturia ca este placut lui Dumnezeu.   Evrei 11:05

Xanadron

Cica l-ar fi doborit iranenii, bre - cu prastia, :-D evident, de-ar fi sa dam crezare zvonului lansat stiti voi de cine.
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

acme

Citat din: Xanadron din  11 Martie 2014, 19:09:47
Cica l-ar fi doborit iranenii, bre - cu prastia, :-D evident, de-ar fi sa dam crezare zvonului lansat stiti voi de cine.

Eu cred ca e razbunarea STS-ului de la noi.
We're born alone, we live alone, we die alone.

Arhanghelul

#6
Up date ...

Se pare ca avionul dupa cateva zeci de minute si-a schimbat directia spre vest ... informatie din surse militare ...

"Ora 18:25 Avionul de pasageri cautat a mai zburat cel putin o ora dupa disparitia de pe radarele civile

Ultima data, radarele militare au detectat avionul in apropierea Insulei Pulau Perak, in partea de nord a Stramtorii Malacca.

Initial, autoritatile anuntasera ca Zborul MH370 disparuse la circa o ora dupa ce decolase din Kuala Lumpur spre Beijing.

Insa, conform unor surse militare, după pierderea contactelor de catre radarele civile, armata malaysiana detectase avionul de pasageri la sute de kilometri de traiectoria declarata.

"Avionul a schimbat directia spre zona Kota Bharu si a zburat la altitudine joasa. Ajunsese in zona Stramtorii Malacca", a declarat un ofiter militar.

Practic, avionul a fost localizat la vest de Kuala Lumpur, desi trebuia sa zboare spre nord.

Informatia prezentata astazi ajuta la excluderea ipotezei unei defectiuni esentiale la altitudinea de croaziera, dat fiind ca  aeronava a fost localizata ultima data la joasa altitudine.

Este posibil ca radarele civile sa nu mai fi localizat avionul pentru ca sistemul propriu de localizare probabil a fost deconectat. In acest fel s-ar explica disparitia avionului de pe radarele civile si observarea acestuia pe un radar militar."

http://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3618802

P.S. Nu stiu cum se face dar iar au cautat in zona din Nord in loc sa caute in cea din Sud ... Povestea din Apuseni se repeta ...
Prin credinta a fost mutat Enoh de pe pamânt, ca sa nu vada moartea. Si n-a mai fost gasit, pentru ca Dumnezeu îl mutase. Caci înainte de mutarea lui, primise marturia ca este placut lui Dumnezeu.   Evrei 11:05

acme

Citat din: Arhanghelul din  11 Martie 2014, 20:00:27
Insa, conform unor surse militare, după pierderea contactelor de catre radarele civile, armata malaysiana detectase avionul de pasageri la sute de kilometri de traiectoria declarata.

Si armata malaysiana lasa avioanele civile sa zboare asa de capul lor pe tarla ...
We're born alone, we live alone, we die alone.

horia2008

Citat din: Ganditorul din  11 Martie 2014, 20:24:11
http://www.rufon.org/forum/index.php/topic,1879.msg88264.html#msg88264

Iata ca si altii, din pacate, au probleme cu localizarea aeronavelor disparute.

Si in loc sa se aplece asupra destiturilor "la varf", asupra demisiilor politice, asupra "pedepsirii" celor care au intervenit cum au putut pentru salvarea supravietuitorilor - se apleaca asupra solutiilor tehnice care sa faca ca astfel de catastrofe sa nu se mai intample, asa um e normal.
La noi se "ancheteaza" de zeci de zile DE CE "nea Ion" sau "colonelul Vasile" nu au gasit in 30 de minute solutia minune care sa acopere incompetenta celor care au facut si aprobaqt "procedurile de interventie", care sa acopere pupincurismull care a generat un sistem de "interventie/localizare 112" total ineficient.
- Uite ca aia din Malaiezia nu destituie ministrii lor de interne, nici sefii de la "ROMATZA" lor si nici pe cei de la ISU lor.
Niste prosti...nu stiu cum se procedeaza, cum "se da la oase" in astfel de ocazii. Parerea mea.
Pai si la noi spectacolul a inceput dupa ce i-au facut salvatorii de minune si s-a dovedit (daca mai era nevoie :-o) ce penali competenti sunt
Stai sa se lamuresca despre ce-i vorba si incepe si la ei spectacolul, probleme grave sunt, pasageri clandestini imbarcati cu pasapoarte furate neverificate, si altele probabil...



Ganditorul

Uite ca nici astia nu sunt in stare sa localizeze telefoanele :
MISTERUL avionului dispărut cu 239 de persoane la bord se adânceşte. "TELEFOANELE LOR încă SUNĂ"

http://www.antena3.ro/show/bizar/misterul-avionului-disparut-cu-239-de-persoane-la-bord-se-adanceste-telefoanele-lor-inca-suna-246664.html

terraflorin

#10
https://ro.wikipedia.org/wiki/Marea_Diavolului

şi cele 12 vortexuri ale Pământului unde ar apărea nave-fantomă şi OZN-uri şi ar dispărea nave de-ale omului:
https://en.wikipedia.org/wiki/Vile_Vortices


Marea Neagră nu apare pe hartă deşi şi pe aici circulă câteva legende:
https://ro.wikipedia.org/wiki/Triunghiul_mor%C8%9Bii_(Marea_Neagr%C4%83)

http://www.realitatea.net/disparitiile-misterioase-din-triunghiul-mortii-din-marea-neagra_842349.html

Tyanu

Citat din: Ganditorul din  11 Martie 2014, 22:35:26
Uite ca nici astia nu sunt in stare sa localizeze telefoanele :
MISTERUL avionului dispărut cu 239 de persoane la bord se adânceşte. "TELEFOANELE LOR încă SUNĂ"

http://www.antena3.ro/show/bizar/misterul-avionului-disparut-cu-239-de-persoane-la-bord-se-adanceste-telefoanele-lor-inca-suna-246664.html

...sau nu vor ! cred ca putem lua in considerare si varianta asta.
Unii vorbesc pentru că au ceva de spus, alții doar pentru a spune ceva ...

http://conspiratiisimistere.wordpress.com/

Urban

#12
All contact with Malaysia Airlines Flight 370 was lost just 40 minutes into what was supposed to be a routine flight from Kuala Lumpur to Beijing, China.
The Boeing 777-200 en-route was expected to make contact with Ho Chi Mihn air traffic control at the time it disappeared.
The flight was cruising at 35,000 feet in the safest phase of flight with 239 souls aboard, as something apparently mysterious perhaps catastrophic transpired.
The immediate concern at this moment is locating the missing aircraft to determine what happened.
Above all, the human story irrevocably tied to this mystery is how to bring closure to the grieving families for lost loved ones on broad.

Something baffling or catastrophic happened
A Boeing 777 constantly sends information back to the airline's operations through a computerized data link.
This allows the airlines to keep track of the Boeing 777 asset, so that the airline may become immediately aware of any maintenance, safety or security concerns, as they potentially happen.
In the case of the missing Malaysia Airlines Flight 370 headed to Beijing from Kuala Lumpur, locally at 12:41 am Saturday (Friday afternoon ET), March 8, 2014, air traffic controllers in Subang, outside Kuala Lumpur, lost contact with the Boeing 777 plane over the Gulf of Thailand between Malaysia and Vietnam, 90 nautical miles northeast of Kota Bharu, Malaysia.
Malaysia Airlines' Boeing 777 asset was last tracked at 1722 Zulu (1:22 am local), when it disappeared from radar contact.
What we don't know much about as of Tuesday, March 11, 2014 are three alarming mysteries:
(1) the exact flight path, including an "about-face" of the flight route alternatively directed hundreds of miles off the coast of Malaysia, according to Malaysian military radar, which was apparently allegedly executed by the pilots without warning or report of any problems or concerns;
(2) the passenger security and screening and associated mysteries with several passenger passports; and
(3) the wider "search and rescue" mission slowly shifting to a "search for a cause" speculative undertaking along several hypothetical dimensions of either mechanical breach, human factors error, terrorism, or possibly hijacking.

Who really knows anything at this point?
Consequences are extraordinary.
The possible debris field may be massive. A "black-box" needs to be recovered to establish any chain of evidence and facts in this mystery.
And, the experts need to be placed front and center in order to perform their essential tasks of determining the circumstances and a cause of what happened.
Human lives are at stake...Henceforward, patience in stating, speculating and storytelling of the truths is prudent.
Pending reports of any remote chance of survivors, Malaysia Airlines Flight 370, in which 239 souls have vanished, potentially ranks as the largest air disaster, since American Airlines 587 crashed into a New York suburb back on November 12, 2001, where 260 souls perished.
From the vantage point of a Vietnamese Navy aircraft searching days ago, it was believed to be spotted an aircraft part floating in the Gulf of Thailand, possibility from Malaysia 370.
Unfortunately, this apparent spotting turned out to be a mistaken citing. There are now international efforts underway sending ships and aircraft to cast the widest net to locate any wreckage and debris, given an "about-face" of Malaysia 370's flight route hundreds of miles off course, according to Malaysian military radar. Search and rescue missions have been launched along the now estimated new flight track of the Malaysia Airlines Boeing 777-200 aircraft, spanning the Gulf of Thailand, Vietnam, Malaysian Coast, and the South China Sea.

The Boeing 777 represents 20 years of proven technology with a stellar safety record.
Boeing 777 safety record has been exemplary without incident for two decades until the Asiana Airlines crash landing in San Francisco in July 2013.
That incident was a result of pilot error, human factors historically being the cause of 9 out of 10 aviation safety mishaps.
Remarkably, all passengers were able to escape the burning aircraft within seconds, largely due to federally-mandated 16-gauge bolted seating that allowed safe avenues of exit for the passengers.
I reported on Fox News then that "Boeing teaches us not only how planes fly, but also how planes should crash in saving hundreds of lives" in the Asiana Airlines San Francisco Airport crash landing.
Malaysia Airlines Boeing 777-200 pilot was 53 years of age and had 18,365 total flight hours.
The First Officer was 27 years of age with 2,763 flight hours. Both were highly-experienced pilots.
The majority of passengers on this flight were Chinese with 154 citizens. Additionally, 38 Malaysians, 7 Indonesians, 6 Australians, 5 Indian, 4 French, 3 Americans, 2 New Zealanders, 2 Canadians, 1 Austrian, 1 Dutch, 1 Italian, and 1 Russian were reported to be aboard.

"I honestly do not remotely envision or even speculate a Boeing 777-200 breaking up in midair. The Malaysia Airlines Boeing 777-200 was in cruise during the safest phase of normal flight. The mysterious loss of this aircraft is either strangely baffling or likely catastrophic in nature. However, that's speculation, ahead of recovery of the aircraft asset, as there are no confirmed reports of an emergency locator transmitter even being activated."

Malaysia Airlines has 15 Boeing 777-200 jets (including the missing 9M-MRO and 9M-MRL, shown in the photo above) in its asset portfolio of about 100 planes.
The Malaysian government carrier last month publicly reported its fourth straight quarterly loss.
There is an old adage in flying and landing a Boeing 777: aviate, navigate, communicate.
This ongoing mystery is about how we globally aviate, navigate and communicate across safer and secure skies of international aviation.
That is, safer skies over Asia, safer skies over Australia, safer skies over Africa, safer skies over Europe, and safer skies over The Americas.

Human factors do matter 9 out of 10 times in engaging advanced technology, including the education and global public understanding of it.
Such current aviation safety and security incidents further underscore these human factors, as either crash landing an Asiana 214 Boeing 777 into San Francisco, or a "search and rescue" and a "search for a cause" mission of a Malaysia Airlines Boeing 777-200 suddenly lost from radar at 35,000 feet and 40 minutes into flight.
Our most compelling mystery in aviation safety and security history remains an ongoing and essential approach to discussing advanced aviation technology and education, as well as, considering the public understanding of science and technology, and most of all, facilitating the diverse cultural participation among aviation safety and security global workforce experts working through the aftermath investigation of an airplane crash.
Hopefully and prayerfully lives can be saved in the future after the cause of this aviation safety and security breach is determined.

Oliver McGee is professor of mechanical engineering at Howard University. He is an aerospace, mechanical, and civil engineer.
He is former United States deputy assistant secretary of transportation for technology policy (1999-2001) in the Clinton Administration, and former senior policy adviser in the Clinton White House Office of Science and Technology Policy (1997-1999).
Additional research by Steve Richardson, Aviation Analyst at FlyersPulse.com is gratefully acknowledged.


Sursa:
http://www.linkedin.com/today/post/article/20140311232942-90103575-boeing-777-airplanes-do-not-vanish-or-fall-out-of-the-sky?trk=tod-home-art-list-large_0

Xanadron

#13
P-un website "sensibil" pe care ma risc totusi sa-l linkuiesc din nou aici - http://www.jimstonefreelance.com/  (poate v-aduceti aminte de acuzatiile credibile pe tema conexiunilor Fukushima / Dimona Dozen ale mult-fugaritului Jim Stone 8-)) puteti citi ipoteze ceva mai logice decit aiurelile servite as usually de hienele turbate ale presei MSM.
Un minuscul citat (nu din ultima lui postare) va poate convinge:
The cell phone ringing story is NOT B.S.

My guess? The plane is intact, forced to land by a government or entity, probably under American or Israeli control to be used in an "Islamic terror attack" later. The fact that there were 20 alternative energy people aboard from Freescale Semiconductor would probably also make a good reason to take this exact plane for this purpose, kill two birds with one stone. At this point I'd be surprised by a confirmed debris trail in the ocean, but not by a crash on land.


...Si mai plauzibila-i insa ipoteza unei "deturnari AWACS" :-o a cursei malaieziene, derivata logic din precedenta si puricata ulterior de Jim Stone (e prima de sus).

P.S. Sint oricum convins ca adevaru-adevarat n-o sa iasa curind la iveala nici in cazul asta, cum s-a intimplat si cu Tupolevul guvernului polonez cazut?-doborit?-subtilizat?-inlocuit? :-D aproape de Katyn acum ani buni deja.

P.S.2 Hai sa mai pun o intrebare retorica, inainte sa-mi ciuruiasca usa vreun utilizator de Uzi: :lol: OK, telefoanele pasagerilor suna (exact ca-n Apuseni) - si NSA-ul ce pazeste de nu le-a localizat dupa atitea zile?
Ca doar nu-i STS-ul nostru parlit (dupa Snowden cel putin).
Aham, ei le pot baga rachete de croaziera pe geam doar alora care nu trebuie torturati ca sa mai sifoneze una-alta despre Malta, Yalta sau energia moca poate... :wink:
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

acme

Citat din: Xanadron din  12 Martie 2014, 21:02:18
P.S.2 Hai sa mai pun o intrebare retorica, inainte sa-mi ciuruiasca usa vreun utilizator de Uzi: :lol: OK, telefoanele pasagerilor suna (exact ca-n Apuseni) - si NSA-ul ce pazeste de nu le-a localizat dupa atitea zile?

Fiindca corect spus e "au sunat"; cind cei de la MA au sunat si ei nu s-a mai auzit nici un ringtone.
"As a report of a relative managing to call one of the passengers spread, Malaysia Airlines has repeatedly tried to call the same number, but no ringtone has been heard this time, BBC reported."

Interesant e ca prietenii cu ochii in ceruri zic ca din analiza datelor (provenite de la sistemul de sateliti Space Based Infrared (SBIR)) nu au detectat nici o explozie in aer.
We're born alone, we live alone, we die alone.