Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

MIG lovit de OZN-uri (30 octombrie 2007)

Creat de ryn, 08 Noiembrie 2007, 22:02:48

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

jackie28t

#60
Mi-a placut de Ion Hobana in acea emisiune.Cat despre Adrian Patrut,nu prea am inteles ce a vrut sa spuna dar daca a aparut la televizor inseamna ca e un om mare  :-D

Spooky scuza-ma ca te intreb dar tu ca Presedinte Romanian UFOnetwork care este parerea ta personala despre acel incident cu MIG'ul?
Sunt sigur ca multi membri de pe acest forum si nu numai ar vrea sa auda si parerea unui specialist cu experienta.

LP

Stiti de ce sunt eu linistit in privinta emisiunii? Mie nu imi merge TV-ul si nu am vazut-o... Asa ca beu bere si stau pe net (nasol pt vineri seara) si citesc ce scrieti voi. Ce pot spune clar este faptul ca  E INTERESANT! Si asa imi dau si eu cu parerea: era o forma de energie provenita din Big Bang ratacita deasupra Campiei Turzii.


Scuze pt veselia mea, dar isi face efectul berea!

jean

   Din cate stiu eu, un obiect aflat pe orbita in momntul intrari in atmosfera si la traversarea paturilor dense, acesta se supraancalzeste si se aprinde. Asa s-a distrus naveta spatiala si statia spatiala Mir. Obiectele care au lovit MIG-ul respectiv, erau inchise la culoare, nu ardeau si nici nu erau incinse. Deci nu cred sa fie vorba de resturi spatiale. O lege a fizici spune ca,  corpurile cad spre pamant cu aceasi viteza (in vid). Viteza reala de cadere depine de de frecarea cu aerul, unghiul de cadere, volum etc. Corpurile ne fiind aprinse ineamna ca ori aveau viteza mica, ori nu aveau masa mare, caz in care nu ar fi produs distrugeri Migului. Ori a fost un OZN (obiect zburator neidentificat), nu neaparat nava extraterestra. :-o

  In cazul impactelor realizate la viteze de 4-5Km/s, unda de soc produsa este mult mai mare de cat rezistenta la compresiune statica a materialului tinta. S-a calculat astfel ca, un proectil de 5.6g la o viteza de cca 15km/s determina formarea unui crater  cu diametrul de peste 1m.
  Citat din cartea: ,,Ce stim despre Luna - Editura Tehnica 1989, scrisa de Constantin Grasu si Alexandru Maftei, pag.35".  :?
Adevarul este dincolo de noi

spooky

#63
Alex, multumesc de critici, asteptam si unele la adresa mea...

In primul rand e de apreciat ca o televiziune gen RealitateaTV isi permite sa intre in astfel de subiecte tocmai acum... (posibil sa isi largeasca gama de emisiuni/stiri). Pe parcursul zilei am putut vedea la tv invitati precum Cohal, Hobana, Patrut si noi cei din aceasta seara: Sorin Stoicescu (expert securitate aeronautica), Mircea Dutu (rector universitatea ecologica) si Valentin Valcu (redactor sef la Gardianul)

Ce pot sa zic eu, e de apreciat ca a fost o emisiune mai bine structurata, ce-i drept s-a vorbit mult despre acele imagini video si cred ca am reusit sa lamuresc lumea despre ce e vorba, dar oricum, off-topic. Cred ca mai erau multe de spus, am reusit sa punctez o parte a lucrurilor.

Eu mai am si alte multe intrebari... momentan nu am facut calculul, dar cred ca marimea acelor obiecte e putin mai mare (as paria undeva spre 100 cm)... cred ca la viteza aia erau aproape neobservabile daca e sa consideram dimensiuni de 20-30 cm... cred totusi ca putem incerca un calcul si a incerca o aproximare, desi cred ca e destul de greu tinand cont de viteza mare a avionului... ar trebui sa tinem cont si de viteza lor, daca aveau una, si in ce directie s-au deplasat.

Sincer, exclud posibilitatea unor deseuri spatiale... cred ca ele s-ar fi incins si chiar dezintegrat la intrarea in atmosfera... si ar fi lasat, cel putin, o dara de fum, care putea fi observata de pilot. Ar fi putut fi deseuri de la un avion de pasageri? Se pare ca nu a existat nici un zbor in zona in preajma zborurilor de antrenament. Aceste resturi nu cred ca se intampla sa pluteasca efectiv in aer, ci ar fi cazut cu o viteza destul de mare (tinand cont si de rezistenta la inaintare prin atmosfera) si cred ca ar fi distrus aproape complet avionul.

E de apreciat faptul ca pilotul a raspuns in "norme" si a adus avionul la sol... dar nu inteleg de ce erou... Cred ca e mai importanta supravietuirea decat aducerea acestuia in siguranta la sol... ceea ce il face un supravietuitor.

Din ce am gasit, e posibil ca sa fi existat o a doua camera montata in carlinga. Ce a inregistrat ce-a de a doua camera. Am mai inteles ca aceste camere sunt vechi de peste 10 ani de zile, montate la Bacau unde s-a facut si upgrade-ul acestor mig-uri, iar inregistrarea se realizeaza pe casete video de 8mm.

Momentan nu exista nici un raport al investigatiei armate, desi putem vedea in imaginile de la realitatea un fel de raport cu analiza obiectelor. Cum am spus si in emisiune, asteptam raportul final.

Cred ca impactul a fost unul aproape tangential.

Nu m-am lamurit de ce imaginile au fost duse la SRI, cand era de competenta MApN sa identifice pericolul aerian.

Ni se spune de 4 obiecte, dar eu vad abia 3...

Care sunt acele universitati/instute care analizeaza aceste imagini?

Obiectele se roteau? Poate au imagini pe care noi nu le-am vazut (ex: camera 2)

Din punctul meu personal cred ca acele obiecte stationau sau aveau o viteza relativ mica (f. mica comparativ cu migul). Ele ar putea fi: mici drone... de natura fie terestra sau de ce nu, extraterestra. Am vazut atatea filmulete video in care vedem zeci si sute astfel de drone deasupra Mexicului si nu numai.

In acest moment urc inregistrarea pe Google Video si sper ca in cursul noptii sa fie si vizionabila.
"In a world of universal deceit telling the truth is a revolutionary act." -- George Orwell, 1984

Serban M

#64
Citat din: spooky din  06 Iunie 2008, 23:17:29
Alex, multumesc de critici, asteptam si unele la adresa mea...

In primul rand e de apreciat ca o televiziune gen RealitateaTV isi permite sa intre in astfel de subiecte tocmai acum... (posibil sa isi largeasca gama de emisiuni/stiri). Pe parcursul zilei am putut vedea la tv invitati precum Cohal, Hobana, Patrut si noi cei din aceasta seara: Sorin Stoicescu (expert securitate aeronautica), Mircea Dutu (rector universitatea ecologica) si Valentin Valcu (redactor sef la Gardianul)

Ce pot sa zic eu, e de apreciat ca a fost o emisiune mai bine structurata, ce-i drept s-a vorbit mult despre acele imagini video si cred ca am reusit sa lamuresc lumea despre ce e vorba, dar oricum, off-topic. Cred ca mai erau multe de spus, am reusit sa punctez o parte a lucrurilor.

Eu mai am si alte multe intrebari... momentan nu am facut calculul, dar cred ca marimea acelor obiecte e putin mai mare (as paria undeva spre 100 cm)... cred ca la viteza aia erau aproape neobservabile daca e sa consideram dimensiuni de 20-30 cm... cred totusi ca putem incerca un calcul si a incerca o aproximare, desi cred ca e destul de greu tinand cont de viteza mare a avionului... ar trebui sa tinem cont si de viteza lor, daca aveau una, si in ce directie s-au deplasat.

Sincer, exclud posibilitatea unor deseuri spatiale... cred ca ele s-ar fi incins si chiar dezintegrat la intrarea in atmosfera... si ar fi lasat, cel putin, o dara de fum, care putea fi observata de pilot. Ar fi putut fi deseuri de la un avion de pasageri? Se pare ca nu a existat nici un zbor in zona in preajma zborurilor de antrenament. Aceste resturi nu cred ca se intampla sa pluteasca efectiv in aer, ci ar fi cazut cu o viteza destul de mare (tinand cont si de rezistenta la inaintare prin atmosfera) si cred ca ar fi distrus aproape complet avionul.

E de apreciat faptul ca pilotul a raspuns in "norme" si a adus avionul la sol... dar nu inteleg de ce erou... Cred ca e mai importanta supravietuirea decat aducerea acestuia in siguranta la sol... ceea ce il face un supravietuitor.

Din ce am gasit, e posibil ca sa fi existat o a doua camera montata in carlinga. Ce a inregistrat ce-a de a doua camera. Am mai inteles ca aceste camere sunt vechi de peste 10 ani de zile, montate la Bacau unde s-a facut si upgrade-ul acestor mig-uri, iar inregistrarea se realizeaza pe casete video de 8mm.

Momentan nu exista nici un raport al investigatiei armate, desi putem vedea in imaginile de la realitatea un fel de raport cu analiza obiectelor. Cum am spus si in emisiune, asteptam raportul final.

Cred ca impactul a fost unul aproape tangential.

Nu m-am lamurit de ce imaginile au fost duse la SRI, cand era de competenta MApN sa identifice pericolul aerian.

Ni se spune de 4 obiecte, dar eu vad abia 3...

Care sunt acele universitati/instute care analizeaza aceste imagini?

Obiectele se roteau? Poate au imagini pe care noi nu le-am vazut (ex: camera 2)

Din punctul meu personal cred ca acele obiecte stationau sau aveau o viteza relativ mica (f. mica comparativ cu migul). Ele ar putea fi: mici drone... de natura fie terestra sau de ce nu, extraterestra. Am vazut atatea filmulete video in care vedem zeci si sute astfel de drone deasupra Mexicului si nu numai.

In acest moment urc inregistrarea pe Google Video si sper ca in cursul noptii sa fie si vizionabila.

subscriu +

interesanta teorie si perfect deacord cu excluderea asa ziselor deseuri care daca chiar ar fi existat ,ar fi produs distrugerea totala a avionului chiar la o dimensiune de 40cm.Este probabil ca acele obiecte mai mult stationau sau se deplasau la o viteza foarte mica,iar impactul propiu a fost mai mult produs de avion.Apropo,caderea libera se produce vertical si nicidecum orizontal.

lylyt_ice

  iar, daca acele obiecte ereau gunoi spatial sau reste de orice fel, in caderea libera se detasau unele de altele, nu cred ca ramaneau sau se grupau toate impreuna !
Cei care; ziua dorm si noaptea se odihnesc, cand oare mai au curiozitatea sa vada cum este sa fii trezit la "realitate" ?

DepthOfField

#66
CitatDin cate stiu eu, un obiect aflat pe orbita in momntul intrari in atmosfera si la traversarea paturilor dense, acesta se supraancalzeste si se aprinde. Asa s-a distrus naveta spatiala si statia spatiala Mir. Obiectele care au lovit MIG-ul respectiv, erau inchise la culoare, nu ardeau si nici nu erau incinse. Deci nu cred sa fie vorba de resturi spatiale.

la fel, si altii exclud fara echivoc ipotea meteoritilor sau resturilor spatiale, sub pretextul ca ar avea MUSAI

Nu sunt deloc de acord.

Atat meteoritii, cat si resturile spatiale, in functie de masa, marimea, compozitia, viteza initiala si unghiul de patrundere in atmosfera (daca piezis, strabate mai mult timp atmosfera), pot incetini (daca nu s-au dezintegrat complet la intrarea initiala) pana la viteza de cadere libera in atmosfera (terminal velocity).

De aceea se gasesc meteori intregi pe Pamant fara a fi facut cratere, si tot de aceea componente intregi a navetei Columbia (chiar si cutia neagra (sau ceva similar) ) a fost recuperata de pe care s-au putut extrage unele date)...


Va recomand sa cititi despre meteoriti aici:

http://en.wikipedia.org/wiki/Meteorite

si ca sa ramana citatele esentiale:

Citat"Most meteoroids disintegrate when entering the Earth's atmosphere. However, an estimated 500 meteorites ranging in size from marbles to basketballs or larger do reach the surface each year; only 5 or 6 of these are typically recovered and made known to scientists. Few meteorites are large enough to create large impact craters. Instead, they typically arrive at the surface at their terminal velocity and, at most, create a small pit. Even so, falling meteorites have reportedly caused damage to property, livestock and people."

Citat"Several phenomena are well-documented during witnessed meteorite falls too small to produce hypervelocity craters. [10] The fireball that occurs as the meteoroid passes through the atmosphere can appear to be very bright, rivaling the sun in intensity, although most are far dimmer and may not even be noticed during daytime. Various colors have been reported, including yellow, green and red. Flashes and bursts of light can occur as the object breaks up. Explosions, detonations, and rumblings are often heard during meteorite falls, which can be caused by sonic booms as well as shock waves resulting from major fragmentation events. These sounds can be heard over wide areas, up to many thousands of square km. Whistling and hissing sounds are also sometimes heard, but are poorly understood. Following passage of the fireball, it is not unusual for a dust trail to linger in the atmosphere for some time.

As meteoroids are heated during passage through the atmosphere, their surfaces melt and experience ablation. They can be sculpted into various shapes during this process, sometimes resulting in deep "thumb-print" like indentations on their surfaces called regmaglypts. If the meteoroid maintains a fixed orientation for some time, without tumbling, it may develop a conical "nose cone" or "heat shield" shape. As it decelerates, eventually the molten surface layer solidifies into a thin fusion crust, which on most meteorites is black (on some achondrites, the fusion crust may be very light colored). On stony meteorites, the heat-affected zone is at most a few mm deep; in iron meteorites, which are more thermally conductive, the structure of the metal may be affected by heat up to 1 cm below the surface. Meteorites are sometimes reported to be warm to the touch when they land, but they are never hot. Reports, however, vary greatly, with some meteorites being reported as "burning hot to the touch" upon landing, and others forming a frost upon their surface."

despre terminal velocity aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Terminal_velocity

citat:
Citat"An object reaches its terminal velocity when the downward force of gravity (Fg)equals the upward force of drag (Fd). The net force on the body is then zero, and the result is that the velocity of the object remains constant.

As the object accelerates (usually downwards due to gravity), the drag force acting on the object increases. At a particular speed, the drag force produced will equal the object's weight (mg). Eventually, it plummets at a constant speed called terminal velocity (also called settling velocity). Terminal velocity varies directly with the ratio of drag to weight. More drag means a lower terminal velocity, while increased weight means a higher terminal velocity. An object moving downward at greater than terminal velocity (for example because it was affected by a downward force or it fell from a thinner part of the atmosphere or it changed shape) will slow until it reaches terminal velocity.

For example, the terminal velocity of a skydiver in a free-fall position with a semi-closed parachute is about 195 km/h (120 mph or 55m/s)[1]. This velocity is the asymptotic limiting value of the acceleration process, since the effective forces on the body more and more closely balance each other as the terminal velocity is approached. In this example, a speed of 50% of terminal velocity is reached after only about 3 seconds, while it takes 8 seconds to reach 90%, 15 seconds to reach 99% and so on.

Higher speeds can be attained if the skydiver pulls in his limbs (see also freeflying). In this case, the terminal velocity increases to about 320 km/h (200 mph or 89 m/s)[1], which is also the terminal velocity of the peregrine falcon diving down on its prey[2], and a typical 150 g bullet travelling in the downward vertical direction which is returning to earth having been fired upwards or perhaps just dropped from a tower, which has a terminal velocity of about 300 feet per second (90 m/s) according to a 1920 U.S. Army Ordnance study"

Asa ca este perfect posibil sa fie niste bucati solidificate si racite de la un meteorit (sau deseuri spatiale), aflate in simpla cadere libera verticala de probabil 200..300 km/ora, adica de 3..4 ori mai putina viteza decat a MIG-ului... ceea ce da un unghi al traiectoriei aparente a bucatilor fata de avion undeva la 14...18 grade, adica destul de apropiat de ORIZONTALA, apropiat si de ceea ce se si vede. (desi ele in realitate probabil cadeau vertical)

Niste calcule se pot face la o adica, a incercat si Alx, mai ramane de stabilit traiectoria MIG-ului (daca urca, cobora sau era orizontal), si probabil se poate estima si marimea obiectelor.. si elimina sau accepta teoria bucatilor aflate in cadere libera.

Un exercitiu interesant si supus aproximarilor..insa pana la nave extraterestre si cu capatanosi in ele...legatura este fortata.. al naibii rating pervers...chiar si emisiunea include incidentul sub titulatura "extraterestrii din romania".


cat despre faptul ca impactul cu asemena bucati ar fi distrus avionul obligatoriu... nu neaparat..poate noi am vazut doar alea 2 sau 4 bucati mai mari, care poate nu ele neaparat au atins tangential carlinga, ci poate alte particule chiar si mai mici, foarte probabile de a fi existat in "braul" de resturi, si nu neaparat surprinse de camera (ceea ce explica si confuzia dreapta cu stanga :D ).

David Sereda: "Evidence - The case for NASA UFO's" ... Evidence ?!
http://www.freewebs.com/depth0ffield/analizasereda1.htm

spooky

"In a world of universal deceit telling the truth is a revolutionary act." -- George Orwell, 1984

spooky

"In a world of universal deceit telling the truth is a revolutionary act." -- George Orwell, 1984

Serban M

Citat din: gardianul din  07 Iunie 2008, 06:47:44
Greu de explicat este faptul ca acele obiecte se afla in partea stanga a avionului, desi pilotul MiG-ului afirma ca obiectele s-au ciocnit de cupola avionului in partea dreapta. Cel mai probabil, OZN-urile au ocolit avionul si au revenit prin partea dreapta, deasupra, de unde l-au lovit.


interesant

DepthOfField

#70
CitatCitat din mesajul lui: gardianul din Astãzi la 06:47:44
"Greu de explicat este faptul ca acele obiecte se afla in partea stanga a avionului, desi pilotul MiG-ului afirma ca obiectele s-au ciocnit de cupola avionului in partea dreapta. Cel mai probabil, OZN-urile au ocolit avionul si au revenit prin partea dreapta, deasupra, de unde l-au lovit. "

interesant

daca suna interesant, nu inseamna neaparat ca nu e doar parerea gresita a acelui ziarist. Ironic vorbind, intr-adevar, obiectele au ocolit avionul de 3 ori, pe deasupra/dedesubt, in sens antiorar, au facut si niste poze pilotului buimac, si apoi au decis sa loveasca carlinga in partea opusa camerei de luat vederi, ca sa ne induca in eroare. Si totul in 50 ms, timp in care avionul MIG statea static pe loc si nu parcurgea 10 metri. Cel mai probabil...
David Sereda: "Evidence - The case for NASA UFO's" ... Evidence ?!
http://www.freewebs.com/depth0ffield/analizasereda1.htm

Rayden

mai ciuciulete cum le stii tu pe toate  :-D no offense

DepthOfField

Rayden, perla cu "ozn"-urile care au ocolit avionul prin stanga si l-au lovit prin dreapta, nu-mi apartine, meritul meu ironic este sa fi evidentiat-o.

Dar ce-ar fi sa ne explici tu cum au ocolit ?

no offence
David Sereda: "Evidence - The case for NASA UFO's" ... Evidence ?!
http://www.freewebs.com/depth0ffield/analizasereda1.htm

noua

Citat din: ciuciulete din  07 Iunie 2008, 12:40:37
Rayden, perla cu "ozn"-urile care au ocolit avionul prin stanga si l-au lovit prin dreapta, nu-mi apartine, meritul meu ironic este sa fi evidentiat-o.

Dar ce-ar fi sa ne explici tu cum au ocolit ?

no offence

simplu, nu au ocolit

ciuciulete, tu crezi in fenomene paranormale ?

StarDust

Pentru mine e evident un singur lucru, erau niste obiecte opace, care aveau o viteza relativ mica fata de avion.Ar putea fi resturile unui meteorit la viteza terminala dar, cred ca e o mica problema. Viteza terminala a unui meteorit se atinge foarte rapid dupa terminarea arderii si atingerea paturii dense de atmosfera, deci mi se pare imposibil ca la un meteorit de asemenea dimensiuni pilotul sa nu fi observat macar partial dara de ardere lasata de meteorit, care, la un meteorit/bucati de 10-20 cm trebuia sa fie destul de "consistenta" si sa persiste cel putin 1-2 minute(nu e imposibil ca in momentele urmatoare de sa nu mai fi putut observa nimic din cauza situatiei de criza in care se afla).Si eu cred ca , carlinga a fost sparta probabil de obiecte mult mai mici, invizibile pe filmare, un ob. de marimea celui vazut pe film ar fi distrus mult mai mult avionul la acea viteza.
În credinta au murit toti acestia, fara sa fi capatat lucrurile fagaduite, ci  doar le-au vazut si le-au urat de bine de departe, marturisind ca sunt straini si calatori pe pamînt.  Evrei 11:13-16