Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

MIG lovit de OZN-uri (30 octombrie 2007)

Creat de ryn, 08 Noiembrie 2007, 22:02:48

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

alx

mi se pare stranie interventia domnului Patrut,care dupa cum stim,de ceva vreme nu a mai pomenit nimic de padurea baciu si fenomenele de acolo...iar acum da o explicatie atat de sigura...s-ar putea ca el sa stie mai multe decat noi despre ce se intampla acolo si s-a hotarat sa vorbeasca?
"O piatră nu cade din cer.Sau,daca se intamplă să cada,atunci nu mai e piatră,ci aerolit."

StarDust

Plasmoid = Meduza? hmmm.. in orice caz, eu sunt sigur ca a fost vorba de un contact razant intre avion si acel obiect... dar ce a fost acel obiect...sper ca vom afla candva...
În credinta au murit toti acestia, fara sa fi capatat lucrurile fagaduite, ci  doar le-au vazut si le-au urat de bine de departe, marturisind ca sunt straini si calatori pe pamînt.  Evrei 11:13-16

Arckadii

Pe mine chestia asta ma duce cu gandul la:




Multifunction Electro-Optics for Defense of US Aircraft (MEDUSA)
Program Manager: Dr. Monte Turner

The Multifunction Electro-Optics for Defense of U.S. Aircraft (MEDUSA) program addresses the emerging threat of non-RF enemy air defenses.

The goal of the program: to take out any enemy electro-optic and infrared air defense systems that track and attack our aircraft. The program takes the paradigm we use to protect our aircraft from radar-guided surface-to-air missiles and applies it to protection against optical and infrared guided missiles. The MEDUSA approach is much more active, searching for and detecting these types of threats and dealing with them before they launch or immediately after launch. MEDUSA combines both active and passive optical systems and includes multiple modes of operation: search, track, classify and optical defeat. The objective is to break the enemy air defense kill chain at multiple points, not just at the endgame.
   

sau



http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Medusa



sau


http://www.google.com/search?hl=en&q=jellyfish+ufo





insa nu cred ca la asta s-a referit ryn




Ark

alex30

Citat din: jackie28t din  17 Noiembrie 2007, 14:28:30
Tocmai gasisem pe YouTube o secventza care lamureste problema cazului nostru mai bine.
Va rog sa urmariti filmul cu atentie.Cum o pasare poate sa perforeze sau sa sparga geamul de la un avion.

[

In nici un caz o pasare nu poate perfora geamul la un avion de linie. Dar este posibil
la alte tip de avioane de mic gabarit, in aviatia sportiva sau loisir.
La avioanle de linie -geamul- este prevazut sa reziste la presiuni si fortze foarte mari, fiind stratificat pe 5! nivele adica 5 geamuri suprapuse cu proprietati diferite. In video prezentata doar unul sau 2 starturi au fost fisurate,
deci nici un pericol pt. piloti sau risc de decompresie.

jackie28t

Ai si tu dreptate ''alex30'' dar stii, uitandu-ma la aceste filme care arata atat de riscante din cauza unei simple pasari ca de ex. pasarea intra in motor si ia foc motorul,perforeaza primele randuri de geamuri de la avion dupa cum se vede si in film,pilotul are probleme cu Jetul respectiv cand trece acea pasare,zboruri amanate si asa mai departe.Nu totul e standart si sa nu uitam ca SHIT CAN HAPPEN din pacate. :|

Acum nu spun ca a fost sigur pasare si nu am sa spun vreodata atata timp cat nu am evidente necesare.Eu doar am specificat anumite aspecte si am dat cateva exemple care arata ca intr-adevar este posibil sa fi fost o pasare dar daca in cazul nostru cu MIG'ul s-a intamplat la o inaltime foarte mare atunci binentzeles foarte bine poate fi vorba de altceva.
Defapt care sunt evidentzele care arata ca a fost un OZN?

alx

cateva aspecte care cred ca ar trebui discutate:
1.  migul era echipat cu o camera video.    dupa cate stiu eu,avioanele de vanatoare folosite la antrenamente sunt echipate cu o camera video care se afla in botul avionului,chiar deasupra prizei de aer;aceasta camera este folosita pentru a inregistra precizia loviturilor pilotului asupra unei tinte,deci din start  ele trebuie sa ofere o imagine cat de cat acceptabila a ceea ce se intampla IN FATA AVIONULUI!  insa din declaratii rezulta ca ceea ce a lovit avionul a venit din dreapta lui,aflandu-se probabil in zona de margine a cadrului filmat de camera,de unde si imposibilitatea de a se spune cu precizie ce a fost.  Asadar,pentru a clarifica acest aspect ar trebui sa stim unde se afla montata acea camera...
2 Coliziunea a spart geamul din plastic care acopera carlinga.  este vorba de partea superioara a carlingii...nu stiu daca si acest geam e atat de rezistent la socuri ca si cel frontal,care e facut sa reziste impactului la viteza mare cu o pasare...
3 Generalul de flotila aeriana Ion Avram a precizat ca pe imaginile video inregistrate se vad patru triunghiuri de marimea unei coli A4 fiecare, venind inspre avion, din partea dreapta   domnul general nu a precizat distanta aproximativa la care au fost vazute aceste corpuri,si cat timp au fost vizibile...asa cum spuneam mai sus,daca imaginile au fost inregistrate cu camera din botul avionului,atunci acele obiecte se aflau la o oarecare distanta de avion cand au fost filmate,dupa care au iesit din raza vizuala a camerei...deci e posibil ca sa fi fost mai mari in realitate...
4 Oficialii Bazei 71 de Aviatie au verificat si daca ,,OZN"-ul putea fi un obiect provenit de la un alt avion care sa fi zburat in preajma. Varianta a fost exclusa, intrucat ultimul avion care zburase prin zona trecuse pe acolo cu mai mult de o ora inainte.  asta exclude (zic eu) posibilitatea sa fi fost resturi inghetate de la un avion de pasageri...mai ales ca aceasta explicatie ar fi convenit foarte bine...ba am fi putut sa-i dam in judecata pentru tentativa de omor... :-D
5 daca ar fi fost vorba de o ciocnire cu o pasare,ar fi ramas urme de sange pe resturile din cabina...
6 declaratiile domnului Patrut de la Cluj.          este ciudat ales momentul in care domnia sa s-a hotarat sa aminteasca de fenomenele de la padurea baciu,si sa le lege de acest accident...mai ales ca nu a mai publicat nimic despre aceste fenomene din 1995(din cate stiu eu...)iar declaratia de acum este un act de curaj,in conditiile in care i-ar putea pune in pericol reputatia...


Citat din: jackie28t din  18 Noiembrie 2007, 09:48:39
Defapt care sunt evidentzele care arata ca a fost un OZN?
a lovit un avion,este neclar pe inregistrari,se afla la 6500metri si -30 de grade celsius,putem presupune ca viteza de deplasare era mare,nu a ramas nici o urma,nu se stie ce a fost...adica a fost un OBIECT ZBURATOR NEIDENTIFICAT!   
"O piatră nu cade din cer.Sau,daca se intamplă să cada,atunci nu mai e piatră,ci aerolit."

Kymosabe

Imagini aeriene filmate din cabina unui avion MiG-21 Lancer B .

Presupun ca in cokpit-ul avionului se afla mai multe camere , iar pilotul  are una instalata pe casca . La cate milioane costa un avion de vanatoare ce mai conteaza 3-4 camere ...
Science is the great antidote to the poison of enthusiasm and superstition.
(Adam Smith)

Shadowman

Citat din: Kymosabe din  17 Noiembrie 2007, 16:14:02
,,Profesorul Patrut, care monitorizeaza toate fenomenele ciudate din zona, sustine ca accidentul de la Campia Turzii reprezinta o premiera mondiala de supravietuire dupa impact. "Contactul cu un obiect dur i-ar fi fost fatala", este de parere profesorul. "Cel mai probabil este vorba despre un contact cu un plasmoid, un obiect zburator neidentificat cu aparenta translucida. Mai exact, sunt obiecte aflate in stare de materializare incipienta, care penetreaza alte obiecte" a precizat, pentru CANCAN, specialistul. Astfel de aparitii au mai fost raportate in zona, la Cluj si in localitatea Gearmata, iar ele abunda in deja cunoscuta Padurea Baciului. Profesorul clujean atrage atentia si asupra unui alt accident, ale carei cauze nu au fost vreodata elucidate: prabusirea unui avion, in august 1991, in muntii Retezat. "Ciudat, dar incepand cu 1992, armata a pus embargo pe orice raportare catre public a unor evenimente neconventionale".''

Sa inteleg ca orice avion care trece prin apropierea padurii Baciu este in pericol...?  :-o Am fost la padurea Baciu si va pot (putem...) spune ca trec  multe avioane (curse civile) in apropierea padurii...Unele au fost prezentate in filmele care le-am expus... N-am auzit de incidente aviatice la Cluj...
" PREA DES NOI NE BUCURAM DE CONFORTUL UNEI OPINII FARA DISCONFORTUL CUGETARII."

                                                                                        JOHN F. KENNEDY

alx

Citat din: Shadowman din  18 Noiembrie 2007, 22:28:17
Sa inteleg ca orice avion care trece prin apropierea padurii Baciu este in pericol...?  :-o Am fost la padurea Baciu si va pot (putem...) spune ca trec  multe avioane (curse civile) in apropierea padurii...Unele au fost prezentate in filmele care le-am expus... N-am auzit de incidente aviatice la Cluj...

de fapt,pe deasupra padurii BACIU este un culoar de zbor,pe care avioanele vin la aterizare(plus cele care decoleaza si folosesc un culoar foarte apropiat sau chiar acelasi culoar)...adica de pe la 4 dimineata pana pe la ora 1 noaptea trece un avion la cateva minute...sau chiar mai multe avioane in aproape acelasi timp... desi in mod sigur acestea nu se afla la 6500m,ci mult mai jos...
"O piatră nu cade din cer.Sau,daca se intamplă să cada,atunci nu mai e piatră,ci aerolit."

Protector

 Cu siguranta nu se va afla nimica. Singura sursa este de-a se gasi pilotul si stat cu el de vorba in patru ochi.. Sunt convins ca stie mai mult decat a relatat oficial. In rest tot cazul va fii umplut cu aer...

alex30

#40
Video 19. noiembrie ! - captura din cabina unui Airbus A300 la FL290 aproape 9000m altitudine:
se poate vedea un obiect triunghiular, de talie destul de mica:

http://www.youtube.com/watch?v=6ku6zGmako8

alex30

#41
Am analizat video si am ajuns la concluzia (personala) ca in cazul de fata este vorba de un avion.
Imaginea este deformata din cauza distantei, obiectul in cauza este mult mai departe, mai in spate si mai jos decit Airbus-ul, obiectul zbora in directie perpendiculara si in stînga axei Airbus-ului.
Deci pt. mine obiect = avion. Filmulatul este insa interesant, ma indus totusi in eroare, dupa cum se vede. 

toma

CitatCupola avionului s-a spart ºi s-a desprins fuselajul
. Mda, interesanta precizare! Daca s-a desprins fuselajul (si cam de pe unde????) aripile le tinea pilotul???
Deanna, daca revista Cancan a devenit sursa credibila de informare....ma abtin!
Citatnu a fost o pasare, ci cu totul altceva...
Corect, a fost un OZN, adica un obiect (zburator) neidentificat ce putea fi orice, nu neaparat o nava spatiala! :lol:
Citatce credeti acum despre declaratia pilotului?
Ca e un om cu scaun la cap! Spune ca l-a lovit un obiect neidentificat!, ceea ce este, trebuie sa recunoastem, perfect adevarat!
Lylyt_ice, de unde ai tras concluzia ca cineva vrea sa musamalizeze totul? Da, cupola pur si simplu s-a "dezintegrat", adica s-a facut farime, unele ajungind in capina si in casca pilotului, altele au lovit profundorul. Ba, un ciob a ramas prins in rama cupolei. De ce te gindesti neaparat la sensul folosit in filmele SF cu buget redus?
Nu ne intereseaza ca a aparut in alte interviuri, gura lumii sloboda, pilotul spune ca a fost vorba de un obiect! Si logica spune ca nu puteau fi mai multe
Pasari care zboara la 6000 de metri sunt (o specie de rata, care misuna si pe la noi!), ba mai mult ajung chiar la peste 9000 m, dar in acest caz nu a fost vorba de asa ceva. Nu s-a vorbit nicaieri de un semnal pe radar al obiectului (poate in "revista" cancan!). Ma intreb ce rezolutie au radarele (fac abstractie de potrivirea dimensiunilor cu lungimea de unda a radarului) daca pot discerne un obiect de foarte mici dimensiuni alaturi de imaginea unui Mig?
CitatSi ultima nedumerire ar fii; cum se face ca un pilot nu are contact cu centrul de comanda de la sol, e imposibil sa se afle intr-o astfel de situatie critica si sa nu aiba contact cu solul
Nu inteleg de unde ai dedus asta? Operatorul de la sol, adica nevasta-sa, la indrumat sa ajunga la sol!!!
CitatO pasãre se vede destul de departe.
Esti sugur? La peste 800 km/h???????
http://www.youtube.com/watch?v=qzpz261mU2A
Citatnici meteorit, eventual gheata sau vreo mica piesa pierduta de la alt avion, sau de la un balon/sonda meteorologic.
De ce elimini cele mai probabile cauze? Ca sa ramina nava extraterestra? Si cam cit de mare era nava aia de nu a vazut-o la timp???? Ori era una mica, mica, venita din Liliputania 2. Un micrometeorit, un rest de la o dezintegrare de satelit, o bucata de gheata, lovind la un unghi mic cupola a crapat-o, presiunea din cocpit facind restul. Bucati/bucata din cupola au lovit profundorul. Stii cum arata profilul unui Mig-21? Cum crezi ca o nava, evitind la mustata, loveste cupola, dar nu restul fuselajului si aripa, dar loveste profundorul peste bordul de atac????
CitatObiect Zburator neindentificat adica HABAR NU AVEM CE A FOST, CI DOAR PRESUPUNEM
.Absolut corect Jackie28t!
Citatgheata care de fapt provenea de la ..ce aruncase de la 10.000 m altitudine un avion de pasageri din...buda..
:lol: :lol: :lol: :lol: Da ce tata, te crezi la chefere! Buda la avion se curata la sol! Crezi ca avioanele se ingreuneaza, asa de un pamplezir, cu un sas special care sa permita evacuarea rahatului in conditii de siguranta, avind in vedere diferenta de presiune din avion fata de cea de afara????? :lol: :lol:
CitatRestul e cancan
Kymosabe, totul e cancan!
Alx, la Mig-21 parbrizul, deci partea frontala, este blindat, restul cupolei este din plastic de 10 mm grosime, e drept destul de rezistent.
Alex30, vezi ce usor este sa vezi ceva cind vrei sa vezi ceva!
Ca tot e la moda plansa desenata  fac si eu, nepriceputeanu, o ºchiþa cu traseul posibil al obectului
Daca venea din fata, traiectul 1, sansele erau mari ca obiectul/obiectele, ce o fi fost el, sa fie vazut de camera destul de bine, dar ar fi trebuit sa izbeasca parbrizul blindat, unde ar fi lasat urme. Izbituira a fi putu duce la deschiderea si despinderea cupolei, care, in zborul ei, poate ar fi lovit pe pilotul. Resturi ale cupolei au sanse mari sa loveasca stabilizatorul.
Daca venea pe traiectul 2, obiectul avea sanse mici sa fie vazut de camera, dar lovea doar cupola de plastic, undeva in lateral, si nu parbrizul. Obiectul/obiectele ar trebui sa fie in cocpit, infipte bine undeva, mai ales ca erau, dupa unele "surse" trei, daca ne gindim ca viteza era in jurul a 800 km/h si ca o bucata de plexi nu opune o rezistenta prea mare. Decompresia brusca (uff, la National Tv, un specialist militar, trecut si prin zona 51 :wink:, declara sus si tare ca Mig-ul nu are cabina presurizata! In acel moment am schimbat canalul!)  arunca resturile cupolei, posibil de lovit stabilizatorul.
Daca venea pe traiectul 3, obiectul nu ar fi vazut de camera, ar fi penetrat cupola si s-ar fi oprit in ...capul pilotului, unde mai pui ca e posibil sa fi fost ...trei!. Restul nu mai conteaza.
Inclin sa cred la un impact cu un micrometeorit (undeva la citeva grame) sau cu o bucata de gheata/grindina. Asta ar explica lipsa urmelor si faptul ca pilotul, desi lovit la cap, a aparut, intreg si nevatamat, la TV.
Un micrometeorit, cit un bon de mazare, nu prea apuci sa-l vezi, dar nici bine nu-ti e daca te paleste. Pe Pamint cad zilnic tone de astfel de micrometeoriti! Apoi, resturile cupolei nu s-au gasit, inca, pentru a vedea daca urma lasata e arsa sau nu!
Urmaresc, la National Geografic, cu mare interes seria despre dezatrele aeriene. Oameni priceputi, cu scaun la cap, intorc pe toate fetele resturile avionului sau datele din cutia neagra pentru a gasi surubelul, aparatul, sirmulita sau manevra gresita ce a dus la dezastru. Ce simplu ar fi sa dea vina pe omuletii verzi!
Tot la NG, am urmarit un serial despre programul SETI. Alti oameni, superpriceputi, cu scaun la cap dar entuziasti peste poate, cauta de mai bine de 40 de ani un semnal venit din Univers. Pina acum nimic! Pai nene, sa se duca la Bargautii din Deal, acolo misuna nevele extraterestre mai ceva ca caprele lui Gheorghe pe tarlaua satului!
Scopul cuvantarii nu este de a impune, ci de a convinge." (IACOB NEGRUZZI)

StarDust

Perfect de acord cu ce ai zis Toma,o singura obiectie:
Citat din: toma din  22 Noiembrie 2007, 14:41:24
Tot la NG, am urmarit un serial despre programul SETI. Alti oameni, superpriceputi, cu scaun la cap dar entuziasti peste poate, cauta de mai bine de 40 de ani un semnal venit din Univers. Pina acum nimic

La Arecibo s-a receptionat semnalul "WoW" care e aproape sigur de origine artificiala si a durat cam un minut si ceva, apoi a iesit din raza de actiune a radiotelescopului, datorita miscarii de rotatie a pamantului (stim ca radiotelescopul acesta e fix). Apoi semnalul nu a mai putut fi gasit, se presupune ca ar fi provenit de la un obiect in miscare. Am vazut o emisiune pe Discovery despre asta. (scuze ca asta e putin off-topic) Va salut!
În credinta au murit toti acestia, fara sa fi capatat lucrurile fagaduite, ci  doar le-au vazut si le-au urat de bine de departe, marturisind ca sunt straini si calatori pe pamînt.  Evrei 11:13-16

lylyt_ice

 Da mai Toma, vezi tu...(!)(?) concluzia ca Ministerul Apararii, a incercat sa musamalizeze acest caz, nu-mi apartine mie....!DAca ai fii citit cu atentie reportajul din ziarul "GINDUL", scris de: Mihai DIAC si postat de Deana aici pe topic pe 14.11.07 ORA: 18.21.13....nu ai mai fii vorbit din amintiri si numai din placerea de a arunca din distractie vorbe aici pe forum.....cum de fapt faci din cind in cind...!
Cei care; ziua dorm si noaptea se odihnesc, cand oare mai au curiozitatea sa vada cum este sa fii trezit la "realitate" ?