Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Triunghiul Bermudelor

Creat de wlady, 18 Ianuarie 2006, 18:42:10

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

wlady

Am auzit multe lucruri referitoare la Triunghiul Bermudelor , e ca o Padure Baciu insa mult mai mare si mai cunoscut . Am vazut un film documentar cu cativa ani in urma in care aratau ce se intampla atunci cand intrau in Triunghiul Bermudelor , busolele o luau razna , telefoanele mobile ramaneau fara semnal si baterie ( fenomene magnetice ) .
 
 Fenomele care dscriu farfurii zburatoare sunt foarte frecvente la fel , insa sunt si evenimente mai ciudate cum ar fi disparitii de nave militare , avioane etc.

Propun sa discutam acest subiect


-----------------------------------------------
Wlad

draculasblood

buna comparatie cu Baciu...
am auzit si eu....dar cred ca e un simplu loc in care se intampla fenomene magnetice...ca si in georgia ( unde am fost sa vad acest lucru ) era o panta si apa, masina,tot ce puneai nu se ducea la vale si urca...

draculasblood


wlady

nu numai fenomene magnetice , se intampla si alte chestii mult mai ciudate , disparitii de obiect ( obiecte f mari )

draculasblood

pai si eu ce zic ??? fenomene magnetice adica atrag obiectele metalice ( mari sau mici ) ... :x

Skywalker

draculasblood, de unde ai poza cu vaporul? De aia te intreb ca seamana foarte bine cu o poza trucata. Si asta o spun ca am facut si eu trucaje de poze.
 Insa e foarte probabil sa fie reala.
Intr-adevar, magnetismul e mai mare in zona aceea, insa mai multe...
cand voi afla si eu mai multe.

baaron

Cred ca pot sa iti raspund eu la intrebarea referitoare la vapor.
Dupa toate probabilitatile se pare ca vaporul apartine companiei de croaziere Princess Cruises si sunt sanse foarte mari ca poza sa fie facuta in scopul unei reclame publicitare....

draculasblood

poza cu vaporul E FAKE !!! :lol:  :lol:  :lol:
am pus-o doar pentru a arata cam cum se duc obiectele metalice :lol:  :lol:  :lol:

______________________________________

o coencidenta cu , CUVANTUL TRIUNGHI

1. triunghiul bermudelor
2. pirmida e in forma de triunghi
3. atlantis se spune ca era intre un triunghi
4. 666 e un numar triunghiular

annuki

CitatAm auzit multe lucruri referitoare la Triunghiul Bermudelor , e ca o Padure Baciu insa mult mai mare si mai cunoscut . Am vazut un film documentar cu cativa ani in urma in care aratau ce se intampla atunci cand intrau in Triunghiul Bermudelor , busolele o luau razna , telefoanele mobile ramaneau fara semnal si baterie ( fenomene magnetice ) .
 
  Fenomele care dscriu farfurii zburatoare sunt foarte frecvente la fel , insa sunt si evenimente mai ciudate cum ar fi disparitii de nave militare , avioane etc.

Propun sa discutam acest subiect


in relatarile despre aceste piraterii misterioase sa observat aparitia a unor nori mari de ceata care dispar intr'un interval de timp relativ scurt de la aparitia lor. printre ipotezele vehiculate e si cea a camuflajului. un ozn ar putea crea in jurul sau mase mari de aer cald care ar duce la acesti nori folositi pe post de camuflaj.



ryn

Exista o zona in care se intampla lucruri ceva mai grave decat Triunghiul Bermudelor. Aceasta din urma s-a bucurat de zelul ziaristilor americani, care au facut atata publicitate fenomenului incat nu mai pricepe nimeni nimic! Cautati date despre Marea Diavolului o zona inclusa in Marea interioara a Japoniei si poate mai subtiem ceata alba...

HuangDi

Triunghiul Bermudelor este un subiect foarte interesant. Intr-adevar asa cum afirma Ryn sunt multe locuri pe glob care sa zicem au proprietati speciale... Ce a atras insa atentia asupra Triunghiului Bermudelor au fost acele disparitii de vapoare si avioane cu mesajele receptionate de la piloti ce descriau fenomene interesante. Acestia isi pierdeau simtul orientarii, instrumentele de bord fiind inutilizabile, nu mai putea face diferenta dintre mare si cer... Recomand tuturor interesati o carte "Zborul 19" poate ca ati citit-o, e destul de veche si nu-mi amintesc autorul...Am sa revin cu un post cu numele autorului ed si anul aparitiei si mai multe informatii(ex de cazuri). Interesant este ca relativ recent s-au descoperit importante zacaminte de gaz metan sub apele din Triunghiul Bermudelor. Acest gaz in anumite conditii (temp, presiune, etc) poate determina unele efecte din cele descrise de piloti si comandantii de vapoare. Un alt amanunt interesant asa cum s-a mai spus este aparitia acelei ceti verzulii. Daca isi aduce aminte cineva in timpul experimentului Philadelphia martorii au descris aceeasi ceata verzulie invaluind nava USS Eldridge (parca...).

HuangDi

Cartea despre care vorbeam "Zborul 19" e scrisa de Dan Apostol si Sorin Stefanescu, e aparuta la Ed. Albatros in 1985. Nu stiu daca exista editii mai recente dar cred ca aveti sanse mai mari sa o gasiti in anticariate. Si daca tot am cartea la mine am sa descriu poate cel mai interesant si mai cunoscut caz de disparitie. (multi probabil il cunosc....)
La 5 decembrie 1945 la ora 14:00 o escadrila formata din 5 bombardiere-torpiloare Grumman TBM3 Avenger a decolat de la baza aeronavala Fort Lauderdale (Florida). Conditiile meteorologice erau favorabile: 18 gC la sol, cer predominant senin, briza moderata spre nord-est. Pilotii trebuiau sa indeplineasca o misiune de rutina de patrulare: 250km spre est, viraj 60km viraj si intoarcere la baza. La 15:15 turnul de control receptioneaza un mesaj surprinzator, pilotii anuntau ca se afla in dificultate si nu mai zaresc pamantul. Comandantul escadrilei loc. Charles Taylor a comunicat urmatoarele:
Taylor:" Chem turnul de control...May Day! May Day!...Se pare ca am deviat de la ruta. Nu vedem pamantul...Repet...Nu vedem pamantul..."
Turnul:"Care este pozitia dvs.?"
Taylor:"Nu suntem siguri de pozitia noastra. Nu stim unde ne aflam... Se pare ca ne-am ratacit..."
Turnul:"In principiul trebuia sa mergeti spre vest."
Taylor:"Nu stim unde se afla vestul... Ceva nu este in regula...Ciudat... Nu suntem siguri de nici o directie... Chiar si marea pare altfel..."
In jurul orei 15:30 s-a captat un mesaj radio al unui pilot al escadrilei spunand ca busolele sunt scoaze din uz. La ora 16:00 loc. Taylor a predat comanda pilotului sef din US Navy. La 16:25 noul conducator a transmis urmatorul mesaj: "May Day! May Day! Nu reusim sa ne determinam pozitia. Cred ca ne aflam la 425km nord-est de baza. Probabil am survolat Florida si acum suntem undeva in golful Mexic". La ora 18:00 legatura radio s-a intrerupt, dar la 19:04 Miami Naval Air Station a receptionat foarte slab, indicativul Zborului 19: "FT...FT...", apoi tacere definitiva.
La ora 19:27 un hidroavion Martin Mariner a decolat avand la bord un echipaj format din 13 specialisti. La 19:50 s-a intrerupt legatura radio cu acesta. Nu s-a mai gasit nici o urma a celor 6 avioane disparute...

Interesanta este o chestie...faptul ca recent cel putin nu s-au mai semnalat disparitii de avioane sau vapoare. Daca ar fi un fenomen natural ar avea o periodicitate. De prin 1980 nu cred ca au mai fost raportate cazuri de disparitie in TB.

Si sa nu uit: am impresia ca Marea Diavolului e diametral opusa Triungiului Bermudelor....

ryn

Exact. o linie imaginara care trece prin centrul pamantului are un capat in Marea Diavolului si celalalt in Tr. Bermude

Interesent

Buna Seara.
Citeam intr-o carte, ca pentru aceste regiuni periculoase (nu numai Bermuda Triangle), s-ar fi gasit explicatii logice privitoare la pierderea de vapoare si avioane in aceste regiuni.
Printre altele se relateaza, ca pe podeaua oceanulilor se gasesc multe zacaminte de metan. Totodata se stie ca in unele parti submarine, terenul pamintului se schimba foarte des. Adica, insule apar si dispar de azi pe mine. Daca un vapor are ghinionul sa ajunca intr-o regiune unde podeaua sub el sa se miste asa repede si sa loveasca vasul, acesta se accidenteaza si se scufunda in timp foarte scurt, fara sa lase nico urma, cum aceest necaz s-ar fi petrecut.
Pentru avioane se poate spune , ca aici sint doua posibilitati. Pe o parte este nevoie ca aerul care produce curentul la aripile avionului poate de a se pierde, prin faptul ca aerul sa fie prin gazul de metan asa insubtiat, deci densitatea sau viscozitatea aerului devine instabila, ca curentul la aripi sa se rupa si avionul ne mai fiind tinut stabil de aer, se prabuseste in mare sau ocean. O alta explicatie este, ca gazul de pe fundul marii, care se ridica la suprafata apii si merge mai departe in straturile de aer mai inalte, sint extrem de explosive, Venind un avion, care are motoare cu explozie ((indiferent ca sind motoare cu reactie sau cu explozie convetionala (cu piston)) si intra in acest nor de gaz explozibil, produce o explozie care distruge avionul totasa de repede.
Dupa cum eu stiu, avioanele moderne de astazi nu poseda decit cel mult un radar meteorolgic, dar nici un aparat pentru analiza curentului de aerosol. 
Dupa parerea mea nu exita asa multe lcururi mistice, cum ele se relateaza in diferite publicatii.   

Interesent

Am uitat s-a mentionez mai sus.
Norul de gaz metan, care de pe fundul marii se ridica la suprafata, insubtiaza apa, deci viscozitatea apei tot asa se modifica. Cind un vapor ajunge in acest curent maritim modificat, nu mai poate fi tinut la suprafata apei, ci se scufunda imediat. Ca exemplu se poate vedea un ou care se scufunda imediat in apa fara sare si in apa cu sare inoata de asupra, deci nu ajunge la podeaua oalei.
Sa sper ca exemplui cu oul l-am ales potrivit.
Va salut.