Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - fiulploii

Pagini: [1] 2 3 4 5 ... 179
1
Extraterestri / Re: Nikola Tesla și viața extraterestră
« : 08 Iulie 2019, 11:30:05 »
Isi cheama un "special"(ist)...

Vazusem pe fuga secvențe dintr-un documentar recent și-mi pare rau ca nu mai stiu cum se numea. In secvențele respective arătau ca navele lui Tesla nu se alimentau de la turnul wireless  ci prin intermediul a 2 fascicule de raze ultraviolete. Foarte interesant,  pacat ca nu am reținut exact numele documentarului.

2
Ireale...pe bune! / Re: Die Glocke
« : 13 Iunie 2019, 13:59:28 »
 Pe acest topic in acest material:
http://www.rufon.org/forum/arheologie-astronautica-antica/son-of-the-sun-(h)annunakki-sf-paleoastronautica-ocultism/msg101790/?topicseen#msg101790
se vorbește despre un simbol al psihologiei care ar fi fost reprezetarea unui dispozitiv. Simbolul "psi" pare a fi secțiunea unui clopot ori Stupa.

5
Fenomenul OZN / Tura la Pădurea Baciu
« : 24 Mai 2019, 11:50:32 »
Mă gândesc că a trecut cam multă vreme de când nu am mai bântuit prin Pădurea Baciu...așa că propun o tură pe sfârșit de iunie, sau în iulie. Există doritori pentru așa ceva?As vrea să putem sta cu cortul direct la marginea pădurii 2 nopți...ce părere aveți?

6
Cafenea / Re: Biserica egipteana a celor trei valahii
« : 18 Mai 2019, 12:13:25 »
"Astakoe ", "Zmovagl ", "Goliud ", "Umid ", "Selum ", "Udin "
Daca forțăm a la Grigoraș ... poate nu sunt nume ci o frază: " A stat Zamolxe gol si ud ascuns din lume"

7
Nu prea sunt bine focalizate aparatele de luat vederi; altfel, multe sunt foarte simplu de identificat.

8
Cafenea / Re: Biserica egipteana a celor trei valahii
« : 05 Mai 2019, 10:02:47 »
Este o analogie valabila in contextul corpului uman iar la nivelul principiului insine de funcționare , patternul copacului sacru poate fi identificat de la scara micro pana la scara macro, in ce domeniu doresti. De la un curmal mergand la planete si sisteme solare, galactice etc.
  In contextul de față copacul poate marca o cale de comunicare, atat suportul cat si traseul concret prin/pe care informatia circula si uneste puncte distante in spatiu si timp.
  Daca animalele folosesc liniile de camp magnetic pentru orientare si comunicare  eventual asa cred ca omul a folosit liniile de camp magnetic pentru a sonda sau receptiona "extrasenzorial" informatie in spațiu timp.
  Moise e posibil sa fi nimerit peste o fântână de linii de camp, unde a stabilit contactul cu reteaua de linii cosmice primind informatie. Apoi a construit un soi de aparat.
  Liniile acestea cere se impletesc si se unesc nu sunt doar locale, provin de la alte planete, sori etc. De unde si informația/influența pe care o exercita asupra sistemului nostru nervos, chestiune pe care ti-o traduc astrologii sub o forma inteligibilă.
  Tufa ardenta reprezintă un principiu. Cum il folosesti sa ajungi precum Moise, David , Solomon si probabil si altii.... habar nu am

9
Cafenea / Re: Biserica egipteana a celor trei valahii
« : 01 Mai 2019, 11:05:21 »
Pe pagina de mai jos sunt simbolurile cu pricina
http://www.sinaimonastery.com/index.php/en/description/the-monastery/catholicon-of-the-transfiguration
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Sumerian_Cylinder_Seal_-_The_sacred_tree.jpg


Sa mergem pe calea curmalului.
Sunt izvoare care traduc simbolul ca fiind ''Copacul Cunoasterii/Vietii''.

Below, p. 131. fig. 108. "merman and mermaid." Jeremy Black and Anthony Green. Gods, Demons and Symbols of Ancient Mesopotamia, An Illustrated Dictionary. London, British Museum, in association with the University of Texas Press. Austin. 1992. ISBN 0-292-70794-0. paperback).

Note: The 'seven sages' are associated with Eridu, where in other myths, Enki or Ea planted two wonderous trees called a mesu tree associated with "long-life" (Gudaea a king of of Lagash requests of his patron god a long life for himself like a mesu tree) and a giskanu tree whose roots were in the abyss (apsu) and whose branches were in the heavens, earlier scholarship mentioned an oracle-tree at Eridu and suggested this oracle-tree might be what is behind Genesis' Tree of Knowledge, as oracles do impart "knowledge" of future events. The fish-men imparted "knowledge" of civilization to man the naked beast of edin according to Berossus. So this tree might be what is behind the Tree of Knowledge, the oracle-tree of knowledge associated with fish-men who imparted knowledge to mankind.

Hastings (1906) on the giskanu tree at Eridu possibly being behind Genesis' Tree of Knowledge:

"Bur-Sin 'restored the giskanu tree of Eridu,' Eri-Aku calls himself 'the restorer of the oracle of the giskanu tree of Eridu,' while Sin-idinnam describes it as the oracle of the giskanu tree of the spirits of earth.' It corresponds, therefore with the tree of knowledge rather than the tree of life..."

(p. 471. Vol. 10. James Hastings. Editor. The Expository Times. Edinburgh,Scotland. T. & T. Clark. 1906)

Sayce (1908) on the kiskanu:

"The tree of knowledge was called kiskanu by the Babylonians, from Sumerian gis-kin, 'the tree of the oracle.' "

(p. 471. Vol. 19. A. H. Sayce. "The Archaeology of the Book of Genesis." pp. 470-472 in James Hastings, Editor.
The Expository Times. Edinburgh, Scotland. Oct. 1907-Sept. 1908)

Sayce (1907) on the 'tree of life' being possibly the gis ges-tin:

"...the Sumerian gis ges-tin 'the tree of the drink of life,' usually signified 'the vine,' ges-tin being 'grape wine,' but it may have primarily denoted 'palm wine.' "

(p. 471. Vol. 19. A. H. Sayce. "The Archaeology of the Book of Genesis." pp. 470-472 in James Hastings, Editor.
The Expository Times. Edinburgh, Scotland. Oct. 1907-Sept. 1908)

My notes: Neo-Assyrian bas reliefs show a sacred tree which appears to be highly stylized date palm enveloped by vine tendrils and marsh Arabs in Iraq did drape grape vines about their date palms according to European travelers of the late 19th century A.D. Were the gis gestin and gis-kin (kiskanu), similarly sounding names via homophone confusion, combined into one tree in Neo-Assyrian art (Grape and Date wine became a tree with two different features portrayed: vine tendrils of grapes and date palm branches)?

sursa =>http://www.bibleorigins.net/AdapaAdamPicturesFishmen.html


http://www.bibleorigins.net/EdensTreeofKnowledgeLife.html

10
Cafenea / Re: Biserica egipteana a celor trei valahii
« : 28 Aprilie 2019, 11:37:12 »
Da, hramul bisericii e important, e "cheia" in care trebuie inteles mesajul unui sfant locaș.
Continuarea misterului merge la Sinaia. Wikipedia zice : "Deosebit de impozant este portalul bisericii, care este sculptat, reprezentând la dreapta pe Moise cu Tablele Legii, și în partea stângă pe fratele lui, Aaron, cu toiagul înfrunzit. La mijlocul portalului se găsește stema familiei fondatoare - familia Cantacuzino - vulturul bicefal ce ține în gheare semnele imperiale ale puterii: sceptrul și crucea. Pictura din pridvor și naos este cea originală, realizată de Pârvu Mutu Zugravul, pictorul preferat al Cantacuzinilor. "
 

11
Salutare forumiști,

Pentru că nu s-a mai organizat o întâlnire de ceva timp, propun să ne revedem undeva în luna mai.

În funcție de disponibilitatea celor care intenționează să participe, vom stabilim un loc și o dată mai exactă (într-o zi de weekend, undeva între 11-26 mai).

Am lansat mesajul din timp ca să veți timp să vă planificați agenda personală.

Există doritori, amatori?

Cristian,

12
Posibil... dar tot oarecum forțat poți observa in spatele catedralei ditamai cocoșu...galic. Stilizat evident.

13
Granița e in perucă.... asta daca ai habar de ea! Vorba lu Zohan: the problem is inside zi bush, not zi bush....

Ce am vrut sa spun si cu asta închei pe tema Ghidel referitor la granița fina, e faptul ca la nivel individual, pentru cel care a trait pe propria persoană cateva asemenea fenomene, elucidarea/autentificarea lor e o călătorie de durată plina de autoverificari si confirmari in a stabili daca acele fenomene sunt autentice adica nu tin de o anumită patologie. Si daca sunt autentice ce anume le declanșează,  un factor intern ori unul extern. Acesta cum acționează,  prin inductie, influență  directa ori subtila, sau sunt momente favorizate de anumite conjuncturi, ori poate ca sunt elemente remanente din alte vieti , nu ai cum sti. Poate fenomenul tine de zona , de persoana, asa cum Xperyence bine a spus. Deci da, cam deplasat sa te apuci de scris rețete spirituale dupa asemenea trăiri delicate, sa le spunem. Una e sa relatezi, alta e sa dai sfaturi. Insa repet, vorbesc in necunoaștere la nivel foarte general, de aceea ma opresc aici.

14
Bun, deci acum ai inteles ca viata e un amestec fin de mici particule de alb si negru care dau iluzia de gri, gradientul fiind granița fină dintre alb si negru.
  Dar ce te faci cand nu ai un gradient, o graniță fina? Ce te faci când negrul reflecta albul si albul reflecta negrul.... ambele rezultand același griuri aparente? Cum stii unde e albul si unde e negrul ?

15
Ireale...pe bune! / Re: ⚡⚡ Vril
« : 09 Decembrie 2018, 14:44:10 »
Revin cu promisiunea explicàrii unor simboluri din lucrarea lui Edward Bullwer Lytton "Vril - Rasa ce ne va ínlocui" (de la care s-a dezvoltat acest subiect).
Precum am iterat íncà de la debut, conținutul lucrării nu trebuie luat ad litteram, fiind o íncriptare alegorică. Ca mulți alți gânditori hermetici, Lytton a ascuns sensuri în metafore - metoda favorită (și garantată) a oricărei ścoli inițiatice.
 Deci, cum începe ? Eroul coboară într-un puț, împreună cu un prieten inginer.

Recunoaștem motivul clasic deja al "cufundării" în sine, "visita interiora terra" masonic, " hârzobul" coborârii din basme, s.a.m.d.
E deci vorba de o experiență lăuntrică, meditativă, cu scop transcendent - nicidecum o expediție reală prin cine știe ce grotă sau văgăună naturală.
"Prietenul" inginer este alter-ego-ul autorului, nicidecum un alt personaj în "carne și oase". E identitatea rațională, materială a lui Lytton, cea de zi cu zi - care nu are permeabilitate la noțiuni transcendente.
De aceea și "moare", chiar la debutul primelor pagini. "Moare" nerezistând coborârii cu "hârzobul", se pierde în noua dimensiune lăuntrică. Nici nu este jelit - autorul trece în 2-3 rânduri peste această "moarte" - care altminteri ar fi fost o veritabilă dramă (și nici nu mai revine deloc la acest moment, uitând orice evocare a "prietenului" până la finalul romanului).

Pagini: [1] 2 3 4 5 ... 179