Afişare Mesaje

Aici puteţi vedea mesajele acestui utilizator. Sunt afişate doar mesajele făcute în secţiuni în care aveţi acces.


Mesaje - DamChrist169

Pagini: 1 2 [3]
31
Noua Ordine Mondiala (NOM/NWO) / Raspuns: Cine conspira in Romania ?
« : 20 Septembrie 2007, 05:01:22 »
Sal'tare tuturor !
Pai, ca e vorba de NWO, de manipulare sau orice forma de control la modul mai mult sau mai putin constient, in Romania lucrurile stau gen "furculision, lingurision". Poate pe varianta de engleza, mai nou.
Adica o caricatura a lumii occidentale.
Cine conspira in Romania ?
Nu prea conspira nimeni pentru ca toata tara e in deriva. Ca sa ai conspiratori se presupune sa ai si ceva oaze de justitie si corectitudine. E ca praful intr-o galeata cu pamant...
Aparentii politicieni sau oameni de "afaceri" sunt de fapt niste tractoristi comunisti in ADN care profita de restul si tot sustrag ce se mai poate sau ce s-a mai facut, atat cat s-a facut inainte de '89. Mafia de la noi e de fapt o golaneala de cartier cu costume si masini scumpe. Limbajul, gesturile si actiunile lor ii dau de gol. Cine a fost plecat pe afara putin si ii vede pe acesti golani de la conducere, nu le mai cumpara vrajeala ieftina si gargara puturoasa. In tarile aparent mai civilizate("octidendale") vrajeala e mai perfectionata si pe bani mult mai multi. Se fabrica motive de a invada alte state, submina, teroriza proprie populatie si mai ales diferite motive de cedare de catre aceasta a drepturilor civile. Marele joc este, mai simplu vorbind, despre centralizarea puterii la nivel mondial in mainile catorva in asa fel in care particularitatile diverselor etnii si rase vor fi irelevante si se vor anula. Individul sa fie doar o "baterie" care trebuie sa produca pentru sistem. Ce, cum, cat, de ce? Pentru ca i se spune.
"You have to go along to get along"
Actualmente, inca traim perioada de "problema-reactie-solutie", adica se creeaza in secret o problema, oficial se da vina(cu ajutorul mass-mediei) pe altcineva(patsy)sau alt stat, se propaga reactia maselor speriate si indignate care vor cere solutii si protectie de la (Big Brother) autoritati. Solutia era pregatita inca dinaintea creearii problemei si a fost scopul de la inceput. Trebuia doar creat algoritmul atingerii lui. In State deja se vand microcipuri pentru animale de companie si pentru copii.
Sistemul piramidal sa traiasca!
Baza piramidei noi suntem, fraierii de rand care ne vedem de viata noastra si credem ca daca nu ni se intampla noua acum, nici nu vom fi afectati. E de ajuns sa iei cateva "caramizi " de la baza si structura se va clatina.
Mentalitatea de oaie grasa si aroganta in nestirea ei este problema de plecare. Fiecare in parte e o bucatica de problema dar si din solutie. Schimbi lumea plecand de la tine spre mai departe.
In fine, sa revin la Romania. Unde e macar un ochi de corectitudine? Macar un grup de incoruptibili care pot declansa un vartej de justitie? Poate s-ar gasi cativa procurori si judecatori, dar cine se risca?
Cine isi risca familia si viata sa inceapa sa curete aceasta tara?
L-am intrebat pe un cunoscut de-al meu de ce s-a facut politist in Rom. Dupa ceva timp a recunoscut ca pentru "frecarea mentei" pe bani frumosi si spaga. Nu toate, dar o majoritate jenanta de "afaceri" in Rom sunt pe tunuri, mita si escrocherii. De atatia "baieti destepti" nu mai e loc in Rom de cinste sau de o societate cu adevarat functionala. In SUA, Italia si alte asemenea state, spalarea sistemului judiciar, chiar si asa de fatada, s-a facut cu asasinari si victime in randul celora care au initiat asta. Cine porneste asa ceva in Romania? Cine e dispus si curat indeajuns sa strige si sa demonstreze - "HOTII !!!"?
Se pare ca inca nu e loc de pornit justitie adevarata in Romania pentru ca toti sunt o familie de smecheri.
Cineva a zis si nu sunt de acord pentru ca imi place tara asta "Romania este tara prostilor pe mana hotilor"
Ca hotii sa aiba succes trebuie sa dispuna de fraieri.
Pornind de la Basescu cu flota, case, interese, rapiri in Irak si alte murdarii pe fata, urmand Tariceanu cu Patriciu, Citroen, petrol, ministrii anchetatisi, patroni de fotbal, oligarhi si manelisti - INTR-O TARA CIVILIZATA ASTIA TOTI INFUNDAU PUSCARIILE.
Ma amuza cand mai vad masoni romani oficiali prin presa. Adevaratii jucatori pe scena mondiala si mai ales aceia care sunt in spatele scenei nu ii folosesc pe ai nostrii nici macar ca hartie igienica. Ca niste muste de tomberon sunt alesii nostri, niste anchetabili.
Bush saluta crearea Noii Europe adica tarile ex-comuniste plus Italia. Sunt tarile in care, ca si in SUA, populatia nu prea conteaza cand vine vorba de stabilirea politicilor si agendelor. Ca e vorba de privatizari dubioase, trimiterea de trupe in diverse locatii pentru a lupta contra altora care nu ne-au amenintat direct, decizii "europenizate" care vor devasta si ruina romanul de rand care face 2-300 euro/luna, populatia e minoritara in propria tara.
In Franta, Germania, Olanda si altele, adica Vechea si Reaua Europa masele conteaza. La ultimele alegeri prezidentiale in Franta au votat 85%, pana si emigrantii au facut scandal sa li se respecte drepturile. La noi se organizeaza mineriade ca picnic-urile si cu participarea autoritatilor.
Romanul e super-Ok. Problemele apar cand apar 2 sau mai multi.
Ca sa inchei scurta mea "alocutiune, moncher", nu imi place sa dau sfaturi ca am de trait deja o viata.
Totusi sa ne indemnam la vigilenta, discernamanat, sa ne pese si sa cunoastem putin mai departe de propria scena de dans. Deciziile si atitudinile ni le dobandim in functie de informatiile pe care le avem. Sa fim informati si (auto)educati mai ales de pe net. Mainstream media e doar tarfa celor pe care ii prezinta.
Cand cineva pretinde ca are dreptate, dati-o, poate scapati de el si gasiti altul cu care puteti comunica.
Spor la viata !

32
Video [legaturi] / Michael Tsarion - Exceptional si util
« : 18 Septembrie 2007, 18:53:14 »
Servus tuturor !

Au aparut pe diversele "metode de share" de pe net variantele .avi ale DVD-urilor scoase de Michael Tsarion (http://www.michaeltsarion.com/):

1. "Atalntis, Alien Visitation and Genetic Manipulation"

The essential companion to Michael Tsarion's acclaimed book on the Celts, Pre-Diluvian civilizations and the origins of evil.

• Who were the Atlanteans? Were they tutors or tyrants?
• How did the phenomena of evil come into our world and into the consciousness of human beings?
• Who, or what, are the "Fallen Angels?"
• Is Homo Sapiens a hybrid created by beings from another galaxy?
• Was the science of genetics known in ancient times?
• Are you “Homo Sapiens” or “Homo Atlantis?”
• What is the difference between Atlantis and Lemuria?
• Are we being told the truth about our origins and destiny?
• What do the Biblical terms "Immaculate Conception," "Forbidden Fruit," and "Tree of Life" refer to?
• Why do some modern scientists believe that the so-called "Ice-Age" never happened?
• Did Eve really cause the fall of man?
• Why have women and indigenous races been slaughtered and suppressed through the centuries?
• Who built the great cyclopean megaliths, and why?
• Why has our technological expertise far outreached our psychological and spiritual development?
• What do “Atomic” and “Nuclear” war really mean? Who, or what, are the "Reptilians?" Do they really come from outer space?
• Is the “New World Order” really something new?
• What is the purpose of the many "black budget" projects, like HAARP?
• Who really governs from behind the thrones of government and religion?
• Why are so many US Presidents “bloodline” related to Europe’s elite royal dynasties?
• Why is the US really involved in wars and "Crusades" in the Middle East?
• Is 2012 really the end of our world, as the Maya predicted?
• What can we do to actively rid ourselves and this planet of its evil?

In Program One, of the “Origins & Oracles” series, Michael Tsarion takes us on a vivid journey back to the time of the lost continents of Atlantis and Lemuria. On this journey, timeless mysteries are unraveled and explained like never before. Masses of disinformation concerning pre-history and the origins of humanity, which have duped scholars and researchers for generations, are eradicated and we are finally able to connect the dots and comprehend how the innumerable idioms of our modern world came into being. In the tradition of Immanuel Velikovsky, Zechariah Sitchin, Jordan Maxwell, Graham Hancock and Michael Cremo, Michael Tsarion investigates the true origins of mankind and throws open doors which have been sealed for many an age.

Enriched with a plenitude of rare source-material, Michael’s scholarly work investigates the records of our ancient forbearers. Michael also reveals to us the secrets of his own Celtic ancestors who, behind the veil of folklore, had much to say about alien visitation, genetic manipulation, wars of the gods, the coming of evil, the Anti-Christ, and the degradation of spirit. It is doubtful whether you will watch and hear anything more lucid concerning the fascinating mysteries of occultism, genetics, Darwinism, ufology, the paranormal, the phenomena of evil, secret-society intrigue, the “New World Order” and the future the human race. This 15 hour-long magnum opus is compulsory viewing for those truth-hungry and educated seekers with a discriminating palate. This is revisionism at its best.



2. "2012 Where History Ends"

Some of the greatest myths, are yet to happen - Michael Tsarion

• 2012 and the "Age of Revealing"
• The Destruction of Atlantis • The War of the Gods
• The Genetic Manipulation of Humankind
• The Fall of Man
• The True Origins of Evil
• The "Armageddon" Factor
• The Decline of Politics and Religion
• The Reasons for & Significance of the Present World Crises
• The Occult History of America
• The Subversion of the Spiritual Destiny of America
• The Rise of the Anti-Christ (who is it?)
• Why Iraq, and the “War on Terror?”
• The Rising of the Nephilim
• The Final Days of the Age of Pisces
• What the "Prophecies" of Nostradamus Don't Tell Us
• The "Photon Belt," the "Earth Grid" and the galactic alignments of the Next 10 years

In Program Two, of the “Origins & Oracles” series, Michael Tsarion explains exactly why the world is in the present state of decay, and who it is that really rules from the top of the “power pyramid.” We discover that earth’s crime-soaked history has been manipulated by powerful secret societies with bloodline connections to ancient alien visitors who crossed their own DNA with that of earth’s indigenous inhabitants. According to Michael Tsarion’s astonishing thesis, some of these original “Fallen Angels” are secretly interred beneath the ground in Iraq, Afghanistan, and in other locations around the globe. These “undead” vampiristic kings of old have been feeding off the death and mayhem, the pain and fear of human beings for millennia and their servants, upon the earth’s surface, have orchestrated wars, assassinations, and a climate of perversity and debauchery to feed their dark masters soon to arise again from their unholy repose. This arising is forced due to the approach of powerful constellational alignments and the coming of an “Age of Revealing” referred to in ancient Maya texts, and in the Book of Revelations. It is of paramount importance that each and every human being discovers what these alignments will mean, what the future holds, and what the world’s ancient scriptures are warning us about. This riveting investigation into the occult history of the world will open your eyes and allow you to make sense of the agendas of government and religion, the strange preoccupations of the media, and much of what will transpire in future years.

Additionally, Michael also reminds to us of the importance of cleansing the “inner temple.” He reminds us that a toxic mind creates a toxic society. It is schizoid people who inevitably create a schizogenic society, and who are responsible for raising-up the sadistic “Orwellian” regimes which prey over the good and the free. Michael delineates for us the age-old connections between mind and world, between microcosm and macrocosm, so that we are again empowered with proactive and sustainable solutions. Michael insists that we must re-learn how to put our own inner houses in order before our efforts at overcoming our inhuman adversaries can be successful. Other stratagems are merely akin to “re-arranging the furniture on the Titanic,” and have not been working. Therefore, it is time for humanity to show zero-tolerance for all the false paths and leads, and to have the truth about change. These are just a few of the topics covered in this monumental 13 hour presentation.



3. "Divination and the Goddess Tradition"

The women who once ruled on Earth, now seem content to be ruled by its destroyers - Michael Tsarion

• Who were the Gnostics, and what did they believe and teach?
• Who created Astrology and the high arts of Hermetic Divination?
• What is the "Inner Zodiac?"
• Do rocks floating in space really affect our character and fate?
• Why does the prohibition against making "graven images of god" come before that against killing?
• Why is the female cycle connected to the heavens?
• Are women superior to men?
• Why do men fear and hate women?
• Why have women been marginalized and massacred down through time?
• What or who is "Holy Mother Church?"
• Do religions and governments have occult agendas?
• Why is prophecy legitimate?
• Why did human beings become sedentary and begin living in artificial city environments?
• What is the real drive behind technology and the Technotronic Age?
• What are the solutions to the world’s crises and to the spiritual vacuity of mankind?

In Program Three, of the “Origins & Oracles” series, Michael Tsarion investigates the real history of religion and reveals its Egyptian origins. In the tradition of Joseph Campbell, Michael reveals the origins of the enigmatic Book of Genesis, and the actual hidden significance of religion, yoga, magick, ritual and science. This true meaning has been concealed so that humans remain disempowered and removed from their source. Prayers go unanswered, people remain lost, and humanity heads toward the precipice of oblivion, raping the planet and fighting endlessly. We might ask if it is God or Lucifer who presides over the world, and over the minds of men. Regardless of the miasma and debauchery, the truth of man’s existence remains within the secret traditions. It is now time for ordinary people to have the facts which will make sense of their lives and beliefs. Michael specifies the forces (from within and without) which weigh us down and impede our natural rise, our advancement on all levels.

In this captivating and informative presentation, Michael also delves deeply into the gender divide and exposes why it is that the elites within the orthodox religions have debarred women from assuming positions of authority. He also investigates the real reasons for the criminality of mankind, as well as for the rise of technology and science. We learn what it is that really separates man from the primates, and why man is distinguished by his penchant for sadism, cruelty and violence upon members of his own species and upon others.

Additionally, we are introduced to the “Western Magical Tradition,” and to the meta-sciences employed by the Magi of old to engender psychic hygiene, moral rectitude, and spiritual empowerment. We discover the true hidden connections between the Tarot, the Zodiac, the Kabalistic “Tree of Life” and sacred Numerology.



4. "Weapons of Mass Deception: Behind the New World Order"

Government is an association of men who do violence to the rest of us - Count Leo Tolstoy

We must all face the fact that our leaders are certifiably insane, or worse - W. S. Burroughs

It is a “no-brainer” for veterans within the research-community to understand that the US Government was deeply complicit in the September Eleventh tragedy. However, it has taken quite a bit of book-writing, in-depth journalism and documentary-making to get this rather simple message across to the masses of people in America and the world.

Those who have so labored are to be accoladed for their revisionism and bravery. However, veterans of alternative history know that such exposure is merely the tip of the ice-berg. They know that the masses of mankind need to dig a lot deeper to know the real extent of the treachery and guile of the world’s so-called “Democratic” politicians. The roots of today’s atrocities lie in the ancient past, and in the agendas of powerful secret-societies who are moving ever nearer to their “end-game.” What lies ahead for mankind is not freedom, peace nor prosperity. Time is short, and if the human race is to end evil and survive it must first have the WHOLE TRUTH. "Solution-Think," must replace "Problem-Think."

In Program Four of the “Origins & Oracles” series, Michael Tsarion conducts his own investigation into the history of the very real “New World Order,” detailing for us its founders and their real purpose. He reveals, in some depth, the magnitude of the occult agendas behind the furtherance of the draconian “New Imperialism,” and lets us see just how those arch-enemies of America have slowly and vampiristically hypnotized an entire continent’s historically-amnesiac inhabitants into selling off their sovereign power, prosperity and freedom. Using the September 11th attack as a back-drop, Michael’s investigation into unseen and sinister stratagems involves warnings regarding the future. Michael insists that it is not by chance that we have conjured such evil in our midst. Overcoming our enemy involves re-learning better ways of being, not new ways to fight. As Michael warns, there can be no victory over an evil which strengthens itself due to our futile, anti-spiritual and self-defeating rivalry. As he reminds us: “Evil does not take our power...we give it up ourselves.”

Michael opens the book of the world’s secret history and focuses on the ancient European dynastic powers - the all-powerful “Black Venetians” (Guelph, Saxe Coburg Gotha, House of Hanover Dynasties), whose agents operate throughout the US, in media, healthcare, big-business, law, and politics. He covers the English secret organizations, such as the Rhodes “Round Table” groups, the “Club of the Isles,” the “Fabians“ and the Tavistock Institute. He also deals with their lieutenant orgs in the US, namely the “Illuminati,” the Scottish Rite Freemasons, the corrupt Council on Foreign Relations and the Trilateral Commission.

Importantly, Michael’s research indicates that these bastions, and their controllers, are motivated by more than simple physical domination of the earth. Although most under-informed researchers believe the machinations of political and religious elites to be motivated by simple greed and power-mania, Michael shows us that there are far more sinister reasons for the policies that lead our world toward the precipices of want and tragedy. We find out the real reasons why the vanguard of the West is back in the Middle East, and why our world has been engulfed in ages of crime and cruelty. Michael reminds us that the real "Intelligence Community" are those in America (and the world) who are not afraid to face the facts and intelligently and eloquently expose those who have no legal or moral right to dominate humanity. Although "We the People" are not respected, protected, served or free, there is something that can be done about it once we realize where the real power lies and how to use it.

This one of a kind presentation will inform and inspire veterans and beginners alike, giving each viewer a comprehensive, no-nonsense, yet sane and balanced expose into the real history of the world. As Michael says: “The subject of history as taught in schools is surely boring, but the study of how history has been manipulated...is one of the most interesting of all.”



5. "Astro-Theology and Sideral Mythology"

As long as you consider the stars as something above the head, you will lack the eye of knowledge - Fredrick Nietzsche

• What connection do the symbols of government, religion, royalty and the corporate world have with the constellations and zodiac?
• Who was Jesus Christ? What he really the son of God and founder of Christianity?
• Is our culture Judeo-Christian, or Egytpo-Christian?
• Why did the orthodox Church suppress the Gnostics, and massacre women for centuries?
• What did Jesus mean when he said the Temple of God is within, and that others could do what he did?
• Why did Jesus refer to himself as the “Morning Star,” and ask his disciples to be as wise as “serpents.”
• Why was astrology and divination really prohibited?
• In the commandments, why does the edict against “making graven images” come before the edict against killing?
• What do the symbols on flags, on heraldry, on money and on corporate logos, and in ads, mean?
• Why are there so many cultural similarities when it comes to religion, race and tradition?
• What are the solutions to the economic, political, social and psychological challenges of the future?

In Program Five, of the “Origins & Oracles” series, we learn about the real origins and meaning of the term - “Holy Spirit,” and we learn what humanity must do to secure its survival in the following years. We discover the actual roots of Christianity and find out what religious hierarchs have been hiding for over 2,000 years. Michael Tsarion investigates the suppression of women, the ecocidal tendency and the corruption in high places. Since, as Michael Tsarion says, the world elites have allegiances to hidden cults and secret societies, how can we expect them to honor their professed duties to humanity? In this all-revealing presentation we discover that the modern religions and political ideologies morphed out of seven great cults of power which ruled the world for millennia. The most powerful of these Cults was the “Stellar Cult,” dominant for over 10,000 years. Christ and the other Magi were initiates of this Cult, which gave mankind such sciences as astrology, astromancy, and the Tarot. Known as “Serpents,” they were the architects of the great temple structures such as the pyramids and the Sphinx. After the great Cults became corrupted they eventually gave rise to the modern exploitative religious and political hierarchies that prey off society today. We are still controlled by the elite bloodlines of these secret orders which continue to lead the world toward ruin and chaos. In this astounding presentation, Michael Tsarion demonstrates how religion and politics work to shape both the events around you, and the thoughts within you. “Astro-Theology” reveals the nature of the psychic and spiritual desecration which covertly operates upon us daily, and unlike the majority of other experts and researchers, Michael offers provocative solutions to our social and psychic predicaments.



6. "The Subversive Use of Sacred Symbolism in the Media"
   
Signs and symbols control the world, not phrases and laws - Confucius (551-479 BC)

• Why are the youth so delinquent, in these days of affluence and plenty?
• Why do over 70 percent of the products we buy have names that mean nothing in English?
• What are the occult techniques used by corporations and governments to manipulate thought and control behavior?
• In this so-called Age of Amnesia and Infotainment, are we owning our own thoughts?
• If we are under “psychic hypnosis” would we know it?
• How to we get back to being a "symbol literate" culture, and offset the worst effects of mind-control, addiction, delinquency and crime?
• What are the techniques that are used by the media to dumb-down, and influence the youth?
• Why are television programs, called "programs?" What do words like Lexus, Nissan, Coke, Visa, Nike, Fila, and Acura, etc., actually mean?
• Why do corporations such as Levi Strauss and MTV screen girls as young as 5 and 6 years of age?
• Why are banks and franchises designed to subliminally represent churches.
• Can a corporation be psychotic?

Have you ever wondered whether the billion-dollar artifice of the media, and of the advertising conglomerates, has any lasting negative effect on your mind and behavior, or whether the young are particularly affected by the all-pervasive presence of ads? Is it rational to expect large ad-corporations to jeopardize their vast monopolies by becoming more responsible in the future? Can Madison Avenue agencies and other “Hidden-Persuaders” ever be held accountable, if it is discovered and proven that the glamorous creations of their industry do indeed have lasting negative effects on our minds and behavior? Is the new designer disease of our age “Affluenza,” and is the consumer the consumed, in these times of excess and chronic commercialism? Can there be positive psychological, spiritual or social advancement, in a “symbol-illiterate” culture, more and more dependent on image, brand-logos and chimeras of the perfect, happy life, based on chronic competitiveness, material affluence and technical proficiency? Is there a connection between the rising levels of crime, substance abuse, inner psychological dysfunction, emotional disassociation, and the subversive use of power images and words in our culture? In this the sixth of the “Origins and Oracles” series, Michael Tsarion reveals the occult meaning behind many of the brand-names and logos that infest our think- and mind-space. This thoroughly engrossing expose is compulsory viewing for members of the younger generation, who are under daily assault from a deadly arsenal of psychic weaponry designed to eradicate their moral sensibility and willpower. Michael’s scathing expose leaves the vague warnings of most media-critics far behind, and delves into areas were few others care, or even dare, to venture.                           
(https://originsandoraclescatalog.orderport.net/22226469/showall.asp)

Gand bun si curiozitate placuta !

33
Noua Ordine Mondiala (NOM/NWO) / Raspuns: Noam Chomsky
« : 07 Septembrie 2007, 08:52:44 »
http://www.evz.ro/article.php?artid=251421

http://romania.indymedia.org/ro/2004/06/150.shtml
despre globalizare
"Q: Miscarea anti-globalizare este criticata pentru lipsa fundamentarii teoretice si a unor scopuri clare. Ce parere aveti despre aceste critici si cum apreciati Forumul Social Global de la Porto Alegre ?

NC: Termenul "globalizare" a fost insusit de Putere, atribuindu-i sensul de integrare economica, in care primordiale sint interesele investitorilor si numai foarte rar ale oamenilor.

De aceea, pentru miscarea care sustine alte forme de globalizare a fost folosit termenul "anti-globalizare"; si multi au acceptat, din pacate, acest termen, desi nu este altceva decit o parte a campaniei de propaganda indreptata impotriva lor. Nici un om normal nu se opune globalizarii, adica integrarii internationale. Cu siguranta ca nu o vor face acele miscari de stinga intemeiate pe principiile solidaritatii internationale - adica, nu se opun acelei forme de globalizare pentru care prioritatea o constituie drepturile omului, nu integrarea sistemelor de putere.

Nu exista "fundamente teoretice" serioase pentru nici o versiune de globalizare, inclusiv pentru cea care favorizeaza drepturile investitorilor. Economia mondiala este mult prea putin inteleasa pentru a fi posibila existenta unor teorii sistematice. Programele neo-liberale nu au nici o baza teoretica abstracta; iar realizarea lor concreta este un amestec de protectionism si liberalism, creat numai pentru a servi interesele celor care le promoveaza.

Intilnirea de la Porto Alegre a fost foarte serioasa, dezbaterile acoperind o gama larga de probleme de mare importanta pentru umanitate, de la arhitectura sistemelor financiare internationale si pina la drepturile fundamentale ale omului. Prin contrast, lucrarile Forumului Economic Mondial, desfasurat in acelasi timp la New York, au fost extrem de superficiale. Ceea ce este destul de normal.

Q: Credeti ca "anti-globalizarea" poate fi conceptul care sa stea la baza unei noi miscari de stinga la nivel global, opusa "celei de-a treia cai" a lui Blair?

NC: "A treia cale" este o varianta a programelor corporatiilor de integrare economica internationala, cu o fata umana. Miscarile populare care au aparut peste tot nu au fost create in opozitie fata de acest program; mai degraba, putem spune ca au adoptat o alta cale. Nu poate sta la baza lor un singur concept, intrucit sint vizate o mare gama de probleme umane. Dar toate abordarile se bazeaza pe conceptii similare despre justitie si libertate. Prin contrast, miscarile politice dominate de ideologii sint superficiale si neinteresante din punct de vedere intelectual, in afara de intelegerea relatiei lor cu Puterea centralizata.

Q: Care sint perspectivele depasirii diviziunilor dintre Sudul sarac si Nordul bogat? Conferinta de la Monterrey nu a produs rezultate. Este posibil ca mentinerea unui control militar asupra popoarelor sarace sa devina o povara prea mare pentru Vestul bogat, ducind la o impartire mai corecta a bogatiei?

NC: Comunitatea serviciilor speciale americane, cu colaborarea unor experti din lumea universitara si din lumea afacerilor, a produs recent o prognoza pentru urmatorii 15 ani. Se asteapta ca "globalizarea" (in sensul dat acestui termen de centrele de putere) sa fie aprofundata, conducind la instabilitate financiara si o mai mare diviziune economica. Instabilitatea financiara presupune o si mai mica crestere economica decit ultimii 25 de ani de "globalizare", care sint caracterizati prin degradarea indicatorilor macro-economici si sociali. Diviziunea economica presupune ca globalizarea nu se va face in sens tehnic (de exemplu, globalizarea raportului intre preturi si salarii), ci intr-un sens ideologizat (concentrarea bogatiei si puterii).

Planificatorii militari adopta aceleasi previziuni. SUA va militariza spatiul extra-terestru, violind flagrant tratatele internationale, pornind de la ipoteza ca va creste diferenta dintre saraci si bogati, ceea ce va face necesare noile forme ale fortei militare pentru a asigura "interesele comerciale si de investitii ale SUA" intr-o lume zguduita de dezordinile provocate de saraci. Toate acestea apar in documente facute publice inca in timpul guvernarii Clinton.

Ceea ce au planificat este cresterea polarizarii si dezvoltarea fortelor care controleaza acest fenomen in beneficiul celor bogati si privilegiati. Dar nimeni nu poate spune cu siguranta daca aceste planuri vor reusi. Factorii determinanti sint imposibil de prevazut: vointa si capacitatea de a opta.

Q: Intr-un recent interviu l-ati citat pe John Dewey, care spunea ca pentru ca o forma democratica sa aiba substanta trebuie ca in industrie sa fie schimbata "ordinea feudala cu una democratica din punct de vedere social", bazata pe controlul muncitoresc si libera asociere. Credeti ca unele caracteristici ale socilismului abandonat aproape peste tot vor putea fi folosite in viitor, cum ar fi auto-gestiunea socialista care a existat in fosta Yugoslvie?

NC: A vorbi de "socialism abandonat" presupune ca a existat undeva o forma de socialism si a fost abandonata. Asta este o uriasa exagerare. Au existat incercari timide de apropiere de idealul socialist traditional, asa cum l-a descris Dewey, pe care l-am citat pentru ca este cel mai important ginditor american actual. Astfel de incercari au fost distruse prin forta, nu numai in Vest. Primul lucru pe care l-au facut Lenin si Trotsky, atunci cind au luat puterea, a fost sa distruga comitetele de fabrica, sovietele si orice alta tendinta socialista care apucase sa apara inaintea loviturii de forta a bolsevicilor. De atunci si pina la prabusirea sa, tirania sovietica a fost o importanta forta anti-socialista la nivel global. Elementele de democratie si socialism (in sensul traditional al termenului, nu cel deformat de bolsevici) nu puteau functiona in contextul general al autoritarismului centralist.

- fragmente dintr-un interviu acordat camarazilor croati. preluat din "Alternativ" e-zine 22, iunie 2002
- tradus de Dan Grosu"

34
Noua Ordine Mondiala (NOM/NWO) / Raspuns: Noam Chomsky
« : 07 Septembrie 2007, 08:08:27 »
http://www.romanialibera.com/articole/articol.php?care=3679

Noam Chomsky - un autor incomod (I) , de Gheorghe CIONOIU
(Material propus pentru publicare la data de: 21-08-2006)

Referindu-se la democraþia din SUA, Noam Chomsky afirmã în "Necessary Illusion; Thought Control in Democratic Societies" urmãtoarele:

"Cauza socialã pe care o servesc mediile poate fi echivalatã ...cu ceea ce scrisese James Mill în secolul XVIII despre educaþia de stat. Aceasta "trebuie sã le insufle oamenilor supunerea faþã de guvern precum ºi faþã de ordinea socialã în general"...
Cultura noastrã politicã are o cu totul altã viziune asupra democraþiei decât episcopii brazilieni (care au cerut democratizarea mediilor din þara lor). În concepþia acestora, democraþia le oferã cetãþenilor accesul la informaþie, participarea la discuþii ºi la stabilirea de scopuri politice, precum ºi la transpunerea programelor în acþiune politicã. Modul în care înþelegem noi democraþia este mai limitat: cetãþeanul este consumator ºi observator, dar nu participant la activitatea politicã. Opinia publicã are dreptul sã ia poziþie faþã de propuneri care nu vin din interiorul sãu, însã dacã limitele sunt depãºite, apare o "crizã a democraþiei" care trebuie urgent rezolvatã...
Dupã cum a arãtat Thomas Ferguson, istoria politicã a SUA poate fi explicatã în bunã mãsurã printr-o teorie investivã a politicii. Considerãm cã democraþia a fost instauratã în statele dependente de noi atunci când societatea este dominatã de oligarhi locali ºi de oameni de afaceri aliaþi cu investitorii americani. De asemenea, forþele armate trebuie sã se supunã controlului nostru ºi guvernul trebuie sã fie condus de profesioniºti care executã prompt ordine ºi care servesc puterea din SUA. Dacã populaþia se revoltã împotriva acestei situaþii, SUA au dreptul de a folosi forþa pentru a reinstaura democraþia...
În mod corespunzãtor, mediile fac deosebirea dintre "democraþi" ºi "naþionaliºti". Primii servesc interesele SUA, ultimii sunt contaminaþi de boala numitã ultranaþionalism. Documente secrete ale administraþiei SUA explicã faptul cã interesele noastre sunt ameninþate de regimuri naþionaliste care transpun în practicã dorinþele populaþiei de ridicare a standardului de viaþã ºi de reforme sociale, în loc sã þinã cont de nevoile investitorilor din SUA...
Pentru a putea deveni fericiþi, oamenii nu au nevoie de libertate, ci de comunitatea de rugãciune. În epoca modernã zeul suprem este religia profanã a statului; în democraþiile occidentale învãþãtura esenþialã propovãduieºte subordonarea faþã de stãpânii economiei private, adicã acceptarea sistemului de câºtiguri private ºi subvenþii publice...
Pentru a putea trãi într-o fericire care nu poate fi oferitã de libertatea de a alege, "observatorii obiectivi" ai societãþii moderne se servesc de "iluzii necesare" ºi de "supersimplificãri emoþionale eficiente" pentru a disciplina ºi legãna în sentimentul mulþumirii masele neºtiutoare."

Referindu-se la perioada postmodernã, fãrã a folosi însã noþiunea de postmodernism, Noam Chomsky afirmã în acelaºi eseu urmãtoarele:

"...înainte de toate, a trebuit ca tinerii (anilor '60) sã fie convinºi de "cultura narcisismului" ºi aduºi în starea de a se preocupa în mod primordial de sine însãºi. Probabil cã mulþi ºi-au dat seama cã aceastã atitudine nu a fost corectã, dar câtã vreme omul nu ºi-a gãsit identitatea ºi locul propriu în societate este foarte tentat sã se adapteze normelor impuse de sistemul propagandistic."


http://www.romanialibera.com/articole/articol.php?care=3698

"Noam Chomsky - un autor incomod (II) , de Gheorghe CIONOIU
(Material propus pentru publicare la data de: 28-08-2006)

Persoanele juridice nemuritoare dominã cu uºurinþã sistemele de informare ºi de formare a opiniei. Prin puterea ºi forþa lor financiarã acestea pot stabili limitele cadrului în care funcþioneazã sistemul politic; trebuie remarcat faptul cã aceste modalitãþi de control au devenit încã ºi mai directe, fiind susþinute de decizii recente ale Curþii Supreme de Justiþie care definesc banii ca pe o formã a exprimãrii. Un exemplu grãitor a fost oferit de alegerile din 1998. Aproximativ 95% din candidaþii câºtigãtori au cheltuit pentru campania electoralã mai mulþi bani proveniþi din donaþii decât concurenþii lor. Suma donatã de lumea afacerilor a fost de 12 ori mai mare decât cea oferitã de sindicate, iar suma donatã de persoane particulare a fost evident mai micã decât în trecut. Prin astfel de proceduri un segment infim al populaþiei reuºeºte sã îºi impunã candidaþii potriviþi. Este evident faptul cã aceastã evoluþie explicã atât cinsmul în creºtere ce caracterizeazã modul de guvernare cât ºi creºterea dezinteresul faþã de alegeri. Aceste consecinþe sunt salutate ºi susþinute de persoanele juridice, de mass-media subordonatã ºi de alþi agenþi aflaþi în slujba lor. Din aceastã direcþie au fost fãcute în general eforturi considerabile pentru a acredita ideea cã statul este un duºman de temut care meritã sã fie urât ºi nu instrumentul unei populaþii suverane.
Transpunerea în practicã a Declaraþiei drepturilor omului depinde în mod decisiv de drepturile care ºi-au gãsit reprezentarea în articolele 19 ºi 21. Este vorba pe de o parte « de a putea recepþiona ºi transmite informaþii ºi idei prin intermediul tuturor mediilor » ºi pe de altã parte de participarea « la alegeri autentice » care garanteazã cã « voinþa poporului formeazã baza autoritãþii guvernului ». Cei puternici au înþeles cât este de important sã limiteze dreptul de liberã exprimare ºi paticiparea democraticã. Istoria a consemnat numeroase preocupãri în aceastã direcþie, dar ele au devenit problemã de sine stãtãtoare abia în secolul 20., când « masele urmau sã devinã rege ». S-a afirmat cã aceastã tendinþã periculoasã poate fi contracaratã prin noi metode de propagandã propagate de « minoritãþi inteligente... care formeazã conºtiinþa maselor... ºi care dirijeazã conºtiinþa publicã exact cum o armatã dirijeazã corpurile soldaþilor ei ». Îl citez aici pe întemeietorul modernei industrii de relaþii publice, respectatul liberal New-Deal Edward Bernays, a cãrui concepþie este la fel de rãspânditã printre intelectualii de marcã ºi academicienii de orientare liberalã de stânga ca ºi la cadrele de conducere din economie.
Din aceste motive se fac eforturi considerabile pentru a dirija mediile ºi sistemele educaþionale. Se ºtie deja de mult cã organele puterii de stat nu sunt singurul factor de îngrãdire a libertãþii de informare. Pentru naþiunile industrializate ele nu sunt nici pe departe cel mai important factor, dupã cum au subliniat – pentru a numi douã exemple importante – John Dewey ºi George Orwell în scrierile lor. În 1946 renumita comisie Hutchins a atras atenþia asupra faptului cã « controlarea marilor medii de informare de cãtre corporaþii private » ameninþã libertatea presei, pentru cã sub influenþa proprietarilor ºi a inserenþilor (clienþii importanþi care susþin mediile respective plãtindu-ºi publicitatea) sunt practic inevitabile unilateralitatea ºi contorsionãrile în formarea opiniei. Comisia europeanã pentru drepturile omului a încriminat « concentrarea excesivã de pe piaþa presei » ca prejudiciere a libertãþilor garantate de articolul 19 ºi a cerut statelor sã împiedice abuzul. Aceastã poziþie a fost însuºitã ºi de organizaþia pentru apãrarea drepturilor omului Human Rights Watch, care a publicat în noiemrie 1998 studiul « Limitele toleranþei: libertatea de exprimare ºi dezbaterea publicã în Chile ».
Factorii de decizie din economie au avut deci toate motivele sã doreascã ca mediile sã fie controlate de cãtre proprietatea privatã, pentru a putea reduce prin intremediul lor gândirea la opinia comandatã. Aceeaºi factori de decizie încearcã totodatã « sã anuleze deprinderi pãstrate timp de secole » ºi, dupã cum explicã oameni de afaceri de frunte, sã creeze « noi concepþii despre aspiraþiile ºi dorinþele individuale ºi comunitare », pentru ca oamenii sã perceapã consumul de bunuri ca fiind þelul suprem al existenþei lor, în loc sã se preocupe de calitatea vieþii ºi a muncii pe care o presteazã. De asemenea oamenii nu trebuie în nici un caz « sã se implice în deciziile care le schimbã adesea în mod decisiv modul de viaþã », cum vor extremiºtii de stânga catolici. Întrucât în prezent mediile sunt controlate de câteva megaconcerne, se pare cã noile þeluri ale oligarhiei economice vor fi curând atinse. Concentrarea în sectorul mediatic a crescut într-un ritm foarte alert ºi datoritã mecanismelor de deregulare care au înlãturat ºi ultimele bariere pentru protecþia interesului public. Ben Bandikian relateazã în ultima ediþie a lucrãrii sale de referinþã ce abordeazã aceastã temã (« The Media Monopoly » – ed. 5., Beacon 1997) cã din 1984 pânã astãzi numãrul concernelor mediatice a scãzut de la 50 la 10. Printre acestea se numãrã imperii uriaºe ca Disney ºi General Electric ºi de câtva timp ºi Rupert Mudoch.
Bagdikian analizeazã ºi mult mai grava « manipulare a ºtirilor, prin intermediul cãreia trebuiesc urmãrite celelalte þeluri financiare ale proprietarului ºi inserenþilor, pentru a promova valori aºa-zis conservatoare ºi alte valori specifice concernului » printre care se numãrã ºi « consumul material », urmãrind totodatã « ca efectele negative asupra altor oameni sã fie considerate cu totul nesemnificative »...
În ultimul timp copiii au devenit þinta predilectã a industriei reclamei ºi a industriei mediatice, care îºi propun în final sã influenþeze întreaga omenire în sensul dorit. Mecanismele de control trebuie sã funcþioneze în întreaga lume ºi cuprind ºi noile medii care sunt create în cea mai mare mãsurã în sectorul de stat al economiei. O cercetare ºtiinþificã a constatat cã în faza lor de dezvoltare SUA « au avut grijã... sã þinã industria telecomunicaþiilor sub tutela mecanismelor de control ale statului ». Însã de când aceastã industrie a dobândit – datoritã subvenþiilor de stat – supremaþia mondialã, SUA cer ca toate celelalte þãri sã deschidã « porþile liberei concurenþe », astfel încât în final articolul 19 este anulat în întreaga lume..."


http://www.romanialibera.com/articole/articol.php?care=3728

"Noam Chomsky - un autor incomod (III) , de Gheorghe CIONOIU
(Material propus pentru publicare la data de: 3-09-2006)

Noam Chomsky a elaborat împreunã cu Edward S. Herman o teorie a mediilor pentru societãþile democratice... În centrul acesteia se aflã „modelul propagandistic al mediilor”... În democraþiile capitaliste mediile stau cu totul benevol de partea celor puternici, întrucât ele însele aparþin cercului interior („inner circle”). Critica ocazionalã (ºi uneori foarte durã) a abuzului de putere nu este exclusã, însã este evident partizanatul principial cu un sistem cãruia mediile îi aparþin integral, atât din punct de vedere economic cât ºi politic.
„Modelul propagandistic” este relativ simplu. Pentru a deveni ºtire, materialul brut al datelor informaþiei trebuie sã treacã mai întâi prin cinci ”filtre” în care i se verificã utilizabilitatea. Determinante sunt:
a) mãrimea ºi gradul de concentrare a mediilor
b) reclama ca sursã de venit
c) apelarea la sursele ”oficiale” în faza de culegere a ºtirilor
d) modalitãþi de sancþionare pentru reprimarea ºtirilor nedorite
e) anticomunismul (astãzi mai degrabã ”antiterorismul”) ca ºi criteriu de marginalizare – eliminare
Pe baza unei analize cuprinzãtoare a ºtirilor referitoare la evenimente politice transmise de presã, radio ºi televiziune modelul ajunge la urmãtoarele concluzii, care sunt totodatã ºi prognoze pentru comportamentul viitor al mediilor:
1. Evenimente comparabile ca amploare sau gen sunt subordonate în modul de relatare a ºtirilor logicii prieten/duºman; aceasta înseamnã cã infracþiunilor sãvârºite de state care sunt considerate duºmani oficiali li se acordã mai multã atenþie decât infracþiunilor sãvârºite de propriul guvern sau de state considerate prieteni oficiali. În mod invers, ”fapte bune”, ca alegeri libere sau strãduinþa de a asigura garantarea drepturilor omului sunt evidenþiate mai pregnant atunci când se desfãºoarã în state prietene.
2. Critica la adresa mediilor, chiar ºi analiza autocriticã, se desfãºoarã în limitele unui îngust cadru liberal-consevator, unde nu este câtuºi de puþin loc pentru ”outsideri”.
3. „Modelul popagandistic” ºi alte teorii ”radicale” nu se înscriu în acest cadru ºi, în consecinþã, critica mediaticã nu le recepteazã ca puncte de vedere ce meritã sã fie discutate.
Chomsky ºi Herman susþin cã mediile servesc fabricãrii consensului (“manufactoring of consent”), funcþie care le-a fost stabilitã deja în anii douãzeci de cãtre renumitul jurnalist Walter Lippmann.

(Michael Haupt: fragment din eseul ““A stiga adevãrul de pe acoperiºuri”: Chomsky ºi politica” cuprins în volumul “Cine este Noam Chomsky?” (“Wer ist Noam Chomsky?”) Europa Verlag Hamburg-Wien septembrie 2003)

(Chomsky susþine cã) mediile se considerã independente ºi critice, dar de fapt nu sunt nimic altceva decât organe de propagandã ale guvernului. Mulþi oameni au considerat cã aceastã tezã este de fapt o teorie conspiraþionistã, dar Chomsky a argumentat cã nu are nevoie de nici o teorie conspiraþionistã. Trebuie doar sã fie luat în serios faptul cã mediile sunt produse pe o piaþã; afirmaþia cã presa reacþioneazã conform cu interesele elitelor ºi cu ale conducãtorilor acestora este la fel de puþin o teorie conspiraþionistã ca ºi afirmaþia cã managerii companiei General Motors ar acþiona în conformitate cu interesele investitorilor lor.

(Fragment din eseul biografic “Contabilul Diavolului” (“The Devil´s Accountant”) publicat de Larissa Macfarquhar în martie 2003 în “The New Yorker”- apãrut în limba germanã de asemenea în volumul menþionat anterior)"

35
Noua Ordine Mondiala (NOM/NWO) / Raspuns: Noam Chomsky
« : 07 Septembrie 2007, 07:57:43 »
http://www.monde-diplomatique.ro/Spalarea-creierelor-in-libertate.html

"Mai eficientã chiar decât dictaturile

Spãlarea creierelor în libertate

Cumpãrarea marilor ziare - „Wall Street Journal“ în Statele Unite, „Les Echos“ în Franþa – de cãtre persoane bogate obiºnuite sã distorsioneze adevãrul conform propriilor interese (citiþi articolul Prãdãtori de presã ºi negustori de influenþã de Marie Bénilde), mediatizarea nelimitatã a Dl Nicolas Sarkozy, canibalizarea informaþiei de cãtre sport, meteo ºi fapt divers, totul însoþit de un dezmãþ publicitar: „comunicarea“ constituie instrumentul de guvernare permanentã a regimurilor democratice. Ea este pentru democraþii ceea ce propaganda reprezintã pentru dictaturi. În cursul unei convorbiri cu jurnalistul lui France Inter, Daniel Merme, intelectualul american Noam Chomsky analizeazã aceste mecanisme de dominaþie ºi le repune în contextul lor istoric. El reaminteºte, de exemplu, cã regimurile totalitare s-au sprijinit pe resorturile comunicaþiei publicitare perfecþionate în Statele Unite dupã primul rãzboi mondial. În plus, el evocã perspectivele transformãrii sociale în lumea actualã ºi cu ce ar putea sã semene utopia pentru cei care în ciuda pedagogiei neputinþei induse de media, nu au renunþat sã schimbe lumea.
de Noam Chomsky

Sã începem cu problema mass-media. În Franþa, în mai 2005, în perioada referendumului pentru adoptarea Tratatului Constituþiei europene, majoritatea presei era pentru, însã cu toate acestea 55% dintre francezi au votat „nu“. Acesta ar fi un semn cã puterea de manipulare a mijloacelor de informare în masã nu e chiar absolutã. Sã reprezinte votul cetãþenilor ºi un „nu“ adresat presei?

Studiul pe care Edward Herman ºi cu mine l-am fãcut referitor la manipularea mediaticã sau fabrica de consimþãmânt nu abordeazã problema efectelor mass-media asupra publicului (1). Subiectul este complicat, dar cele câteva cercetãri mai de profunzime sugereazã cã, în realitate, influenþa mass-media se manifestã cu mai mare pregnanþã asupra populaþiei cu gradul cel mai înalt de educaþie. Masa opiniei publice pare sã fie mai puþin tributarã discursului presei. Sã luãm, de exemplu, eventualitatea unui rãzboi împotriva Iranului: 75% dintre americani considerã cã Statele Unite ar trebui sã punã capãt intervenþiilor militare ºi sã încerce sã ajungã la un acord pe cale diplomaticã. Anchetele conduse de instituþiile occidentale sugereazã cã opinia publicã iranianã ºi cea americanã converg în privinþa unor aspecte legate de problema nuclearã: majoritatea zdrobitoare a populaþiei din cele douã þãri considerã cã zona care se întinde din Israel pânã în Iran ar trebui în întregime curãþatã de arme nucleare, inclusiv de cele pe care le deþin trupele americane aflate aici. Însã e nevoie de îndelungate cãutãri ca sã gãseºti genul acesta de informaþie în presã. În ceea ce priveºte principalele partide politice din cele douã state, nici unul dintre ele nu susþine acest punct de vedere. Dacã Iranul ºi Statele Unite ar fi niºte democraþii autentice, în care majoritatea influenþeazã în mod real politicile publice, actuala neînþelegere în problema nuclearã ar fi de mult rezolvatã. ªi mai existã ºi alte cazuri de acelaºi fel. Dacã ne gândim, de exemplu, la bugetul federal al Statelor Unite, majoritatea americanilor doresc reducerea cheltuielilor militare ºi, în schimb, mãrirea cheltuielilor sociale, a creditelor vãrsate în contul Organizaþiei Naþiunilor Unite, a ajutorului economic ºi umanitar internaþional ºi, în sfârºit, anularea reducerilor de impozite introduse de preºedintele George W. Bush în favoarea americanilor cei mai bogaþi. În toate aceste situaþii, politica dusã de Casa Albã este întru totul contrarã voinþei opiniei publice. Însã sondajele de opinie care aratã aceastã opoziþie publicã persistentã sunt rareori publicate în presã, iar asta înseamnã nu numai cã cetãþenii sunt þinuþi la depãrtare de centrele unde se iau deciziile politice, ci ºi cã li se ascunde adevãrul în privinþa adevã ratelor dorinþe ale oamenilor. Existã o îngrijorare la nivel internaþional referitoare la abisalul „dublu deficit“ al Statelor Unite: deficitul comercial ºi cel bugetar. Dar cele douã nu pot fi concepute decât în relaþie cu un al treilea: deficitul de democraþie, care se tot mãreºte, nu numai în Statele Unite, ci ºi, în general, în mai toatã societatea occidentalã.

De fiecare datã când un jurnalist vedetã sau prezentatorul unui jurnal important de ºtiri de televiziune este întrebat dacã se fac presiuni asupra lui, dacã este cumva cenzurat, el rãspunde întotdeauna cã este în întregime liber, cã nu dã glas decât propriilor convingeri. Cum funcþioneazã controlul gândirii într-o societate democraticã? Pentru cã ºtim cum se petrec lucrurile în cazul dictaturilor.

Când jurnaliºtii sunt puºi în cauzã, ei rãspund de îndatã: „Nimeni nu a fãcut presiuni asupra mea, scriu doar ce vreau“. E adevãrat. Numai cã, dacã poziþia lor ar fi contrarã celei dominante, ei nu ºiar mai scrie editorialele. Evident cã regula nu e absolutã: chiar ºi eu sunt publicat în presa americanã, iar Statele Unite sunt departe de a fi o þarã totalitarã. Însã cei ce nu satisfac anumite cerinþe minimale nu au nici o ºansã sã fie luaþi în seamã ºi sã câºtige rangul de comentatori de vazã. De altfel, aici se aflã una dintre marile diferenþe între sistemul de propagandã al unui stat totalitar ºi felul în care se petrec lucrurile în societãþile democratice. Exagerând puþin, în þãrile guvernate de dictaturi, statul hotãrãºte ce direcþie va fi urmatã ºi toþi trebuie sã se conformeze. În societãþile democratice se întâmplã altfel. „Linia“ nu este niciodatã enunþatã ca atare, ci subînþeleasã. Într-un fel, se face „spãlarea creierului în libertate“. ªi chiar ºi dezbaterile „pasionate“ din mass-media se situeazã în cadrul unor parametri consimþiþi implicit care marginalizeazã punctele de vedere contrare. Sistemul de control al societãþilor democratice este cât se poate de eficient: el face ca direcþiile de urmat sã fie respirate o datã cu aerul ce ne înconjoarã. Oamenii nu-ºi dau seama de asta ºi au de multe ori impresia cã asistã la niºte dezbateri foarte puternice. De fapt, sistemul funcþioneazã infinit mai bine decât cel din societãþile totalitare. Sã luãm, de exemplu, cazul Germaniei de la începutul anilor ’30. Mulþi poate cã au uitat, însã ea era pe atunci þara cea mai avansatã din Europa, în toate privinþele: în artã, în ºtiinþã, în tehnicã, în literaturã ºi în filosofie. ªi apoi, într-un timp foarte scurt, s-a produs o rãsturnare completã, iar Germania a devenit statul cel mai ucigaº, cel mai barbar din toatã istoria omenirii. Lucrurile s-au petrecut cu ajutorul fricii oferite în doze de ºoc: frica de bolºevici, de evrei, de americani, de þigani, în sfârºit, frica de toþi cei care, în viziunea naziºtilor, ameninþau însãºi temelia civilizaþ iei europene, adicã pe „moºtenitorii direcþi ai civilizaþiei greceºti“. Cel puþin aºa scria filosoful Martin Heidegger în 1935. Însã mass-media germane, cele care au bombardat populaþia cu acest gen de mesaje, au reluat tehnicile de marketing puse la punct de... specialiºtii în publicitate americani. Sã nu uitãm cum se impune întotdeauna o ideologie. Violenþa nu este de ajuns pentru a domina, e nevoie de o justificare de altã naturã. Astfel, atunci când o persoanã îºi exercitã puterea asupra alteia – fie cã e vorba de un dictator, de un colonist, de un birocrat, de un soþ sau de un patron –, ea are nevoie de o motivaþie care sã-i justifice acþiunile ºi care e mereu aceeaºi: dominaþia este „spre binele“ celui dominat. Cu alte cuvinte, puterea se prezintã mereu pe sine ca altruistã, dezinteresatã ºi plinã de generozitate. În anii ’30, regulile propagandei naziste erau, de exemplu, sã aleagã cuvinte simple, repetate fãrã încetare, asociate cu emoþii, sentimente ºi temeri. În momentul în care Hitler a invadat regiunea sudetã (în 1938), el a invocat pentru aceasta obiectivele cele mai nobile ºi caritabile cu putinþã: necesitatea unei „intervenþii umanitare“ pentru a împiedica „purificarea etnicã“ a germanofonilor ºi pentru a permite ca toþi cei de acolo sã trãiascã sub „aripa protectoare“ a Germaniei, având sprijinul puterii celei mai avansate din lume în domeniul artelor ºi al culturii. În materie de propagandã, cu toate cã într-un fel lucrurile nu s-au schimbat din vremea Greciei antice, tehnicile au fost totuºi perfecþionate. Instrumentele s-au rafinat foarte mult, mai ales, în mod paradoxal, în þãrile cele mai libere din lume: Marea Britanie ºi Statele Unite. În aceste þãri ºi nu în alte pãrþi s-a nãscut în anii ’20 industria relaþiilor publice, adicã fabrica de opinii sau propaganda. Cele douã þãri au înregistrat, într-adevãr, mari progres în materie de drepturi democratice (votul femeilor, libertatea de expresie etc.) atât de mult, încât statul nu mai putea stãvili aspiraþia spre libertate doar prin recursul la violenþã. Prin urmare, a trebuit sã inventeze tehnologiile „fabricii de consimþãmânt“. Industria relaþiilor publice produce, în sensul propriu al termenului, consimþãmânt, acceptare ºi supunere. Ea controleazã ideile, gândurile ºi spiritele. Prin comparaþie cu totalitarismul, suntem în faþa unui mare progres: e mai plãcut sã suporþi efectele publicitãþii decât sã te afli într-o camerã de torturã. În Statele Unite, libertatea de exprimare este apãratã de un decret pe care nu cred cã-l mai cunoaºte vreo altã þarã din lume. El este destul de recent. Din anii ’60 încoace, Curtea Supremã a ridicat foarte sus ºtacheta în materie de respectarea libertãþii cuvântului, ceea ce exprimã, dupã pãrerea mea, un principiu fundamental stabilit încã din secolul al XVIII-ea de cãtre iluminiºti. Poziþia Curþii este cã libertatea de exprimare este garantatã, singura limitã fiind ca oamenii sã nu se foloseascã de ea pentru a instiga la crime. Dacã, de exemplu, intru într-un magazin pentru a-l jefui, unul dintre complicii mei are o armã, iar eu îi spun: „Trage!“, acest enunþ nu este protejat de Constituþie. În rest, este nevoie de un motiv cât se poate de serios pentru ca libertatea de exprimare sã fie pusã sub semnul îndoielii. Curtea Supremã a reafirmat acest principiu chiar ºi în favoarea membrilor Ku Klux Klan. În Franþa, în Marea Britanie ºi am impresia cã ºi în restul Europei, libertatea de expresie este definitã într-un mod foarte restrictiv. Din punctul meu de vedere, întrebarea esenþialã este: are oare statul dreptul sã determine ce este adevãrul istoric ºi sã-l pedepseascã pe cel ce se abate de la el? Cine gândeºte aºa înseamnã cã se întoarce la niºte practici pur ºi simplu staliniste. Iar intelectualii francezi nu prea vor sã accepte cã ei sunt înclinaþi sã gândeascã astfel. Dar refuzul unei asemenea abordãri nu ar trebui sã cunoascã nici o excepþie. Statul nu ar trebui sã aibã la dispoziþie nici un mijloc de a-l pedepsi pe cel ce ar pretinde cã Soarele se învârteºte în jurul Pãmântului. Principiul libertãþii de exprimare are în el ceva cât se poate de elementar: fie este apãrat, în faþa opiniilor pe care le detestãm, fie nul apãrãm deloc. Chiar ºi Hitler ºi Stalin recunoºteau libertatea de exprimare a celor care le apãrau punctul de vedere. Voi adãuga cã e foarte trist ºi chiar scandalos cã mai trebuie sã dezbatem chestiunile acestea la douã secole dupã Voltaire, care, dupã cum se ºtie, declara: „Nu sunt de acord cu pãrerea dumneavoastrã, însã voi face tot ce-mi stã omeneºte în putere ca sã v-o puteþi exprima“. ªi e un mare deserviciu fãcut victimelor Holocaustului cã se adoptã una dintre doctrinele fundamentale ale cãlãilor lor.

Într-una dintre cãrþile dumneavoastrã, comentaþi fraza lui Milton Friedman: „A face profituri reprezintã însãºi esenþa democraþiei“…

La drept vorbind, cele douã lucruri sunt atât de opuse unul altuia, cã nici mãcar nu se poate face un comentariu… Scopul democraþiei. Realizarea de profit este o boalã a societãþilor noastre, sprijinitã de niºte structuri speciale. Într-o societate decentã, moralã, grija de a scoate profituri ar fi marginalã. Sã ne gândim la departamentul meu de la universitate (la Massachusetts Institute of Technology); acolo existã câþiva oameni de ºtiinþã care muncesc din greu ca sã scoatã profituri cât mai mari, dar sunt consideraþ i oarecum ciudaþi, sunt vãzuþi ca niºte indivizi cu ceva tulburãri psihice, cazuri aproape patologice. Spiritul care animã comunitatea academicã este mai degrabã de a încerca sã facã descoperiri, atât din interes ºtiinþific, cât ºi pentru binele tuturor.

În lucrarea ce vã este consacratã, la Editura Herne, Jean Ziegler scrie: „Au existat trei totalitarisme: cel stalinist, cel nazist, iar acum avem Tina (2) . „ Credeþi cã se poate face o comparaþie între cele trei totalitarisme?

Nu le-aº pune pe acelaºi plan. Ate lupta cu „Tina“ înseamnã a înfrunta un ascendent intelectual care nu poate fi pus pe acelaºi plan cu lagãrele de concentrare ºi cu gulagul. ªi, de fapt, politica Statelor Unite cunoaºte o puternicã opoziþie la scarã planetarã. În America Latinã, Argentina ºi Venezuela au dat afarã Fondul Monetar Internaþional (FMI). Statele Unite au fost nevoite sã renunþe la ceea ce reprezenta norma în urmã cu treizeci de ani: lovitura militarã în America Latinã. Programul economic neoliberal care a fost impus cu forþa pe tot acest continent în anii ’80 ºi ’90 este astãzi respins acolo pe scarã largã ºi se regãseºte aceeaºi opoziþie la scarã mondialã împotriva globalizãrii economice. Miºcarea globalã pentru justiþie, care ajunge în lumina proiectoarelor mediatice la fiecare Forum social mondial, nu-ºi înceteazã de fapt nici o clipã munca. Este un fenomen foarte nou în istorie, care poate cã marcheazã începutul unei adevãrate Internaþionale. Iar principalul sãu cal de bãtaie se referã la existenþa unei alternative. De altfel, nu-i Forumul social mondial cel mai bun exemplu de globalizare diferitã pe care l-am putea da? Presa ostilã îi numeºte pe cei ce se opun globalizãrii neoliberale „militanþi antiglobalizare“, deºi ei luptã de fapt pentru o altã globalizare, cea a popoarelor. Se poate lesne observa contrastul dintre unii ºi ceilalþi deoarece, în acelaºi timp, are loc la Davos Forumul Economic Mondial care lucreazã pentru integrarea economicã planetarã, însã doar în interesul bancherilor, al bãncilor ºi al fondurilor de pensii. Puteri care controleazã ºi mass-media. Dupã ele, integrarea globalã este necesarã, dar în interesul investitorilor. Presa dominantã considerã cã acest tip de integrare e singura care meritã, oarecum, denumirea oficialã de globalizare. Acesta este un exemplu elocvent al felului în care funcþioneazã propaganda ideologicã în þãrile democratice. Ea e atât de eficientã, cã uneori chiar ºi participanþii la Forumul social acceptã sã fie numiþi cu rea-voinþã „antiglobalizanþi“. Am luat cuvântul în cadrul Forumului de la Porto Alegre ºi am participat la Conferinþa mondialã a þãranilor. Ei reprezintã majoritatea populaþiei planetei...

Se considerã cã faceþi parte din categoria anarhiºtilor sau a socialiºtilor libertarieni. În democraþie, aºa cum o vedeþi dumneavoastrã, care ar fi rolul statului?

Trãim în aceastã lume nu într-un univers imaginar. Iar în aceastã lume existã instituþii tiranice: marile companii, care sunt tot ce poate fi mai apropiat de societãþile totalitare. Ca sã zicem aºa, ele nu au deloc de dat socotealã publicului, societãþii; acþioneazã ca niºte prãdãtori, iar prada lor sunt alte companii. Ca sã se apere de ele, oamenii nu au la dispoziþ ie decât un singur instrument: statul. Însã el nu e un scut prea bun, cãci, de obicei, se aflã mânã în mânã cu prãdãtorii. Cu o singurã diferenþã, dar una ce nu e de neglijat: chiar dacã General Electric, de exemplu, nu e nevoitã sã dea socotealã publicului, statul trebuie uneori sã se justifice în faþa cetãþenilor. În momentul în care democraþia se va fi lãrgit atât de mult încât cetãþenii vor controla mijloacele de producþie ºi de schimb, când vor lua parte la conducerea sa, ºi se vor implica în funcþionarea statului, atunci acesta va putea sã disparã încetul cu încetul. El va fi înlocuit de asociaþii voluntare situate la locurile de muncã ºi oriunde trãiesc oamenii.

Sovietele asta sunt..

Erau soviete. Însã primul lucru pe care l-au distrus Lenin ºi Troþki, imediat dupã Revoluþia din Octombrie, au fost sovietele, sfaturile muncitoreºti ºi toate instituþiile democratice. Din acest punct de vedere, Lenin ºi Troþki au fost cei mai mari duºmani ai socialismului în secolul XX. Ca marxiºti ortodocºi ce erau, ei au considerat cã o societate înapoiatã cum era Rusia epocii lor nu putea sã ajungã direct la socialism fãrã sã treacã mai întâi cu forþa prin industrializare. În 1989, când eºafodajul comunist s-a prãbuºit, am crezut cã asta reprezenta, în mod paradoxal, o victorie pentru socialism. Cãci socialismul, aºa cum îl înþeleg eu, implicã, repet, doar un control democratic al producþiei, al schimburilor ºi al altor dimensiuni ale existenþei umane. Totuºi, cele douã sisteme principale de propagandã au spus la unison cã sistemul tiranic instituit de Lenin ºi Troþki ºi transformat de Stalin într-o monstruozitate politicã este „socialism“. Conducãtorii occidentali nu puteau decât sã fie încântaþi de folosirea absurdã ºi scandaloasã a termenului, care timp de zeci de ani le-a permis sã defãimeze socialismul autentic. Cu un entuziasm identic, dar de sens opus, sistemul sovietic de propagandã a încercat sã exploateze în folosul lui simpatia ºi dorinþa de angajare pe care le trezeau în rândul maselor de muncitori adevãratele idealuri socialiste.

Nu e oare adevãrat cã toate formele de autoorganizare dupã principii anarhiste s-au prãbuºit în cele din urmã?

Nu existã „principii anarhiste“ fixe, nici un fel de catehism libertarian cãruia ar trebui sã i se facã jurãmânt de supunere. Anarhismul, cel puþin aºa cum îl înþeleg eu, este o miºcare de gândire ºi de acþiune umanã care încearcã sã identifice structurile de autoritate ºi de dominaþie, le cere sã se justifice ºi, dacã se dovedesc incapabile, ceea ce se întâmplã adesea, încearcã sã le depãºeascã. Departe de a se fi „prãbuºit“, anarhismul, gândirea libertarianã se simte foarte bine ºi se aflã la originea a numeroase progrese reale. Forme de opresiune ºi de nedreptate care abia dacã erau recunoscute ca atare nu mai sunt acceptate de acum înainte. Este o reuºitã, un pas înainte pentru omenire, în niciun caz un eºec.

*Interviu consemnat de Daniel Mermet, revizuit ºi corectat de autor
Noam Chomsky."

36
Noua Ordine Mondiala (NOM/NWO) / Noam Chomsky
« : 07 Septembrie 2007, 07:48:25 »
Considerat una din cele mai luminate minti ale sec.20-21, un om fascinant care "taie maiestuos prin vrajeala si chiar are ceva de spus". O confirmare pentru cei familiarizati cu el si un punct de interes, sper, pentru cei care nu-l stiau.(http://www.chomsky.info/articles.htm          sau      video pe google sau youtube)


Iata ca exemplu, un articol de-al sau : http://www.chomsky.info/articles/20060405.htm

"Superpower and Failed States
Noam Chomsky
Khaleej Times, April 5, 2006

The selection of issues that should rank high on the agenda of concern for human welfare and rights is, naturally, a subjective matter. But there are a few choices that seem unavoidable, because they bear so directly on the prospects for decent survival. Among them are at least these three: nuclear war, environmental disaster and the fact that the government of the world’s leading power is acting in ways that increase the likelihood of these catastrophes.

It is important to stress the "government," because the population, not surprisingly, does not agree. That brings up a fourth issue that should deeply concern Americans, and the world: the sharp divide between public opinion and public policy, one of the reasons for the fear, which cannot casually be put aside, that "the American ‘system’ as a whole is in real trouble — that it is heading in a direction that spells the end of its historic values (of) equality, liberty and meaningful democracy," as Gar Alperovitz observes in America Beyond Capitalism.

The "system" is coming to have some of the features of failed states, to adopt a currently fashionable notion that is conventionally applied to states regarded as potential threats to our security (like Iraq) or as needing our intervention to rescue the population from severe internal threats (like Haiti).

The definition of "failed states" is hardly scientific. But they share some primary characteristics. They are unable or unwilling to protect their citizens from violence and perhaps even destruction. They regard themselves as beyond the reach of domestic or international law, hence free to carry out aggression and violence. And if they have democratic forms, they suffer from a serious "democratic deficit" that deprives their formal democratic institutions of real substance. One of the hardest tasks that anyone can undertake, and among the most important, is to look honestly in the mirror. If we allow ourselves to do so, we should have little difficulty in finding the characteristics of "failed states" right at home.

That recognition of reality should be deeply troubling to those who care about their countries and future generations — "countries," plural, first because of the enormous reach of U.S. power, but also because the problems are not localised in space or time, though there are important variations, of particular significance for US citizens.

The "democratic deficit" was illustrated clearly by the 2004 elections. The results led to exultation in some quarters, despair in others and much concern about a "divided nation." Colin Powell informed the Press that "President George W. Bush has won a mandate from the American people to continue pursuing his ‘aggressive’ foreign policy.’ That is far from true. It is also very far from what the population believes. After the elections, Gallup asked whether Bush "should emphasise programmes that both parties support," or whether he "has a mandate to advance the Republican Party’s agenda," as Powell and others claimed — and 63 per cent chose the former option; 29 per cent the latter.

The elections conferred no mandate for anything, in fact, they barely took place, in any serious sense of the term "election." History provides ample evidence of Washington’s disregard for international laws and norms, reaching new heights today. Granted, there have always been pretexts, but that is true of every state that resorts to force at will.

Throughout the Cold War years, the framework of "defence against Communist aggression" was available to mobilise domestic support for countless interventions abroad. Then at last the communist-menace device began to wear thin. By 1979, "the Soviets were influencing only 6 per cent of the world population and 5 per cent of the world GNP" outside its borders, according to the Centre for Defense Information. The basic picture was becoming harder to evade.

The government also faced domestic problems, notably the civilizing effects of the activism of the 1960s, which had many consequences, among them less willingness to tolerate the resort to violence.

Under President Reagan, the administration sought to deal with the problems by fevered pronouncements about the "evil empire" and its tentacles everywhere about to strangle us. But new devices were needed. The Reaganites declared their worldwide campaign to destroy "the evil scourge of terrorism," particularly state-backed international terrorism — which Reagan secretary of state George Shultz called a "plague spread by depraved opponents of civilization itself (in a) return to barbarism in the modern age."

The official list of states sponsoring terrorism, initiated in Congress in 1977, was elevated to a prominent place in policy and propaganda.

In 1994, President Clinton expanded the category of "terrorist states" to include "rogue states." A few years later another concept was added to the repertoire: "failed states," from which we must protect ourselves, and which we must help — sometimes by devastating them. Later came President Bush’s "axis of evil" that we must destroy in self-defence, following the will of the Lord as transmitted to his humble servant — meanwhile escalating the threat of terror and nuclear proliferation.

The rhetoric has always raised difficulties, however. The basic problem has been that under any reasonable interpretation of the terms — even official definitions — the categories are unacceptably broad. It takes discipline not to recognise the elements of truth in historian Arno Mayer’s immediate post-9/11 observation that since 1947, "America has been the chief perpetrator of ‘pre-emptive’ state terror" and innumerable other ‘rogue’ actions," causing immense harm, "always in the name of democracy, liberty and justice."

After Bush took over, mainstream scholarship no longer just reported world opinion, but began to assert as fact that the US "has assumed many of the very features of the ‘rogue nations’ against which it has ... done battle" (David C. Hendrickson and Robert W. Tucker, Foreign Affairs, 2004).

The category of "failed state" was invoked repeatedly by the self-designated "enlightened states" in the 1990s, entitling them to resort to force with the alleged goal of protecting the populations of failed, rogue and terrorist states in a manner that may be "illegal but legitimate" — the phrase used by the Independent Kosovo Commission. As the leading themes of political discourse shifted from "humanitarian intervention" to the re-declared "war on terror" after 9/11, the concept "failed state" was given a broader scope to include states like Iraq that threaten the US with weapons of mass destruction and international terrorism.

Under this broader usage, "failed states" need not be weak — which makes good sense. Nazi Germany and Stalinist Russia were hardly weak, but by reasonable standards they merit the designation "failed state" as fully as any in history.

The concept gains many dimensions, including failure to provide security for the population, to guarantee rights at home or abroad, or to maintain functioning (not merely formal) democratic institutions. The concept must surely cover "outlaw states" that dismiss with contempt the rules of international order and its institutions, carefully constructed over many years, initially at U.S. initiative.

The government is choosing policies that typify outlaw states, which severely endangers the population at home and abroad and undermines substantive democracy.

In crucial respects, Washington’s adoption of the characteristics of failed and outlaw states is proudly proclaimed. There is scarcely any effort to conceal "the tension between a world that still wants a fair and sustainable international legal system, and a single superpower that hardly seems to care (that it) ranks with Burma, China, Iraq and North Korea in terms of its adherence to a 17th century, absolutist conception of sovereignty" for itself, while dismissing as old-fashioned tommyrot the sovereignty of others, Michael Byers observes in War Law: Understanding International Law and Armed Conflict.

The US is very much like other powerful states. It pursues the strategic and economic interests of dominant sectors of the domestic population, to the accompaniment of impressive rhetorical flourishes about its exceptional dedication to the highest values. That is practically a historical universal, and the reason why sensible people pay scant attention to declarations of noble intent by leaders, or accolades by their followers.

One commonly hears that carping critics complain about what is wrong, but do not present solutions. There is an accurate translation for that charge: "They present solutions, but I don’t like them."

Here are a few simple suggestions for the US:

1. Accept the jurisdiction of the International Criminal Court and the World Court;

2. Sign and carry forward the Kyoto protocols;

3. Let the UN take the lead in international crises;

4. Rely on diplomatic and economic measures rather than military ones in confronting the grave threats of terror;

5. Keep to the traditional interpretation of the UN Charter: The use of force is legitimate only when ordered by the Security Council or when the country is under imminent threat of attack, in accord with Article 51;

6. Give up the Security Council veto, and have "a decent respect for the opinion of mankind," as the Declaration of Independence advises, even if power centres disagree;

7. Cut back sharply on military spending and sharply increase social spending: health, education, renewable energy and so on.

For people who believe in democracy, these are very conservative suggestions: They appear to be the opinions of the majority of the US population, in most cases the overwhelming majority. They are in radical opposition to public policy; in most cases, to a bipartisan consensus.

Another conservative and useful suggestion is that facts, logic and elementary moral principles should matter. Those who take the trouble to adhere to that suggestion will soon be led to abandon a good part of familiar doctrine, though it is surely much easier to repeat self-serving mantras.

And there are other simple truths. They do not answer every problem by any means. But they do carry us some distance toward developing more specific and detailed answers, as is constantly done. More important, they open the way to implement them, opportunities that are readily within our grasp if we can free ourselves from the shackles of doctrine and imposed illusion. Though it is natural for doctrinal systems to seek to induce pessimism, hopelessness and despair, reality is different. There has been substantial progress in the unending question for justice and freedom in recent years, leaving a legacy that can easily be carried forward from a higher plane than before.

Opportunities for education and organising abound. As in the past, rights are not likely to be granted by benevolent authorities, or won by intermittent actions — attending a few demonstrations or pushing a lever in the personalised quadrennial extravaganzas that are depicted as "democratic politics." As always in the past, the tasks require dedicated day-by-day engagement to create — in part re-create — the basis for a functioning democratic culture.

There are many ways to promote democracy at home, carrying it to new dimensions. Opportunities are ample, and failure to grasp them is likely to have ominous repercussions: for the country, for the world and for future generations.

— Excerpts from Failed States by Noam Chomsky 2006 by Harry Chomsky, reprinted by permission of Metropolitan Books, Henry Holt and Co., LLC."

Curiozitate placuta !

37
"S-au împlinit 7 ani de la disparitia lui Terence
McKenna, cunoscutul filosof, etnobotanist si
expert în samanism. Considerat un Timothy Leary
al erei digitale, McKenna a fost o voce influenta
a miscarii archaic revival, ce are ca scop
revigorarea culturilor si
spiritualitatilor arhaice în lumina
mutatiilor care se produc în civilizatia
occidentala contemporana. "Aceasta
tînara cultura emergenta se
dezvolta într-o directie opusa
istoriei. Mileniul trei va marca întoarcerea la
comuniuni si transe din timpuri preistorice",
afirma Terence McKenna. Acesta a acordat o
atentie deosebita convergentei dintre
spiritualitate si tehnologie, în special în cazul
muzicii techno si al concertelor rave,
considerate noi forme ale unor ritualuri din
paleolitic. Licentiat al Universitatii
Berkeley, specializat în ecologie, conservarea
resurselor si samanism, Terence McKenna a
calatorit intens în junglele din Asia
si America de Sud, acumulînd o
experienta vasta în cunoasterea
culturilor si practicilor indigene. A
sustinut numeroase conferinte în întreaga
lume. Este autorul unor carti de
referinta ca "Food Of The Gods". "Archaic
Revival", "The Invisible Landscape", scrisa
împreuna cu fratele sau Dennis, si
"Trialogues At The Edge Of The West", semnata
alaturi de matematicianul Ralph Abraham si
biologul Rupert Sheldrake."
-----------------------------------------------
"A descoperit "Unda timpului zero" (TimeWave Zero)
care se bazeaza pe sistemul chinezesc I-Ching
si descrie grafic fluctuatia dintre
obisnuit si noutate, care ne conduce tot
spre aceasta data. Unda timpului zero are un
maxim de noutate ce tinde spre infinit exact în
momentul solstitiului de iarna din 2012."
---------------------------------------------------
"Terence si Dennis McKenna au publicat o carte în
anul 1975, "The Invisible Landscape" (Peisajul
invizibil), în care ei au aratat ca oracolul
chinezesc I-Ching a fost mai întâi folosit ca si
calendar lunar în care cele 64 de hexagrame (a câte 6
linii), cu un total de 384 de linii, au reprezentat
cele 384 de zile într-un an lunar de 13 luni.
Faimoasa unda a timpului zero, ce reprezinta
raportul dintre obisnuit si noutate în
sistemul spatiu-timp, a fost obtinuta
de cei doi frati ca urmare a studierii sistemului
I-Ching. Unda fractala complexa este
compusa dintr-o ierarhie de unde, fiecare cu o
amplitudine de 64 de ori mai mare decât precedenta,
care arata grafic toate schimbarile, de la
evenimente de durata sub-atomica, pâna
la cele manifestate în universul tridimensional
obisnuit."
---------------------------------------------------
"Spunea, în legatura cu proiectele SETI, ca "a cauta,
asteptând un semnal radio dintr-o sursa extraterestra,
este o presupunere tot atât de viciata cultural ca si
aceea de a cerceta Galaxia pentru un bun restaurant
italian."
--------------------------------------------------
"cine a descoperit apa, sigur nu era peste;
- comparatia intre apa pentru pesti si constinta
pentru oameni (masinaria constintei nu este evidenta);
- la fel cum in apa torni cerneala ca sa o "vezi",
daca torni o substanta psihoactiva in om, incepti sa
vezi caile pe care functioneaza masinaria constintei."

Succes lui pe unde a ajuns si noua pe aici pe unde suntem...

38
Video [legaturi] / David Icke si in romaneste
« : 24 August 2007, 01:51:32 »
Are cineva subtitrari sau transcripte legate de conferintele sau interviurile lui David Icke, Michael Tsarion, Terence McKenna, Jordan Maxwell sau altii asemeni lor?

39
LupinThe3rd, se pare ca esti unul din responsabilii cu "bobarnacele" pe aici. Ce pot sa zic, esti de apreciat...
Eu nu sustin nimic ci doar, cand mai ascult conferintele si interviurile unor oameni faimosi, care s-au facut cunoscuti, prin ceea ce au zis si sunt apreciati de o lume intreaga, mai conspectez, asa, si pentru altii.
Fiecare decide ce face cu aceste idei si vorbe. Cand dai peste ceva fain eu zic ca e bine sa mai afle si ceilalti. E un act de bun simt.
Daca nu intelegi, e ok, ideea nu e sa inteleaga chiar toti. E timp pentru toate.
"Nu stiu de ce toate aceste sinteze, sfaturi, constructii, samd" - practic n-ai spus nimic constructiv, folositor, dar e bine si asa, ai si tu rolul tau...

Noi te apreciem, sa stii.

Sanatate si numa' bine sa ai, maestre !
 

40
2012 / Raspuns: Ian Lungold - sinteza
« : 17 August 2007, 17:47:47 »
Am facut o simpla sinteza de pe o conferinta a lui Ian Lungold.
Restul e vanare de vant...
"Exista vreun motiv pentru care oamenii destepti sa spere?" (McKenna)
Varsta si meseria sunt doar atribute pe care le punem in fata ca sa ne preceada in ochii celorlalti. Am destula varsta si studii ca s-a realizez ca eu sunt AICI si ACUM. Restul ma cam priveste.

Succes in toate

41
2012 / Ian Lungold - sinteza
« : 17 August 2007, 03:15:59 »
Ian Lungold

-   Cand esti echilibrat si detasat vezi lucrurile mai in ansamblu
-   Accelerarea evolutiei prin deschiderea posibilitatilor
-   Nu esti mintea ta mai mult decat esti corpul tau
-   Integritatea este constructiva, nu critica
-   Constiinta terestra este pe Internet
-   Constiinta alege din ce prezinta mintea
-   Facand constant alegeri despre viitoarele actiuni, esti exact in prezent creand constient. Daca in prezent, in acea stare, creezi viitorul? Daca repeti, fiind constient, ajungi usor la intuitie contienta.
-   Mintea are tot felul de idei despre ce nu este posibil. Ea exista doar in trecut sau viitor, nu in prezent. Cand ai decis ceva, nu mai analizezi, ci doar existi in prezent cu decizia ta
-   Exista o constanta accelerare a evenimentelor si pare ca timpul e mai rapid dar de fapt creatia este mai rapida dand doar iluzia mentala ca timpul se accelereaza.
-   O accelerare a evolutieie constiintei spre puctul in care vom putea manifesta propria realitate instantaneu.
-   Se va petrece din ce in ce mai mult in din ce in ce mai putin timp, cu mai multe posibilitati.
-   Se tranziteaza spre o mai evidenta intalnire dintre integritatea individuala si cea colectiva.
-   Constiinta devenind mai sensibila, mai subtila, nu va mai permite acte vulgare, neetice, negative.
-   Trecerea poate fi lina sau cu „hopuri”. Depinde de propria integritate personala sau lipsa ei cum iti va fi trecerea.
-   Traim o schimbare in constiinta, ceea ce ne ofera limbajul(instrumentele) vizavi de integritate pentru a trata istoria si mai ales intelegerea caderii imperiilor d.p.d.v al extinderii constiintei personale(Isus-diviniatea in fiecare). La nivel global, astazi, guvernele bazate pe corporatii sunt pe final, ele nemaiavand integritate. Majoritatea guvernelor si institutiilor in tarile dezvoltate economic nu prea mai sunt ascultate, ci sunt disconsiderate. La nivel individual, constiinta se extinde.
-   Constiinta incepe sa se bazeze mai mult pe etica, integritate, armonie. Opusul acestora incep sa nu mai fie sustinute de Creatie, fiind in dezacord.
-   Devii constient de ceea ce esti atent, diferenta este ca vei fi mai constient mult mai rapid. Vei manifesta mult mai rapid ceea ce vrei cu adevarat, ceea ce decizi ca vrei. Dar, nu intodeauna ceea ce vrem este si ceea ce e bine pentru noi…
-   Atentia(constienta) poate fi manifestata (si)prin dorinta sau teama. Ce iti doresti sau de ceea ce te temi pot fi la fel de reale
-   Trebuie sa invatam sa ne manifestam vietile asa cum vrem ele sa fie
-   Trebuie sa ne apropiem de integritatea profunda interioara, s-o manifestam la nivel constient
-   Evolutia mentalului presupune mult mai multe posibilitati de a alege spre a iesi sau a nu fi dominat de o stare sau alta. De aici rezulta o anume verticalitate mentala.
-    Alege constient (fara critici, panica si complicatii) a fi intr-o situatie si posibilitatile de rezolvare vor aparea.
-   D.p.d.v al Calendarului Maya suntem in perioada de nerabdare, reactiune la exterior, asteptarea „luminii verzi”(de semafor).
-   Evolutie prin intelegere si nu prin asa-zisa sansa
-   Oamenii mai flexibili descopera noi elemente in constiinta lor si vor evolua prin selectie naturala, dar prin decizia lor, constienti.
-   Este vorba de discernamantul a ceea ce este necesar si ce nu, relatiile si prieteniile intampinand dificultati de adaptare, de acceptare a altor puncte de vedere. Prieteniile se bazeaza pe atractii fizice, emotionale si mentale(rezonarile). Cele cu o baza mentala vor evoulua , iar celelalte doua tipuri se vor desconspira in a fi puerile si greu de sustinut. Doar oamenii care au o intentie, un sens in spirit(impreuna) mai inalt decat fiecare in parte, se vor bucura de prietenie.
-   8 iunie 2004 Venus s-a aflat intra Pamant si Soare. Venus este ca Isus pentru mayasi. De fiecare data cand s-a interpus astfel a rezultat un salt urias in comunicarea intre oameni : navigarea prin lume, telefonul transatlantic, radio, Tv, Internet. O logica continuare ar duce spre telepatie.
-   Sistemul solar se roteste in jurul Pleiadelor facand o rotatie completa la 250 milioane de ani, deci astazi, ne aflam deja intr-un camp nou de posibilitati. Informatia nu este pentru oricine pentru ca nu toti sunt interesati, dar efectele vor fi pentru toti.
-   Intodeauna in a 3-a „noapte” mayasa sistemele corupte se prabusesc pana la elementele de baza. Mijlocul celei de-a 3-a nopti a fost pe 6 iunie 2004. In istorie, de fiecare data de-alungul noptilor au existat colapsari economice. Astazi economia este bazata de fapt pe credit nu pe productie. Doar 2 insule mici de pe Coasta Angliei au fluxul monetar bazat pe aur si argint.
-   A 4-a zi (4 dec 2004) a tinut mai ales de delimitarile mai clare intre oameni legat de ce e posibil si ce pare imposibil, de dinamica si letargie
-   La nivel social va urma o preluare civica a guvernelor si corporatiilor prin dizolvarea agendelor acestora.
-   Dificultatile oamenilor legate de onorarea creditelor le vor deschide mintea spre independenta.

42
Noua Ordine Mondiala (NOM/NWO) / Terence McKenna - sinteza
« : 15 August 2007, 18:59:55 »
TERENCE McKENNA


-   Trebuie sa incetam sa consumam cultura si sa incepem s-o creem.
-   Viata(incarnata) este un moment de reflectie suspendat in eternitate.
-   Revendicati-va dreptul sub Soare ca divinitati incarnate.
-   Universul este indreptat catre singularitate.
-   Natura este autosimilara de-a lungul scalei.
-   Sentimentul de a te simti viu in propriul corp.
-   Ce fel de lumi mentale sunt permise?
-   Cautam perfectiunea dar lasam in urma gunoi.
-   Simte-ti prezenta experientei in prezent.
-   Exista vreun motiv pentru care oamenii destepti sa spere?
-   Animalele sunt ceva inventat de plante pentru a le muta semintele.
-   Avem dreptul, privilegiul si obligatia de a dizolva limitele ego-ului si a ne (re)acorda cu planeta si valorile ei.
-   Anarhia verde nu tine cont de regulile umane.
-   Complexitatea este densitatea conexiunilor.
-   Vindecatorul are marea abilitate de a alege pacientul care se va vindeca bine.
-   Cand gandesti, gandesti ca gandesti asa cum toti au gandit.
-   Ai permisiunea sa-ti ignori viata.
-   In societatea moderna drepturile nu se cedeaza, ci se obtin.
-   Ne aflam intr-o cursa dintre (auto)educatie si dezastru.
-   Tehnologia este o prelungire a omului.
-   In materialism, el, cel care moare cu cele meai multe jucarii, castiga(?).
-   Cultura refuza experienta veritabila.
-   Mintea umana este cel mai subtil si puternic instrument de care dispunem in Planul Fizic.
-   Orice care merita facut este arta.
-   Nu exista planta ilegala.
-   Inca nu ne-am trezit spre insemnatatea crizei inconjuratoare.
-   Exista o conspiratie de deasupra a consenselor impotriva experientelor personale.
-   Societatea occidentala n-a inteles lectiile esescului comunismului.
-   Orasul este o jungla, problema este ca nu este indeajuns de jungla.
-   Naturii ii place curajul si-ti va ridica obstacolele imposibile. In natura nu exista mila.
-   Dupa ce „naparlesti” de sistemul operational cultural, vei fi dezbracat in fata propriei minti.
-   Orice se petrece in prezenta opusului(nasterea umana pare venita din durere si tragedie; fetusul este sculptat de mana mortii-celulele mor pentru a lasa locul altora mai evoluate).
-   Istoria este enuntarea prezentului apropiat al unui eveniment transformational. De obicei dureaza intre 12-15 mii generatii. Noi presupunem ca va dura mereu. Ea este o nevroza, o disfunctionalitate bazata pe o linie rupta de comunicare in natura.
-   Nu exista afara/inauntru, interior/exterior(etc), dar poti fi predispus sa crezi in asta. Institutiile moderne depind de transmiterea unei anume viziuni asupra lumii.
-   Apocalipsa nu este ceea ce va veni, ea a sosit in multe parti ale lumii. Este doar pentru ca traim intr-o „bula” si avem luxul de a o astepta inca.
-   Cand ne simtim amenintati si nesiguri, avem tendinta sa ne intoarcem la modelul, momentul in care aveam iluzia ca era mai stabil. Ne intoarcem inapoi cautand siguranta.
-    Societatile „aborigene” nu erau chiar primitive, ci mai degraba auto-suficiente, legate de natura.
-   Cultura noastra este special conceputa sa distraga, sa distorsioneze si sa ignore. Ea este un sistem operational relativ si irelevant. Se poate schimba sau inlocui cu un cult mai real si mai evoluat.
-   Armonia in natura a durat pentru ca au fost respectate si onorate elementele care au creat-o
-   Capitalismul – teorie generala: accesul la mana de lucru si extragerea ieftina a resurselor naturale fac posibil un ciclu de productie in care produsele finale pot fi oferite unui centru al populatiei care reprezinta un stadiu avansat al civilizatiei. Teoria este valabila daca ai cele doaua „ieftine”. Acest lucru a devenit aproape imposibil acum.
-   Daca fiecare femeie ar avea doar un copil, populatia mondiala s-ar reduce cu 50% in aproximativ 40 de ani.
-   Corporatiile au devenit o forta toxica impotriva intereselor individului.
-   Stiinta spune: „Dati-mi un prim miracol gratis si apoi pot explica restul si orice”. Ea este doar o descarcare a ideilor in Planul Fizic. Stiinta este o metafora placuta si profitabila, practical extrapolata in societate pentru productia de „jucarii” pentru copii sanatosi.
-   Alchimia – spiritul inaltat din materie.
-   Lumea e mai ciudata decat poti tu presupune.
-   Credinta poate fi depasita prin magie(hermetism).
-   Nu exista inevitabilitate decat daca ne abandonam ideii de inevitabilitate si traim ca atare.
-   Crezi ce repeti stilul de viata sau algoritmele parintilor ori bunicilor, sau simti ca iesi din tertipul evolutiei teoretice imediate?
-   Daca teoria ta nu e adevarata spre natura umana, vei dori ca ceilalti sa se conformeze ideologiilor tale.
-   Limbajul, gandul si comunicarea sunt vechi, dar discursul este mai recent – povesti, scenarii, realitati virtuale – raspandirea cuvantului in lume. Schelete umane descoperite-110 mii ani, vorbitul-35mii ani, scrisul-5-6mii ani
-   In secolul 21 avem conflictul dintre rationalitatea alba europeana si „irationalitatea primitiva” aborigena(dragonul muscandu-si coada)
-   De ce numerele, care sunt un produs al creativitatii umane, sunt asa de cuprinzatoare in a descrie natura?
-   Daca Adevarul este valabil si pentru alte vietuitoare atunci cat mai conteaza pentru noi ce e bine/rau, valabil/fals etc?
-   Cel mai adevarat adevar stiut de noi pare destul de adevarat.
-   Modelul despre ce este lumea noastra este facut din cuvinte, deci realitatea pe care credem c-o stim e formata din limbaj. Dar, este lumea asa cum spunem?
-   Realitatea depaseste descrierea. Mintea este co-creatoare in procesul realitatii. Nu putem fi intr-o lume pe care n-o putem descrie(concepe). Limbajul este cheia. Cuvintele sunt catalizatoare ale imaginatiei.
-   Neavand o traditie a samanismului si o explorare in starile mentale, ne temem de ce e nou numind-o nebunie.
-   Suntem „bolnavi” datorita rationalismului exagerat, dominatiei masculine, superficialitatii, practicilitatii si consumatorismului ca mod de viata si de aceea, instinctiv, producem „antibiotice” ca : surealismul, tatuaje, experiente psihedelice, jazz, dans experimental etc. Traim o extenuare a formelor culturale si o revigorare si o evolutie a valorilor asa-zise primitive, care preced istoria cunoscuta.
-   Societatea incearca sa se vindece prin revitalizare anarhica. Intoarcerea se face la impulsul, instictul autentic al corpului in raport cu natura, o reintegrare in ea. De aici vor rezulta experiente autentice ale corpului la modul constient.
-   Catalizatorul, detonatorul care e revelat prezenta sufletului uman asezat pe o platforma biologica este implicarea dietei in perceperea procesului de evolutie. Compusii chimici din alimentatie actioneaza ca agenti de mutatie biologica. Secretul pierdut al urgentei umane, al instinctului supravietuirii omului in natura revine si prin schimbari in dieta.
-   Cand Omul a descoperit paternitatea individuala(copii mei, nu ai tribului) au aparut si proprietatile, interesele si revendicarile personale, sfarsitul nomadismului, aparitia oraselor si a surplusului/deficitului.
-   Intreaga istorie cunoscuta cuprinde abuzuri si actiuni impotriva integrarii omului cu adevarat in sistemul planetar, in Casa Organica Geea.
-   In regnul animal suntem ca o pauza a naturii pentru ca avem o simbioza necesara cu toate sistemele terestre. Suntem claditi pentru a fi adaptati la intreaga natura.
-   OZN-urile produc incertitudine in sistemele stiintifice si religioase.
-   Insasi prezenta noastra pe planeta este dovada procesului de trascendenta existent.

43
2012 / Maya Calendar - Ian Lungold
« : 14 August 2007, 19:48:08 »
Maya Calendar
Ian Lungold


-   In fiecare a 4-a zi o constiinta noua o domina progresiv pe cea veche
-   In perioada noastra, ceea ce se numea diferenta intre generatii(parinti-copii) este acum de 360 de zile…plus marirea vitezei noilor posibilitati
-   INTUITIA-deteriorarea mintii in fata intuitiei
-   Devii constient de ceea ce esti atent                                                   

                       Timp                                                                                           5D
Debitul(curgerea) Creatiei                                       
                        3D                            4D                         Spatiu



-Angrenarea (angajarea) Intuitiei
-ATENTIA – Mintea nu exista in prezent ci doar in trecut si viitor
-Cu cat esti mai ATENT cu atat INTENTIA iti este mai puternica
ATENTIA-INTENTIA-INTEGRITATEA –INTUITIA(socul de dupa accident –functionarea prin intuitie)
-Crearea linistii sufletesti(a mintii,”peace of mind) se realizeaza doar cand esti CENTRAT.
 Centrarea vine din CERTITUDINE(ex:invatarea dansului) care rezulta din RECUNOASTEREA MODELELOR(tiparelor,pasilor), din repetarea multipla a lor. Din aceasta repetare rezulta HIPNOTISMUL(mecanicismul).
-Lucrurile facute diferit, original ne scot din mecanicism
-Hipnotismul duce in a fi creati, formati ca si consumatori, manipulati, etichetati, cu atribute


Giroscopul(titirez) – O masa echilibrata in jurul unui centru.Centru nostru este INTUITIA.Cu cat miscam, schimbam ce este in jurul nostru(masa), cu atat suntem mai echilibrati, centrati.

                             

                                                                   

-Daca desprindem o bucatica din masa, se descentreaza totul. Deci cu cat avem INTEGRITATE, cu atat masa se invarte(suntem dinamici), cu atat suntem mai ECHILIBRATI
-Integritatea personala se refera la in a te increde in inima ta, nu in minte.
-Integritatea institutionala(corporationala) se refera la a (men)tine secrete. PUTEREA se destrama ca rezultat al lipsei intergritatii(apar secrete) pe fondul dinamicitatii evenimentelor


Fundamentele manifestarii : ATENTIA - INTENTIA( pentru a crea un moment viitor) - INTEGRITATE - INTUITIE(Conectarea cu Sursa)
Fiind atent, cu o intentie, avand integritate, pentru a te putea conecta cu Sursa intr-o Stare de A Fi

Facem ca sa avem, iar acum este timpul sa avem de a face
               

                                     a  FI






            a FACE                                a AVEA



-Accelerarea intersectarii intentiilor cu oportunitatile – COINCIDENTELE
-Daca toate se intampla in acelasi timp(T-P-V), din toate oportunitatile care se pot intampla are cele mai multe sanse aceea la ai focalizat INTENTIA(mentalizarea, decizia)
-De la prima rasuflare te-ai hotarat pentru urmatoarea…


-Calendarul stabileste ca s-au intamplat un anumit tip de evenimente in anumite perioade de timp, in mod ciclic, cu un tipar




-Cubul inghetat  lui „Nu Pot !”(blocaj mental). Circa 95% din populatie sunt in cub, oameni care nu vor miscare, schimbare(evolutie), nu concep alte dimensiuni. Prin CALDURA cubul se topeste intr-o forma mai subtila, APA. Caldura vine din Forta(16,4 miliarde de schimbari) impotriva Rezistentei.
Cei care se opun creaza Caldura care topeste blocajul mintal. Barbatii incep sa aiba din ce in ce mai multe E-motii(e-motion =miscarea Eu-lui). Creatia devine din ce in ce mai structurata, controlata.
Intram in a cincea Noapte aduce mai multa Caldura datorita Rezistentei noastre Interioare, rezistenta la cunoasterea faptului ca suntem DIVINI.
-Cubul se transforma in Apa care poate deveni abur prin caldura.
-Nu este sfarsitul a orice ci inceputul a Altceva mult mai maret.
-Datoriile au fost planificate, inventate. Ele nu exista. Sistemul comertului a fost inventat acum 4000 de ani si a fost planificat sa esueze din cand in cand si intr-un final va esua. Resursele din care producem lucruri sunt NATURALE, au fost oferite, existau deja…
Economia este strans legata de Constiinta si in fiecare ZI creste iar in fiecare NOAPTE scade.
A 4-a Noapte – 2006-2007
A 5-a Zi – 2007-2008

-Caderea economica se face asemenea caderii unui ghetar – de la distanta pare inceata…
-De unde au companiile de credit banii? Nu au, ci doar sunt intermediari

INCEPETI SA PERMITETI LA ORICE SA SE INTAMPLE !
NU FORTATI, NU VA IMPOTRIVITI CI LASATI INTUITIA SI PACEA SA SE MANIFESTE !



-Mayasii avea inca 2 orientari ale Constiintei. Noi doar avem Timpul si Spatiul. Ei aveau in plus INTENTIA PERSONALA (de ce sunt aici pe Pamant) -care vine din ziua nasterii si PLANUL DIVIN (raportarile, aliniamentul, conectarea cu Divinul)

NU TREBUIE SA FACEM NIMIC IN PLUS FATA DE CEEA CE AVEM DEJA IN PROPRIA CONSTIINTA si anume o ordine a STARILOR EMOTIONALE
Cu cat Starea Emotionala este mai inalta,  cu atat ai posibilitatea mai multor decizii(orizonturi).
Extaz   µ(alegeri, posibilitati)
Entuziasm   ·····························
Interes   ··························
Conservatorism   ·······················
Plictiseala   ·····················
Antagonism(opozitie)   ····················
Durere   ··················
Manie, Furie   ················
Ostilitate mascata(sarcasm)   ··············
Frica   ···········
Milã, Compasiune   ·······
Suparare   ····
Victimizare, Imblanzire   ···
Apatie   ··
Moarte   ·

Evolutia – Mai multe posibilitati de alegere pentru supra(vietuire)
-Centura Orion este pe aceiasi axa cu Pamantul si Cenrul Galaxiei. Mayasii credeau ca sufletul vine din Orion, trece prin Pamant(incarnare) si apoi cand trece dincolo (moarte) ajunge in centrul galaxiei, intr-o Gaura Neagra de unde este redistribuit. Acesta era ciclul vietii si al mortii la mayasi. Ceea ce traim si vom trai in continuare ne duce(pe unii dintre noi) dincolo si deasupra acestui ciclu. Nimeni nu va mai trebui sa moara ca sa evolueze.
-   In perioada prezenta, a 5-a zi este cea mai exploziva d.p.d.v al constiintei. Lucruri ca : telepatia, levitatia, energie libera, terapie genetica, calatorii temporale(etc) vor fi disponibile pentru toti. Mintea va avea dificultati cu aceste lucruri, dar intuitia voastra va fi bine…
-   Nu lasati nimic, toate ingrijorarile sa va distraga de la propriul vostru drum. Mintea evolueaza in prezent pentru a cauta pericolele.(de aceea vestile rele „se vand” in mass-media) Dupa ce va trece de acestea se va putea ocupa de lucruri mai practice, utile.
-   Se va finaliza exploatarea economica, mai ales cand din ce in ce mai multi vor descoperi ca slujbele pe care le aveau nu erau ale lor, nu li se potriveau cu aspiratiile si intentiile lor.
-   Bolile apar mai ales cand exista un grad scazut de respect de sine, lipsa integritatii,a sinceritatii.
-   Constient, toti vrem sa facem(gandim) bine, dar ce se intampla cu ceea ce creem inconstient ?
-   Sunt si vor fi destui oameni care se vor opune asa-ziselor nedreptati sociale, manipularii. Ei judeca ceea ce se intampla pentru ca nu vor sa lase ceva sa se intample. Puteti alege rezistenta sau discernamantul. Prin discernamant permiteti sa se intample ceea ce e de petrecut dar alegeti sa nu participati vehement la asta.
-   Exista si alte civilizatii(constiinte) care au trecut prin aceste cicluri de evolutie ale Constiintei. Acum ii numim INGERI. Ei nu mai sunt limitati de spatiu si timp; au trecut deja prin acest „examen de absolvire”. Acum e randul oamenilor sa o faca,  dar nu toti o vor face dintr-o data…
-   Cat de mult va puteti permite voua insiva sa va creati Realitatea ?
-   Suntem co-creatori la ce se intampla astazi pe Pamant iar investitia fiecaruia consta in a fi atent(ATENTIA-INTENTIA-INTEGRITATEA –INTUITIA-etc) si in a se afla astfel in Suflul Evolutiei.

Constiinta oamenilor se va extinde dincolo de Galaxie si vor fi capabili sa comunice cu „vecinii” la modul firesc si constient.

Desconspirarea unor planuri si actiuni diabolice de manipulare vor constitui pentru fiecare un mare test in A PERMITE. Mass-media va incepe incet, incet sa schimbe cursul de la a acoperi in a desconspira

Mintea este un camp electromagnetic(asemenea aurei), nu este creierul. Ea este cea care are limite.

Cu cat sistemul este mai mare, cu atat ii va lua sa se schimbe, sa se imbunatateasca

In mod special tarile puternic industrializate si-au adus procesul de „civilizatie” mult deasupra Naturalului, Evolutiei. In mod firesc, isi vor pierde baza de sustinere…

Se va ajunge la un final al civilizatiei bazate doar pe cele 5 simturi. Noi dimensiuni si orizonturi se deschid si suntem echipati acum sa intelegem incotro ne indreptam
 



44
Copila, ori are in spate o imensa echipa de cercetatori printre care sa se numere si aceia foarte cunoscuti(Jordan maxwell, Michael Tsarion,David Icke etc), ori este o entitate super-evoluata care cam stie ce spune, ori chiar e channeling adevarat.
Eu de obicei nu critic si judec ceea ce nu inteleg sau fara sa ma pun in tema. Am ascultat vreo 20 de interviuri si ma motiveaza sa le ascult pe toate. Nu inseamna ca voi crede orbeste absolut orice.
Ceea ce aud si citesc pe acel site, le-am mai auzit si prin alte parti, in diferite epoci. "Adevarul nu are tatic".
Momentan, tipa respectiva imi confirma informatiile pe care le aveam.
Chestiile adevarate le mai si simti...

Spor la viata !

45
Scuze de neatentie !

Uitasem de fapt sa pun si linkul respectiv.
Am fost destul de sceptic la inceput legat de aceste comunicari, pana cand am inceput sa le citesc sau sa le ascult...

http://www.desteni-universe.co.za/

Gand Bun !

Pagini: 1 2 [3]