Forum RUFOn

Sectiune pentru limba româna => Fenomene conexe si paranormale => Subiect creat de: OzN_HunteR din 11 Mai 2008, 17:38:25

Titlu: Marea diavolului
Scris de: OzN_HunteR din 11 Mai 2008, 17:38:25
TRIUNGHIUL  BERMUDELOR
                             
Locul de nicaieri si timpul de niciunde
 
 Preliminarii
 
  "Triunghiul Bermudelor" e o transpunere cinematografica a unei supozitii referitoare la misterul zonei cu acelasi nume , situate in Atlanticul de Vest , pe coasta de sud a Statelor Unite si cunoscuta si sub numele de "Triunghiul Mortii" , "Triunghiul Diavolului" , "Marea navelor disparute" etc.

   Filmul este doar o mica parte din intreaga "mitologie" ce a luat nastere prin incercarile oamenilor de stiinta si nu numai de a da o explicatie miilor de disparitii ciudate care au avut loc de-a lungul anilor in aceasta portiune de ocean.Faptul ca nici un disparut nu a revenit , ca nu s-au gasit cadavre sau alte ramasite umane a inflacarat si mai tare imaginatia multora.In toate ipotezele enuntate se gaseste un sambure de adevar , dar unde e acea minte luminata care sa descurce itele si sa dea realitatii ce-i al ei si imaginarului toate inchipuirile?Si aceasta e cu atat mai greu cu cat dezvoltarea rapida din ultimele decenii a dovedit ceea ce au incercat tot timpul
sa transmita religiile lumii , si anume ca nici un mister nu trebuie sa ne mai surprinda doar pentru
simplul motiv ca nu e logic.
    Ce se intampla cu cei disparuti in Triunghiul Bermudelor?Iata-i "safe and sound", cum ar spune americanii , intr-o "lume" in care se intreaba cum sa revina "acasa" si in care poate pana la urma , de voie de nevoie , vor ramane , punand bazele unei societati aflate deja in faza incipienta in noua realitate , pe care am putea-o descrie printr-o frumoasa sintagma a lui H.-R.Patapievici: "locul de nicaieri si timpul de oriunde".
 
   Cand busola isi pierde cumpatul
 
   Naufragiul navei sta sub semnul dereglarii din senin a busolei si a aparaturii de bord , pe fundalul unei vremi a carei calmitate se schimba si ea brusc.Dereglarea busolei pare sa fie o prefigurare a anomaliilor electromagnetice ce le vor intalni chiar pe insula pe care se vad "aruncati" cei cinci pasageri , fara nici o posibilitate de reintoarcere sau de stabilire a unui contact cu restul umanitatii.
     Cei care sunt cat de cat informati in ceea ce priveste ciudateniile Triunghiului Bermudelor stiu ca anomaliile electromagnetice sunt o problema reala care afecteaza navigatia aeriana si navala din interiorul Bermudelor.De altfel fenomenul a fost sesizat inca de catre Cristofor Columb alaturi de stralucirea ciudata a marii si apa alba, luminoasa. Zona cu pricina e mai precis localizata intr-o regiune din interiorul Triunghiului Bermudelor numita Marea Sargaselor.Regiunea e temuta inca din cele mai vechi  timpuri si inca de atunci ii dainuie numele de "mare a nenorocirilor".
 Totusi nu exista nici o cauza cunoscuta pentru care busolele sa se comporte astfel:nici un zacamant de fier , nici un meteorit.In plus aceste anomalii nu se manifesta decat la anumite intervala de timp.Care sunt cauzele? Pot fi explicate printr-o atenta reexaminare a locului si istoriei acestuia sau e necesar sa presupunem ca e mana unei forte extraterestre asa cum vor sa sugereze multi cercetatori?
   Acest tip de anomalii sunt ,evident, o adevarata problema cu atat mai mare cu cat ele nu au fost sesizate numai in interiorul Triunghiului Bermudelor ci si in alte portiuni ale globului.
   Unul din cei care s-au preocupat de fenomenul acesta  , Ivan Sanderson , dezvolta o teorie referitoare la existenta a douasprezece regiuni de "anomalii " , care se repeta la intervale de 72 de grade una de alta si sunt raspandite in jurul Globului .Mai precis , acestea sunt distribuite de-a lungul paralelelor de 36 de grade latitudine nordica si sudica , iar cele mai infricosatoare par sa fie  Triunghiul Bermudelor si "Marea Diavolului"(la est de coastele Japoniei).Tot Sanderson afirma ca celebritatea Bermudelor se datoreaza faptului ca zona  este cea mai intens circulata , dar si celelalte zone , desi mai putin frecventate , prezinta si ele anomalii magnetice ale timpului si spatiului.Subliniind ca planeta noastra opereaza prin electromagnetism ,Ivan
Sanderson se intreaba intr-unul din articolele sale daca nu cumva Triunghiul Bermudelor si celelalte zone functioneaza "ca niste uriase masini gene ratoare de anomalii"."Nu cumva". continua el , "ele creaza valtori in interiorul si exteriorul carora obiectele pot fi atrase si eliminate in sau in afara altor dimensiuni de spatiu-timp?"
     O alta teorie interesanta este aceea a lui Ralph Barker , autor al lucrarii "Great Mysteries of the Air", care arata ca descoperirile fizicii ar duce la dovezi despre existenta de materie antigravitationala.El sugereaza ca "materia antigravitationala e complet  opusa materiei cunoscute de noi pe aceasta planeta (...) , are un caracter exploziv .inspaimantator , cand intalneste materia cu care noi suntem familiarizati".
     Un inginer electrician  , Hugh Auchincloss Brown , autor al cartii "Cataclysms of the Earth" ,este de parere ca exista o legatura intre incidentele din interiorul Triunghiului Bermudelor si campul magnetic al Pamantului.De-a lungul timpului au avut loc transformari multiple ale polilor magnetici , se pare ca ne aflam intr-o noua perioada de modificari magnetice care ar putea explica dereglarile avioanelorsi prabusirea lor.Unde sunt insa urmele acestor prabusiri? Nu s-a detectat nimic! Cum se explica disparitia vaselor?
    Wilbert B. Smith , expert in electronica si coordonator al unui proiect despre magnetism si gravitatie pentru guvernul Canadei in anul 1950 , este de parere ca aceste elemente determina disparitiile misterioase.La momentul acela el declara ca a localizat niste zone speciale pe care le-a numit "zone de legaturi slabe" , mici ca suprafata dar foarte inalte in care aveau loc o serie de turbulente puternice , care puteau rupe avioanele in bucati.Surprinzator , acelasi Smith mai spune ca aceste disfunctii gravitationale si magnetice nu pot fi cartografiate intrucat sunt invuzibile si nepermanente  , insusi cercetatorul neputandu-si explica daca regiunile de "legaturi slabe" se muta sau dispar.
   Marturisesc ca m-a atras in mod deosebit teoria lui M.K.Jessup, un cercetator foarte bine pregatit , astronom si selenograf specializat , care s-a ocupat si a scris despre O.Z.N.-uri.Jessup crede ca dezvoltarea epocii noastre astronautice reprezinta un punct important de interes pentru "vecinii nostri din spatiu".De aceea aparitii din ce in ce mai multe de O.Z.N.-uri in preajma noastra.De altfel el s-a ocupat si de relatarile biblice referitoare la "farfuriile zburatoare".Intre altele se pare sa fi gasit o cale de a explica stiintific aparitiile si
disparitiile atat a O.Z.N.-urilor cat si a navelor si avioanelor.El a fost preocupat de problema magnetismului controlat care poate genera invizibilitate , ceea ce este , afirma el , o dezvoltare a teoriei "Campului Unificat" a lui Einstein.La baza teoriei sta conceptul ca timpul-spatiul si materia-energia nu sunt entitati separate , ci sunt transmutatii sub actiunea acelorasi tulburari electromagnetice.
 Intr-unul din interviurile date de de zoologul , arheologul si oceanograful Manson Valentine ,sustinator al teoriei lui Jessup , primul explica astfel Teoria Campului Unificat: "Practic , este vorba de campurile electrice si magnetice care actioneaza astfel:un camp electric creat intr-o spirala induce un camp magnetic si fiecare camp reprezinta o dimensiune a spatiului.Deoarece in spatiu exista trei dimensiuni , trebuie sa mai existe si un al treilea camp, probabil cel gravitational.Interconectand generatoarele electromagnetice astfel incat sa
genereze o pulsatie magnetica , s-ar putea sa se produca cel de-al treilea camp pe principiul rezonantei".Tot el declara : "Daca dezvoltam teoria lui Einstein despre Campul Unificat , care a inclus campurile gravitational si electromagnetic in teoria timp-spatiu , atinci campurile magnetice  , daca sunt suficient de puternice  , sunt capabole sa faca obiectele si oamenii sa-si schimbe dimensiunea si ,deci, sa devina invizibile.Raspunsul cu privire la Triunghiul Bermudelor s-ar putea sa fie gasit in aberatiile electromagnetice sau in controlarea acestora ,atunci cand sunt activate spontan sau voit  , si pare plauzibil faptul ca prezenta unui O.Z.N. ar putea crea incarcaturile de energie necesare".
Intrebat cum motiveaza concentrarea atat de mare de evenimente in Triunghiul Bermudelor , Manson Valentine marturiseste :"Eu cred ca fiintele inteligente care calauzesc O.Z.N.-urile nu numai ca iau esantioane ca sa controleze gradul nostru de progres stiintific , dovada fiind faptul ca sunt interesati de Cape Kennedy si de experientele noastre spatiale , dar ele se reintorc acolo unde probabil au existat salasuri sacre antice sau poate niste centrale sau generatoare de energie , care acum sunt sub ape.In ultimii ani s-au descoperit langa Bimini , precum si in  alte locuri din arhipelagul Bahamas , mari complexe de cladiri pe fundul marii , ceea ce indica faptul ca a existat, cu mii de ani in urma , o civilizatie superioara.
   Ce putem face in privinta O.Z.N.-urilor ?Sunt o amenintare pentru omenire ? Tot dr.M.Valentine raspunde: "In prezent nu putem face nimic.Eu nu cred ca exista pericol prea mare pentru majoritatea calatorilor si poate ca persoanele disparute sunt inca in viata in alt loc si in alta dimensiune.Cred ca important este sa recunoastem situatia si sa incercam in vreun fel sa intram in legatura cu ei~ceea ce incercam sa facem majoritatea dintre noi".
Interviul este redat in cartea lui Charles Berlitz "Triunghiul Bermudelor", un bestseller deja clasic cand vorbim de Bermude si care a fost tradus si la noi in 1995.
 De unde vin fiintele acestea inteligente: din cosmos , din alte dimensiuni sau chiar din fundul oceanelor( cum afirma Ivan Sanderson) e o alta problema ce se poate ridica.Asta in  situatia in care ele exista...
E cazul ca atunci cand observam ca busola isi pierde inexplicabil cumpatul sa ne gandim ca poate vom avea musafiri "speciali" la masa?
   
      Lipsa unei documentatii mai aprofundate ma face sa ma limitez aici.Cred insa ca magnetismul si implicatiile lui constituie un nucleu problematic real al mileniului, acuma nu stiu ce sa zic..astept parile voastre !
 


 
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Arhanghelul din 11 Martie 2014, 17:04:25
Un incident foarte mediatizat in massmedia nationala si internationala ...
Oare si-a facut din nou numarul aceasta zona antipodica a Triunghiului Bermudelor ... ???

Surse:
http://jurnalul.ro/stiri/externe/misterul-se-adanceste-in-privinta-zborului-mh370-telefoanele-mobile-ale-pasagerilor-inca-mai-suna-663306.html# (http://jurnalul.ro/stiri/externe/misterul-se-adanceste-in-privinta-zborului-mh370-telefoanele-mobile-ale-pasagerilor-inca-mai-suna-663306.html#)
http://www.mediafax.ro/externe/avionul-disparut-unul-dintre-pasagerii-suspecti-ai-zborului-mh370-a-fost-identificat-12238912 (http://www.mediafax.ro/externe/avionul-disparut-unul-dintre-pasagerii-suspecti-ai-zborului-mh370-a-fost-identificat-12238912)
http://www.dw.de/avion-disp%C4%83rut-f%C4%83r%C4%83-urm%C4%83-c%C4%83ut%C4%83rile-intr%C4%83-%C3%AEn-ziua-a-patra/a-17483005 (http://www.dw.de/avion-disp%C4%83rut-f%C4%83r%C4%83-urm%C4%83-c%C4%83ut%C4%83rile-intr%C4%83-%C3%AEn-ziua-a-patra/a-17483005)
http://www.evz.ro/detalii/stiri/mai-periculos-decat-triunghiul-bermudelor-a-fost-absorbit-avionul-malaysian-airlines-de-1086276.html (http://www.evz.ro/detalii/stiri/mai-periculos-decat-triunghiul-bermudelor-a-fost-absorbit-avionul-malaysian-airlines-de-1086276.html)

Resurse yutebiste ...
UFO Sightings Malaysia Airlines Missing Possible Mass Alien Abduction? Special Report March 10 2014 (http://www.youtube.com/watch?v=cHqPpBOil4c#)
UFOs with Vortex as Malaysia Airlines Flight MH370 Vanishes from Radar (http://www.youtube.com/watch?v=eWM7WCwm0sU#ws)

Informare sumara:
Zborul cu indicativul MH370 apartinand comapaniei Malaysia Airlines ce efectua ruta dintre Kuala Lumpur si Beijing, a disparut de pe radare ... sambata 08.03.2014 la 02:40 UTC  intre coasta de est a Malaiesiei si cea de sud a Vietnamului .
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Urban din 11 Martie 2014, 17:18:31
Un incident foarte mediatizat in massmedia nationala si internationala ...
Oare si-a facut din nou numarul aceasta zona antipodica a Triunghiului Bermudelor ... ???
Zborul cu indicativul MH370 apartinand comapaniei Malaysia Airlines ce efectua ruta dintre Kuala Lumpur si Beijing, a disparut de pe radare ... sambata 08.03.2014 la 02:40 UTC  intre coasta de est a Malaiesiei si cea de sud a Vietnamului .

Chiar acum citeam o stire despre asta, imprejurarile in care "a disparut" avionul sunt mai mult decat "suspecte".
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Arhanghelul din 11 Martie 2014, 17:26:08
Voi continua cu strangere de informatii ... sper sa veniti si voi in intampinarea acestui ...
Breaking NewsBreaking NewsBreaking NewsBreaking NewsBreaking NewsBreaking NewsBreaking News

Atasez niste poze ciordite de pe Facebook cu toate ca n-am cont ... am beneficiat de contul cuiva ce-a binevoit sa-l uite logat pe browser ...

Sursa:
https://www.facebook.com/flightradar24 (https://www.facebook.com/flightradar24)

http://www.flightradar24.com/data/flights/mh370#2d81a27 (http://www.flightradar24.com/data/flights/mh370#2d81a27)

http://www.flightradar24.com/how-it-works (http://www.flightradar24.com/how-it-works)

http://www.flightradar24.com/data/flights/mh370#2d81a27 (http://www.flightradar24.com/data/flights/mh370#2d81a27)

Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Xanadron din 11 Martie 2014, 18:09:47
Cica l-ar fi doborit iranenii, bre - cu prastia, :-D evident, de-ar fi sa dam crezare zvonului lansat stiti voi de cine.
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: acme din 11 Martie 2014, 18:20:30
Cica l-ar fi doborit iranenii, bre - cu prastia, :-D evident, de-ar fi sa dam crezare zvonului lansat stiti voi de cine.

Eu cred ca e razbunarea STS-ului de la noi.
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Arhanghelul din 11 Martie 2014, 19:00:27
Up date ...

Se pare ca avionul dupa cateva zeci de minute si-a schimbat directia spre vest ... informatie din surse militare ...

"Ora 18:25 Avionul de pasageri cautat a mai zburat cel putin o ora dupa disparitia de pe radarele civile

Ultima data, radarele militare au detectat avionul in apropierea Insulei Pulau Perak, in partea de nord a Stramtorii Malacca.

Initial, autoritatile anuntasera ca Zborul MH370 disparuse la circa o ora dupa ce decolase din Kuala Lumpur spre Beijing.

Insa, conform unor surse militare, după pierderea contactelor de catre radarele civile, armata malaysiana detectase avionul de pasageri la sute de kilometri de traiectoria declarata.

"Avionul a schimbat directia spre zona Kota Bharu si a zburat la altitudine joasa. Ajunsese in zona Stramtorii Malacca", a declarat un ofiter militar.

Practic, avionul a fost localizat la vest de Kuala Lumpur, desi trebuia sa zboare spre nord.

Informatia prezentata astazi ajuta la excluderea ipotezei unei defectiuni esentiale la altitudinea de croaziera, dat fiind ca  aeronava a fost localizata ultima data la joasa altitudine.

Este posibil ca radarele civile sa nu mai fi localizat avionul pentru ca sistemul propriu de localizare probabil a fost deconectat. In acest fel s-ar explica disparitia avionului de pe radarele civile si observarea acestuia pe un radar militar."

http://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3618802 (http://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3618802)

P.S. Nu stiu cum se face dar iar au cautat in zona din Nord in loc sa caute in cea din Sud ... Povestea din Apuseni se repeta ...
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: acme din 11 Martie 2014, 19:26:36
Insa, conform unor surse militare, după pierderea contactelor de catre radarele civile, armata malaysiana detectase avionul de pasageri la sute de kilometri de traiectoria declarata.

Si armata malaysiana lasa avioanele civile sa zboare asa de capul lor pe tarla ...
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: horia2008 din 11 Martie 2014, 19:56:01
http://www.rufon.org/forum/index.php/topic,1879.msg88264.html#msg88264 (http://www.rufon.org/forum/index.php/topic,1879.msg88264.html#msg88264)

Iata ca si altii, din pacate, au probleme cu localizarea aeronavelor disparute.

Si in loc sa se aplece asupra destiturilor "la varf", asupra demisiilor politice, asupra "pedepsirii" celor care au intervenit cum au putut pentru salvarea supravietuitorilor - se apleaca asupra solutiilor tehnice care sa faca ca astfel de catastrofe sa nu se mai intample, asa um e normal.
La noi se "ancheteaza" de zeci de zile DE CE "nea Ion" sau "colonelul Vasile" nu au gasit in 30 de minute solutia minune care sa acopere incompetenta celor care au facut si aprobaqt "procedurile de interventie", care sa acopere pupincurismull care a generat un sistem de "interventie/localizare 112" total ineficient.
 - Uite ca aia din Malaiezia nu destituie ministrii lor de interne, nici sefii de la "ROMATZA" lor si nici pe cei de la ISU lor.
Niste prosti...nu stiu cum se procedeaza, cum "se da la oase" in astfel de ocazii. Parerea mea.
Pai si la noi spectacolul a inceput dupa ce i-au facut salvatorii de minune si s-a dovedit (daca mai era nevoie :-o) ce penali competenti sunt
Stai sa se lamuresca despre ce-i vorba si incepe si la ei spectacolul, probleme grave sunt, pasageri clandestini imbarcati cu pasapoarte furate neverificate, si altele probabil...


Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Ganditorul din 11 Martie 2014, 21:35:26
Uite ca nici astia nu sunt in stare sa localizeze telefoanele :
MISTERUL avionului dispărut cu 239 de persoane la bord se adânceşte. "TELEFOANELE LOR încă SUNĂ"

http://www.antena3.ro/show/bizar/misterul-avionului-disparut-cu-239-de-persoane-la-bord-se-adanceste-telefoanele-lor-inca-suna-246664.html (http://www.antena3.ro/show/bizar/misterul-avionului-disparut-cu-239-de-persoane-la-bord-se-adanceste-telefoanele-lor-inca-suna-246664.html)
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: terraflorin din 12 Martie 2014, 11:02:14
https://ro.wikipedia.org/wiki/Marea_Diavolului (https://ro.wikipedia.org/wiki/Marea_Diavolului)

şi cele 12 vortexuri ale Pământului unde ar apărea nave-fantomă şi OZN-uri şi ar dispărea nave de-ale omului:
https://en.wikipedia.org/wiki/Vile_Vortices (https://en.wikipedia.org/wiki/Vile_Vortices)
(https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/58/Vile_Vortices_Map.png)

Marea Neagră nu apare pe hartă deşi şi pe aici circulă câteva legende:
https://ro.wikipedia.org/wiki/Triunghiul_mor%C8%9Bii_(Marea_Neagr%C4%83) (https://ro.wikipedia.org/wiki/Triunghiul_mor%C8%9Bii_(Marea_Neagr%C4%83))
 
http://www.realitatea.net/disparitiile-misterioase-din-triunghiul-mortii-din-marea-neagra_842349.html (http://www.realitatea.net/disparitiile-misterioase-din-triunghiul-mortii-din-marea-neagra_842349.html)
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Tyanu din 12 Martie 2014, 11:11:21
Uite ca nici astia nu sunt in stare sa localizeze telefoanele :
MISTERUL avionului dispărut cu 239 de persoane la bord se adânceşte. "TELEFOANELE LOR încă SUNĂ"

http://www.antena3.ro/show/bizar/misterul-avionului-disparut-cu-239-de-persoane-la-bord-se-adanceste-telefoanele-lor-inca-suna-246664.html (http://www.antena3.ro/show/bizar/misterul-avionului-disparut-cu-239-de-persoane-la-bord-se-adanceste-telefoanele-lor-inca-suna-246664.html)

...sau nu vor ! cred ca putem lua in considerare si varianta asta.
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Urban din 12 Martie 2014, 16:58:54
All contact with Malaysia Airlines Flight 370 was lost just 40 minutes into what was supposed to be a routine flight from Kuala Lumpur to Beijing, China.
The Boeing 777-200 en-route was expected to make contact with Ho Chi Mihn air traffic control at the time it disappeared.
The flight was cruising at 35,000 feet in the safest phase of flight with 239 souls aboard, as something apparently mysterious perhaps catastrophic transpired.
The immediate concern at this moment is locating the missing aircraft to determine what happened.
Above all, the human story irrevocably tied to this mystery is how to bring closure to the grieving families for lost loved ones on broad.

Something baffling or catastrophic happened
A Boeing 777 constantly sends information back to the airline’s operations through a computerized data link.
This allows the airlines to keep track of the Boeing 777 asset, so that the airline may become immediately aware of any maintenance, safety or security concerns, as they potentially happen.
In the case of the missing Malaysia Airlines Flight 370 headed to Beijing from Kuala Lumpur, locally at 12:41 am Saturday (Friday afternoon ET), March 8, 2014, air traffic controllers in Subang, outside Kuala Lumpur, lost contact with the Boeing 777 plane over the Gulf of Thailand between Malaysia and Vietnam, 90 nautical miles northeast of Kota Bharu, Malaysia.
Malaysia Airlines’ Boeing 777 asset was last tracked at 1722 Zulu (1:22 am local), when it disappeared from radar contact.
What we don’t know much about as of Tuesday, March 11, 2014 are three alarming mysteries:
(1) the exact flight path, including an “about-face” of the flight route alternatively directed hundreds of miles off the coast of Malaysia, according to Malaysian military radar, which was apparently allegedly executed by the pilots without warning or report of any problems or concerns;
(2) the passenger security and screening and associated mysteries with several passenger passports; and
(3) the wider “search and rescue” mission slowly shifting to a “search for a cause” speculative undertaking along several hypothetical dimensions of either mechanical breach, human factors error, terrorism, or possibly hijacking.

Who really knows anything at this point?
Consequences are extraordinary.
The possible debris field may be massive. A “black-box” needs to be recovered to establish any chain of evidence and facts in this mystery.
And, the experts need to be placed front and center in order to perform their essential tasks of determining the circumstances and a cause of what happened.
Human lives are at stake...Henceforward, patience in stating, speculating and storytelling of the truths is prudent.
Pending reports of any remote chance of survivors, Malaysia Airlines Flight 370, in which 239 souls have vanished, potentially ranks as the largest air disaster, since American Airlines 587 crashed into a New York suburb back on November 12, 2001, where 260 souls perished.
From the vantage point of a Vietnamese Navy aircraft searching days ago, it was believed to be spotted an aircraft part floating in the Gulf of Thailand, possibility from Malaysia 370.
Unfortunately, this apparent spotting turned out to be a mistaken citing. There are now international efforts underway sending ships and aircraft to cast the widest net to locate any wreckage and debris, given an “about-face” of Malaysia 370’s flight route hundreds of miles off course, according to Malaysian military radar. Search and rescue missions have been launched along the now estimated new flight track of the Malaysia Airlines Boeing 777-200 aircraft, spanning the Gulf of Thailand, Vietnam, Malaysian Coast, and the South China Sea.

The Boeing 777 represents 20 years of proven technology with a stellar safety record.
Boeing 777 safety record has been exemplary without incident for two decades until the Asiana Airlines crash landing in San Francisco in July 2013.
That incident was a result of pilot error, human factors historically being the cause of 9 out of 10 aviation safety mishaps.
Remarkably, all passengers were able to escape the burning aircraft within seconds, largely due to federally-mandated 16-gauge bolted seating that allowed safe avenues of exit for the passengers.
I reported on Fox News then that “Boeing teaches us not only how planes fly, but also how planes should crash in saving hundreds of lives” in the Asiana Airlines San Francisco Airport crash landing.
Malaysia Airlines Boeing 777-200 pilot was 53 years of age and had 18,365 total flight hours.
The First Officer was 27 years of age with 2,763 flight hours. Both were highly-experienced pilots.
The majority of passengers on this flight were Chinese with 154 citizens. Additionally, 38 Malaysians, 7 Indonesians, 6 Australians, 5 Indian, 4 French, 3 Americans, 2 New Zealanders, 2 Canadians, 1 Austrian, 1 Dutch, 1 Italian, and 1 Russian were reported to be aboard.

"I honestly do not remotely envision or even speculate a Boeing 777-200 breaking up in midair. The Malaysia Airlines Boeing 777-200 was in cruise during the safest phase of normal flight. The mysterious loss of this aircraft is either strangely baffling or likely catastrophic in nature. However, that's speculation, ahead of recovery of the aircraft asset, as there are no confirmed reports of an emergency locator transmitter even being activated."

Malaysia Airlines has 15 Boeing 777-200 jets (including the missing 9M-MRO and 9M-MRL, shown in the photo above) in its asset portfolio of about 100 planes.
The Malaysian government carrier last month publicly reported its fourth straight quarterly loss.
There is an old adage in flying and landing a Boeing 777: aviate, navigate, communicate.
This ongoing mystery is about how we globally aviate, navigate and communicate across safer and secure skies of international aviation.
That is, safer skies over Asia, safer skies over Australia, safer skies over Africa, safer skies over Europe, and safer skies over The Americas.

Human factors do matter 9 out of 10 times in engaging advanced technology, including the education and global public understanding of it.
Such current aviation safety and security incidents further underscore these human factors, as either crash landing an Asiana 214 Boeing 777 into San Francisco, or a “search and rescue” and a “search for a cause” mission of a Malaysia Airlines Boeing 777-200 suddenly lost from radar at 35,000 feet and 40 minutes into flight.
Our most compelling mystery in aviation safety and security history remains an ongoing and essential approach to discussing advanced aviation technology and education, as well as, considering the public understanding of science and technology, and most of all, facilitating the diverse cultural participation among aviation safety and security global workforce experts working through the aftermath investigation of an airplane crash.
Hopefully and prayerfully lives can be saved in the future after the cause of this aviation safety and security breach is determined.

Oliver McGee is professor of mechanical engineering at Howard University. He is an aerospace, mechanical, and civil engineer.
He is former United States deputy assistant secretary of transportation for technology policy (1999-2001) in the Clinton Administration, and former senior policy adviser in the Clinton White House Office of Science and Technology Policy (1997-1999).
Additional research by Steve Richardson, Aviation Analyst at FlyersPulse.com is gratefully acknowledged.


Sursa:
http://www.linkedin.com/today/post/article/20140311232942-90103575-boeing-777-airplanes-do-not-vanish-or-fall-out-of-the-sky?trk=tod-home-art-list-large_0 (http://www.linkedin.com/today/post/article/20140311232942-90103575-boeing-777-airplanes-do-not-vanish-or-fall-out-of-the-sky?trk=tod-home-art-list-large_0)
Titlu: Re: Marea Diavolului pe dracu' (ghem) :-)
Scris de: Xanadron din 12 Martie 2014, 20:02:18
P-un website "sensibil" pe care ma risc totusi sa-l linkuiesc din nou aici - http://www.jimstonefreelance.com/ (http://www.jimstonefreelance.com/)  (poate v-aduceti aminte de acuzatiile credibile pe tema conexiunilor Fukushima / Dimona Dozen ale mult-fugaritului Jim Stone 8-)) puteti citi ipoteze ceva mai logice decit aiurelile servite as usually de hienele turbate ale presei MSM.
Un minuscul citat (nu din ultima lui postare) va poate convinge:
 The cell phone ringing story is NOT B.S.

My guess? The plane is intact, forced to land by a government or entity, probably under American or Israeli control to be used in an "Islamic terror attack" later. The fact that there were 20 alternative energy people aboard from Freescale Semiconductor would probably also make a good reason to take this exact plane for this purpose, kill two birds with one stone. At this point I'd be surprised by a confirmed debris trail in the ocean, but not by a crash on land.


...Si mai plauzibila-i insa ipoteza unei "deturnari AWACS" :-o a cursei malaieziene, derivata logic din precedenta si puricata ulterior de Jim Stone (e prima de sus).

P.S. Sint oricum convins ca adevaru-adevarat n-o sa iasa curind la iveala nici in cazul asta, cum s-a intimplat si cu Tupolevul guvernului polonez cazut?-doborit?-subtilizat?-inlocuit? :-D aproape de Katyn acum ani buni deja.

P.S.2 Hai sa mai pun o intrebare retorica, inainte sa-mi ciuruiasca usa vreun utilizator de Uzi: :lol: OK, telefoanele pasagerilor suna (exact ca-n Apuseni) - si NSA-ul ce pazeste de nu le-a localizat dupa atitea zile?
Ca doar nu-i STS-ul nostru parlit (dupa Snowden cel putin).
Aham, ei le pot baga rachete de croaziera pe geam doar alora care nu trebuie torturati ca sa mai sifoneze una-alta despre Malta, Yalta sau energia moca poate... :wink:
Titlu: Re: Marea Diavolului pe dracu' (ghem) :-)
Scris de: acme din 12 Martie 2014, 21:37:29
P.S.2 Hai sa mai pun o intrebare retorica, inainte sa-mi ciuruiasca usa vreun utilizator de Uzi: :lol: OK, telefoanele pasagerilor suna (exact ca-n Apuseni) - si NSA-ul ce pazeste de nu le-a localizat dupa atitea zile?

Fiindca corect spus e "au sunat"; cind cei de la MA au sunat si ei nu s-a mai auzit nici un ringtone.
"As a report of a relative managing to call one of the passengers spread, Malaysia Airlines has repeatedly tried to call the same number, but no ringtone has been heard this time, BBC reported."

Interesant e ca prietenii cu ochii in ceruri zic ca din analiza datelor (provenite de la sistemul de sateliti Space Based Infrared (SBIR)) nu au detectat nici o explozie in aer.
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Xanadron din 13 Martie 2014, 08:45:17
Principalul "spil" pe care-am vrut sa-l subliniez era prezentza la bordul cursei malaieziene a 20 de ingineri chinezi de la Freescale Conductors - companie cu contracte secrete in domeniul "energiei libere" :star: cu armata chineza.

N-o sa intru insa-n detalii tehnice legate de "filmul pentru prosti" rulat de posturile TV apropo de jocul de-a radarele civile / militare, transpondere imaginare si alte balarii in cazul 777-ului malaiezian -  Jim Stone o face oricum destul de bine. Desi as putea sa reiau si eu tema, macar fiindca am lucrat ani buni si-n domeniul securitatii zborurilor (si nu in Romania) - totusi, as vrea sa cred c-am ajuns la faza-n care pot discerne intre consumul util/inutil de timp.

In orice caz, acelasi "X-Factor" :-D al prezentzei unor pasageri-cheie a contat si-n alte catastrofe aeriene in care diavolii sforari :evil: au sacrificat fara remuscari sute de vieti ca sa anihileze "anonim" altele - sau uneori doar viata unui singur personaj pe cale sa le strice planurile (daca m-as apuca sa expun p-aici... adevaratele cauze ale celebrei daravele Lockerbie, ar trebui sa umplu  destule monitoare). ...Cui ar mai servi insa, la 30 de ani distantza?
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: horia2008 din 13 Martie 2014, 10:38:40
In orice caz, acelasi "X-Factor" :-D al prezentzei unor pasageri-cheie a contat si-n alte catastrofe aeriene in care diavolii sforari :evil: au sacrificat fara remuscari sute de vieti ca sa anihileze "anonim" altele - sau uneori doar viata unui singur personaj pe cale sa le strice planurile (daca m-as apuca sa expun p-aici... adevaratele cauze ale celebrei daravele Lockerbie, ar trebui sa umplu  destule monitoare). ...Cui ar mai servi insa, la 30 de ani distantza?

Vecinele fiuluiploii spun ca si prabusirea de la Balotesti ar fi fost cu pasager/ pasageri tzinta... :|

Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Ganditorul din 13 Martie 2014, 10:56:27
Zen :
Citat
... era prezentza la bordul cursei malaieziene a 20 de ingineri chinezi de la Freescale Conductors - companie cu contracte secrete in domeniul "energiei libere" :star: cu armata chineza.

Cred ca asta e amanuntul cel mai important al accidentului aviatic. Restul sunt ...generalitati si ceatza.
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Arhanghelul din 13 Martie 2014, 10:57:28
A disparut la fel ca avioanele de la 9/11 ... alea picate si palite ... nu aveau persoane la bord (la locul impactului cu solul ... avionului ""doborat"" de pagaseri nu s-au gasit ramasite de ""rumegatoare pe doua picioare"") ... deci unde au disparut pasageri si echipajele ... aceasi intrebare pentru acest caz din apele S-E asiatice ...

Orice utilizator de telefon celular GSM sau CDMA stie ca daca apelatul nu este in aria unei celule ... se aude vocea "robotica" ... ,,abonatul xxxxxxx nu este in zona de acoperire" sau ,,abonatul xxxxxxx nu poate fi contactat ...  te rugam ...sa incerci mai tarziu " ... etc.

(http://cdni.wired.co.uk/620x258/k_n/No-Signal-674281_620x258.jpg)

P.S. Apropo ... dupa cate stiu ... in avion ... telefoanele sunt trecutul in Mod avion (emitatorul oprit) ...
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Tyanu din 13 Martie 2014, 11:40:15
P.S. Apropo ... dupa cate stiu ... in avion ... telefoanele sunt trecutul in Mod avion (emitatorul oprit) ...

In mod normal toata lumea trebuie sa-si inchida telefoanele la decolare sau aterizare insa nimeni nu verifica. E drept ca te lasa sa folosesti telefonul in timpul zborului insa nu ai semnal. Eu chiar am incercat sa vad de ce ma pun sa-mi inchid telefonul pentru ca mi se parea normal sa aiba un instrument de bruiaj al semnalului telefonului... dupa cateva zboruri mi-am dat seama ca au asa ceva. Din momentul decolarii si pana la aterizare e imposibil sa ai semnal la telefon. (eu am incercat pe 3 retele diferite, una din tara si doua din strainatate).

Desigur ca eu nu am circulat decat cu liniile lowcost... probabil ca la cele business sa ai acces, insa nu vad de ce ar fi diferit.
Titlu: Re: Marea diavolului holografic
Scris de: Xanadron din 13 Martie 2014, 13:45:23
Vecinele fiuluiploii spun ca si prabusirea de la Balotesti ar fi fost cu pasager/ pasageri tzinta... :|
Mai bine si-ar vedea de croshetat vecinele alea... :lol: Ca altfel le poate calca un Range Rover negru.

In mod normal toata lumea trebuie sa-si inchida telefoanele la decolare sau aterizare insa nimeni nu verifica. E drept ca te lasa sa folosesti telefonul in timpul zborului insa nu ai semnal.
Pai ipoteza jimstoniana taman asta presupune - ca pasagerii aveau si la zile dupa asa-zisul "crash" telefoanele functionale - si nu inundate-n adincurile oceanului.

A disparut la fel ca avioanele de la 9/11 ... alea picate si palite ... nu aveau persoane la bord (la locul impactului cu solul ... avionului ""doborat"" de pagaseri nu s-au gasit ramasite de ""rumegatoare pe doua picioare"") ... deci unde au disparut pasageri si echipajele ... aceasi intrebare pentru acest caz din apele S-E asiatice ...

Orice utilizator de telefon celular GSM sau CDMA stie ca daca apelatul nu este in aria unei celule ... se aude vocea "robotica" ... ,,abonatul xxxxxxx nu este in zona de acoperire" sau ,,abonatul xxxxxxx nu poate fi contactat ...  te rugam ...sa incerci mai tarziu " ... etc.

P.S. Apropo ... dupa cate stiu ... in avion ... telefoanele sunt trecutul in Mod avion (emitatorul oprit) ...
...Ei da, "coincidentzele" astea-s poate cele mai importante - puse cap la cap si cu mega-avioanele AWACS observate clar in zona limitrofa New-York-ului chiar in dimineatza "atacului terorist" (sanchi) din 11 sept. 2001.
Stranie prezentza, mai ales fiindca niciun jet-fighter al atot-puscaciosilor 'merigani :-D n-a fost ridicat atunci...

Nu mai reiau oricum ipotezele "holografice" postate pe topicul dedicat lui 9/11, fiindca as fi offtopic.
In orice caz, ramin perplex cind mai discut cu partizani inca infocati ai "teoriei oficiale 9/11", care vin cu argumentul aiuristic ca s-a gasit totusi un motor de avion pe linga ruinele Twin-Towers.

Nu ma mai surprinde insa replica lor cind le explic (cu argumente solide, pe linga cele 1001 dovezi paralele ca totu-i o prosteala monumentala) ca motorul ala azvirlit in graba de "scenaristi" :evil: era de un tip total diferit de motoarele "avioanelor" intrate cica-n blocurile-turn (n.b.: zburind cica pilotate de niste araboi amatori si-n plus cu o viteza cu 300 km/h peste limita maxim admisa/posibila la inaltimea respectiva):

" - Maaa leshi? Ce poate sa stie un amarit ca tine in comparatie cu expertii americani??" :-D :lol: :evil:

...Si-atunci devin si mai convins ca am postat aiurea-n tramvai pe RUFOn de-atitia ani.
Fiindca obtuzitatea unor tipi altfel considerati inteligenti e o dovada-n plus ca spalarile temeinice ale creierelor Turmei dau rezultate impecabile-  mai dihai ca Arielu'. 8-)
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Ganditorul din 13 Martie 2014, 17:11:09
Citat
- Maaa leshi? Ce poate sa stie un amarit ca tine in comparatie cu expertii americani??" :-D :lol: :evil:

...Si-atunci devin si mai convins ca am postat aiurea-n tramvai pe RUFOn de-atitia ani.
Fiindca obtuzitatea unor tipi altfel considerati inteligenti e o dovada-n plus ca spalarile temeinice ale creierelor Turmei dau rezultate impecabile-  mai dihai ca Arielu'. 8-)

Mai este o interpretare posibila : mananca si ei o paine alba pentru statutul oficial (si recunoscut) de inteligenti.
Revenind on-topic Rufon - Crezi cumva ca cei care au aburit zeci de ani societatea ca OZN-urile sunt "baloane meteo" nu erau inteligenti si ca "emiteau" teoriile alea aiuristice gratuit ? Sau ca deveneau brusc inteligenti ...dupa ce ieseau oficial din sistem ?
Eu cred ca erau inteligenti si ca-si faceau meseria de aburitori oficiali . Norocul lor ca pe atunci painea alba se castiga usor, pentru ca nu erau Ru-fo(n)rumuri - astia de azi trebe sa faca si "munca de teren" ca sa abureasca "om la om" diferiti ZEN cu intelighentia mult peste medie.  Asa ca n-ai postat degeaba pe aici - candva va bate cineva la usa sa-ti aduca un cadou (cu 6 zerouri) pentru munca prestata :evil: ( :martiansmile:)
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: equilibrum din 13 Martie 2014, 19:24:54
Asta e una din declaratiile minimalizate:

Secretarul general al Interpol, Ronald K. Noble, a declarat marţi că „pista teroristă se îndepărtează”, în ancheta demarată, relatează Mediafax. „Cu cât avem mai multe informaţii, cu atât suntem mai înclinaţi să conchidem că nu este vorba despre un incident terorist”, a declarat Noble.

„Este vorba despre trafic de fiinţe umane”, a adăugat el, referindu-se la prezenţa la bordul avionului a cel puţin două persoane care s-au îmbarcat cu paşapoarte europene false.


http://www.gandul.info/international/telefoanele-pasagerilor-aflati-in-avionul-malaysia-airlines-dat-disparut-sambata-functioneaza-12242935?utm_source=Facebook&utm_medium=Cross&utm_campaign=Mediafax (http://www.gandul.info/international/telefoanele-pasagerilor-aflati-in-avionul-malaysia-airlines-dat-disparut-sambata-functioneaza-12242935?utm_source=Facebook&utm_medium=Cross&utm_campaign=Mediafax)


Nu trebuie luat exact asa, ci trebuie inteles ca Interpolul considera dubios incidentul, ceea ce poate sa intareasca ipotezele vehiculate pana acum de colegii forumisti :)
Titlu: Re: Marea diavolului transparent
Scris de: Xanadron din 13 Martie 2014, 20:25:53
Alte pareri demne de citit: http://projectcamelotportal.com/blog/31-kerrys-blog/2042-flight-370-where-s-echelon-when-you-need-them (http://projectcamelotportal.com/blog/31-kerrys-blog/2042-flight-370-where-s-echelon-when-you-need-them)

Una din noutati: cei 20 de chinezoi geniali lucrau de fapt pentru o companie a lui Jacob Rothschild... :evil: (Blackstone). Fiindca Freestyle Semiconductors (care livra in 1968 transpondere pentru programul Apollo, pe cind apartinea de Motorola) :rocket: are o istorie cam complicata.

In orice caz, principala distractie a respectivilor pasageri era sa pritoceasca instalatii care sa faca avioane sau nave militare invizibile. :-o Mai ales pentru DOD / U.S.Navy, evident - fiindca-i de fapt o companie din Texas (habar n-aveam nici asta).

...Povestea evaporarii Boeingului 777-200 (nici nu exista de fapt vreo naratiune coerenta in media "normala") se complica deci pe zi ce trece, nu-i asa?! 8-)
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: equilibrum din 13 Martie 2014, 21:09:11
Una din stirile mediafax spunea ca 10 sateliti chinezi au scanat zona... e cam greu sa ascunzi un avion, decat daca ai acces la resurse nelimitate... sau sa "orbesti" satelitii daca nu ii ai sub control :D s.a.m.d.
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Ganditorul din 13 Martie 2014, 22:13:35
Citat
... principala distractie a respectivilor pasageri era sa pritoceasca instalatii care sa faca avioane sau nave militare invizibile. :-o Mai ales pentru DOD / U.S.Navy, evident - fiindca-i de fapt o companie din Texas (habar n-aveam nici asta).

Ar fi tare ca disparitia sa fie o demonstratie "live" a specialistilor din avion pe principiul licitatiei : "cine ne gaseste trebuie sa aiba si banii pregatiti pentru a cumpara "minunea invizibila"".   

Prea se agita multe foste civile si militare pentru gasirea unui "amarat" de avion civil ...   :-(                                         
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: panta_rh_ei din 13 Martie 2014, 23:14:00
Dacă, fie şi într-un procent foarte mic, povestea asta e adevărată, singurul lucru important de aici este faptul că genialii sunt CHINEZI.  Dacă totul ar fi fost o demonstraţie pentru restul lumii făcută cu acordul americanilor,  SUA nu s-ar fi străduit atât de mult să-i caute/găsească pentru că ar fi ştiut unde sunt.  Nu-i exclus ca genialii chinezoi s-o fi şters-o englezeşte de la americani cu minunea realizată cu mintea lor şi dolarii americani (poate circulă şi pe la ei zicala aia care zice că sângele apă nu se face  :-D :-D  :-o). Eu înţeleg că avem acum telefoane  hidrofobe dar să sune chiar şi de pe fundul Oceanului Indian unde zic americanii că s-ar afla? Sigur e o diversiune: căutaţii voi pe-acolo că-i găsim noi, indiferent unde s-ar afla.
Şi dacă nu-i găseşte cine trebuie...sunt o mulţime de comunişti galbeni cu...mulţi galbeni. Şi cum numai mâine nu-i poimâine...  Vom afla care-i culmea coincidenţei.  :-D :?
Titlu: Re: Marea diavolului bombastic ;-)
Scris de: Xanadron din 14 Martie 2014, 09:05:29
Alte pdv-uri interesante - pe veteranstoday de pilda:
http://www.veteranstoday.com/2014/03/13/missing-777-or-flying-bomb/ (http://www.veteranstoday.com/2014/03/13/missing-777-or-flying-bomb/)
...unde (daca-s reale) citeva e-mailuri "hackerite" cica de prin Ucraina pun "accidentul aviatic" intr-o noua lumina terifianta... 8-)

...sau alta ipoteza - si mai abracadabranta -  :-o a unei experte in arme d-alea cuantice (LaWS Weapons Systems):
http://exopolitics.blogs.com/peaceinspace/2014/03/leuren-moret-flight-370-downing-was-us-navy-energy-weapons-demo-for-putin-payback-for-kuala-lumpur-war-crimes-tribunal-ve.html (http://exopolitics.blogs.com/peaceinspace/2014/03/leuren-moret-flight-370-downing-was-us-navy-energy-weapons-demo-for-putin-payback-for-kuala-lumpur-war-crimes-tribunal-ve.html)

Ipoteza care, dac-ar fi reala, ar explica si absentza oricaror resturi ale avionului (armele din categoria direct-energy-weapons se stie ca pulverizeaza tzintele pina la nivel molecular).
...Sa fi fost deci vorba de-o "aratare a maimutzei" rusilor?! :roll: Posibil si asta...
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: acme din 14 Martie 2014, 19:36:11
Interesant ca acum au intors-o ca la Ploiesti si ca cineva cu "skills" ar fi furat avionul:
Malaysian government official said investigators are increasingly certain that someone with aviation skills was responsible for the change in course

Harta cu zonele de cautare ale satelitiilor:
(http://knowmore.washingtonpost.com/wp-content/uploads/2014/03/Satellite-search-2.png)
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: horia2008 din 16 Martie 2014, 15:36:05
Ar incerca / a incercat oare cineva dibaci (si aici ma refer desigur si la distinsul domn Rudan V.) o localizare prin remote viewing  :| :|; si daca da cu ce rezultate oare?  :| :|
intrebarea mea retorica....


Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: tractorbeam din 17 Martie 2014, 10:44:56
Daca informatiile publicate via sistemul satelitar INMARSAT sunt cele reale, respectiv traiectoria spre nord deasupra uscatului si traiectoria spre sud spre Oceanul Indian atunci datorita imbulzelii de radare militare in zona de nord trebuie eliminta acea traiectorie si cautat numai in sud si trebuie cautat insule cu foste/actuale piste de aterizare suficient de lungi pentru a permite aterizarea unui Hercules.
Titlu: Re: Marea diavolului aterizat pe Diego Garcia?!
Scris de: Xanadron din 17 Martie 2014, 14:38:56
Hmm, chiar nu văd vreo legătură între distanţa necesară unui "turboprop" Hercules C-130 pt. aterizare (între 350-600m la încărcare maximă/minimă) şi pista incomparabil mai lungă (de 3-5 ori mai precis) de care are nevoie un jet-liner Boeing 777-200 cu +250 de pasageri la bord  - minimum 5,600 ft (1,705 m).

Interesant mi se pare-n schimb “blazonul” teritoriilor outre-mer britanice din Oceanul Indian, în care apare verde-n faţă numele continentului dispărut Lemuria. :-o :wink:
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: tractorbeam din 17 Martie 2014, 15:37:44
Xanadroane,

Pai ma gandeam ca acolo unde e o pista pentru Hercules care sa sustina greutatea unui c-130 incarcat care aterizeaza, se poate prelungi pista sa aterizeze si un 777, bineinteles cu ceva efort si o trupa de sapatori dedicati (adica buldozere dedicate), unde nu ai pista care sa suporteo anume greutate la decolare/aterizare, nu ai de ce sa incerci sa pui un avion jos ca risti sa nu il mai poti urni de acolo.
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Xanadron din 17 Martie 2014, 19:30:34
Tractorbeame, :lol:

Sorry man, da' tot nu tzine comparatia - fiindca "The C-130 Hercules aircraft is capable of operating from rough, dirt strips and is the prime transport for paradropping troops and equipment into hostile areas."...
...in timp ce 777-ul nu admite decit piste netede si betonate - f. solid inca, avind nu doar cca 20 tf/roata - dublu fatza de C-ul 130 -, ci si o viteza minima dubla comparativ cu Boeingul.
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Urban din 17 Martie 2014, 19:40:41
Observatie:

Chinezii, americanii, malaezienii, vietnamezii cauta de zor aparatul "pierdut".
Singurii care stau in banca lor sunt ...rusii.
Oare de ce?
Tinand cont ca au ridicat la fileu mingea internationala odata cu alipirea Crimeii am impresia ca au ceva ascuns prin maneci.
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: tractorbeam din 18 Martie 2014, 09:03:16
Tractorbeame, :lol:

Sorry man, da' tot nu tzine comparatia - fiindca "The C-130 Hercules aircraft is capable of operating from rough, dirt strips and is the prime transport for paradropping troops and equipment into hostile areas."...
...in timp ce 777-ul nu admite decit piste netede si betonate - f. solid inca, avind nu doar cca 20 tf/roata - dublu fatza de C-ul 130 -, ci si o viteza minima dubla comparativ cu Boeingul.

Hai ca m-ai prins, probabil ca oboseala de wk isi spune cuvantul, corect ai dreptate pentru asa o scula grea e nevoie de o pista betonata si lunga dar atentie nu orice pista betonata poate sustine o asemenea greutate
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Ganditorul din 18 Martie 2014, 09:10:21
Mergand pe linia asta rusii or sa fie de vina si pentru acceleratia gravitationala  :evil:

Disparitia acestui imens "777" ma face sa ma simt mandru ca romanii au gasit in Apuseni epava avionului-musca cautand cu ROMATZA, cu pompierii, jandarmii, SMURD si cu lanterna localnicilor. Fata de cele "n" super-puteri implicate in cautatrea imensului avion suntem cu 2 etaje mai sus - poatear fi bine sa le dam "la export" niste lipoveni cu lotca, sa-i scoata din impas.

Adica un oras zburator de dimensiunile "777" dispare de pe radar si zboara inca 6 ore (nedetectat) de nici un radar militar, civil sau de supersofisticatele sisteme de supraveghere din satelit  :rainbow:
 - Mari puteri militare cheltuiesc zeci de miliarde pentru "invizibilitate radar" - dar nu reusesc mare lucru si un amarat de pilot - suparat ca justitia nu i-a facut dreptate in calitatea lui de fan al unui lider politic zonal - vine cu o batista fermecata si face imensul avion invizibil la toate radarele aflate in zona (... vai de mama lui de sistem de supraveghere/aparare a "jandarmului mondial"). Daca un avion dispare de pe radar si nu e gasit dupa atatea zile undeva e o "buba in sistem".
Noroc ca la ei nu se cer demisii - asa ca la noi - si ca tugulanul plateste ca prostul pentru sisteme "superioare" de supraveghere si aparare.  Noroc ca nebunia coreana nu s-a tradus anul trecut si in parctica - ca astia nu gasesc un Boeing cu radarul - da'pai o rachetutza de 10 m ... fara antene de balizaj, fara semnale de telefonie, fara GPS fara  etc.
Voua nu vi se pare ca e o poveste cusuta cu atza ...prea alba si ca  :evil: si-a bagat coada (si evident  :evil: striga "prindeti  :evil: -cii ")?
Titlu: Re: Marea diavolului alien(ant)
Scris de: Xanadron din 18 Martie 2014, 09:18:46
Hai ca m-ai prins, probabil ca oboseala de wk isi spune cuvantul, corect ai dreptate pentru asa o scula grea e nevoie de o pista betonata si lunga dar atentie nu orice pista betonata poate sustine o asemenea greutate

Asa-i - C130-urile au demonstrat oricum ca pot pot decola/ateriza pina si de pe puntea portavioanelor. :-o
Ultimele ipoteze hiperfanteziste (gen TinTin) cum ca 777-ul ar fi aterizat pe o pista "demontabila" nu au nici ele vreun suport logic.

Observatie:
Chinezii, americanii, malaezienii, vietnamezii cauta de zor aparatul "pierdut".
Singurii care stau in banca lor sunt ...rusii.
Oare de ce?
Tinand cont ca au ridicat la fileu mingea internationala odata cu alipirea Crimeii am impresia ca au ceva ascuns prin maneci.

Mda, rusii au mereu asi in mineci - sau sub pamint. Fiindca poseda nenumarate piste pt. decolare/aterizare... subterane, perfect camuflate, de pe vremea asa-zisului Rezbel Rece (am mai povestit asta p-aici, pe baza unor marturii "pe persoana fizica", vb. lui Vanghelie.) :lol:
Cit de mult adevar o fi si-n teoria sprijinului unei rase ET "aliate" :-) primit cica mai nou de Putin & Co. ramine de vazut.

Desi pare mai mare probabilitatea unei demonstratii de "magick" :star: din partea taberei opuse - ca raspuns la mutarile perfect calculate de sah (si mat?) ale rusilor. Pe care nu-i apar insa cumva, manevrele lor fiind circumscrise-n definitiv aceluiasi joc de glezne al "suprematismului".
In orice caz, "demonizarea" rusilor e cel putin deplasata - mai ales daca ne gindim ca ei au 2 (doua) baze mari si late in afara granitelor proprii (Tartus/Siria si Sevastopol/Crimeea), in timp ce "criticii" lor 'merigani au cu sutele si pe toate meridianele... (doua - doar la noi.)

P.S. Cine mai crede ca Serviciile "sforarilor" :evil: - din indiferent care tabara - n-au idee unde se afla avionul malaiezian, e cel putin naiv.
Pina si eu am idee. :-D
Titlu: Re: Marea diavolului malaiezian - P.S.
Scris de: Xanadron din 18 Martie 2014, 09:43:15
P.S. necesar (cu scuze pt. dubla postare) - si interesant, chiar daca n-o fi pe intelesul unor colegi paraleli cu manevrele / cutumele aviatiei comerciale.

http://keithledgerwood.tumblr.com/post/79838944823/did-malaysian-airlines-370-disappear-using-sia68-sq68 (http://keithledgerwood.tumblr.com/post/79838944823/did-malaysian-airlines-370-disappear-using-sia68-sq68)

Concluzii (pe scurt): ipoteza asta presupune ca 777-ul a ajuns in India sau Afganistan (de ce anume, om afla cindva... poate), 8-) profitind cu schepsis de "umbra radar" a altui zbor.
Titlu: Re: Marea diavolului malaiezian - P.S.
Scris de: Arhanghelul din 18 Martie 2014, 10:40:46
Concluzii (pe scurt): ipoteza asta presupune ca 777-ul a ajuns in India sau Afganistan (de ce anume, om afla cindva... poate), 8-) profitind cu schepsis de "umbra radar" a altui zbor.

Asta este o manevra cu probabilitate cea mai mare ... mai ales ca oprisera transponderul ...
Citind datele cu caracter public despre caracteristicile modelului de avion (Boeing 777-200ER) implicat in acest "eveniment insolit" ... distanta parcursa la incarcatura maxima este de aproximativ 15.000km (curse intercontinentale) ... adica poate face o  cursa directa din Kuala Lumpur pana la Bucuresti la o viteza de croaziera de 500-600km / h fara a se complica  ... MH370/MAS370 cursa avea de parcurs direct pana la Beijing ~5.000 km ... deci rezervoarele erau aproape pline ...

http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370 (http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_370)




Titlu: Re: Marea diavolului malaiezian - P.S.
Scris de: tractorbeam din 18 Martie 2014, 14:53:08
...ipoteza asta presupune ca 777-ul a ajuns in India sau Afganistan
Este foarte posibil ce zice Keith acolo, daca s-a zburat shadow si atunci sa asteptam sa se ridice acelasi aparat cu transponder inchis dintr-o anumita zona si sa se lipeasca din nou de coada altui aparat care are transponder deschis si apoi la momentul oportun sa-si schimbe brusc cursul si sa intre in picaj in vreun zgarie-nori din europa sau asia sau poate chiar US daca odata alimentat (poate chiar acum se monteaza o capacitate suplimentara de stocare a carburantului) are capacitatea de a efectua un zbor transatlantic.
Titlu: Re: Marea diavolului malaiezian - P.S. cu 9/11 raspunsuri
Scris de: Xanadron din 18 Martie 2014, 15:27:50
Este foarte posibil ce zice Keith acolo, daca s-a zburat shadow si atunci sa asteptam sa se ridice acelasi aparat cu transponder inchis dintr-o anumita zona si sa se lipeasca din nou de coada altui aparat care are transponder deschis si apoi la momentul oportun sa-si schimbe brusc cursul si sa intre in picaj in vreun zgarie-nori din europa sau asia sau poate chiar US daca odata alimentat (poate chiar acum se monteaza o capacitate suplimentara de stocare a carburantului) are capacitatea de a efectua un zbor transatlantic.
Da, chiar e posibila explicatia asta nu tocmai "SF" a doar aparentei evaporari a cursei MH370.

Mult-prea-idealistului de JE nu i se pare-n schimb posibil (din nefericire este totusi...) ca marea majoritate a omenirii asteia somnambule :-D sa mai poata crede in versiunea oficiala a caderii Turnurilor Gemene in 9/11 din cauza unor avioane comerciale de pasageri busite-n ele de niste arabetzi amatoricesti - cu efecte aberante si-n plus la viteze imposibile.
Si implicit sa creada-n eventualitatea unei utilizari similare a unui avion similar pentru un alt asa-zis "atac terorist" similar - whahaha.
Fiindca asta ar insemna respingerea, contrara oricarei logici elementare, a urmatoarelor evenimente:

- evacuarea preventiva a Cladirii 6 (inclusiv seiful ei subteran de 15/15 m)
- caderea aberanta, inexplicabila a Cladirii 7 (sediu "discret" al CIA si nu numai), care s-a dovedit a fi fost in plus anuntata (din greseala)... in avans pe un cunoscut post TV
- speculatiile financiare evident premeditate cu doar citeva zile inainte de 11.09.2001, ale unora :evil: care stiau clar in devans ce se va petrece
- lipsa la fel de suspecta a sefilor (in majoritate evrei) de prin birourile WTC, la data si ora stiuta
- unicul motor cu reactie gasit p-acolo, deloc potrivit tipului de avioane care se sustine c-ar fi penetrat The Twin Towers - si, logic, azvirlit in graba prin zona de "scenaristii" care ne cred evident muuult mai idioti - in sensul de creduli din lene neuronala - decit sintem. Adevaru-i ca gresesc doar prin generalizare absoluta, fiindca-n rest media ponderata a "intelighentiei planetare" e la pamint - ba chiar dedesubt :-D (v. maxima "Inteligentza are limite, prostia nu" - repet, in sens de comoditate a digerarii oricaror abureli oficioase).
- "prajirea" stranie a mii de masini din parcari, prin efecte colaterale termice la fel de stranii ale probabilelor arme scalare utilizate in la fel de probabila "demolare controlata" a Turnurilor Gemene
- ...concluzie dedusa in urma analizei microparticulelor rezultate in urma dezintegrarii aproape moleculare a cladirilor
- ...dar si a faptului ca sub ruine au persistat temperaturi de cca 1000 grade Celsius, :star: timp de 3 saptamini de la tragicul eveniment
- negasirea niciuneia din cele 4 cutii negre, desi s-au "gasit" (sanchi) pe linga numitul turboreactor si scaune, roti intacte de avion, ba chiar si pasapoarte in stare perfecta :-D etc.
- imposibilitatea zborului asa-ziselor avioane cu 560 mph la altitudinea respectiva (nu pot depasi 360 mph sub nicio forma, fiindca sisteme automate au grija de asta; in plus, s-ar dezintegra in aer la 560 mph)
- inertia inexplicabila a USAF de a interveni fie si macar la a doua coliziune - desi doua avioane AWACS patrulau in zona limitrofa New-York-ului exact in acea dimineatza
- lasind viteza aberanta deoparte, imposibilitatea (demonstrata efectiv pe simulatoare de zbor) de a "nimeri" cladirile, fie si de catre piloti cu vasta experientza, nu de presupusii piloti amatori araboi.

Simultan, cineva care inca ar mai crede-n prosteala monumentala :lol: a versiunii oficiale de "poveste" despre 9/11 ar trebui sa creada in:

- gogosile cu avioanele niciodata cazute pe Pentagon sau in Shanksville PA - putinele poze date publicitatii vorbesc de la sine, ca sa nu mai zic ca inregistrarile camerelor video de la Pentagon n-au fost niciodata facute publice - ghici ciuperca... atomica de ce? :wink:
...plus alte 1001 afirmatii oficiale de un ridicol ofensator de-a dreptul, :x a caror analiza in detaliu ar necesita insa citeva mii de pagini.
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Ganditorul din 18 Martie 2014, 16:01:22
Iar sunt Gica-contra si pun 3 intrebari la varianta zborului shadow

1. nu trebuie sa fie de acod si avionul de sus ... cel care tine "umbrela" pentru aceasta manevra ?
2. cate avioane treceau prin zona disparitiei in momentul in care "777" s-a facut umbra si care era destinatia avioanelor ce puteau deveni "umbrela" ?
3. cat de departe se poate ajunge prin zborul shadow ? banuiesc ca undeva, candva cele doua avioane isi spun "la revedere" si devin iar  2 tinte pe ecranul radarului ...tinte care coboara/merg diferit la aterizare  etc etc
Ori asta inseaman o complicitate mai mult decat vizibila a tuturor operatorilor radar din zona, care n-au raportat o tinta  ce a aparut brusc in zona aeroportului Y din tara M (eventual un inamic, un OZN, o posibila amenintare etc).

Nu pot sa cred ca acest tip de zbor - shadow, inspirat din modul cum treceau submarinele prin stramtori, sub burta unui petrolier - deci nu pot sa cred ca acest tip de zbor poate ramane nedetectat de atatea forte si tari riverane (fara o complicitate directa) si ca Boeing-ul poate parca pe Casa Poporului in timpul unei sedinte de somn parlamentar - luindu-ne prin surprindere, ca de obicei (Doamne Fereste ...).

P.S. Pe jucaria aia de site, pe care a dat-o cineva pe aici, unde se urmaresc "on line" avioanele ce sunt in aer se poate vedea si ceea ce a fost cu cateva zile in urma ?
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Arhanghelul din 18 Martie 2014, 16:12:28
Iar sunt Gica-contra si pun 3 intrebari la varianta zborului shadow

1. nu trebuie sa fie de acod si avionul de sus ... cel care tine "umbrela" pentru aceasta manevra ?
2. cate avioane treceau prin zona disparitiei in momentul in care "777" s-a facut umbra si care era destinatia avioanelor ce puteau deveni "umbrela" ?
3. cat de departe se poate ajunge prin zborul shadow ? banuiesc ca undeva, candva cele doua avioane isi spun "la revedere" si devin iar  2 tinte pe ecranul radarului ...tinte care coboara/merg diferit la aterizare  etc etc
Ori asta inseaman o complicitate mai mult decat vizibila a tuturor operatorilor radar din zona, care n-au raportat o tinta  ce a aparut brusc in zona aeroportului Y din tara M (eventual un inamic, un OZN, o posibila amenintare etc).

Nu pot sa cred ca acest tip de zbor - shadow, inspirat din modul cum treceau submarinele prin stramtori, sub burta unui petrolier - deci nu pot sa cred ca acest tip de zbor poate ramane nedetectat de atatea forte si tari riverane (fara o complicitate directa) si ca Boeing-ul poate parca pe Casa Poporului in timpul unei sedinte de somn parlamentar - luindu-ne prin surprindere, ca de obicei (Doamne Fereste ...).
Este logic ca se face cu complicitatea unei tari/aliante de tari sau grupuri oligarhice statale ... cred ca avioanele au aterizat unul dupa altul  sub controlul si acordul turnului de control civil si/sau militar mai ales ...

P.S. Pe jucaria aia de site, pe care a dat-o cineva pe aici, unde se urmaresc "on line" avioanele ce sunt in aer se poate vedea si ceea ce a fost cu cateva zile in urma ?
Da se poate urmari istoricul pe  http://www.flightradar24.com/16.32,58.91/3 ... daca ai cont Premium (cu bani) ...

http://www.rufon.org/forum/index.php/topic,1879.msg88259.html#msg88259 (http://www.rufon.org/forum/index.php/topic,1879.msg88259.html#msg88259)

Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Arhanghelul din 18 Martie 2014, 19:38:16
O ipoteza ozenista ...  :ufo:

http://www.ufopolis.com/2014/03/el-logo-del-avion-de-malasia-aparecio-en-cuatro-ocasiones-en-los-circulos-de-las-cosechas/ (http://www.ufopolis.com/2014/03/el-logo-del-avion-de-malasia-aparecio-en-cuatro-ocasiones-en-los-circulos-de-las-cosechas/)

Nu stiu sapniola ... decat cea cunoscuta de Goagal ... un frate sau o sora de-a noastra de prin Iberica sa ne spuna subiectiv ...  ce priceputeste di' pe colo ...
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: equilibrum din 19 Martie 2014, 08:01:46
Logo-ulavionului malayezian a aparut de patru ori in cercuri (crops circle)

rezumat:
- ciudata coincidenta in care apare logo-ul avionului in patru cercuri considerate serie in sine.
- punctele 1 si 2 dau anii aparitiei cercurilor si locatia
-se specifica recurenta desenului in minim inca doua cercuri din ani diferiti
- despre ultimul cerc se zice ca a fost considerat ca  harta stelara


cam asta e in mare articolul
Titlu: Re: Marea diavolului in flacari?!
Scris de: Xanadron din 19 Martie 2014, 08:50:43
Logo-ulavionului malayezian a aparut de patru ori in cercuri (crops circle)

cam asta e in mare articolul
...Adica frectie fara directie - la jamba trenului de aterizare. :-D
E f. OK insa ca l-ai rezumat, colega equilibrum, fie si doar ca sa nu creada cineva c-a pierdut vreo stire importanta.

Uite insa si-o alta teorie (simpla, dar veridica) despre un posibil incendiu (al instalatiei electrice a avionului) - motiv posibil si-al urcarii lui la peste 45.000 feet (13.725 m), mult peste plafonul normal de zbor.
Virajul brusc la stinga ar fi fost si el, dupa autorul asta, facut de pilot pt. a se indrepta spre cel mai "abordabil" aeroport din zona pt o aterizare de urgentza - Langkawi.

http://www.wired.com/autopia/2014/03/mh370-electrical-fire/ (http://www.wired.com/autopia/2014/03/mh370-electrical-fire/)
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: equilibrum din 19 Martie 2014, 09:03:12
Tot nu explica lipsa oricaror urme... eu stiam ca intotdeauna lasa minim pete de kerosen, ulei, o vesta de salvare, ceva "gasibil". Iar daca a aterizat fortat tot era usor de identificat dupa telefoane, daca se aflau cum se zicea, in raza de acoperire a oricarei retele mobile.

Sa ma hazardez cu un pronostic: avionul s-a dorit "disparut"... una din motivatii e posibil pentru abaterea atentiei publice spre mister. Ce ne-au pregatit de dupa perdea nu ma stresez sa stiu, vom afla curand. Oricum a fost o diersiune buna ca sa egaleze interesul pentru jocul de sah mondial, in care Putin tocmai a "mancat" si al doilea nebun  :)
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Arhanghelul din 19 Martie 2014, 10:01:13
Bomba a ajuns ... la stapanii petrolului (Marea Arabica)... deh dracul ia pus sa (re)inventeze masina electrica ....

http://www.mediafax.ro/externe/disparitia-aeronavei-malaysia-airlines-politia-din-maldive-verifica-marturiile-locuitorilor-unei-insule-cu-privire-la-avionul-disparut-12290282 (http://www.mediafax.ro/externe/disparitia-aeronavei-malaysia-airlines-politia-din-maldive-verifica-marturiile-locuitorilor-unei-insule-cu-privire-la-avionul-disparut-12290282)

P.S. In zona respectiva se afla 3 grupuri de lupta occidentale ... 2 anti-piraterie si 1 pentru blocada de la gura Golfului Oman ... Iran ... se stie ... tare curios ca n-au detectat cu Aegis-ul si ce mai are portavionul din zona ...ciudat ... tare ciudat ... sunt mama in mana cu  :evil: ...

(http://media.tvrinfo.ro/image/201205/w620/800px-somalian-piracy-threat-map-2010_99271300.png)

http://stiri.tvr.ro/piratii-somalezi-fac-o-noua-captura--au-deturnat-un-vas-petrolier-in-marea-arabiei_15029.html (http://stiri.tvr.ro/piratii-somalezi-fac-o-noua-captura--au-deturnat-un-vas-petrolier-in-marea-arabiei_15029.html)
Titlu: Re: Marea diavolului si Bomba NBC din Oceanul Indian ...
Scris de: Arhanghelul din 19 Martie 2014, 15:48:33
Bomba a ajuns ... la stapanii petrolului (Marea Arabica)... deh dracul ia pus sa (re)inventeze masina electrica ....
.................................................................................
P.S. In zona respectiva se afla 3 grupuri de lupta occidentale ... 2 anti-piraterie si 1 pentru blocada de la gura Golfului Oman ... Iran ... se stie ... tare curios ca n-au detectat cu Aegis-ul si ce mai are portavionul din zona ...ciudat ... tare ciudat ... sunt mama in mana cu  :evil: ...

In sfarsit o ipoteza mai valabila ... ce raspunde mai multor intrebari ... cum a disparut un ditamai avionul ...

http://www.lovendal.ro/wp52/am-aflat-misterul-zborului-370-al-avionului-malaiezian-disparut-el-a-fost-deturnat-de-marina-americana-la-baza-militara-diego-garcia-din-oceanul-indian-avand-o-incarcatura-biologica-suspecta/ (http://www.lovendal.ro/wp52/am-aflat-misterul-zborului-370-al-avionului-malaiezian-disparut-el-a-fost-deturnat-de-marina-americana-la-baza-militara-diego-garcia-din-oceanul-indian-avand-o-incarcatura-biologica-suspecta/)

(http://resources3.news.com.au/images/2014/03/19/1226858/981391-95b4b958-aeec-11e3-bbbe-18ebc4e71679.jpg)
(http://resources3.news.com.au/images/2014/03/19/1226858/982095-a131f1c2-aeee-11e3-bbbe-18ebc4e71679.jpg)

http://www.news.com.au/travel/travel-updates/malaysia-airlines-mh370-pilot-had-five-runways-programmed-into-flight-simulator/story-fnizu68q-1226858982152 (http://www.news.com.au/travel/travel-updates/malaysia-airlines-mh370-pilot-had-five-runways-programmed-into-flight-simulator/story-fnizu68q-1226858982152)
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: kefren din 19 Martie 2014, 19:35:28
  A aparut o noua pista legata de disparitia avionului malaesian,daca este adevarata,naste o intrebarea:Ce mama dreaq cauta tocmai acolo?



http://www.puterea.ro/externe/avionul-malaysian-airlines-disparut-martori-din-maldive-spun-ca-au-vazut-un-avion-mare-care-zbura-la-altitudine-joasa-88476.html (http://www.puterea.ro/externe/avionul-malaysian-airlines-disparut-martori-din-maldive-spun-ca-au-vazut-un-avion-mare-care-zbura-la-altitudine-joasa-88476.html)
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: acme din 19 Martie 2014, 20:32:19
  A aparut o noua pista legata de disparitia avionului malaesian,daca este adevarata,naste o intrebarea:Ce mama dreaq cauta tocmai acolo?
http://www.puterea.ro/externe/avionul-malaysian-airlines-disparut-martori-din-maldive-spun-ca-au-vazut-un-avion-mare-care-zbura-la-altitudine-joasa-88476.html (http://www.puterea.ro/externe/avionul-malaysian-airlines-disparut-martori-din-maldive-spun-ca-au-vazut-un-avion-mare-care-zbura-la-altitudine-joasa-88476.html)

Ministrul transporturilor a infirmat:
"Investigators at the conference rubbished reports the plane may have been sighted over the Maldives.
Some residents of Kudahuvadhoo, one of the most remote parts of the area, said they saw a low-flying aircraft on the morning the flight's disappearance. Hishammuddin Hussein said these were false."
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: horia2008 din 25 Martie 2014, 09:53:22
http://www.hotnews.ro/stiri-international-16895426-cum-descoperit-compania-britanica-inmarsat-ultima-pozitie-avionului-boeing-777-malaysia-airlines.htm (http://www.hotnews.ro/stiri-international-16895426-cum-descoperit-compania-britanica-inmarsat-ultima-pozitie-avionului-boeing-777-malaysia-airlines.htm)
Citat
Guvernul malaezian a ajuns la concluzia ca, pe baza analizei prin satelit prezentata de compania britanica Inmarsat, zborul MH370 s-a prabusit in Oceanul Indian si nici un pasager nu a supravietuit, informeaza The Telegraph.
Intr-o declaratie de presa sustinuta luni, premierul malaezian Najib Razak a anuntat ca, folosind un tip de analiza care n-a mai fost utilizata intr-o astfel de ancheta, inginerii de la Inmarsat au fost in masura sa stabileasca faptul ca ultima pozitie detectata a avionului a fost deasupra mijlocului Oceanului Indian.
Rolul Inmarsat in cautarea zborului MH370 a inceput imediat dupa ce aeronava a disparut. Desi principalele cai de comunicatii cu aeronava au fost oprite, unul dintre satelitii Inmarsat a continuat sa trimita o serie de impulsuri automate catre avion.
 Prin analiza acestor impulsuri, Inmarsat a fost in masura sa stabileasca faptul ca MH370 a continuat sa zboare timp de cel putin cinci ore dupa ce a parasit spatiul aerian al Malaeziei si ca a zburat de-a lungul coridorului sudic, la o inaltime de peste 9.000 de metri.

Informatiile au fost transmise oficialilor din Malaezia in data de 12 martie, dar guvernul nu le-a recunoscut public decat trei zile mai tarziu. Acestia au inceput sa redirectioneze eforturile de cautare in acea zi si sa se concentreze pe informatiile trimise de Inmarsat.
Citat
Aeronava Boeing 777 a Malaysia Airlines a cazut in Oceanul Indian, a anuntat luni premierul Malaeziei, citat de AFP.
"Cu regret si adanca tristete trebuie sa va informez ca, in conformitate cu aceste date noi, zborul MH370 a ajuns in sudul Oceanului Indian", a declarat Najib Razak.
Premierul a mai aratat ca Malaysia Airlines a informat familiile cu privire la soarta celor 239 de persoane aflate la bordul aeronavei.
"Nicio persoana de la bord nu a supravietuit", se arata intr-un sms trimis de compania aeriana familiilor victimelor, citat de BBC.
BBC a vazut mesajul care arata ca se presupune "dincolo de orice indoiala rezonabila" ca aeronava este pierduta si ca nu exista supravietutori.
Un Boeing 777 apartinand Malaysia Airlines, care facea legatura intre Kuala Lumpur si Beijing, avand 239 de persoane la bord (227 de pasageri si 12 membri ai echipajului), a disparut de pe radar in noaptea de 7-8 martie, deasupra Marii Chinei de Sud, iar mai multe tari din zona au lansat misiuni de cautare maritima si aeriana pentru localizarea aparatului.
Nu vreau sa fiu cinic, dar in ignoranta mea fac si eu o intrebare : oare asa o fi? :?  cam prea se leaga toate (cu ata alba :-o), dupa parerea mea...

Titlu: Re: Marea diavolului tasmanian
Scris de: fiulploii din 25 Martie 2014, 12:17:36
(https://www.heidelbergbakery.com/files/images/Edible%20Image%20-%20Spinning%20Tasmanian%20Devil.jpg)

  Bineinteles ca exista si variantele de rapire extra sau intra-terestra cu sau fara ajutor pamantean.
  Eu zic ca e genul de situatie in care lipsesc la greu informatii si de aceea nu se poate trage nici o concluzie clara . Seamana povestea cu aburelile tabloidelor autohtone despre viata ''vedetelor'' .
  Sunt curios ce parere au detectorii de RV cu sau fara ansa. Acum ar fi momentul stralucirii lor insa poate ca sunt deja angajati de armata si deci avem ''silentio in cuadratura cercului'' .. vicios.  8-)
Titlu: Re: Marea diavolului Jacob Rothschild
Scris de: Xanadron din 26 Martie 2014, 10:05:46
(Pe scurt si fara linkuri, ca le puteti gasi si singuri):
Tevatura MH370 pare sa aiba o singura explicatie logica, dupa ultimele dezvaluiri legate de identitatea precisa a celor 20 de experti chinezi aflati la bordul avionului - fiindca 4 dintre ei erau "coproprietari" ai drepturilor de autor privind un microprocesor realmente revolutionar.

Restul de 20% din drepturile patentului respectiv apartineau firmei Freescale - si implicit lu' nea Rothschild :evil: (via The Carlyle Group).
Patentu' a fost insa oficial aprobat abia la 4 zile DUPA "disparitia" 777-ului - aici e schepsisu' decisiv.
Fiindca, dac-ar fi fost "legalizat" sa zicem cu 4 zile INAINTE, urmasilor celor 4 chinezoi (declarati acum morti, clar) le-ar fi fost transferate respectivele drepturi.

In conditiile actuale insa - BINGO ! - Freescale Semiconductors preia si aia 80% ai mortilor decedati  :-D - vorba ministrului nostru Dusha.

P.S. Istoria-i si mai duhnitor-stufoasa apropo de Freescale - printre ai carei "consilieri" s-au numarat de-a lungul timpului si G.H. Bush (senioru' pedo) sau John Major. :evil:
Si printre ai carei clienti principal au fost si firmele saudite ale familionului lui Osama Bin Laden - alt mort celebru pentru nenumaratele lui... decese mortale repetate din 3 in 3 ani, whahaha. :lol: :-D
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: horia2008 din 26 Martie 2014, 10:27:08
Deci, ca sa citam din clasici inca in viata cu soric, case closed :roll:
Un fleac, i-au ciuruit.... :-o


Titlu: Re: Marea diavolului J.R.
Scris de: Xanadron din 26 Martie 2014, 12:29:34
Deci, ca sa citam din clasici inca in viata cu soric, case closed :roll:
Un fleac, i-au ciuruit.... :-o

...Si totusi, io cred c-ar fi intr-adevar "case closed" doar daca J.R. ar ajunge la racoare.

Cine (pre)vede insa vreun Rothschild :evil: la mititica, sa ridice doua deshte! :-D
Titlu: Re: Marea diavolului Jacob Rothschild
Scris de: mm din 26 Martie 2014, 20:30:43
(Pe scurt si fara linkuri, ca le puteti gasi si singuri):
Tevatura MH370 pare sa aiba o singura explicatie logica, dupa ultimele dezvaluiri legate de identitatea precisa a celor 20 de experti chinezi aflati la bordul avionului - fiindca 4 dintre ei erau "coproprietari" ai drepturilor de autor privind un microprocesor realmente revolutionar.

Restul de 20% din drepturile patentului respectiv apartineau firmei Freescale - si implicit lu' nea Rothschild :evil: (via The Carlyle Group).
Patentu' a fost insa oficial aprobat abia la 4 zile DUPA "disparitia" 777-ului - aici e schepsisu' decisiv.
Fiindca, dac-ar fi fost "legalizat" sa zicem cu 4 zile INAINTE, urmasilor celor 4 chinezoi (declarati acum morti, clar) le-ar fi fost transferate respectivele drepturi.

In conditiile actuale insa - BINGO ! - Freescale Semiconductors preia si aia 80% ai mortilor decedati  :-D - vorba ministrului nostru Dusha.


  Felicitari, @Xanadron! Exceptional de logica, de-acum, explicatia "disparitiei" MH370-ului!
  Intr-o lume de talhari -precum aceea in care traim- furtul (inclusiv de inteligenta) este cea mai banala indeletnicire si e specializarea cu cea mai mare eficienta/utilitate pentru "practicantii" respectivi. Studiile facute pe comunitatile de maimute (din care ne "tragem") arata ca furtul este intrinsec acestor specii. [Furtul, cu variantele lui extreme de razboi, jaf, talharie, excrocherie, ... politica, etc.].
  Ati observat ca razboiul este -intotdeauna- si justificarea "logica" pentru jaful ulterior (razboiului)?
  Si ca: Jaful se face pe indelete intotdeauna pe timp de pace ("pacea" de dupa razboi - observatie colaterala)?
.
Titlu: Re: Marea diavolului Jacob Rothschild
Scris de: acme din 31 Martie 2014, 20:40:51
(Pe scurt si fara linkuri, ca le puteti gasi si singuri):
Tevatura MH370 pare sa aiba o singura explicatie logica, dupa ultimele dezvaluiri legate de identitatea precisa a celor 20 de experti chinezi aflati la bordul avionului - fiindca 4 dintre ei erau "coproprietari" ai drepturilor de autor privind un microprocesor realmente revolutionar.

In mod normal corporatiile au ca regula sa nu zboare impreuna mai mult de x persoane importante la un moment dat.
Titlu: Re: Marea diavolului Jacob Rothschild
Scris de: Xanadron din 31 Martie 2014, 21:43:45
In mod normal corporatiile au ca regula sa nu zboare impreuna mai mult de x persoane importante la un moment dat.
Corect - dar tocmai exceptiile confirma regula.

Ca si-n cazul catastrofei aeriene mult mai grave ca implicatii - si-n mod sigur explicata onest tot la Sfintu' Asteapta - :-D a Tupolevului ex-presedintelui Poloniei, care zbura spre Katyn insotit (contrar celor mai elementare masuri de securitate statala) nu doar de majoritatea ministrilor, ci si de alti sefi importanti din armata sau finantze.
Titlu: Re: Marea diavolului
Scris de: Arhanghelul din 15 Aprilie 2014, 15:48:52
""În demersul de a desluși misterul din jurul acestui incident, Discovery Channel vă aduce în premieră un documentar de o oră, intitulat  “Misterul  zborului  370″,  care expune  opiniile  celor  mai  prestigioşi  experţi  în  domeniul  aviaţiei  şi  securităţii referitoare la dispariţia zborului MH370 al companiei Malaysia Airlines. Materialul va fi difuzat duminică, 20 aprilie, la ora 16.00 şi în reluare la ora 24.00.""

http://pilotmagazin.ro/2014/04/misterul-disparitiei-avionului-malaysia-airlines-explicat-pe-discovery-channel-duminica-20-aprilie/ (http://pilotmagazin.ro/2014/04/misterul-disparitiei-avionului-malaysia-airlines-explicat-pe-discovery-channel-duminica-20-aprilie/)
Titlu: Re:MH-370 disparut din atentia MassMedia...dar si MH-17... are aceasi soarta ...
Scris de: Arhanghelul din 21 Octombrie 2014, 11:20:49
Ceva noutati ... n-ai sa vezi ...

http://theaviationist.com/2014/07/21/su-27s-escorted-mh17/ (http://theaviationist.com/2014/07/21/su-27s-escorted-mh17/)

http://eufrosin.wordpress.com/2014/10/05/doborarea-mh17-adevarul-a-iesit-la-iveala/ (http://eufrosin.wordpress.com/2014/10/05/doborarea-mh17-adevarul-a-iesit-la-iveala/)

Titlu: Re: Marea diavolului / dintii lui Cronos
Scris de: Xanadron din 21 Octombrie 2014, 11:33:28
Ba, noutatea-i totusi un blogger care scrie-n stilul asta "imprudent" despre kaballaho-sionisti si alte alea: :wink:
[...]Cu avantajul conferit de lungile lor cariere în domeniul informațiilor ( sau de “intelligence” cum le numesc mai nou toți cretinii de la vârf masonizați pe filiera americană, care se joacă de-a serviciile secrete românești)[...]