Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Analiza simbolisticii NWO a unor picturi murale

Creat de Xanadron, 21 Iunie 2011, 15:29:01

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Xanadron

Ceva ma face sa cred ca nu-i nevoie de predictiile unor anahoreti si nici de dezvaluirile soptite pe la coltzuri de "whistlebloweri" ca sa banuim directiile in care pare sa se indrepte omenirea (evident ca la modul strict dirijat).
Fiindca, pe zi ce trece, din ce in ce mai multe mesaje "in clar" vad ca ne inconjoara. :|

S-a mai discutat pare-mi-se p-aici despre "the Georgia Guidestones" sau frescele realmente stranii din DIA (Denver International Airport):





...dar sint interesant de "decriptat" si mai noile picturi murale din sediul Bank of America din Charlotte, NC.
http://vigilantcitizen.com/sinistersites/analysis-of-the-occult-symbols-found-on-the-bank-of-america-murals/



...Ceva pareri? :roll: - evident, in afara de cele postate pe site-ul mentionat.


Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Siberia

Zici de Denver - viitoarea capitala a Uniunii Americane ? :D Zici de aeroportul care vazut de sus are o forma de svastika ? :D zici de tablourile murale care ne prezinta mijloace de exterminare in masa ? :D
Dar de cal de ce nu zici nimic ?!  :-o ca mie calul imi pare a fi cel mai smecher de pe tarlaua aia :D (Mustangul albastru - ca sa nu zic vanat... ca al patrulea cal din Apocalipsa - cu ochii rosii, protapit la aeroport pe 11 Februarie 2008)

Ma duc sa arunc un ochi si pe peretii de la Noua Banca a Americii (recunosc ca la expozitia aceea nu m-am uitat inca:) ) si revin cu impresii  :wink:
"The end is the beginning of all things, Suppressed and hidden, Awaiting to be released through the rhythm Of pain and pleasure." - Jiddu Krishnamurti

Xanadron

Citat din: Siberia din  21 Iunie 2011, 20:01:40
Dar de cal de ce nu zici nimic ?!  :-o ca mie calul imi pare a fi cel mai smecher de pe tarlaua aia :D (Mustangul albastru - ca sa nu zic vanat... ca al patrulea cal din Apocalipsa - cu ochii rosii, protapit la aeroport pe 11 Februarie 2008)

...Da, buna conexiunea cu scenariul benzilor desenate din "The Telegraph", Siberia!
Iar Calul Albastru al Apocalipsei (cu nuantze Blue Beam poate) :-D e un alt simbol straniu de la Denver, cu ochii lui diavolesti. :evil:
Putina lume stie ca sculptorul care l-a creat (Luis Jimenez) a fost... omorit la montarea lui finala, cind i-a cazut un picior in cap si... dus a fost (statuia e din materiale compozite, dar are 32 ft. = 10 metri inaltime).
Curat apocaliptic, nu? :roll:





Hmmm... acum ma uit insa mai atent la fresca aia din Denver cu bebelusul, pasarea si "instalatia" dintre ei si parca-parca mi-ar trece prin chelie  :lol: ideea reprezentarii "traseului selenar" al sufletelor noastre... :fullmoon:

Cit despre mesajul 100% masonic al imaginii din centrala Bank of America, incerc sa ma concentrez mai mult pe mesajul celor 4 personaje din "subsol" (sa fie Obama cel din dreapta?) decit pe podeaua in sah, piramida, Soarele Negru, Scara lui Jacob sau posteriorul :-D tipei prinsa-n cubul iluziei Matrixului si trasa de sfori...
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Siberia

La Denver n-am putut sa nu observ Curcubeul cam peste tot in tablouri...hmmm... cat despre tablourile din Banca Americii... in cel pe care l-ai postat am crezut ca baiatul din dreapta de langa steagul rosu este Printul William - sa fie oare o chestie de genul Printul William va fi o figura conducatoare in NWO si steagul rosu sa indice o societate gen "comunisto-nazista" ? fiindca sunt convinsa ca tablourile au o legatura cumva cu cele din Denver.
Mai este un tablou cu niste oameni cu lopeti si tarnacoape... unii dedesubt, unul mai mare deasupra... cand l-am vazut mi-am amintit de minerii aia din America de Sud de-au fost salvati si tot globul a fost martor la marele miracol... Poate n-are nici o legatura, sau poate are ? cred ca sunt detalii ascunse pe care trebuie sa le gasim :)
"The end is the beginning of all things, Suppressed and hidden, Awaiting to be released through the rhythm Of pain and pleasure." - Jiddu Krishnamurti

Xanadron

#4
Da, multe-ar fi de comentat pe marginea simbolurilor apocaliptice-n definitiv din Charlotte sau Denver (unde multi copii care vad frescele bufnesc in plins).
Nu doar apropo de curcubeu (egal "diversitate" - nicio legatura cred insa cu marsurile gay, :lol: ci poate mai degraba cu viitoarea biodiversitate post-apocaliptica, creata artificial de sforarii NWO dupa "eradicarea" actualei linii genetice).
Interesant e ca Soarele Negru :star: (simbol preferat al organizatiilor oculte naziste gen Thule-Vril Gesellschaft) apare si la Denver.

Pictura murala din stinga holului Bank of America de care pomeneai se numeste "Making/Building":


...si e intr-adevar la fel de stranie ca simbolistica, EQ-ul inscriptionat in fatza mortului... sau doar adormitului gigantic :roll: ingropat in argila rosiatica insemnind ceva... (Emotional Quotient poate?). Legat de o "reconstructie din Haos" a... Noii Ordini probabil. :roll: ("Ordo ab Chao")

Pictura centrala din holul Bank of America e botezata "Chaos/Creativity" si contine, evident, mesaje simbolice la fel de imbirligate, incepind cu siluetele eterice cuprinse de-un FOC simbolic (pacat ca nu se observa prea bine simbolurile de pe pancarta din spatele soldatului si-a tipului in costum de protectie Hazmat):



Revenind la DIA, interesant e si faptul ca a mai fost adaugata recent o ciudata statuie de 7 tone (a zeului egiptean ANUBIS), pe linga terifiantul CAAL :-D (Calul Albastru al Apoca-Lipsei):





"Cheia" tuturor mesajelor oculte de genul astora cred insa c-ar fi doar (improbabila) dezvaluire a continutului convorbirilor care obligatoriu au avut loc intre misteriosii comanditari ai lucrarilor si autorii picturilor - comanditari care-i clar ca au dat "indicatii pretioase" artistilor.

Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Arhanghelul

#5
Citat din: Xanadron din  22 Iunie 2011, 11:01:05
Pictura murala din stinga holului Bank of America de care pomeneai se numeste "Making/Building":


...si e intr-adevar la fel de stranie ca simbolistica, EQ-ul inscriptionat in fatza mortului... sau doar adormitului gigantic :roll: ingropat in argila rosiatica insemnind ceva... (Emotional Quotient poate?). Legat de o "reconstructie din Haos" a... Noii Ordini probabil. :roll: ("Ordo ab Chao")


Eu am inteles altfel imaginea ...  adormitul din lut am banuit ca este un vulcan si / sau olinie de falie telurica ... EQ  = Earthquake ...semnalat si masurat de o echipa de geologi  ...  acest lucru mobilizeaza foarte multi lucratori intr-un sant pentru conducta ... vad sudori ,mecanici,sapatori ... ceva metalic ... ele sunt postate de sus in jos ca o desfasurare cronologica ...

Si ca un detali la piciorul peretelui din marmura rosie se vede conturul unui automobil de teren ( SUV ) ... ciudata formare a rociilor din sol ...

Asta am vazut (inteles) asta v-am spus ...  :mrgreen:
Prin credinta a fost mutat Enoh de pe pamânt, ca sa nu vada moartea. Si n-a mai fost gasit, pentru ca Dumnezeu îl mutase. Caci înainte de mutarea lui, primise marturia ca este placut lui Dumnezeu.   Evrei 11:05

Xanadron

#6
De acord si cu o posibila interpretare ca a ta, Arhanghelul - cu unica observatie ca silueta SUV-ului vizibil SUB fresca propriu-zisa e doar o reflexie luminoasa din exteriorul cladirii (o masina parcata, mai precis) pe marmura lustruita din holul bancii.

Hol in care picturile murale arata in ansamblu cam asa:



Si sa nu uit: fresca din dreapta are titlul "Planning/Knowledge", 8-) adica "planificare/cunoastere", iar autorul lor e talentatul artist american Benjamin Long (mai e si unul britanic cu acelasi nume - Ben Long, dar n-are vreo legatura cu nimic ocult).

Hmmm... in plus, abia acum observ ca "siluetele eterice" din fresca centrala sint cinci la numar - si parca ar fi un barbat si patru femei. ...Sa fie asta o conexiune cu islamistii, care-ar putea ajunge "in flacarile Iezerului de Foc"?! :roll:
Fiindca, din cite stiu, doar musulmanilor le sint permise 4 neveste... :wink:

Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

SLEAH19

#7
    Cui sunt adresate aceste fresce ?    Cine , cui ºi ce doreºte sã transmitã?
  Unui  încuiat/neavizat , ca mine de exemplu care ar trece repede printr-un aeroport sau o bancã , asemenea lucrãri , fresce (sper cã ãsta e pluralul) sau  statui i se vor pãrea dacã nu niºte ciudãþenii , niºte chiciuri de 2 bani . Siberia , Xanadron , detailaþi un pic , care ar fi þinta/scopul expunerii lor. Bãnuiesc cã nu vor sã-ºi transmitã ceva între ei , asta pot sã o facã în cadrul întrunirilor lor oculte.

    O fac ca sã deruteze ºi sã bage în ceaþã pe cei care încearcã sã le decodeze intenþiile?
O lume normală este aceea în care diavolul este în iad, nu mai există religii iar Iisus este la Guvernare!

Cercetează totul şi reţine doar ce e de trebuinţă !

Arhanghelul

#8
Sunt facute sa etaleze(pot sa zic cu mici rezerve ca etapeaza chiar) ... sa arata in istorie ca ei au fost transparenti ...dar "primitivii" aia(gorilieni) n-au priceput (aici ma includ mai ales pe mine) ... si ei parca vedeau ceva ...  dar isi inchipuiau diverse ... SUV-uri pe pereti ... cand lucrurile erau clar expuse (conform modului de gandire viitor a expuneri si afisari informatiilor ) ...
Prin credinta a fost mutat Enoh de pe pamânt, ca sa nu vada moartea. Si n-a mai fost gasit, pentru ca Dumnezeu îl mutase. Caci înainte de mutarea lui, primise marturia ca este placut lui Dumnezeu.   Evrei 11:05

mr



Sincere felicitari pentru acest topic dificil de dezbatut, Xanadron!
Am sa incerc si eu sa-mi expun cateva pareri personale:

Amalgamul asta de simboluri contureaza un tablou extrem de complex al carui mesaj  se intinde de la o perioada foarte indepartata in trecut pana in zilele noastre.
Ideile clare si principale ale acestei fresce au la baza ceea ce defineste ca  termen ezoterismul.

Simbolurile consacrate - podeaua bicolora (care atesta existenta lumii duale),  copilul pregatit si receptiv pentru primirea initierilor, scarile in zig-zag din  stanga ce ating bolta cerului (reprezinta treptele, gradele pe care trebuie sa le  parcurga un om pana la a se uni cu Divinitatea) - avand pe fundal o piramida,   posibil sa determine vremurile/civilizatia care a furnizat aceasta cunoastere  expusa si anume cea egipteana. Ele nu au neaparat o conotatie negativa ci, dintr-o  anumita perspectiva, reprezinta niste adevaruri imuabile.

Toate bune si frumoase pana aici.
Pe langa aceste simboluri cu care se opereaza inca in scolile initiatice si care au  logica solida pentru cine se afla pe un drum inititatic, mai apar o serie de  elemente care, asa cum ati remarcat si unii dintre voi, denota cateva adevaruri pe  care le resimtim cu totii din plin: manipularea, matrix-ul, iluzia libertatii.  Femeia, pe post de papusa legata cu sfori ce vin dintr-un alt plan al existentei  noastre (probabil planul astral inferior), ne arata ca suntem predispusi sa fim  simple marionete intr-o realitate care nu are nimic de-a face cu adevarul expus de  simbolurile consacrate.

Existenta soarelului negru in dreptul sforilor poate reprezenta mijlocul, portalul,  punctul de trecere dintre cele doua planuri vecine de existenta (astral si fizic)  prin care se face acest control. Intradevar interesul enorm al nazistilor pentru  ceea ce reprezinta soarele negru constituie o dovada clara ca aceasta notiune are  un anumit grad de importanta.

Ca orice lucru pe acest pamant, modul si intentiile cu care este folosit ii  determina polaritatea: bun sau rau, folositor sau nefolositor etc.
In ultimile sute de ani (vreo 500 cred) au aparut unii care au arestat ceea ce era  bun (demonstrat acest lucru de scolile lui Pitagora, Aristotel etc), l-au combinat cu  tot felul de elemente cu aspecte mai negative (si acestea demonstrate de multi  altii), a eliminat in mare parte rezistenta si au scos un produs hibrid nou, cu conotatii vadit negative (ceea ce percepem noi azi ca fiind Masonerie - desi nu are  nici o legatura cu ceea ce facea asa zisa masonerie in vechime - si alte forme de  organizare si fiintare oculte) pe care ni l-a servit pe tava si ne uitam la el ca  la bau-bau. Motivele pentru care au dus acest plan cu rabdare pana astazi sunt  unele foarte joase si greu de inteles pentru noi.

Emanatiile acestei imagini hibride, care se foloseste de combinatii ciudate de  elemente veritabile cu elemente derivate,secundare, partiale si joase pot fi reprezentate si  de aceste fresce. Un psiholog bun si cu experinta de viata poate sesiza usor  multele elemente contradictorii exprimate de aceste simboluri, decodate de   constiinta fiecarui privitor cu efect de anihilare, de eliminare a pozitiilor pe  care se poate centra un rationamet logic. Astfel individul ramane intr-o suspensie  si devine foarte usor de manevrat prin acele sfori care-i genereaza o lume iluzorie  paralela si falsa, sfori ce se leaga singure de mentalul slab prin mesaje subliminale si reguli instituite de artizanii sistemului.

Din pacate aceasta este elita hidoasa care conduce sistemul (paralelipipedul) si  implicit, oamenii (femeia controlata de ate). Fiind lumea lor considera ca pot face  orice, inclusiv sa se expuna in public asa cum vor. Ei stiu ca marea parte din  oameni nu vor reactiona - pentru ca nu au nici o baza pe care sa poata reactiona  (au avut grija de asta prin sistemul educativ), iar cei care o vor face vor avea la  indemana doar franturi de adevar astfel fiind incapabili sa ajunga sa vada imaginea  de ansamblu si de aici lipsa de forta si coagulare.

In acest mod, ei se dau pe fata ca fiind singurii care poseda cunostintele din vechime socotind pe cei multi ca fiind net inferiori. De aici si "tratamentele" la care sunt supuse masele, nepasarea evidenta de vietile lor si haosul deliberat lasat sa e dezvolte precum buruiana.  

Simpla prezenta a oamenilor moderni din coltul stanga-jos (prin atitudine si  vestimentatie) cred ca are menirea de a da dimesiune, aplicabilitate  principiilor,  riturilor, ritualurilor si cunoasterii veritabile care au caracterizat marile  civilizatii din vechime si care caracterizeaza, intr-un mod cat se poate de  denaturat, si lumea contemporana; dincolo de impartirea absolut arbitrara in domenii  separate stiinta/religie si materialismul exagerat ce caracterizeaza gandirea iluzorie a membrilor sistemului si care ascunde, intr-o mantie negativa deliberat tesuta, cunoasterea sacra.

In mod sigur si paleta de culori folosita exprima ceva, si acel foc din copacul verde, si mai ales, omul acela impasibil care sta asezat pe iarba.

Perceptia mea este una de tragism pentru mase si de triumf si aroganta maxima a putinilor artizani ai acestui tablou.
"Mintea intuitiva este un dar sfant si mintea rationala este servitorul fidel. Noi am creat o societate care onoreraza pe servitor si care a uitat darul." Albert Einstein

SLEAH19

#10
Citat din: mr din  22 Iunie 2011, 20:47:16


Perceptia mea este una de tragism pentru mase si de triumf si aroganta maxima a putinilor artizani ai acestui tablou.


 Ok mr , interesantã , pertinentã ºi precautã analizã ºi din nou nu ai scãpat ocazia sã disociezi valorile masoneriei antice de scopurile ºi metodele  masoneriei actuale dar am pus mai sus niºte întrebãri simple dar am vorbit precum Moise în pustie ,

Citat din: SLEAH19 din  22 Iunie 2011, 18:08:41
   Cui sunt adresate aceste fresce ?    Cine , cui ºi ce doreºte sã transmitã?
  Unui  încuiat/neavizat , ca mine de exemplu care ar trece repede printr-un aeroport sau o bancã , asemenea lucrãri , fresce (sper cã ãsta e pluralul) sau  statui i se vor pãrea dacã nu niºte ciudãþenii , niºte chiciuri de 2 bani .
    Care ar fi þinta/scopul expunerii lor. Bãnuiesc cã nu vor sã-ºi transmitã ceva între ei , asta pot sã o facã în cadrul întrunirilor lor oculte.

    O fac ca sã deruteze ºi sã bage în ceaþã pe cei care încearcã sã le decodeze intenþiile?


            Încearcã cineva un rãspuns?
O lume normală este aceea în care diavolul este în iad, nu mai există religii iar Iisus este la Guvernare!

Cercetează totul şi reţine doar ce e de trebuinţă !

mr

SLEAH19, cu tot respectul, in postarea mea nu am intetionat sa-ti dau un raspuns ci doar mi-am expus punctul de vedere referitor la acel tablou pe care l-am si inserat. Nu crezi ca exagerezi incercand sa acaparezi discutia?

Fac mereu aceasta distinctie pentru ca ea exista si incerc mereu sa aduc argumente. In acest caz simbolistica consacrata de care vorbeam in analiza mea apartine de foarte multa vreme modului de cunoastere traditional....deci si cu nuanta masonica antica veritabila. In loc sa-mi ironizezi steril si virtual parerile mai bine te-ai apuca sa citesti macar textele fundamentale care stau la baza evolutiei umanitatii....si astfel vei iesi incet incet din zona "incuiat/neavizat" fara a mai agasa pe altii solicitandu-le explicatii pe care nu le vei intelege cu adevarat... acum.
"Mintea intuitiva este un dar sfant si mintea rationala este servitorul fidel. Noi am creat o societate care onoreraza pe servitor si care a uitat darul." Albert Einstein

Siberia

#12
Ca sa gasesti un raspuns ar trebui mai intai sa iti dai seama in ce ordine trebuie sa privesti tablourile.
Incepand cu Denver, ar trebui sa ajungi in Marele Hol (The Great Hall) si sa remarci piatra de temelie al acestui aeroport. Dupa ce te vei uita indelung la ea si te vei scarpina in cap, vei sti unde trebuie sa cauti raspunsurile (sau cum trebuie sa interpretezi anumite detalii).






Acum ca ai inteles cu cine ai de-a face, trebuie sa te gandesti cum privesti tablourile  :wink:
Marea majoritate tind sa creada ca picturile tragice sunt primele iar cele cu happy-ending cele de pe urma ... dar se pare ca nu este asa: primul tablou e cel cu copii fericiti in plina comuniune cu natura:




cel care urmeaza e un pic mai tragic si reprezinta exterminarea a 3 categorii de oameni: ameriindieni, negri si evrei/crestini:




apoi urmeaza tabloul cu copiii care depun armele (dezarmeaza natiunile) si cu baiatul care da cu ciocanul in spada tiranului nazist adormit ?! (sau infrant?!)  - am zis ca da cu ciocanul fiindca nu sunt convinsa ca el de fapt vrea sa sparga spada tiranului - :





iar  ultimul tablou (urmand linia curcubeului) este cel in care tiranul nazist cu masca de gaze trece totul prin sabia lui... in stanga in convoi de femei si copii, in dreapta cateva randuri scrise de un copil cu referire la  vremea Holocaustului:




(pentru imagini mai detaliate Google Images)

Acuma daca urmareste cineva si detaliile din tablouri, se pare ca totul a inceput pe vremea cand oamenii erau fericiti si traiau in comuniune cu natura, animalele se bucurau si ele, figura centrala a tabloului raspandea cunoasterea (Iisus ?!) trecand apoi in etapa urmatoare cand animalele au inceput sa dispara, multi oameni au fost exterminati (razboaiele contra  ameriindienilor, coloniile si sclavagismul + SIDA si foamete in continentul negru, Holocaustul pentru evrei), iar o fetita ne arata o piatra mayasa (calendarul maya ?! - treziti-va !). Dupa ce planeta a dat de toate aceste tragedii, copiii lumii au dezarmat natiunile (steagurile care infasoara armele se vad destul de bine), visand un vis frumos de pace sub curcubeul biodiversitatii (japonezii totusi se uita-n alta directie ?!) ceea ce ne duce cu gandul la toate miscarile pentru pace din lume, de astazi (make love not war! nu rachetelor nucleare! nu detinerii de arme si armament!) care ne vor binele. Numai ca se pare ca tiranul era doar adormit, nu si infrant, si a profitat de dezarmarea popoarelor pentru a trece prin foc si sabie (sabia lui si focul din dreapta tabloului care a cuprins padurea si orasul) copiii si natiunile care-si visau visul frumos de pace.

Despre Banca Americii e putin mai complicat fiindca acolo e vorba de simboluri masonice (un maestru de rang inalt ar putea veni cu o analiza mult mai pertinenta decat a mea, dar sigur nu va veni ! :D )
Ceea ce am inteles din date adunate din stanga si din dreapta monitorului :D este ca tablourile trebuiesc privite de la stanga la dreapta. In tabloul cu baiatul blond de pe podeaua care deja o recunoaste toata lumea, acesta este personajul central, avand postura unui initiat novice (aici as dori si eu mai multe detalii daca se poate de la cineva "fin cunoscator" in aceste simboluri), tufisul in flacari ce se vede in departare este tot un simbol cunoscut de cei din treptele superioare (treizeci in sus) si despre care nu stiu sa dau detalii, persoanele din stanga sunt portretizate din profil (cu un singur ochi) parand figuri importante din aceasta elita (figuri politice sau parinti fondatori) tot in stanga sunt treptele ce trebuiesc urcate pentru a ajunge la cunoastere cat si soarele negru... mai sunt piramida (mai are sens sa discutam despre ea?) si femeia intr-un cub care reprezinta statutul oamenilor de rand inchisi in lumea materiala - pamanteasca descrisa de cub (patrat) si manipulati dintr-o sfera mai inalta (spirituala). Baiatul din tablou este initiat pentru a conduce aceasta lume.
Al doilea tablou cel cu personajele cuprinse de flacari si cele pamantene cuprinse de revolta poate reprezenta un moment in istoria Pamantului in care lumea o sa fie cuprinsa de agitatie (greve, revolte, epidemii, religia fiind si ea intr-o situatie nu prea fericita - fata calugaritei nu este vesela) in acelasi timp aceeasi agitatie fiind si in plan astronomic prin personajele cuprinse de flacari (si aici as avea nevoie de niste detalii privind simbolistica personajelor inflacarate).
Al treilea tablou despre care ziceam ca ma duce cu mintea la minerii din Chile, ori reprezinta faptul ca aceasta lume se construieste pe mai multe planuri, ori ca cei ce sapa in subteran o fac in cautarea aurului care sa construiasca aceasta lume (folosind tehnica citirii de la dreapta la stanga EQ ar putea fi QE - quantitative easing ?! -) ori totul reprezinta un ritual pentru trezirea gigantului adormit.
O simbolistica importanta o reprezinta si culorile folosite in tablouri , dar pentru asta trebuie sa scotocesc si eu sa vad despre ce este vorba :D (imi pare rau dar n-am nici o loja la dispozitie :D )

Cine se pricepe mai bine este rugat sa-si dea cu parerea  :wink:
Cat despre motivatia expunerii acestor lucrari cred ca ea este urmatoarea : timpul e prea scurt sa mai schimbati lucrurile, totul este deja pus in scena, cine are ochi sa vada si urechi sa auda sa ia masurile necesare pentru a supravietui, cine nu sa piara sau sa ramana in cubul lui pana decidem noi sa piara :D Poate totul face parte dintr-un test de capacitate :) Cine stie ... ?!
"The end is the beginning of all things, Suppressed and hidden, Awaiting to be released through the rhythm Of pain and pleasure." - Jiddu Krishnamurti

SLEAH19

#13
Citat din: mr din  22 Iunie 2011, 22:38:27
SLEAH19,
In loc sa-mi ironizezi steril si virtual parerile mai bine te-ai apuca sa citesti macar textele fundamentale care stau la baza evolutiei umanitatii....si astfel vei iesi incet incet din zona "incuiat/neavizat" fara a mai agasa pe altii solicitandu-le explicatii pe care nu le vei intelege cu adevarat... acum.

    Eºti sec , distant ºi rece cu un încuiat, care vrea sincer sã alfle de ce au înghesuit ãia atâtea simboluri într-o aerogarã , nu  sã agaseze elita forumului ºi cu atât mai puþin sã acapareze discuþia... ca-n reclama de la bere .  Pânã sã ajung la bibliotecã am convingerea greu de schimbat cã  la baza evoluþiei umanitãþii nu a stat nici un  text , textele au venit dupã ce evenimentele s-au petrecut.

     Crescãtorii de animale cunosc experimentul simplu cã atunci când pui intr-o boxã 10 purceluºi proaspãt înþãrcaþi de la mama lor , deºi s-ar pãrea cã pornesc în noua viaþã cu ºanse egale , în primele ore au loc în acea boxã lupte crâncene pentru instaurarea unei ierarhii iar dupã câteva ore aceste lupte înceteazã , în boxã existã un ºef  care are primul voie la hranã , 2 ,,locotenenþi'' sau bodyguarzi ai ºefului ,iar restul sunt ,,fraierii'' care stau ºi aºteaptã rândul la hrana ce le mai rãmâne.

    Dacã 10 oameni ,,evoluaþi spiritual''  ,cu ,,nivel înalt al discuþiilor'', ,, evadaþi din turmã'', pentru  care textele fundamentale care stau la baza evoluþiei umanitãþii nu au secrete ar fi nevoiþi sã coabiteze o vreme în acelaºi perimetru sã zicem 3 luni , ar începe probabil  prin respect reciproc , schimb de idei  dar inevitabil evoluþia va fi cãtre ierarhizare , în prima fazã se vor scinda în bisericuþe formate în jurul unor idei,  iar  dacã ar trebui sã-ºi procure prin muncã cele necesare traiului  , ierarhizarea dupã modelul boxei pomenite mai sus va fi ºi mai rapidã : ºef , locotenenþi ºi fraieri. Aplicând la nivel de umanitate aceastã ierarhie vom constata cã lumea nu sa schimbat cu nimic .
   Degeaba dupã ce aºezi în mod logic informaþiile enorme existente astãzi , þi se deschide mintea ºi-þi spui   ,, Acesta este adevãrul, eu nu mai pot fi pãcãlit , sunt deasupra Turmei'' .Toþi cei care ies deasupra turmei rãzleþi ca higlanderii nu fac altceva decât sã formeze o nouã Turmã , haoticã , fiecare cu adevãrul lui , mai bezmeticã ºi la fel de uºor de manipulat ca cealaltã din care tocmai au ieºit.

   

  Mulþumesc Siberia!
O lume normală este aceea în care diavolul este în iad, nu mai există religii iar Iisus este la Guvernare!

Cercetează totul şi reţine doar ce e de trebuinţă !

Xanadron

#14
@mr: Bine zici ca-i al naibilii de greu comentabil subiectul asta atit de facil doar in aparentza - fiindca, in ciuda impresiei de libertate absoluta a alergarii cu gindul pe tarlaua simbolisticii, par sa fie implicate reguli stricte in decriptarea macar partiala a "mesajelor ascunse". :roll:
De ce oare ascunse? - asta-i un subiect la fel de complicat, la care o sa revin (evident, doar cu o ipoteza proprie).

Ma bucur in orice caz ca mai sint prin zona forumisti capabili - si care au in plus rabdarea :-D - de solide teoretizari sistematizante (f. interesante, dar dificil si astea de citit/inteles, operind cu abstractizari multiple) - teoretizari de care eu chiar nu mai am timp din pacate.
Pe scurt, nu pot oricum decit sa fiu de acord cu opinia ta privitoare la "esentzei umaniste pozitive reale" a principiilor masoneriei de o anumita extractie antica - incluzind aici lupta contra monarhiei, dar si a religiei in sens de dogma manipulatorie si limitativa a capacitatii creative umane in definitiv.
Indiferent de acuzatiile "satanice" :evil: aduse de-a lungul vremii masoneriei, nu trebuie uitat vreodata ca... putina libertate de care ne bucuram in prezent i se cam datoreaza, de pe la 1789 incoace :wink: (aici putem fantaza un pic ontopic despre semnificatia culorii rosii a unor... textile din frescele analizate, ca a bonetei frigiene prezente si pe Declaratia de Independentza a Statelor unite, pe linga celebrii stilpi masonici Jaquin si Boaz).

Nici libertatea nu-i insa posibila fara... control si planificare se pare (vorba lui Pirelli: "Power is nothing without control"), asa ca optimistul din mine inclina sa creada in "victoria finala a baietilor buni". :-D Care-s si dezbinati cumva la nivel global, dar si f. bine organizati la nivel sa zicem regional, spre deosebire de individualitatile (desi unele cu resurse 'telectuale de exceptie) de pe unele forumuri conspirationiste. :wink:
Elitistii astia (dintre care unii macar chiar sint convins ca au intentii bune) inclin sa cred ca au, pina la un punct, justificari solide ale pozitiei lor "ocultate" fata de massele pe cit de largi, pe atit de ignorante. Care mai mult ca sigur n-au (inca) necesara capacitate de asimilare - ce implica in primul rind intelegere - a unor chestii-trestii complexe.

Aici ar fi momentul abordarii punctelor aduse-n discutie de ceilalti colegi - dar ma opresc deocamdata, cu promisiunea revenirii rapide - fiindca absolut toate interventiile de-aici mi se par oportune (inclusiv cele un pic iritate). :-P
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/