Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

MIG lovit de OZN-uri (30 octombrie 2007)

Creat de ryn, 08 Noiembrie 2007, 22:02:48

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Yagg

assiris, ai repetat ce s-a mai spus de vreo douã-trei ori. Concluzia: nu e nici ce crezi tu cã ar fi putut lovi avionul.
Deja vã complicaþi cu amãnunte, dupã dezbaterile de aici, de pe forum, avem o urmã de manipulare, iar când situaþia devine ambiguã ajunge la punctul mort. Nu cred cã problema trebuie rezolvatã într-un mod complicat, ci într-un mod simplu. Cu mare atenþie la obiectivitate.

geutzu

ca tot imi lua o groaza de timp sa cetesc toate posturile din acest subiect .... se tot vehiculeaza meteoriti, tehnica ramasa prin spatiu de la diferite lansari .... as vrea sa imi calculati voi masa aparenta a unui fragment de meteorit de 1Kg care are o viteza de 10.000km/h (desi e cam mica) si apoi sa imi spuneti  de ce frecarea cu atmosfera nu l-a incins .. caci totusi a coborat pana la 6500m, a strabatut ceva kilometri :) cat despre ceva hi-tech URV nu zice nimeni nimic ...

si ca sa fiu carcotas .. poate i-a picat aluilalt MIG bucati din fuselaj :)))))))))
"The difference between the impossible and the possible is merely a measure of man's determination." - Cap. James Thain

assiris

Citat din: geutzu din  24 Iunie 2008, 23:29:08
si ca sa fiu carcotas .. poate i-a picat aluilalt MIG bucati din fuselaj :)))))))))

De ce nu? Deocamdata pina la proba contrarie ramân a fi "obiecte zburatoare ce nu au putut fi identificate"

StarDust

Citat din: geutzu din  24 Iunie 2008, 23:29:08
si ca sa fiu carcotas .. poate i-a picat aluilalt MIG bucati din fuselaj :)))))))))
Sa fim seriosi, chiar crezi ca din Mig poate sa cada orice "bucata" si sa zboare linistit si fara probleme (cu peste 600km/h)? Apoi, daca prin absurd asa ar fi fost, ce ancheta mai trebuia sa se faca? Nu era clar totul? Sau toti expertii nu au vazut ca a picat "ceva" din Mig-ul al doi-lea? (poate sa pice orice, numai pilotul nu...ca Mig-ul tot zboara, nu? LOL). Eu unul as astepta cu interes asa zise-le rezultate date de analizele facute in strainatate (daca le-am afla vre-odata) dar documente oficiale, nu povesti.
În credinta au murit toti acestia, fara sa fi capatat lucrurile fagaduite, ci  doar le-au vazut si le-au urat de bine de departe, marturisind ca sunt straini si calatori pe pamînt.  Evrei 11:13-16

lylyt_ice

  Cred ca asteptam mult si bine ca pina in prezent nu prea pare sa se fii discutat prin strainatate despre acest caz...cu exceptia unui singur ziar care a preluat(INCOMPLET) stire de la Romani. Iar ce s-a spus pe la noi ca se studiaza cazul in strainatate, cred ca a fost mai mult ca sa faca senzatie si cazul mai palpitant.
Cei care; ziua dorm si noaptea se odihnesc, cand oare mai au curiozitatea sa vada cum este sa fii trezit la "realitate" ?

StarDust

Citat din: lylyt_ice din  03 Iulie 2008, 02:52:36
Iar ce s-a spus pe la noi ca se studiaza cazul in strainatate, cred ca a fost mai mult ca sa faca senzatie si cazul mai palpitant.
Cam asta e si parerea mea :D Probabil cazul se discuta si pe alte forum-uri de prin strainatate exact ca si la noi pe aici, nimic mai mult.
În credinta au murit toti acestia, fara sa fi capatat lucrurile fagaduite, ci  doar le-au vazut si le-au urat de bine de departe, marturisind ca sunt straini si calatori pe pamînt.  Evrei 11:13-16

Nox

#186
Citat din: lylyt_ice din  03 Iulie 2008, 02:52:36
  Cred ca asteptam mult si bine ca pina in prezent nu prea pare sa se fii discutat prin strainatate despre acest caz...cu exceptia unui singur ziar care a preluat(INCOMPLET) stire de la Romani. Iar ce s-a spus pe la noi ca se studiaza cazul in strainatate, cred ca a fost mai mult ca sa faca senzatie si cazul mai palpitant.

Cred cã te referi la The Sun, unde existã o ºtire din 10 iunie 2008:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/ufos/article1272482.ece

Citat
A UFO had a mid-air collision with a fighter jet over central Europe, a shock leaked report has revealed.
Defence chiefs are investigating claims that the Romanian MIG 21 fighter plane was struck by 'strange objects'.
The official report says the cockpit of the jet was shattered.

Meteorites

Romanian defence ministry officials have ruled out all normal types of collision such as birdstrikes, ice or small meteorites.
Chief investigator Commander Nicolae Grigorie said in the report: "We can definitely say what this thing was not, but we cannot say what it was."
The impact on a training flight above Transylvania took only 67 milliseconds and was recorded on an in-flight video camera.
Pilot Marin Mitrica was slightly injured but managed to land the plane safely after the incident in 2007.
Baffled defence chiefs have now passed the UFO incident on to the Security Committee of European Air Forces for investigation.


Nu tot ce zboară şi este necunoscut este extraterestru.
All warfare is based on deception. -- Sun Tzu, 600 BC

All types of knowledge, ultimately mean self knowledge. -- Bruce Lee

mirela

Nu doresc sa vin cu alte comentarii decit sa urez felicitari pilotului care a adus la sol MIG-ul avariat.

Shadowman

#188
 O posibila explicatie : PESTII CERULUI !   :-o   Invizibili si otravitori !  :-D :lol:

"Pestii cerului", invizibili si otravitori, zboara cu 300 km/h peste tot in jurul nostru! "
http://www.ziua.net/news.php?data=2009-05-12&id=27783&kword=ozn


http://english.pravda.ru/science/mysteries/26-10-2006/85214-skyfish-0

Cititi si comentariile cititorilor... :lol:
" PREA DES NOI NE BUCURAM DE CONFORTUL UNEI OPINII FARA DISCONFORTUL CUGETARII."

                                                                                        JOHN F. KENNEDY

Fr0styan

de ce sa numesti acele creaturi PESTI cerului si nu pasari?? (daca exista)
e doar o modalitate de a atrage atentia cat mai mult

StarDust

#190
Pacat ca sunt otravitori, exemplarele de 10cm erau numai bune de facut mici. LOL.
Haioasa tare posibila explicatie a lui Shadowman, dar sa nu ne indepartam de la subiect!
În credinta au murit toti acestia, fara sa fi capatat lucrurile fagaduite, ci  doar le-au vazut si le-au urat de bine de departe, marturisind ca sunt straini si calatori pe pamînt.  Evrei 11:13-16

bk

Ei va radeti voi de viermii aia dar asa numitii " Space Serpent " se pare ca exista si au fost filmati atat din spatiu cat si de pe pamant.






Fr0styan

weird..am mai vazut in poze la topicul laborator cu viermi dinastia cu spirala

maiami

am vazut si eu imaginile si nu pot spune cu certitudine ca este vorba despre un ozn
pot fi niste micrometeoriti sau alte particule
un fragment de meteor la viteza aceea poate sparge o cupola
VOICA MARIAN tel. 0746075513
va invit la cunoasterea prin stiinta

Lucian Cozma

Am mai explicat si cu alte ocazii ce puteau fi cel mai aproape de adevar obiectele aflate in miscare de rotatie si in deplasare orizontala, care au lovit in anul 2007 Mig-ul 21 Lancer pilotat de M. Mitrica.
In perioada 1995-1996 colaboram cu diverse echipe mixte compuse din rusi si ukrainieni (pe linie paterna si eu avand legatura cu Ukraina) in cadrul unor activitati oarecare desfasurate pe teritoriul Romaniei, in special in regiunea judetelor Prahova, Brasov, Covasna si Harghita. Mentionez ca in aceste regiuni exista enclave etnice apartinand maghiarilor din Romania, iar in cadrul acestor comunitati locale se adaposteau la acea data grupui de cercetare mixte provenite din Rusia si Ukraina, care in cativa ani (din 1992 si pana in 1995) si-au facut propriile lor retele de ajutor/cooperare compuse din localnici sau/si alte persoane chemate din alte zone ale Romaniei pentru a participa intr-un fel sau altul la o serie de activitati. Printre aceste activitati se afla si supravegherea anumitor obiective romanesti care prezentau mare interes pentru ei si care-i faceau sa organizeze adevarate expeditii in regiunile muntoase, in plin teritoriu salbatic. Pentru cei care nu cunosc, mentionez ca regiunea de curbura a Carpatilor, unde lantul montan vireaza brusc spre nord si incep muntii vulcanici orientali, este regiunea in care (alaturi de Carpatii Apuseni, de asemenea fosti munti vulcanici) se afla cele mai multe fisuri in scoarta si cai de acces catre anumite formatiuni subterane mai mult sau mai putin naturale.
Cel mai adesea, exact pe aceste pozitii sunt amplasate tot felul de obiective, cele mai multe militare (unitati militare) dar si unele manastiri sau obiective industriale. La nivelul anului 1995 pe ruso-ukrainieni ii interesa de mama-focului sa supravegheze activitatea unora din aceste unitati militare, sa vada cine si ce intra si iese de-acolo, daca se aduc mai multe provizii decat in mod normal, etc. S-au fofilat ei ca "turisti" si "alpinisti" o perioada de timp, pana ce au sesizat ca unitatile sunt situate foarte departe de regiunile locuite fiind greu accesibile si bine protejate de mediul salbatic natural (prin diverse obstacole naturale), asa ca, pe la finele anului 1994 au hotarat sa utilizeze niste dispozitive gen UAV (asta-i terminologia NATO,- "unmanned aerial vehicle") dar aici s-au izbit de o mare problema: pentru o cercetare/supraveghere discreta UAV- ul nu trebuia nici zarit, nici auzit de cei aflati la sol, altminteri militarii din obiectiv ar fi doborat imediat UAV- ul si ar fi trecut la contramasuri imediate. CI- stii stiu ce inseamna asta si cum se procedeaza.
Eu nu am fost direct implicat in chestia asta dar am putut afla cam ce utilizau,- niste aparate de dimensiuni relativ mici, discoidale, realizate din materiale compozite si care purtau aparatura miniaturizata, compacta, de filmare/fotografiere. Aceste aparate de zbor fara pilot erau sustentate si propulsate cu ajutorul unui motocompresor multitreapta realizat potrivit unei scheme adaptate dupa "elicea ciclonoidala" inventata de Schauberger si Rudolf Liciar (din comunitatea saseasca a Brasovului) inca din anii'20 ai secolului trecut. Actionarea compresorului cu palete ciclonoidale se facea cu ajutorul unui motor magnetic ce fusese inventat in anii'70 ... tot de un roman. Cu acea ocazie am aflat eu despre Liciar si despre Moraru si aveau sa treaca multi ani pana sa le mai aud intamplator numele rostite si de alte persoane... In anul care-a urmat (1996) aveam sa aflu foarte multe lucruri despre inventii si programe de cercetare care s-au desfasurat in Romania de catre colective de cercetatori romani, in conditii de mare secret incepand cu anii'50. Activitatea lui Liciar de pilda, in anii'50 era patronata direct de catre Ioan Gheorghe Maurer din partea PMR sub supravegherea comisarilor sovietici, iar rezultatele activitatii de cercetare s-au dus in URSS : mai multe modele de mici aparate de zbor discoidale sustentate/propulsate prin "metoda vacuumpropulsiei"  inventate de Liciar si austriacul Schauberger (apropos - tot ce se gaseste pe internet la ora actuala referitor la Schauberger, este FALS; adevaratele scheme aplicate de V. Schauberger aratau cu totul altfel...); aparate in forma de trabuc alungit prevazute la extrados cu o cupola rotativa de dimensiuni relativ mari; aparate discoidale grele prevazute la extrados/intrados cu discuri rotorice avand miscare de contrasens, s.a.
Ca si rezultatele dosarelor de cercetare conduse ceva mai tarziu de catre Nicolae Moraru, rezultatele dosarului Rudolf Liciar si Nicolae Vaideanu, au fost integral preluate de catre URSS. Ca sa revin la subiect, prin 1995 echipe mixte ruso-ukrainiene au utilizat UAV- uri reprezentand variante ameliorate ale aparatelor de zbor bazate pe vacuumpropulsie, inventate prin anii'20 si experimentate la inceputul anilor'50 sub tutela Partidului si ochiul atent al comisarului soveitic. Am mai vorbit despre asta la pag. 184-185 din lucrarea "Romania si Arma Suprema" vol.I : un aparat discoidal bazat pe vacuumpropulsie are un imvelis realizat din material compozit poros, prin care se face aspirarea puternica a stratului-limita (la extrados) si suflajul portiunii de intrados; el se poate deplasa cu viteze foarte mari chiar si la inaltimi mici, fara a inregistra frecare si incalzire aerodinamica (nu se freaca cu aerul, stratul-limita fiind puternic depresionar...) iar in cazul deplasarii la viteze supersonice, nu formeaza binecunoscuta unda de soc (bangul sonic) deplasarea acestuia fiind SILENTIOASA, la inaltimi cuprinse intre 0 si 10.000 metri. In afara de zumzetul motorului electric sau magnetic, nu se mai aude nimic ! Zgomotele pe care le poti auzi doar din imediata apropiere sunt : un usor zumzet (provine de la motorul de antrenare) si un suierat (provine de la peretele poros de aspiratie/suflaj a stratului limita). Astfel de aparate erau prevazute cu dispozitive de contramasuri electronice si securitate impotriva capturarii. Contramasurile electronice se faceau prin realizarea unui imvelis exterior MHD care-l faceau greu sau imposibil de sesizat de catre radar (doar la anumite frecvente radar) iar dispozitivele anti-captura constau dintr-o incarcatura pirotehnica de autodistrugere pe baza de azotat de amoniu, magneziu si aluminiu, cu polietilena ca liant de brichetare, aceasta fiind prevazuta cu un focos de proximitate a carui armare se facea printr-un servomecanism radiocomandat. Dupa decolarea acestui UAV complet automatizat (zbura pe baza de program inserat de la sol inaintea lansarii) de la distanta era radiocomandata armarea focosului de proximitate; acest focos putea amorsa incarcatura de autodistrugere daca aparatul se apropia la o inaltime prea mica de sol ; tocmai de aceea era reglat pentru a zbura peste un anumit plafon minimal iar pentru ca s-au petrecut autodistrugeri accidentale datorate pretinsei coborari sub plafon, de fapt din cauza modificarilor de presiune din mediul ambiental inregistrate ca atare de capsula barometrica,- s-a recurs la dispozitive laser sau acustice (dispozitive magnetostrictive cu ultrasunete) utilizarea radioaltimetrului nefiind permisa deoarece emisia acestuia ar fi putut fi inregistrata de catre inamic.
Asadar, daca UAV- ul se apropia de un alt obiect la o distanta nepermis de mica, ori acel obiect strain se apropia prea mult de UAV, focosul de proximitate initia incarcatura pirotehnica de autodistrigere care prin deflagratie distrugea aparatul de zbor, acesta fiind si-asa realizat din materiale plastice si compozite. In cazul in care nimeni nu incerca sa intercepteze UAV- ul pe timpul misiunii sale, acesta revenea la baza de lansare iar de la distanta de siguranta prin radiocomanda era deconectat focosul de proximitate astfel incat aparatul sa poata ateriza si sa fie recuperat de catre servanti; ulterior era desfacuta caseta cu aparatura foto/video si scos filmul realizat in timpul misiunii.

Si-acum sa analizam putin cazul Lancer- ului pilotat de Mitrica... Radarele de la sol si cel de bord (al Lancer- ului) nu au inregistrat existenta niciunui obiect aflat in zbor la acea inaltime (6500-7000 metri), iar pasare nu avea cum sa fie, in niciun caz. Bun, mai departe...
In momentul impactului, nu era un obiect si vreo patru bucati aflate in miscare de rotatie si care se indepartau una de alta - s-a notat. Si sa mai notam ceva : nu erau obiecte metalice (cel putin nu metal masiv) sau de piatra pentru ca ar fi facut zob Mig- ul si pe pilot, tinand cont de viteza cu care se deplasa avionul in momentul impactului...

Un UAV de spionaj este realizat dintr-un amestec de materiale plastice si compozite plus o serie de piese din aluminiu (paletele compresorului ciclonoidal), din fier-siliciu si magnet (la motorul de antrenare) si aparatura de filmare/fotografiere din sticla, cadru metalic si plastic; in momentul in care focosul de proximitate a comandat autodistrugerea UAV- ului (datorita apropierii prin hazard a Mig- ului, asta daca e sa credem varianta oficiala potrivit careia Mitrica se afla intr-o misiune de rutina si nu era trimis sa intercepteze...) iar prin explozie s-a creat asa-numitul "efect de fugasa",- fragmentele sunt proiectate radial in deplasarea lor rotindu-se puternic in jurul axului, asa cum se petrece si cu alte proiectile balistice, de pilda gloantele care ies din gurile de foc daca aceste proiectile nu sunt prevazute cu mijloace de autostabilizare, asa cum este cazul incarcaturilor de mortier, proiectilelor reactive, etc.
Avand in vedere faptul ca fragmentele nu erau departe unele de celelalte, rezulta ca explozia incarcaturii de autodistrugere abia se produsese, deci efectul de imprastiere inca nu se pusese in opera, ci doar efectul de fugasa.
Tinand cont ca a fost vorba totusi de materiale usoare, impactul acestora cu Mig- ul nu a reusit sa afecteze portiunile metalice ci doar a spart sticla organica a cupolei cabinei (in grosime de 1 cm) dupa care au disparut in spatele avionului. Daca viteza avionului ar fi fost mai mare, UAV- ul nici nu ar fi apucat sa explodeze caz in care Mig- ul l-ar fi lovit in plin... Dar pentru ca UAV- ul s-a autodistrus cu doar o fractiune de secunda inainte de impact, Mig- ul a luat in bot doar niste fragmente.

Astea sunt concluziile puse de mine, la nivelul cunostintelor sau informatiilor pe care le am. Lasati "serpii" spatiali in pace... Imaginile alea prezinta obiecte aflate in miscare rapida de autorotatie.