Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

Discovery Science si Simboluri Oculte

Creat de Nox, 29 Mai 2007, 01:08:48

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

lylyt_ice

Probabil ca nu intra in planul scolar (inca)relatarea adevarului...eu sunt sigura ca profesorul tau stie mult mai mult...nu ar fii rau,daca il mai vezi,(?)sa-l mai intrebi o data despre acest simbol...dar de data aceasta intreabal in particular!
Cei care; ziua dorm si noaptea se odihnesc, cand oare mai au curiozitatea sa vada cum este sa fii trezit la "realitate" ?

Kymosabe

Dupa cum am spus zvastica nazista, Ciocanul lui Thor , Crucea Jaina , sunt la fel .
Imi spui si mie cum este inversata zvastica ? :? Mie mi se par toate la fel.
Science is the great antidote to the poison of enthusiasm and superstition.
(Adam Smith)

Max C.

 :-D hai sa nu ne mai certam ok ?...poate unul dintre noi greseste ...

Kymosabe

#33
Dar nu ne certam Maxx , de altfel s-ar putea sa  ai dreptate .
Zvastica nazista are la baza , probabil , Crucea Jaina , care intr-adevar are ,,bratele'' orientate in sensul invers acelor de ceasornic .
Dar la fel de simplu   poate reprezenta   Ciocanul lui Thor ,  avand in vederea ideea nazistilor referitoare la superioritatea raselor nordice .


Science is the great antidote to the poison of enthusiasm and superstition.
(Adam Smith)

LP

Imi pare rau ca sunt putin pe langa in discutie, dar mi-am adus aminte de Manastirea Bogdana. Va recomand sa o vizitati in Radauti. E plina de simboluri si mie mi s-a parut cea mai interesanta manastire vizitata in Romania. Nu are picturi, nu e stralucitoare, insa este mai mult decat atata. Va las sa o descoperiti.

Urban

Medalia "Institutului de naºtere ºi moºit", emisã de Principele Alexandru Dimitrie Ghika în 1839...

antoniu