Ştiri:

Forumul RUFOn este din nou funcțional după ce a primit un upgrade important de software și rulează acum pe un server nou.

Main Menu

*** Battle over Los Angeles 1942 ***

Creat de andreimra, 12 Martie 2014, 13:42:27

« precedentul - următorul »

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

andreimra

  Salutare

Azi am sa scriu unul din cele mai interesante cazuri din timpul celui de al 2 lea razboi mondial , un caz extraordinar in care sunt implicatii ce putin 1 milioane de locuitori si 12000  de soldati reprezentand toata forta antiaeriana de coasta  din  Los Angeles !!!!!!

Hai sa vedem ..

Pe 25 februarie la mai putin de 3 luni de la atacarea ( afacerea ) Pearl Harboru lui de catre Japonia , aeroronave neidentificate apareau deasupra orasului Los Angeles , determinand alarma generala si tragerea a peste 1400 de obuze !!! din partea antiaerianei in incerarea de a dobori cea ce se considera avioane japoneze . In acea zi cel putin 1 milioan de locuitori !! sud Californieni s au trezit in sunetul alarmelor antiaeriene si in timp ce districtul Los Angeles intra in stare de camuflaj la 2.25 dimineata , 12 000 de aparatori antiaerieni se aflau la post pregatiti sa doboare tot ce era pe cerul Los Angelesu lui in acel moment .

La orele 3.16 dimineata Brigada a 37 a de Coasta antiaeriana a deschis focul cu obuze de 12.8 , in timp ce luminile reflectoarelor umpleau cerul . Focul a continuat cu intermitenta pana la 4.14 dimineata . Trei persoane au fost ucise si 3 persoane au murit de atac de cord datorita focului de baraj , mai multe cladiri au fost serios avariate din cauza obuzelor neexplodate . La orele 7.21 dimineata sa sunat incetarea alarmei .

Dar unde erau invadatorii Japonezi ?!!

Avioanele de vanatoare ale Comandamentului 4 au fost tinute in stare de alarma asteptand ordinul sa intercepteze si sa se angajeze in lupta cu atacatorul , dar nici un astfel de ordin nu a fost dat in timpul celor 51 de minute dintre prima alarma si primul foc de baraj . In mod clar niciun avion inamic nu a fost implicat in ,,invazie " . Conform miilor de martori , un mare numar de obiecte zburatoare neidentificare au ramas stationare in timp ce obuzele antiaeriene explodau in jurul sau asupra lor. Un reporter am revistei Herald Expres a afirmat ca in mod sigur multe obuze au explodat in mijlocul obiectului si nu ia venit sa isi creada ochilor cand a vazut ca obiectul nu este doborat . Acesta se misca cu o viteza relativ scazuta deasupra oraselor de coasta Santa Monica si Long Beach deplasanduse cam 20 minute de timp efectiv de zbor pe o distanta de 35 km si apoi disparand din raza vizuala .

O interesanta declaratie a unui martor ocular al raidului – fantoma este acea a lui Paul T Collins , care lucrase pana seara tarziu la complexul din Long Beach al companiei Douglas Aircraft si tocmai se intorcea acasa , cand a fost oprit de un observator al raidului aerian din Pasadena , care ia spus sa stinga luminile masinii si sa opreasca pe marginea soselei pana ce se va suna incetarea alarmei . Plimbandu se inainte si inapoisa se incalzeasca , Collins a vazut deodata niste lumini rosii stralucitoare jos in orizont , inspre sud care se miscau de o maniera extrem de ciudata .

,, Pareau sa navigheze mai mult la un nivel plan , adica nu se ridicau de la sol intr un arc sau pe o traiectorie sau intr o linie dreapta ca apoi sa cada la loc pe pamand , ci apareau de nicaieri si apoi se miscau in zig-zag dintr o parte intr alta . Unele dispareau nediminuindu si stralucirea deloc , ci pur si simplu dispareau in noapte .  Altele ramaneau destul de mult la acelasi nivel si puteam doar ghici altitudinea lor ca fiind aproximativ 10 mii de picioare " .

In mai putin de 5 minute , cel putin 6 schanteieri rosii brazdara cerul printre straniile lumini rosii , urmate c am la 100 de secunde de intunecate si imfundate bufnituri ale obuzelor care explodau . Toate bateriile antiaeriene din jurul cmplexului Douglas Aircraft au tras cate o salva in punctele rosii , luminoase , conform declaratiilor lui Collins .

,, Luand in considerare distanta noastra fata de Long Beach faptul; ca se tragea de baterii antiaeriene aflate la distante destul de mari si ca miscatea obiectelor neidentificate printre si in jurul obuzelor care explodau pe arii destul de largi , estiam ca viteza lor maxima era cam de 8 km pe secunda !!! .. Nu am vazut enormul OZN raportat de mii de martori aflati mai aproape de coasta . Cel mai probabil se afla sub orizont si la cateva mile in susul coastei in acel moment " .

Militarii au fost dea dreptul uimiti si zapaciti de incident , dar au fost obligati sa dea explicatie evenimentului . La Washington , secretarul Marinei Militare a SUA , Knox , anunta ca de fapt nu au fost deloc avioane deasupra orasului si ca focul de baraj antiaerian a fost pornit din cauza unei alarme false datorita tensiuni nervoase . !!!!!!!

Aceasta declaratie a incitat presa , care a atras atentia asupra pierderilor de vieti omenesti si a sugerat ca raidul a fost un exercitiu propagandistit al guvernului care vroia sa mute in interiorul tarii industriile vitale .

Aceasta poveste , ca si multe alte rapoarte OZN , pare scoasa direct din cartile stiintifico – fantastice . SI TOTUSI A AVUT LOC !! .

In 1974 a fost dat publicitatii in virtutea actului de libertate de informare un memorandul redactat de generalul George c Marshall , sef al statului Major si a fost trimis de pressedintelui Flanklin Roosevelt la 26 februarie 1942 .

,, Cea ce urmeaza reprezinta informatiile pe care le avem in acest moment de la Cartierul General cu privire la alarma din orasul Los Angeles de ieri dimineata :

1. Aeronave neidentificate , altele decat cele ale Armatei sau Marinei militare americane , au evoluat deasupra orasuluiLos Angeles si sa tras asupra lor de catre Brigada 37 de coasta Antiaeriana intre orele 3.12 si 4,15 AM ; aceste unitati au tras 1430 de focuri !!! /

2. In jur de 15 aeronave au fost implicate zburand cu diferite viteze de la cea ce rapoartele oficiale numesc foarte incet pana la 350 km pe ora la altitudini cuprinse intre 9000 si 18 000 de picioare .

3. Nu sau aruncat bombe .

4. Nu sau iregistrat pierderi in randul trupelor .

5. Nu sau doborat avioane .

6. Nu existau aeronave ale Armatei sau Marinei militare in actiune .

Investigatiile continua . Pare rezonabil sa concluzionam ca daca au fost implicate aeronave neidentificate , ele au provenit din surse comerciale !! , pilotate de agenti inamici cu scopul de a crea panica , pt a desconspira pozitia bateriilor antiaeriene si a incetinit productia pe timpul camuflajului !!! .

Desi generalul Marshall a afirmat ca in evenimente au fost implicate aeronave comerciale ar trebuii sa fie ului de faptul ca nici una nu a fost doborata !! , in ciuda intensului baraj .

,, Viteza oficiala de 350 km pe ora nu se potriveste cu declaratia lui Collins care a estimat o la 8 km pe secunda " . Ori Collins se afla departe de realitate ori estimarile oficiale . Exista de asemenea posibilitatea ca observatorii militari nu ar fi fost in situatia de a face cu acuratete o astfel de observatie ori pur si simplu nu au putut scrie intr un raport oficial despre asemenea viteze si manevre fantastice !! .

Anterior aparitiei memorandumului lui Marshall , Departamentul Apararii declarase ca nu dispune de nici un document referitor la eveniment .!!! Apare evident faptul ca se incerca o acoperire a adevarului de catre acei militari care erau in masura sa stie ce sa intamplat in realitate , chiar daca nu puteau explica evenimentul .

Ei cam asta a fost colegi , ce parere aveti ?? Acesta este unl din cele mai interesante cazuri care nici pana in ziua de azi nu sa gasit o explicatie ( pt noi ma refer ca ei o au de mult !! ) .

Mai jos am atasat cateva fotografii din acea vreme plus cateva pagini de ziar .

Salve

12 martie 2014 Bucuresti


andreimra

Salutare ,

In spijinul celor scrise mai sus am sa atasez si transmisia radio tv originala din acea magnifica noapte .

Enjoy .

Salve

https://www.youtube.com/watch?v=-Aw_3fpzH7o

andreimra