Declinare responsabilitate
Părerile exprimate pe acest forum aparțin utilizatorilor acestora și nu pot fi considerate ca fiind informații oficiale sau promovate de acest site/forum.
În conformitate cu prevederile politicii de confidențialitate acceptate la înregistrare, fiecare utilizator este răspunzător de informațiile publicate pe acest site și nu sunt asumate de administratori sau proprietarul acestui forum.
Mai multe despre politicile de confidențialitate, aici...

Autor Subiect: Constructie "OZN" personal  (Citit de 86882 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Toni

  • Junior
  • *
  • Mesaje postate: 29
  • Liked: 21
  • Likes Given: 19
Re: Constructie "OZN" personal
« Răspuns #105 : 11 Iulie 2015, 00:42:51 »
          Asteptam sa ma ajutati si voi....dar am inteles ....preferati a doua varianta....eu postez citeva pagini...si voi comentati...se poate si asa.Am rugat pe cineva sa-mi creeze citeva desene la repezeala,ca fara acestea,nu veti intelege nimic...deci iata.....

Va mai aduceti aminte experimentele lui  Manoliu? Facuse o spirala din sticla,ce avea doi electrozi pe capete si un gaz inauntru. Cind aplica o tensiune pe capete,gazul din spirala se ioniza si emitea o lumina,dar unde voiam sa ajung...dumnealui punea o busola linga aceasta spirala si acul busolei devia....asa arata,ca gazul ionizat produce cimp magnetic.Xanadon aici am vrut sa ajung...se poate produce cimp magnetic si mai eftin....fara greoaiele bobine....Unele gaze ionizate produc cimpuri magnetice mai puternice,altele mai mici....

 

Offline prodcomb

  • Senior
  • ****
  • Mesaje postate: 894
  • Liked: 402
  • Likes Given: 143
Re: Constructie "OZN" personal
« Răspuns #106 : 11 Iulie 2015, 22:04:10 »
          Asteptam sa ma ajutati si voi....dar am inteles ....preferati a doua varianta....eu postez citeva pagini...si voi comentati...se poate si asa.Am rugat pe cineva sa-mi creeze citeva desene la repezeala,ca fara acestea,nu veti intelege nimic...deci iata.....

Va mai aduceti aminte experimentele lui  Manoliu? Facuse o spirala din sticla,ce avea doi electrozi pe capete si un gaz inauntru. Cind aplica o tensiune pe capete,gazul din spirala se ioniza si emitea o lumina,dar unde voiam sa ajung...dumnealui punea o busola linga aceasta spirala si acul busolei devia....asa arata,ca gazul ionizat produce cimp magnetic.Xanadon aici am vrut sa ajung...se poate produce cimp magnetic si mai eftin....fara greoaiele bobine....Unele gaze ionizate produc cimpuri magnetice mai puternice,altele mai mici....

 

Da, gazul ionizat (cu precizarea - în mişcare) produce câmp magnetic!
Motoarele ionice au nişte avantaje şi nişte dezavantaje; ar trebui precizate calitativ şi cantitativ.
S-au spus multe despre ele şi s-au făcut multe experienţe cu ele.
fregvenţa se scrie corect frecvenţa

Nu prea se vede pădurea de copaci!
distanța dintre a observa și a descoperi este cuprinsă între zero și infinit

Offline Toni

  • Junior
  • *
  • Mesaje postate: 29
  • Liked: 21
  • Likes Given: 19
Re: Constructie "OZN" personal
« Răspuns #107 : 11 Iulie 2015, 23:05:37 »
         Prodcomb ai pus punctul pe i...particolele ionizate in miscare produc cimp magnetic.

    Motoarele ionice.....se bazeaza pe principiul propulsiei electrice,care consta in a face moleculele de gaz ce urmeaza sa fie ejectate, sensibile la actiunea unui cimp electric si a le transmite energia cinetica dorita prin intermediul acestui cimp.Forta de propulsie provine deci din interactiunea particolelor incarcate si ejectate cu ajutorul cimpului electrostatic.Prin acest procedeu se pot obtine viteze de  evacuare de 50-200 Km/sec.,mult mai mari decit cele obtinute prin intermediul temperaturii.....Intr-o racheta ionica,o parte din energia furnizata de sursele de energie existente pe nava este utilizata  pentru ionizarea fluidului de lucru,acesta neputind fi convertita in energie electrica.Practic se  procedeaza mai intii la separarea sarcinilor electrice negative de cele pozitive iar ionii astfel obtinuti sunt accelerati in intervalul dintre electrozi.

    Motoarele cu plasma... difera foarte putin ca principiu functional de cel ionic,in sensul ca nu mai este necesara separarea sarcinilor pozitive de cele negative,iar accelerarea particolelor incarcate cu sarcina electrica se face sub influenta cimpurilor electrice si magnetice.Daca particolele formeaza un ansamblu de plasma neutra, ele,sub influenta cimpului electric,se vor misca in directii opuse.Daca un cimp magnetic este suprapus in acelasi timp,perpendicular pe directia cimpului electric,particolele de ambele semne se vor deplasa in aceiasi directie. Faptul ca,aceste cimpuri pot accelera o plasma neutra,da un anumit avantaj acestui  sistem in raport cu racheta ionica,cel ma important avantaj fiind posibilitatea de a obtine o forta de propulsie mai mare.Au fost obtinute rezultate experimentale ce au permis obtinerea unor viteze de ejectie de 10-100 Km/s.

    In paginile postate,am folosit ca fluid de lucru,azotul din atmosfera,(dar acest motor poate folosi aproape orce gaz ionizat,dar asta nu inseamna,ca nu are predilectie spre un tip anume)  iar cimpul magnetic obtinut este foarte mic.Putem mari acest cimp,prin aplicarea,in jurul motorului toroidal a unor magneti supraconductori...dar astfel se mareste greutatea obiectului... 
Pt.un obiect zburator de..40 t ,masa navei e 7,15t,masa satelitului 2,85t si daca folosim rezervoare....30t-azot si ne putem deplasa un timp in cosmos sau sub apa....trebuie sa raportam totul la ceea ce cunoastem....

Offline abyss

  • Moderator Global
  • MARE MAESTRU
  • *
  • Mesaje postate: 3,032
  • Gen: Bărbat
  • Liked: 2404
  • Likes Given: 5628
Re: Constructie "OZN" personal
« Răspuns #108 : 12 Iulie 2015, 07:39:24 »
Ideile astea cu jeturi sunt tributare epocii rachetelor...deci sortite unui epic fail...compilation.
Îți trebuie în opinia mea un fel de motor care sa fie un captator/condensator/amplificator de aether/timp/gravitoni/magnetroni sau cum mai numeau unii ....acea "magnetricitate".
Nu ai nevoie de azot sau alte gaze. "Motorul" trebuie sa fie deschis pentru a fi hrănit în flux continuu.
Rămâne întrebarea. ...cum captezi aether ul intr-o bucla toroidala care sa inveleasca nava, cum creezi vortexuri le exterioare pentru fluxul continuu și. ...ce este aether ul și magnetricitate, care sunt curenții magnetici rotativi și cum se obțin acestia?


Offline Toni

  • Junior
  • *
  • Mesaje postate: 29
  • Liked: 21
  • Likes Given: 19
Re: Constructie "OZN" personal
« Răspuns #109 : 12 Iulie 2015, 12:50:00 »
      Sint de acord cu tine ca….ideile astea cu jeturi sunt tributare epocii rachetelor...deci sortite unui epic fail...dar asta e prezentul…iar ce am postat face practic trecerea spre altceva…Poate fi si fara reactie…ca mai jos…

…Existenta motoarelor antigravitationale ar putea deveni posibila,conform unei foarte,controversate teorii care incearca sa reuneasca relativitatea generala cu fizica cuantica.Cercetatorii au raportat existenta de efecte antigravitationale,generate prin…intermediul unui magnet rotativ,de mare conductibilitate.Jochem Hauser,fizician in cadrul Universitatii de Stiinte Aplicate din Salzgitter,Germania, afirma ca astfel,ar trebui sa se poata produce un tip special de particule numite gravitofoni,care sa aiba atat proprietati magnetice,cat si gravitationale si ar putea genera un camp gravitational care sa actioneze impotriva motorului,ceea ce ar da acceleratie navei spatiale.
 (....inel magnetic enorm,rotindu-se în jurul unor spire superconductoare....pentru a crea un câmp magnetic intens.Conform lui Dröscher,daca.... curentul din spire este destul de ridicat si câmpul magnetic suficient de intens,fortele electromagnetice pot echilibra forta gravitationala actionând asupra inelului într-un asemenea mod încât ar putea pluti liber.El indica faptul ca.. ...pentru,ca o nava de 150 de tone,sa se poata ridica,este necesar un câmp magnetic de 25 Tesla(adica de 500.000 de ori câmpul magnetic terestru) cu impulsuri de cel putin 80 Tesla.)

 "Motorul" trebuie sa fie deschis pentru a fi hrănit în flux continuu.Cu avantaje evidente,desigur…  scapam de rezervoare,instalatia devine mult mai simpla,timp de functionare ‘nelimitat’ si….creste foarte mult viteza…dar asta sarcina …v-o las voua…
             
 Am alimentat acest motor cu gaze…pentru a va arata cum functioneaza.Acum…cred ca deduceti ce fac cele doua comenzi…
Am dat actualelor motoare turbo(…’’injectorul de particole’’)un rol secundar…si cu acesta aplicatie,sint pe cale de disparitie …epoca motoarelor mecanice,apune…. parametrii functionali ai acestora,se termina acolo unde...parametrii motoarelor electrice incep…

    Particolele ionizate in miscare …produc cimp magnetic( deci spirala si nu numai,se comporta ca o... bobina).Plasma in miscare ‘trage’dupa ea,liniile cimpului magnetic,deci acestea se deplaseaza odata cu fluidul, ca si cum ar fi ”lipite” de liniile de curent. Fenomenul este cunoscut sub numele de”ınghetarea” liniilor campului magnetic.Deci…se deplaseaza plasma,se deplaseaza cimpul magnetic…deci,se roteste…

       ...o plasma ionizata mentinuta in jurul invelisului navei de campuri magnetice,chiar si intr-un strat de cativa milimetri poate opri cam orice...de la micrometeoriti si praf cosmic pana la fluxuri de particule ionizate si radiatii penetrante.Daca folosim campuri magnetice pe post de scuturi,sa nu uitam ca echipajul trebuie protejat de astfel de campuri,daca acestea au intensitati prea mari, deci…..iar trebuie luate in considerare materialele diamagnetice in constructia"caroseriei"interne a navei.…..efectul scutului magnetic se manifesta si prin limitarea masei navei,la masa de repaus,chiar si cand viteza fata de viteza luminii in vid este in domeniul relativist…. Formarea unei perne de presiune intermediară între corpul navei şi aerul înconjurător...poate evita"boomul sonic"ce apare la trecerea de la 2 mach la 3 mach sau mai mult.…..perna respectivă se mai poate realiza în condiţii optime şi…prin ionizarea aerului din faţa vehicolului.Drept urmare a microdescărcărilor electrice care s-ar produce în mod uniform în aerul înconjurător particolele s-ar încărca cu electricitate,imediat însă,cunoscuta respingere a sarcinilor electrice de acelaşi fel va  crea un strat intermediar de aer ce se va afla într-o intensă mişcare proprie şi care va evita frecarea moleculelor gazoase de pereţii navei.La încercările efectuate în tunelul aerodinamic au fost obţinute rezultate convingătoare de la 30 000 de volţi.
         Are avantajul reducerii consumului de combustibil  prin însăşi reducerea frecării corpului aflat în zbor de aerul înconjurător.
« Ultima Modificare: 12 Iulie 2015, 12:57:57 de Toni »

Forum RUFOn

Re: Constructie "OZN" personal
« Răspuns #109 : 12 Iulie 2015, 12:50:00 »

Offline kandaon

  • Cool
  • ***
  • Mesaje postate: 482
  • Liked: 590
  • Likes Given: 779
Re: Constructie "OZN" personal
« Răspuns #110 : 12 Iulie 2015, 14:01:30 »
 
Rămâne întrebarea. ...cum captezi aether ul intr-o bucla toroidala care sa inveleasca nava, cum creezi vortexuri le exterioare pentru fluxul continuu

Cred eu ca una din directiile de urmat ar fi ceea ce a descoperit si folosit Coanda (efectul Coanda si modelul de aerodina lenticulara creat de el). Atata doar ca s-ar aplica la nivel "eteric" si nu "material". Mai ales ca spre deosebire de aer/atmosfera terestra, eterul ar exista peste tot in univers inclusiv in asa zisul "vid cosmic".

  și. ...ce este aether ul și magnetricitate, care sunt curenții magnetici rotativi și cum se obțin acestia?

Stiinta oficiala mai are probabil destul pana sa ajunga sa conceptualizeze chiar teoretic lucrurile astea, si abia apoi sa realizeze concepte tehnologice practice de folosire a eterului si energiilor de acolo inclusiv in propulsia unor aparate de zbor.
Cea neoficiala, cine stie.

Posibil sa nici nu fie nevoie de parcurgerea distantelor la modul propriu ci prin deschiderea unor portaluri / porti cosmice care sa reduca drastic distantele (ori prin ceva gen teleportare).
Pentru ca si calatorind cu viteza luminii, ori chiar de cateva ori peste (ceea ce fizica oficiala nu prea accepta ca fiind posibil) distantele tot ar fi prea mari pentru a fi parcurse intr-o viata de om.

Ori ai pleca tanar si te-ai intoarce batran dintr-o singura astfel de calatorie, si asta spre stele nu foarte departate, la nivelul galaxiei ar fi aproape imposibil, nu mai vorbesc de calatoria in alte galaxii.

De asta cred ca OZN-urile ar folosi cel putin doua sisteme de propulsie, din care unul ar fi ori niste scurtaturi cosmice (de genul portilor stelare etc etc) ori vreun sistem de pliere al spatiului (si timpului).

Sa nu uitam si vorba din basmele noastre, cum ca eroul (sau alte personaje) calatoresc cu viteza vantului si a gandului (iarasi doua viteze diferite si complementare sa zic asa, una pentru atmosfera terestra si alta pentru cine stie unde) pentru a ajunge in tinuturi deparate (peste spate mari si sapte tari) ori pe "taramul celalalt".
Daca aflam secretul calului inaripat cu care zbura Fat-Frumos am avea si raspunsuri la astfel de modele de calatorie intre taramuri diferite  :-D
« Ultima Modificare: 12 Iulie 2015, 14:15:01 de kandaon »

Offline Toni

  • Junior
  • *
  • Mesaje postate: 29
  • Liked: 21
  • Likes Given: 19
Re: Constructie "OZN" personal
« Răspuns #111 : 12 Iulie 2015, 19:57:37 »
   Ceea ce urmeaza sint doar presupuneri…asa ca…puteti da friu liber imaginatiei...am intrat pe un teren foarte  lunecos si nesigur…al ipotezelor….
                     -Platon spune în -"Dialoguri"-că…atlanţii descoperiseră un metal cu proprietăţi....stranii,numit "roşcatul oricale"…

     Zborul acestui tip de obiect,se bazeaza pe…utilizarea….a ceva….care dupa parerea mea,ar trebui sa produca…’’in functie de intensitatea semnalului’’…o cantitate de electroni…care sa alimenteze  motorul toroidal…In text se spune ca…structurile microscopice,au proprietatea de a intra în vibraţie,în rezonanţă,comportându-se ca nişte amplificatori de energie.In electronica actuala,amplificatoarele asta fac..’’se joaca’’cu electronii.Mai jos dau doua exemple,de … cum mai pot fi utilizati acesti amplificatori....

       Mini-platforma,asemănătoare unei tăvi de...aur masiv.Cu aceste vehicule însolite se fac deplasări…Cu o baghetă subţire din material pur,se loveşte,cu o anumită intensitate marginea "tăvii",după un anumit cod,pentru a produce în vehicul acea vibraţie care se propagă în tot corpul vehiculului.Astfel se produc în structura acesteia vibraţii de un anumit tip,care intrînd în rezonanţă cu mediul…pun "tava"în mişcare.Este necesar să adaug ca o asemenea "tavă" zburatoare se conduce numai,după însuşirea temeinică a unui cod specific de vibraţii,provocate de baghetă.Structurile microscopice ale platformei au proprietatea de a intra în vibraţie,în rezonanţă..... comportîndu-se ca nişte amplificatori de energie.
……platforma zburătoare,construita pe baza unui cristal,care se poate asemăna cu un circuit electronic foarte complicat….de amplificare a energiei biologice.Si mai jos,dau alt tip de platforma…un model mai mare…

……O asemenea platformă este circulară,cu o" podea"groasă de 50 centimetri,în care este introdusă o structură aparent simplă,dar foarte eficace funcţional.O structură,dintr-o reţea tubulară,bazată pe aceleaşi celule sferice şi hexagonale tridimensionale,cu rol de amplificare a energiei.Structurile sunt prototipuri,ele stau la baza amplificării de foarte multe ori a celei mai slabe energii.Structura navei de care e vorba,primeşte energia de la şapte cristale sudate în formă circulară,pentru a forma o singură reţea …sau cum spuneam mai înainte,un cristal special.O platformă din cele descrise e mult mai mare şi nu o foloseşte un singur om.Are un diametru de cel puţin cinci metri.Acestea folosesc septima de cristale sudate(cele mici un singur cristal).Între altele am observat acelaşi principiu de combinare a cîmpului gravitaţional cu comanda  energiei de tip biologic în cazurile din urmă..Ele funcţionează pe baza energiei primite de la cel ce conduce nava……

     Am atasat si…o imagine dintr-o carte a lui Radu Cinemar…despre o platforma antigravitationala….

                               http://www.stiinta.club/author/dumitru/
« Ultima Modificare: 12 Iulie 2015, 20:02:42 de Toni »

Offline Xanadron

  • MARE MAESTRU
  • *****
  • Mesaje postate: 4,726
  • Gen: Bărbat
  • Ozenaut precaut
    • Povestoteca SF
  • Liked: 3833
  • Likes Given: 12296
Re: Constructie "OZN" personal - din nou, Grebennikov
« Răspuns #112 : 13 Iulie 2015, 12:37:43 »
Nea' Grebennikov inclin sa cred ca-i mai credibil cu 'platforma' lui bondaro-levitanta - si nici macar aurita - decit Cinamar/Moon/CIA :-D cu a lor.

Desi nici ce-a ramas dupa rus (= obiectul propriu-zis) nu ma convinge c-ar fi "the real stuff".
Altfel platforma lui "rustica" aparent ar fi fost ras-reprodusa pina acum - da-i clar ca-i lipsesc citeva spiluri. 8-)

P.S. Argumente - in PDF-ul atasat (sper sa se fi lipit). :lol:
...Si poate ca bunul nostru coleg amator [si] de basme kandaon o sa completeze pe tema "covoarelor zburatoare". :planet: :ufo:
« Ultima Modificare: 13 Iulie 2015, 12:47:11 de Xanadron »
Trăim pe-o planetă nebună - opriţi-o să mă cobor !!!
http://povestoteca.wordpress.com/

Offline kandaon

  • Cool
  • ***
  • Mesaje postate: 482
  • Liked: 590
  • Likes Given: 779
Re: Constructie "OZN" personal - din nou, Grebennikov
« Răspuns #113 : 13 Iulie 2015, 22:48:08 »
Nea' Grebennikov inclin sa cred ca-i mai credibil cu 'platforma' lui bondaro-levitanta - si nici macar aurita - decit Cinamar/Moon/CIA :-D cu a lor.

Desi nici ce-a ramas dupa rus (= obiectul propriu-zis) nu ma convinge c-ar fi "the real stuff".
Altfel platforma lui "rustica" aparent ar fi fost ras-reprodusa pina acum - da-i clar ca-i lipsesc citeva spiluri. 8-)

P.S. Argumente - in PDF-ul atasat (sper sa se fi lipit). :lol:
...Si poate ca bunul nostru coleg amator [si] de basme kandaon o sa completeze pe tema "covoarelor zburatoare". :planet: :ufo:

Multumesc pentru completare si aducere aminte maestre  :-D

Intr-adevar covoarele zburatoare (unele mai mari, altele mai mici) intra si ele in categoria obiectelor zburatoare inclusiv cu viteza gandului (desi calatoresc de obicei doar prin atmosfera si nu ajung si pe "alte taramuri" sau poate ma insel eu ca doar nu sunt atoatecunoscator nici macar in domeniul basmelor) si cu ceva camp antigravitational creat pe sub ele sau in jurul lor  (daca e sa folosim concepte moderne).

Un obiect mai putin sofisticat cumva (or mai apropiat de intelegerea de azi a tehnologiilor) ar fi acele "vimane" pomenite in scrierile indo-ariene.
Acolo apar si ceva descrieri de cilindrii rotitori cu mercur si alte asemenea, si de aici putem merge pe o intreaga teorie a conspiratiei despre calatoriile si legaturile nazistilor (prin expeditiile organizatiei Ahnenerbe) cu ceva organizatii secrete tibetane de unde ar fi primit posibil ceva informatii tehnice mai concrete despre "vimanele" alea, informatii pastrate prin cine stie ce locuri secrete din Tibet/Himalaya.
Care informatii au dus la crearea "Clopotului" - "die glocke" de mai discuta unii altii despre el. Si care ar fi ajuns pana la urma la americani, de l-ar fi scapat ei la un test mai serios si s-a intamplat incidentul ala la Kecksburg.

O chestie si mai fantastica (si tot din folclor) ar fi calatoria oamenilor (ma rog, nu a oricui si nu in orice conditii) nu doar cu viteza gandului ci probabil si prin puterea gandului.
Dar calatoria asta se petrece de obicei in mediul eteric (sau astral), omul se dedubleaza practic, corpul lui astral/eteric se desprinde cumva de cel fizic si poate calatori uneori instantaneu chiar in locuri indepartate ori chiar pe alte taramuri.
In unele povesti zmeul (sau ceva strigoi, am citit si povesti d-astea   :fullmoon:) pot face asta si cu corpul fizic, nu doar cu cel astral.
Ori varcolacii (care sunt tot oameni, teoretic cel putin) au un corp astral imens, ori cu o putere imensa, capabil inclusiv sa afecteze diverse corpuri ceresti.
Mai citisem la Culianu despre astfel de oameni (ii mentiona din scrieri antice grecesti si romane) care isi puteau trimite corpul astral departe, vizitau alte orase ori chiar tari (sa nu zic lumi) straine etc, in timp ce corpul fizic era intr-un somn adanc. Si ca si in folclorul nostru, daca erau miscati ori pateau ceva se rupea legatura eterica dintre cele doua corpuri si nu mai puteau reveni in cel fizic.

Sigur, e foarte probabil ca astea sa fie exagerari si inflorituri ale unor mituri folclorice, dar, asa cum nazistii ar fi mers dupa "vimanele" alea cel putin unii (americani, rusi si cine stie mai cine) au urmat si firul asta si se zice ca serviciile lor de spionaj au incercat sa gaseasca astfel de oameni si au avut diverse programe si facut diverse experimente dar oficial rezultatele nu ar fi fost prea promitatoare.

P.S. - nici eu nu as pune mare baza pe scheme de OZN-uri aparute in romanele lui Cinamar

P.S. 2- ceva cu motoare cu plasma romanesti  :-D (desi cred ca s-a mai discutat despre domnul C-tin Bursuc si inventia domniei sale, din documentul ala pare ca a existat totusi si ceva palpabil)

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/a-trimis-o-racheta-in-cosmos-218526.html
« Ultima Modificare: 13 Iulie 2015, 22:54:04 de kandaon »

Offline abyss

  • Moderator Global
  • MARE MAESTRU
  • *
  • Mesaje postate: 3,032
  • Gen: Bărbat
  • Liked: 2404
  • Likes Given: 5628
Re: Constructie "OZN" personal
« Răspuns #114 : 17 Iulie 2015, 19:24:06 »
Nea' Grebennikov inclin sa cred ca-i mai credibil cu 'platforma' lui bondaro-levitanta - si nici macar aurita - decit Cinamar/Moon/CIA :-D cu a lor.

Desi nici ce-a ramas dupa rus (= obiectul propriu-zis) nu ma convinge c-ar fi "the real stuff".
Altfel platforma lui "rustica" aparent ar fi fost ras-reprodusa pina acum - da-i clar ca-i lipsesc citeva spiluri. 8-)

Nu te convinge... dar cum ar putea oare?  :-D  Poate iar vine colegul din senegal (see'n eagle) si o baga in engleza direkt...free energy? its a fake... :lol: 


https://www.scribd.com/doc/78951605/Etero-dinamica-in-construc%C8%9Bia-platformei-antigravita%C8%9Bionale
« Ultima Modificare: 17 Iulie 2015, 19:27:57 de abyss »

Offline abyss

  • Moderator Global
  • MARE MAESTRU
  • *
  • Mesaje postate: 3,032
  • Gen: Bărbat
  • Liked: 2404
  • Likes Given: 5628
Platon Skyboard vs Tesla Donuts :-)
« Răspuns #115 : 18 Iulie 2015, 14:27:58 »
"Motorul" trebuie sa fie deschis pentru a fi hrănit în flux continuu.Cu avantaje evidente,desigur…  scapam de rezervoare,instalatia devine mult mai simpla,timp de functionare ‘nelimitat’ si….creste foarte mult viteza…dar asta sarcina …v-o las voua…
Cum adica ne-o lași nouă? Noi ...care? Ti se pare ca e o coada la sectia de proiectare?  :| In fapt ...ce discutam pe aici e total neortodox pentru fizica actuala. Discutiile se vor intinde la infinit pana cand se va ajunge la concluzia ca e posibil ca o teorie, o inspiratie de neinteles pentru unii sa se poata dovedi viabila doar printr-un demers empiric.

Dar cine se baga? ar trebui construit intai acceleratorul de particule sau  "Motorul".  E interesanta si ideea folosirii magnetronului din cuptorul cu microunde pentru a obtine un camp/plasmoid/toroid aetheric in jurul gazului ionizat. Dar nu m-ai lamurit cum plasma ionizata sa produca in atmosfera terestra o anulare gravitationala. 

In opinia mea (tributara tehnicilor zborului shamanic) un vehicul care foloseste liniile de camp magnetic (planetare, stelare, galactice) pentru  a se deplasa prin aer sau spatiul cosmic ori ''dincolo'' ar trebui sa fie asemeni unui alpinist care se foloseste de funie/coarda pentru a se ''trage'' de-a lungul ei ori chiar de ea propriuzis.

Ar trebui pornit de la un experiment simplu. Varianta cu magnetronul pare prea weaponized sau poate gresesc, nu cunosc.
Deci, teoretizand basmele ... ''Plato Skyboard''  :-D pare interesanta fiindca foloseste ce emite pamantul in primul rand. Dar mai interesant ar fi de demonstrat teoria liftului plasmoid. Acesta ar trebui sa se ridice singur odata pornit si sa se duca pana la soare...  Turnul lui tesla pare a fi in partea superioara un asemenea plasmoid...ancorat bine la sol care isi ceda radiant -wireless- surplusul de curenti magnetici vorticiali adunati in gogoașa toroidala care se forma in afara structurii metalice ovale ...fixate in partea superioara ... care includea si o farfurie ... metalica nezburatoare...(presuspun).


 
« Ultima Modificare: 18 Iulie 2015, 14:37:37 de abyss »

Offline Toni

  • Junior
  • *
  • Mesaje postate: 29
  • Liked: 21
  • Likes Given: 19
Re: Constructie "OZN" personal
« Răspuns #116 : 18 Iulie 2015, 18:52:41 »
                  Foarte bun materialul cu Grebennikov…multumesc…

         Navele vimana,sunt mai apropiate  ca mod de constructie,intelegerii noastre actuale..Diferenta intre navele vimana si navele atlante(pe care nu le intelegem inca…),este ca cele din urma se deplasau cu aceiasi usurinta atit in aer,cit si sub apa  …sau spatial cosmic…

          Tipul de motor descris anterior,are doua moduri de…operare...Pentru aceasta trebuie sa va imaginati un cerc si la distante egale,punem…sapte ajutaje…pe unde ies particolele ionizate…
   Primul mod…functioneaza toate ajutajele…intr-o gama variata de parametri..pentru zborul orizontal, obiectul,poate fi înclinată spre înainte cu câteva grade,asemănător,palelor în mişcare ale rotorului de elicopter…In acest mod,ca…sa zboare la aceiasi viteza,ca si un avion,se reduce motorul aproape la minim(C1)si daca…ar fi construit din materiale semitransparente,s-ar vedea in interiorul sau,niste culori…care se schimba foarte repede …albastru, galben ,portocaliu,rosu…
   Al doilea mod ….e utilizat doar in atmosfera planetei … functioneaza ca o platforma,doua ajutaje de o parte si doua de  cealalta parte(pt. sustentatie)iar pentru deplasare se utilizeaza celelalte doua,sau..un ajutaj…ramas.Pentru schimbarea directiei alte ajutaje pot trece pe sustentatie (functioneaza 100%) si din cele ramase ,sunt utilizate pentru deplasare….Obiectele zburatoare,cu mai multe punti in interiorul sau,au pentru acest mod de functionare…o punte separata…

-   Cercetatorul polonez Igor Witkowski a studiat cu minutiozitate documentele,dar si ruinele instalatiilor naziste de la granitza polono-germana,dedicate"clopotzelului",ce includeau si o termocentrala electrica de mare putere,necesara alimentarii cu electricitate a masinariei.Gasiti interesantul interviu cu el pe situl…Project Camelot.       

Mişcarea navei ar fi independentă de forţa gravitaţională şi s-ar baza pe o forţă necunoscută astăzi,numită "Iaghima",care anulează gravitaţia,degajând o forţă radială...
     ..Sau …atunci cind se pune mina pe cristal…se da comanda a doua…ce asigura sustentatia….
Ca sa putem intelege acesta comanda,ne intoarcem la alimentarea motorului cu un gaz...in comanda unu si comanda doi,este folosita aceiasi cantitate de particole ionizate...Ft este 2,84 xG...2,84 pentru ca directia de iesire a particolelor ionizate este sub un anumit unghi in raport cu verticala.Comanda doi creaza o forta de tractiune fixa,ce anuleaza greutatea obiectului,(functioneaza tot timpul 100%)iar comanda unu este variabila(intre 0 si 100%) si in functie de aceasta obiectul poate stationa sau...deplasa cu viteza maxima...Particolele ionizate  din ambele comenzi,ies prin acelasi ajutaj(ne gindim la o sectiune)...

       Si acum o intrebare…cum s-ar da comenzile la un obiect zburator de tip piramidal…(dau si un mic ajutor)…sint folosite tot doua comenzi…prima comanda este data automat cind se intra in obiect,iar a doua…prin punerea miinii pe un cristal(sunt cinci cristale)ce executa prompt,doar o anumita comanda…

     Cind am zis ca.... v-o las voua ...m-am gindit la generatiile tinere sau cele care v-or veni,care...poate vor intelege avantajele ... acestui system..dar macar idea in mare ,de cum functioneaza acest tip de motor...cum se dau comenzile ,tot.... le-ati inteles...
« Ultima Modificare: 18 Iulie 2015, 19:36:03 de Toni »

Offline abyss

  • Moderator Global
  • MARE MAESTRU
  • *
  • Mesaje postate: 3,032
  • Gen: Bărbat
  • Liked: 2404
  • Likes Given: 5628
Re: Constructie "OZN" personal
« Răspuns #117 : 19 Iulie 2015, 08:50:08 »
Cristalul piramidal presupun ca e o pompa de electroni, o antena care prin forma sa alcătuiește vortexul dublu de flux continuu.  Calibrarea lui pe frecvențele cerebrale  ... a oscilațiilor. ...mă gândesc ca ar putea-o da unghiul piramidei... Asemeni unei bobine, pâlnia cu unghiuri drepte a piramidei, printr-o  forma mai ascuțită ori o baza evazata permite mai multe ori mai puține răsuciri vorticiale/oscilații. Ca sa nu mai vorbim de fațetele asemănătoare cu o cruce malteza care din patru vortexuri adiacente la baza fformate pe colțuri ....formează 8 (sau 16 iîncă nu imi este clar) ....încă 4 sau 8 pe mijlocul laturilor bazei.

Offline abyss

  • Moderator Global
  • MARE MAESTRU
  • *
  • Mesaje postate: 3,032
  • Gen: Bărbat
  • Liked: 2404
  • Likes Given: 5628
Re: Constructie "OZN" personal
« Răspuns #118 : 19 Iulie 2015, 16:37:28 »

Offline alx

  • Administrator
  • MAESTRU
  • *
  • Mesaje postate: 2,167
  • Gen: Bărbat
  • E greu sa vorbesti despre adevar...
  • Liked: 561
  • Likes Given: 667
Re: Constructie "OZN" personal
« Răspuns #119 : 19 Iulie 2015, 21:26:05 »

@Toni Pentru ca eu sunt una dintre...gazdele acestui forum,ma simt...obligat ;D   sa va urez: Bine ati revenit printre noi,domnule TVM!

        TVM…? :? .... tiz,cum scrie Kndaon..Cind am citit ce ati scris,a fost momentul meu sa ramin masca..(pauzele sunt bune citeodata....asa poti lua pulsul)..acum inteleg de ce acest document a creat atitea contraziceri,iar cei care au scris despre el,considerati dusi cu pluta..



Din pacate,pana acum nu am prea avut timp sa-ti raspund,sau sa comentez raspunsul primit de la tine.Insa cum nu prea imi place sa raman dator...vin si explicatiile:


1. IP-ul de pe care postezi,sau,de fapt,IP-urile,sunt bine mersi taman din...ati ghicit!

Norway
Hordaland
]Bergen
Asta ca sa nu mai zic cine face naveta si lucreaza in 2 tari cu granita comuna,din care una e...ati ghicit din nou...Norvegia.




2.
                       Ultimele imagini sunt luate din forumul....Pe ce sistem functioneaza ozn....si sint copiate de la userul....Anlleg......
Ia sa vedem cine ghiceste de la ce Ip si cu ce user a incercat cineva sa se inregistreze pe acest forum,avand data nasterii 00/00/0000?

Raspunsul,in cazul in care nu ghiceste nimeni...in episodul urmator!

« Ultima Modificare: 19 Iulie 2015, 21:32:19 de alx »
”O piatră nu cade din cer.Sau,daca se intamplă să cada,atunci nu mai e piatră,ci aerolit.”

Forum RUFOn

Re: Constructie "OZN" personal
« Răspuns #119 : 19 Iulie 2015, 21:26:05 »
Declinare responsabilitate
Părerile exprimate pe acest forum aparțin utilizatorilor acestora și nu pot fi considerate ca fiind informații oficiale sau promovate de acest site/forum.
În conformitate cu prevederile politicii de confidențialitate acceptate la înregistrare, fiecare utilizator este răspunzător de informațiile publicate pe acest site și nu sunt asumate de administratori sau proprietarul acestui forum.
Mai multe despre politicile de confidențialitate, aici...

 

Declinare responsabilitate
Părerile exprimate pe acest forum aparțin utilizatorilor acestora și nu pot fi considerate ca fiind informații oficiale sau promovate de acest site/forum.
În conformitate cu prevederile politicii de confidențialitate acceptate la înregistrare, fiecare utilizator este răspunzător de informațiile publicate pe acest site și nu sunt asumate de administratori sau proprietarul acestui forum.
Mai multe despre politicile de confidențialitate, aici...